GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tibia - część 9

04.12.2006
18:39
smile
[1]

QrKo [ Legend ]

Tibia - część 9

Witamy w wątku poświęcony, Tibii - świetnej grze mmorpg.

#Przydatne linki:
- oficjalna strona
- najwieksza polska strona
- największy na świecie zbiór statystyk tibijskich
- duzy serwis informacyjny
- niemiecki serwis informacyjny + duże forum z miedzy innymi ogromna ilsocia filmików
- serwis z ogromną ilościa filmików

#Lista graczy:
...:::Mosqito:::...| Fiki Kozioł | Aldora | Sorcerer
arthe | Abish | Kyra | Knight
boskijaroo | Jarek Wielki | Harmonia | Druid
cycu2003 | Lumos | Berylia | Druid
Dj Alien | Royal Szalus | Selena | Paladin
EG2006_43991898 | Razin Chaz | Danubia | Paladin
Erdi | Erdi of Mythera | Mythera | Paladin
ES_Lechu | Lec hu | Furora | Sorcerer
GenArieL | Ghus Wampir | Elysia | Knight
Gorgy | Uber Leviatan | Harmonia | Knight
Imargam | Imargam | Furora | Elite Knight
jacek119 | Scorpos | Harmonia | Sorcerer
kaban1 | gradius buder | Inferna | Knight
Krzynier | Axe Hero Knight | Secura | Elite Knight
Kuzi2 | Doktorat | Furora | Knight
lecram | Sir lecram | Amera | Sorcerer
lo0ol | Ravuse | Berylia | Master Sorcerer
Lukis17 | Gil Halad | Danubia |Sorcerer
MaciekJ | Doktor Deerte | Shivera | Druid
master53 | Master Magic Watson | Candia | Sorcerer
mautrix | Gandal Guardian | Aldora | Master Sorcerer
maVes | Stempek | Astera | Elite Knight
meetball | sakur khenis | zanera | Druid
Robert542 | Patsataja | Guardia | Knight
QrKo | Skip Nasty | Askara | Royal Paladin
[email protected] | Hit Master | Aldora | Druid
Vany Van | Swin Karin | Obsidia | Sorcerer
zela | Don Zela | Pythera | Druid

Do listy graczy dopisujemy sie wg. poniższego wzoru:
Nick na GOL-u | Nick w Tibii | Swiat | Profesja
Wpis boldujemy i nie kopiujemy całej listy!

Wpisy w postaci innej niz wyzej wymieniona będą pomijane!

#Info:
- Osoby które nie mają nic ciekawego do powiedzenia proszone są o nie wpisywanie sie.
- W wątku nie rozmawiamy o rzeczach zabronionych regulaminem tibii czyli roznego rodzaju boty, hacki itd.
- Na liscie graczy moze znajdowac sie tylko jedna postac danego gracza, wiec wklejajcie dane tych z ktorych jestescie najbardziej zadowoleni.

#Poprzednie części:
1. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4748105
2. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4757752
3. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4788053
4. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4865005
5. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5252791
6. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5418208
7. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5492861
8. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5649281

04.12.2006
18:42
[2]

ES_Lechu [ Piw Paw Elo 320 ]

1st :P

04.12.2006
19:30
[3]

lo0ol [ Jónior ]

hail mass kick

Dec 04 2006, 17:23:55 CET Died at Level 44 by a dragon lord


_

mam nadzieje ze open battle na goromie zaraz :D

04.12.2006
19:36
[4]

master53 [ Hans Kloss ]

Czy w światach non-PvP zupełnie nie można walczyć z innymi graczami ?

04.12.2006
19:44
[5]

ES_Lechu [ Piw Paw Elo 320 ]

Hmmm... Nie grałem nigdy na non pvp, ale sadze ze ludzie maja jakies sposoby :D

np. blokowanie kogos na mobach etc.

ofc. to sposob zeby zabic poprostu ;p a walka 1 vs 1 nie ma bata chyba

04.12.2006
19:54
[6]

lo0ol [ Jónior ]

na non-pvp nie mozna atakowac innych graczy jak i ich summonow

inni gracze po wejsciu w twojego fire-fielda itp. rowniez nie dostaja dmg

04.12.2006
20:47
[7]

QrKo [ Legend ]

Że summonow to nie do konca bylem pewien, ale fakt musi tak byc bo duzo ludzi narzeka na trenienie.

Na siwatach Non-PVP istnieja BlackListy do ktorych lduzie dodaja thiefow i innych ludzi ktorzy w jakis sposob utrudnaja gre i z osobami takimi nikt potem nie handluje ani nie pomaga.

04.12.2006
20:51
[8]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Kiedyś na BlackList widziałem Komara Walecznego 180 EK

04.12.2006
21:57
smile
[9]

QrKo [ Legend ]

EDIT
Juz nic...

04.12.2006
22:06
[10]

lo0ol [ Jónior ]

okolo 2h temu byl uber mass kick i bylo 0 osob online

teraz moge wbic korzystajac z czystego klienta tibii ale juz blackd+tibia nie

mimo tego czesc kumpli nawet na czystym kliencie nie moze wbic

04.12.2006
22:40
[11]

QrKo [ Legend ]

Tez wlasnie nie moglem, ale udalo sie po kilku próbach - temu edytowalem posta wyzej.

Ewidentnie widac ze cos sie dzieje z serwerami, swieta juz niebawem wiec mysle ze robia backupy serwow i wkrotce powstanie Test serw.

