GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [455]

13.11.2006
15:00
smile
[1]

matchaus [ sturmer ]

FRONTLINE [455]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej (choć nie tylko).
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań ;-)

BEZWZGLĘDNIE WYMAGAMY KULTURY OSOBISTEJ I KULTURY WYPOWIEDZI!
Cenimy biegłość w posługiwaniu się językiem polskim ;-)


Obecnie na tapecie mamy:

- Company of Heroes
- Red Orchestra: Ostfront 41-45


Czekamy niecierpliwie na:

- THEATRE OF WAR (Premiera miała miejsce 20.10.06 w Rosji)
- CLOSE COMBAT: CROSS OF IRON (Data Premiery: prawdopodobnie okreś "świąt" 2006)
- WWII BATTLE TANKS: T-34 VS. TIGER (Data premiery: kwiecień 2007)
- STEEL FURY: KHARKOV 1942 (Data premiery: zaplanowana na 2007)
- UFO: EXTRATERRESTRIALS (Data premiery: prawdopodobnie luty 2007)
- UFO: AFTERLIGTH (Data premiery: 9 luty 2007)
- S.T.A.L.K.E.R.: SHADOW OF CHERNOBYL (Data Premiery: marzec 2007)


Bawimy się czasem także w (lista małoaktualna, ale coś w tym jest):

- IL2 Sturmovik (specjalista - Martins, Otto)
- IL2 Forgotten Battles (specjalista - Martins, Otto)
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :) (specjalista - wszyscy! :)
- Medal of Honor: Allied Assault
- Medal of Honor: Allied Assault "Spearhead"
- Medal of Honor: Allied Assault "Breakthrough"
- UFO: Aftermath (specjalista - Sławek, matchaus and more :)
- UFO: Aftershock (specjalista - matchaus)
- Gothic II oraz dodatek Noc Kruka (specjalista - Otto, Wallace, Sławek, matchaus, Juzio)
- Silent Storm (specjalista - RaV, Sławek, Koval, matchaus, Yaca)
- Silent Storm: Sentinels (specjalista - matchaus)
- Hammer & Sickle (specjalista - matchaus)
- Civilization III,IV (specjalista - Martins, Yaca, Woytek, matchaus)
- Combat Mission (specjalista - Slawekk, Kox, Dogon)
- Heroes of Might and Magic III, IV i V (specjalista - (Woytek, Chrees, Yaca i Martins)
- Hattrick (specjalista - Wallace, Mackay, Sławek)
(całej masy innych tytułów nie ma sensu wymieniać...)
Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które uczestniczą w naszych rozmowach :-)

Nasza strona w internecie:
(Sturmgrenadierzy)
(Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:



Oto link do poprzedniej części ------>


https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5630669&N=1


13.11.2006
15:04
smile
[2]

matchaus [ sturmer ]

Bone ---> Tak naprawdę to martwi mnie co innego...

Przeczytajcie ostatnie strofy z recki jaką wkleiłem (po trzech gwiazdkach - * * *)



Hehe - wiem że po rosyjsku :) Może Zgredek będzie tak miły i nam ją dokładnie przetłumaczy...
(ja wiele rozumiem, ale nie mam już czasu na wyjaśnienia - uciekam do domu)


P.S. Ocena portalu - 70%, ocena graczy - 61%... oups :)

13.11.2006
15:56
[3]

Slawekk [ Senator ]

Oooooo w morde, a cóż to za oceny :/
CoHa ocenili na 89 %-portal, 91% - gracze.
Więc jest się o co bac , sux :[

13.11.2006
19:32
[4]

T_bone [ Generalleutnant ]

No współczuję jeśli wierzyliście że gra robiona od 100 lat i puszczana testowo w wersji beta na rynek rosyjski może być dobra :D
Rosjanie robili kiedyś całkiem dobre gry, teraz za bardzo uwierzyli w siebie i robią straszne buble.

13.11.2006
23:22
smile
[5]

Slawekk [ Senator ]

No to sobie nie pogramy za wiele w rosyjską gierke:)

Proponuje przed secikiem w RO obejrzeć ten tieledisk :)
Zobaczcie co dopala sie jeszcze w lesie pod Mińskiem.
Mają chlopaki power !!!

14.11.2006
01:37
smile
[6]

matchaus [ sturmer ]

Ja pierdziulę! Sław! Co to jest?! :))

I skąd gość wytrzasnął tę czapkę?! :DDD

Krambambula - to zespół, ale nie tylko... :D

14.11.2006
07:18
[7]

Da real Odi [ V ]

Recke ToW da sie odczytac dzieki automatycznemu translatorowi



nie jest to oczywiscie dokladne tlumaczenie, ale lepsze to niz nic

14.11.2006
07:33
smile
[8]

matchaus [ sturmer ]

Da real Odi ---> Serdeczne dzięki!

Teraz sobie przypominam, że wspominano o tym translatorze na forum Battlefrontu - przeoczyłem.

14.11.2006
10:02
[9]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

A ja sobie pogrywam w CoH
Gierka spodobała mi się i nawet nie zrażą mnie to, iż komputer często mnie zabija :-)

Wczoraj przyszedłe z pracy zjadłem obiad i zniknąłem ze świata realnego :-)

Wybrałem stronę Axis, jaką mapkę i dalej na wojne :-) Na początku było fajnie, pozajmowałem punkty, roziwjałem swe jednostki, wszystko wskazywało na istnienie 1000-leniej Rzeszy.

Nastąpiło jednak załamanie :-(( Alianci przycisneli i wybili mnie prawie do nogi. Zostało mi kilka punktów i tam udało mi sie stworzyc prawdziwą redutę !!
Działa p-panc wsparte bunkrami i mg-42 umieszczonymi w budynkach cyzniły prawdziwe spustoszenie, ataki aliantów szyły fala za falą i rozbijały sie, zmęczone lub jednostki o zmniejszonym stanie wycofywałem, uzupełnialem, naprawiałem i dalej do walki wprowadzałem - już myślałem, ze taka sytuacja trwac bedzie wiecznie (w między czasie starałem sie zdobywać teren ale szło mi to opornie) ale niestety - alianckie działa zaczęły siać spustoszenie, nawet tygrys wprowadzony do walki nie dał rady, gdy jednocześnie strzelały do niego bodajże trzy działa.
Reasumując - przegrałem ale bawiłem się przednie - czas minał błyskawicznie a nie trwało to wcale 30 minut :-))

Szkoda, ze nie ma statystyk poszczegolnych grup żołnierzy (tak jak w CC), miałem skład i medali napewno zdobyl co nie miara
No i te czołgi - ileż z działa p-panc trzeba wystrzelić aby takiego żuka zniszczyć - ot życie.

