GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Stealth Action || Wątek poświęcony skradankom || Odcinek 33

07.11.2006
00:13
smile
[1]

Psycho_Mantis [ ]

Stealth Action || Wątek poświęcony skradankom || Odcinek 33

Skradanki inaczej nazywane sneakerami lub grami stealth-action to gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób.
Jest kilka elementów, które może charakteryzować sneakery, np: tzw. time caution mode (czyli tryb alarmu), przyklejanie do ścian (umożliwia zobaczenie co jest za rogiem), charakterystyczne uzbrojenie (służace do cichego eliminowania wrogów, np. noże, pistolety z tłumikiem, struny, paralizatory itd.), specifyczny gameplay i walka z przeciwnikami (np. przewaga liczebna wroga).

UWAGA: Wpisując się w wątku pamiętaj żeby szanować innych fanów gier; opinie i krytyka jest mile widziana ale tylko konstruktywna :)


Najbliższe premiery gier stealth-action:
- Splinter Cell: Double Agent [PC: 20 listopada 2006]; info: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6323
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [PS3: 2007]; info: https://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=6000
- Assassin's Creed [PS3: 2007]; info: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7202


Lista Sneakerów (sagi):
*** Metal Gear Solid ***
- Metal Gear
- Metal Gear 2: Solid Snake
- Metal Gear Solid ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training)
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake MGS1)
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: Sons of Liberty + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales)
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater --> Metal Gear Solid 3: Subsistence (czyli MGS3: Snake Eater + dodatki)
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [jeszcze nie wydano]
(Uwaga! Gra Metal Gear Acid mimo, że należy do sagi nie jest grą stealth-action)
*** Splinter Cell ***
- Splinter Cell
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- Splinter Cell: Chaos Theory
- Splinter Cell: Double Agent [jeszcze nie wydano]
*** Thief ***
- Thief: The Dark Project
- Thief 2: The Metal Age
- Thief: Deadly Shadows
*** Hitman ***
- Hitman: Codename 47
- Hitman 2: Silent Assassin
- Hitman: Contracts
- Hitman: Blood Money
*** Gorky ***
(Uwaga! Pierwszą grą tej serii było Gorky 17, które nie było grą stealth-action.)
- Gorky Zero: Fabryka Niewolników
- Gorky 02: Aurora Watching
*** Tenchu ***
- Tenchu: Stealth Assassins (dodatki --> Tenchu Shinobi Gaisen, Tenchu: Shinobi Hyakusen)
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins (sequel który był prequelem ;)
- Tenchu: Wrath of Heaven ( ---> ulepszona wersja na Xboxa - Tenchu: Return From Darkness)
- Tenchu: Fatal Shadows
Inne tytuły:
- Kameleon
- Manhunt
- Kroniki Riddicka
- Stolen
- Second Sight

(P.S. Jest wiele innych gier tego typu, są też gry które zawierają tylko pewne elementy skradanek ale ich wszystkich tutaj nie umieszczamy :)


Specialny link do strony z linkami do filmików przejścia Hitmanów :D --->


Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Jogurt Truskawkowy (MGS 1)
* peners (MGS 1)
* Hitmanio (MGS 1)
* Sanchin (SC 1)
* McClanesHungOver2 (SC 1)
* Orlando (Hitman 2)
* EspenLund (Hitman 3)
* DarkQra (SC 3)
* skiper9 (Thief 3)
* raz3r (SC 3)
* zuromil (MGS 3)
* master53 (Hitman 2)
* hermin (Kameleon)
* Hydrogen (Thief 3)
* PatriciusG. (Manhunt)
* Taikun44 (MGS 3)
* Bloohder (SC 1)
* Reloaded (Thief 3)
* Alaris (Thief 3)
* Shifty007 (Kroniki Riddicka)
* umek (SC 3)
* Ampo (Thief 3)
* *_*Cypriani (Manhunt)

Stali bywalcy (+ ulubiona gra) [niaktywni]:
* Stranger (Manhunt)
* Hellcat (SC 3)
* mort.s (MGS 3)
* DeXX (SC 1)
* ExistoR (SC 3)
* SW.Muczaczos (SC 3)
* mineral (SC 3)
* Aen (Thief 3)
* Judith (Thief 3)
* mgs_saladin (MGS 1)
* davhend (Thief 3)
* Janczes (Hitman 2)


Uwaga! Samoobsługa z użyciem pogrubienia - bolda!
1. Jeśli chcesz być na liście stałych bywalców to dopisz się do skopiowanej listy (użyj pogrubienia - bolda!), napisz jeden tytuł najbardziej lubianej przez Ciebie gdy stealth-action oraz uzupełnij tabelkę obok (np. w Paincie) zgodnie z jej legendą..
2. Jeśli ktoś przez trzy kolejne wątki będąc na liście stałych bywalców nie odezwie się w wątku - przechodzi do listy nieaktywnych. Jeśli chce wrócić do listy aktywnych musi się o to upomnieć boldując tekst w poście. Po pewnym czasie osoby z listy nieaktywnych będą usuwane jako nie będące już stałymi bywalcami wątku.
3. Jeśli chcesz zmienić tytuł ulubionej gry przy nicku - napisz posta i wybolduj.


Poprzednia część wątku: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5551286&N=1

07.11.2006
00:17
smile
[2]

Psycho_Mantis [ ]

Up, up, up :D :D :D

A ja mam ochotę na Second Sight czyli quasi-skradankę :P

Dodam, że oferta Cenegi tzn. Kolekcja Sc1-SC3 za 110 zł w sklepie Cenegi + 60 zł za SC:DA - całkiem niezłe :)
Ale i tak uważam, że kolekcja nie jest aż TAK bogata. Ale może wybredny jestem... ? :P

07.11.2006
00:30
smile
[3]

CHESTER80 [ get LOST ]

Zgadza się, oferta niezła ale mogło być lepiej. Niepokoi mnie że dodatki typu tapety, filmiki i takie tam będą na zwykłej CD, podczas gdy Hitman dostanie bonusową płytkę DVD.

Super że założyłeś nową część, powklejam sobie teraz obrazki.

"Bo gzyms był za śliski" -------->>

07.11.2006
00:34
[4]

CHESTER80 [ get LOST ]

"Zielono mi" -------->>

07.11.2006
00:36
[5]

CHESTER80 [ get LOST ]

07.11.2006
00:49
[6]

CHESTER80 [ get LOST ]

Shanghai by night ---->

07.11.2006
00:51
[7]

CHESTER80 [ get LOST ]

Gdzie ten Fisher się schował? ---->

07.11.2006
00:53
[8]

CHESTER80 [ get LOST ]

Znowu się nie udało :) ---->

07.11.2006
00:57
[9]

CHESTER80 [ get LOST ]

Ostro hakujemy ---->>

07.11.2006
00:59
[10]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Widzę po screenach ,że zmieniono znowu efekt wizualny noktowizji , to dobrze bo tak mniej więcej wygląda obraz przez noktowizję IV generacji której najprawdopodobnie używa Fisher.Gra staje się przez to bardziej realistyczna.

Chester80 >>>Czy ta mapka w lewym dolnym rogu to podgląd satelitarny ? Jeśli tak to jakie ma on zastosowanie w grze ?

Tutaj obraz widziany przez noktowizor III generacji --->

edit:
heh na screenie z postu [8] jest na wieżowcu reklama "Nivea for Men" , pamiętam ,że w Chasos Theory mieliśmy bilboardy Axe

07.11.2006
00:59
[11]

CHESTER80 [ get LOST ]

Używamy także tradycyjnych metod ----->

07.11.2006
01:03
smile
[12]

CHESTER80 [ get LOST ]

"Zadajemy też trudne pytania i żądamy prawidłowych odpowiedzi" ---->>

McClanesHungOver2 --> Mapkę zauważyłem dopiero przed chwilą :) Generalnie pokazuje ona gdzie jest wróg (żółte kropki). Natomiast na czerwono widać wroga zaalarmowanego. Podoba mi się ta mapka. Aktywuje się ją przyciskiem Z i co ważne działa ona tylko gdy Fisher się nie rusza.

07.11.2006
01:07
[13]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Co to za brzydactwo stworzone z tych złowieszczo wyglądających znaków interpunkcyjnych? :O

07.11.2006
01:07
smile
[14]

CHESTER80 [ get LOST ]

Zabaweczki mamy klasyczne bo po co nam inne. W końcu lubimy to co znamy najlepiej :)

07.11.2006
01:11
smile
[15]

CHESTER80 [ get LOST ]

O, Mephistopheles się wybudził z czeluści piekielnych, mam coś specjalnie dla ciebie :)

07.11.2006
01:11
[16]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Z poprzednich twoich screenów można tez wywnioskowac ,że termowizja również stała się bardziej realistyczna. Na zdjęciu widzimy np jak wygląda przez nią lew --->

...hmm swoją drogą- te pytajniki widoczne na ekranie, mapka z oznaczonymi wrogami ,tankowiec , do tego "mroźne" klimaty -czy tylko ja widzę nawiązania do MGS ?

edit:

Pisząc ,że zaczyna się podobnie pewnie masz na myśli skok HALO.

07.11.2006
01:16
[17]

CHESTER80 [ get LOST ]

System nagradzania gracza ---->

McClanesHungOver2 --> Dokładnie te same mam skojarzenia, mało tego. Gra zaczyna się podobnie jak MGS3. Za chwilkę specjalnie dla Ciebie zapodam screena z termowizją.

07.11.2006
01:18
[18]

CHESTER80 [ get LOST ]

Ten mejl mnie rozbawił --->

07.11.2006
01:26
[19]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Dżizas Fakin Krajst! To ustrojstwo świeci się jak choinka z Czarnobyla i wygląda jak jakiś spoiled super sweet sixteen opsat version. SC zawsze ceniłem za ten chłodny klimat i HUD tak oszczędny i intuicyjny, że aż prosty jak budowa cepa. A tutaj jakieś światełka, mrugałka, wyskakiwałka... Do tego faktycznie kilka rzeczy wygląda na żywcem zerżniętych z MGS. Po co to komu? :|

07.11.2006
01:27
[20]

Zyker [ Konsul ]

haha dobre :D

07.11.2006
01:46
smile
[21]

CHESTER80 [ get LOST ]

Cholerne loadingi, 8 minut to gruba przesada, ale zwalam to na kompa i fakt że to nie może być wersja retail tylko jakaś beta. A co ciekawe "wyloading" trwa jeszcze dłużej :)

Tak wygląda termowizja -->

07.11.2006
01:52
smile
[22]

CHESTER80 [ get LOST ]

I na koniec mój jakże imponujący stealth-score (he he). Niektórzy już dawno skończyli DA ale ja gram sobie powoli, po kilka razy robię misje i badam każdą teksturę. No i stąd ten wynik :)

McClanesHungOver2 --> Skoku HALO tu nie ma ale jest zwykły skok z małej odległości. Niemniej fragment otwierania się klapy od razu mi się skojarzył.

