GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fenomen Counter Strike'a?

23.11.2006
20:41
smile
[1]

Sky Blaster [ Pretorianin ]

Fenomen Counter Strike'a?

Jaki jest fenomen tej gry, że jest aż tak lubiana?
Co jest w niej aż tak ciekawego?

23.11.2006
20:42
smile
[2]

Czesiek_Alcatraz [ Generaďż˝ ]

bo siem szczela i zabija

23.11.2006
20:45
[3]

mineral [ Paragon ]

Bo jest bardzo dobra?
A znasz jakiegoś ciekawszego fpsa multi?

23.11.2006
20:46
[4]

Sky Blaster [ Pretorianin ]

Ale co w niej takiego dobrego?

23.11.2006
20:46
[5]

Jerryzzz [ E ]

Ja znam! JA ZNAM! Enemy Territory... Bardziej klimatyczne IMO...

23.11.2006
20:47
smile
[6]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

CS sux, Enemy Territory Rulez!!

23.11.2006
20:50
[7]

Jerryzzz [ E ]

Orlando ---> *podaje bronka*

23.11.2006
20:51
smile
[8]

kasztaneczuszek [ Legend ]

CS łaczy w sobie prostote i grywalnośc :)

Sam lubie sobie pograc :)

w ET też próbowałem ale jakos mi sie nie spodobało :|

23.11.2006
20:53
smile
[9]

Xaltorun [ Quincy ]

ET to zwykly gupi shooter :) CS troszke lepszy ale i tak najlepszym imo fpsem na multi jest America's Army :)

23.11.2006
20:53
[10]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Fenomen Counter Strike'a

CS sux, Enemy Territory Rulez!!


A nie prawda bo Piłkarzyki na kurniku lepsze som !

23.11.2006
20:55
[11]

mineral [ Paragon ]

Co w niej dobrego?
Klimat
Fajny sprzęt
Dwie zróżnicowane strony konfliktu z odmiennymi celami
Możliwość dokupowania broni
Grywalność.

Starczy?

23.11.2006
20:57
[12]

xanat0s [ Wind of Change ]

Bo to diablo grywalna gra, która na dodatek jest darmowa, ma bardzo małe wymagania sprzętowe i jest prosta - wyjedzie przeciwnik = zabić, a nie jakieś niszczenie celów, teamwork etc., nawet największy głąb będzie wiedział co robić - wszystkie kryteria "murowanego sukcesu" spełnione :)

23.11.2006
20:57
[13]

egilson [ Konsul ]

jest stara - znaczy sprawdzona ,ma stosunkowo male wymagania ,nie jest zagmatwana zapewnie stadna rozrywke i latwo sie nauczyc grac ,nie tzreba spec umiejetnosci zaby dobzre sie bawic ,ta gra zabrala mi z zycia 3 lata i wiekszosc zajec z francuskiego w liecum :D ale to byly poczatki tek gry ,ale widzac ja niedawno niewiele sie zmienilo ,wiec dlatego nie powinien Cie dziwic jej fenomen

23.11.2006
20:57
[14]

Jerryzzz [ E ]

ET to zwykly gupi shooter :)

A CS wiele ambitniejszy? ;]

23.11.2006
21:00
[15]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Ale gracze CSa lepsi :)

23.11.2006
21:02
[16]

xanat0s [ Wind of Change ]

Taikun --> Jakbym widział mojego brata grającego w BF2. Ostatnio nawet nagrałem filmik i chciałem wrzucić do wątku o BF2, ale mi braciak skasował. I w sumie mu się nie dziwie - tylu przekleństw to wy chyba nigdy nie słyszeliście :)

23.11.2006
21:04
[17]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

tylu przekleństw to wy chyba nigdy nie słyszeliście :)

Trzeba było mnie widzieć (slyszeć) jak grałem w StarCrafta ;)

23.11.2006
21:55
smile
[18]

Israel xD [ Centurion ]

bo w cs'ie sa fajne dzwieki:D

"HEADSHOT" "ULTRA KILL" heh

a tak na powaznie to gra jest swietna bo: mnostwo graczy i serwerow,jedna z najelpszych jesli nie najlepsza fizyka< vide hitboxy>i ogolem klimat :D

23.11.2006
22:01
[19]

adamis [ 127.0.0.1 hack me! ]

która na dodatek jest darmowa...