Pozdrawiam

p.s.
Nie wiem czy ktos grał wieczorami w trybie multi - ja chętnie dziś by spróbował, moze nie tyle pograc tylko sprawdzić czy moge nawiązać połaczenie

14.11.2006
10:16
smile
[10]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Ja też wczoraj troszkę pograłem parę razy z kompem - komp doprowadza mnie czasem do "sportowej złości" i jedna walka trwała ponad godzinę na małej mapce (tej pierwszej ) ale musiałem wyłączyć kompa przy w sumie remisowym układzie -grałem aliantami . Wczesniejszą walkę wygrałem grając niemcami -ale aliantami jakoś trudniej chyba z kompem grać .
AI jest bardzo wredne -zawsze stara się atakować paliwko i każda ma próba odbicia flagi komp walił w miejsce arty swa ! ale cwaniak :P - tylko próba jedoczesnego odbicia w dwóch miejscach czasem skutkowało ale szybka kontra AI i uzycie goliatów na mych tyłach często dawała impas . Jakakolwiek chwila nieuwagi lub braku pilnowania surowców lub punktów natychmiast jest przejmowana przez kompa ...uff -dawno nie byłem tak zajęty przez rts ;)
Wczoraj pograłem z Liptonem i złoił mnie pięknie i widowiskowo bardzo szybko - jedynie druga gra 1/2 gdzie grałem z kompem dała mi zwycięstwo hehe :) Marne pocieszenie bo Mistrzu bardzo dobrze się bronił a czasem kontrował - była ta mapka z tymi mostami co Mati nas rozłozył jak grałem z T bonem ...
Jak tu po takiej szybkiej grze wracać do Bulge ;) uff inne realia .
Ubi --> jakby co to wejdz na TS wieczorkiem to się zgramy może a najlepiej w wiekszej grupie pograć :)

-nadal w tej grze nie udało mi się wyprodukować Tigra :p ale za to Pershinga miałem a co ! :)

14.11.2006
12:14
smile
[11]

Slawekk [ Senator ]

Białoruskie chłopaki jako 4 pancerni dają czadu :) to jakiś tamtejszy zespół rockowy, kto wie moze koledzy maja jakies polskie korzenie bo ładnie to śpiewanie wychodzi z tym zaburzańskim akcentem :)
Mają nawet swojego Grigoria, a i pies jak ta lala.
Czapka pewnie ostala sie po dziadku, ale ciekawszy jest ten dopalający sie czołg, co to niby ma byc ?

14.11.2006
12:52
[12]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Dogon --> dzisiaj gramy rewanzyk :) Wiem jak na tej mapie wygrac przeciwko 2. |Wczoraj niestety wzialem zla baze i zla doktryne --> do obrony najlepsze jest lotnicwo : zwiad, dziala z powietrza i w miare dobre naloty :)

14.11.2006
12:58
[13]

diuk [ Generaďż˝ ]

W temacie CoH - gra niestety zaczyna mnie nużyć...
Można dobrać taką strategię, że z komputerem wygrywa się w cuglach, choć nie za szybko. Zakładając, że i tak nie wygram z komputerem na szybkość (AI zawsze szybciej klika), staram się na początku zablokować drogi dojazdowe na "moja połowę" (przez mosty lub uliczki) przy pomocy zapór i drutu (pod osłoną bunkrów), po czym spokojnie rozbudowuję siły korzystając z pasywności AI w sytuacji braku drogi. Jak już jestem gotowy - zajmuję kolejne punkty i korzystam ze wzrastającej przewagi materiałowej. Jak chcę trochę postrzelać - otwieram jedną drogę gromadząc przy niej odpowiednie środki ogniowe.
Rutyna.
Niczym to się nie różni od Starcratfów itp.
Rozczarowanie wynika pewnie z tego, że spodziewałem się strategii, a nie testu szybkości myszy...

14.11.2006
13:02
[14]

diuk [ Generaďż˝ ]

Slawekk --> stawiam na lekko przerobiony PzKpfw 38(t). Skąd toto jeszcze mają?

14.11.2006
13:54
[15]

U-boot [ Karl Dönitz ]

diuk --> zdziwiony jestem Twymi słowami
także próbowalem stawiać zasieki z drutu kolczastego i stalowych gwiazd wsparte polem minowy i komputer nie zatrzymywał się - po trupach ale szedł dalej

POzdrawiam

14.11.2006
14:03
smile
[16]

matchaus [ sturmer ]

diuk ---> To co piszesz, to całkowita prawda...
CoH nigdy nie był i nie będzie "strategią" w naszym pojmowaniu takiej zabawy :)
To RTS, gdzie schemat "papier - kamień - nożyczki" + "wściekła kliknaka" gra pierwsze skrzypce...

Ja wygrywam praktycznie każdą mapę z dwoma kompami na "normalu" (grywam - wiadomo - Niemcami :)
Kluczowe jest zblokowanie kompa (zasieki, zapory AT) gdzie się da i rozbudowywanie punktów oporu - idealne do tego są bunkry + stanowiska MG.
(przepiękna ku temu jest doktryna "obrony"!)

Nie wiem jeszcze czy podołam trzem komputerowym przeciwnikom, ale dwójce daję radę :)


P.S. Gracze "pro" używają skrótów na klawiaturę do wydawania wszelkich komend oddziałom :)
Zabawa przypomina nieco rozgrywkę z kompem ;)

14.11.2006
14:10
[17]

diuk [ Generaďż˝ ]

U-boot --> spróbuj najpierw na jakiejś mapce z mostami (np. Lion).
Jako Alies wysyłasz 3 drużyny saperów (niech tam po drodze coś jeszcze zajmą) i ustawiasz na mostach zaporę z krzyżaków i przed nią/za nią z drutu. W międzyczasie jakieś oddziały Axis już zdążą sie przedrzeć, ale je olewasz (załatwisz je później piechociarzami). Potem dobudowujesz schrony z widokiem na zapory, wsadzasz tam CKMy, uzupełniasz o działka i Axis mogą Ci naskoczyć (zresztą nie będą próbowali, Studgów nie wyślą i tylko będą namiętnie podsyłać piechotę przez boczną kładkę - na tych wsytarczy dwóch snajperów, bo kładka dłuuuga :-)
Jakąkolwiek ścieżkę rozwoju wybierzesz - i tak wygrasz....

14.11.2006
14:11
smile
[18]

matchaus [ sturmer ]

Dogon ---> Tigra Niemcy nigdzie nie produkują :)
Dostają dwie takie (maksymalnie!) zabawki w doktrynie blitzkriegu (1000 manpower), albo jedną (ale z max. upgrade'ami - też 1000 manpower) w doktrynie terroru.

(dojęcie najszybciej do tigra w doktrynie blitzkiegu i terroru - 8 Commander Points
)


Ubi ---> Ale postaw kompowi drucik + betonik + woreczki z piaseczkiem i już po jego szturmie :))

A jeśli grasz mapę z mostami to kombinacja "drut - zapora AT - znów drut - znów zapora AT" odizoluję Cię od niego na dłuuugie lata :D

14.11.2006
14:22
[19]

diuk [ Generaďż˝ ]

matchaus --> eh, marzy mi się strategia (może ostatecznie być w 3D ;_0), gdzie jak w CC kupujesz przed rozgrywką oddziały i nie ma żadnego tam produkowania ich w trakcie. Oczywiście budowa zapór, pól minowych, okopywanie jak najbardziej, możliwość zniszczenia wszystkiego - też. Rozmieszczanie oddziałów - przed rozgrywką (jak w CC), może być jakaś ograniczona ilość punktów na fortyfikacje. Przenoszenie punktów i oddziałów pomiędzy kolejnymi mapkami, tak samo punktów wsparcia.
Kurczę, jak to jeszcze raz czytam, to po prostu wychodzi trochę ulepszone CC ;-)

14.11.2006
14:22
smile
[20]

matchaus [ sturmer ]

ACHTUNG!

Jeśli ktoś ma namiary na Krwawego (adres domowy), to niech mi podeśle na maila.
Mam dla Niego torpedę i nie zawaham się jej użyć ;))


P.S. Ubi - Ty powinieneś pomóc.

