GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic - Mroczne Tajemnice Część 2.

06.12.2006
20:14
[1]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Gothic - Mroczne Tajemnice Część 2.

Witam wszystkich maniaków Gothica a także innych cRPGków;)

Czy chcielibyscie powrócić do kolonii karnej? Odkryć nowe jej tajemnice?? Po raz kolejny i całkiem nowy zniszczyć Barierę? Oto jest możliwość. Mikołaj przyniesie nam wspaniały prezent.
Przedstawiam najnowszy mod do gry Gothic I. Jego premiera? Jeszcze przed świętami :D
Zapraszam do dyskusji

Link do poprzedniego wątku:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5648182&N=1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia są modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła MT toczy się na tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II.
Zacznijmy, więc od kilku nowych obozów pojawiających się w Kolonii Karnej.
1. Fanatycy. Jest to organizacja wygnańców lub raczej uciekinierów z Obozu Sekty, którzy próbują odszukać pewną tajemniczą organizację i poznać prawdziwe oblicze wyznawanego przez ich braci demona.






2. Obóz Strażników. Jest to obóz zlokalizowany przed kopalnią należącą do Gomeza. Strażnicy strzegą urobku niezwykle cennej dla króla Robhara magicznej rudy. Obóz strażników to odłam strażników Gomeza, którzy jednak nie we wszystkim zgadzają się ze zdaniem magnata. Gracz wypełniając zadania dla strażników będzie miał możliwość kontynuowania gry w piątym rozdziale i zdobycia Ciężkiej Zbroi Strażnika.















3. Przemytnicy. Niewielki obóz pechowych rozbitków znajdujący się na plaży niedaleko Wieży Mgieł. Przemytnicy są dość specyficzną frakcją. Są to ludzie, którzy wbrew swojej woli zostali uwięzieni w obrębie bariery, kiedy to ich statek podczas sztormu rozbity się na skałach. Gracz wypełniając zadania dla przemytników pozna ich historię a także będzie mógł posiąść umiejętność kowalstwa.














4. Obóz Łowców Orków. Położony na terenie orków, niewielki obóz straceńców, których jedyny cel w życiu to walka z pomiotem Beliara. Bezimienny będzie mógł pomóc Łowcom w nierównej walce z hordami zła.









5. Tajemnicza frakcja potężnych istot, które od zarania wieków służą Inosowi. To właśnie ta organizacja stanowić będzie rdzeń fabuły Mrocznych Tajemnic. Gracz, który najpierw będzie musiał zlokalizować ich ukrytą siedzibę, będzie mógł stać się jednym z nich. Jednak Bezimienny będzie też mógł wybrać drogę naznaczoną przez Beliara służąc potężnemu nieprzyjacielowi Inosa. Tylko wola gracza zadecyduje o wyborze Bezimiennego…









Tajemnice oferują także możliwość obstawiania jak i wzięcia udziału w walkach na arenach. Na jednej z tych aren, znajdującej się na uboczu gracz będzie mógł stoczyć walkę na śmierć i życie a nagroda może przejść jego najśmielsze oczekiwania. Ciekawy system losowych walk dodatkowo uatrakcyjnia przeprowadzanie zakładów.







Mroczne Tajemnice umożliwią graczowi korzystanie z bardzo szerokiego wachlarza nowego oręża, zbroi, hełmów jak i nowych czarów. Zaimpementowaliśmy także system procentowej nauki znany z G2, poprawiliśmy zdobywanie skilli a także obrażenia krytyczne. Gracz będzie mógł także nauczyć się dwóch nowych umiejętności specjalnych, z których jedną jest właśnie kowalstwo. Dodatkowo gracz będzie mógł posiąść wiedzę o gotowaniu i ważeniu trunków, co w realiach Kolonii Karnej jest dość przydatnym urozmaiceniem.






Gracz będzie mógł także nauczyć sie pewnej gry i dzięki temu zarobić lub przegrać trochę rudy. Poruszanie się po Kolonii Karnej stanie się niezwykle proste i szybkie kiedy gracz odnajdzie pewien potężny artefakt. Podniesiony poziom bestii nie tylko zwiększą ilość zdobytego doświadczenia, ale zmuszą gracza do małej dozy przemyślenia ich exterminacji. Nowe potwory na pewno dostarczą graczom silnych wrażeń, gdyż walka z nimi bynajmniej do najłatwiejszych należeć nie będzie.








Jednak zwiększona trudność to nie tylko mocniejsze bestie i przeciwnicy, to przede wszystkim klimat ciągłego zagrożenia, jakim gracz przesiąknie w niektórych obozach. Tym razem Bezimienny poczuje, że znajduje się w prawdziwej Kolonii Karnej, w miejscu gdzie bez powodu można stracić życie a czasem nawet coś więcej…




Oczywiście warto napomknąć także o zupełnie nowych i bardzo ciekawych lokacjach (Starożytna Świątynia, Podziemny Świat, tajemnicze miejsce pobytu głównego przeciwnika, zawalona kopalnia i być może coś jeszcze), które także dostarczą graczowi wielu niezapomnianych wrażeń. Powyższa charakterystyka oczywiście nie zdradza wszystkiego, na co gracz będzie mógł natknąć się w Kolonii Karnej.