07.11.2006
08:06
[23]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Zawsze wiedziałem że SC to kopia MGSa ;d

07.11.2006
08:21
smile
[24]

Psycho_Mantis [ ]

LOL:
- mroźne klimaty
- mapka ala radar w MGS
- ? i !
- początek czyli ta otwierająca się klapa przy skoku

Coś jeszcze ? :D

Ja na razie nie zagram, planuję zmianę kompa :)
I nie wiem czy sobie nie kupić LEK od Cenegi + 60 zł za SC:DA. Co o tym sądzicie? :)

07.11.2006
08:33
[25]

Toshi_ [ Pretorianin ]

OMG, ale schrzanili ten noktowizor... To wygląda paskudnie!
Btw, co się stało z tym efektem soczewki z CT? Na trailerach było to i w DA, za to na tych screenach nie ma.
A, na oficjalnym forum SC wspominają coś o "enhanced night vision". WTF? Exclusive na X360 czy jest też na PC? Jak toto wogóle wygląda? Podobno żałośnie :-/

07.11.2006
10:29
[26]

feniksus [ Pretorianin ]

Fajnie ze w koncu jest bezposredni dostep do mapy, a to zapozyczenie z radarem ala MGS jest jak najbardziej spoko. No i jeszcze atak zza wegla "hand-to-hand" mi sie podoba.
Obecnie pogrywam a raczej ogladam SC:CT w oczekiwaniu na DA i zauwazylem u siebie dziwne zachowanie, jak gram w ogole w serie SC to wraz z postepowaniem akcji zaczynam co/raz bardziej przysuwac sie do monitora. Dzieje sie tak tylko w przypadku SC, to chyba wina tego swoistego przedstawienia akcji (KAMERA) w tej grze.
Np. w MGS nic takiego nie zauwazylem, bo inne jest tam przedstawienie akcji, ale ciekawe jak by bylo wraz z ta nowa kamera taka jak w Subsistance.

07.11.2006
11:01
smile
[27]

CHESTER80 [ get LOST ]

Jest jeszcze jeden związek z MGS - wirtualny trening :) Który zresztą rozgrywa się w lokacji identycznej jak pierwsze pomieszczenie z Hitman Contracts (wszystko na biało).

Etap 5 czyli Shanghai to jeden wielki błąd krytyczny, bez przerwy wpadam pod podłogę, przenikam przez ściany i inne takie akcje. Ale to tylko techniczne sprawy, etap jak na razie jest najciekwszy.

Toshi --> Jakieś specjalne gogle można zdobyć w systemie nagród za wykonywanie wszystkich questów.

Teraz już rozumiem pojęcie "pogieło gościa" :) ----->>

07.11.2006
14:30
[28]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Toshi_ >>> Dlaczego uważasz ,że noktowizor jest tragiczny ? Ja na pewno wolę taki niż ten czarno-biały z jedynki. Termowizja też wygląda lepiej. Ciekawe ,czy jest to spowodowane coraz lepszą grafiką ,czy większym przywiązaniem do szczegółów. W każdym razie - podoba mi się !


Chester80 >>> Jestem przekonany ,że te błędy o których piszesz i długi czas ładowania spowodowane są tym , że nie jest to wersja retail. 20 Listopada dostaniemy na bank dorobioną wrsję.

07.11.2006
14:36
smile
[29]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Screeny wyglądają jak z SC1, gdzie tu jest ten shader model 3.0?

07.11.2006
15:31
smile
[30]

DarkQra [ Konsul ]

Silnik SC1 i SC2 jest inny jak SC3 i SC4. UWażam, że SC1 na minimalnych detalach miejscami wygląda lepiej jak SC3 na minimalnych. Dopiero jak się odpali grę na maksa to widać, co i jak :P.

Hm ta nowa noktowizja i termowizja wiazę się z realnością- ja nic do tego nie mam. Znaczki ? i ! jako kopiowanie z MGSA uważam za bezsenus- to tak jakby się czepiać, że drugi samochód na świecie też miał okrągłą kierownicę. MGS był pierwszą skradanką i stąd się wziął ten gatunek. Pewne rzeczy będą podobne i nie ma bata.

Te bajery świetlne też nie wiem po co komu (mam na myśli HUD OPSAT itd.). Może lud się czepiał, że to jest takie biedne? Ja tam się przyzwyczaiłem do tego co było, ale do tego też się przystosuje. "You have no idea, what's coming". Zapowiadali rewolucję no i rewolucję mamy. Jednym sięto podoba innym nie. Ja będę wiedział, aż sam zagram.

07.11.2006
15:47
[31]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

"UWażam, że SC1 na minimalnych detalach miejscami wygląda lepiej jak SC3 na minimalnych."

...ale tak generalnie sprawa wygląda z nowszymi grami - pewnie dlatego ,że engine'y są coraz bardziej złożone.

07.11.2006
16:05
[32]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

"to tak jakby się czepiać, że drugi samochód na świecie też miał okrągłą kierownicę."
Tak, ale jeśli do samochodu przyczepisz sobie mały żółty herb z czarnym koniem, to będzie już kojarzyć się jednoznacznie. I tak właśnie jest z tymi "?" i "!", które każdemu przywodzą na myśl MGS. To jest tym głupsze, że SC doskonale radził sobie bez tym podobnych wstawek i wątpię, że z DA byłoby inaczej.

07.11.2006
16:14
smile
[33]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Psycho! Znowu zapomniałeś o mnie w liście stałych bywalców! ;/

07.11.2006
17:01
smile
[34]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Szczerze mi te nawiązania w ogóle nie przeszkadzają. Dopóki w grze nie zobacze wielkich robotów i chowania się pod kartonowym pudłem jest OK !

08.11.2006
20:36
smile
[35]

CHESTER80 [ get LOST ]

Pytanie za milion $, który element widoczny na obrazku pasuje do reszty jak pięść do nosa? :)

A co nawiązań do MGS to odkryłem kolejne, ale nie powiem jakie.

08.11.2006
21:40
smile
[36]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Pytania są tendencyjne - noktowizor w dzień, ew. ta latarka w kieszeni na klacie Sama :) Już niedługo sam będę mógł się przekonać jak to wygląda, pierwsze beta testy zaczną się w okolicach weekendu.

09.11.2006
20:56
[37]

CHESTER80 [ get LOST ]

Demko się pojawiło Double Agenta. Waży coś ponad 800MB.

09.11.2006
21:30
smile
[38]

DarkQra [ Konsul ]

Na gamerhell.com, dodam tylko :P Ściągam właśnie, jutro gram :D

09.11.2006
21:35
smile
[39]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Na Golu są obydwa, SP i MP, to pierwsze będzie u mnie za jakies 2 godziny :)

09.11.2006
22:18
smile
[40]

DarkQra [ Konsul ]

Jak masz abomament to spoko, ja kasy tracić nie zamierzam :D

09.11.2006
22:37
smile
[41]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Przy moich zarobkach nie jest to jakiś wybitny wydatek (z resztą chyba przy dowolnych zarobkach nie jest :) ), a czasem ich FTP się przydaje.

09.11.2006
23:03
[42]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Właśnie - dowolne zarobki, jakbym takowe posiadał to bym sobie zagrał... A tak to co? Mam demko, ale nie mam sprzętu, który to uruchomi....life's brutal....

09.11.2006
23:33
smile
[43]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Judith - "Przy moich zarobkach nie jest to jakiś wybitny wydatek (z resztą chyba przy dowolnych zarobkach nie jest :) ), a czasem ich FTP się przydaje."
Może pożyczysz z pięć stówek na karte graficzną??? :D

10.11.2006
00:09
smile
[44]

CHESTER80 [ get LOST ]

To on wymyślił żeby gra chodziła tylko na SM3, zaraz z nim pogadam ----->>

Współczuję wszystkim fanom SC którzy nie mogą na razie zagrać, może mikołaj przyniesie wam nowego GeForca :)

10.11.2006
00:11
smile
[45]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Przy moich zarobkach nie jest to jakiś wybitny wydatek

Jaki cwaniak :>

10.11.2006
00:18
smile
[46]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Może pożyczysz z pięć stówek na karte graficzną

Niestety, jakiś czas temu coś mi strzeliło do łba i wydałem dwa razy tyle na GF 7900 GT (nigdy więcej..) Do tej pory mnie ta dziura w budżecie boli..

10.11.2006
00:19
[47]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Judith >> trzeba bylo poczekac na nowe GF :)

10.11.2006
00:27
[48]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Teraz to już za późno Taikun, następne zabawy tego typu to pewnie w przyszłym roku, i nie komp tylko X360 lub PS3, a i to na raty, bo rachunki i podatki trza płacic, niestety..

10.11.2006
00:29
[49]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Tia, ja juz kompa nowego tez nie kupuje ;) nie warto ... w chwili obecnej musze sprawić sobie laptopa bo potrzebny mi na studia, i gdyby nie to juz bym zamawiał X360 ... na raty oczywiscie ;)

10.11.2006
21:44
[50]

umek [ Szczęśliwy ]

wypchajcie się z tabelką... https://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5CForum%5C10/214057472.gif

10.11.2006
22:36
smile
[51]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Ależ nikt tu się nie wypycha z tą tabelką, przynajmniej nie poza ten wątek. A tak w ogóle to o so chosi? :)

11.11.2006
12:00
smile
[52]

DarkQra [ Konsul ]

Grałem w demko multi i muszę powiedzieć, że ta gra jest "oczojebna". Na 640 to nawet menu jest pbrzydkie, ale jak zwiększysz detale- ja się nie dziwię, że gra wymaga giga ramu. Sam mam 512 i mogę grać, ale przycina- jak będę miał pełną wersję to ściągam patcha i gramy. Patch pozwala, wg opini ludzi, którzy mają już DA i kompy sporo poniżej wymagań, na płynną grę na sporych detalach. Już się nie mogę doczekać pełnej wersji :D.

W demko można grać również misje w coopa- do 3 szpiegów kontra boty. O ile pierwsza z nich (skala trudności 1/4) jest naprawdę prosta, to jednak gdy da się poziom 4 to nawet z botami jest ciężko. Fajnie się gra nawet na boty, muszę rzec. A bez botów, z żywymi przeciwnikami, to już wogóle jazda.