14.11.2006
14:25
smile
[21]

matchaus [ sturmer ]

diuk ---> Znów masz całkowitą rację :))

Dlatego my nadal czekamy... :D

P.S. Twoje marzenia są analogiczne z marzeniami 80-90% spośród nas :)

14.11.2006
14:30
[22]

diuk [ Generaďż˝ ]

matchaus --> można by też tak: w C0H gracze umawiają się i zajmują po połowie terenu, po czym przez np. 15 min. albo do osiągnięcia pełnej ścieżki rozowju rozbudowują co chcą (nie atakując się w tym czasie). Potem na sygnał - zaczyna się walka...

14.11.2006
14:50
smile
[23]

matchaus [ sturmer ]

diuk ---> Można i tak, choć nienaturalność tego rozwiazania przysporzy więcej nerwów, niż soczystej rozgrywki ;)

Początkowe walki są najbardziej "strategiczne" :)

14.11.2006
15:00
smile
[24]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

matchaus [sturmer]

ACHTUNG!

Mam dla Niego torpedę i nie zawaham się jej użyć ;))



torpede? Co ty tania vodke zza wschodniej granicy wysylasz?

14.11.2006
15:02
smile
[25]

koxkox [ Chor��y ]

Teraz kącik filmowy.

Ludzkie Dzieci

Genialnie zrealizowany film s/f - inteligentnej akcji !
Warto iść dla końcowej sceny wojennej, która jest najlepsza od czasów Szeregowca Ryana, według mnie nawet przewyższa ten film.

Cała sena to ciągłe ujęcie, trwające kilka minut. Kamera podąża za bohaterem jak w dokumencie. Maksymalny naturalizm, niebijące sztucznością efekty komputerowe i genialny dźwięk tworzą widowisko, które robi ogromne wrażenie, wbija w fotel i pierwszy raz w życiu oglądając film wojenny poczułem niepokój, strach.
Film, który sprawił ze polubiłem reali teraźniejszość - niedaleka przyszłość w realistycznych strategiach.

Prawdziwe kino przyszłości, naturalistyczne, budzące niepokój i robiące duże wrażenie!

14.11.2006
15:06
[26]

diuk [ Generaďż˝ ]

matchaus --> jeżeli obie strony rozbudują się już na maksa, to jest to tożsame z zakupami jednostek PRZED grą. Oczywiście będzie problem z pozbyciem się własnych saperów (skoro na razie nie atakujemy), którzy zajmują sloty przydatne dla lepszych jednostek. Może zbiorowe samobójstwo? Albo dobrosąsiedzka przysługa?
W "zwykłej" rozgrywce początkowy wyścig do zasobów i budowa fabryczek jakoś mnie zniechęca... Gdzie tu strategia?!! Przy grze z człowiekiem można oczywiście odwracać uwagę przeciwnika, przez co zajmie o jeden zasób mniej kosztem lokalnego zwycięstewka i w efekcie przegra w walce na zasoby, ale to nie to...
Chociaż jak to mawiał Yossarian - my wysyłamy tyle i tele samolotów po tyle dolarów, oni wysyłają myśliwce za tyle i tyle marek i strzelaja pociskami które tyle i tyle kosztują... Wygrywa ten, kto ma więcej kasy...

14.11.2006
15:07
smile
[27]

matchaus [ sturmer ]

ZgReDeK ---> Co wysyłam, to wysyłam. Ważne, że dochodzi ;))

Jak pobędziesz z nami, to i może Tobie się coś dostanie ;)))


P.S. Kox - no popatrz, popatrz! Właśnie o Tobie myślałem! Ale telepatia! :))
Mam zamiar się przejść do kina na ten film - dzięki za reckę z pierwszej ręki!
BTW- Kocham klimaty rodem z "28 dni później", sądzę, że ten film też przypadnie mi do gustu :)

14.11.2006
15:14
smile
[28]

matchaus [ sturmer ]

diuk ---> Co do Yossariana, to się zgadzam :)

A co do takiego podejścia do "strategii", to sam zobacz - mapy są niewielkie. Jeśli zgromadzę odpowiednią ilość sił w danym miejscu mapy, to przełamanie jest realne.
Ale tu autorzy zgotowali nam niezłą kichę - alianci mają zwiad lotniczy!

Więc jak możemy mówić o zaskoczeniu, czy udanym powodzeniu zasadzki?! :)

Idźmy dalej - na miejscu allies okopałbym się tylko i poustawiał howitzery.
Początek starcia i jebudu! - Niemcy mają bombardowane bazy...

Tja... można zacząć kombinować z ograniczeniem doktryn, ale stąd prosta droga do stwierdzenia, że nie ma wyjścia z tego impasu :)

Dlaczego? Pantery są lepsze od Shermanów... alianci nie mają odpowiednika nebelwerferów... można tak dalej... generalnie - kaszana :)

14.11.2006
19:28
[29]

diuk [ Generaďż˝ ]

matchaus --> oj nie było by tak łatwo :-)
Axis mają sprzęt plot, życie zwiadu lotniczego może być nad wyraz krótkotrwałe...
A na tym właśnie polega strategia (a w tej skali taktyka), że obrona MUSI być szczelna na całym obszarze, a atak przeprowadza się tylko na wąskim odcinku. Potem w wyłom wprowadzasz szybkie siły i od tyłu niszczysz resztę umocnień. Nieznajomośc doktryny strony przeciwnej dodaje tylko smaczku -np. Axis powinni produkować sprzęt plot tylko gdy Alies przyjmą doktrynę powietrzną wpp jest to strata punktów. Oczywiście z wyborem doktryny można się wstrzymać do czasu rozpoczęcia walki i wtedy dobrać właściwą do wybranej przez przeciwnika.
Z kolei walka w obronie wymaga zgromadzenia mobilnych rezerw, którymi zatykasz powstałe wyłomy lub rzucasz do natarcia w odpowiedniej chwili. Howitzery załatwią ukryci snajperzy, zreszta u Axis więcej oddziałów może się maskować (wtedy zwiad lotniczy ich nie chwyta).

14.11.2006
19:50
smile
[30]

Slawekk [ Senator ]

W moich wieczornych wyprawach na youtube odnalazłem przed chwilą stary kawał dobrego amerykańskiego muzykowania. Młodsi koledzy zdziwią sie ze jak amerykanin i śpiewa to musi byc murzyn, albo co najmniej eminem. Ale tak kiedyś bywało ze śpiewali biali i świetnie im to wychodzilo. A pan o którym pisze i teledyski którego chce wam pokazać to Billy Joel.
Na początek jego Goodnight Saigon z chórem weteranów w tle i prawdziwymi zdjęciami z vietnamu w obrazie:



a tu kolejna wspaniała (kocham facetów spiewających przy akompaniamencia fortepianu) piosenka z ciekawymi zdjęciami w tle. Posłuchajcie o czym śpiewa Billy



a na zakończenie wieczoru z Billym proponuje jego wersje historii współczesnej. Ciekawe czy ktoś napisze dalszy ciąg tej opowieści :) :



Dziękuje za uwage.

14.11.2006
20:39
[31]

sajes [ Hala Madryt !! ]

ja właśnie sobie zamierzam kupić gre Company of Heroes jak mysliscie czy to dobry zakup??