Obecnie prace nad projektem zostały już praktycznie ukończone, a szacowany stopień zaawansowania to 98%. Główna fabuła (oprócz Obozu Strażników, który zostanie dokończony na dniach) jak i wszystkie wątki poboczne zostały już sfinalizowane. Prace na warstwie 3D już dawno dobiegły końca, trwa jeszcze teksturowanie i modelowanie niektórych lokacji. Będzie także przygotowywany trailer z prezentacją modyfikacji. Szacowana data premiery to przełom przełom Listopada i Grudnia (wersja optymistyczna) jednak nie jest to pewien i ostateczny termin wydania rozszerzenia. Ze swojej strony ekipa The Poziomkaz może jednak zapewnić, że Mroczne Tajemnice ujrzą światło dzienne na pewno w tym roku i oby najpóźniej do połowy Grudnia. Więcej informacji znajdziecie na naszym forum: themodders.org. Warto też zwrócić uwagę na mod Czas Zapłaty grupy The Modders, który naprawdę wspaniale urozmaici grę w Gothica tym bardziej, że projekt ten jest zupełnie iduwidualną modyfikacją. CZ także powinien ukazać się w tym roku ;)





Aha, od ponad tygodnia trwają beta testy, a wszystkie odnalezione błędy poprawiamy na bieżąco, nie rzadko wprowadzając jeszcze udoskonalenia.

A to pozostałe screeny:















Oto i druga część i wymyślony na poczekaniu wstępniak :D

06.12.2006
20:29
[2]

m1a87z [ Konsul ]

a wiadomo kiedy bedzie premiera dokładna?? bo ja juz che kupić Edycje kolekcionerską :)

06.12.2006
21:29
[3]

Ines [ Ines ]

Lukis--> zapomniales o linku do tego watku, wiec zrobilam to za ciebie :).

06.12.2006
21:35
[4]

Ines [ Ines ]

Nie zdazylam zedytowac.

IMO to Shergar moze przedstawiac mod, jako jeden z autorow, wiec ten wstepniak troche nie na miejscu sie wydaje. Napisales go tak, jakbys reke do robienia modu przylozyl. A przylozyles?
Czemu nie wymieniles autorow przynajmniej?

06.12.2006
21:47
[5]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Pod kreską wszystko jest :) Ale w następnej częsci o ile bedzie można dodac

06.12.2006
21:58
[6]

peeyack [ Weekend Warrior ]

Co do walki na arenie, to ciekawe, czy mozna bedzie stawiac na swoja przegrana i specjalnie sie podlozyc :-) Miejmy nadzieje, ze jednak chlopaki przypilnuja tej sprawy.

06.12.2006
22:22
[7]

claudespeed18 [ zią ]

Shergy --> wery fany naprawde, jak chcesz sie powyzywac to dawaj...ale mnie nie zniewiesciaj do jasnej, ciasnej pi*** anielki

spoiler start
poza tym znam 1 naprawde ładna Kalusie i epiej nie mowic o niej zle ;|
spoiler stop

to cienko jak tylko lodowe strzaly beda powiem, a beda zamrazac przeciwnikow chociaz to nawet intresting by bylo
moze zle sie wyrazilem mowiac ,,cykliczny,,( i nawet wiedzialem ze tak bedzie, ale jakos napisalem to)mialem na mysli ze tak jak cykliczne o Gothicu ten watek jest poruszany codziennie i zaciekawil wielu graczy, to chyba plus ;]
edit:cos tam literowka

07.12.2006
00:00
[8]

Shergar [ Pretorianin ]

No proszę druga część ;P

To teraz niech Lukis pisze jak idą prace :D

Strzały teoretycznie będą działać jak efekt ice_cube czyli zamrażają na jakiś czas przeciwnika. Kiedyś robiłem też ogniste, ale nie pamiętam czy dałem do gry :D

Dobrze, że mod was interesuje bo sporo pracy w niego włożyliśmy. Kurde ponad pół roku wyjęte z życiorysu :D

Wątek fabularny i skrypty skończone już całkowicie - Wasze sugestie zostały uwzględnione co do bandytów i czegoś jeszcze :D

Teraz kilka maźnięć świata + kilka textur i znowu testy bo nie chcemy wypuszczać zabugowanego...

Aha claudespeed to był dżołk :D

07.12.2006
00:34
[9]

ffff [ Backside ]

Mówiąc krótko - wypas.
Dla mnie "jedynka" była najlepsza, ze względu na niesamowity klimat. Nie pamiętam wielu gier, gdzie potrafiłbym się wczuć w atmosferę jakiegoś miejsca i zacząłbym myśleć o usadowieniu się obok kolegów wokół ogniska, odkorkowania ryżówki, spalenia ziela i jutrzejszej wyprawie na orków.

Jak najbardziej popieram takie inicjatywy - liczę na dużą ilość dialogów i silny ich wpływ na dalszą grę (bo jednak w Gothicu nie zawsze wybranie pomiędzy "dobrem" i "złem" miało konkretny efekt, co widzę zaczynając od nowa grać w Gothica 2).

07.12.2006
12:55
[10]

Shergar [ Pretorianin ]

G1 dla wszystkich jest najbardziej klimatyczna. TO była pierwsza gra (może poza Falloutami), od której nie mogłem się oderwać ze względu na klimat.

Dialogów jest naprawdę dużo, napisałem małą książkę :D Owszem można wybrać dwie drogi postępowania, ale można też w miarę swobodnie robić to co się chce.

07.12.2006
20:34
smile
[11]

claudespeed18 [ zią ]

Shergar mamy cos wspolnego chyba, bo mnie wlasnie te same gry bardzo mocno wciagnely jesli chodzi o cRPG i sa to moje ulubione, a mianowice Gothic 1 i Fallout 1(drugie czesci obu serii nie wciagnely mnie tak bardzo, zwlaszcza G2, bo F2 ciekawy ale to juz nie to samo co F1), tak to juz jest z sequelami ;] , dochodzi jeszcze Divine Divinity w ktorego wlasnie gram 3 raz ale to juz inna bajka...