11.11.2006
17:59
[53]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

To może ja podziele się swoimi wrażeniami po przejściu SP dema.,Pomimo że gra jest tak jak oczekiwałem , bardzo dobra to jest kilka rzeczy które mi się nie podobają. Po pierwsze gra jest źle zoptymalizowana -grafika mimo że bardzo ładna (pięknie np wygląda pomieszczenie z wentylatorami na tankowcu) to nie powinna raczej "zżerać" tyle mocy. Po drugie demo jest pełne bugów -nie jeden raz potrafiłem zaklinować się w jakiejś barierce , czy zobaczyć cialo przeciwnika śmiesznie wyginane po zastrzeleniu , co więcej w pewnym momencie (zaraz po wczytaniu drugiej częśći misji) Sam zamiast wyjechać na pontonie na górę tankowca przenikał przez niego , spadał na dół i ginął - nie dało się tego naprawić i musiałem zaczynać cały etap od nowa. Trzecia sprawa to moim zdaniem uproszczenie gry (ale to tylko zdanie po graniu w demo) w SCCT mieliśmy wielki etap do którego otrzymywaliśmy mapę , nasze cele i to jak je osiągniemy zależało już od nas samych -tutaj z tego co widzę nie dość że etap jest podzielony na kilka stref doczytywania to idziemy właściwie cały czas po sznurku(w stanach mówią na takie gry "straight-fowward") co mi się zdecydowanie nie podobabo jest to wyraźny krok wstecz. Pza tym skradając się za przeciwnikiem gdy podchodzimy coraz bliżej Fisher nie "wygina się: już tak bardzo jak w częśći trzeciej co mi się bardzo popdobało(muzyka za to podnosi napięcie).Ogólnie jednak widać ,że mamy do czynienia z godnym następcą serii.

PS
jest jeszcze jedna wada- demko jest zdecydowanei za krótkie.

12.11.2006
14:20
[54]

umek [ Szczęśliwy ]

o to, że w tym linku jest nowsza, którą wrzuciłem już w zeszłym wątku!
zaraz ściagnę demo

12.11.2006
17:44
smile
[55]

Judith [ PlayScribe Portable ]

McClanesHungOver2 - w pełnej wersji jest tak samo. A co do wydajności, to w moim przypadku poprawiło ją zainstalowanie sterowników załączonych do karty graficznej, ale przyrost wynosi dosłownie 5 fps.

Ogólnie jednak widać ,że mamy do czynienia z godnym następcą serii.

Tak, w wersji na X360 zdecydowanie.

12.11.2006
18:17
[56]

umek [ Szczęśliwy ]

Nie, nie ściągam, nie ma szans na ruszenie...
mcClanesHungOver2- zniechęciłeś mnie trochę, ale i tak kupię grę

12.11.2006
19:56
[57]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

W oczekiwaniu na 20 listopada przechodzę po raz kolejny Chaos Theory i muszę przyznać ,że grafika wciąż prezentuje się bardzo ładnie (co ciekawe bez gigantycznych wymagań jak w przypadku Double Agent). Na screenie np klimatyczny zachód słońca na tle morza zółtego widoczny z baterii w Korei Północnej.

12.11.2006
21:53
smile
[58]

CHESTER80 [ get LOST ]

McClanesHungOver2 --> Piękna fotka, urocza miejscówka, Chaos wymiata!

Doom IV? :) ------>>

Double Agent skończony! Nawet dwa razy bo są dwa różne zakończenia. Mam "burzę mózgu" w głowie i muszę sobie poukładać swoją ostateczną opinię o najnowszym SC. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to trzy słowa "kontrowersyjny", "niedopracowany", "rewolucyjny". Kontrowersyjny bo nie każdemu spodobają się nowości, niedopracowany bo 99% graczy bluzga na twórców, rewolucyjny bo połowa gry toczy się w tym samym miejscu, a reszta zadań toczy się w dzień! Na szczęście są też zadania nocne (uff). No i gracz ma kilka razy realny wpływ na wydarzenia, rozwaliło mnie że możemy nawet... he he, nie mogę wam tego zrobić :) O trybie multi nic nie powiem bo nie grałem, o singlu powiem krótko: jest super ale za krótko.

Ostateczna ocena (bez uwzględnienia problemów technicznych): 8.9/10
Ocena za wszystko (uwzględniając babole): 6.9/10 (dwa punkty minus to i tak mało za te wszystkie chwile gry gra wywala się do pulpitu)

Plusy:

-To Splinter Cell i to już jest plusem :)
-Oprawa graficzna na max detalach (festival shaderów)
-Zarys fabuły (szkoda że tylko zarys)
-Wykonanie Fishera i jego ruchy (genialne)
-Misja nocna w Szanghaju (masakra)
-Różne nowości i patenty (oraz zżynki z MGSów :)
-Chrysler 300C Hemi, miodzio!

Minusy:

-Błędy, błędy, błędy
-Koszmarne wymagania dla max ustawień
-Szczątkowa fabuła (dalej nie wiem co z córką Fishera)
-Brak filmików przerywnikowych (bo te co są to kilkusekundowa animacja)
-Brak filmików a'la CNN wprowadzających w zadania
-Brak filmiku Intro i Outro
-Za krótka
-Misje dzienne, za dużo ich, jedną mogę przełknąć

Za grę w wersjach PC oraz Xbox360 odpowiadają Chińczycy z UbiSoft Shangahi i w tym momencie dla fanów SC wszystko jest jasne, to oni zrobili Pandorę która była fajna ale gorsza od jedynki, nie mówiąc już o Chaos Theory. Panowie z Shanghaju - ręce precz od Fishera! :)

Ulubiona misja: Szanghaj nocą.

Moje oceny dotyczące poprzednich odsłon SC:

SC 10/10
PT 8/10
CHT 9.9/10
DA 8.9/10

I to tyle póki co odemnie. Jestem bardzo ciekaw jak wam się spodoba pełna wersja, czy spodoba wam się ostatnia misja i pewien zajebisty patent który tam zastosowali. Na pewno wam się spodoba ;)

12.11.2006
22:41
smile
[59]

DarkQra [ Konsul ]

Na razie nie mogę sam dużo powiedzieć o tej grze, ale uważam, że nie uwzględnianie multi jest dla tej gry krzywdzące. Multi jest genialne, z jednej strony banalne, z drugiej cholernie trudne, z jednej akcja dzieje się szybko jak błyskawica, z drugiej- liczysz każdą sekundę. Takich rzeczy można by wiele dopiswać, co moim zdaniem na pewno podniosłoby ocenę. No ale jak nie grałeś to skąd masz wiedzieć :D. JAk będę pisał reckę to o multi na pewno będzie- bo jak opisywać grę w kosza bez piłki?

12.11.2006
22:54
[60]

Judith [ PlayScribe Portable ]

CHESTER80 - grałeś tylko w wersję na PC? Chyba tak, skoro twoja ocena jest tak wysoka.. Delikatnie rzecz ujmując, jeśli spotkałoby się dwóch graczy, z czego jeden przeszedł gre na X360, a drugi na PC, to okazałoby się, że nie mieliby o czym rozmawiać, bo

spoiler start
Połowy rzeczy, które widział posiadacz konsoli, pecetowiec w ogóle nie zobaczył
spoiler stop


A co do najlepszych misji, to chyba najbardziej podobała mi się Kinszasa.

12.11.2006
23:01
smile
[61]

CHESTER80 [ get LOST ]

Judith --> Tak, grałem na PC, nie mam dostępu do wersji na Xbox360, a wersje na PS2 będę miał w grudniu (to podobno zupełnia inna gra). Zaintrygowałeś mnie, grałeś na Xbox360? Wiesz coś więcej o tych różnicach, wydawało mi się (z tego co czytałem) że PC i Xbox360 dostały to samo.

12.11.2006
23:45
[62]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Sorry, to jednak nie do końca tak, wersje na X360 i PC są mniej więcej takie same. To wersja na PS2 ma być inna.

13.11.2006
00:18
smile
[63]

CHESTER80 [ get LOST ]

Można się zakręcić z tymi wersjami :) Ale tego o czym piszesz rzeczywiście nie ma w grze a było na trailerach. Przeczytałem przed chwilą że zakończeń może być więcej niż dwa, pozatym oglądając filmiki z przechodzenia misji widzę że można przejść daną misję w ciekawszy sposób niż ja to przechodziłem, więc chyba od jutra gram od nowa (a miałem dokończyć Gran Turismo cholera :)

A w wersji na PS2 jest podobno misja że trzeba uratować córkę z rąk terrorystów i w ogóle są jakieś bonusowe zadania po przejściu fabuły. Może tam jest to metro?

Zastanawia mnie jeszcze jedno, czemu w grze która zajmuje 10GB nie ma masy filmików i 20 ogromnych misji podzielonych na 3 czy nawet 4 chaptery? Co się do cholery dzieje z twórcami gier?

13.11.2006
00:36
smile
[64]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

Witam :) Jeśli chodzi o misję, która najbardziej mi się podobała, to początkowo typowałbym Morze Ochockie. Szczególnie fajnie grało się w początkowej fazie. Rozgrywka na statku nie była już tak emocjonująca. Trochę to było chaotyczne, a i cele niezbyt ciekawe. Najbardziej spodobały mi się chyba poziomy na statku rejsowym, głównie ze względu na parę ciekawych projektów pomieszczeń i motyw z posyłaniem ładunków EMP w stronę maszyn stojących w kasynie. Natomiast gdybym miał wytypować najbardziej "Splinterowy" etap to byłby to Szanghaj, choć level ten jakoś nieszczególnie przypadł mi do gustu. Może dlatego, że przypominał mi kasyno z ostatniego Hitmana, a tamten poziom przechodziłem po xxx razy ;)

A jeśli chodzi o rzecz, która mnie najbardziej poirytowała - nie są tu wysokie wymagania, nie są to liczniejsze niż w CT błędy, a to, że 4 kur** etapy rozgrywają się w tym samym miejscu.. co z tego, że można odwiedzać nowe pomieszczenia.. BADZIEWIE! nie znoszę takich uproszczeń w grach.. ostatnio w podobny sposób wkurzyła mnie druga część Desperados, choć tam niektóre plansze odwiedzało się bez żadnych "przerw" w postaci misji rozgrywanych na innym terytorium :/
IMO gra ta powinna mieć co najmniej 8 zupełnie oddzielnych i rozbudowanych etapów, a misyjki w kwaterze JBA powinny stanowić krótkie i mało ważne przerywniki.

"Zastanawia mnie jeszcze jedno, czemu w grze która zajmuje 10GB nie ma masy filmików i 20 ogromnych misji podzielonych na 3 czy nawet 4 chaptery?"
Splinter Cell zawsze miał jakoś tak koło 10-13 poziomów.. tyle że w poprzednich grach przeważnie każdy nowy etap rozgrywany był w innym miejscu, a rzadko powracało się do zbadanych już lokacji.

13.11.2006
17:53
[65]

umek [ Szczęśliwy ]

I już mi psujecie obraz... a nowy komp dopiero na święta...

13.11.2006
18:08
[66]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

tyle że w poprzednich grach przeważnie każdy nowy etap rozgrywany był w innym miejscu, a rzadko powracało się do zbadanych już lokacji.

Tylko jeden raz, w jedynce sie wracalo do ambasady, poza tym, zawsze byla inna lokacja

13.11.2006
19:10
[67]

drago14 [ Konsul ]

siema. mam takie pytanko. czy w sc: chaos theory <ps2> mozna grac w trybie kooperacji na jednej konsoli?? z góry dzieki za odpowiedz

13.11.2006
20:08
[68]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Z tego co mi wiadomo to tak- etapy przerywane są jednak loadingami.

