GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dlaczego tak sie wszystkim podoba CDA....nierozumiem

26.11.2006
13:20
[1]

Nerever [ Centurion ]

Dlaczego tak sie wszystkim podoba CDA....nierozumiem

Dlaczego tak sie wszystkim podoba CDA....nierozumiem

26.11.2006
13:20
smile
[2]

wysia [ Generaďż˝ ]

Wielu rzeczy nie rozumiesz...

26.11.2006
13:23
[3]

Przemo_888 [ Piroman ]

Bo jestes nierozumny.

26.11.2006
13:23
smile
[4]

ValkyreX [ shikyo ]

To jest jedno z tych pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi... Po śmierci się dowiesz, jak wielki jest wszechświat, jak długo istnieje, ale TEJ rzeczy nigdy się nie dowiesz :P

A tak na serio, to radziłbym Ci pozastanawiać się nad swoją ortografią, niż nad tym pismem :P

26.11.2006
13:23
[5]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Dla każdego coś miłego.
Dużo stron, całkiem przyzwoite pełne wersje (czasami lepsze, czasami gorsze, czasami żadna mi się nie podoba, a czasami wszystkie), styl pisanie niektórych recenzji, przystępna cena, DVD pełne różnych dodatków i dem (ja na przykład darowałem sobie ściąganie dem i trailerów z internetu. Szkoda mi limitu).

26.11.2006
13:25
[6]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Dlaczego tobie CDA się nie podoba? Nie rozumiem.

26.11.2006
13:31
[7]

Nerever [ Centurion ]

nie mówie że mi sie niepodoba tylko nie wiem w czym jest leprze od innych pism

26.11.2006
13:32
[8]

stanson [ Szeryf ]

wfefrzyzdkim.

26.11.2006
13:35
[9]

KogUteX [ cziken ]

I tak nie trafisz do SwS. :)

26.11.2006
13:37
[10]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

nie mówie że mi sie niepodoba tylko nie wiem w czym jest leprze od innych pism
Nie jest lepsze. po prostu kartki są nasączone narkotykami i jak czytasz to te narkotyki przez skórę dostają się do organizmu. Po kilku stronach jesteś już uzależniony i musisz kupić kolejny numer. I kolejny, i kolejny...

26.11.2006
13:40
smile
[11]

mycha921 [ Potępiony ]

A dlaczego ma się niepodobac ?

26.11.2006
13:47
[12]

Bioly74 [ Konsul ]

Cóż odpowiedź jest prosta, bo to najlepsze czasopismo o grach w Polsce.

Btw: I jedno z najlepszych w Europie.....

26.11.2006
14:38
[13]

majster łopata [ Centurion ]

nerosume, nerosume. bedzie czytał to zrozumie.

26.11.2006
14:45
[14]

Gibon91 [ @ ]

A co chcesz być w "schwytane w sieci"? :D
Ja tam nie czytam bo dla mnie to strata pieniędzy...

26.11.2006
17:24
[15]

kalineczko1993 [ Ayrton Senna ]

mi sie podoba Cda ponieważ ma dużo stron, AR ,gierki czasami sa dobre, ciekawie piszą i sa najbardziej rzetelni(tak mi się wydaje)

26.11.2006
17:28
[16]

ShinChanMun [ Pretorianin ]

ValkyreX -----> Powiedz mi . Co w jego ortografii jest złego . Nie znalazłem żadnego błędu ortograficznego . Nas stylistyką mógłby popracować ale nie nad poprawną pisownią ...

26.11.2006
17:31
[17]

kalineczko1993 [ Ayrton Senna ]

nie mówie że mi sie niepodoba tylko nie wiem w czym jest leprze od innych pism nie zauważyłeś błędu w pisowni lepsze?????!!!!!!

26.11.2006
17:42
[18]

Coolabor [ Piękny Pan ]

ShinChanMun, a raczej W_O_D_Z_U > ty tez popracuj nad ortografią.

26.11.2006
17:45
[19]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mi się CDA nie podoba. Widzisz? Nie wszystkim :)

26.11.2006
17:47
[20]

faktor99 [ Pretorianin ]

Kup sobie CDA to zrozumiesz.

26.11.2006
17:49
[21]

imperator0 [ Legionista ]

Bo są czasem fajne pełniaki albo premiery...ciekawe recki a zwłaszcza to prawie na końcu gdzie są różne dowcipy,dialogi netowe i.t.p.
T
O

J
E
S
T

C
O
O
L

G
A
Z
E
T
A
!
!

26.11.2006
17:53
[22]

Gibon91 [ @ ]

Odpowiedzią jest:
..::Czterdzieści Dwa::..