07.12.2006
20:58
[12]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Co do mnie to Gothic, Ice Wind Dale, Baldury.

Falouty mi sie nie spodobały

07.12.2006
21:48
[13]

claudespeed18 [ zią ]

no i jeszcze Deus Ex wspaniala gra i klimat, wciagnela mnie niesamowicie, chyba zagram jeszcze raz w to :D

07.12.2006
22:38
[14]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

widać juz premierę?? dzisiaj 7 :P

08.12.2006
19:42
smile
[15]

Pablox8 [ Konsul ]

pośpieszcze się z tym modem bo mnie krew zalewa i chyba se jeszcze raz jedyneczke przejde zanim to wyjdzie.2 przeszłem z 20 razy a 3 to kompletne DNO fabuła nie trzyma się kupy pełno błędów
i sie strasznie tnie.1 jest najlepsza ciekawe jaki ten mod będzie ale i tak musze to mieć!!!

08.12.2006
19:47
smile
[16]

gruby99999 [ Pretorianin ]

ja też czekam z niecierpliwośćią na tego moda, trzymam za was kciuki

08.12.2006
20:23
[17]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

ja tez czekam :D:D:D i świeta spędze z Gothiciem...ciekawe czy na sylwka wyjde :PP

Of course joke.

08.12.2006
21:28
smile
[18]

claudespeed18 [ zią ]

ja tez czekam, ale mi sie nie spieszy, wazne zeby bylo dobrze zrobione, bo tam gdzie jest pospiech to... ;]

08.12.2006
22:25
[19]

Shergar [ Pretorianin ]

caludspeed --> Święte słowa :D Prace ciągle trwają, na mniejszych obrotach co prawda bo mam mało czasu, ale w Niedzielę będzie już wersja z numerkiem 1.00 :D Co oznacza, że gotowa już w 100% do gry. Oczywiście jeszcze to przetestujemy, ale do świąt chciałbym się z tym wyrobić bo mam już dość Gothica :D

Dzięki za słowa zachęty, dobrze wiedzieć, że ktoś czeka na owoc naszej ponad półrocznej pracy :P

08.12.2006
23:34
[20]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

mi tez sie nie spieszy, ale lepiej zeby teraz nie wyszły jakieś błędy i zebyście na święta zdążyli, bo wtedy znajde troche czasu na gothica

09.12.2006
09:48
[21]

Shergar [ Pretorianin ]

Kurde ciągle czekam na jedną lokację, która była do poprawki jakby nie to to mod byłby już gotowy. Ja też nie mam zamiaru się spieszyć, ale teraz muszę jak najszybciej dać sobie z tym spokój bo mam spory projekt w pracy do zmajstrowania i nie będę miał w ogóle czasu na moda.

Ale bez obaw dokończę to co zacząłem tylko, że testować będą inni i do świąt wydamy, najwyżej z bugami :P Jakby co to będą gracze raportować o błędach i na bieżąco je poprawimy.

A i zła wiadomość jest taka, że trailera i filmików nie będzie. Niestety osoba, która miała je robić w ogóle nie pokazuje się na forum, pewnie nie ma czasu. Ale jakoś to przeżyjecie :D

No chyba, że ktoś z Was zna się na frapsie i innych programikach to niech da znać. Dostanie wersję moda do zrobienia filmiku :D Ale jak ktoś jest chętny to najpierw niech zarzuci jakiś krótki filmik zrobiony w realiach G1 :D Bo już mieliśmy jednego kola co się na wszystkim znał a okazało się, że to zwyczajny oszust, który próbował wydębić moda wcześniej :)

09.12.2006
11:41
[22]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

jak prubuje cos nagrać frapsem, to tak mi sie kazda gra zacina (nawet DSJ), ze nie da sie nagrać
klatki spadają do 2 na sekunde
da sie zrobic, zeby sie dało nagrywać?

09.12.2006
13:26
[23]

FixUS_1 [ Call me Fix ]

OT mode on

Shergar, WOG ponownie działa, tak więc oczekuję aktywności w gildii :)

09.12.2006
14:30
[24]

Shergar [ Pretorianin ]

EG da się bez problemów, ale nie pamiętam dokładnie wiec nie będę improwizował. U nas na forum było coś o tym kiedyś pisane. Jest też kilku kolesi co się na tym dobrze znają :D

Fixus jakby to powiedzieć :D Możesz mnie śmiało wywalić z gildii bo nie mam na nic czasu ;) Ledwo starcza mi na administrację forum.

10.12.2006
13:16
[25]

FixUS_1 [ Call me Fix ]

A tam wywalić ;) Zgłoś nieobecność i z bani.

10.12.2006
14:27
[26]

Kerth [ Pretorianin ]

WoG to już nie to samo co kiedyś :( wracając do tematu, mam nadzieję, że niewynikną żadne komplikacje i premiera moda nie zostanie przesunięta. Mam na myśli termin przed świętami, nie dokładny dzień bo takowy podany nie został :) czy po skończeniu tego dzieła przechodzicie na emeryturkę, a może myślicie już nad dalszymi pracami ? ciekawi mnie to, bo chciałbym wspomóc na miarę możliwości zespół ;> w modzie będzie jakiś nowy, ciekawy boss ?

10.12.2006
16:11
[27]

Shergar [ Pretorianin ]

Co do przyszłości to team Poziomkaz na 99% rozpadnie się. Niestety żaden z nas nie ma czasu na robienie modów. Ale powstał pewien naprawdę poważny i oryginalny projekt więc kto wie... Jeżeli wyjdzie to pod szyldem Next Generation Modders, która będzie zrzeszać wszystkich najlepszych polskich moderów - jak już coś robić to profesjonalnie i porządnie :D

Co do bossa to w zależności od tego, którą drogą podążysz będzie do rozwałkowania 1 lub 3 :P

No i Śpioch zdecydowanie zmienił image - polecam granie do końca szczególnie starym wyjadaczom :D

10.12.2006
21:50
smile
[28]

claudespeed18 [ zią ]

sweet!!!