14.11.2006
21:02
[32]

Logadin [ People Can Fly ]

sajes - OCZYWIŚCIE! :)

matchaus :
zwiad -> w 1v1 to drzewko praktycznie nie istnieje (no nie gorsze jest tylko inf.). Przy 2v2 już masz 50/50 (arm+inf / arm+para)

pantera lepsza niż sherman - fakt ale m10 i shermi zjadają stuga (przy dobrym micro management nawet m10 nie będzie zadraśnięte) oraz najgorszy chyba czołg w CoH pzIV (kto tego w dobrych grach używa? :D)

brak odp. nobelwerfera u aliantów - no i? :) Tego NIKT nie używa w poważnych grach :) Dopiero patch może coś przyniesie z poprawą rzeczy których właściwie nigdy nie produkujemy (nebel, oficer, pzIV, granadierzy...)

co do strategii na początku -> po wielu grach i analizach widać, że jest kilka możliwych otwarć i się je raczej automatycznie stosuje. Więcej strategii wkarada się właśnie w środkowej fazie gry.

14.11.2006
21:16
smile
[33]

matchaus [ sturmer ]

sajes ---> Zależy czego oczekujesz po CoH.
Jeśli RTSa w klimacie II WŚ, to lepiej nie możesz trafić.
Wszelkie Sudden Strike'i, Blitzkrieg'i czy inne Codename: Panzers'y mogą mu buty wiązać ;)

diuk ---> Obrona szczelna na całym obszarze? Wiesz ile munnition mogą zgromadzić allies po jakiejś pół godzinie oczekiwania? Wiesz jak to się może przełożyć na zrzuty spadochronowe na tyłach?
Połącz to z atakiem od frontu i pozamiatane :)
Jeśli chodzi o obronę p-lot, to axis mają tylko "acht koma acht" (potwornie drogie i tylko w doktrynie obrony) i ostwindy.
Tworzenie ostwindów w nadmiarze spowoduje braki w innym, jakże potrzebniejszym sprzęcie - to się nie trzyma kupy...
Do tego punkty dowodzenia dostaje się także np. za budowę - a więc wstrzymywanie się z deklaracją doktryny, wiąże się już z punktu z otrzymaniem np. większości bonusów...

Howitzery załatwią ukryci snajperzy... pobożne życzenia! Jeśli czekamy rozbudowując siłę, to wprowadzenie snajpera na tyły musi mieć miejsce na SAMYM POCZĄTKU gry... Inaczej dupa zbita :) To samo dotyczy sturmpionierów (oddział dostępny TYLKO z doktryny!)... Dział nie liczę, bo tych nie damy rady przepchnać na tyły, a jeśli nawet, to samotna żywotność będzie krótsza od błysku zapałki ;)


Logadin ---> Jasna sprawa :)
Tu tylko staram się wytknać diukowi niemożność przybrania CoH w szaty bardziej rasowej strategii :)
Omawiamy hipotetyczną sytuację, że dzielimy się sprawiedliwie mapą, dajemy sobie z pół godzinki i na znak-sygnał rozpoczynamy walkę :)

14.11.2006
21:48
[34]

Logadin [ People Can Fly ]

matchaus - co jak co ale przy dwóch dobrych graczach i początkowym czekaniu - nie ma opcji NIEMCY miażdżą allies :)
3x upgrade na czołgi i wchodzą jak w masło. Flak88 postawiony w kluczowych miejscach i niech sobie aliant zrzuca ale zwłoki ;)
Krzyżowcy - toż to rambo 50lat temu, wycinają piechotę wroga jak chwasty.
Więc jakbyście hipotetycznie dali sobie czasu to allies padnie raczej szybko i sprawnie :)
(no po najnowszym patchu trzeba będzie tylko tę sytuację o 180st. odwrócić :))

15.11.2006
01:52
[35]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

własnie skończylismy grać
U-boot, MAtchaus i Dogon
były lagi i była walka :-))
działo się, oj działo

a teraz uciekam spać

Pozdrowionka

15.11.2006
02:00
smile
[36]

matchaus [ sturmer ]

Ubi - nie chciałem tego mówić przy Dogonie, ale działo na górze niewiele dawało :)
Przerabiałem to z kompem - postawiłem mniej więcej w tym samym miejscu '88 - ta cholera nie chciała strzelać! :))
Nie wiem do końca dlaczego...

Co to ma jednak za znaczenie! Grunt że się miodnie grało! :))


P.S. Lagi jak sku*wysyn ;) ale nikt nie wypadł! :)

15.11.2006
07:40
[37]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Mati - to działo było w odwodzie :-)
poza tym mialo rozkaz strzelac do tych co przejda Ciebie :-) nie wcześniej - a że takich nie było, to chłopaki siedzieli cicho

Poza lagami (był moment gdy przez 12s na planszy u mnie nie bylo zadnego ruchu, na szczęscie w decydujących chwilach bło juz OK :-)) grało się fajnie - już nie pamiętam dni, kiedy dla gry siedzłem do tak poznej godziny.

Mati uszczelnił dwa mosty, obstawił srodek i tyle było jego pracy:-)
Ja wsparłem go lekko w trakcie obrony a gdy przyszedł czas uderzyłem swoimi jednostkami, ponosiłem straty ale natarcie posuwało sie do przodu
nie mam screenów ale widok strzelającego Tygrysa z trzema (chyba) ekipami saperów remontujących go na bieząco był ciekaawy :-)

Zapory przeciw czołgowe rozbił Stug, a wydaje mi sie, ze tą zdolność mają tylko Tygrysy.

Dogon grał przeciw nam z komputerem, komputer atakował fala za falą a Dogon zrzucał spadochroniarzy, przeprowadzał naloty i stawiał działa gdzie tylko sie dało ;-)

Na szczęscie Niemcy wygrali !!

Pozdrawiam

15.11.2006
08:21
[38]

diuk [ Generaďż˝ ]

Witam,
przećwiczyłem wczoraj oba warianty mapy Lion (po stronie Alies i Axis) na normal.
Wnioski:
1. Zablokowanie mostów przez zapory + druty powoduje ogłupienie AI (komp. podsyła falami piechotę wyłącznie przez boczne mostki, co daje się łatwo zatrzymać przez CKM + snajper przez dowolnie długi czas. Zapory w ogóle nie są atakowane.)
2. Po osiągnięciu pełnego rozwoju rozwalałem jedną zaporę, co powodowało szturm wszystkim co żyje ze strony przeciwnika. Taki szturm daje się zatrzymać (choć ze stratami). Tu AI zabłysło - mając otwartą drogę przez zapory, ale ponosząc tam gigantyczne straty, wróciło do falang piechoty przez boczne mostki.
3. Zwycięstwo w takich warunkach jest formalnością - jako Axis wysłałem na drugi brzeg 3xPantera + 3xOstwind + SdKf z rakietami + snajper, jako Alies zrzucałem na przemian spadochroniarzy i działka + używałem snajpera do "podciągania" terenu.
4. Moje 3 Ostwindy skutecznie hamowały zapędy Alies do bombardowań i zrzutów.
Przy okazji: w czasie potrzebnym do pełnego rozwoju gromadzi się tyle amunicji, że starcza na potrzebną ilość ostrzałów spoza mapy - sama przyjemność.

Wniosek zasadniczy: rozgrywka z wstępnym oczekiwaniem ma sens, żadna ze stron nie jest preferowana. Lepszy zwycięża :-)

15.11.2006
08:44
[39]

sajes [ Hala Madryt !! ]

Hej mam jeszcze jedno pytanie czy na 512 ramu i na procesorze 2GHz mi pójdzie??(karte graficzną mam dobrą).

