GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Konto - Gdzie?

20.11.2006
22:00
[1]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

Konto - Gdzie?

Witam
Chcialem zalozyc konto w banku, narazie potrzebuje go do jednej tranzakcji ale chcialbym go zachowac.
Nie jestem pełnoletni. Który bank wybrac ze wzgledu na jak naj mniej roboty i jak najkrutszy czas zakladania kata?

20.11.2006
22:17
[2]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

hehhe panowie nie klnijcie tak w obecnosci nieletnich - moze sprawdz w multibanku :)

20.11.2006
22:27
[3]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

sprawdze:)

swoja droga ten co skasowal te 2 posty mogl by zmienic te "bledy:P" bo to strasznie beznadziejnie wygląda :P

20.11.2006
22:32
[4]

magister blokers [ Generaďż˝ ]

mbank - polecam

20.11.2006
22:34
[5]

WOLFi7 [ Legionista ]

jak magister blokers polecam mBank możesz tam założyć izzyKONTO.

20.11.2006
22:37
smile
[6]

hctkko [ The Prodigy ]

mBank - jak wyżej :) praktycznie płacisz tylko za przelew międzybankowy - 50 gr, prowadzenie rachunku itp. za darmo.
wszystkie papiery wysyłają kurierem, w niecałe 2 tygodnie miałem już konto bez żadnych ograniczeń.

20.11.2006
22:39
[7]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

czyli mBank ok sprawdze :) thx

z tego co widze to 2 banki ktore podaliscie nie roznia sie prawie niczym przynajmniej z tego co pisze :P

tyle co zauwazylem to ze w mBanku chyba jest gorsza karta
edit chociaz nie karta tez jest taka sama wiec w czym mBank jest lepszy?:)

20.11.2006
22:56
[8]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

up glupie te edity:P nie widac ze sie cos zmienilo;/

20.11.2006
22:58
smile
[9]

hctkko [ The Prodigy ]

jest oprocentowanie roczne 0,8% :D

20.11.2006
22:59
[10]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

cool 0.8% ze ~~100 80 gr :D

20.11.2006
23:00
smile
[11]

Robi27 [ Mes que un club ]

ja mam w Citibanku i tez jestem zadowolony

20.11.2006
23:09
[12]

Revanisko [ ~~Sith Lord~~ ]

to juz nie wiem gdzie zalozyc :P

20.11.2006
23:12
[13]

boskijaroo [ Książę Czarnych Sal ]

ja mam w mBanku (IzzyKonto dla niepełnoletnich) i jestem zadowolony :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.