12.12.2006
09:25
[29]

Shergar [ Pretorianin ]

Ustaliliśmy wstępną datę premiery moda: 22.12.2006 :D

Nie wiem czy do tego czasu usuniemy wszystkie błędy, ale może nas za to nie zlinczujecie ;P

Robimy to trochę pod presją czekających na moda graczy. Ale może i dobrze. jak znajdziecie błędy to informujcie nas a my będziemy je natychmiast poprawiać.

Kiedy wykryjemy wszystkie bugi to wtedy powstanie wersja Kolekcjonerska :D zawierająca:
- poprawioną wersję moda;
- info o powstawaniu moda;
- moje opowiadania :D
- obszerne info o wszystkich, którzy pomagali w poprawkach, także graczach;
- może wersję z dubbingiem;
- i coś jeszcze :D

12.12.2006
13:26
smile
[30]

gruby99999 [ Pretorianin ]

tylko do jednego mam obawy..........czy poprzez zlikwidowanie orginalnych głosów gra nie straci klimatu czyli tego co w gothicu najlepsze

12.12.2006
15:09
[31]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

ja tam i tak nie słucham co npc mówią

dubbingu nie bedzie w ogóle? czy tylko w nowych (przez was dodanych) dialogach?

12.12.2006
15:22
smile
[32]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Dzień premiery mnie cieszy :) Zagram sobie w moda dzień przed urodzinami :) To ja prezencik :D

Co do błędów to of course bedziemy informowac :)

Co do dubbingu nie bedzie go tylko w dialogach dodanych do moda.

Co do dubbingu jeszcze :) to pamiętajcie o mnie...wyrażam chęć do nagrania czyjejś partii

12.12.2006
15:27
[33]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

"ja tam i tak nie słucham co npc mówią" - mi się też tak wydaje (tzn. że ich nie słucham) ale wierz mi - to buduje klimat i myślę że brak tych rozmów będzie odczuwalny,przynajmniej dla mnie.

Ciekaw jestem co to będzie te "coś jeszcze".Mam nadzieję,że nie wirus ;-)

12.12.2006
18:31
[34]

Ertix [ Pretorianin ]

Lukis17 --> to ty też w poziomkach robisz ? :D (też - ze Shergarem, niemam na myśli siebie)

12.12.2006
18:32
smile
[35]

Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]

Akurat na święta sobie pogram, czekam z niecerpliwością.

12.12.2006
18:32
[36]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

nie :D

12.12.2006
21:00
[37]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Ertix ---> nie robie ale od początku wątku sie interesuje i juz troche wiem na ten temat...szczątki info :) ale sam próbuje mododaw choc mało czasu na to mam...

14.12.2006
14:57
[38]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

heh czy mnie sie wydaje czy za tydzien premiera ??? :D:D::D:D:D:D:D:

14.12.2006
19:09
[39]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

mam nadzieje, że się nie przesunie;d

16.12.2006
15:05
smile
[40]

BaDi88 [ Legionista ]

mam jedno pytanko...
przed chwila dowiedzialem sie o Gothic - Mroczne Tajemnice. Pomysl mi sie odrazu spodobal bo wg. mnie G1 to najlepsza czesc z seri. Chcialem sie zapytac gdzie bedzie mozna sciagnac ten swietnie zapowiadajacy sie produkt. i czy ktokolwiek mogl by mi powiedziec gdzie mozna znalesc bardziej aktualne informacje o G-MT??

16.12.2006
15:49
[41]

Shergar [ Pretorianin ]

Mod będzie można ściągnąć z rapidshare.com, nie ma z tym żadnego problemu.

Więcej infa na ten temat znajdziesz tutaj:



Szkoda, że nie przetrwały wszystkie materiały ze starego forum bo miałbyś charakterystykę porównawczą i drogę ewolucji moda ;)

Premiera 22.12 obawiam się jednak że nie wystrzegliśmy się wszystkich błędów.

16.12.2006
15:52
[42]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Shergar to bedziemy was informowac :) tak czy tak duzo sie napracowaliscie :)

16.12.2006
16:38
[43]

Shergar [ Pretorianin ]

Wiem :D

Tylko nie chcę żebyście się zawiedli ;P To produkcja amatorska, zrobiliśmy tyle na ile pozwolił nam wolny czas.

Na dzień dzisiejszy ostawianie walk na arenie w SO i sama walka Bezia zostały usunięte. Dodamy to w patchu. Reszta zostaje bez zmian, kilka rzeczy dodaliśmy ;P

Myślimy jeszcze nad muzą, ale chyba za mało czasu na to jest.

W Niedzielę powinna już być wersja ostateczna i znowu klika dni testów. W Czwartek ostatnie poprawki a w Piątek upload na kilka serwów :D

16.12.2006
16:51
[44]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Słuchaj nawet w Gothicu 3 jest masa błędow także kilka u was to jest pryszcz.

Szkoda z tą walką.

A co do muzy to nie chcecie jej zmieniac chyba?

16.12.2006
17:47
[45]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

myślę, ze muzyka była dobra i nie trzeba jej zmieniać
błędy są te co były w G1, czy jakieś nowe sie porobiły w waszym modzie?

