GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XII)

04.07.2002
12:53
[1]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XII)

"Heroes of Might & magic" - niewiele jest osób, które nie spotkały się z tą nazwą. Dla wielu jest to gra przełomowa, wprowadzająca powiew świeżości do świata gier, w którym wszystko już wymyślono. Niewielu wie jednak, że to nie od "Herosów" się zaczęło. Takie tytuły jak "King's Bounty", "Master of magic", czy też "Warlords" powstały znacznie wcześniej. Również obecnie powstają gry o podobnym charakterze dorównujące (dla niektórych nawet przewyższające) grywalnością HoM&M (Age of Wonders, Disciples).

Zapraszam do dyskusji wszystkich fanów wymienionych wyżej gier, jak i tych, którzy nie mieli z nimi do tej pory styczności (są tacy?;-))

Poprzednia część:

04.07.2002
12:57
smile
[2]

Mac [ Sentinel of VARN ]

^ porządkowo:) Znowu trafił się dubel;) Ja mam jakiegoś pecha do dubli, najpierw wątek o MM teraz ten;-)

04.07.2002
12:58
[3]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Ale Twój wątek jest poprawny

04.07.2002
13:03
[4]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> a no rzeczywiście:) Btw. wygląda na to, że spolszczenie AoW2 będzie naprawdę udane. W porównaniu z angielskim lektorem Roch Siemianowski wypada o niebo lepiej:)

05.07.2002
11:03
smile
[5]

Owen [ ]

Ha. Ściągnąłem sobie demko AoW II z Gola. Tak zachwalacie, że nie mogłem się oprzeć. Trzeba było jakośc zainicjować dostęp do Majowego FTP :-)) Transfer nie spadał poniżej 50KB :-))) Demko ściągnąłem w godzinkę. Pytanko. Czy ktoś z was grał w właśnie TO demko? Cczy jest to wersja angielska? czy polska?

05.07.2002
11:22
[6]

Zyga [ Urpianin ]

To wersja angielska. Próbowałem grać ale nie bardzo mi wychodziło. Poczekam jak wyjdzie polska wersja.

05.07.2002
12:50
[7]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> Nie wiem czy to jest to demko, ale ja grałem w Beta demo i grało się całkiem przyjemnie. Podejrzewam że jest po angielsku, bo polskie rzadko się zdarzają zwłaszcza przed premierą pełnej wersji.

05.07.2002
13:08
[8]

Owen [ ]

Coż. Tak właśnie myslałem. Może to i lepiej. Przynajmniej będę mógł sobie w pzryszłości porównać jakość polskiej lokalizacji do wersji angielskiej, czego nie mogłem uczynić w wypadku HoMM4. Przyzna bez bicia, że po zabawiw w MM8 oraz w HoMM4, BG2 i PT polubiłem polskie lokalizacje. Przy czym wszystkie wyszły z pod 'młota' CDP.

07.07.2002
00:03
[9]

abu [ Senator ]

Powiedzcie mi jak dobrze zagrac w HOMM3 lub HOMM4 by wygrac? Nie jest to wcale glupie pytanie..... Bowiem nie chodzi tutaj o jakis specjalny przepis, a tylko (w HOMM3) jakie umiejetnosci dodawac do bohatera i ewentualnie jaki zamek wybrac, by miec potezny czar.... Gralem wieleeee razy wszystkimi zamkami, ale cos mi nie wychodzi..... na poczatku wszystko jest ok - buduje budynki (w miare szybko), buduje wojsko itd. ale po jakims czasie wszystko sie sypie.. przegrywam bitwy, mając wizualnie duzo wieksze szanse, moja sytuacja jest coraz to gorsza. Nie mam pojecia czemu...... Poradzi mi ktos co w takiej sytuacji zrobic?

07.07.2002
15:56
[10]

loCo [ Junior ]

aby ---> wyciagac bledy z porazek. To chyba jest przyczyna, w wyniku ktorej przegrywasz. Albo tego nie robisz, albo robisz to zle. Proste.

07.07.2002
16:00
smile
[11]

loCo [ Junior ]

Przepraszam za literowke Abu.

08.07.2002
09:01
[12]

Zyga [ Urpianin ]

abu --> A na jakim poziomie trudności grasz? Może za wysoko? Taktykę lepiej ćwiczyć najpierw na niskich poziomach.

08.07.2002
11:11
[13]

Katane [ Useful Idiot ]

Witam. To jak będzie z tym Disciples 2, ktoś chętny do wymiany? :)

08.07.2002
12:00
smile
[14]

Owen [ ]

Rysław ---> Chodzi o HoMM4. Ostatni sporo pogrywałem w kampanię ładu. Wydaje mi się że dosyć daleko doszedłem, ale utknąłem z głpiem przyczynu (jak mi się wydaje). Otóż aby przejść dalej muszę podbić misto Kotłowe Wzgórza. Ale nie ma takiego miasta Jest Wzgórza Kotłowe, a cymbał który zleca questy nie chce pojąć, że to jest to samo (chyba :-)) ) Pytanie. Czy faktycznie tak jest? oraz, czy będzie może patch który będzie to poprawiał. Jeżeli tak, to save kampani zachowam sobie na później.

08.07.2002
12:03
smile
[15]

Owen [ ]

Ufff.... Zamiast klikać opublikuj powinienem był to najpierw przeczytać. Errata: Ostatni - Ostatnio głypiem - głupiej przyczynu - przyczyny kampani - kampanii

08.07.2002
12:03
[16]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Owen --> rozmawialem z Grahem (czyli Pawlem Czoppa, czyli programista :)) i okazuje sie, ze program sprawdza wlasnie nazwe miasta. Tlumacz o tym nie wiedzial i stad ten blad. Bedzie patch.