26.11.2006
17:59
[23]

BossManPL [ Konsul ]

Nie jest lepsze. po prostu kartki są nasączone narkotykami i jak czytasz to te narkotyki przez skórę dostają się do organizmu. Po kilku stronach jesteś już uzależniony i musisz kupić kolejny numer. I kolejny, i kolejny...

Nie to nie to. Chyba, że sie coś zmieniło ostatnio, ale kiedyś sam Smug albo Mr.Jedi coś tam mówił, że ten klej do kartek to jakiś taki specjalny co paruje i łatwo sie go wdycha :)

Mi tam ostatnio się nie podoba bo ja kupuje głownie dla pełniaków, które ostatnio słabe są (tzn może i nie są, ale nie zachęcają mnie do kupna). Wcześniej kupywałem dla działu hardware, ale odkryłem strone benchmark.pl gdzie mam to samo prawie.

26.11.2006
18:54
[24]

Behemoth [ Kocham Marysię ]

- Tato co to jest?
- To są czarne porzeczki synku
- A dlaczego są czerwone?
- Bo są jeszcze zielone.

26.11.2006
18:57
[25]

Daniokos (Daniel) [ Legionista ]

Co to jest CDA ????????????????

26.11.2006
18:59
[26]

prefix [ Pretorianin ]

Gazeta, CD-Action.

26.11.2006
19:01
[27]

umek [ Szczęśliwy ]

też za nimi nie przepadam- preferuję playa i GOL

26.11.2006
19:02
smile
[28]

ValkyreX [ shikyo ]

Czasopismo, CD-Action, prefix...

Sam ostatniego numeru CD-A jednak nie kupiłem, bo jest GOL a kasę oszczędzam na co innego...

26.11.2006
19:04
[29]

FixUS_1 [ Call me Fix ]

Napiszcie coś śmiesznego to nas Smuggler wydrukuje..

26.11.2006
19:05
[30]

Siepet [ Generaďż˝ ]

CDA jest super :)

26.11.2006
19:08
[31]

cpt.solo [ Legionista ]

ta jasne smuggler wydrukuje...
ja kupuje to pismo regularnie ze względu np na seksowne pudełeczka od ich płyt DVD
i na śliską okładkę tak tak to jest to !!
ale co do smugglera to nielubie goscia - wozi sie itp dlatego juz nieczytam tych badziew co na koncu CDA sa czyli action redaction czy jakos tak ----> widzicie jak dawno tam niezaglądałem
A WY DLACZEGO KUPUJECIE CDA?'

26.11.2006
19:13
[32]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Cena/ilość
Ciekawe recenzje
Ciekawe artykuły
Czasem dobre pełniaki
Interesujące artykuły
Na Luzie i AR

Proste...

26.11.2006
20:55
smile
[33]

claudespeed18 [ zią ]

bo tak :D

26.11.2006
21:00
[34]

los_hobbitos [ Konsul ]

"Dlaczego tak się wszystkim podoba CDA.." A właśnie, że nie wszystkim. Ba, śmiem twierdzić, że antyfanom CDA się BARDZO nie podoba:P.

26.11.2006
21:01
smile
[35]

djforever [ eXplorer ]

kupiłłem pierwszy raz cda z ciekawości..... i przepadłem. od tamtej pory nie opuściłem zadnego numeru

26.11.2006
21:10
[36]

cienki bolo [ Konsul ]

Wiesz, są takie rzeczy, co się nawet fizjologom nie śniły.

27.11.2006
14:23
[37]

imperator0 [ Legionista ]

Kupiłem po wizycie u dentysty.Uzależniacz.Czasem są fajne pełniaki na dvd...ale nie zawsze!To być
C
O
O
O
O
O
O
L!!!!!!!!!

28.11.2006
09:26
[38]

donald_duck [ Pretorianin ]

Nerver - widać, że namiętnie bierzesz udział w różnego rodzaju internetowych sondach, bo postawione przez ciebie pytanie sugeruje, że podoba się całej ludzkości, tylko nie tobie:) Ale nie martw sie tych kilkunastu klakierów na golu to nie cała populacja ludzka planety Ziemia:)

Poważnie - poczytaj uważnie komentarze po zapowiedziach nowego numeru. 95% z nich dotyczy jedynie załączonych gier. To gry są wyznaczniekiem tego, czy koś kupi CDA czy nie.
CDA miało jeden super pomysł, któremu na imię było "action Plus" mam wszyskie numery i czasami czytam sobie solucje jak naprawde świetne opowiadania.

Obecnie CDA to mieszanka chamstewek made in Wojewódzki z tekstami pisanymi jakby na zamówienie wydaców gier. To w sumie nic złego, na całym śwecie tak się robi, ale niesmak jest...