04.12.2006
23:17
[12]

lo0ol [ Jónior ]

test servy rox :DDDDDDDDDD

bedzie 200k do wydania na sd i pk bez obawy o rs'a i bana xDDDDD

04.12.2006
23:17
[13]

Yo5H [ Jackpot! ]

gram na Celesta ;p

04.12.2006
23:22
smile
[14]

QrKo [ Legend ]

Askara 08/05 empty GER
Berylia 05/05 empty GER

To sie spotkamy :)

O, i z Yo5H-em i mautrixem tez :)

Aldora 05/04 normal GER
Celesta 11/04 normal GER

05.12.2006
15:12
[15]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

kiedy będzie test ja się niemogę wbić :/

05.12.2006
16:33
[16]

QrKo [ Legend ]

Jak bedzie to bedzie pisac. A bez pacca raczej i tak nikle szanse ze wejdziesz bo o ile pamietam to kolejnosc jest taka:
GM>Tutorzy>Pacc>Facc

05.12.2006
17:14
[17]

mautrix [ Subarashii ]


To sie spotkamy :)

O, i z Yo5H-em i mautrixem tez :)


Czyżbyś znowu grał na Aldorze?? =]

05.12.2006
17:21
smile
[18]

QrKo [ Legend ]

Nie, ale wszyscy gramy na niemieckich serwerach, a jak sie pojawia test serwer to są 2 swiaty - Testa i Testera - jeden dla ludzi grajacych na serwach amerykanskich, a drugi dla ludzi grajacych na serwach niemieckich.

05.12.2006
18:02
[19]

mautrix [ Subarashii ]

Qrko --> Ja teraz wałkuje po raz kolejny faq. Niedługo będe zdawał test na tutora. W razie czego moge liczyć na twoją pomoc??

05.12.2006
18:04
[20]

QrKo [ Legend ]

mautrix - jezeli bede w stanie pomoc, to pewnie. Tylko ze z gory uprzedzam ze o ile o samej grze mam jakies pojecie to co do szczegolowych zasad to dluga przerwa w grze zadzialala na niekorzysc. Sam chce zdawac ale account musi miec 3 miesiace przynajmniej a ja nowy mam ledwo miesiac ;p

05.12.2006
18:13
[21]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

O co chodzi z tym testem na tortura ?

05.12.2006
18:16
[22]

lo0ol [ Jónior ]

mautrix - zawsze mozesz pojechac na "czitach" i skorzystac z gotowych odpowiedzi ;p


EG~ -> bedziesz mogl przyszpanowac babci ze piszesz kolorem pomaranczowym na helpie


_
@dałn
chodzilo mi o skorzystanie ze stron na ktorych masz wiele pytan i odpowiedzi possanych z testu na tutora

05.12.2006
18:17
[23]

mautrix [ Subarashii ]

lo0ol --> zawsze mozesz pojechac na "czitach" i skorzystac z gotowych odpowiedzi ;p co masz namysli z tymi czitami ??

05.12.2006
18:18
[24]

QrKo [ Legend ]

lo0ol -> link zarzuc :)

05.12.2006
18:24
[25]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Moja babcia pisze na niebiesko na privie :P ale ja sie pytam serio

05.12.2006
18:42
[26]

lo0ol [ Jónior ]

tibiabot.com -> forum -> search

05.12.2006
20:12
[27]

mautrix [ Subarashii ]

lo0oL --> to jest angielska strona nie ma polskiej wersji??

05.12.2006
20:15
[28]

QrKo [ Legend ]

Nie ma. Zreszta test na tutora tez po ang jest wiec musialbys dodatkowo tlumaczyc.

05.12.2006
21:10
[29]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Ma ktoś jakiś porządny edytor map po 7.8?

05.12.2006
23:21
smile
[30]

Yo5H [ Jackpot! ]

to moze ja sie pochwale :P

06.12.2006
16:44
smile
[31]

ES_Lechu [ Piw Paw Elo 320 ]

Stało sie xD

wracam do Tibi :P

porzucam mojego sorca 24lv na galanie, i gram na Furorze :D 8lv juz :P yeah

ES_Lechu | Lec hu | Furora | Sorcerer

06.12.2006
17:06
[32]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

A ty co grasz?

06.12.2006
17:07
smile
[33]

QrKo [ Legend ]

Pewnie dostal od mamy na WoW-a i uwaza sie za pro mastaha w dziedzinie gier MMO. Nie ma sensu drążyc tego tematu, zaraz te posty polecą. Obiecywalem sobie ze bede olewal takich ludzi, ale po prostu nie moge wytrzymac jak cos takiego widze...

Yo5H - uwierz, ze sie staram, ale mnie rusza... :] Juz nie bede...

06.12.2006
17:08
[34]

Yo5H [ Jackpot! ]

Qrko nie mam pojecia po co podejmujesz w ogole jakiekolwiek dyskusje z ludzmi ktorzy tutaj jada na ta gre... olej ich i juz ;o

ps. dzis wbilem 61 axa :P

06.12.2006
17:09
[35]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

wyprzedziłeś mnie też chciałem to zrobić

06.12.2006
17:17
[36]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

Odpowiedź Admina: Kolejny twój wpis do tego wątku zostanie nagrodzony banem.

Wiadomość została zmieniona przez Moderatora | 2006-12-06 17:22:24

06.12.2006
17:33
[37]

mautrix [ Subarashii ]

Prosze tak kończy nasz Kamil , któru próbował wprowadzić destrukcje wątku. Admin podjął dobrą decyzje. =]

06.12.2006
20:10
[38]

Vany Van [ Konsul ]

Nikt na Obsidii nie gra? :P

06.12.2006
23:47
[39]

QrKo [ Legend ]

Vany Van - jezeli nie ma na liscie to nie.