08.07.2002
12:12
smile
[17]

Owen [ ]

Moc niech będzie z wami :-)) No i z patchem oczywiście :-)

14.07.2002
17:19
[18]

Piter65 [ Centurion ]

Ryslaw --> Może znasz datę wydania patha, bo też na tym się przyblokowałem

14.07.2002
19:07
[19]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> Torche to dziwne, bo ja przeszedlem kampanię ładu i nie miałem takiego problemu. Może to patch do HoMM4 spowodował, że taki błąd zaistniał:/ Spróbuj może przejść kampanię na niespatchowanej wersji (o ile save'y z nowej wersji się wczytają). Katane --> obawiam się, że będziesz musiał poczekać na orginał, lub (sic!) kupic D2 na giełdzie, bo ja miałem image na dysku i go skasowałem, a Gambit ma orginał zza granicy i wątpię żeby chciał się wymienić.

15.07.2002
07:43
[20]

Katane [ Useful Idiot ]

Ech, cienko u nie z kasą, więc chyba będę musiał wybrać drugą opcję...

16.07.2002
10:39
[21]

Owen [ ]

Mac ---> Dzięki, spróbuję. Jak tam DC :-) All zwolennicy AoWII ---> Jak pisałem powyżej, kilka dni temumpociągnąłem demko AoWII. Wczoraj zainstalowałem i zagrałem. Gra przypomina mi bardziej Master of Magic niż HoMM. Tyle, że: - nie mogę oglądać budowli w mieście (chybaże nie umiem), - postacie podczas bitew (i na polu przgody również) są mało wyraźne, - nie zauważyłęm możliwości budowania w mieście (tak jakby miasto miało ustawione że można budować to i to ale nic więcej - vide Warlords) - grafika - mhmm.... spodziewałem się znacznie lepszych fajerwerków - muzyka - przeciętna (może nie umiem ustawić właściwej wersji) - wymagania sprzętowe - większe niż dla HoMM4 (nie widzę podstaw) - przynajniej u mnie HoMM 4 chodzi znacznie płynniej niż AoWII. Oczywiście w tej samej rozdzielczości. - Interface - IMHO mniej przejżysty, ale to być może kwestia przyzwyczajenia do tego z HoMM więc nie liczę tego jako poważnej wady. Generalnie, jakoś rozczarowałem się. Gdybym nie widział wcześniej HoMM, być może piałbym z zachwytu, ale mając porównanie, z podwójnym zapałem siędę do HoMM4. Pozdrawiam :-)

16.07.2002
10:51
smile
[22]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

no cóż - jak dla mnie, nie można chyba lepiej zareklamować gry, jak porównując ją do Master of Magic Mam AoW II, gram razem z kolegami - jesteśmy zachwyceni, HoMM 4 wywaliliśmy po czterech dniach prób przekonania się doń, postacie chodzą jak pokraki, pstrokacizna w kolorach zabija skutecznie klimat fantasy. Zgadzam się z tym co powiedział jeden wątek temu Mac - od AoW II nie można się oderwać. Klimat, klimat i jeszcze raz klimat. No i chyba najszybszy interface w tym gatunku gier.

16.07.2002
11:03
[23]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> no cóż... są gusta i guściki. Mnie się HoMM4 bardzo szybko znudziło, za to w AoW ciągle gram i gram... i nie mogę się oderwać:) Oczywiście AOW2 przypomina MAster of Magic i jak wspomniał Sabathius - jest to najlepsza reklama, bo MoM to najlepsza strategia fantasy wszechczasów.. Niemniej proponuję żebyś poczekał na pełną wersję i zagrał sobie w jakiś scenariusz trochę dłużej. Pamiętam, że mi się AoW1 za pierwszym razem niezbyt podobało, ale po przejściu paru misji "na siłę" po prostu uzależniłem się:) W DC szło mi nieźle dopóki ciekawość nie zawiodła mnie aż w góry i spotkałem smoka... dalej już wszystko wiadomo;-) Teraz muszę zbierać od nowa kase, a miałem już 4,5 k:(( Tak czy siak, DC mnie bardzo wciągnęło i na pewno będę w to długo grał:)

16.07.2002
11:23
[24]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Za chwikę ide do Empiku. Z tego co wiem przeceniono sagę HoMM III do 19,9 (wszystkie 3 części) a dodatki są za 29,9 (4 kampanie). Lada moment ukaże się SoD z CD PROJECT. W co grać? Język jasne, że CDP. Ale pnoć są tam bugi (ponoć bohaterów nie da się przenosić miedzy misjami). Ktos to potwierdza? Pytanie retoryczne, bo SoD z CDP też kupię.

16.07.2002
11:28
smile
[25]

Owen [ ]

Panowie, trochę nie tak odczytaliście moje intencje :-) Owszem uważam, że jest to gra podobna do MoM i jest to wielka reklama. Sam MoM uważam za absolutną perełkę, w doadatku mającą więcej miodności niż cokolwiek co do tej pory powstało. Ale jak napisałem, AoW barkuje kilku rzeczy jakie miało MoM czy HoMM. Jak to się mawia są gusta i guściki.... Spróbuje przeskoczyć jakąś misję. Zobaczę. Może sięgnę też po Disciples II dla porównania. Ale ja uzależniłem się od HoMM tak jak wy od MoM ;-) Mac ---> Zajrzyj do Fajnego... tam wrzucę parę rad co do tego gdzie się poruszać w DC :-)

17.07.2002
23:56
[26]

JRK [ Generaďż˝ ]

Czas na reklame- jezeli chcecie sie zmierzyc z innymi graczami z Polski w HoMM 4, to zapraszam ma ARENĘ :)

18.07.2002
01:06
smile
[27]

Mac [ Sentinel of VARN ]

JRK --> troche przestarzała ta reklama, bo mówiłem o turnieju jakieś x wątków temu (choć co prawda była to stara wersja areny);-PP

18.07.2002
08:30
[28]

JRK [ Generaďż˝ ]

:) Dobra, to przyjmijmy, ze to byla reklama przypominajaca :)

18.07.2002
12:04
[29]

Mac [ Sentinel of VARN ]

JRK --> nie żebym się czepiał, po prostu chciałem podnieść wątek;P

18.07.2002
13:52
smile
[30]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

łaaaaaaa!!! Dzisiaj Play-It wypuścił do sklepów Age of Wonders II zadzieram kiece i lece!