29.11.2006
08:35
[39]

smuggler [ Patrycjusz ]

donald_duck [ Pretorianin ]

>>Uhu, widze polityki za malo panu to i w CDA sie wcinamy

Nerver - widać, że namiętnie bierzesz udział w różnego rodzaju internetowych sondach, bo postawione przez ciebie pytanie sugeruje, że podoba się całej ludzkości, tylko nie tobie:) Ale nie martw sie tych kilkunastu klakierów na golu to nie cała populacja ludzka planety Ziemia:)

>>>Paru frustratow to tez nie cala populacja GOLa.


Poważnie - poczytaj uważnie komentarze po zapowiedziach nowego numeru. 95% z nich dotyczy jedynie załączonych gier.

>>>Trudno zeby dotyczyly recenzji, ktore nie sa jeszcze przeczytane. To tak jakbys twierdzil, ze 95% tekstow PRZED meczem to dywagacje kto wygra, a nie o tym jak kto pieknie gral itd. No litosci...

To gry są wyznaczniekiem tego, czy koś kupi CDA czy nie.

>>>Tylko dla tych, co kupuja dla gier.

CDA miało jeden super pomysł, któremu na imię było "action Plus" mam wszyskie numery i czasami czytam sobie solucje jak naprawde świetne opowiadania.

>>>Widzisz, problem polegal na tym, ze niewielu podzielalo twe zdanie, a czekanie miesiacami na solucje, kiedy mozna od reki poszukac jej w necie...

Obecnie CDA to mieszanka chamstewek made in Wojewódzki

>>>Po pierwsze to AR bylo wczesniej jak Wojewodzki, wiec nie rozumiem czemu takie porownanie... ale co tam. Poza tym AR to 4 strony z 150 (minimum) wiec niezle sobie obywatelu uogolniacie... jak zawsze.

z tekstami pisanymi jakby na zamówienie wydaców gier.

>>>Czytaj: bo niektore gry sa ocenione pozytywnie, a niektore inaczej niz JA bym ocenil. Innych dowodow acan nie masz, jak mniemam, co nie przeszkadza ci obrzucac nas blotkiem. Pozdrow Kurskiego, swego guru.

To w sumie nic złego, na całym śwecie tak się robi, ale niesmak jest...

>>>To prawda, czuje niesmak czytajac takie posty ale trudno, mam to wliczonw w koszta.

29.11.2006
08:37
[40]

sajes [ Hala Madryt !! ]

CDA jest spoko!!!!!!!!!

29.11.2006
09:01
[41]

CHESTER80 [ get LOST ]

Ciekawy wątek. Nie czytam już CDA bo przerzuciłem się na czasopisma konsolowe, ale mam ogromny sentyment do tego czasopisma i na pewno kupię sobie XIII bo to zawsze jest wyjątkowy numer. Przesadą jest twierdzenie że CDA wszystkim się podoba, na GOLu owszem jest bardzo dużo CDAfanów, ale przeglądając sieć można też natknąć się na bluzgi i dużą ilość antyfanów z którymi czasem Smuggler próbuje podjąć dialog ale jest to trudne ze względu na niski poziom dyskusji :)

Przesadą jest też twierdzenie że ludzie kupują CDA tylko i wyłącznie dla pełnych wersji. Owszem, pełne wersje to motor napędowy czasopism komputerowych, ale myślę że CDA bez płytek też by się dobrze sprzedawało. W sieci jest masa informacji o grach, demek i filmików ale nic nie zastąpi przeglądania świeżego CDA na toalecie, w podróży czy w szkole. Jest też niezwykle ciekawy kącik z listami od czytelników i spora dawka publicystki. No i zapowiedzi najciekawszych gier. Nie każdemu chce się szukać informacji o grach które powstają.

donald_duck napisał:

"CDA miało jeden super pomysł, któremu na imię było "action Plus" mam wszyskie numery i czasami czytam sobie solucje jak naprawde świetne opowiadania".

Ha! Tu się absolutnie zgadzam. Nie mam wszystkich numerów ale mam ich sporo, a te najciekawsze leżą sobie pod biurkiem i prawie codziennie je przeglądam, recenzja Mafii, solucje do erpegów, recenzje gier konsolowych, to było fantastyczne pisemko i żałuję że już go nie ma.

29.11.2006
09:23
smile
[42]

muhabor [ Konsul ]

nic nie zastąpi przeglądania świeżego CDA na toalecie, w podróży czy w szkole

kolejność ;)

29.11.2006
09:39
[43]

pawcio005 [ Pretorianin ]

Bo CD ACTION jest nalepsze i koniec. :)

To tak jak ja uwielbiam PES a on FIFE i rodzi się pytanie czemu ja lubie PES'A a on FIFE.