16.11.2006
10:46
smile
[40]

martins [ Konsul ]

Mat -> przesyłka doszła, bardzo dziękuję :) Zainstalowałem wczoraj COH w wersji angielskiej, chętnie wieczorkiem sprawdzę czy znikną dotychczasowe probemy, a myśle, ze na 90 % to będzie to :)

16.11.2006
12:05
smile
[41]

Slawekk [ Senator ]

A ja wczoraj odpaliłem CoHa bez pacza (dzisiaj powinienem go dograc) i rozegralem jedną misje 1v1 (mapa z mostami) z kompem na normalu. grałem aliantami i dostałem strasznego lupnia. Cholera musze to powtórzyć bo niespodziewalem sie takiego lania !!!!
BTW czy ktoś z was skończył singla CoH - bo ja skończyłem :) na normalu.

16.11.2006
12:13
[42]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Witam
Nie było mnie parę dni, właśnie wczoraj wróciłem ze Szklarskiej Poręby. Byłem z dziećmi w sanatorium. Po tylu dniach bez kompa dziś będę grał obojętnie w co, byle dużo

16.11.2006
12:15
smile
[43]

Slawekk [ Senator ]

wallace---> sanatorium ?? a coś sie dzieje złego ???

16.11.2006
12:24
[44]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Sław - cały czas to samo - alergie, zwłaszcza starszy, niewiele jest rzeczy na które nie jest uczulony, na szczęście nie ma astmy. W związku z tym stałem sie niezłym specjalistą od alergii. To był taki krótki 10 dniowy turnusik, porobilismy badania, testy + sporo spacerów po górach.

16.11.2006
12:25
smile
[45]

matchaus [ sturmer ]

"a coś sie dzieje złego ???"

PiS u steru...

Poza tym - "na zachodzie bez zmian" :)

(będę dzisiaj)

16.11.2006
12:30
[46]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Sław - dziwię się, że nie napisałeś nic o wczorajszym meczu. A było co oglądać, jak na taki eksperymenalny skład. Jeszcze Polska nie zginęła, póki Beenhakker selekcjonerem?

16.11.2006
12:46
smile
[47]

matchaus [ sturmer ]

Wallace ---> Słusznie, góry są świetne na alergie!

Moja Kaja (odpukać) na razie się uchowała. Oby tak dalej :)
W ferie planuję skoczyć do rodzinki - pobiegać na nartach i pooddychać świeżym luftem z Vaterlandu ;))
Maierhöfen (5km. od miejscowości mojej rodzinki) jest rewelacyjne jeśli chodzi o bieganie na nartach - przygotowanych tras są setki kilometrów...
A i nie bez znaczenia jest fakt, że przy największym parkingu jest knajpa Marcela z "Gangu Marcela" - kto pamięta, ten wie :)
Zawsze można wpaść na grzańca do rodaka :)

Choć.. z tymi alergiami to jest ciekawa sprawa...
Mój 50-cio paro letni wuj dopiero w górach dostał astmy alergicznej...
Za długi przebywał wśród trucizn (mieszkał w Poznaniu ;D) i świeże powietrze go załatwiło :DD


P.S. Ujęcie z google earth

16.11.2006
12:50
smile
[48]

matchaus [ sturmer ]

Wallace ---> GOL dopiero dziś wrócił do życia :)

Wklejam jeszcze mapkę z expedii :)


P.S. Sław - jedziemy razem? Planowaliśmy coś, pamiętasz? :)

16.11.2006
13:13
smile
[49]

matchaus [ sturmer ]

Mapka z zaznaczonymi co ciekawszymi miejscowościami :)

Kółko czerwone - kraina puzzli :))
Kółko zielone - Isny (miasteczko mojej rodzinki)
Kółko niebieskie - Maierhöfen
Kółko różowe - wyspa kwiatów - Mainau (płynie się promem z Lindau - coś niesamowitego!)
(oczywiście nie płynięcie promem, tylko ta wyspa :D)

Do tego mamy zaznaczony Oberstdorf - wiadomo :)

Na południowy wschód od Kempten leży Füssen - wiadomo - zamek w Neuschwanstein.
(odległość z Kempten ta sama co z Kempten do Leutkirch - do tego praktycznie po przedłużeniu tych dwóch miejscowości)
Do tego mamy na mapce zaznaczone Bregenz - niezwykle urokliwa miejscowość nad Bodensee!

Z Lindau kursuje prom do Konstanz (Konstancja) - warto się przepłynąć.
Do tego można odwiedzić St. Gallen (Sankt Gallen - naprzeciwko Lindau na drugim brzegu jeziora Bodeńskiego) - fantastyczny kurort!

No i do Monachium mamy banom ;) 150 km. - godzinka i pijemy piwko na Marien Platz :)

16.11.2006
13:16
smile
[50]

matchaus [ sturmer ]

Neuschwanstein...

16.11.2006
13:18
smile
[51]

matchaus [ sturmer ]

Insel (wyspa) Mainau...

16.11.2006
13:20
smile
[52]

Slawekk [ Senator ]

Wallace---> a o czym tu pisac ? :))))
żartuje, oczywiście ze jest o czym, ale wszyscy widzieli wiec nie chciałem bić piany, a po ortugali niewiee moze zdziwić.
Jednym słowem - GRAMY SWOJE !!!!
Szkoda tylko że w drugiej połowie kiedy belgowie nas przycisneli nie odpowiadaliśmy ostrzejszymi kontrami, a to potrafimy robić od zawsze. Zmiennicy zmienników byli już jednak za slabi, zbyt bojaźliwi, widac było że ręka trenera Benhakkera za mało ich poglaskala. Fajnie że pomimo ciągłego uplywu dobrych zawodników z naszej ligi, ciagle można znaleźć takiego Matusiaka, Bronowickiego, Blaszczykowskiego czy nawet Dudke :), którzy chcą GRAĆa nie myslą o wykopie piłki "aby do przodu"

Jeszcze jedna sprawa związana z pilką.
Ostatnio zamieniłem w swojej kablówce pakiet HBO na Canal+ i znów moge w domu oglądac nasza lige. I to co obejrzałem w ostatniej kolejce to szok. Dwa mecze korona kielce v ŁKS i wisla v Bot bełchatow były naprawde bardzo ciekawe. Zwlaszcza mecz na szczycie wisła v bot. Wisla dostawała w dupe juz 4:0 ale tak gryzla trawe że az milo-końcowy wynik 2:4, a okazji walki akcji z obu stron co niemiara. to samo w kielcach. Naprawde coś sie dzieje w tej naszej lidze i jest co oglądać.

16.11.2006
13:26
smile
[53]

matchaus [ sturmer ]

Dwa screeny z Mainau

1.

16.11.2006
13:26
smile
[54]

matchaus [ sturmer ]

2.

16.11.2006
13:29
smile
[55]

matchaus [ sturmer ]

I jeszcze wspomniany Marienplatz

16.11.2006
13:30
smile
[56]

Slawekk [ Senator ]

matchaus---> oczywiście że pamiętam i kilka razy wracalem do tematu w rozmowach z Małgosią, która jest za a nawet bardzo za :)
ostatnimi czasy bylismy jednak zajęci operacją Lew Morski, czyli wyprawą za kanał zwany La Manche. Operacja przebiega w spokoju, a jej zakończenie planowane jest na maj/czerwiec. Co bedzie potem tego jeszcze nie planujemy :) Ale tego typu wyprawy nie wymagaja według mnie strategicznego myslenia i można wszystko podopinac i uzgodnic na żywiol czyli z ok miesięcznym wyprzedzeniem :) jesli bedziecie (rodzina matchausów) zainteresowani terminami "wakacyjnymi" to wrócmy do tematu gdzies okolo maja/czerwca !
Piękne te widoczki, piekne !!!