18.07.2002
14:17
[31]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Łaaaaaaaa to już dzisiaj??? A ja chwilowo kasy nie mam:(( i jeszcze raz :((((((((( Będe musiał poczekać jeszcze z 2 dni...

18.07.2002
14:28
[32]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Jak ktos juz kupi AoW2 pl to niech napisze jak wyszla lokalizacja i co jest na bonus CD. Btw. Co jest lepsze: Disciples2 czy AoW2? I dlaczego? :)

18.07.2002
14:34
[33]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

"W pudełku znajdą się aż 3 CD: płyta z grą, płyta ze ścieżką dźwiękową z Age of Wonders 2 oraz bonus CD, na którym umieszczono m.in: dwa dodatkowe scenariusze i poradnik gracza. Zgodnie z oczekiwaniami graczy Wydawnictwo Play-It opracowało Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika w dwóch wersjach językowych, do wyboru: wersja polska i angielska. Gra dostępna będzie w okazyjnej cenie 69 zł..." - za Play - item

18.07.2002
14:38
smile
[34]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

brzeszczot ---? THX :) Ooo... dwie wersje jezykowe? Kupuje :)

18.07.2002
15:34
[35]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> tego nie wiedziałem.... miód leje się na moje serce:) musze to mieć... musze to mieć... musze to mieeeeeeeeć!!!!!!!!

23.07.2002
08:30
[36]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Tiaaa, nikt nie rozgrywał kampanii w CDP wersji H III ?. Tymczasem zassało mnie, niespodziewanie dość, H IV. Lekkomyślnie dość oceniałem H IV poniżej III. Jest co najmniej tak samo dobra. Przypominają się emocje II. No ale to była taka dygresja aby odszczekać (Hau, Hauuu) wyrażony niegdyś sąd, a ja tu z problemem. Otóż gra strasznie zamula mi system, ponoć patch 1.3 pl temu miał zaradzić. Wgrałem. Instalacja przebiegła bez bólu. No to dalej, patch 1.3,1pl - nie może odnaleźć pliku updates.hr4*... itd w katalogu dat. No to przeinstalowałem grę, skopiowałem sobie katalog DAT, zainstalowałem patcha 1.3 pl (proces przebiegł sprawnie ponownie) i ponownie nie dało się zainstalować patcha 1.31pl. Porównałem zatem wartośc bitową katalogu DAT przed patchem i po patchu - identycznie co do bita. O CO CHODZI ???? To co markuje mi instalację ? Ktoś miał podobny problem?

23.07.2002
08:40
[37]

Zyga [ Urpianin ]

Mr.Kalagan. Nie instalowalem co prawda jescze patcha 1.31 ale czy 1.3 ci sie zainstalował to sprawdzisz b. łatwo. Na polu bitwy w opcjach powinieneś mieć dostepną możliwość zacieniania pola ruchu i tzw. "heksy"

23.07.2002
14:38
[38]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ja po prostu jestem lamer jak się patrzy. Nie ma problemu z patchami. Tyle, że zamiast 1.3 pl instalowałem ten poprzedni, chyba 1.2. Gałgan ze mnie a nie Kalgan. Przepraszam. Wszystko gra.

25.07.2002
11:21
smile
[39]

Owen [ ]

Mr. Kalgan ---> Nareszcie ktoś zaczął doceniać tą grę (homm4) :-) Mnie wessało jak w bagno. Zdenerwowało mnie, że muszę od nowa przechodzić kampanię ładu ze względu na bug w patchu 1.3. 1/3/1 o naprawia, ale kampanię trzeba zacząć od początku :-\ Jeżeli grasz, baaaardzo polecam kampanię ładu :-) Rewelacja. Skończyłem też kampanię barbarzyńców. Również polecam. Wkład bohaterów w walkę nie może być przeceniony. Rewalacyjny generał i potężny mag sami we dwóch mogą pokonać solidną armię :-))

25.07.2002
11:45
[40]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Obgrywam scenariusz (Dziedzictwo Z..... - no jedyny XL). Początkowo trochę obruszałem sie, że bohater może zginąć, ale w końcu to sprawa odpowiedniej taktyki. To dopiero początki, uczę się jak przetrwać w nowym, ale potrafię w walce z równorzędnym przeciwnikiem wyjść z minimalnymi stratami a czasem i bez. Tyle tylko, że już 7 miesiąc, a ja znam połowę planszy. To co należy pochwalić, to bardzo zrównoważonę w sile szkoły magii. Zależy od upodobania gracza, aczkolwiek jak ktoś chciałby z gry wykrzesać maksimum, to narzuca sie trójkącil - śmierć, natura i ład. Jeśliby jednak wojowi dodawać tylko jedną szkołę to z kolei życie lub chaos. Ale de gustibus..... naprawdę szkołe są równorzędne. Mało tego, również skille niemagiczne są silne i stanowią cenne uzupełnienie, ba altermnatywę nawet, dla magii - no może szlachectwo istotnie słabsze, ale to skill dla administratorów a nie postaci pierwszoplanowych. Takiej równowagi nie było w żadnej z poprzednich części, ani w serii MM. Natomiast scenariuszy co kot napłakał, a i to stary i ślepy.

25.07.2002
12:01
smile
[41]

Owen [ ]

Mr. Kalgan ---> Na scenariusze nawet nie spojrzałem. Gram tylko kampanie. To co naprawdę wciąga, to strona narrcyjna opowiadania. Wyśmienicie przetłumaczona i baaaaardzo klimatyczna. Tutaj wielki plus. Co do magii śmierci... Swojego czasu zacząłem rozgrywać kampanię śmierci. Naszym bohaterem jest mag nekromanta... Fajnie. Problem zaczyna się w drugim czy trzecm scenariuszu, kiedy okazuje się, że przeciwko nam wyryszają nieumarli ... rycerze. Nasze jednostki wspamagane wyłącznie magią padają jak ścięte po uderzeniu mniej licznego ale wspieranego taktycznie przez generała wroga. Rezultaty kolejnych bitew łatwo przewidzeić. Wtedy właśnie stwierdziłem, że w dobrej armii musi być generał (rozwijana taktyka, co powiększa obronę, atak, morale i szybkość jednostek sprzymierzonych). Do tego za plecami albo jednostki rzucające czary albo uzdolniony magicznie bohater. W ten sposób kampanię łady przechodzi się na jednym oddechu :-))) Teraz przechodzę kamapnię natury :-) Czekam niecierpliwie aby zobaczyć co potrafi bajkowy smok, bo słyszałem już sporo na ten temat.