Odpowiedz jest prosto
To co najlepsze zawsze sie lubi ;P

29.11.2006
10:36
smile
[44]

Caine [ Książę Amberu ]

Tłumaczenie 1: Ponieważ CDA jest czasopismem wydawaną przez wielki niemiecki koncern, (który notabene wespół z drugim niemieckim koncernem trzyma w łapie 80% polskich gazet). Co się przekłada na wielką kasę, z której można dofinansować pismo; aż konkurencja zdechnie próbując nadgonić lidera. A potem winduje się cenę do niemal 20 zł. Teraz już wiecie, czemu w CDA nie ma dowcipów o Niemcach. Chociażby takich:
- Co to znaczy, kiedy krowy robią się ładniejsze od kobiet?
- To znaczy, że przekroczyliśmy Odrę jadąc na zachód.


Tłumaczenie 2: W czasach, kiedy rodzime gazety, kierowane przez dyletantów miotały się niepewne czy pisać o grach, Mandze, komiksach, konsolach, deskorolkach czy jeszcze innym badziewiu; CDA miało jasno wytyczony cel, miało zagraniczny format* i profesjonalny nadzór finansowy. By nie stracić aby części rynku, o wyż. wzm. badziewiach pisały, bądź piszą jeszcze inne magazyny tego samego koncernu. Skupiając się na grach redaktorzy CDA doszli do perfekcji;) w tym co robią, nie rozmieniając sie na głupoty.

Oczywiście to tylko moje swobodne rozważania, nie podparte solidnym rozeznaniem.

smuggler>>> co do Wojewódzkiego. Dowcipy na tym poziomie można znaleźć w całym CDA. Gdyby sobie siedziały w klatce "nur fur 13-jahre" AR, miałbym kilka więcej numerów pisma.

*format: w dziennikarski narzeczu to taki szablon. Formatem telewizyjnym są np takie programy jak BigBrother, Bar, Nieustraszeni...


29.11.2006
10:42
smile
[45]

wysia [ Generaďż˝ ]

Caine -->
"Oczywiście to tylko moje swobodne rozważania, nie podparte solidnym rozeznaniem"
Rzeczywiscie, mozna bylo sie przynajmniej rozeznac ile cda kosztuje...:)

29.11.2006
10:59
[46]

mirencjum [ operator kursora ]

Nie będę się wysilał i kombinował na siłę. Nie mam się do czego przyczepić, po prostu podoba mi się.

29.11.2006
11:11
[47]

Marti77 [ Centurion ]

Caine --> Jeśli możesz, to podaj tytuły tych wszystkich biednych czasopism o grach z rodzimym, polskim kapitałem i właścicielem.Bez złosliwości, jestem po prostu ciekaw ile ich jest.

29.11.2006
12:19
[48]

smuggler [ Patrycjusz ]

Tlumaczenie 1: Ponieważ CDA jest czasopismem wydawaną przez wielki niemiecki koncern, (który notabene wespół z drugim niemieckim koncernem trzyma w łapie 80% polskich gazet). Co się przekłada na wielką kasę, z której można dofinansować pismo; aż konkurencja zdechnie próbując nadgonić lidera.

>>>Czyli ten drugi koncern. To mozna dlugoa czekac.

A potem winduje się cenę do niemal 20 zł.


>>>A dokladniej do 14.90 zl, co jest o 5 zl mniej niz cena (przy identyucznej objetosci) pare lat temu.


I wszystko jasne.

Teraz już wiecie, czemu w CDA nie ma dowcipów o Niemcach.

>>>Nie ma tez o Zydkach, Polaczkach, Ruskich, Rumunach, itd. A dlaczego? Bo nas takowe ksenfobiczne dowcipy malo smiesza. Ale za to w NL czesto pojawia sie rubryka "Z czego smieja sie Rosjanie" - bo nas rosyjskie poczucie humoru bawi...

Chociażby takich:
- Co to znaczy, kiedy krowy robią się ładniejsze od kobiet?
- To znaczy, że przekroczyliśmy Odrę jadąc na zachód.

>>>Rozumiem, ze tu nalezy sie smiac, w przeciwienstwie do chamskich dowcipow w stylu "Po czym poznac, ze Polacy polecieli w kosmos? Ktos pod... Wielki Woz". Prawda?


Tłumaczenie 2: W czasach, kiedy rodzime gazety, kierowane przez dyletantów miotały się niepewne czy pisać o grach, Mandze, komiksach, konsolach, deskorolkach czy jeszcze innym badziewiu; CDA miało jasno wytyczony cel, miało zagraniczny format* i profesjonalny nadzór finansowy.