Ciekawe czy upublicznia test serwa...

07.12.2006
07:29
[40]

j.a.c.k [ Konsul ]

Vany Van >>> mam tam jakaś postać ale i tak sie tylko ją bawie (zabijam 8 lvl :P)

07.12.2006
22:14
[41]

master53 [ Hans Kloss ]

Kurde już nie wyrobię nerwowo. Znowu kill. Zmieniam serwer na Non-PvP i nie ma bata :P

08.12.2006
07:59
[42]

lo0ol [ Jónior ]

hrhr padlem wczoraj 2 razy ;]

1.od excaila, co nie bylo planowane bo jestem po jego stronie w wojnie
2.od gildii nemesis se i x noob charow


ale nie od lifestyle ;<<<<<<<<<

08.12.2006
16:20
[43]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Gdzie to?

08.12.2006
16:30
[44]

lo0ol [ Jónior ]

masz mapke

SE od dwarven bridge
E od wolftower
far N od poh
far W od venore


battle zakonczylo sie statami 15:11 dla ruin

09.12.2006
08:44
[45]

mautrix [ Subarashii ]

Ja dziś powtórka banshee questa ;) Narazie nie laguje zobaczymy co będzie później.

09.12.2006
16:29
smile
[46]

mautrix [ Subarashii ]

Banshee Quest Done ;]
Łącznie trwał 4h i padła jedna osoba (60ek)

Tutaj link jeżeli ktoś chce obejrzeć screeny:


Są tu również screeny z fire axe quest i necro quest oraz innych.

09.12.2006
16:57
[47]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

mautrix>> fajne skórki windowsa

09.12.2006
18:34
[48]

Erdi [ Konsul ]

Eg--->
PPM>Właściwości>Otwierasz zakładkę wygląd>W pasku wyboru "kolor" wybierasz srebrny.Każdy XP to ma =] ,sam takiej skórki używam ;)

09.12.2006
18:39
[49]

QrKo [ Legend ]

Erdi -> LOL, przejzyj reszte fotek :]

09.12.2006
18:48
[50]

Erdi [ Konsul ]

QrKo--->No tak mój błąd.Spojrzałem na pierwszą lepszą i się wygłupiłem ;p .Te skórki to chyba z windows vista.

09.12.2006
19:17
[51]

mautrix [ Subarashii ]

Erdi --> to nie vista :)

09.12.2006
22:38
[52]

lo0ol [ Jónior ]

no to chlopaki mnie trapneli

09.12.2006
23:41
smile
[53]

QrKo [ Legend ]

Do czego ludzie uzywaja soulfire?
Widzialem ostatnio filmik jak koles uciekal przed highlevelami i na koncu teksst "uff... ostatnie 2 soulfire". Wtf?

09.12.2006
23:54
[54]

lo0ol [ Jónior ]

soulfire bije bardzo dlugo wiec uzywaja tego jako anty-log

ze jak im ucieknie to beda mieli czas aby go znalezc

10.12.2006
00:25
[55]

QrKo [ Legend ]

Bardzo dlugo tzn podpala i plonie dluzej niz firefield?
Nie wiedzialem :)

10.12.2006
10:44
[56]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

A ten screen to z skąd

10.12.2006
10:45
[57]

lo0ol [ Jónior ]

soulfire podpala DUUUUUUUUUUUUZO DUUUUUUUUUUUZO dluzej

screen jest robiony nie daleko necro questa, wczoraj kilka sekund przed moim deadem

10.12.2006
14:20
[58]

Yo5H [ Jackpot! ]

to ja sie pochwale :P

10.12.2006
14:39
[59]

Erdi [ Konsul ]

Witam.
Ja postanowiłem grać na serwerze non-pvp Harmonia.Będę grać knightem ,ale zastanwiam się nadal nad wyborem broni axe czy sword.Wy co byście wybrali?

10.12.2006
15:01
[60]

QrKo [ Legend ]

Axe.

10.12.2006
15:08
[61]

Erdi [ Konsul ]

Axe mają lepszy atak ,lecz mniej obrony od swordów.No i axe jest więcej dwuręcznych dopiero stone cutter jest 1 recznyy jak SoV.

Nie wiem trzeba się jeszcze bardziej zastanowić ,bo obuchowe odpadają :]

10.12.2006
15:39
smile
[62]

QrKo [ Legend ]

Polecam mimo wszystko Axe. Skull staff i knight axe nie sa takie drogie jak bright sword, a obrona nie ma zbytniego znaczenie jezeli nosi sie tarcze. Knightem robionym na axe stanowczo lepiej mi sie gralo.

10.12.2006
16:24
smile
[63]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Ja właśnie zrobiłem knighta lece w cluby potrzebuje kasę na święta

10.12.2006
17:20
[64]

Erdi [ Konsul ]

No to jednak wybieram Axe.Jeszcze sobie trochę poczytałem i wychodzi na to ,że lepszy na non-pvp będzie Axe.Nidgy nie grałem toporami tylko mieczami.Zobaczymy czy będzie przyjemniej.Mam nadzieję ;).Pozdrawiam

10.12.2006
19:12
[65]

lo0ol [ Jónior ]

sword - najgorszy wybor
axe - najlepszy wybor jak myslisz ze dluzej pograsz charem
club - najlepszy wybor jak krotko bedziesz gral i nie osiagniesz zadnego wiekszego levela (ze wzgledu na bardzo niskie ceny)

10.12.2006
19:19
smile
[66]

krzynier [ krzynier ]

Wczoraj kupiłem promocje. Zamień mi na:
Krzynier | Axe Hero Knight | Secura | ELITE Knight