16.11.2006
13:40
smile
[57]

matchaus [ sturmer ]

Sław ---> Nie ma sprawy, Oberstdorf jest też piękny latem :)

16.11.2006
13:46
smile
[58]

matchaus [ sturmer ]

...może nawet piękniejszy :)

OK, trzymam za słowo.
Choć sam jeszcze nie wiem co będziemy robić w wakacje... planuję jakieś ciepłe kraje :)
(należy nam się solidny urlop)

16.11.2006
14:07
smile
[59]

matchaus [ sturmer ]

Mam pewien pomysł. Od razu powiem, że nie będę miał teraz czasu na jego realizację, ale chociaż go Wam przedstawię.

Może zamiast tej dość dziwnej listy z "wstępniaka", opisać nieco naszej historii?
Kto bierze udział w dyskusjach, od kiedy?
Kiedy powstał wątek, w jakich okolicznościach?
Wszak Frontline należy do najstarszych "cyklicznych" wątków na GOLu - można to podkreślić.

Napiszcie co o tym myślicie.

16.11.2006
14:10
smile
[60]

matchaus [ sturmer ]

Hehe - część 71 :)

http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=573421

Pamiętacie dlaczego zaczęliśmy numerację Frontline od 71? :))

16.11.2006
14:25
smile
[61]

matchaus [ sturmer ]

Nikt nie pamięta? No ładnie...

Prawda jest taka, że... ale może jeszcze dam Wam czas na odpowiedź :)

16.11.2006
14:47
smile
[62]

koxkox [ Chor��y ]

Zintegrowałem się w końcu wczoraj z T_bonem.

Wypicie 3 piw na pusty brzuszek to nie był za dobry pomysl, szczególnie, że dzisiaj rano zkacowany siedziałem na 3 ćwiczeniach pod rząd.

Spotkanie uważam za udane! Fajnie było spotkać T_bona na żywo, bo to cool ziomek :)
Co prawda nie udało się wykonać pobocznego zadania i poznać "futerek" na zimę, ale to moja winna, zła pora i się krępowałem jak nigdy, no i dziewczyny takie se były, hyhy.

16.11.2006
15:16
smile
[63]

Slawekk [ Senator ]

Pomysł nowego wstepniaka bardzo dobry, mozna cos napisac o historii naszych forumowych spotkań.
A zmiana nazwy nastapiła po integracji z grupa Close Combatową (Uboot, mackay ...kto jeszcze??) Mniej wiecej w tym czasie zaczeliśmy grac w medala.

16.11.2006
15:31
smile
[64]

PaZur76 [ Gladiator ]

No i masz babo placek, albo raczej zakalec. Kilka lat to "Theatre of War" robili, po drodze nazwy zmieniali i doopa zbita - wyszła cienizna, jeśli wierzyć tej ruskiej recce. Ale rad bym się jednak na własnej skórze przekonać jak gra wygląda w praniu. Jeśli ktoś będzie śledził co się wokół tej gierki dzieje niech da znać gdyby jakieś amatorskie zangielszczenie się ukazało (kto wie, może da się to w miarę łatwo przełożyć na ludzki język jak z Combat Mission...) Albo w ostateczności zakupię rus. wer. i posiedzę nad nią z Babelfishem - w końcu ile tam tego tekstu może być (briefingi, menu komend, etc.)?... Ktoś się orientuje ile gierka kosztuje u Ruskich i gdzie ją można nabyć? Ech, tak na tą grę liczyłem :-(. Łudzę się jednak jeszcze, że ktoś "Theatre of War" mimo wszystko wyda w Polsce (byle nie Play, który bawi się z CMAK już ho ho)...
Pozostaje jeszcze czekać na odświeżone Close Combaty...

16.11.2006
15:40
[65]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Mati --> otrzymałem dzis przesyłke dla Krwawego, jak sie pojawi - okolice świat Bożego Narodzenia - otrzyma przesyłke

Pozdrawiam

16.11.2006
15:44
smile
[66]

Slawekk [ Senator ]

Pazur---> ze mnie tez zeszło powietrze po zapoznaniu sie z ocenami, a mialo byc tak pięknie ;/
Niemniej czekam i gram w to co jest czyli CoH :)

16.11.2006
16:47
[67]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Ojej -mój wczorajszy długi post wcięło :P
W kazdym razie powtórzę - dawno gra tak mnie nie wciągła jak nasza rozgrywka multi do 2 w nocy :) Super się grało jedynie te lagi psuły klimat troszkę ..ale jakoś poszło ...
Mozna to powtórzyć oczywiście - może lepszy nie bedę ale i tak miło się gra -można troszkę zapomnieć o kłopotach ...
Pozdrawiam !

16.11.2006
17:04
smile
[68]

T_bone [ Generalleutnant ]

Kox---> Piwo było gut, nawet nie czułem potem wstawienia, no może pomijając że nie mogłem się dostać do domu bo klucze pomyliłem wehehe :D Ja myślę że integracja krakowska stanie się stałą "tradycją" hyhy
Nie taki nasz Koxbox straszny <lol>
Dodam że byłem wczoraj wstanie rozegrać jeszcze dwie bitwy w Close Combat :P

16.11.2006
19:11
smile
[69]

Slawekk [ Senator ]

Pojawil sie pacz 1.3 do CoH.
Wazy 113 MB , wiec moze cos poprawi :)
Poprawia on gre z 1.2 do 1.3. Ja niestety nie mam nadal 1.2 wiec ide szukac :)
1.3 lezy np tutaj:


16.11.2006
19:16
[70]

Slawekk [ Senator ]

Ale zobaczcie co tu napisali

16.11.2006
21:09
[71]

sajes [ Hala Madryt !! ]

A ja ponawiam moje pytanie dotyczące gry Company of Heroes. Czy na moim komputerze 512 ramu 2GHz mi pójdzie(karte graficzną jak sprawdzałem do mam odpowiednią)

16.11.2006
21:12
[72]

Da real Odi [ V ]

pojdzie, ale po co sie tak meczyc w najnizszych detalach?

Mam pacza 1.3 - choler, zniknely mi wszystkie save'y z potyczek online! Tzn sa w folderze, ale gra ich nie widzi.

Movie maker jest osobno, czy w grze?

16.11.2006
21:34
[73]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Ale o co chodzi dokładnie z tym bugiem? Niemcy zapór nie mogą budować?

Mimo wszystko biorę ten patch, już leci do mnie.

Jest jakiś TS?

16.11.2006
21:41
[74]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Szybki przegląd co zmieniono:
BALANCE CHANGES
- Axis Ostwind has more frequent reloads, will be less effective vs units in cover or in buildings.
- Axis Ostwind’s damage to player-buildings has been reduced (35-40% reduction)
- Axis Panther tuning moderate speed and rotation rate increases (bringing mobility a bit closer to the Allied Sherman).
- Axis Armoured Car cost increased by 10 fuel.
- Axis Stug build time increased by 10 seconds.
- Allied Sherman main gun effectiveness vs. units garrisoned within ambient buildings reduced.
- Allied Sherman main gun Area of Effect damage slightly lowered.
- Fixed the Allied Bazooka’s unnecessary accuracy penalty vs. the Axis Stug and Panzer IV.
- Allied Airborne Satchel charges strengthened against buildings and bunkers.
- Fortify the Perimeter Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point reduction.
- Axis Flak 88 Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point increase.
- For the Fatherland ability cost has been reduced by 40%.
- All vehicle main guns effectiveness vs. infantry in cover reduced.
- Sherman Calliope Main Turret reload time is 50% slower than the standard Sherman.
- Allies Browning Automatic Rifle (BAR) is significantly less effective on the move.