14.11.2006
22:17
[69]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Trzeba przyznac ,że etap "Bathouse" w Japonii też jest konkretny.
--->

16.11.2006
20:32
[70]

drago14 [ Konsul ]

witam. mam jeszcze jedno pytanie. czy w sc: chaos theory na ps2 została zachowana ta swoboda poruszania sie po poziomach z wersji na pc? bo czytałem ze poziomy są okrojone

16.11.2006
21:20
[71]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Mam pytanko do wielbicieli Sama F. Nie chcę robić tutaj z siebie idioty ale jak się robi split jumpa ??? Gram teraz w SC CT i nadarzyła się okazja, ale próbuje, próbuje i nic mi stego nie wychodzi, staje przy ścianie naciskam skok, a Sam tylko skacze w miejscu. Pomorzecie ???

16.11.2006
21:44
smile
[72]

DarkQra [ Konsul ]

O fajnie, następny pomorzanin tutaj :D

A serio: W singlu czy w multi? Jak w singlu to jak jesteś w najwyższym punkcie klikasz ponownie shift. Jeśli w multi, to zdaje się, że musisz stanąc przy ścianie, kliknąć shift, po czym shift i jeszcze raz shift. Chyba. MAniactow SC ma to do siebie, że ja to już robie automatycznie i czasem jak ktoś się pyta, którym klawiszem coś się robi, to już nie pamiętam :P

16.11.2006
22:18
[73]

Toshi_ [ Pretorianin ]

w SP Sam popatrzy na ścianę w miejscu, w którym można zrobić split-jumpa. Wystarczy stanąć tam przodem do ściany i wcisnąć SKOK.
W SvM sprawa jest kapkę bardziej skomplikowana - w wąskim przejściu musisz stanąć przy ścianie bokiem, podskoczyć, drugi raz nacisnąć SKOS, żeby szpieg się odbił, a mniej więcej w połowie odległości między ścianami trzeba JESZCZE raz klepnąć SKOK.
Starym wyjadaczom nie zawsze to wychodzi - w PT było znacznie łatwiej.

QRa => nie pamiętam kiedy ja cię ostatni raz widziałem robiącego split-jumpa w SvM... A teraz to już na pewno cię nie zobaczę, skoro tak cię demo DA wessało...
A tak wogóle to w DA nie ma split-jumpów xD

17.11.2006
11:07
[74]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Małe pytanie.
W polskiej wersji Thiefa II w misji "Życie Towarzyskie" (to ta ze skakaniem po dachach) można znaleźć listę gości, gdzie na ostatniej stronie znajduje się wpis "Wielmoża Bukary - wyproszony (sam zjadł całą chałwę waniliową)".
Czy tak było już w oryginale, czy to taki "inside joke" tłumaczy?

17.11.2006
15:09
[75]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Dzięki za pomoc, ale chyba coś źle robie bo dalej nie chce się "rozkraczyć", albo w nieodpowiednim miejscu. Jestem w budynku Displace, na 3 poziomie i chcę to zrobić w korytarzu na prawo od windy (stojąc z windą za plecami), da rade tutaj ???

17.11.2006
16:35
smile
[76]

DarkQra [ Konsul ]

Korytarz musi być jeszcze odpowiednio wysoki na taki numer. Z tego co pamiętam, w tamtym miejscu Split Jump był niemożliwy.

Poza tym, po co ci ta wiedza? Zarówno w singlu, jak i w mutli, ta umiejętność przydaje się bardzo rzadko (w multi to nawet nie pamiętam, kiedy mi się to do czegoś przydało). Pamiętam jeden moment w singlu, gdzie tego użyłem- w Pentouse niedaleko ogrodu, gdzie trzeba było podczepić się do kamery- 2 gości tam było i na obu skakałem split jumep, wywabiając ich do korytarza.

A demko DA jest suuuper :D Mowa o multi, bo - choć również fajne- demo singla jest za krótkie. Zupełnie jak demo L:P

17.11.2006
17:55
[77]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Korytarz musi być jeszcze odpowiednio wysoki na taki numer.
Hmm... Pamiętasz te miejsca na Aqua czy Missle? Split jump na wysokości ok. 0,5 m xD

17.11.2006
20:24
smile
[78]

DarkQra [ Konsul ]

Ale to multi, tam można zrobić split jumpa mając stopy zawiszone 5 cm nad ziemią :P

18.11.2006
00:44
[79]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

DarkQra --> Wartownik na mnie akurad szedł, i chciałem tak dla bajera fajną akcje odstawić. Drugi raz chciałem kogoś w ten sposób załatwić, pierwszy raz był w SC, a w SC CT jeszcze ani razu tego nie robiłem i chyba do końca gry tego nie zrobię.

18.11.2006
08:32
[80]

DarkQra [ Konsul ]

W Splinter Cell jeden odbijanie od ścian to ja masowo wykorzystuję:P W CTeka naprawdę sporadycznie. Na pewno będziesz jeszcze miał okazję zrobić ten numer.

19.11.2006
01:00
smile
[81]

Toshi_ [ Pretorianin ]

W SC1 miało to sens z racji dośc trudnego ogłuszania przeciwników.
W PT z tego samego powodu PLUS half split-jumpy wymagane, żeby dostać się do kilku miejsc.
W SC:CT split-jump jest wg mnie tylko dla bajeru - mi on się nigdy nie przydał. Kiedy musiałem już koniecznie kogoś powalić na ziemię - robiłem to za pomocą "The Omega Punch Strike" xD

A tak wogóle - zachęcam do gry w taki sposób, żeby zabijać/ogłuszać JAK NAJMNIEJ osób. Ja lubię też przechodzić grę zuzywając też jak najmniej sprzętu. TO się nazywa stealth :)

PS. Szkoda, że nie kontynuowali pomysłu z "The NSA Training Program" - filmiki były genialne :D
"This is John. John is a terrorist!"

19.11.2006
09:01
smile
[82]

DarkQra [ Konsul ]

"He's daily routines are:
- taking hostages,
- placing bombs,
- trying to conquer the world "

Pisałem z pamięci :D. Toshi, ja przechodząc single również grałem w zasadzie bez sprzętu, dlatego miałem potem problemy w multi, bo mi szkoda granatów było- musiałem się przestawić :D

19.11.2006
13:40
[83]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Ja to nawet jak w strzelanki gram to kieruję się zasadą "on shot-one kill". W FEAR'ze to jak w walce straciłęm wiecej niż 5 HP to wczytywałem ;] Jakoś tak po prostu. W SC sprzętu też prawie nigdy nie używałem, chyba że dla zabawy/sprawdzenia jak działa

20.11.2006
17:16
[84]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Ma ktoś savea startowego z SC CT z pierwszej misji w korei południowej ??? Prąd mi siadł akurat gdy grałem i mi się cały profil zesrał. Jak by ktoś był tak życzliwy na ten adres -> [email protected]
THX from de małtejn.

22.11.2006
16:04
smile
[85]

$heyk [ Master Chief ]

Prośba o pomoc. Gram w pierwszą część Thief'a (Gold) i utknąłem w misji piątej, "Assasins". Muszę śledzić niedoszłych zamachowców, a potem okraść dom Ramireza. W zasadzie wykonałem już całą misję, mam jego sakiewkę i wystarczająco dużo stuff'u (chyba ze 1900 złota), ale nigdzie nie mogę znaleść srebrnego pogrzebacza, który jest konieczny do ukończenia misji na Trudnym poziomie. Gdzie go znaleść?

22.11.2006
16:55
[86]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Na najwyższym piętrze jest zamknięty pokój z kominkiem. Musisz tam wejść, zgasić ogień strzałą wodną, otworzyć tajne wejście wewnątrz kominka i podpieprzyć pogrzebacz.

22.11.2006
19:22
[87]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Podeśle mi ktoś tego sejwa ???

22.11.2006
19:58
smile
[88]

$heyk [ Master Chief ]

Mephistopheles ---> Wielkie dzięki.

22.11.2006
23:19
smile
[89]

DarkQra [ Konsul ]

Save'a nie mam, więc nie wyślę. A przechodzić gry po raz nty mi się nie cchę, wole koxać multi CT i demko DA.

23.11.2006
22:59
[90]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Mephisto - z tego, co wiem z moich i kumpla prób, save'y z jednego profilu nie działają pod innym. A przynajmniej NAM nie działały 0_o

A tak wogóle to SC:CT jest łatwy i w miarę krótki, więc nie powinieneś mieć większych problemów z ponownym przejściem tych paru misji. Zwłaszcza, kiedy je już znasz.

24.11.2006
00:00
[91]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Toshi_ ---> Pomyliłeś adresatów. :)

Przy okazji, mimo pewnych traumatycznych przeżyć, zainstalowałem sobie Thief: Deadly Shadows. W sumie nawet nie odpycha mnie już tak jak kiedyś (pewnie dlatego, że dziś łyknąłem 4 apapy i jestem zbyt spokojny :P). Czy ktoś mógłby mnie nakierować na jakiś mod zmieniający kolor tego beznadziejnego niebieskiego podświetlenia?

24.11.2006
15:07
[92]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Bla bla bla... Chodziło mi o UltRafaga xD

Mephisto - jakie powietlenie? To w menu czy jakies w trakcie gry?

24.11.2006
17:01
[93]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Toshi_ ---> Chodzi mi o podświetlenie w trakcie gry, na przykład przy podnoszeniu przedmiotu.

24.11.2006
17:03
[94]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Marudzisz jak stara baba ^^

24.11.2006
17:16
[95]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

A co? Mam założyć maskę spawalniczą? Przez ten idiotyczny wymysł programistów czuję, jakby coś wypalało mi ciało szklistego z oczu.

29.11.2006
13:53
smile
[96]

Ertix [ Pretorianin ]

Witam, mam pytania odnośnie MGS2 na PC. Mianowicie chodzi o sterowanie ;)

1. Jak się podczas gry włącza MENU, zapisuje gre ?
2. Jak się skacze lub przeskakuje przez rózne skrzynie czy cuś ? chyba że się nieda.

Z góry dzięki za odp. :>

29.11.2006
15:07
[97]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

Kiedy uruchamiasz grę z płyty, wyskakuje menu, z którego zamiast startować, możesz odpalić program konfiguracyjny. Tam masz wymienione całe obłożenie klawiatury.

02.12.2006
11:05
[98]

Psycho_Mantis [ ]

Witam po długiej przerwie spowodowanej pobytem w szpitalu...

Na wstępie miła niespodzianka - dziękuje Wam za nominację gwiazdkową bo to tylko dzięki Wam ją dostałem.
Poza tym co tak cicho? Splinter Cell 4 aż tak bardzo nie zachwycił? Ja się pochwalę, że powróciłem do Second Sight w bardzo wolnej chwili :)

Ertix --->
Ad. 1. Nie ma standardowego menu. Aby zapisać grę zadzwoń pod 140.96 z Codeca i wtedy zapiszesz grę :)
Ad. 2. Przycisk action wszystko robi, tzn. tam gdzie możesz przeskakujesz przez barierkę czy wskakujesz na skrzynię.