10.12.2006
21:24
[67]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Mym skromnym zdaniem nie powinniśmi wpisywać promocji bo po skończeniu pacca to i tak znika

11.12.2006
07:38
smile
[68]

mautrix [ Subarashii ]

EG ---> uwzględnij to , że jeżeli już ktoś raz kupił to kupi pewnie jeszcze raz chyba , że skończy gra. Są też takie osoby które pacca mają przez cały czas. Kupują go na zasadzie doładowywania konta. Ja tak robie. Gdy zostaje mi 2dni pacc kupuje new i gdy zostanie mi jeden przychodzi new pacc i mam 91 dni albo 181 zależy kto jaki pacc kupi. W ten sposób wogólę pacca nie stracę :)

11.12.2006
08:12
[69]

Erdi [ Konsul ]

...:::Mosqito:::...| Fiki Kozioł | Aldora | Sorcerer
arthe | Abish | Kyra | Knight
boskijaroo | Jarek Wielki | Harmonia | Druid
cycu2003 | Lumos | Berylia | Druid
Dj Alien | Royal Szalus | Selena | Paladin
EG2006_43991898 | Razin Chaz | Danubia | Paladin
Erdi | Erdi of Harmonia | Harmonia| Knight
ES_Lechu | Lec hu | Furora | Sorcerer
GenArieL | Ghus Wampir | Elysia | Knight
Gorgy | Uber Leviatan | Harmonia | Knight
Imargam | Imargam | Furora | Elite Knight
jacek119 | Scorpos | Harmonia | Sorcerer
kaban1 | gradius buder | Inferna | Knight
Krzynier | Axe Hero Knight | Secura | Elite Knight
Kuzi2 | Doktorat | Furora | Knight
lecram | Sir lecram | Amera | Sorcerer
lo0ol | Ravuse | Berylia | Master Sorcerer
Lukis17 | Gil Halad | Danubia |Sorcerer
MaciekJ | Doktor Deerte | Shivera | Druid
mautrix | Gandal Guardian | Aldora | Master Sorcerer
maVes | Stempek | Astera | Elite Knight
meetball | sakur khenis | zanera | Druid
Robert542 | Patsataja | Guardia | Knight
QrKo | Skip Nasty | Askara | Royal Paladin
[email protected] | Hit Master | Aldora | Druid
Vany Van | Swin Karin | Obsidia | Sorcerer
zela | Don Zela | Pythera | Druid


Żegnaj Rook po raz kolejny

11.12.2006
14:08
[70]

master53 [ Hans Kloss ]

Czy w świecie Non-PvP opłaca się być magiem ?

11.12.2006
14:27
[71]

maVes [ Generał ]

master - tak, jak najbardziej.

11.12.2006
16:53
[72]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

na n-PvP wszystko poza palkiem jest dobre

11.12.2006
16:58
[73]

krzynier [ krzynier ]

Miałem palka na securze i było fatalnie... Nie można tam skillowac na monku, dobilem 60 dysta na dwarfach i nie było na czym skillować już. A cyce mnie mocno uderzały. Sorcem na no-pvp się gra najlepiej, ale mam już rozwiniętego knighta, więc będę grał nim.
Ps. Żałuje że wybrałem no-pvp...

11.12.2006
18:53
[74]

lo0ol [ Jónior ]

a ja zaluje ze od czas jak gram nie wyszedl nigdy NOWY pvp-e ;p

bo na starych jest raczej ciezko zaczac

11.12.2006
19:29
[75]

QrKo [ Legend ]



Polecam jak ktos nie widzial. Swietny filmik. Nie wnikam czy gral z botem czy nie, ja bym sie tak zestresowal ze bot by mi wiele nie pomogl :D

Byl jescze jeden filmik jak koles sam przezyl i ciala kolegow powyciagal z tej komnaty z demonami, ale linki nie mam.

11.12.2006
20:03
[76]

Erdi [ Konsul ]

No właśnie.Może mi ktoś powiedzieć co znaczy te pvp-encofered czy jak to się tam pisze?:)

11.12.2006
20:47
[77]

barteqq [ UKF assasin ]

pieprze to grę! Jest tak żałosna ze mnie aż zal lapie. Ludzie pograjcie sobie w L2 lub WoW....

Ta gra nie ma zdanych zalet... no może jedno ma 10MB

11.12.2006
20:50
[78]

master53 [ Hans Kloss ]

Ach przepraszam za wklejenie całej listy :)

master53 | Master Magic Watson | Candia | Sorcerer



Mam pytanie odnośnie różdżki. Dostałem za free różdżkę "Wand of Vortex". Działała świetnie, ale w pewnym momencie przestała działać. Czy ta różdżka to jest jednorazówka czy żeby strzelać potrzebna jest mana ? Sorry za takie lamerskie pytania ale pierwszy raz gram Sorcem.

11.12.2006
20:50
smile
[79]

QrKo [ Legend ]

barteqq - post [36]

Erdi - ENFORCED - nie ma skulli a za zabijanie ludzi dostaje sie exp :-)

master 53 - trzeba mieć mane - 2 na jeden strzał.

Do listy dodaje/zmieniam tylko jezeli zostanie to zasygnalizowane poprawnie

11.12.2006
20:51
[80]

armia [ Scyzoryk ]

W ktore miejsce najlepiej isc skilowac na dwarfy?

11.12.2006
20:56
smile
[81]

krzynier [ krzynier ]

Jest test serwer! Ale próbuje wejść na niego od godziny i nic :(
Pobrała się nowa Tibia, ale kiedy po wpisaniu haseł pojawia się "Error, Connection Timeout"... Szlag mnie trafia.

barteqq-> Nie podoba się to wyjazd stąd. Idź se pograj sam w sapera czy w co.

