GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Szklana Pułapka 4.0 - pierwszy teaser!

15.12.2006
15:18
smile
[1]

CHESTER80 [ get LOST ]

Szklana Pułapka 4.0 - pierwszy teaser!

Normalnie kisiel w majtach! :) Premiera już niedługo bo 29 czerwca 2007 roku :)


(wymagany QuickTime oraz konto na Filmweb)

15.12.2006
15:26
smile
[2]

stanson [ Szeryf ]

Chester, od kiedy jesteś kobietą? :P

15.12.2006
15:26
smile
[3]

Sir Skull [ Charr Shaman ]

Tutaj również trailer, gdyby ktoś nie miał konta na filmwebie

Pół roku jeszcze... normalnie wieczność :D

15.12.2006
15:33
[4]

Coy2K [ Veteran ]

leciwy już Willis, wygląda jak w 16 Blocks ;)

ale zaskoczenie dla mnie ogromne... zbyt wiele szumu chyba wokół produkcji nie było :)
poza tym boje sie ze straci klimat poprzednich 3 części... lubie zestawienie "szurnięty terrorysta kontra John McLane" a tu zalatuje mi kolejnym thrillerem z masą teorii spiskowych które ujście maja w Białym Domu... :)

15.12.2006
16:13
[5]

T_bone [ Generalleutnant ]

Lepsze jest Die Hard 12 :D:D:D

15.12.2006
16:17
smile
[6]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

SZOK, juz sie nie moge doczekac...nawet nie wiedzialem ze kreca :)

15.12.2006
16:24
smile
[7]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

pozostało czekac na Indiana Jones 4

btw. oczywiście polscy tłumacze ja zwykle rulez
Live Free or Die Hard - szklana pułapka 4.0

15.12.2006
16:32
[8]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Ciekawe, czy potwierdza sie plotki na temat

spoiler start
smierci Johna, slyszalem, ze ma zginac zjedzony przez rekiny.
spoiler stop

15.12.2006
16:41
[9]

pecet007 [ Talk to the claw ]

NewGravedigger -- pewnie po pierwszej części po prostu nie wiedzieli że wyjdze część następna ;] - czepiasz się ;]

bezpośredni link do .mov'a

15.12.2006
16:51
smile
[10]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

pecet - też o tym słyszałem. No dobra, to teraz przedstaw mi droge przejścia od Die hard do szklanej pułapki ;P Jak dla mnie była to całkowita nieprofesjonalność [ chodiz mi o tworzenie tytułu na podstawie wieżowca]

btw. Ciekawe czy wiecie jak powstała jedna ze słynniejszych scen kina, mianowicie chodzi mi o upadek Hans Gruber z wieżowca w jedynce.

spoiler start
Otóż wisiał on nad niebieską planszą, kilka metrów nad ziemią w studio filmowym, trzymany za ręce przez pracowników. MIal być puszczony na 3. Jego niepowtarzalne zdziwienie zostało wywołane faktem, iż został puszczony na 2:)
spoiler stop

15.12.2006
16:59
smile
[11]

rethar [ Staszek Szybki !est ]

dokladnie to tak:
"Realizując scenę śmierci Hansa Grubera, McTiernan za wszelką cenę chciał uniknąć spopularyzowanego przez Hitchcocka i wielokrotnie parodiowanego efektu spadania, osiąganego poprzez pionowy odjazd kamery od leżącego na ziemi aktora. Zamiast tego wybrał wariant jak najbardziej wiarygodny. Alan Rickman został zawieszony 7,5 metra nad niebieską poduszką powietrzną i na oznaczony sygnał miał zostać puszczony przez Charlie Picerniego, szefa kaskaderów na planie "Szklanej pułapki". Po odliczeniu (trzy, dwa, jeden, jazda!) Rickman miał zostać odczepiony, lecz w tajemnicy przed aktorem, Picerni z McTiernanem wpadli na pomysł, by puścić Rickmana na "jeden", gdy ten wciąż oczekiwał na umówiony sygnał. Efektem tego jest cudownie zaskoczona twarz Alana Rickmana w jednym z najbardziej pamiętnych momentów filmu."
za

15.12.2006
17:14
smile
[12]

??? [ tomi_boss ]

beznadziejnie to wyglada na tym trailerze :/

no ale zobaczymy

narazie nie jestem zachwycony

15.12.2006
17:24
[13]