02.12.2006
11:27
[99]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

"Splinter Cell 4 aż tak bardzo nie zachwycił?"
W CDA dostał 6/10. Ocena zaniżona względem większości serwisów, ale sam fakt przyznania takiej punktacji przez recenzenta, który Chaos Theory ocenił na 9+/10 sporo znaczy. Ja sam Double Agenta na oczy nie widziałem, ale czytając recenzje i opinie pojedynczych graczy nie doszukuję się w tej grze niczego godnego pochwały. Dodatkowo cięcia względem konsol starej generacji oraz oszukiwanie fanów poprzez pokazywanie na trailerach rzeczy, których nie ma w grze to bezczelne chamstwo i sranie ludziom w czystą pościel. O skandalicznie wysokich wymaganiach nawet nie wspomnę. Mam nadzieję, że Ubi ostro dostanie po tym w dupsko.
Zresztą ja już dawno mówiłem, że tak będzie. Żeby tak samo dobrze szło mi w STSach i totolotku, to już dawno leżałbym na Bahamach z kilkoma butelkami najdroższego koniaku i tuzinem prostytutek.

02.12.2006
12:22
smile
[100]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Ja DA podobnie jak Mephistopheles nawet nie powąchałem ale cztajac tu wasze posty oraz recenzje to widze że Ubi dało ciała delikatnie mówiąc ;/. Na gwiazdke dostanę Karte graficzną (nareszcie :D) to przetestuje to "CUŚ" i wtedy bede mógł powiedzieć coś więcej ale jakiegoś specjalnego zaskoczenia się nie spodziewam ;/

02.12.2006
12:53
smile
[101]

CHESTER80 [ get LOST ]

W CDA dostał 6/10

W którym numerze jest ta recenzja? Nie uwierzę jak nie zobaczę.

02.12.2006
12:59
[102]

feniksus [ Pretorianin ]

A ja zupelnie na powaznie zastanawiam sie aby nie anulowac preorder'u na zakup SC:DA w Cenega. Niestety mam X800 GTO i giera zwyczajnie mi nie pojdzie. Patch'a nie widac, k.... takiej plamy jaka zrobil UBIsoft dawno nie widzialem.

02.12.2006
13:10
smile
[103]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Chester, w najnowszym.

feniksus - moja rada, lepiej odwolaj

02.12.2006
13:28
[104]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Teraz już uwierzysz. :)

02.12.2006
13:32
[105]

CHESTER80 [ get LOST ]

O, dzięki za screena, szokująca ocena, Double Agent nie zachwyca ale żeby od razu dawać 6 to gruba przesada.

02.12.2006
22:50
[106]

DarkQra [ Konsul ]

No chyba przegięli. Musze zobaczyć, co oni o multi tam napisali, bo pod pojęciem "oprawa" kryje się nie wiadomo co. 5 za grywalność? Mnie demo wciągnęło, a co dopiero ful.

03.12.2006
19:18
[107]

Toshi_ [ Pretorianin ]

QRa - kiedyś, przed Shrekiem 2 widziałem reklamówkę "Rrrrrrr!". Trwało to z 5 minut, ale ośmiałem się z kumplem zdrowo.
Później postanowiliśmy iść na ten film - okazało się, że 5 minutowy trailer był śmieszniejszy niż całość... Na dodatek tekstów, które tak nas rozśmieszyły w zapowiedzi, wogóle nie było... O_o
Nie zawsze super demo => zajebista pełna wersja.

PS. Może kto zeskanować reckę DA? ];->

PS2. Tego typu ocen spodziewałem się na długo przed premierą. To przeczucie rosło wraz z każdą wiadomością o "rewelacyjnych nowinkach" w grze :-/

03.12.2006
19:28
[108]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Nie zeskanuję, bo:
a) przez najbliższe 4 dni znajduję się 40km od mojego skanera,
b) obawiam się gniewu smugglera.
:P

03.12.2006
19:51
smile
[109]

Ertix [ Pretorianin ]

Konwersja MGS2 to dno jakich mało ;) po godzince wywaliłem. Być moze to dlatego że wcześniej skończyłem wersję PS2, a niedorobiona konwersja mnie po prostu odpycha. Chcę jak najszybciej o tym zapomnieć ;P

04.12.2006
15:57
[110]

feniksus [ Pretorianin ]

Ertix ---> DNO to jest wypuszczenie gry, ktora miala aspiracje byc "wielkim hitem" a w rzeczywistosci okazuje sie niedopracowanym gniotem, ktore swoje laskawe uruchomienie uzaleznia od pojedynczej nowinki na karcie graficznej. Nie wazne przy tym ze gra bedzie sie ksztusic, liczy sie tylko to ze trzeba gre wydac i miec w dupie wszystkich innych uzytkownikow, ktorzy nie sa szczesliwymi posiadaczami docelowej karty. Zenada i chamstwo w wykonaniu Ubisoft - i na po(c)hybel im.

04.12.2006
17:19
[111]

DarkQra [ Konsul ]

feniksus oczywiście Shaderów 3.0 nie mam, stąd ten gniew. Zauważyłem zjawisko, że jak ktoś nie ma shaderów 3.0 to psioczy na co się da związanego z DA. Pozostali czepiają się innych rzeczy. Poza tym, za chwile każda nowa gra będzie wymagać shaderów 3.0. Postęp technologiczny. Akurat na DA tak wyszło i kicha.

Rozumiem, jak coś by wymagało piątej lampki w czwartym sterowniku karty 15 generacji, ale na zachodze karta mająca shadery 3.0 to norma, 6600 gt to ostatni shit. A dlaczego Ubi ma się przejmować takim zacofanym krajem jak nasz? W SC Polaków grających po necie jest może coś koło setki, co na skale światową jest śmiesznie mało.

Czy gra jest wielkim hitem? Nie wiem, dopóki sam się nie przekonam. Czytałem recenzję w PSX Extreme, gdzie DA zostało ocenione jako "najlepszy ze wszystkich SC". W CDA ocenili tragicznie. Z powodu wielkiej różnicy zdań nie wierzę nikomu. Być może pewne aspekty mii się nie spodobają. Może uznam tę grę za shit. Może. Ale to nie powód, żeby wrzucać twórcom, bo gra czegoś wymaga. Gothic 3 też ma mega wymagania, do dobrej grafy wymagane są shadery 3.0 (widzieliście screeny? bez nich to shitowa grafa jest) i jakoś jest ok. Ale jak SC:DA nie chodzi, to już jest chamstwo... Czas upgrade kompa zrobić. Kasy nie masz? Ja też nie. Rok odkładałem na shitowego gfa 6600gt, ale mam te %^&$#$@ shadery 3.0.

Przypomnina mi się sytuacja z DVD- na początku mało popularne, potem coś się pojawia na nowym nośniku i psioczenie, dlaczego gra xxx wymaga DVD, jakby na CD nie mogli nagrać. To samo jest tutaj. Uważam wrzucanie na twórców gry z powodu tego, że gra ci nie działa za żenadę i chamstwo.

04.12.2006
17:31
[112]

CHESTER80 [ get LOST ]

Kupiłem dzisiaj CDA i już trzy razy przeczytałem tą recenzję, co ciekawe autor rozważał nawet 5/10 (LOL). Ciekawa sytuacja z tymi ocenami, nowego Psx Extreme jeszcze nie czytałem, ale w Neo+ niejaki Cubituss ocenił DA na 9.2 i napisał że to najlepsza część SC! Na GameRankings PeCetowy DA ma średnią 84% więc całkiem nieźle. Moja skromna osoba dała tej odsłonie Splinterka 8.9. Uważam że w CDA wyraźnie przesadzili z oceną, może Cenega tym razem nie chciała zapłacić? :))



Ertix --> Jak grałeś najpierw na PS2 to rzeczywiście wersja PC może cię szybko odrzucić, ja grałem najpierw na PC i oczywiście miałem problemy z uruchomieniem, ale poczytałem posty na forum Konami, zrobiłem co trzeba i potem delektowałem się grą. Sterowanie klawiaturą w MGS2 jest ciężkie ale da się przyzwyczaić i później już nie przeszkadza.

04.12.2006
18:19
[113]

feniksus [ Pretorianin ]

DarkQra ---> Powiedz mi co Ci po tych upiekszaczach(SM3.0) skoro ta gre uruchomisz na swojej karcie w rozdzialce 800x600 z redukcja wiekszosci tych upiekszaczy a i tak bedzie ona chodzila "mizernie". Nie wiem jaki masz proc i ile ram'u, ale ciekaw jestem Twojego samopoczucia kiedy dojdziesz do wniosku ze masz gre w postaci slideshow (no tutaj troche przesadzilem). Wiesz ta gra chodzi podobnie jak Stolen, ktory zostal tutaj objechany wlasnie za optymalizacje kodu.
I nie badz naiwny, ze skoro jednemu potentatowi karty z SM2.0 wyszly gorzej (w porownaniu do konkurencji) niz z SM3.0, to olanie uzytkownikow z SM2.0 nie stanowi walki o prymat lidera k. graficznych. Przejrzyj sobie dodatkowo forum SC:DA gdzie uzytkownicy wlasnie ci z zachodu jezdza ostro po UBI - takze ci ktorzy SM3.0 posiadaja.
No i jeszcze ten Gothic3, do ktorego sie odwolujesz - tutaj sprawa jest jak najbardziej OK, chcesz miec "super wodotryski" postaraj sie o SM3.0. Jesli nie chodzi ci o grafe uruchom gre na starszej technologicznie, ale nie/koniecznie slabszej karcie. I tylko nie wmawiaj mi ze w skradanke grasz po to by podziwiac grafike np zeby zobaczyc pot na Fishera czole podczas wspinania - bo to bylby juz slaby zart;-)

04.12.2006
18:39
[114]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Hm, a jak gra to w 90% slideshow na GF 7900 GT (256bit/256mb) i 1 Gb ramu? To chyba jednak kpina, zwłaszcza, że zmiany sterowników nie pomogły ani trochę. A grafika to, moim zdaniem, krok wstecz w stosunku do CT. Owszem, teksturki momentami ładne i static meshe szczegółowe, ale CT w trybie Shader Model 3.0 i hdr wyglądał bosko (te rozproszenia światła w zależności od powierzchni...). Nie mówiąc o tym, że może poza Kinszasą design jest dość "klocowaty", zwłaszcza więzienie i Kwatera główna JBA.

04.12.2006
19:09
[115]

feniksus [ Pretorianin ]

Judith ---> to tylko potwierdza moje zdanie nt tego czegos co mialo byc swietna porcja rozrywki no a bedzie rozrywac..... ale nerwy na strzepy.
Poza tym kumpel z Anglii gral w SC:DA i nie dogral do konca, a byl podobnym zapalencem gry jak DarkQra - to tez musi o czyms swiadczyc. Pamietam jak jakis czas temu smialem sie z niego, ze jak u nas bedzie premiera SC:DA to juz dawno bedzie dostepny patch naprawiajacy m.in. wsparcie dla SM2.0 - czas pokazal jak bardzo sie pomylilem. A co dziwne wcale nie zapowiada sie aby takowy patch mial sie pojawic. Co prawda na oficjalnym forum SC:DA jest wpominka o tym, ze Ubi potwierdza swoja wtope brakiem SM2.0 i ze beda chcieli to naprawic w niedalekiej przyszlosci, ale niestety sa to nie/sprawdzone informacje. Dla mnie zwykla PLOTA i tyle.