25.07.2002
12:19
[42]

Zyga [ Urpianin ]

Mr. Kalgan --> Sporo dodatkowych scenariuszy masz na stronie gry: https://heroes.cdprojekt.com/default.asp?ID=mapy Jak ci będzie mało to ci podam kolejny adres ;)

25.07.2002
12:29
[43]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Bajkowy Smok - eeetam. W zasadzie odbija uderzenia. Czasem strzeli czymś jakby błyskawicą. Ale natura ma jednostki ciekawsze pochodzące z portalu. Pal diabli osetnice, ale taka modliszka - szybkie, zwinne, dość mocne. Nie dziwota, że kosztuje jak czarny smok. Jednak to czarne smoki rulez (niezbyt odkrywcze spostrzeżenie). Szkoda, że tak słabo się mnożą, ale i na to rada - administrator ze szlachectwem na maksa - no i przykre, że magia lecznicza, czy wskrzeszanie na nich nie działa. Przez długi czas stosowałem taktykę czworoboku - mag/woj otoczony jednostkami strzelającymi + 1 ofensywna (np.czarny smok albo ifryt). Teraz mogę już włączyć drugiego bahatera i skład armii, czarne smoki, modliszki, tytany z drobnym wsparciem dżinów jak walec zmiata przeciwników, choćby i setki behemotów. 14 smoków, 10 modliszek, 14 tytanów, 40 dżińów i 5 aniołow z dwoma bohaterami, prawie bez strat (12 dżinów z czego połowę wskrzesiłem i 2 czy 3 modliszki) starło przeciwnika w ilosci 160 (z kawałkiem) behemotów i około 80 cyklopów w drugim szeregu.

25.07.2002
12:34
[44]

Owen [ ]

Mr. Kalgan ---> Jak na razie dla mnie najmocniejszą jednostką rzucającą czary jest Dżin. mając setkę Dżinów i jednego tytana masz.... kilkadzisiąt tytanów po kilku turach :-)) Jakoś smoki do mnie nie przemawiają :-/ Wolę jednostki poddającei się czarom :-) Np. tytani. Co do cyklopów i behemotów. Wszytko zależy od tego kto ich prowadzi. Jeżeli byłby to barb z taktyką na arcymistrzu - nie do pokonania przy armii jaką wymieniałeś :-)

25.07.2002
12:47
[45]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Owen --->>> No, nie. Tam nie było wrażego bohatera, przydrożne tałatajstwo strzegące skarbu.

25.07.2002
12:50
[46]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.Kalgan --> Ja również polecam kampanie ładu, zwłaszcza tym, którzy uwielbiają serie M&M, bo jest to jakby kontynuacja poprzednich części (No i ten Gavin Magnus...). Mnie w HoMMIV wkurza trochę rozwój umiejętności. Tutaj już nie ma emocji przed awansem (czy dostanę logistykę, a może eagle eye?), bo od razu wiadomo co będziesz mógł wybrać i umiejętności nie są losowane... Owen -->Zgadzam się z tobą w pełni odnośnie Dżinów. Nie dość że mają Ice Bolt, to jeszcze zucają mój ulubiony czar - Create Illusion:))

25.07.2002
12:52
[47]

Owen [ ]

To się nazywa tałatajstwo :-)) Przydałby się bohater z jaką taką dyplomacją coby chociaż ułamek tego tałatajstwa się przyłączył :-) W zasadzie jest to jak dla mnie jedyne zastosowanie Szlachectwa.

25.07.2002
13:03
[48]

Owen [ ]

Mac ---> Dzięki takiemu sposobowi rozwoju, panujesz nad tym czego twój bohater się uczy. Kwestia gustu, ale mi osobiście takie rozwiązanie bardzo odpowiada. Zamiast Barba nekromanty (losowo) robię sobie genrała - walka i taktyka :-))) Strategia staje się strategią a nie grą losową :-)))

25.07.2002
13:12
smile
[49]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Owen ---->>> Akurat nie socjalizowałem tej dwójki w szlachectwie ani w magii śmierci. Ale przy takiej przewadze dyplomacja by zadziałała? Jeśli tak, to następnym razem (tę grę traktuje jak misję treningową) przyłożę się do szlachectwa.

25.07.2002
13:13
[50]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Przyznam, że i mnie to rozwiazanie przypadło do gustu.

25.07.2002
13:15
smile
[51]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Kurde, ze specjalizacji wyszła socja;lizacja, chłe, chłe..

25.07.2002
13:25
[52]

Owen [ ]

Mr. Kalgan ---> Przyłączyliby się za kasę. Pod tym względem znacznie lepszy jest mag ładu ze specjalności urok. Ten sam efekt, tyleże nie musisz się targować. Po prostu są pod wpływem twojego.... hmm... jak by to nazwać... uroku osobistego :-)) Szlachectwo jak dla mnie jest mało przydatne. Bo aby kogoś wyszkolić na wysoki poziom (np. po to aby podnieść ilość jednostek rodzących się w mieście) postać musi walczyć. Potem wyszkolony bohater ma siedzieć w mieście i się marnować? Szkoda bohatera.

25.07.2002
13:34
[53]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> z tego co wiem bohater nie musi siedzieć w mieście. Wystarczy chyba, że wejdzie, zadeklaruje się jako burmistrz i może łazić gdzie chce.. Stymże nie jestem tego pewien..

