GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

POMOCY - jak przejsc ogrody zycia w KANGUREK KAO 3

07.12.2006
20:29
[1]

jakub_hej [ Junior ]

POMOCY - jak przejsc ogrody zycia w KANGUREK KAO 3

natrafiłem na palisade w ogrodach zycia i nie wiem jak sobie z nią poradzic - czy przesuną skrzynię z uchwytami? czy w coś rzucic dynamitem? na coś wskoczyc? BARDZDZO PROSZE O POMOC!!!

07.12.2006
21:09
[2]

mirencjum [ operator kursora ]

"Za blokami skalnymi, które można zburzyć dynamitem lub przeskoczyć, czeka pierwszy przeciwnik – Neandertalczyk. Na dole czyhają na kangurka Kamienne Szczęki. Gdy się ich pozbędziemy, podchodzimy do maszyny wyrzucającej wybuchowe beczki. Przyciskiem akcji (Alt) podnosimy i przenosimy beczki po kolei do trzech różowych naczyń, zawieszonych nad jeziorkami lawy i rzucamy (Ctrl) w każdy z nich beczką. Uwalniamy w ten sposób gałęzie drzew, przymocowane linami. Wracamy na górę, tam gdzie zabiliśmy pierwszego potworka, i zjeżdżamy po konarach, przeskakując (strzałki kierunkowe i S) z gałęzi na gałąź, aż dotrzemy na drugą stronę wąwozu. Tam rozbijamy kielich ze świetlikiem, który otworzy nam kłódkę przy bramie. Tuż za bramą znajduje się namiot obozowiska, który służy jako checkpoint.
Za skałą czekają kolejne potworki, dalej zaś zobaczymy jezioro; szukamy trampoliny, która podczepi nas na górze do pajęczyny. Po pajęczynie przechodzimy do półek skalnych, zbierając po drodze bonusy. Zeskakujemy z powrotem, następnie dynamitem niszczymy skały na jeziorze i po odkrytych w ten sposób skrzyniach przeskakujemy na drugą stronę jeziora. Dzięki trampolinie możemy wskoczyć na półkę skalną i pozbierać bonusy. Zeskakujemy na dół i rozprawiamy się z małymi potworkami, Skalną Armatę możemy wyminąć. Biegniemy do trampoliny – z jej pomocą wskakujemy wyżej – tu znajduje się obóz, czyli kolejny checkpoint. Stąd wysadzamy dynamitem skałki wiszące jak stalaktyty na skale obok. Spadając utworzą one przejście na wodzie. Zeskakujemy na dół i biegniemy do owego przejścia – skacząc z kamienia na kamień docieramy na drugą stronę wody. Pokonujemy albo wymijamy potworki i wskakujemy wyżej. Tu budzimy świetlika. Poniżej znajduje się teren z mnóstwem potworków, ale gdy zeskoczymy pośrodku, będziemy bezpieczni – ta część jest oddzielona. Możemy zająć się tylko mniejszymi potworkami przy bramie z kłódką. Gdy już wszystkie pokonamy i podejdziemy do bramy, świetlik otworzy kłódkę. Wchodzimy do jaskini.
Wchodzimy do dolinki z opadającymi liśćmi – tu nie ma potworków. Podchodzimy do korzenia z białym kwiatem i naciskamy przycisk akcji (Alt). Mamy ułożyć puzzle z bloków skalnych.

Kierujemy chwytakiem przy pomocy klawiszy kierunkowych
Przycisk rzutu (Ctrl) – obrót łapy-chwytaka
Przycisk skoku (S) – obniżanie i podnoszenie łapy

Gdy ułożymy puzzle, otworzy się jedno z przejść przez ostrokół, a nad układanką pojawi się Artefakt Ziemi, który należy zabrać. Teraz już możemy wracać do wioski. Przechodzimy przez ostrokół. Teraz możemy iść naprzód, wejść na trampolinę, następnie po pajęczynie, zbierając bonusy, przedostajemy się na skalną platformę – potem skacząc z półki na półkę dojdziemy do Wioski Pelikanów. Możemy też wybrać inną drogę: Trzeba wówczas przesunąć (Alt - i klawisze kierunkowe) blok kamienny pod występ skalny z dwoma kolcami. Wskakujemy na niego i na półkę, następnie idziemy wąskim przejściem, zbierając bonusy, aż do kolejnego obozu (checkpoint). Trampolina przeniesie nas z powrotem do doliny z puzzlami, więc nie warto na nią wchodzić. Droga prowadzi po konarach drzew – zjeżdżamy po nich, przeskakując z jednej gałęzi na drugą. Docieramy do kolejnego świetlika, który otworzy bramę do wioski."

08.12.2006
23:21
[3]

jakub_hej [ Junior ]

dzięki!!! przeszliśmy dalej, przy następnych kłopotach nie omieszkamy znowu zapytac!!! jeszcze raz DZIĘKI!!!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.