GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Awaria pradu. Warszawa Centrum.

17.11.2006
15:07
smile
[1]

Scofield [ Konsul ]

Awaria pradu. Warszawa Centrum.

W RMF mowia o braku pradu w Centrum Warszawy, tak tez podejrzewam ze Radio Zet ma siedzibe w Centrum bo sluchac tylko szumy...

Edit: Metro i tramwaje jada na zasilaniu awaryjnym. Swiatla nie dzialaja, wiec tworza sie korki. Wody u mnie nie ma, i slysze w radiu ze u inych tez. Ja mieszkam na Ursynowie. Ponoc w windach ludzie sa uwiezieni.

17.11.2006
15:15
smile
[2]

erton F [ Konsul ]

To musi byc istny dramat dla was, tam w tej Warszawie. Jak ktos ma wlasny generator to prosze nich odpowie: czy rozlosowaliscie juz kto kogo zje?

17.11.2006
15:21
[3]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Dlatego nie dziala u mnie telewizja naziemna!... a ja mysallem, ze cos z antena!

17.11.2006
15:40
smile
[4]

Meghan (mph) [ Tarzana przez Tarzana ]

Już działa.

*głos z samego centrum Warszawy*

17.11.2006
15:43
smile
[5]

Loon [ jaki by tu stopien? ]

Brzmi jak scenariusz polskiego Fallouta.

17.11.2006
15:45
[6]

beet [ Pretorianin ]

U mnie prąd jest ale telewizor owszem nie działa

17.11.2006
15:45
smile
[7]

Scofield [ Konsul ]

Loon --> Jericho

17.11.2006
15:50
[8]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Kurde nie dosc ze pradu nie bylo to na dodatek wody w kranie tez :((( no ale odzyskalismy lacznosc ze swiatem :)

17.11.2006
16:00
[9]

yasiu [ Generaďż˝ ]

bo wodociągi nie mają prądu, do tego padł nadajnik na pajacu - stąd brak radia/tv chyba :)

17.11.2006
16:06
[10]

twostupiddogs [ Senator ]

Już działa, ale czekają mnie przez to poważne nadgodziny.

17.11.2006
16:07
[11]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

40 minut spoznienia na uczelnie :/

17.11.2006
16:13
smile
[12]

DKAY [ Generaďż˝ ]

A Marcinkiewicz z Gronkiewicz są już na ulicach?? Rozdają świeczki??

17.11.2006
16:16
[13]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Spore klopoty mialem przez ten prad. Pracowalem sobie w domku a tutaj p.... i koniec :) Prad w domu byl ale provider miesci sie w centrum wiec necik na 40 minut pierdyknal.Pech chcial ze wysylalem przetargi do firmy...Dobrze ze mam usprawiedliwienie calej tej sytuacji :P Kolego dzwonil do mnie z pytaniem czy czasami znowu sie nie nawalilem i zapomnialem pracowac :P

17.11.2006
16:16
smile
[14]

twostupiddogs [ Senator ]

DKAY

Przecież to przez PO :)

18.11.2006
16:09
smile
[15]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

<Jaromaz> W Warszawie wysiadło zasilanie - nie ma Internetu, nie ma wody, nie ma telewizji, nie ma niczego
<Jaromaz> no To się Kononowiczowi udało

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.