25.07.2002
13:37
[54]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Owen ---->>> Ale jak chcesz mieć dyplomację na maksa to musisz podnosic i szlachectwo (ja tak umownie na rodzine skili gdzie jest dyplomacja). Urok istotnie jest w ładzie a nie w śmierci, ale przecież działa według opisu na "znacznie słabsze jednostki", a te były ilościowo mocniejsze a i jakosciowo równorzędne. Sądzisz, że bym zauroczył ?(, ale co tam pytam, przecież jeden z bohaterów miał magię ładu na poziomie mistrzowskim).

25.07.2002
13:42
[55]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac---->>> Masz racje, burmistrz nie musi stacjonować w mieście. Natomiast jak masz sakwę kupowania potworów taniej to faktycznie działa (hmmm, ...) podczas pobytu bohatera. Moje hymkanie natomiast polega na tym, że bohater z rzeczoną sakwą usiłował kupic armie, forsa była, cena spadła, a po nacisnieciu przycisku kupuj, forsy ubywało, a armii nie przybywało - czyżby buraczek??

25.07.2002
14:20
[56]

Owen [ ]

Mac --> Tak? Nie wiedziałem. Wydawało mi się, że musi być w mieście, ale nie wykluczone że masz rację. To by zmieniało syatuację. Przede wszystkim nie wiedziałem, że można zostać burmistrzem w mieśce :-))) Mr. Kalgan ---> Dałeś mi do myślenia. Zawsze stroniłem od rozwijania umiejętności urok. Miałem ważniejsze prirytety. Ale jeżeli działa to tylko na słabsze jednostki to faktycznie nie wielki z tego pożytek. Co do kolejności rozwoju skli to oczwiście masz rację. Uzyskania arcymistrza w dyplomacji to baaardzo żmudna droga. Dlatego wolę magów i generałów :-))) Mam za to takie pytanie. Czy jeżeli mam w armii dwóch generałów i każdy ma taktykę na arcymistrzu to czy bonusy się sumują, czy też nie?

29.07.2002
09:49
[57]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Witam wszystkich po urlopie.... Skończyłem dwa scenariusze w AoWII. Jak na razie jest nieźle, ale mogło by być lepiej. Polska wersja językowa rządzi :))) _Luke_ --> Według mnie lepsze są Disciples 2....

29.07.2002
10:27
[58]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> też przeszedłem parę misji, muszę powiedzieć że twórcy nie włożyli w kampanię zbyt wiele wysiłku i w ekfekcie ta z D2 jest lepsza. Jednak tryb multiplayer w AoW2 nadal pozostaje niezwyciężony (w d2 jest nieco skopany ze względu na czary, które potrafią zniszczyć wrogą jednostkę bez wdawania się w walkę).

29.07.2002
12:00
[59]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Uff. No to po treningu. Teraz na poważnie. Też scenariusz (tenże rozmiar mapy BD). Gram Chaosem. Złodzieja po pierwszym miesiącu mam mistrza w ukrywaniu się. Kosztowne, wszystkie skrzynki ze złotem poszły w doswiadczenie. Efekt - obsadził pierwszą kopalnię ze złotem i wkrótce zrobi to z drugą. Natomiast czarodziej, na razie równomiernie rozwinął 4 specjalności szkoły chaosu do 2 poziomu. W pierwszym dniu, pierwszego tygodnia 2 miesiąca wybudowałem smocze leże czarnych smoków - ale z dwa dni bedzie trzeba zbierac na pierwszego smoka. Sojuszniczy, opanowany w pierwszym tygodniu, zamek barbarzyńcy ma tylko ratusz, niestetu nie podołałem fortowi i jak na razie jedynie bersekerzy mnie wspomagają (swołocz nie dajaca się kontrolować). Po dopakowaniu złodzieja do arcymistrza w kryciu, wyposaże go w skill morski i wyprawię za ocean. Chyba będzie dobry wynik. Mag walczy jedynie ze słabszymi, złodziej kosi skarby, trzeba powołać administratorów (po jednym na zamek), szlachciurów pełną gębą (rozwinę jedynie szlachectwo i forsę, później górnictwo). Faaajna gra!!!

29.07.2002
12:15
[60]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> W instrukcję też. Pół godziny próbowałem teleportować jednostki. W instrukcji ani słowa. Trochę wkurza mnie levelowanie bohaterów. Zwłaszcza rozwijanie zdrowia. Maja już od dawna po 50 punktów ruchu, więc połowa rozwoju się marnuje...A co do czarów działających na zewnątrz (tak jak w Disciples 2) to cholernie mi ich brakowało...do momentu wynalezienia Burzy Ognia.

29.07.2002
12:23
[61]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Trzeba jednak przyznać, że dwie wersje i bonusowy kompakt za 69 zł to i tak nie lada wyczyn. A czary działające na zewnątrz mimo wszystko nie psuja gry w AoW2. W d2 idziesz sobie napakowaną armią, a w następnej turze, okazuje się, że jej nie ma, bo dostała 10 czarami. Niby jest to ograniczenie do 2 użyć czaru w turze, ale co z tego skoro jest 8 rodzajów czarów zadających damage w każdym kanonie (jeśli nie więcej). Szkoda ze w AoW2 zrezygnowano ze starego rozwoju bohaterów oraz wyboru 7 sfer magii (a'la Master of Magic). Zawsze trzeba coś zminić w sequelu, tylko dlaczego zawsze zmienia się to co sprawdzone.. Zeby przez to narzekanie ktoś sobie nie pomyślał.. AoW2 ciągle uważam za najlepszą obecnie turówkę fantasy:)

29.07.2002
12:27
[62]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Teraz może coś z klasyki - pod linkiem na dole znajduje się rewelacyjna strona "Master of Magic Resources". Można z niej ściągnąć dwa patche !uwaga! - umożliwiające rozgrywkę multiplayer!! Ku mojemu wielkiemu ubolewaniu nie udało się uruchomić MoM z tymi patchami, gdyż potrafię na swoim rzęchocie wyciągnąć max 609 kB konwencjonalnej, a to cudo potrzebuje więcej:((

29.07.2002
12:27
[63]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Ja zapłaciłem 59 PLN, a zamawiałem w MIG'u już w kwietniu :) Ten bonus CD to trochę przesadzona sprawa. Tylko bonusowe mapy, poradnik i AR 5.0 są przydatne. Reszta...szkoda gadać. Ale Soundtrack....no no...sam miód :)))

29.07.2002
12:32
[64]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gabbit --> to tak jak z Sacrifice. Na bonusowej płytce oprócz soundtracka (rewelacyjnego zresztą) miało znajdować się mnóstwo bonusów. Owe bonusy zajmują aż 500 KB i jest to parę mapek:)

29.07.2002
12:34
[65]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Kolejna ciekawosytka - powstał klon Master of Magic noszący nazwę Immerion (screen obok). Dostępny jest niestety tylko odpłatnie w $:/ Szczegóły pod linkiem we wcześniejszym poście.