16.11.2006
22:34
smile
[75]

Chrees® [ Pretorianin ]

Chrees da głos ;-)
Pozostaje mi tylko cieszyć się z tego, że miałem wczoraj możnośc pogadania z Matchausem telefonicznie. W tygodniu to już chyba tylko to mi pozostało. Szybciej, niż zjawię się wieczorem w domu w stanie nieagonalnym, zobaczę się na żywo z Matchausem (uda się, Matchaus?) lub z Martinsem w weekend (uda się? ;>).
Z ciekawostek:
Nikogo nie namawiam, ale słyszałem, że działa doskonale, dla leniwych ownatorów.

16.11.2006
22:46
[76]

Lipton [ 101st Airborne ]

Matchaus--> Łza się w oku kręci:)
Czy 71 to nie była suma wątków z naszego CC i okolice i Waszego Europe in Flames?

17.11.2006
00:27
smile
[77]

matchaus [ sturmer ]

Lipton ---> Owszem, brawo!
CC i okolice miał 10 wątków, a EiF miał 60. Wobec powyższego, pierwszy Frontline nosił numer 71 :)

Chrees ---> A dlaczego miałoby to się nie udać? :)


Kto późno przychodzi sam sobie szkodzi... a tak liczyłem na to, by dziś z Wami pograć :/
No nic - zaraz zainstaluje pacza i będę choć gotów na jutro...

(niech każdy go bierze, bo będą problemy z wersją gry)

17.11.2006
00:31
smile
[78]

matchaus [ sturmer ]

Sajes ---> 1 GB RAMu to raczej minimum przyzwoitości...
Do tego 2GHz na procku też niewiele mówią... jeśli to Core Duo, to OK, ale jeśli nie... :)

GOL podaje takie wymagania i zgadzam się z nimi w zupełności:

Rozsądne wymagania sprzętowe:
- Pentium 4 3 GHz,
- 1 GB RAM,
- karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza),
- 6.5 GB HDD,
- Windows XP.

17.11.2006
00:42
smile
[79]

matchaus [ sturmer ]

Hyhy - ostał mi się screenik z naszej bitwy (Ubi, Dogon i ja) :)

Lagi były takie, że wykonanie go nie było aż tak wielkim problemem :))

17.11.2006
08:03
smile
[80]

matchaus [ sturmer ]

Guten Tag,


Cappo ---> Poczta wysłana.

Sław ---> Również, choć nie rozumiem dlaczego chcesz mieć wersję 1.2 :)

Mart ---> Czy moja "wersja" pomogła w linkowaniu? Jestem niezmiernie ciekaw...

17.11.2006
08:07
smile
[81]

matchaus [ sturmer ]

PaZur76 ---> Witamy weterana! :)

Ja upatruję szans wydania ToW przez Cenegę - wszak albo Cenega jest właścicielem 1C, albo na odwrót ;))

17.11.2006
11:43
[82]

martins [ Konsul ]

Sławku -> pacha można pobrać b będąc w grze podczas próby podłączenia się do serwera firmowego, Sigi mnie tego nauczył J)))
Mat-> szukałem was wczoraj, wchodziłem na ts .......... sam jestem bardzo ciekawy czy to ruszy, dziś wieczorkiem to na pewno sprawdzimy.
A może znajdziemy też chwilkę na partyjkę na berezinie.

17.11.2006
14:10
smile
[83]

matchaus [ sturmer ]

Znów mamy piątek.
A wiadomo, że piątki we Frontline mamy muzyczne :))

Cóż można zaproponować naszym wybrednym słuchaczom?... ;)

Może coś już dość wiekowego, ale niezwykle wyjątkowego?
Coś, co wywarło niebagatelny wpływ na polską muzykę "punk".
Coś, czego nie sposób nie znać... coś co można szczerze pokochać :)

Proszę Państwa!

SIEKIERA

Pragnę Wam polecić świetną płytkę - "Nowa Aleksandria" (dawna nazwa miasta Puławy).
Była to druga płyta w dorobku zespołu, powstała w 1986 roku.
Krótka notka na temat płyty oddaje wszystko to, co o niej sądzę:

"po latach, w wydanej w 1998 r. książce "Polski rock - przewodnik płytowy" Wiesław Królikowski uznaje ją za jedną "z najbardziej intrygujących płyt naszego rocka lat osiemdziesiątych", zaliczając ją jednocześnie do płyt będących "wyjątkowym osiągnięciem w kontekście całej naszej muzyki rockowej"


A oto historia grupy -


Skład płyty:
* Bez końca
* Idziemy na skraj
* Idziemy przez las
* Ja stoję, ja tańczę, ja walczę
* Jest bezpiecznie
* Już blisko
* Ludzie wschodu
* Misiowie puszyści
* Nowa Aleksandria
* Tak dużo, tak mocno
* To słowa

A więc,

Siekiera,
Nowa Aleksadria,
Strona B,
"Ludzie Wschodu",
Słuchamy :)



LUDZIE WSCHODU

czy tu się głowy ścina
czy zjedli tu Murzyna
czy leży tu Madonna
czy tu jest jazda konna

czy w nocy dobrze śpicie
czy śmierci się boicie
czy zabił ktoś tokarza
czy często się to zdarza



P.S. Na screenie okładka płyty. Rzecz ciekawa - nie było na tej płycie "Misiów puszystych" :)
Widocznie zostali dodani w kolejnej reedycji.
A pamiętam płytkę doskonale, bo jeszcze gdzieś u mojej matki na strychu mógłbym znaleść ten "analog" :)
(dysponuję za to całą płytą w mp3)

17.11.2006
14:20
smile
[84]

matchaus [ sturmer ]

Polecam odwiedzić stronę!!!



Ci, którzy nie znają Siekiery, niech włączą sobie "Już blisko" - jestem ciekaw czy tego się spodziewaliście :)


P.S. "Nową Aleksadrię" (utwór) polecam w drugiej kolejności :)

Czyż może być piękniejszy, "socjo-punkowy" tekst?
Czysta poezja! :)

"Kiedy stoję, patrzę w okno, krótka chwila
idą ludzie tam za bramą jeszcze senni
na ulicy mały płomień porzucony
nasze domy pośród nocy
nasze domy obok fabryk"

17.11.2006
16:23
smile
[85]

Slawekk [ Senator ]

matchaus---> znam znam. Pamietam ze sluchałem ich (Siekiery) w Rozglośni harcerskiej :), była taka stacja w latach 80-tych gdzie muzyke prezentował np Paweł Sito.

17.11.2006
17:02
[86]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam popołudniową pora

Czy ktos probował zainstalowac patcha 1.3 do CoH ??

Udało się ??

Mi niestety wyskoczyło coś takiego -->

17.11.2006
17:06
[87]

U-boot [ Karl Dönitz ]

I teraz przy próbie uruchamienia gry otrzymuje taki oto komunikat -->

gre zainstaluje od nowa ale z wgraniem patcha 1.3 wstrzymam sie do uzyskania od Was potwierdzenia, ze Wam poszło poprawnie


Pozdrawiam

17.11.2006
17:10
smile
[88]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Ubi -->ja bez problemu zainstalowałem patcha tylko w pewnym momencie program prosił mnie o odblokowanie dostępu do sieci -choć nie wiem po co ale wszystko śmiga jesli chodzi o grę ..
Gorzej z kompem coś mam - nigdy tego nie miałem - komputer mi sie wyłaczył w trakcie jak grałem własnie sobie potyczkę z kompem ..dziwna sprawa ... Odpaliłem raz jeszcze gre i coś w tle mi alarmowało -weszłem do puliptu i jakiś monitorig płyty zgłasza mi -pojęcia nie mam o co chodzi -wiem tylko że coś z prądem ...
Może jakiś majster wyjaśni mi o co biega -zrobiłem zrzut owego alarmu ----->

-coś na wykresie poszło w górę ..hmm

17.11.2006
17:31
[89]

U-boot [ Karl Dönitz ]

uff

reinstalaca i tym razem wyszło wszystko w porządku :-)

jakby ktos miał czas i zajrzał :-)
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5658077&N=1

17.11.2006
19:07
smile
[90]

matchaus [ sturmer ]

Dogon ---> Nie trzeba być Zweisteinem ;) Skok napięcia na linii 5V...
Diagnoza - zasilacz się sypie...