>>>Coz za genialne tlumaczenie, poza tym moze, ze w tym czasie CDA metoda prob i bledow dochodzilo do swego formatu, a wydawane bylo przez malutkie i biedniutkie wroclawskie wydawnictwo, glownie na bankowy kredyt i w nakladzie rzedu 10.000 egz. A konkurencja chwalila sie nakladlem 150.000, sprawdzona przez lata ekipa, wyrobiona marka i ugruntowana pozycja na rynku.

By nie stracić aby części rynku, o wyż. wzm. badziewiach pisały, bądź piszą jeszcze inne magazyny tego samego koncernu.

>>>Jakiego koncernu? Przypokminam tylko, ze CDA zostalo wykupione przez Future Network (angielski koncern) w momencie gdy juz liderowalo na rynku...

Skupiając się na grach redaktorzy CDA doszli do perfekcji;) w tym co robią, nie rozmieniając sie na głupoty.

>>>Iii... tam. Po prostu: duzo szczescia, sporo pasji, dobry zespol i wydawca, ktory w swoim czasie kilka razy zagral va banque, na zasadzie "ajk sie uda, swietnie, jak nie - lezymy na calego i tracimy wszystko". Udalo sie.


Oczywiście to tylko moje swobodne rozważania, nie podparte solidnym rozeznaniem.

smuggler>>> co do Wojewódzkiego. Dowcipy na tym poziomie można znaleźć w całym CDA. Gdyby sobie siedziały w klatce "nur fur 13-jahre" AR, miałbym kilka więcej numerów pisma.

*format: w dziennikarski narzeczu to taki szablon. Formatem telewizyjnym są np takie programy jak BigBrother, Bar, Nieustraszeni...

>>>No to podaj z jakiego zachodniego pisma mamy format :)


Marti 77 - po prostu Caine miesza przeszlosc z terazniejszoscia + sporo "wishfull thinking" + pewna doza imaginacji rodem z okolic narodowo-demokratycznej. To musiala byc swietna impreza, co? :)

29.11.2006
12:25
smile
[49]

piokos [ Malpa w czerwonym ]

nic nie zastąpi przeglądania świeżego CDA na toalecie, w podróży czy w szkole

kolejność ;)


ależ oczywiście, że tak. 9 na 10 przeczytanych tekstów w CDA przpada właśnie na toaletę :). Dzięki temu, cały numer czytam przez jakieś 3 tygodnie a nie w 2 dni :).

29.11.2006
12:30
smile
[50]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Dlaczego tak sie wszystkim podoba CDA

bo CCCDdaaAAa jest SSspoKKiooo elooo ZiomalskIII sTTtyyyyLLlll maaa, jol źia ... a wogule sm\óggGGllleRRR jest SpOOkkOoo i Trendi, dźezi i czuki

29.11.2006
12:32
[51]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

CDA sie wszystkim podoba :) ? Cieeekawe :) Ja osobiscie czytajac CDA widze przed soba 1/100 stylu,humoru,recek,listow itp...Wiem ze moze sie naraze wiekszosci ale TS i poczatkowy SS to bylo to :) Widac golym okiem ze CDA odpowiadajac na listy,wplatajac humor w kazda recke chcialo doscignac TS ale niestety to nigdy nie bedzie to :)
CDA szanuje,trzeba przyznac ze to wydawnictwo zdjelo z rynku wiele "szmir" o podobnej tematyce,trzeba jednak pamietac ze CDA NIGDY nie bedzie najlepsza ( mozna na dany czas tak ale nie ogolnie ) :)
Kupuje CDA bo nie ma nic lepszego i mimo wszystko uwazam ze na dzien dzisiejszy jest the best,coz jak sie nie ma co sie lubi....:)
Trzeba przyznac ze chlopaki odwalaja kawal dobrej roboty-tego im odebrac nie mozna.
CDA kupuje od 1 numeru,dalem im szanse i mimo wszystko nie zmarnowali jej :) Trzeba tez przyznac ze jak sie pojawili,potem byly plytki razem z wydawnictwem to mlody bylem i te wlasnie plytki zawsze mnie jaraly :) Nie wiem czy tylko ja tak mam ale widze ze od ok dwoch lat poziom w CDA lekko opadl :) Niemniej jednak wierze ze jako wiodaca na rynku komputerowym "gazeta"(wiem jak oni nie lubia tej nazwy hyhyhy) z kazdym numerkiem bedzie coraz lepsza bo lepsza moze byc...o wiele lepsza:) Zycze Wam tego :)
Pozdro.