29.07.2002
12:34
[66]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> sorry za przekręt nicka:/

29.07.2002
16:39
smile
[67]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Mac -->> podpisuję się obiema ręcami pod postem z [29.07.2002] 12:23. Po raz pierwszy od czasu Master of Magic puchnę i sinieję z zachwytu.

30.07.2002
09:07
[68]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Nadal pogrywam w Heroes IV. Drugi tydzień 2 miesiąca, 4 czarne smoki i z 6 behemotów w armii. Ale jest ciekawostka. Otóż w pewnym momencie zrobiłob sie jakos tak, że jak kupię jednostki to znika możliwość wyprowadzenia ich z zamku, pojawia sie ponownie w następnej turze. Od czego to zależy? Przewertowałem instrukcje i niczego nie znalazłem. Jakie są reguły w tym temacie? Czyżby gra" karała" za zbyt szybki rozwój?

30.07.2002
09:44
[69]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.Kalgan --> nie spotkałem się z czymś takim.. to chyba jakiś bug. Patrzyłeś w manualu (jest chyba w pdfie na płycie)?

30.07.2002
10:26
[70]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac ---->>> Manuala nie przeglądałem. To nie wygląda na błąd (ale wszystko możliwe). W poprzedniej grze, a doszedłem (wolniej wprawdzie sie rozwijając) do 8 miesiąca zjawisko nie wystąpiło ani razu. W tej grze ujawniło się, kiedy ewidentnie siłą w gildii złodziejskiej zacząłem górować nad kompem. Objawia się to tak: przed zakupem jednostki wszystko OK, kupuję i znika dolny (wyprowadzenie z miasta) pasek jednostek (znika we wszystkich miastach, niezależnie czy tam kupuję coś czy nie). W następnej turze można jednostki wyprowadzać (są oba paski). Ale nie jest to reguła, w większości ruchów zakupy i wyprowadzenie jednostek odbywają się normalnie. Chociaż powinienem przetestować jedną okoliczność która świadczyłaby na rzecz bugowatości - cosik wydaje mi się, że to objawia się po zakupie behemotów. Jeżeli tak, to ewidentnie bug.

30.07.2002
10:40
[71]

Zyga [ Urpianin ]

Mr. Kalgan. To chyba proste. Możesz mieć tylko 8 armii na mapie. Musisz połączyc 2 armie albo wprowadzić jakąs do zamku i wtedy wyprowadzisz sobie to co chcesz.

30.07.2002
11:43
[72]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Zyga----->>> Acha. Dziekuję, faktycznie proste.

30.07.2002
15:05
[73]

Grul [ Konsul ]

[25.07.2002] 11:21 Owen [ ] "Zdenerwowało mnie, że muszę od nowa przechodzić kampanię ładu ze względu na bug w patchu 1.3. 1/3/1 o naprawia, ale kampanię trzeba zacząć od początku :-\ " - wystarczyło zrestartowac ten felerny scenariusz, a nie całą kampanię, by móc ją przejść po zainstalowaniu patcha 1.3.1 :) Co do kampanii ładu, rzeczywiście jest ciekawa. Przechodziłem ją na poziomie Zaawansowanym, ale musze przyznać, że było za łatwo... Mając możliwość przenoszenia bohaterow z scenariusza do scenariusza wystarczyło ich odpowiednio wyszkolić i po przekroczeniu 20 poziomu byli nie do zdarcia. Nawet jesli do armii przeznaczalem tylko team wojownik/mag bez zadnych jednostek :) Taktyka jest prosta: Szkoliłem maga w szkole magii ładu, życia i troszke natury(Emilia, Solymr), a wojownika przede wszystkim w walce i taktyce(Tharj i inni). Znając takie czary jak: mass slow, ice bolt, iluzja, szał, zapomnienie, oślepienie, hipnoza, teleport, town portal(ład), uzdrowienie, regeneracja, pieśń pokoju(życie), przewodnik(natura) praktycznie nie było przeciwnika mogącego mi zagrozić. Moim zdaniem magia ładu jest najpotężniejsza ze wszystkich, posiada wiele kluczowych zaklęć pozwalających rozstrzygać bitwy z minimalnymi stratami własnymi. Teraz zacznę grać kampanię mocy, ciekawi mnie jak radzą sobie barbarzyńcy bez magii :)

30.07.2002
15:23
smile
[74]

Mastyl [ Legend ]

Gram ostatnio w Age of Wonders 2. Muge tylko pwoiedziec- bardzo polecam ! Homm 4 i D2 moim zdaniem są o klase gorsze...

31.07.2002
13:06
[75]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

O ile magie są zrównoważone, jeżeli już wyróżniać to istotnie Ład, o tyle miasta mniej, Chaos rządzi. I to nawet nie ze wzgledu na szkołę magii (być może najsłabsza) i nawet nie na czarne smoki (inna sprawa, że tak jak w części 2 są the best(ie), ale ze wzgledu na złodzieja - fakt, inni też mogą go wynająć, ale to już kosztuje. Taktyka natomiast prosta, ukrywamy się, dochodzimy w tym do arcymistrzostwa i czeszemy planszę. Ufff. To aż za proste.

31.07.2002
13:12
[76]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.Kalgan --> Koszta wynajęcia złodzieja w innym zamku nie są przecież wcale takie drogie. Poza tym w póżniejszej fazie gry zawsze obstawiam kopalnie ilością potworów wystarczająca do zabicia niewidzialnego intruza (grupa dżinów, lub parę tytanów):) Z kolei ład ma Dżiny, które w dżych ilościach są nie do pokonania. Najskuteczniejsze jest wtedy kopiowanie tytanów czarem Create Illusion.