Generalna uwaga - jeśli komp się resetuje bez powodu, to w większości przypadków wina nieradzącej sobie zasiłki...
(oczywiście wykluczając wiruchy, trojany, awarię RAMu, czy płyty gł.)

Jaki posiadasz zasilacz?
Jak długo już go posiadasz?
Jakie obsługuje bebechy?
Czy wentylator jakoś dziwnie ostatnio pracował (szelesty, zgrzyty)?
Czy zasilacz nie nagrzewa się ponad dotychczasową normę?
(albo czy płyta nie raportuje skoku temperatury?)


Ubi ---> Moja pomoc w tej kwestii to wpisywanie w google kombinacji słów "knight(s) + wallpapers"... I za wiele tego nie ma :/ Tak naprawdę, to jest gorzej niź źle...
(ew. jakieś kombinacje ze słowem "knight" w google grafika)

Nigdy nie poszukiwałem takich tapet...

17.11.2006
19:17
[91]

matchaus [ sturmer ]

Co do pacza, to u mnie było wszystko OK.

Pierwsze paczowanie to zmiana wersji z 1.0 na 1.2 - ale to wykonali wszyscy już dawno temu.
No i później stosujemy pacza z 1.2 na 1.3.
Żadnego innego!

Wot i cała filozofia :)

17.11.2006
20:57
smile
[92]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Zasilacz posiadam około 2 lata - NEOTEC 400 W - kupowałem w 4max -sklepiku w którym podobno się znają ... W kompie mam standart - grafe ,procesor z chłodzeniem mini tower , dwa dyski twarde , napęd DVD a monitor LCD - komp po prostu mi się wyłączył nawet nie restartnał ... Teraz spróbowałem pograć i narazie nic nie było a temperatura jakby była za wysoka to też byłby alarm ale tylko mi zgłosiło to co na obrazku ...jesli mi siada to się załamię - mam kłopoty finansowe i już kolejna rzecz która mi się ot tak psuje wtedy kiedy nie jest to mi potrzebne :( ( np siadł mi akumalator w aucie i pewnie trzeba będzie kupić nowy , odkurzacz odmówił posłuszeństwa oraz strop mi pękł w garażu bo obok rozkopują jezdnię i woda zaczyna lecieć po scianch -a żeby było ciekawej to złodzieje okradli mi kable doprowadzające prąd do garażu - wszystko to na dniach mi wyszło ) ...

17.11.2006
21:14
[93]

matchaus [ sturmer ]

Dogon ---> Tja.. "nieszczęścia chodzą parami", albo "na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą"...

Bynajmniej nie mam zamiaru Cię "dołować" - liczę, że Ci się ułoży.
Życzę szczerze powodzenia!

17.11.2006
21:47
[94]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Dogon --> co nas nie zabije, to nas wzmocni !!

17.11.2006
23:15
smile
[95]

matchaus [ sturmer ]

Ubi ---> To już się staje męczące...

A może Ty po prostu nie możesz mówić?

17.11.2006
23:29
[96]

Wallace [ Generaďż˝ ]

dajcie namiar na TS

18.11.2006
01:48
[97]

matchaus [ sturmer ]

Ostał mi się tylko screen z podsumowania, kiedy wywaliło Sława...

Wielka szkoda - zapowiadała się pasjonująca batalia!

18.11.2006
02:04
smile
[98]

matchaus [ sturmer ]

Tak to Marti wygląda...

Pięknie, pięknie, pięknie... do czasu!

18.11.2006
11:26
[99]

martins [ Konsul ]

Dziś zrobiłem kilka testów: ping na wp i okazało się, że jest podobnie, systematycznie co około 30-40 pakietów testowych zrywa :(
Zgłosiłem problem na 9393 i czekam, mają coś zrobić w 24 H

18.11.2006
23:05
[100]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Martins -- takie cosik u mnie wyskoczyło

Miałem podłaczony mikrofon - Martins świadkiem :-)

Pozdrawiam

19.11.2006
00:53
[101]

Miniu [ Generaďż˝ ]


Tytol ich gry byl "pro only". Do konca nie wiem co oni chcieli osiagnac. Kojarze jednak ich ksywki.

edit w RO na mapie Gdansk ciagle jeszcze mi sie komp wykracza :( Bede musial pewnie poczekac na patch. Na forum tylko sie zala ludzie a rozwiazania jak nie ma tak nie ma

19.11.2006
02:04
smile
[102]

matchaus [ sturmer ]

Miniu ---> Wierzę, że to szybko poprawią...

A my dziś zakończyliśmy walki.
Znów same sukcesy :)

19.11.2006
12:38
[103]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Wczoraj serwery nie byly oblegane przez FrL :-)

Mam małe pytanie:

Czy grał ktoś potyczkę z kompem w CoH po zainstalowaniu patcha 1.3 ?
Odniosłem wrażenie, iż wcześniej komp był bardziej aktywny, bardziej agresywny - ma ktoś podobne odczucia ??

Pozdrawiam

19.11.2006
13:12
[104]

Dogon [ Generaďż˝ ]

Wczoraj ostrożnie pograłem z kompem ( ciągle muszę patrzeć czy ten monitor od alarmu nie wyskakuje) i faktycznie udało mi sie na 2 gry wygrać z kompem - nawet w jednej wygrałem bez użycia czołgów w ostaniej fazie - zasypałem go spadachroniarzami ( mosty zablokowałem ) w paru miejscach i punkt po punkcie odbijałem - wszystkie PZ miał w bazie i tylko pumami coś tam mieszał co dla moich wojaków z bazookami było niczym ;).
W sumie jakos za łatwo mi poszło az to podejrzanie - a jak grałem niemcami to wogóle jakos łatwiej - jedynie AI zasypywało mnie galipoli z doktryny - a ja po raz pierwszy uzyłem Tigrów i przegoniłem kompa klamoty ;)
Miałem włączyć TSa i poszukać Was ale bałem się o ten zasilacz że kompa mi wyłaczy przy grze...

19.11.2006
23:55
smile
[105]

Chrees® [ Pretorianin ]

Graliśmy z Matchausem i Martinsem bez TSa. Szkoda, że gra była niema, ale i tak... dawno już nie zawalczyłem :D
DANKE!

20.11.2006
00:01
[106]

Logadin [ People Can Fly ]

Hej

Jakby ktos chciał pooglądać i ew. sie wypowiedzieć :



2v2 na LORRAINE (wrogowie lv6 oraz lv7) taki przygotowywawczy meczyk do pierwszego spotkania w lidze.

Początkowy chaos i błędy -> dalsze pozytywniejsze rozwinięcie.

20.11.2006
00:09
smile
[107]

matchaus [ sturmer ]

Zapraszam do nowej części wątku - 456!

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5665657&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.