11.12.2006
20:56
[82]

QrKo [ Legend ]

armia - grunt to niedaleko od jakiegos duzego respawnu dwarfow/rotwormow. Obastawiasz sie parcelami tak zeby naraz laly cie tylko 2 moby i jedziesz. Nie mozesz byc na respie bo go zablokujesz, nie mozesz rowniez byc za daleko bo potwory nie dojda do ciebie. Sam musisz to wyczuc, a takich miejsc jest kilkanascie w kazdej kopalni, wiec nie powinno byc problemu. Najlepiej jezeli bedzie to koncowka jakiegos korytarza abys nie blokowal wzglednie duzo potworow expiacym w danej kopalni.

11.12.2006
20:57
[83]

mautrix [ Subarashii ]

Qrko --> filmik już oglądałem. Koleś nieźle się spisał ;)

11.12.2006
20:59
[84]

armia [ Scyzoryk ]

A lepiej na rotach czy dwarfach? bo jade na rotach przy 53/53 ale bardzo slabo leci.

11.12.2006
21:03
[85]

QrKo [ Legend ]

krzynier - Co do test serwera to wyglada na tymczasowy offline lub odrzuca polaczenia z powodu przeciazenie. Nie ma innej rady jak probowac.

armia - Dwarfy sa troche wytrzymalsze ale w sumie nie ma roznicy na czym trenisz. Z wyzszymi skillami nic nie dorownuje trenieniu na slimie :)

11.12.2006
21:10
[86]

Grievous27 [ Centurion ]

dzisiaj zaczalem w to grac czy ktos mi powie co mam robic plz??

11.12.2006
21:39
smile
[87]

QrKo [ Legend ]

Rowne 40 minut wbijam sie na test serwer... Klienta juz mialem wiec teraz tylko logowanie... Po 20 minutach zaladowalo sieo kienko postai trea zwal epo enterze zbey wejsc ale nic z tego chyba :|

11.12.2006
22:01
[88]

lo0ol [ Jónior ]

na anni wiekszosc osob jedzie na bocie bo przerzycie tam np. knajtem z wlasna reka jest babaaaardzo trudne

_

na pvp-e nie ma aoli itp. a expa dostajesz jezeli zabijesz playera o levelu: lvl>(twoj_lvl-10%)

_

i udalo mi sie fraga zagarnac :D trap na demonach

Dec 11 2006, 21:10:19 CET Killed Gornik Borynia at Level 104 ok

12.12.2006
16:04
smile
[89]

armia [ Scyzoryk ]

Teraz offline. Zupdatuje i pewnie o 20 znowu bedzie mozna

12.12.2006
16:28
[90]

QrKo [ Legend ]

Update maly testa byl i znowu jest prywatny.

12.12.2006
16:42
[91]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

czemu nie jest otwarty?

12.12.2006
16:48
smile
[92]

QrKo [ Legend ]

Update już jest!

A wlasciwie juz w trakcie :P Kolo 20 powinnismy sie cieszyc nowościami.

12.12.2006
17:54
[93]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Kurde ściągnąć niemoge ;/

12.12.2006
18:14
[94]

master53 [ Hans Kloss ]

Wszyscy muszą ściągać nowego klienta ? Próbuję się połączyć starym i ciągle mi się wiesza.

12.12.2006
18:14
[95]

nie mam ... [ Junior ]

Tibia to spoko gra tyle ze ten pacc jest drogi i wolny resp

12.12.2006
18:18
[96]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Musisz ściągnąć nowy jak sie zalogujesz zrobi to automatycznie

12.12.2006
18:19
[97]

QrKo [ Legend ]

master53 - Tak wszyscy, ale narazie trwa wiec jeszcze nie mzona wejsc do gry.

nie mam ... - Czy ja wiem czy tak duzo. 77zł na 3 miechy to nie majatek - po 26zł miesiecznie. Podczas chwilowego braku kasy mozna nie przerywac rozgrywki kontynuujac ja na faccu, wiec nie jest tak strasznie.

12.12.2006
19:54
[98]

armia [ Scyzoryk ]

Ma ktos moze liste zmian jaka bedzie w tym update? Czy cos wartosciowego dla graczy bez pacca sie zmieni?

12.12.2006
20:06
[99]

Erdi [ Konsul ]

Powiem pare rzeczy które się zmieni dla facc:
-nowe Ab'dendriel(wygląd domków itd.)
-możliwość robienie ciast i innych pierdół
-chyba pare nowych questów
-możliwe ,że nowe bronie ,które będą wypadać z potworów dla Pacc

Ja za miecha gdzieś ,jak skończe skillować wykupię PACCA zobaczymy czy jest taki dobry jak ludzie piszą ;)

@Down

No o tym zapomniałem... ;)

12.12.2006
20:07
[100]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

banki i dziennik qestów dla facc

12.12.2006
20:19
smile
[101]

mautrix [ Subarashii ]

Możecie próbować wbić na tibie techniką kamikadze ale wątpie czy to się uda. Jak przy każdym update tibia.com siadła to samo bedzie z gra ;) Proponuje wam posiedziec do 23 jeżeli komus naprawde zależy ale ja wychodze z zalozenia ze o 23 sie spi ;D Mam nadzieje ze ten update polepszy , a nie zepsuje rzeczy które są dobre =]

12.12.2006
20:26
[102]

lo0ol [ Jónior ]

jakbyscie pragneli to clienta, kumpel zaraz mi wrzuci na jakiegos eFTePa

12.12.2006
20:28
[103]

Erdi [ Konsul ]

Mi pobrało uptade ,ale wyskakuje błąd

Cannot connect to a login server.