BossManPL [ Konsul ]

NewGravedigger -> dosłowne tłumaczenie z Die Hard było by mniej efektowne niż Szklana Pułapka. Czy bardziej podobał by Ci się tytuł "Wypadek" (crash) czy "Miasto Gniewu"? Czemu przetłumaczono "Lock, stock and two smoking barrels" na "Porachunki"? Tak sie tłumaczy tytuł, aby można było sie domyślić o czym będzie film. Tłumaczenie tytułu nie jest tak kujące w oczy (choć mnie czasami też to denerwuje) jak byki w tłumaczeniu dialogów, dlatego nie lubie oglądać filmów z lektorem.

15.12.2006
17:55
[14]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

Wirujący seks też Ci się podobał? ;)

Uważam po prostu, że nie powinniśmy zmieniać pomysłu reżysera, ewentualnie ludzi, którzy długo siedzą nad tytułem, aby ten był jak najlepszy i bardziej zapamiętywalny.

15.12.2006
18:03
[15]

dudka [ ! szypon ! ]

a ja kiedyś czytałem w Newsweeku (chyba), że Ameryjańcy chcieli nakręcić Zabójczą Broń 5 i Szklaną Pułapkę 4 w jednym filmie! Ale to byłoby mocne kino. NO ale chyba Glover, Gibson i Willis nie dogadali się o kasę i projekt nie bedzie realizowany

15.12.2006
18:09
smile
[16]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

I wyszłaby Zabójcza pułapka 5,4

15.12.2006
18:30
smile
[17]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Już się nie mogę doczekać. Byle by tylko nie przesadzili z akcją, a nie zapomnieli o humorze.
Fajnie, że po tylu latach Bruce Willis wystąpi w czwartej części. Uwielbiam tego gościa. Doskonały aktor sprawdzający się chyba w każdym filmie, zarówno w komedii jak i filmie akcji.

15.12.2006
18:55
[18]

BossManPL [ Konsul ]

Uważam po prostu, że nie powinniśmy zmieniać pomysłu reżysera, ewentualnie ludzi, którzy długo siedzą nad tytułem, aby ten był jak najlepszy i bardziej zapamiętywalny.

Nie wszystko powinno sie tłumaczyć dosłownie. Coś tak jak z przysłowiami np. "Home sweet home" = "Nie ma to jak w domu" albo "Kod dostępu" (Swordfish). "Ryba piła" brzmiało by bardziej jak alternatywa "Szczęk". Nie mówie też, że nie masz racji bo czasami przesadzają z tym spolszczaniem tytułów np. Ladder 49=Płonąca pułapka, a powinno być Jednostka 49 albo jakoś tak. Wg mnie Die Hard brzmiało by głupio w dosłownym tłumaczeniu.

Wirujący seks też Ci się podobał? ;)
Nie oglądałem. Fajne? :)

15.12.2006
18:58
smile
[19]

rethar [ Staszek Szybki !est ]

BossManPL --> :D to Dirty Dancing :D

15.12.2006
19:26
smile
[20]

BossManPL [ Konsul ]

:D to Dirty Dancing :D

hehehehheheheee!!! oj bo sprawdze :)) kurde, a już miałem sie dzisiaj nie śmiać :D

15.12.2006
20:18
smile
[21]

coralgol [ Centurion ]

albo "Kod dostępu" (Swordfish). "Ryba piła" brzmiało by bardziej jak alternatywa "Szczęk"
jak juz rzucasz przykladami, to dobieraj je lepiej. akurat kod dostepu pasuje calkiem dobrze i nie ma nic wspolnego z miecznikiem :p

16.12.2006
22:01
smile
[22]

kurzew [ Legend ]

Why You are so calm? Have You done that kind of stuff before???

Hehe!! Zapowiada sie swietnie!!!!

16.12.2006
22:06
smile
[23]

polopolo [ Pretorianin ]

Film wyglada fajnie... :p

18.12.2006
19:52
[24]

mrEdDi [ Sygnatariusz ]

kolejny film z serii, na który się trzeba wybrac do kina ;]

18.12.2006
23:13
[25]

Lipton [ 101st Airborne ]

Heh z połączenia Zabójczej broni i Szklanej pułapki wyszłaby:

Zabójcza pułapka 5 i 1/4 :D
albo
Szklana broń 4 i 1/5

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.