PS: A&G rox :)
Ktos pamieta Krzysia Kubeczko ? [*]

29.11.2006
12:33
smile
[52]

Caine [ Książę Amberu ]

smuggler>>> Dziękuję za poświęconą mi uwagę. A i kilka spraw nareszcie wyjaśniłeś, zamiast zbywać pytającego :). Przy okazji: zaliczając mnie do opcji N-D dowodzisz że sam wczoraj pochlałeś :D Czy wybaczysz antyniemieckie dowcipy? Bitte, herr officer...!





29.11.2006
12:51
[53]

piokos [ Malpa w czerwonym ]

Wiem ze moze sie naraze wiekszosci ale TS i poczatkowy SS to bylo to :) Widac golym okiem ze CDA odpowiadajac na listy,wplatajac humor w kazda recke chcialo doscignac TS ale niestety to nigdy nie bedzie to :)

Panie! Kiedyś to gołębie po 2 kg ważyły!

29.11.2006
13:31
smile
[54]

Lechiander [ Wardancer ]

Czuki??? :-O

29.11.2006
13:32
[55]

smuggler [ Patrycjusz ]

Caine [ Książę Amberu ]

smuggler>>> Dziękuję za poświęconą mi uwagę. A i kilka spraw nareszcie wyjaśniłeś, zamiast zbywać pytającego :).

>>>Toz nic nie musialem wyjasniac, wszystko jest jawne i wiadome, wystarczylo sprawdzic.

Przy okazji: zaliczając mnie do opcji N-D dowodzisz że sam wczoraj pochlałeś :D Czy wybaczysz antyniemieckie dowcipy? Bitte, herr officer...!

>>>No wiesz, z ND moglem przegiac, sorki. A dowcipy dziele na smieszne i kiepskie, jak jest smieszny dowcip o Polakach to sie smieje, jak kiepski to sie krzywie, dotyczy to wszystkich nacji.

29.11.2006
14:26
[56]

Kenny!! [ Konsul ]

Bo jesteś gł***

01.12.2006
12:13
[57]

donald_duck [ Pretorianin ]

Caine - zprawdę spotkał cię zaszczyt. Smugler jedynie lekko cie wyśmiał miast jak to ma w zwyczaju - zgnoic:)

Smuggler - jak zwykle długo i bez sensu:) Kiedyś napisałeś, że inny smuggler jest w CDA a inny na golu. jełśi tak to moze zaczniesz używać stylu ciut innego niż, jak to ładnie określił Caine :

"nur fur 13-jahre"

"...z tekstami pisanymi jakby na zamówienie wydaców gier.

>>>Czytaj: bo niektore gry sa ocenione pozytywnie, a niektore inaczej niz JA bym ocenil. Innych dowodow acan nie masz, jak mniemam, co nie przeszkadza ci obrzucac nas blotkiem. Pozdrow Kurskiego, swego guru...."

przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i choć raz potraktuj przeciwnika w dyskusji poważnie:

"...Czytaj:..." - co to ma być, bawisz się w jasnowidza??
Mamy tutaj pierwszy eap manipulacji - smuggler w chamski sposób próbuje swoją interpretację włożyć mi w usta)bez skojarzeń proszę:) )

"...bo niektore gry sa ocenione pozytywnie, a niektore inaczej niz JA bym ocenil..."

Manipulacja a się rozwija, pan smuggler wciela się we mnie i w soim ironicznym stylu stara sie wmówić czytającemu, że on WIE co ja bym powiedział. Ja nie wiem, ale smugler wie.


"...Innych dowodow acan nie masz, jak mniemam..." - właśnie o to chodzi, że ty non stop "mniemasz" i uważasz to za świętą prawdę.


"...co nie przeszkadza ci obrzucac nas blotkiem..' - hmmm czyli krytyka to obrzucanie błotkiem. WAS - święte CDA?? Jesteście nietykalni, nieomylni, prezentujecie jedynie słuszną linie - smuggler, wydoroślej, albo przestań udawać dzieciaka.


i na koniec rodzynek:

"...Pozdrow Kurskiego, swego guru..." - wyśmiewanie się z PiS-u jest modne. Przyrównanie kogoś z Kurskim to szczyt mody, pan smuggler mruga tu oczkiem do wszystkich osobników gladiusopodobnych. On TEŻ jest "trendy".
Co prawda Kurski ma się nijak do toczonej tu dyskusji, ale przeciez ładnie służy panu smugglerowi za wykrzyknik/kropke. Pewnie w następnym poście użyje Rydzyka


Reasumując - panie smuggler - ja przedstawiłem swoje zdanie na temat CDA, do którego mam prawo, ty zaś, jako miłujący wolność przeciwnik Kurskiego wyrzygałeś kompletnie bezsensowny tekst. tak ciebie ta krytyka wkurzyła???
I ty zarzucasz obecnemu rzdowi, że nie znosi krytyki??