Error:Disconnected from server.

For more information take a look at the FAQs in the guide section at www.tibia.com

EDIT:

Już wbiłem.Także są nowe wyglądy itemów np:lina.

Pozdro


12.12.2006
20:33
[104]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Z kąd pobraqć nowego klijenta dajcie jakiś link plz edit dobra ściaga ale moby super zwłaszcza ta łapa

12.12.2006
20:40
[105]

Erdi [ Konsul ]

Mogliby coś dodać bardziej korzystniejszego dla gracza niż broken shells na plaży ,lub giglle mushrooms na trawie.

Szkoda tylko ,że nie odczuwam tego uptade tak dosłownie "Christmas Uptade" ,bo u nas w Bydgoszczy temp 10C+ ,deszcz ,lub słońce.Zero przymrozków jak i śniegu ;\

12.12.2006
20:42
[106]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

ERDI >> :D ja też niemam śniegu a gdzie to leży na jakiej plży?

12.12.2006
20:44
[107]

lo0ol [ Jónior ]



_

20:42 You lose 9 hitpoints due to an attack by a nomad.

12.12.2006
20:46
smile
[108]

mautrix [ Subarashii ]

EG --> Z kąd pobraqć nowego klijenta dajcie jakiś link plz


post numer #46

12.12.2006
20:47
[109]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Już z updatowałem tylko niemoge się wbić odpuszczam na jakieś 5 min poszalej za chwilkę znowu jakieś 10 razy spróbuje

EDIT:z tibia.pl" Czy wiesz, że...Przy pomocy summonowanego jelenia (dear) można atakować. Istnieje nawet kilka osób zabitych w ten sposób."

12.12.2006
20:48
[110]

Erdi [ Konsul ]

U mnie za 4 razem weszło.Nie poddawajcie się ;)

Edit:

EG masz zniszczone muszelki (^^,)

12.12.2006
20:52
[111]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Panowie jestem dajcie set outfit sa nazwy outfitów Ja lece teraz do ab

12.12.2006
20:59
[112]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

20:59 You see green dragon leather.
It weighs 1.80 oz.

leżało na ziemi!

12.12.2006
22:10
[113]

armia [ Scyzoryk ]

Takie glupie pytanie: wam tez sie mapa ?tzn czy musicie odkrywac ja od nowa?

12.12.2006
22:19
[114]

kusiak11 [ Pretorianin ]

szykuje sie dobry update właśnie jakieś stare konto na harmoni sie odzyskało i ide zobaczyć D:

12.12.2006
22:26
[115]

lo0ol [ Jónior ]

ja tam mam mapy zawsze po update'ach ;) od razu

12.12.2006
22:32
[116]

Tajkino7171 [ Legionista ]

non-pvp -nie da się zabijać
pvp enforcet -za ludzi dostajesz expa
premium -musisz miec pacc zeby na nim grac

12.12.2006
22:57
smile
[117]

QrKo [ Legend ]

:)

Mapy mi rowniez zostaly, wystarczy nowego klienta instalowac do starego folderu bez uprzedniej kasacji jego zawartosci.

12.12.2006
23:09
smile
[118]

Harrvan [ Senator ]

Witam

Jako ze nie umiem grac w tibie mam odnosnie tej gry pare pytan :
1) Na jakim serwerze zaczac grac ?
2) Jaka klase wybrac ?
3) Jak poruszac sie po swiecie ?
Jesli ktos moglby wypisac liste komend to bede wdzieczny

12.12.2006
23:19
[119]

QrKo [ Legend ]

Harrvan ->

1. Nie ma uniwersalnego swiata na ktorym gralo by sie latwo. Grunt to nie wchodzic w konflikty, nie dac sie wyprowadzic z rownowagi, a przedewszystkim miec znajomych, ale nie zaslaniac sie nimi na kazdym kroku. W 90% jezeli nikogo nie zaczepiasz to nikt nie zaczepia Ciebie. Oczywiscie sa pewne niepisane zasady np. jak ktos jest pierwszy na danym terenie do expienia to chycby mial mniejszy lvl nie posinno sie go przeganiac, itd. itp. ale to poznasz podczas gry.

2. Zaraz wybuchnie debata, ale mimo wszystko powiem to co mowie kazdemu - zacznij knightem. Dojedziesz do 20lvlu spodoba Ci sie bedziesz gral dalej, nie spodoba porzucisz gre. Na pewno najlatwiej bedzie Ci dojsc do tego levelu ta wlasnie klasa postaci, zaznajomisz sie przez ten czas z gra i potem ewentualnie zrobisz nowa postac i juz obeznany bedziesz nia gral dluuugo :P

3. Na strzlkach lub myszką, bardzo intuicyjnie wiec szybko zczaisz :) Jak cos to pytaj.

Listy komend nie ma, sa intonacje czarow oraz slownictwo uzywane do rozmowy z npc, ale to angielski w najczystrzej postaci np:

Hi
Buy backpack
Yes

PS Pamietaj ze do czasu az osiagniesz 8 lvl jestes na wysepce dla nowych na ktorej nie mozna atakowac innych graczy ani wybrac klasy postaci przed jej opuszczeniem, ktore moze nastapic NIE WCZESNIEJ niz na 8 lvlu.

