GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pytanie do prawnika w sprawie rezygnacji zakupu towaru??

19.12.2006
19:09
smile
[1]

plastuss [ Konsul ]

Pytanie do prawnika w sprawie rezygnacji zakupu towaru??

Złożyłem zamówienie w sklepie internetownym Hoopla. Dostępność towaru była napisana 2-5 dni. Po tygodniu czasu napisałem do nich meila kiedy do mnie dotrze towar. Wtedy przysłali mi łaskawie wiadomość że jednak towar jest niedostępny gdyż jest prawie niedostępny na rynku i też status na stronie towaru zmienił się że towar jest nie dostępny. Dziś po prawie tygodniu czasu otrzymałem meila że nagle towar jest dostępny i czeka na wysłanie do mnie i będzie 21,22. 12.06 kurier z przesyłką. Więc wysłałałem im meila że dziękuję za dany towar i po otrzymaniu wcześniejszego meila z ich informacją że nie ma produktu zrezgnowałem z jego zakupu, skoro miało go nie być i żeby nie wysyłali kuriera z towarem gdyż go nie odbiorę. Więc oni piszą dalej że skoro ich nie poniformowałem meilem lub tel że rezygnuje z zakupu to ozn. że tak jakbym dalej chciał ten towar. Więc znów im wysyłam meila że teraz przed wysyłaniem ich przesyłki informuję ich o tym( skoro sami wcześniej zawalili sprawę pisząc że towar jest prawie niedostępny na rynku i u nich)żeby na darmo nie słali kuriera. Na ich stronie nie wyczytałem nigdzie o tym że trzeba ich informować meilowo czy tel. w jakimś określonym przedziale czasu o rezygnacji z przesyłki.Więc teraz jak go wyślą to tylko na własne życzenie. Mimo że późno to jednak im powiedziałem o tym żeby na darmo nie słali paczki. Pozatym na ich stronie wyczytałem
Postępowanie w przypadku nieobecnoci odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecnoci kurier pozostawi Awizo z informacją kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awizo. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na Awizo. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Hoopla.pl. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni Hoopla.pl zostanie on przeznaczony do sprzedaży.

Chciałem się dowiedzieć czy jak nie otworzę drzwi i nie przyjmę kuriera to będę miał z ich strony jakieś nieprzyjemności??

19.12.2006
19:16
[2]

Azzie [ bonobo ]

Nie bedziesz mial nieprzyjemnosci.

Mozesz nie odbierac.

Ewentualnie przy kolejnych zakupach w tym sklepie moga nie chciec wyslac za pobraniem...

19.12.2006
19:17
[3]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

no co Ty.

19.12.2006
19:20
smile
[4]

plastuss [ Konsul ]

nie chciałbym żeby mi wyskoczyli z jakimś sądem:-/w sumie jest częściowo w tym moja wina że od razu im meila nie wysłałem, ale skoro sami napisali że towaru można by powiedzieć że nie będzie to chyba logiczne że nie będę czekał w nieskończoność na niego. A poza tym skoro ich teraz uprzedzam o tym że nie odbiorę towaru, to mogli by sobie odpuścić i nie tracić kasy na przesyłkę, skoro i tak wiedzą że go nie wezmę.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.