16.12.2006
18:07
[46]

claudespeed18 [ zią ]

no to ja poczekam az ktos przejdzie i beda patche to pogram wtedy w dobra wersje, a tak to mam narazie w co grac ;]

17.12.2006
09:37
[47]

BaDi88 [ Legionista ]

Mam nadzieje ze nikt nie wpadł na szaleńczy pomysł żeby zmieniać podkład muzyczny bo w G1 to właśnie muzyka trzyma klimat...

17.12.2006
10:03
[48]

BaDi88 [ Legionista ]

bym zapomniał... może mi ktoś podać link do jakiegoś godnego uwagi moda do G1?? oczywiście polskojęzycznego ;p

17.12.2006
14:06
[49]

Ines [ Ines ]

BaDi88 --> w i czesci watku byly linki, zajrzyj tam. Ja wlasnie sobie z nich sciagalam.

17.12.2006
14:09
[50]

Pablox8 [ Konsul ]

widać koniec???

17.12.2006
14:44
smile
[51]

gruby99999 [ Pretorianin ]

ehhhhhhhhh nie jestem pewien czy w to zagram, bez rozmów, kasujecie walki które miały by jedną z gównych atrakcj, a jak zmienicie muzyke to wątpie żeby wiele ludzi w to grało.

17.12.2006
16:10
[52]

\\Siekacz [ Junior ]

gruby99999 --> Nie chodzi o muzyke z całego gothica. Jeżeli już zmienimy muzyke to tylko w nowych światach.
A co do walki to są dwie areny. W starym obozie coś sie powaliło, ale jak przyjdzie pewien skrypter który to robił, to sie to naprawi.

18.12.2006
17:13
smile
[53]

BaDi88 [ Legionista ]

Czy nie zastanawialiście się czasem nad tym że jeżeli do tak małego świata z G1 zostaną dodani nowi npc to poprostu nastąpi przeludnienie i wszędzie będziemy kogoś spotykać?? Gra wtedy straci niepowtarzalny klimat koloni karnej, dzikiego, niebezpiecznego miejsca gdzie można łatwo zginąć a bezpieczne są tylko obozy...
Bo z tych screenów wynika ze teraz wszędzie są jacyś ludzie... na plaży koło wraku, w małej świątyni w pobliżu Cawalorna zamiast orków są ludzie z bractwa etc. Więc gdzie są te niebezpieczne i tajemnicze miejsca....???

18.12.2006
18:41
[54]

\\Siekacz [ Junior ]

BaDi88 --> Jasne że sie nad tym zastanawialiśmy. Bez obaw, nie w każdym miejscu będzie jakiś NPC. Zazwyczaj siedzą oni w obozach. A co do bezpieczeństwa w obozach, to już go nie będzie, oczywiście nie we wszystkich.
"niebezpieczne i tajemnicze miejsca" będą w nowych lokacjach.

19.12.2006
20:37
[55]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

ostatnie 3 dni do premiery??

Na jakich serwerach go udostepniccie??

I jaka jest ostateczna waga??

20.12.2006
07:57
[56]

Shergar [ Pretorianin ]

Witam,

Chciałem tylko napisać, że premiera zostanie opóźniona. Niestety dzieje się tak chyba zawsze z amatorskimi (i nie tylko) produkcjami, za co bardzo was przepraszam. Jest to spowodowane tym, że dopiero w święta będziemy mieć tyle czasu aby poprawić wszystkie błędy. Czyli główny powód to naprawa wszystkich możliwych błędów. Robimy to przede wszystkim z myślą o was więc nie linczujcie nas z tego powodu ;)

Druga sprawa to to, że ja skończyłem swoją cześć pracy nad modem już jakiś czas temu i niestety muszę zrezygnować z zabawy w modowanie. Zmieniłem pracę i nie ma fizycznej możliwości, żebym znalazł choć chwilę na poświęcenia czasu, na moda.

A więc wszelkie pytania, czy też późniejsze problemy wykryty juz po premierze moda przez Was kierujcie właśnie do Siekacza lun na naszym forum.

Pozdrawiam i życzę zdrowych i spokojnych świąt :D

20.12.2006
15:35
[57]

BaDi88 [ Legionista ]

Hehe wszystkie premiery się opóźniają... ;/ ale to do wybaczenia ;p
Czy będzie okazja do zagrania w G-MT jeszcze w święta?
(święta przy MU online).

20.12.2006
16:41
[58]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

szkoda :(
na razie skończe może NK, a potem sie zabiore za MT

21.12.2006
14:45
[59]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Nie linczować tak...? Hmmm,pomyślimy ;)

Kurczę,a myślałem,że już jutro sobie pogram :-/

21.12.2006
20:27
smile
[60]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

cóż...nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło;d poświęcę przynajmniej więcej czasu Call of Cthulhu;)

22.12.2006
09:08
[61]

Shergar [ Pretorianin ]

Witam,

Dobrze, że rozumiecie dlaczego premiera ślizga się po lodzie. W końcu ja też zaczynam rozumieć CDP i jego "premiery", nie raz się nabluzgałem :D

Chłopaki chcą poprawić wszystkie błędy i maja rację. Kurde mod jest gotowy od prawie 2 miesięcy, a wciąć poprawiamy błędy i ew. coś tam dodajemy ;) Ale zmian jest dość sporo...

Teoretycznie :D premiera powinna odbyć się góra za 2 tygodnie, ale już nie będę podawał terminu, chyba, że będę pewien na 100% :D

-----------------------------------------------------------------------------------

A tak na marginesie brak dialogów mówionych wcale nie przeszkadza w rozgrywce, można się przyzwyczaić do tego. Fakt, że na początku jest dziwnie trochę...