Otóz panie smuggler - jak sie zachowujesz ty, który na każdą, nawet najdrobniejszą krytykę CDA regujesz jak furiat??? czyżbyś nie widział tego, że sam postępujesz włąsnie tak, ak zarzucasz innym???


P.S.ja przeszedłem z polityki do cda, ty z cda do polityki - co jest smieszniejsze?

01.12.2006
12:20
[58]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

Oj, smuggler, biedaku.. Wątek o JMR i Beger nijaki i lekko antyPeOwski, to gestapo przylazło tutaj z całą artylerią..


---> donald_tusk

Co prawda Kurski ma się nijak do toczonej tu dyskusji, ale przeciez ładnie służy panu smugglerowi za wykrzyknik/kropke.

Nie będę przypominał, kto wyjeżdżał z polityką w wątku World of Warcraft, bo i tak okaże się, że to prowokacja.

01.12.2006
12:32
[59]

donald_duck [ Pretorianin ]

Gregor Eisenhorn - witam czerezwyczajkę.
Co do wow-a i polityki - ejże, można sprawdzić:)

03.12.2006
10:45
smile
[60]

RockyX [ Pretorianin ]

Nawet najmądrzejszy człowiek w swoim życiu nie zrozumie wielu rzeczy...

03.12.2006
13:43
[61]

ASZ5 [ Centurion ]

Bo CDA trafia w gusta wszyskim czytelnikom daltego tak każdy te czasopismo lubi proste

03.12.2006
16:11
[62]

Nerever [ Centurion ]

AHA..................daltego

04.12.2006
08:47
[63]

smuggler [ Patrycjusz ]

Doland_duck

Caine - zprawdę spotkał cię zaszczyt. Smugler jedynie lekko cie wyśmiał miast jak to ma w zwyczaju - zgnoic:)

>>>To nie tak, wysmiewam sie z tych, co troszke mijaja sie z prawda, gnoje tyych, co w ogole prawdy na oczy nie widzieli... To taka aluzjyka.

Smuggler - jak zwykle długo i bez sensu:) Kiedyś napisałeś, że inny smuggler jest w CDA a inny na golu. jełśi tak to moze zaczniesz używać stylu ciut innego niż, jak to ładnie określił Caine :

"nur fur 13-jahre"

>>>Czyli? Czyli? Insynuacje, pomowienia, bluzgi, szukanie spiskow w kazdej wypowiedzi, ktora jest mi niewygodna, zarzucanie innym tego co sie samemu robi (widac szkole Pisu...ARu). TO ja juz wole "nuf fur". Swoja droga panowie Pismaniacy, lubicie uzywac niemczyzny jak widze, szczegolnie jako "argumentow".


"...z tekstami pisanymi jakby na zamówienie wydaców gier.

>>>Czytaj: bo niektore gry sa ocenione pozytywnie, a niektore inaczej niz JA bym ocenil. Innych dowodow acan nie masz, jak mniemam, co nie przeszkadza ci obrzucac nas blotkiem. Pozdrow Kurskiego, swego guru...."

przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i choć raz potraktuj przeciwnika w dyskusji poważnie:

>>>>TO NIECH PODA RZECZOWE ARGUMENTY DOWODZACEGO TEGO, CO INSYNUUJE. Prosta sprawa. Z argumentami sie dyskusje, obala albo podwazna itd. A tu co mamy - rzucona teza "i teraz udowodnij, ze tak nie jest"? No ja przepraszam, tu moge tylko sie wyzlosliwiac, bo co mi zostalo?

"...Czytaj:..." - co to ma być, bawisz się w jasnowidza??
Mamy tutaj pierwszy eap manipulacji - smuggler w chamski sposób próbuje swoją interpretację włożyć mi w usta)bez skojarzeń proszę:) )

>>>A gdzie ty tu CHAMSTWO widzisz, kolego (przepraszam, nie chcialem ciebie i siebie teraz urazic).
Chamstwo widzisz w tym, ze na insynuacjie odpowiedzialem ironia i sarkazem? No to fakt, chamski jestem i bede.

"...bo niektore gry sa ocenione pozytywnie, a niektore inaczej niz JA bym ocenil..."

Manipulacja a się rozwija, pan smuggler wciela się we mnie i w soim ironicznym stylu stara sie wmówić czytającemu, że on WIE co ja bym powiedział. Ja nie wiem, ale smugler wie.

>>>>Coz, skoro on sam nie wyjasnil, to ja probuje zanalizowac jego intencje - a ekstrapoluje je z wielu podobnych listow, ktore dostalem z takimi wlasnie zarzutami. Wszystkie praktycznie sprowadzaja sie do tego, ze ktos uwaza, ze nie mamy racji, bo mamy inna opinie niz on. Brzmi znajomo...?