04.12.2006
21:28
smile
[116]

Psycho_Mantis [ ]

DarkQra ---> Zachowania twórców o których piszesz tzn. wydanie gry tylko na DVD (a już na 3 CD nie), wymaganie karty w PS3.0 chociaż gra działa na gorszych to strzelanie sobie w stopy. Nie jest to też dobrze przyjmowane przez ogólno pojętą opinie publiczną. Encyklopedia Gier GOLa jest wydawana i na DVD i na 4CD. Podobnie było w UT 2004. Tyle w tej kwestii. Reszta moich myśli w skrócie pokrywa się z postami [113] i [115] feniksusa.

04.12.2006
21:45
[117]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Z UT2k4 była trochę inna sprawa. Najpierw gra została wydana na 6 (słownie: SZEŚCIU!!!) CD, a dopiero rok później na DVD. Wyraźnych głosów sprzeciwu było mało, bo mały był też nakład w Polsce, ale i tak stosunkowo sporo osób wieszało psy na CDP. Tym bardziej, że jeśli ktoś w 2004 roku miał sprzęt zdolny uciągnąć UT2k4, który pozwalał bezproblemowo grać przez sieć, to odtwarzacz DVD był standardowym wyposażeniem w jego kompie.
W tym przypadku zachowanie CDP bardzo przypominało obecną postawę Ubi.

04.12.2006
23:02
[118]

DarkQra [ Konsul ]

Ja uważam, że kiedyś musiała wymjść gra wymagająca SM 3.0. CT była jedną z pierwsych gier wymagających DVD, a DA jest pierwsze, które wymaga shaderów 3.0. Cała lawina poszła na ubi, ale zaraz kolejne gry zaczną wychodzić z sm 3.0, aż w końcu ludziska się przestaną czepiać. Trochę jest mi ich szkoda, że wprowadzają nowe rozwiązania i zaraz ludzie wieszają na nich psy, oczywiście głównie ci, którzy w DA (nie)przyjemność mieli pograć ze względu na brak SM 3.0. Denerwują mnie opinie osób, któe najeżdzają na DA, a ich głównym zarzutem jest to, że gra im nie chodzi. Ja mam sm 3.0, grę kupię, reckę napiszę- jak będzie do dupy, napisze to, jak będzie ok, to to również napiszę. A w wadach nie napisze wymagania sprzętowe. Cena postępu.

05.12.2006
00:18
[119]

Toshi_ [ Pretorianin ]

QRa => wymagania wymaganiami, ale żeby DA chodziło znośnie na "Rekomendowanym" sprzęcie.
Toto nawet się kaszaniło na GF 8xxx (no, ale to z racji nowości tych kart).
A zresztą - poczytajcie sobie to:

Mephisto => UT 2k4 wyszło jednocześnie na DVD i CD (plus edycja kolekcjonerska - 2 DVD). Rok później to wyszła wersja ECE, też na jednej DVD.

05.12.2006
00:21
[120]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Toshi_ ---> To musiało mi się wszystko pomieszać. W takim razie mea culpa (tak to się pisze? :P).

05.12.2006
12:00
[121]

feniksus [ Pretorianin ]

Po tych calych moich rozwazaniach nt SC:DA zaczynam powoli zastanawiac sie czy ta gra miala w ogole wyjsc na PC. Moze mamy do czynienia ze zwyklym "napisanym na kolanie" portem z XBox'a360;-)

05.12.2006
16:30
[122]

Toshi_ [ Pretorianin ]

KAŻDA część była portem z XBoxa. DA po prostu jest najmniej "pecetową" konwersją xD

05.12.2006
16:51
smile
[123]

Psycho_Mantis [ ]

DarkQra ---> Krytykuję nie gre tylko Ubisoft. SC:DA nie tknąłem i na razie nie mam na to czasu ani ochoty (więc nie zarzucaj, że czepiają się tylko Ci którzy zagrać nie mogą). Mnie chodzi o postępowanie, które powoduje iż żałosna karta mająca PS3.0 grę udźwignie na min. detalach, natomiast karta starsza ale bardzo wysokiej jakości grę udźwignęłaby na średnich detalach ale się nie uruchomi na niej gra bo nie ma PS3.0. To jest żałosne...

05.12.2006
18:16
[124]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

No i przyszła !----->
Jeszcze nie rozfoliowana. Koszulka też kozacka!

05.12.2006
19:08
[125]

DarkQra [ Konsul ]

Psycho--> Uważam wrzucanie na twórców gry z powodu tego, że gra ci nie działa za żenadę i chamstwo.
Cała lawina poszła na ubi, ale zaraz kolejne gry zaczną wychodzić z sm 3.0, aż w końcu ludziska się przestaną czepiać. Trochę jest mi ich szkoda, że wprowadzają nowe rozwiązania i zaraz ludzie wieszają na nich psy, oczywiście głównie ci, którzy w DA (nie)przyjemność mieli pograć ze względu na brak SM 3.0. Denerwują mnie opinie osób, któe najeżdzają na DA, a ich głównym zarzutem jest to, że gra im nie chodzi.

W żadnym z moich postów (111 i 128 ) nie wrzucałem na konkretne osoby, tylko na zachowania ludu. W powyższych cytatach wyraźnie zaznaczam, że wrzucanie na TWÓRCÓW jest głupie. I nie zarzucam, że czepiają się tylko ci, którzy gre uruchomić mogą, ale Denerwują mnie opinie osób, któe najeżdzają na DA, a ich głównym zarzutem jest to, że gra im nie chodzi. A przecież ty nie wrzucasz na gre, no nie? Po prostu uważasz, że wprowadzania obowoiązkowych shaderów 3.0 jest głupie i chamskie. Ok, możesz tak sądzić, co ja na ten temat myślę, napisałem powyżej.
Imo zdecydowanie nie ma powodów do kłotni w tym temacie.

McClane--> Ja dzisiaj zapłaciłem za grę, powinna dojśc jakoś w tym tygodniu :D

05.12.2006
23:35
[126]

Toshi_ [ Pretorianin ]

SC:DA jest gupie bo mi nie działa :P I nie działa wielu ludziom, którym POWINNO działać xD
Koniec dyskusji ;]

06.12.2006
10:40
smile
[127]

jabba_pl [ Legionista ]

Nie wiem w czym macie problem, pograłem wczoraj trochę, na maksymalnych detalach (poza max shadows) w 1280x720 (LCD 16:9) i gra jest jak jak poprzednie Splinterki - bardzo przyjemna oraz chodzi całkiem w porządku jak na dwuletniego kompa - AMD Barton@3200 + 6600gt + 1GB RAM, najświeższe sterowniki do wszystkiego. Jedyne co mi sprawiało problem to ten dziwny starter (autorun?) na którym potrafił się wskaźnik myszy przywiesić na chwilę, ale już nie w samej grze.
Gra jest dokładnym portem wersji z X360 i podobno bardzo różna od bliźniaczych wersji PS2/XBOX, pisane, że to wersje na obecne konsole są uboższe jeśli chodzi o poziomy w sinlgu, natomiast faktem jest, że wersja na starego Xa ma najwiecej opcji sieciowych. Na szczęście mam jeszcze kloca i zagram sobie na nim jak zechcę wszystkich wymordować i zobaczyć "złe" zakończenie :)

Jak komuś marnie chodzi niech zmienia widoki, często przez noktowizor Chaos Theory chodziło płynniej, tu pewnie będzie to samo. Wreszcie multi wygląda jako-tako, bo w CT miałem wrażenie, że gram w moda do UT 2004, teraz nieco grafikę dopakowali w on-line.

Myślę, że za rok Splintera też będą pichcić Chińczycy bo Ubi Montreal zajęte jest Assasin's Creed., poza tym pisze się coś o eksluzywności dla X360, no ale może port na PC będzie a exclusive tylko w stosunku do PS3 i to czasowy... zobaczymy.

10.12.2006
00:08
[128]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Oj, dawno mnie tu nie było. :)
Trochę rozczarowywują mnie tu niektóre komentarze dotyczące DA. Czy ta gra jest rzeczywiście taka słaba? Czy ktoś kto w Splintera pograć lubi ale nie jest jakimś wielkim fanem, powinien inwestować w nową część?
Swoją drogą to ciekawe, że Hitman, który zanotował w trzeciej słabszą formę, teraz cieszy się genialną czwartą częścią. Ze Splinterem jest chyba odwrotnie. A co do tych sześciu misji w single, to ile zajmuje ich przejście? SC zawsze był krótki ale 6 misji to chyba przesada.
A co do SM 3.0 to jak dobrze, że gdy wybierałem karte graficzną to zdecydowałem się na GF6600GT. Wszyscy mówili, że ta karta i tak będzie za słaba by udźwignąć SM3.0, a tymczasem spokojnie mogę sobie na niej pograć w Gothic 3 właśnie z tą wersją SM:)

Toshi>> Czy to nie Ty masz konto na forum CDA i z tobą miałem raz na privie sprzeczke? :)

10.12.2006
12:37
smile
[129]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Wedle mnie spadek formy SC jest efektem corocznego wydawania gry;/ Eidos nie uwijał się z wydaniem Himana 4 ale zato efekt cieszy oko każdego z nas w przeciwienstwie do DA!;]

10.12.2006
13:56
[130]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

A może Ubi zaczyna naśladować swojego głównego konkurenta, czyli EA i teraz przejeło taktykę "nieważna jakość, byleby wydać kolejną część raz na rok".

10.12.2006
19:32
[131]

DarkQra [ Konsul ]

W sumie to ludziska podają 6 misji, nie uwzględniając tych w katerze JBA, których jest 4, bo są one w tej samej lokacji. Imo trochę bs, ale słyszałem, że grę można przejść bardzo szybko, szybciej niż poprzednie Splintery (chociaż może nie tak szybko jak Pandora Tomorrow- widziałem filmik kolesia, który w goidzne z kawałkiem przeszedł całą grę). W gruncie rzeczy, nie wierz nikomu Infernus. CDA dało 6, PSX Extreme dało 9, G-O dały osiemdziesiąt pare procent. I bądź tu mądry.