Muza tak jak Siekacz mówił tylko obszarowo będzie dodana do świątyni. Podziemny Świat już się nie tnie, problem wynikał z animacji textury wody. Najwyżej dla tych, którzy będą mieli pokaz slajdów, zrobimy wersję z zamrożoną wodą bez animacji - poprawa jest wtedy widoczna, tylko popływać się nie da :).

22.12.2006
23:50
[62]

claudespeed18 [ zią ]

wiedzialem ze tak bedzie nawet te zapewnienia mnie nie utwierdzily w przekonaniu ze bedzie to gotowe na czas, ale nie chcialem zapeszac i nic nie mowilem :D, nie pisze tego mowic ze jestem zawiedziony tylko ze was rozumiem i wiedzialem ze jak cos sie chce to zawsze wychodzi inaczej, nie jestem zawiedziony, lepiej zeby bylo dobrze i dluzej poczekac niz grac w shit jakis, poza tym i tak nie gralbym w to teraz, dlatego bez pospiechu chlopaki, dajcie z siebie wszystko, pozdro ;]

23.12.2006
09:34
[63]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

a myslalem ze sobie w swieta pogram...
moze na wielkanoc sie wyrobicie?

23.12.2006
10:51
[64]

Shergar [ Pretorianin ]

Pewnie, że robimy wszystko co tylko się da, żeby mod był jak najlepszy. Naprawdę sporo wnerwiających błędów już poprawiono. Na pocieszenie mogę powiedzieć, że był tylko jeden bug uniemożliwiający skończenie głównego questa.

EG --> Nie no może zdążymy przed Wielkanocą ;P Być może Sylwester, być może nie... Zobaczymy.

Uwierzcie mi, że ja też już bym chciał mieć to z głowy.

Życzę wszystkim Wesołych Świąt :D

23.12.2006
16:23
[65]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

naprawde nie chodzi mi o to, zeby zagrac w moda jak najszybciej, ale o to ze tylko w swieta jest czas zeby pograc

Też życzę wszystkim Wesołych Świąt

24.12.2006
18:50
[66]

Shergar [ Pretorianin ]

EG ja od 3 tygodni giercuję w Lineage 2 :D o mój pierwszy MMOcRPG ;P Ale zyskuje dopiero jak przyłączysz się do klanu i masz wyższy poziom...

G3 jakoś mnie nie wciągnął - a o dziwo dostrzegłem w G3 sporo podobieńśtw do naszego moda, lub raczej na odwrót ;)

No nic jeszcze raz Wesołych Świąt :D

25.12.2006
10:00
[67]

BaDi88 [ Legionista ]

tyle powiem że to dobrze że są poprawiane wszystkie bugi. bo jak bym nie mógł ukończyć głównego questa to by mnie cholera wziela.
Lineage ][ ;/ szczerze polecam MU online.
świetna gra tylko jej klimat zależy od serwera jaki się wybierze.

26.12.2006
10:24
[68]

zoolik [ Legionista ]

Ej kto da linka do tego gothica-mroczne tajemnice część 2???
pisać na mojej stronce

27.12.2006
14:20
[69]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Shergar widać już premiere?? moze 28/29/30 ??

O co loto ci zoolik??

27.12.2006
14:39
smile
[70]

Ines [ Ines ]

zoolik--> o co chodzi? Napisz po polsku. Tu jeszcze pierwsza czesc Mrocznych tajemnic nie powstala (tzn powstala, ale na razie jest sprawdzana/testowana), a ty juz chcesz druga.

27.12.2006
14:49
[71]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5725472&N=1

jemu chyba o to chodzi...

27.12.2006
16:01
smile
[72]

claudespeed18 [ zią ]

on chyba mysli ze juz 2 czesc tego modu wyszla...

27.12.2006
16:53
[73]

Shergar [ Pretorianin ]

No poprawiliśmy naprawdę sporo błędów. Kurde aż strach pomyśleć ile tego było :D

Jest też sporo ciekawych rozwiązań, moim zdaniem lepszych niż w G2 NK (np. obrażenia krytyczne) ;P

W tym tygodniu będzie już chyba wersja do ostatecznych testów, czyli taka, która nie zawiera już żadnych błędów z tych wykrytych.

No niestety G1 ma sporo ograniczeń, musimy też nieźle improwizować, żeby kobiety i smoki mówiły, walczyły, etc. W każdym razie skrypty są naprawdę zaawansowane, z czego jesteśmy dumni :D Szkoda tylko, że AI nie daliśmy rady poprawić, ale może kiedyś...

Textury też są poprawione, bo kilka było dość biednych.

Miałem nadzieję, że do Sylwestra damy radę z wersją ostateczną i pewnie tak będzie, ale chcemy i tą wersję sprawdzić (czyt. przejść moda z różnymi wariantami).

Będzie też trochę nowej muzyki, ale bez obaw główne motywy z G1 pozostaną ;) Chodzi o muzykę w nowych lokacjach: walka, ambient, etc. Tak, że mod jest coraz lepszy :D

Na samym końcu poprawię jeszcze dialogi (kwestia 2-3 dni) i będzie z bani...

Po wydaniu moda będę mógł spokojnie poexpić w L2 i może jakoś G3 skończę ;)

27.12.2006
22:19
smile
[74]

claudespeed18 [ zią ]

tym razem nie wspominal ze ma juz dosyc tego moda :P
moze jest taki fajny ze jednak bylo warto :D

27.12.2006
22:54
[75]

Shergar [ Pretorianin ]

Nie no mam go dosyć nadal :D Nie będę tu przytaczał sławetnych słów, że prawdziwego faceta poznaje się po tym jak kończy, ble, ble... ale faktycznie trzeba to jak najszybciej skończyć ;)

No teraz jak już ogarnęliśmy całość iw zasadzie wszystkie krytyki są poprawione to faktycznie uważam, że warto było poświęcić te 8 miesięcy :D

29.12.2006
16:06
[76]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

I jak kończycie??