"...Innych dowodow acan nie masz, jak mniemam..." - właśnie o to chodzi, że ty non stop "mniemasz" i uważasz to za świętą prawdę.

>>>>Koles, teraz sam stosujesz to, co mi chwilke temu zarzuciles - wiesz za mnie lepiej co mniemam i co uwazam za swieta prawde. Ale jak Kali ukrasc... nie? Poza tym - jak gosc poda swe dowody, to ja swe mniemania odloze na poleczke. Proste.

"...co nie przeszkadza ci obrzucac nas blotkiem..' - hmmm czyli krytyka to obrzucanie błotkiem. WAS - święte CDA?? Jesteście nietykalni, nieomylni, prezentujecie jedynie słuszną linie - smuggler, wydoroślej, albo przestań udawać dzieciaka.

>>>Jak wyzej. Kali, Kali, Kali. Wiecznie niedorosly, wiecznie naburmuszony. Wyluzuj acan, bo ci zylka peknie przed 30. I kadrowka PISu poniesie niepowetowana strate.

i na koniec rodzynek:

"...Pozdrow Kurskiego, swego guru..." - wyśmiewanie się z PiS-u jest modne.

>>>Pier.... PIS, mode itd. Po prostu widze, ze usilujesz byc bullterierkowaty ale wychodzi ci piskanie ratlerka.

Przyrównanie kogoś z Kurskim to szczyt mody, pan smuggler mruga tu oczkiem do wszystkich osobników gladiusopodobnych. On TEŻ jest "trendy".

<>>>W takim razie zdecydowanie wole byc niemodny. A przywrownuje tylo tych, ktorzy na to zasluzyli.
Ale co, nie uznajesz tego za komplement? Ajajajaj, to teraz w PIS i okolicach Kurski juz nie jest na topie? Musi przegapilem to przemowienie Jarka, gdzie sie odcina. Ajajajaj.

Co prawda Kurski ma się nijak do toczonej tu dyskusji, ale przeciez ładnie służy panu smugglerowi za wykrzyknik/kropke. Pewnie w następnym poście użyje Rydzyka

>>>I kto tu komu wklada w usta, kto wie lepiej, itd. Oj Donaldku, Donaldku. Z toba nie mozna dyskutowac. Tobie po prostu trzeba dac lizaka zebys sobie sam cos wlozyl w usta i na jakis czas sie zamknal, a dokladniej zamknal paszcze a uruchomil glowe.


Reasumując - panie smuggler - ja przedstawiłem swoje zdanie na temat CDA, do którego mam prawo, ty zaś, jako miłujący wolność przeciwnik Kurskiego wyrzygałeś kompletnie bezsensowny tekst. tak ciebie ta krytyka wkurzyła???

>>>Mlehehehe. Tak wlasnie wyglada argumetnacja Donia. Przytocze jeszcze raz ten dowcip.

- Rychu to kawal ch**** jednak jest.
- Czemu?
- Bo mu dalem w morde!
- ?!
- I oddal mi, sk****!

Doniu wyrzyguje sie na mnie to jest to "wyrazenie opinii", a jak sie rewanzuje pieknym za nadobne to juz "furiacki atak: akbi cos tam takiego. I tradycyjnie juz dyskusja z ad meritum schodzi na ad personam. Donia juz w ogole nie interesuje CDA, teraz juz tylko ON, Kurski i wredny Smuggler.

I ty zarzucasz obecnemu rzdowi, że nie znosi krytyki??

>>>>Ojejejej. A co, karalne to juz?

Otóz panie smuggler - jak sie zachowujesz ty, który na każdą, nawet najdrobniejszą krytykę CDA regujesz jak furiat??? czyżbyś nie widział tego, że sam postępujesz włąsnie tak, ak zarzucasz innym???


>>>Przyganial kociol (parowy,... na Titaniku) garnkowi.

P.S.ja przeszedłem z polityki do cda, ty z cda do polityki - co jest smieszniejsze?

>>>Twa furia jest tu najsmieszniejsza i to, ze w obu sprawach zachowujesz sie dokladnie tak samo. Dzieli nas jeszcze to, ze ja w CDA jestem i to naprawde, a tobie sie ZDAJE, ze jestes i w polityce i w (temacie) CDA, a w obu po prostu sie wyglupiasz, co moze i za pare lat dostrzezesz. Czego serdecznie zycze.

Your sincerely

Furiat "Obenstumbanfuhrer" Smuggler Jasnowidz



PS. Napisz cos jeszcze, nie ma jak zaczac poniedzialek od porcji szczerego rechotu.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.