11.12.2006
11:26
smile
[132]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Niedawno przeglądałem jakieś pisemko konsolowe, w którym była recka DA na X360.
Zachwycali się tam tą grą, wymieniali wszystkie zalety, z trudem doszukiwali się wad. Ku mojemu rozbawieniu padło zdanie, że jest to najlepsza część serii... :-|
No tak... Na X360 i dla konsolowców to może i JEST świetna gra. W końcu wszystkie bugi na PC powstały podczas konwersji. Na Xboxie DA zawsze ruszy, nie przycina, nie grymasi co do sprzętu. A do tego spełnia wymagania wielkiej grupy użytkowników konsol, zwanej czasem "console kiddies". To właśnie dla nich powstały takie "potforki" jak R6 Lockdown czy właśnie SC:DA. Realizm? Zgon od jegnego postrzału? Koniec misji, kiedy strażnicy chociaż RAZ zauważą gracza? Eeeeeee, to nie jest "kuul". Przecież najważniejsze jest, żeby w grze można było "poszczelać", żeby były dużo "karabinów" i żeby można było poderżnąć komus gardło, itd.

Rozumiecie mnie? Do takiego Rainbow Six Rogue Spear nie dało się po prostu z marszu podejść i przejść dowolną misję. Nawet na najniższym poziomie. Taka próba najczęściej skończyłaby się zgonem gracza albo wiekszości drużyny (albo i tym i tym). Aa, i oczywiście faza planowania, która nieraz trwała dłużej niż sama akcja...
Wiem, wiem - na padzie trudniej wycelować niż myszką, dlatego gry konsolowe muszą być bardziej "tolerancyjne".
Fajnie, ale czy wersje PC też? Raczej tak, bo po co robić dwie różne gry pod różne platformy? Lepiej zrobić "przygłupawą szczelafkę" na konsolę i przenieść ją na PC (przy okazji tworząc nowe bugi...). Taniej wyjdzie a i tak się sprzeda - w końcu logo "Rainbow Six" czy "Splinter Cell" to gwarantuje.

infernus => prace nad SC:CT rozpoczęły isę zaraz po premierze SC1 a przed wyjściem SC:PT. Tak samo DA zaczęło powstawać po SC:PT ale PRZED premierą SC:CT, więc mieli więcej czasu niż rok (w końcu robili grę na całkiem nową platformę). Jak wyszło tak wyszło...

11.12.2006
16:57
[133]

DarkQra [ Konsul ]

Toshi zauważył ważną rzecz. Producenci gier nie bawią się w twoerzenie dwóch osobnych giern na dwie różne platformy, tylko najczęściej (niestety) grę robią na konsole, po czym ją konwertują najprościej jak się da na PCety. I tak, grająć chociażby w demko DA, widać typowo konsolowe menusy, akcja pokazywana w grze również wygląda bardzo "konsolowo", ale oprócz tego, gra ma dodatkwoe bajery w postaci bugów przenoszoncych z kosnol plus nowe, wynikające często z niedoskonałej konwersji.

To samo częśto jest z checkpointami- na konsole jest to najpopularnieszjy sposób sejwowania, ale gracz PCetowy jest przyzywczajony do sejowania w każdym, dowolnym momencie. Ale nie, twórcy gier zamiast się bardziej wysilić na konwersję gry, wolą poczekać aż gracze się przestawią na konsolowe metody. Strasznie jest to wkurzając.

Niestety, teraz coraz czesciej będą wychodzić gry przystosowane głównie na konsole, parodiujące starsze, komputerowe wersje (tak jak z R6). Albo się przyzwyczaimy, albo kupimy konsol, albo... zmienimy hobby? Tak czy siak, perspektyw w sumie nie za dużo jest.

11.12.2006
17:02
[134]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

To samo częśto jest z checkpointami
Czy to znaczy, że w DA nie można sejwować w dowolnym momencie.

albo kupimy konsol
Już o tym myśle. I być może w przyszłym roku... :)

11.12.2006
19:52
[135]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Arrghhhh... Kolejny heretyk! Ruszamy z krucjatą! xD

Aha, checkpointy to nie JEDYNY sposób save'owania na konsolach - już w SC:CT na Xboxie można było zapisać w dowolnym momencie. Oczywiście wejście do menu i wybranie odpowiedniej opcji trwa trochę dłużej, niż wciśnięcie "naszego" F5 ;]
To samo rozwiązanie jest w DA na X360 (i pewnie na starszych konsolkach), więc dlaczego nie miałoby być quick save'ów na PC?
No, chyba że UBI chciało się WYJĄTKOWO popisać pomysłowością xD

11.12.2006
20:46
smile
[136]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Toshi_>> Teraz już jestem pewien, że to ty masz konto na forum CDA.

11.12.2006
21:12
smile
[137]

DarkQra [ Konsul ]

Ja nie mówię, że checpointy jako metoda zejwowania jest jedyna na konsolach, ale jest bardzo rozpowszechniona i przedewszystkim na nich stosowana. Na PC również, owszem, ale na PC czasami gra się padem. Kumasz?
Co ja się pytam, pewnie że tak :D

A to że się z Toshim kłóciłeś to całkiem możliwe. Toshiego racja jest jegsza niż twojsza.

11.12.2006
21:16
[138]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

infernus67--> No bo to on ;]

11.12.2006
21:26
smile
[139]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Spoko. Tamta sprzeczka dotyczyła całkiem czego innego i konflikt dawno zażegnany. Zresztą fora dyskusyjne nie są do tego, by siękłócić.

12.12.2006
00:11
[140]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Sprzeczka? CDA? Co sie stało sie? 0_o
No tak... Mam konto na forum CDA... Kurcze, jaki ja tam nick miałem... :-/

Khemm... QRa - wiesz kiedy ostatni raz widziałem kogoś przy PC grającego na padzie? Kilka lat temu. I poza tą jedną osobą kogoś takiego już nie widziałem.

12.12.2006
00:30
[141]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Jeśli chodzi o spekulacje czy gra na X360 jest lepsza to, z tego co wiem, to nie. Może nieco graficznie, ale Rysław mówił, że praktycznie nie ma większych różnic.

12.12.2006
00:30
[142]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Ja gram na padzie na kompie bardzo często we wszystkie ścigałki i większość zręcznościówek. W SC jednak o wiele lepiej gra się na myszce i klawiaturze. Grałem w "pandorę" na playu i rozwiązanie z komputerów okazuje się o wiele lepsze moi8m zdaniem.

12.12.2006
17:30
[143]

Judith [ PlayScribe Portable ]

A grał ktoś z was w wersję na PS2? Są jakieś różnice, w stylu więcej wytycznych, dłuższa rozgrywka, lub coś w tym rodzaju?

18.12.2006
20:28
smile
[144]

DarkQra [ Konsul ]

Co tak cicho siedziecie :P Na rozgrzanie atmosfery, zamierzam tu zrobić antyreklamy Wirtusowi.
Otóż tak z półtrora tygodnia temu zamówiłem DA. Cash zapłaciłem, wszystko fajnie... I co się okazuje?! Że jeszcze nie doszło, ba - nie wiem czy WOGle wyślą i czy nie będę zmuszony kupić DA na allegro! Jestem na maksa zły, bo przez idiotyzm paru ludzi ja, najwięskszy maniak SC muszę czekać #$%#^$^ długo! %#%#$%$#!!!!!!

18.12.2006
20:31
smile
[145]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

A nie lepiej płacić przy odbiorze?

18.12.2006
20:53
[146]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Niby łatwiej, ale jako klan (dywizja Team-Orthodox) wynegocjowaliśmy możliwość kupna DA dla klanu w cenie coś koło 40 zł za sztukę, więc się opłacało, jednak trzeba było przelać kasę za jednym zamachem

24.12.2006
09:29
smile
[147]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

...Back in business again, back in business again, do you trust in me
Back in business again, back in business again
Back in business...

AC/DC - Back in Business

24.12.2006
16:14
[148]

Krasper [ Pretorianin ]

A pamięta ktoś taką skradankę tekstówkę Zorg czy jakoś tak ?

25.12.2006
12:45
smile
[149]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Police Station:

25.12.2006
20:16
[150]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Mogłeś odpuścić sobie filmy przed misjami - w końcu każdy ma takie same :)
Aha, pomieszczenie wypełnione dymem - można je przejść kucając i nie trzeba marnować pocisku :)

25.12.2006
20:25
smile
[151]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

1. W Hitmanach mialem intro zrobione przeze mnie... teraz zmienilem formule filmiku, a zeby bylo ciekawiej ^^
2. Nigdy nie probowalem.

Defense Ministry:

26.12.2006
10:28
smile
[152]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Oil Refinery:

27.12.2006
22:32
smile
[153]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

CIA HQ:

27.12.2006
23:22
smile
[154]

morfeusz2000 [ Chor��y ]

Hej, a może mi ktoś powiedzieć jak w Hitman Blood Money zrobić, by użyć jakiegoś człowieczka jako żywą tarcze? Jaki to klawisz?

27.12.2006
23:23
[155]

Hitmanio [ Legend ]

Tutorial Ci tego tłumaczy, a z mojej pamięci to mając broń w ręku podejść i nacisnąć "E" ...

28.12.2006
15:40
[156]

master53 [ Hans Kloss ]

--------------------=========NIEAKTUALNE=========--------------------


Mam problem z SC:DA. Jestem drugi raz w kwaterze JBA. Muszę włamać się do sejfu Emila i przeskanować dokumenty. Wszystko idzie dobrze, nagrałem wszystkie głosy, włamałem się do biura Emila. Podchodzę do sejfu. Włączył się quicksave. Emil i ten drugi wchodzą do biura. Schowałem się pod biurkiem i czekałem aż zakończą rozmowę. Emil usiadł na kanapie. Wyszedłem więc spod biurka i zacząłem otwierać sejf. No i tu zaczyna się problem. Pojawia się Nokia do łamania zabezpieczeń w sejfach tylko, że nie reaguje na moje polecenia. Próbuje przekręcić zębatki ale cały czas stoją w miejscu i nic się nie dzieje. Czy to jest jakiś błąd w grze czy ja coś źle robię ?


--------------------=========NIEAKTUALNE=========--------------------

28.12.2006
15:42
smile
[157]

Hitmanio [ Legend ]

master53 ==> Się tylko brzydko spytam jakiego masz kompa? Bo się zastanawiam czy na moim pójdzie w znośnych warunkach i grafice ;)
Oczywiście nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie...

28.12.2006
15:56
smile
[158]

master53 [ Hans Kloss ]

Hitmanio -----> Pentium 4 3.00 GHz HT; Abit IS7-E2; Leadtek GeForce 6800 128 MB/256 bit ; 768MB RAM Kingston (CL 3.0)

Edit: A co do samej gry to jest chyba najlepszy SC.

28.12.2006
15:58
smile
[159]

Hitmanio [ Legend ]

Dzięki, to czas sobie załatwić SC:DA :)

28.12.2006
16:04
smile
[160]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Łee, nikt poza Strangerem i Toshim nie komentuje mi filmikow z SC ;(

28.12.2006
16:05
smile
[161]

Hitmanio [ Legend ]

Orlando ==> Ja Twoje filmiki nie oglądałem, bo grę przeszedłem ;) Znając Ciebie starałeś się i to się liczy ;)

29.12.2006
09:59
smile
[162]

DarkQra [ Konsul ]

Ok, to ja mam parę pytań co do Twoich filmików:
1. Czym nagrywasz?
2. Jesli GameCamem, to jak nagrywasz dźwięk?
3. Jeśli frapsem z dźwiękiem, to jak robisz znak wodny?