30.12.2006
12:15
[77]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Bardziej na miejscu byłoby pytanie czy skończyli? :)

Ja już nie wytszymie :P

30.12.2006
15:15
[78]

Shergar [ Pretorianin ]

Chłopaki i dziewoje don't stres :D

Wszystko jest na dobrej drodze i naprawdę koniec już bliziutko. W zasadzie zostały drobne poprawki, nic nowego już nie dodajemy. Powstało właśnie animowane logo, które jest już w Gothicu, robią się creditsy więc jak widać koniec tuż tuż.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj w nowym roku ;)

30.12.2006
20:33
[79]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Nawzajem :)

Ech czyli jednak Mroczne Tajemnice będzie miało premierę w 2007 :)

30.12.2006
21:14
[80]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

na ferie pewnie juz będzie, a to mnie bardzo cieszy

30.12.2006
21:41
[81]

MadaKośnik [ - Adept od kuromacania - ]

Lukis17 --. nie wierzysz w ludzi ... Jeszcze w tum roku się wyrobią :P

spoiler start
joke :. Mam nadzieje ze do ferii wyjdzie :P P
spoiler stop

31.12.2006
03:23
[82]

Ur-Schak [ Centurion ]

Witam Cie Shergar,witam GOL-owiczów jak i calą ekipę PoziomkaZ-wpadłem na GOl-a po dosyć długiej nieobecności i widzę,ze prace nad modem idą pełną parą. Odwiedziłem Wasze forum,ale dziwnie wiało pustką, więc od czasu do czasu odwiedzałem GOL-a majac nadzieje,ze dowiem się czegoś nowego i proszę......

Życze Wam ,aby Wasze prace spotkaly sie z opiniami lepszymi nawet niż sam Gothic i nie mogę się doczekać końca tego dzieła.Jestem pewien ,że odniose to samo wrażenie jakie odniosłem pierwszy raz włączając G1.Zycze Wam także,abyście nie poprzestawali na jednym modzie,ale żeby było ich coraz więcej. Wszystkiego najlepszego nie tylko na przyszly rok.


Ur-Schak Szaman

31.12.2006
14:44
[83]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

co do ferii to pewnie juz będzie :) szkoda ze nie w tym roku :D a pograłbym sobie jeszcze :D

01.01.2007
15:52
smile
[84]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

no w tym roku, to juz chyba będzie, nie? :D :D

01.01.2007
15:55
[85]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

no w tym pewnie tak :D

może dzisiaj??

Shergar odezwij sie :D

01.01.2007
18:12
[86]

Shergar [ Pretorianin ]

Witam,

Wiecie co znam już ostateczny termin premiery! A więc premiera MT odbędzie się w... tym roku :D

Dobra widzę, że przeżyliście Sylwestra, ja w sumie też więc za jakieś 2 weeki już będzie wszystko wiadomo.

Myślę, że w tym tygodniu będzie już dobra wersja moda, ale jeszcze raz testniemy ją.

Tak się zastanawiam czy nie będzie wam przeszkadzać jak w Podziemnym Świecie będzie lodowisko zamiast ogromnego jeziora? Chodzi o to, że animacja textury wody strasznie żżera pamięć i procek. Jak damy statyczną to nie ma żadnych cięć. W sumie chodzi tylko o walory estetyczne i waszą wygodę bo na gorszym sprzęcie byłby pokaz slajdów ;P

Walnie się jakiś text, że woda zamarzła bo coś tam i będzie z bani :D

01.01.2007
18:17
[87]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

hehe Shergar wszedłem sobie ostatnio na to forum :) i tam pisało że premiera moda we wrzesniu 2006 :D heh

Z tą wodą może być. Jeżeli tak tnie to lepiej lodowicho. :)

Łyżwy zróbcie :D

01.01.2007
20:19
[88]

MadaKośnik [ - Adept od kuromacania - ]

Zróbcie walkę z pochodnią w łapie ... Bo tego innym częściom brakowało ...

02.01.2007
09:23
[89]

Shergar [ Pretorianin ]

Hmm a nie walczy się z pochodnią w ręku? Szczerze to nie pamiętam. Ale zdaje się, że w G2 był nawet screen jak strażnik walczył z orkiem w jednej ręce dzierżył pochodnię w drugiej miecz...

Zobaczymy, może da się coś z tym zrobić.

02.01.2007
10:09
[90]

Yancy [ Legend ]

Shergar ---> Zależy co rozumiesz pod pojęciem słabszy sprzęt. Pierwotne wymagania G1 są na dzisiejsze czasy wręcz zabawne. Z drugiej strony, taki Diccuric podobno potrafił się ciąć na całkiem niezłym sprzęcie (ja akurat tego nie miałem - choć sprzęt mam przeciętny ale modek i tak psuł nerwy innymi niedoróbkami).

02.01.2007
13:58
[91]

MadaKośnik [ - Adept od kuromacania - ]

Shergar ---> nie nie dało się walczyć, na początku, jak zobaczyłem ten ekran ładowania z pochodnią w jednej ręce a mieczem w drugie myślałem, że się da ... Ale poznie okazało sie że się nie da ...

02.01.2007
14:02
[92]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

Aby walczyć trzeba było rzucić na ziemie pochodnie. W G3 już można.

02.01.2007
19:11
[93]

Shergar [ Pretorianin ]

Yancy słabszy sprzęt: duron 800 i 128 ramu, S3 Savage 32 Ram :D na tym testowałem i był pokaz slajdów.

