GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zepsuty dysk

04.12.2006
23:15
[1]

Kuper^^ [ Konsul ]

Zepsuty dysk

No wiec zespul mi sie hdd , tzn powoli siada elektronika i teraz mam pytanie : kupowalem dysk na necie ,jak mam reazilowac gwarancje ? I czy jakbym poszedl do komputerowego na miesce u mnie to czy koles by mi wzial na gwarancje ?

04.12.2006
23:17
[2]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

1. jeżeli to jest firma komputerowa (ta na miescie) prywatna nie zwiana z ta gdzie kupiłeś to nie moze wziac gwarancji
2. jak kupiłeś go w necie to z allegro.pl? czy z sklepu?
3. jak z allegro od kolesia to masz problem
4. jak z allegro od firmy to przypomnij se firme i dzwon do nich
5. jak z sklepu to dzwonisz do nich i wysyłasz.

04.12.2006
23:26
[3]

Kuper^^ [ Konsul ]

Lukis17-kupowame w sklepie eMarket

ale co , ja pokrywam ksozty transportu w dwie strony czy jak ?

04.12.2006
23:26
[4]

Lukis17 [ Poznańska Pyra ]

osobiscie nie znam sklepu. ale zadzwon do nich i sie dowiedz. wszystko ci powinni powiedziec.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.