12.12.2006
23:24
[120]

lez [ Konsul ]

@Harrvan- z pewnoscia knightem bedzie ci sie gralo latwo, poniewaz nie wymaga filozofi grania, poprostu bierzesz miecz w dlon pare manasow, uhow i jedziesz expic :P

Mi sie ten update nie podoba, i tak nic nie zrobie poniewaz war na serwerze mamy :)

Dider from rivia

12.12.2006
23:27
smile
[121]

Harrvan [ Senator ]

@ Qrko

Mam juz konto tylko jest sprawa ze nie moge sciagnac gry ... jesli mozesz to udostepnij na rapidshare albo na yousendit

Zastanawialem sie czy nie grac paladynem ale slyszalem ze w tibii to paladyni walcza lukami :/

12.12.2006
23:32
[122]

QrKo [ Legend ]

Harrvan - i tak nie wjedziesz do gry wiec to nie ma sensu. Serwery sa przeciazone gdyz wszyscy sie rzucili na update :) Tak paladyn walczy na dystans i jest chyba aktualnie postaci najtrudniejsza do gry szczegolnie przez to ze trening nim jest bardzo - ze sie tak wyraze - nieciekawy.

Co do klienta -
Jezeli chcesz to sprobuj ten link:

A co do update to mi sie podoba - szczegolnie pomysl z bankami. Quest Log to pomysl rowniez ciekawy, nowe tereny - wiadomo - im wiecej miejsc do expienia tym mniej ludzi na starych terenach co mi jest na reke :)

12.12.2006
23:33
[123]

_kolo_ [ Czarny Kon ]

Długo już gracie w tę grę?

12.12.2006
23:40
[124]

QrKo [ Legend ]

Pierwszy raz zagralem 4 lata temu :)
Ale mialem kilka kilkumiesiecznych przerw wiec razm moze ze 2 lata beda.

13.12.2006
08:11
[125]

Erdi [ Konsul ]

Ja w tibie zacząłem grać z kumplami rok temu na chimerze w zimę.Pare dni przed świętami.Jaki klimat był śnieg,mróz :) Także miałem bardzo długą przerwę.Powracałem grałem ,wychodziłem.

QrKo -->
Ładny domek.Przynajmniej coś przypomina nam o świętach bo pogoda coś nie bardzo ;) ,a mikołaj już jest w Tibii?

13.12.2006
09:29
[126]

meetball [ Konsul ]

Kocham Mikolaja Juz 2 raz dostaje od niego prezenty oby tak bylo co roku!!!!

13.12.2006
15:07
[127]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Mi się podoba ja zara po upsie znalazłem 3 zielone kurki draga ale z upsem jest ten problem z wszystkie boty przestają dzialac:/ i teraz musze przestac skillowac mojim palkiem szkoda ale robie knighta

13.12.2006
15:16
[128]

lo0ol [ Jónior ]

EG -> blackdtools zostalo wypuszczone na tibie 7.9 juz 2h przez updatem :)

13.12.2006
15:32
[129]

armia [ Scyzoryk ]

po co jest ten blackdtools?

13.12.2006
15:36
[130]

Vany Van [ Konsul ]

#Lista graczy:
...:::Mosqito:::...| Fiki Kozioł | Aldora | Sorcerer
arthe | Abish | Kyra | Knight
boskijaroo | Jarek Wielki | Harmonia | Druid
cycu2003 | Lumos | Berylia | Druid
Dj Alien | Royal Szalus | Selena | Paladin
EG2006_43991898 | Razin Chaz | Danubia | Paladin
Erdi | Erdi of Mythera | Mythera | Paladin
ES_Lechu | Lec hu | Furora | Sorcerer
GenArieL | Ghus Wampir | Elysia | Knight
Gorgy | Uber Leviatan | Harmonia | Knight
Imargam | Imargam | Furora | Elite Knight
jacek119 | Scorpos | Harmonia | Sorcerer
kaban1 | gradius buder | Inferna | Knight
Krzynier | Axe Hero Knight | Secura | Elite Knight
Kuzi2 | Doktorat | Furora | Knight
lecram | Sir lecram | Amera | Sorcerer
lo0ol | Ravuse | Berylia | Master Sorcerer
Lukis17 | Gil Halad | Danubia |Sorcerer
MaciekJ | Doktor Deerte | Shivera | Druid
master53 | Master Magic Watson | Candia | Sorcerer
mautrix | Gandal Guardian | Aldora | Master Sorcerer
maVes | Stempek | Astera | Elite Knight
meetball | sakur khenis | zanera | Druid
Robert542 | Patsataja | Guardia | Knight
QrKo | Skip Nasty | Askara | Royal Paladin
[email protected] | Hit Master | Aldora | Druid
Vany Van | Swin Karin | Obsidia | Master Sorcerer
zela | Don Zela | Pythera | Druid


Mała zmiana w liście graczy ;)

13.12.2006
15:56
[131]

Erdi [ Konsul ]

Ja tam nie używam botów.Boję się ,że złapie jakiegoś gejlogera i będę miał po koncie.Może jakbym znalazł jakiegoś działającego bez syfów to chyba bym się skusił ;)

13.12.2006
16:06
[132]

lo0ol [ Jónior ]

Erdi -> najlepszy bot do tibii to blackdtools a zaraz po nim jest tibiabot ng ... tworcy ich zarabiaja ciekawa kase na nich wiec watpie zeby ryzykowali zniszczenie reputacji keylogiem

13.12.2006
16:35
[133]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

a ten black~ jest na ile darmowy?