Na sprzęcie: Atlon 2GHz, 512 Ramu, GF 3 128 Ram, też się delikatnie przycinało.

Na sprzęcie: Duo Core, 2GB, GF 7900... też się cieło :D Ale tylko w Spacerze, czyli wynika z tego, że marnie Piranie narzędzie do modelowania świata zrobiły. Ale w grze nie ma problemów.

Reasumując na 2 konfiguracji nie ma żadnych problemów, na 1 są, ale już nie tak straszne jak były.

---------------------------------------------------------------

Co do pochodni i walki to raczej engine więc nic nie zrobimy - grzebani jest nielegalne :D Chociaż zrobiliśmy naście skryptowych "poprawek" engina :D To jest legalne i raczej świadczy o naszej determinacji ;P

02.01.2007
20:13
[94]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

czyli sobie nie pogram :(
moze na minimalnych pojdzie...

02.01.2007
20:13
smile
[95]

Pablox8 [ Konsul ]

Heja kiedy premiera dokładna???

02.01.2007
20:36
[96]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

to ja już wole lód :)

mój komp moze nie utrzymać mimo starań :D

widac juz premierke??

02.01.2007
23:28
[97]

Shergar [ Pretorianin ]

Premiery nie podam chyba, że dostanę już wersję w pełni sprawdzoną to napiszę wtedy, że premiera za 2h jak mi się zuploaduje plik na rapida :D

Poza tym nad testami nie mam kontroli więc szczegółów nie znam. Jak mówię, może za dwa tygodnie, a przynajmniej chciałbym, żeby wtedy odbyła się premiera.

I kurde cieszę się, że nie wydaliśmy na święta bo byście się pewnie zniechęcili :D Błędów było naprawdę sporo...

02.01.2007
23:31
smile
[98]

claudespeed18 [ zią ]

ja nie wiem, ale cos tu sciemą zalatuje :D

03.01.2007
02:33
[99]

Shergar [ Pretorianin ]

Claude nie marudź bo cię znowu zwyzywam od Claudi :D

Bez obaw mod będzie i to niebawem, a ja bynajmniej nie ściemniam :D No przynajmniej nie za dużo ;P

Ok napiszę niedługo więcej co i jak...

03.01.2007
03:50
[100]

Dizy [ Pretorianin ]

Jak będzie rozwiązana sprawa dialogów? W Gothicu wszystkie były mówione i wnosiły niepowtarzalny klimat dzięki znakomitej polskiej lokalizacji. Czy stare pozostaną mówione a nowe będą tylko pisane czy jak mam to rozumieć? Bo przecież chyba nie zatrudnicie aktorów do podkładania głosów

03.01.2007
08:36
smile
[101]

Yancy [ Legend ]

Dizy ---> Też będą mówione. Oczywiście, jak sobie tekst odczytasz na głos ;)

03.01.2007
10:50
[102]

Shergar [ Pretorianin ]

Hmm Yancy trafiłeś w sedno :D Ale dubbing będzie jak będą chętni po zagraniu w moda (mam nadzieję, że jacyś szaleńcy się znajdą ;P)

Chyba jednak będzie lodowisko z wiadomych względów. A co do tych wymagań to chłopaki nie rozpaczajcie bo ogólnie wydajność G1 nie wzrośnie, tylko podziemny świat, a tam jest tylko kilka epizodów. Zresztą nawet na tym duronie powinno teraz chodzić znośnie. Kluczem jest tu RAM.

03.01.2007
11:50
[103]

Yancy [ Legend ]

Shergar ---> Z dubbingiem dałbym sobie spokój. Będzie to pewnie fajna zabawa dla Was ale może tylko dla Was tak zabawne pozostać :)

03.01.2007
18:53
[104]

Kerth [ Pretorianin ]

Ja liczę tylko na to, że na ferie się moda doczekamy :) ale priorytetem jest tu wyeliminowanie jak największej ilości bugów.

03.01.2007
19:06
[105]

HENIO55 [ Konsul ]

ten mod jest do ghotic 1 czy ghotic 2 ?

03.01.2007
19:08
[106]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

do G1

mysle ze nie bedzie tak różowo i na ferie sie nie wyrobią z tym modem...

03.01.2007
19:11
[107]

HENIO55 [ Konsul ]

a to ja juz kupuje gothica 1 :D::D skoro taki mod ma wyjsc ;;p;p;p a tak nawiasem powiedzcie mi czy gothic 1 jest dlugi bo slyszalem ze ma zarabista fabule ale niewiem czy jest dlugi .

03.01.2007
19:14
smile
[108]

Pablox8 [ Konsul ]

Shergar---> Mam chrypkę i mogę podkładać głos Urk-Szakowi albo komś

03.01.2007
19:41
[109]

claudespeed18 [ zią ]

Ja liczę tylko na to, że na ferie się moda doczekamy...

tyle ze ja nie mam ferii :/

03.01.2007
22:05
[110]

Shergar [ Pretorianin ]

Ja też ferii nie posiadam :D, a mod będzie gotowy kiedy skończymy nad nim prace ;P

W tym tygodniu będzie już wersja bez błędów, które wykryliśmy, a więc taka, którą śmiało można by już upublicznić. Ale... ale chcemy mieć pewność, że nie pominęliśmy czegoś ważnego więc jeszcze raz wszystko testniemy ;)

Pytanie niezwiązanie z modem: zna ktoś jakiś dobry darmowy silnik? Najlepiej z fizyką kolizji, etc :D

04.01.2007
11:40
[111]

Shergar [ Pretorianin ]

Kolejna część wątku:



Zapraszam bo dałem tam trochę nowych screenów :D

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.