GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

taka pierdółka na koniec dnia... część 48 :)

11.12.2006
20:53
smile
[1]

John_Kruger [ Baron ]

taka pierdółka na koniec dnia... część 48 :)

Podawajcie pomysły z jakiejś dziedziny, tak żebym wiedział z czego sie przygotować;). Będzie ów część miała nazwę - "pierdołka na zamówienie"
pozostały do zrealizowania:
1. Wormsek - autentyczne wpadki podczas rabunków w Ameryce
2. Glob3r – pierdołki o szkole
3. Jj:. - pomyłki filmowe
arthemide
4. Teoria powstania kultury polskiej.
5. Dlaczego zasłona pod prysznic zawsze perfidnie klei sie do ciala?
6. Jak zmiezyc wysokosc budynku przy pomocy olowka?
7. Zlote mysli samobojcy.
8. Energia romantyczna = energia elektryczna?

Przyjmuje zgłoszenia na Wasze pierdołki, tak, żeby teksty mi się nie wyczerpały tak szybko;)
Swój wkład w tworzenie pierdołki wnieśli:
- Nutkaaa

------------------------------------------

Jako, że wczoraj była mała gafa, dzisiejsza pierdółka ją zastąpi, a jak zastąpi to bedzie miała ona coś wspólnego z wczorajszym dniem (niedzielą...)

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Cala wspolnota dziekuje chorowi mlodziezowemu ktory na okres wakacji zaprzestal swojej dzialalnosci

Za tydzien Wielkanoc. Bardzo prosze wszystkie panie skladac jajka w przedsionku

W kazda srode spotykaja sie mlode mamy. Na te panie, ktore pragna do nich dolaczyc, czekamy w zakrystii w czwartki wieczorem

Pan Kowalski zostal wybrany na urzad kustosza naszego kosciola i zaakceptowal ten wybor. Nie moglismy znalezc nikogo lepszego

W niedziele ksiadz rektor przewodniczyl swej pozegnalnej mszy. Chor odspiewal hymn "klaskajmy wszyscy w dlonie"

Na wspolnej wieczerzy bylo jak w niebie - brakowalo wielu z tych, ktorych sie spodziewalismy

Z tablicy ogloszen: "Dziesiejszy temat: Czy wiesz jak jest w piekle? Przyjdz i posluchaj naszego organisty"

Po poludniu w polnocnym i poludniowym koncu kosciola odbeda sie chrzty. Dzieci beda chrzczone z obu stron

W czwartek o 16.00 wspolne lody. Panie dajace mleko prosimy przyjsc wczesniej

W srode spotkanie zenskiego kregu literackiego. Pani Johnson zaspiewa "Poloz mnie do lozeczka" razem z pastorem

W podziemiu panie zrzucily wszelkiego rodzaju ubrania. Mozna je ogladac w kazdy piatek po poludniu

Spotkanie grupy terapeutycznej pomagającej wzmocnić poczucie własnej wartości w środę wieczorem. Prosimy używać tylnych drzwi.

W niedziele nasza grupa teatralna zaprezentuje "Hamleta". Jesteśmy zaproszeni do udziału w tej tragedii.

------------------------------------------

Bonus:
Jaś Fasola w kościele:


takie tam;):


------------------------------------------

poprzednie części:
część 47:15 rzeczy, które możesz robić w centrum handlowym
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5739372&N=1
część 46 - Gdyby restauracje działały jak Microsoft
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5735782&N=1
część 45 – Co znane osoby mówią o seksie
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5732147&N=1
część 44: 25 powodów że gra jest lepsza od kobiety
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5729909&N=1
część 43: Dlaczego choinki są lepsze od kobiet / facetów
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5725570&N=1
część 42 - Jak stracić chłopaka w 7 dni
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5722054&N=1
część 41 - O policjantach
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5718131&N=1
część 40 - Masz dość naszych czasów?
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5714758&N=1

11.12.2006
20:56
smile
[2]

cycu2003 [ Legend ]

fotka świetna

11.12.2006
21:01
smile
[3]

ShinChanMun [ Pretorianin ]

W czwartek o 16.00 wspolne lody. Panie dajace mleko prosimy przyjsc wczesniej

11.12.2006
21:09
[4]

PatrykW [ Arbiter Elegantiae ]

Fotka zabija.... Drugi bonusik też niczego sobie. Haha...

Poszukam trochę na kompie bo miałem takich różnych śmiesznych paści sporo, to prześlę Ci na e-maila.

11.12.2006
21:12
smile
[5]

John_Kruger [ Baron ]

PatrykW - ok;) zostaniesz doceniony;)

11.12.2006
21:20
smile
[6]

monixxx [ Konsul ]

Johny jak zbierasz takie pierdółki to prześlę ci na maila coś fajnego co dziś dostałam.

11.12.2006
21:23
[7]

sajes [ Hala Madryt !! ]

heheh:P
W kazda srode spotykaja sie mlode mamy. Na te panie, ktore pragna do nich dolaczyc, czekamy w zakrystii w czwartki wieczorem

najlepsze:D

11.12.2006
21:24
smile
[8]

John_Kruger [ Baron ]

monixxx - jak ktoś cos ma, to chetnie odbieram;)

11.12.2006
21:28
smile
[9]

qweks [ Ignis Lentus ]

:)

11.12.2006
21:30
smile
[10]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

obrazek i drugi bonus wymiata

11.12.2006
21:37
smile
[11]

Splinter_fraz [ Stalker ]

hahahah drugi bonus rządzi ;D

11.12.2006
21:50
smile
[12]

arthemide [ Prawdziwa kobieta ]

Cala wspolnota dziekuje chorowi mlodziezowemu ktory na okres wakacji zaprzestal swojej dzialalnosci

Nie ma za co :) My kochamy naszych bliznich do upadlego :DD

11.12.2006
21:53
smile
[13]

Foks!k [ Medyk ]

*wstaje z podłogi*

muahhahahahaha

11.12.2006
21:53
smile
[14]

MMaaZZii1155 [ Kocham Szwedki ]

:]

11.12.2006
21:54
smile
[15]

Glob3r [ Generał ]

Cala wspolnota dziekuje chorowi mlodziezowemu ktory na okres wakacji zaprzestal swojej dzialalnosci

Najlepsze :D

Świetna pierdółka :D Jedna z lepszych ;].
A obrazek bezbłędny ;]

11.12.2006
22:14
[16]

chomik133 [ Chorąży ]

super wątek a obrazek mistrzowski

11.12.2006
22:26
smile
[17]

mirencjum [ operator kursora ]

śmiechowate

12.12.2006
05:54
smile
[18]

WTF? [ Pretorianin ]

Niezłe:D a obrazek najlepszy:D

12.12.2006
12:32
smile
[19]

John_Kruger [ Baron ]

południowy up

12.12.2006
16:42
smile
[20]

promyczek303 [ sunshine ]

Hehe :) Niezłe :) Wręcz idealne :D Obrazek też ekstra :P

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.