13.12.2006
17:11
[134]

lo0ol [ Jónior ]

platny:
a)10euro za rok
b)100k za rok


ja kupilem za kase w tibii

13.12.2006
17:35
[135]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

w takim razie zostaje przy tibia auto tylko szkoda że niema nowej wersji

13.12.2006
17:43
[136]

QrKo [ Legend ]

Mi tam najbardziej podobał sie Tibia Suite ale ze nie ma go od wersji 7.27 wiec juz go nie bedzie nigdy pewnie. Byl bardzo funkcjonalny jak na tamte czasy.

13.12.2006
21:43
[137]

lo0ol [ Jónior ]

na zanerze wlasnie byl najazd banshee na poh ;d

13.12.2006
22:51
[138]

QrKo [ Legend ]

A ja sie wbilem na wyverny na Edron :) Potworki spoko, ale resp wolny.

14.12.2006
13:58
[139]

j.a.c.k [ Konsul ]

co to jest serwer testowy ??
gra sie na nim jak na zwyklym ??

14.12.2006
14:10
[140]

armia [ Scyzoryk ]

U mnie na rotach skille 56/56 cos slabo ida w gore;/ Jakos w godzine z 25% mi idzie.

14.12.2006
15:25
[141]

kusiak11 [ Pretorianin ]

Robie knighta na harmoni mam tam tyż druta na 18 lvu jak cos to nick Daro Fasty D:

14.12.2006
17:18
[142]

master53 [ Hans Kloss ]

Mam pytanie w związku z nowo uruchomioną usługą banku. Przed chwilą wpłaciłem 50 gp na spróbowanie. Najpierw nie wiedziałem jak, ale podpatrzyłem innych i udało mi się wpłacić i wypłacić kasę oraz sprawdzić stan konta. Widziałem też że można przeprowadzać jakieś transfery. Wydaje mi się że między graczami, ale nadal nie wiem jak to działa i czy kasa wpłacona na konto procentuje ?

14.12.2006
17:44
[143]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Kasa nie procentuje ale można ja wyciągnąć w innym mieście i nie musisz juz targac jej cały czas za soba do innego miasta

14.12.2006
18:00
[144]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Znazlem bład w grafie jak mam go zgłosić do GM?

14.12.2006
18:03
[145]

ES_Lechu [ Piw Paw Elo 320 ]

Napisz tez tutaj :D chetnie sie dowiemy ;p

14.12.2006
18:05
[146]

QrKo [ Legend ]

EG - Ctrl+R lub gdzies na forum labo bezposrendio do tutora na help channelu, zbey CI dal namiary.

Co do banku, jezeli ktos sie jeszcze nie orientuje to szybki tutek:
withdraw x - wyplacanie kasy
deposit x - wplacanie kasy
balance - sprawdzanie stanu konta
transfer x - przesylanie, trzeba jescze podac nick.
x = ilosc gp w liczbach naturalnych czyli np 10000 - bez zadnych kropek czy skrótów typu 10k

Wplacanie, wybieranie i transfer są CAŁKOWICIE darmowe, kasa na koncie nie procentuje. Znika jedynie w wypadku opłat za domek. Wypłacić ją można na całym Tibijskim świecie, tak wiec nie musimy się już martwić ze nie mamy kasy na powrót statkiem do rodzimego miasta gdy zapomniało nam sie zbarac wiecej kaski.

14.12.2006
18:19
[147]

armia [ Scyzoryk ]

A ten bank to dla wszystkich czy tylko dla premium?

14.12.2006
18:21
[148]

QrKo [ Legend ]

Zarówno FACC jak i PACC - wszyscy.

14.12.2006
18:28
[149]

armia [ Scyzoryk ]

W poradniku o skillowaniu pisze ze skilowanie z 56 na 57 trwa ~3h a u mnie trwa 5-6 godzin. Uderzam co jakis czas do krwi tak jak w poradniku a tak dlugi mi schodzi.

14.12.2006
18:31
[150]

QrKo [ Legend ]

Zadajesz bloodhity przynamniej 2 na pol minuty? Wystarczy 2 na minute teoretycznie, ale w praktyce wyglada to tak ze jak zadasz w 1szej i 59tej sekundzie to na marne idzie 28 sekund, wiec lepiej 2 na pol minuty zadawac.

14.12.2006
18:43
smile
[151]

master53 [ Hans Kloss ]

Przed chwilą pojawił mi się komunikat na biało o treści "Nomad scouts have been sighted close to the gates to Ankrahmun.". O co biega ?

14.12.2006
18:50
[152]

QrKo [ Legend ]

Atak Nomadow na miasto :)

Cos jak najazd orkow na Thais czy ratow na Rookgard.

14.12.2006
18:51
[153]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Atak na ank

14.12.2006
19:27
[154]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

u nas (na danubi)

19:25 Sails sighted northwest of Liberty Bay.
19:30 Pirates are attacking the plantations of Liberty Bay.

15.12.2006
07:33
smile
[155]

mautrix [ Subarashii ]

U mnie narazie albo nie było żadnych ataków albo je przespałem.

Chyba czas założyć new topic.

15.12.2006
13:24
[156]

lo0ol [ Jónior ]

maly szyk wczoraj przed krotkim open warem

15.12.2006
13:25
[157]

lo0ol [ Jónior ]

i lifestyle "trapniete" w cavie z ktorego juz nie wyszli, ani my nie weszlismy

bo oni by mogli strzelac wszyscy a my tylko pojedynczo ;d

na tym sie skonczylo

15.12.2006
19:27
[158]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

Kto prowadził party bo nieweidze;]

15.12.2006
20:21
[159]

lo0ol [ Jónior ]

alcius of dark stoi kilka sqm na prawo (za ekranem)

15.12.2006
21:00
[160]

QrKo [ Legend ]

Nowa część:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5758640

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.