To ja bym poprosil linka do CS'a ;)

23.11.2006
22:01
[20]

korytkos [ Chor��y ]

Israel xD:
w ET tez sa takie "fajne" dzwieki

ale fizyka faktycznie jest bardzo dobra
potwierdzam: prosta i grywalna

23.11.2006
22:03
[21]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

wyjedzie przeciwnik = zabić, a nie jakieś niszczenie celów, teamwork etc.,

Gdzie? Na ffa może i tak, ale co to za gra... Chyba nie pisałeś tego poważnie? :>

23.11.2006
22:03
smile
[22]

xanat0s [ Wind of Change ]

adamis --> Czepiasz się... Sam CS jest za darmo, to za grę wymaganą do jego uruchomienia trzeba zapłacić... :)

Swoją drogą - HL i tak przecież każdy miał...

Hitman14 --> Faktycznie, jest błąd - powinno być "wyjdzie", nie "wyjedzie" (za dużo bf2 :)). Z tym brakiem teamworku może przesadziłem, ale nie ukrywajmy - to nie to co w np. ET, gdzie był podział na klasy i trzeba się było uzupełniać, bez gry zespołowej nic człowiek nie mógł osiągnąć. A w takim CS jeden imba gracz może ownować cały server. W grze klanowej oczywiście jest zupełnie inaczej, ale mało jaki gracz gra na serio w serio klanach.

23.11.2006
22:03
smile
[23]

Foks!k [ Medyk ]

Orlando >> grasz w ET ??

23.11.2006
22:04
smile
[24]

Laios [ Zarzew ]

adamis-wogole sie nieznasz na zartach !;D

23.11.2006
22:04
[25]

GSi [ Konsul ]

Israel xD -> akurat te dźwięki nie są z csa tylko chyba z quake'a, a w csie sa jako dodatek do pluginów

23.11.2006
22:08
[26]

korytkos [ Chor��y ]

ej wlasnie z botami gramy za darmolca
mozna tak? to legalne ?

23.11.2006
22:14
[27]

Lysack [ Latino Lover ]

sentyment...

gra już parę lat ma:)

23.11.2006
22:16
smile
[28]

mrEdDi [ Sygnatariusz ]

bo CS to jedyna w swoim rodzaju gierka FPS na multi z takim klimatem ;D i w niej nie patrzy się na grafike, tylko na grywalność xD

23.11.2006
22:17
[29]

xanat0s [ Wind of Change ]

korytkos --> Jeśli tylko masz oryginalnego Half - Life to tak.

23.11.2006
22:20
[30]

goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]

@xanat0s
CS jest standalone od jakiegoś czasu

23.11.2006
22:22
smile
[31]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Po 1 małe wymagania
Po 2 prostota gry
Po 3 na poczatku była darmowa
Po 4 fizyka ogólnie, nie jest to symulator, ale jednak ciężko efektywnie strzelać z każdej broni
Po 5 łatwa modyfikacja (nowe mapy, mody)
Po 6 bronie
Po 7 nie jest to quake, gdzie trzeba wpakowac tone srutu by gosć padł. Często wystarczy jeden strzał i trup
Po 8 ciekawe mapy
Po 9 łatwy i przyjemny teamplay
Po 10 servery do gry mozna stworzyc łatwo i tanio
Po 11 skillowa gra
Po 12 nie wiem co jeszcze :P

Gram 4 lata w to i wiem co mówię :)

23.11.2006
22:24
[32]

xanat0s [ Wind of Change ]

goldenSo --> Naprawdę? Cholera, nie wiedziałem... No cóż, człowiek ciągle się uczy, dzięki za info golden :)

23.11.2006
22:25
[33]

goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]

@xanat0s
Późna pora, dowcip mi sie ztępił

23.11.2006
22:29
[34]

xanat0s [ Wind of Change ]

goldenSo --> To w końcu jest standalone czy nie? Bo ja jestem potwornie zmęczony i ledwo kontaktuje ze światem zewnętrznym, więc nie wymagaj ode mnie teraz rozumienia wszystkiego co piszesz :)

23.11.2006
22:36
[35]

goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]

@xanat0s
Niby jest, śmiga bez posiadania Half Life'a. Ba ma własne pudełko (sprzedawany razem z Condition Zero). Ale do działania potrzebuje Steama, czyli jak nam net padnie to nawet z botami nie pogramy.

23.11.2006
22:54
[36]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

"Po 10 servery do gry mozna stworzyc łatwo i tanio"

możesz to rozwinąć? niesądze żeby wydawanie min 1500 zł miesiecznie na dobre łącze byłoby tanie :/

23.11.2006
23:15
[37]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

niesądze żeby wydawanie min 1500 zł miesiecznie na dobre łącze byłoby tanie

Chodziło mu pewnie o to, że można sobie wykupić serwer, płacąc jakieś 3 zł od jednego slota na miesiąc.

23.11.2006
23:23
[38]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Scatterhead --> można zamawiać servery w gamesnacie, pifpafie. Wychodzi to wszystko napewno taniej, niz zakładanie servera dla BF2, BF2142 czy innych MMOFPSów.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.