31.07.2002
13:35
[77]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac----->>> Ale, żeby zabić złodzieja trzeba go zobaczyć. Może to zrobić tylko bohater ze skilem scouting, jak złodziej jest arcymistrzem, to skill musi byc co najmniej mistrzowski (a i tak zobaczyśż z bliskiej odległości, 2 pola?). Pewnośc daje dopiero arcymistrz w scouting. Kopalnie są IMHO nie do obrony. Nie twierdzę, że pozostałe zamki są bez szans, zastanawiam się nad Rezerwatem, jako jedyny wynajmuje 2 stwory IV poziomu, do tego przywołania. Niezłe. Jednak chaos daje duże bonifikaty, złodzieja nie musisz kupować, oszczędność 2000 zł, zwłaszcza na wyższych poziomach trudnosci, na starcie to bardzo dużo. Jednostka złodziej, sama z siebie doskonale oczyszcza teren i może nawet obsadzić słabszą kopalnię (nie próbowałem, ale tak wynika z jej cech). Meduzy posiadające nieograniczoną amunicję też w początkowej fazie gry pozwalają chronic słabiutkiego bohatera - maga. No i później pojawiają się smoki, zdecydowanie najsilniejsze, a jak dobry administrator to można mieć ich i dwa tygodniowo. Przypuszczam, że gra innymi frakcjami jest również bardzo przyjemna, ale gra posiada niestety algorytm. ZŁODZIEJSKI.

31.07.2002
15:06
[78]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.kalgan --> czemu kopalnie są nie do obrony? Przecież jak obstawię je tak jak napisałem wyżej, to może nie zobaczę złodzieja, ale złodziej nie zaatakuje też kopalni. Poza tym samo rozwinięcie złodzieja do poziomu arcymistrzowskiego jest trudne. Trzeba go trzmymać w armii, żeby zdobywał doświadczenie, a to zajmuje jeden "slot" (IMHO złodziej jest podczas bitwy prawie nieprzydatny). Czarne smoki są jak na mój gust zbyt drogie i za mało ich w tygodniu. Niby można mieć wyszkolonego administratora... ale no właśnie - wyszkolonego! Zapomniałem dodać, że heaven ma jeszcze magów, którzy doskonale nadaja się do długich pojedynków (czar poison zadaje bardzo duże obrażenia, jeśli masz sporo magów), a dżiny potrafią rzucić czar powodujący, że wroga jednostka nie może atakować.

31.07.2002
15:13
[79]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac ----->>> Dowcip polega na tym, że bohater/złodziej nie walczy z obrońcami kopalni, omija potwory (za to rosnie mu w dodatku doświadczenie) przejmuje kopalnie, a potwory zostają. Nie ma kłopotów z pieniędzmi ani zasobami, bo wszystko na mapie Twoje!!!! Wytrenowanie złodzieja do arcymistrza w kryciu to zaledwie 15-16 poziom!!! Broń Boże nie rozwijamy niczego oprócz rodziny scouting, ponadto, jeśli to tylko możliwe to tylko skile scouting i krycie się, arcymistrz w kryciu teoretycznie możliwy jest na 8-9 poziomie!!!!

31.07.2002
15:17
[80]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

PS. Czarne Smoki są niewrażliwe na magię. Nic z tego czaru Dżinów przeciw nim.

31.07.2002
15:19
[81]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.Kalgan --> To trochę zmienia postać rzeczy:) Rzeczywiście złodziej to atut w rękawie, ale.. ja i tak wolę grać heaven;-P Wychodzę z założenia, że najlepiej grą się tym, kim gra się najprzyjemnej, a w tym Heaven jest dla mnie nie do pobicia, choć przyznam że łażenie złodziejem to tez nie lada gratka:-))

31.07.2002
15:24
smile
[82]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr.Kalgan --> zawsze mam pod ręką create illusion i tytany obok;-)) Zresztą takie gdybanie nie ma sensu. Trzeba się kiedys zmierzyć i tyle:)

31.07.2002
15:47
[83]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac----->>> Co do szkolenia złodzieja, to także jest to swoiste perpetum mobile. Zamek Chaosu opuszczamy na drugim poziomie (jak najwcześniej budujemy odpowiednią budowlę). Kiedy silniejszy bohater rozwali pierwsze ugrupowania potworów nie inkasuje skrzynek ze złotem tylko robi to złodziej, awansuje na 3 poziom (zazwyczaj mamy już 2 poziom w ukrywaniu się). To wystarcza, aby nasz złodziej zaczął samodzielnie obrabiać co słabsze ugrupowania potworów nadal inwestując w siebie. Po osiągnieciu mistrzostwa w kryciu się, zaprzestajemy tego procederu, ten poziom wystarcza na obsadzenie każdej kopalni, ale nie daje pewności, że nie zastaniemy dostrzeżeni przez wroga (komputer nie rozwja się jednostronnie, raczej w zwiad na wczesnym etapie zbyt dużo nie da, ale ....). Teraz obchodzimy co mocniejsze grupy potworów (doswiadczenie leci samo jak szalone) kasując surowce, artefakty itd. Komputer nie ma szans wobec tej taktyki, NAJMNIEJSZYCH!!!! Robimy arcymistrza w kryciu się i możemy grać wszystkim na nosie, aż do chwili, kiedy nie pojawi się mistrz zwiadu - do tego czasu plansza bedzie obsadzona, a i szybkość naszego samotnika tak duża, że nikt go nie dogoni. A co do gry z inymi żywymi przeciwnikami. To byłoby cieekawe. Pojedynki cichociemnych, no, no.

