GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z salonem Orange...

21.11.2006
15:06
smile
[1]

Vany Van [ Konsul ]

Problem z salonem Orange...

Mam taką sprawę...
Przed godziną 17:00 (tuz przed zamknieciem salonu Orange) kupilem nowy telefon. Zauwazylem w domu ze posiada on usterke (patrzac z boku na klapke widac swiatlo (po prostu nieszczelna klapka)). drugiego dnia nie mialem mozliwosci zglosic tego gdyz bylo to Swieto. poszedlem nastepnego dnia upominajac sie o wymiane aparatu na calkowicie nowy gdyz od zakupu minely zaledwie 3dni. Oni przyjeli aparat, napisali notatke ze ja chce nowy aparat i wyslali do servisu. po tygodniu servis odeslal ten sam aparat wymieniajac 5 elementow. ja uwazam ze powinienem otrzymac nowy aparat tym bardziej ze odeslany aparat nadal nie spelnia moich oczekiwan z tego wzgledu iz widoczne byly zarysowania - slady od podwadzania... (tak jakby srubokretem =/ )

Telefonu nie odebralem, oni probuja mi wymienic na inny i czekam juz kolejny tydzien. nie wiem dlaczego nie chca dac mi calkiem nowego aparatu ktory maja w gablocie - w salonie.
jak to rozegrac? czy mam prawo upominac sie rzeczywiscie o nowy aparat zwazajac na to ze juz na 3ci dzien zgloszona byla reklamacja?

21.11.2006
15:09
[2]

Didier z Rivii [ life 4 sound ]

Wg. ustawy "konsumenckiej" masz prawo upominac sie o nowy aparat ale czy rzeczywiscie go wymienia czy beda naprawiac to juz ich decyzja i nie mozesz miec na nia wplywu zadnego.

21.11.2006
15:11
[3]

Vany Van [ Konsul ]

Tylko "mam prawo"? o.O

A nie ma tak, że jesli JA CHCE to musza mi go dac? :P

Masz moze fragment tej ustawy? gdzie moge cos ta ten temat przeczytac?

21.11.2006
15:18
[4]

Vany Van [ Konsul ]

Jeszcze ktos cos moze powiedziec?

Spieszy mi sie bardzo :P



EDIT:

A w jakich przypadkach oni mi ten telefon na nowy wymienią? Jak nie bedzie działał? ;]

21.11.2006
15:21
[5]

Didier z Rivii [ life 4 sound ]

nie zacytuje Ci dokladnego fragmentu ale to jest ustawa z 27 lipca 2002 roku.

robilem kilka semestrow temu prawo konsumenckie i z tego co pamietam to wlasnie tak jka napisalem wyglada to co w niej zapisano

21.11.2006
15:38
[6]

Coolabor [ Piękny Pan ]

Po prostu zrezygnuj z zakupu (bo 10 dni roboczych jeszcze nie minęło, prawda?) i idź do innego salonu.
A wymienic mogą na jaki im się spodoba, nie mają obowiązku dawac nowego aparatu, tylko równie dobrze mogą naprawić usterki. Jeśli nadal nie podoba Ci się, to zrezygnuj, bo czas leci.

21.11.2006
15:41
[7]

Vany Van [ Konsul ]

mam niezlą oferte, jestem stalym abonentem, za duzo bym stracil jakbym odszedl :P a postawic na swoim bardzo lubie :P


ja chce nowyyyy teleefon :P

21.11.2006
15:44
[8]

Didier z Rivii [ life 4 sound ]

Coolabor --> wymiana w ciagu 10 dni rob od zakupu obowiazuje z tego co wiem tylko w sprzedazy na odleglosc..

21.11.2006
15:45
[9]

Vany Van [ Konsul ]

o wlasnie, pozatym 10 dni minelo a telefonu nie widze -.-

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.