02.08.2002
12:54
[84]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Tiaa. A jakże szybko złodziej samotnik przenosi się do miasta, będąc w niebezpieczeństwie napada na pierwszą lepszą grupę potworów i w nogi. Uff. Armii nie traci bo jej nie posiada. Inna spraw, że mój 18 poziomowy złodziej rozwalił sam na sam 350 chochlików pilnujących swoich skarbów. Stracił ledwie połowe many i z 1/4 punktów życia. Jeszcze 18 poziomów i obrobię czarne smoki. Uwaga - złodziej przejdzie przez pilnowany portal czy wejscie do podziemi, ale wychodząc z powrotem zostanie przez potwor dostrzeżony (DLACZEGO), ale to drobiazg, nogi za pas i tyle.

02.08.2002
13:00
[85]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mr. Kalgan --> IMHO fakt, że złodziej może cichcem przemknąć obok strażników kopalni to jakiś bug i do tego trzeba się przyczepić, a nie do sytuacji , w której złodziej jest atakowany;-)

02.08.2002
13:58
[86]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Mac ----->>> No nie wiem. Złodziej istotnie jest super herosem, ale tak jasno wynika z cechy "ukrywania się". Znaczy się nie bug, ale świadomy zamysł twórców. Zgadzam się, że przegieli - przypomnę, że podobne przegięcia były i Civilization Call to Power, gdzie gra ze straregicznej stała sie szpiegowsko-ewangeliczno-korporacyjna. Ciekawe, że w Master of Orion II sprawę szpiegostwa udało sie wyważyć i była to zaleta gry. Może w Herosach IV przydałby sie element losowy, ale wówczas save/load. Za krótko w to gram, aby obiektywnie ocenić, antidotum jest rozwijanie scoutingu u wszystkich bohaterów, ale kurka, można miec ich jeno ośmiu. Wszystkiego nie upilnują.

05.08.2002
14:21
[87]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Hej...no co jest...czyżby nikt nie grał w Age of Wonders 2 ??????????

05.08.2002
14:32
[88]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Bohaterów może być jak się okazuje tylko sześciu.

05.08.2002
15:18
[89]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Gambit --> ja gram, ja gram :)

05.08.2002
15:22
[90]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Gryffin --> Heh...to wiem, ale wygląda na to, że inni nie graja a do łask wrócili HoMM4 :( Ale za dwa dni wyjdą Disciples 2...hehehe

05.08.2002
15:22
smile
[91]

Mastyl [ Legend ]

Ja też gram troche. Ale na razie znawcą AOW2 nie jestem bo pochłaniaja mnie : Warcraft 3, Neverwinter i Anchronox o raz GTA3.

06.08.2002
10:07
[92]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Myślę, że mogę już podzielić się kilkoma refleksjami odnośnie HoMM IV w zakresie rozwoju bohaterów. Refleksje oparte są na doświadczeniach płynących wyłącznie z grania Chaosem, ale mam przeczucie, że innymi frakcjami trzeba grać podobnie. A zatem jak wyżej - podstawa to inwestycja w samotnie (bez jednostek) działającego złodzieja. Staramy się jak możemy nie skilować go w nic poza "ukrywaniem się" aż do osiągnięcia 4 mistrzowskiego poziomu. Nastepnie doposażamy w Taktykę, Walkę, Szlachectwo i jedną szkołę magii - polecam łąd lub życie, byle nie naturę bo przywoływaniem zrobicie sobie krzywdę, będzie trzeba na początku każdej tury wywalać jednostki, a i tak złodziej ujawni swoje położenie. Druga jednostka to mag posiadający już magię chaosu. Na dobrą sprawę można na niej poprzestać (mało prawdopodobne, że zabraknie w jakiejś potyczce punktów magii), jednakże można doposażyć w magię ładu, a nawet i w jakowąś trzecią szkołę (zdecydowanie w tej kombinacji polecam życie). Jednak najsensowniej pozostać przy 2 szkołach magii i rozwinąć skile bojowe, darowując sobie szlachectwo. Jeżeli rozwijamy 3 szkoły magii rezygnacja ze skilu niemagicznego nie jest taka prosta zarówno zwiad jak i taktyka to podstawa, przychodzi więc rezygnować ze skilu walka (bolesne!!) Najważniejszym skilem który powionien posiadać każdy bohater niezależnie od typu postaci i zamku jest ZWIAD. Zwiad to scouting - pozwala wykryć złodzieja !!!!!!!!!!!, znajdowanie drogi - czyli samo przemieszczanie się po mapie przygody, krycie się (każdemu się przyda - można porzucic jednostki i zwiać przed zdecydowanie silniejszym przeciwnikiem, a jeśli ten wykrwawi się na naszych siłach (i jak po każdej walce spadnie mu morale i szczęście) często można wrócić i dobić nawet silniejszego wroga samemu!!!!. Każdy musi też mieć Taktykę - moralność ważniejsza od skilu walka!!! Jednostki zamku Chaosu to meduzy, ifryty (aczkolwiek jak ktos woli zmory to nie jest to słabszy wybór) i smoki!!!

06.08.2002
10:23
[93]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Wczoraj udało mi się przejść już do drugiej misji w AoW2. I coraz bardziej mi się podoba:) HoMMIV się nie umywa

06.08.2002
10:28
[94]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Gryffin --> Heh...ja muszę się w końcu zabrać do fazy specjalnej ognia

06.08.2002
10:28
[95]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Gryffin --> Udało Ci się wymyślić wszystkie umiejętności?

06.08.2002
10:57
[96]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Gambit --> tak, zresztą czary również .

06.08.2002
11:07
[97]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Gryffin --> W drugiej misji będziesz miał łatwiej, ale z drugiej strony nie będziesz mial nieograniczonego czasu.

06.08.2002
11:21
[98]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Gambit --> hmm, jak na razie o czasie nic nie było powiedziane.

06.08.2002
11:31
[99]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Gryffin --> Nie chodzi o to, że będziesz miał ograniczoną ilość tur, tylko o fakt, ze w pewnym momencie scenariusz może się skończyć bez Twojego zbytniego zaangażowania (a i tak chyba wygrasz)

06.08.2002
11:32
[100]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Heh...założę nowy wątek.....A co tam :)

06.08.2002
11:36
[101]

Gambit [ le Diable Blanc ]

NOWY WĄTEK:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.