A tak generalnie to ja też miałem nagrane filmiki z sc1, można je było zassać ze splintercell.pl lub bezpośrednio z FileFronta, ale że nikt, powtarzam, NIKT ich nie ściągnął to wszystkie poszły w pizdu. W związku z tym nagrywam jeszcze raz i odpowiedzi na 3 powyższe pytania się przydadzą :P

29.12.2006
11:36
smile
[163]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

1. Fraps
2. -----
3. Znak wodny? Masz na mysli "Orlando"? Adobe Premiere :)

29.12.2006
11:53
smile
[164]

hamburger 7 [ Pretorianin ]

Ja nie mam serca do skradanek. w MGS3 tylko zobaczyłem faceta to od razu panike siałem i waliłem na oślep przy okazji wyrzucając moje węże.

30.12.2006
11:23
smile
[165]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Dlugo sie z tym meczylem... ale jest...
Kalinatek:

30.12.2006
11:28
smile
[166]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

W wątku DA nikt nie odpisał, więc spróbuję jeszcze raz tutaj: ma ktoś problemy z uruchomieniem Double Agent?

Stery najnowsze, sprzęt żyleta (recommended requirements spełnione), a już na samym starcie wywala komunikat o jakimś błędzie w D3D. Patch 1.02 wgrany, na forum supportu Ubi ani słowa o czymś takim... nie wiem, czego mógłbym jeszcze spróbować. Wszystko sypie się na samym początku, zanim zobaczę jakikolwiek ekran z gry.

31.12.2006
13:30
[167]

feniksus [ Pretorianin ]

Gregor Eisenhorn ---> a czego sie spodziewales po grze ktora nie miala prawa wyjsc w tym roku. Ubi wypuscilo do sklepow jakas wczesna alfe i pokazalo wszystkim graczom gdzie Ci moga ich "cmoknac". Kiedys juz w tym watku wypowiedzialem sie na temat SC:DA i choc uwazam ze gra moglaby byc kozacka ze wzgledu na fabule i pare innych fajnych rozwiazan - to technicznie lezy na lopatkach i robi pod siebie. A jesli chodzi o patcha to musialby chyba wyjsc w postaci dodatkowego DVD zeby naprawic to z czym teraz mamy do czynienia;-)

31.12.2006
16:02
[168]

DarkQra [ Konsul ]

Muszę się niestety zgodzić z feniksusem. Kumpel miał kompa znacznie powyżej wymagań sprzętowych, ale chodziłi mu gorzej niż u mnnie, a ja nawet ich nie spełniam. Za nic nie dało się tego naprawić. Kolo kupił Xboxa360... A na tą platformę Ubi wydało już dwa patche, a na PC nic. No i ludzie grający w DA są podzieleni, jedni uważają że to fajna gra, inni ze wręcz przeciwnie. W stosunku do CT społecznośc graczy była raczej zgodna, zdażali się tylko lamerzy w stylu "a ja wam muwie ze cs jest najlepsiejszy i mozecie mnie cmoknoc", ale generalnie opinie były pozytywne.
Ostatnio kumpel wszedł na serwer CT. Pytam się, czemu nie gra w DA. Odpowiedział, że w necie od 11-15 to jest cud jak będzie jakiś serwer. W CT nie ma możę tylu serwerów co w ET czy CS, ale SĄ i mozna spokojnie pograć. Panie Gregor Eisenhorn, poponuję kupic CT i oddać się rozkoszy grania w tą grę przez sieć. Mimo masy bugów ta gra porządnie wciąga.

31.12.2006
16:46
[169]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Widze, że chyba jedna odpuszcze sobie kupno Double Agent lub poczekam chociaż do jakiejś obniżki.

31.12.2006
16:49
[170]

Hitmanio [ Legend ]

Ja jeszcze w DA nie grałem, ale jestem nastawiony POZYTYWNIE i potrafię grać nie zważając na bugi ;) Chyba, że to bugi, które potrafią całkowicie grę do systemu wywalić...

31.12.2006
18:19
[171]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

---> feniksus

a czego sie spodziewales po grze ktora nie miala prawa wyjsc w tym roku

Hmm, może Gothic 3 osłabił moją czujność. W Lipsku na GC Double Agent wyglądał O NIEBO lepiej, niż Gotyk, a ukazał się nieco później, liczyłem, że nie będzie tak źle..

01.01.2007
10:56
smile
[172]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Chinese Embassy:


Wrzucilem juz wczoraj, ale dopiero rano youtube zatwierdzil.
Za pare godzin wrzuce rzeznie (ktora przeszedlem za pierwszym razem).

01.01.2007
12:38
smile
[173]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Mam problem. Własnie zaliczam Hitmana BM i jestem w 5tej misji. Trzeba tam zabic kolesia w takiej willii z amerykańskimi flagami. Próbowalem kilku sztuczek ale ten palant wiecznie buja się z obstawą ;/ ma ktoś jakies sugestie??

01.01.2007
12:41
smile
[174]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

01.01.2007
12:58
smile
[175]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Abattoir:

01.01.2007
13:57
smile
[176]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

fenks Orlando

01.01.2007
16:14
[177]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Łoooo, Orlando... W tej rzeźni im bardziej w głąb misji, tym więcej niepotrzebnych ogłuszeń :) I do tego ten alarm tuż przed końcową balangą... :-/
Chociaż fabularnie nie miałby on znaczenia, bo i tak Gruzini zaraz sami się dowiadują o wizycie Sama :D

01.01.2007
17:06
smile
[178]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Ja przechodze gre bez zabijania, nie na najmniejsza ilosc ogluszen ; p
Chinese Embassy i Presidential Palace nagrane, instaluje PT :D

01.01.2007
17:29
[179]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Toshi_>>Proponuję, więc żebyś i ty nagrał filmik i pokazał jak przechodzisz gre.

Orlando>>Wielki podziw za wytrwałość i pracę nad filmami. Co prawda jeszcze ich nie oglądałem, bo nie przeszedłem jeszcze DA, ale widziałem z innych gier i wielkie brawa dla Ciebie.

01.01.2007
18:06
[180]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Orlando - ja z kolei zwykle przechodzę na jak najmniejszą ilość WSZYSTKIEGO: KO, zgony, zużyty sprzęt i amunicję... Słowem - stealth totalny :D
Ale oczywiście gratuluję kawału (sporego) dobrej roboty - samo kompresowanie i uploadowanie musiało "chwilkę" potrwać, co? :P
Powodzenia w przechodzeniu PT - tam już 0 killi nie będziesz miał :P

infernus - chętnie, ale nieskompresowany film z całej misji zajmowałby kilka GB, przez co (przy pojemności mojego dysku) musiałbym nagrywać partiami (od jednego autosave'u do drugiego, może i częściej) i każdą część na bierząco kompresować i uploadować.

01.01.2007
18:11
smile
[181]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Facet, NAGRYWANIE tego, to dopiero robota...
Kalinatek robilem chyba 2 godziny...

01.01.2007
18:29
[182]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Co tak długo? Całą misję można przejść w... 30 minut, MAX godzinę...
Chyba że musiałeś powtarzać niektóre fragmenty misji od ostatniego checkpointu ;->

01.01.2007
18:44
[183]

master53 [ Hans Kloss ]

Wczoraj przeszedłem DA i jestem trochę zaskoczony zakończeniem.

spoiler start
Zabiłem Emila, rozbroiłem bombę i włączył się filmik. Antyterroryści spuszczają się na linach z dachu, wchodzą do pomieszczenia gdzie rozbrajałem bombę i... Sama tam nie było. Potem napisy. Może mi ktoś powiedzieć jakie są te 3 zakończenia ? Wysadziłem jedynie statek, a poza tym wszystko robiłem przeciwko JBA (łącznie z zastrzeleniem Jammiego) i nie wiem na które zakończenie trafiłem (najgorsze, przeciętne czy najlepsze).
spoiler stop

Poza tym fabuła jest świetna. Gorąco polecam.

01.01.2007
19:07
smile
[184]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Chyba że musiałeś powtarzać niektóre fragmenty misji od ostatniego checkpointu ;->

O RLY?! NO WAI!!

01.01.2007
19:16
smile
[185]

DarkQra [ Konsul ]

Granie bez żadnych ogłuszeń to paranoja. Nikogo nie zabijać, to rozumiem, ale żeby gre w Splinter Cella ograniczać do przechodzania za plecami strażników i tak aż do "mety" to trochę przegięcie. Co jeszcze, uważam na przykład, że jak tak sobie gram np. w siedzibie firmy Kalinatek i wygodniej jest mi kogoś posłać do piachu, to to robię i już. Raz przeszedłem SC zabijając wyłącznie Nikoladze, ale nagranie takiego totalnego stealth zabrałoby masę czasu, którego mi szkoda na singla (trza koxać multi :D). I nie zgodzę się z Toshim w dziale "niepotrzebnego ogłuszania". Jak grasz w multi przeciwko żywym mercom to sam doskonale wiesz, jak działa siedzenie w cieniu 30 sekund. Najczęsciej jesteś trup, a grę z żywym przeciwnikiem uważam za bardziej rozwiniętą niż na grę z AI, które jest, mówiąc szczerze, średnie.

01.01.2007
22:25
[186]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Owszem, często siedzenie w cieniu czy przemknięcie koło najemnika jest samobójstwem. Lepiej uśpić go czy złapać i odesłać do krainy respawnu. Ale nie zawsze :P

A przede wszystkim - SC1 od SvM (któregokolwiek) różni się znacznie. To są całkiem inne gry. I akurat w Singlu częste są sytuacje, że nie ma znaczenia czy strażnika ogłuszysz, czy nie. Nie tknięcie go wcale nie utrudnia ani nie przedłuża dalszego marszu.
Przykład? Tam w łazience: drugi strażnik przychodzi, chwilkę postoi, odwraca się podchodzi do ściany i stoi... I można go bez trudu ominąć. Tak samo następny, ten przy komputerze. Albo i dwóch tuż przed dotarciem do ambasadora - można schować się w tym "okienku" dalej i normalnie ich olać - pogadają sobie i pójdą dalej.
Tak to jest niestety z oskryptowanymi patrolami... Wystarczy wiedzieć kiedy, dokąd i jak szybko.

PS. Oczywiście ja to piszę o "hardcore'owym" przechodzeniu tej gry. Owszem, lubię też czasem postrzelać ;]

PS2. QRa - ty się śmiesz nazywać maniakiem SC a przechodzenie gry bez KO to dla ciebie przegięcie? Ty lamko :P

02.01.2007
15:16
smile
[187]

DarkQra [ Konsul ]

Pzeszedłem grę 14 razy. Coś jeszcze? :P

02.01.2007
16:02
smile
[188]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Chinese Embassy:

03.01.2007
12:54
smile
[189]

CHESTER80 [ get LOST ]

master53 --> W GOLowym poradniku masz wszystko wyjaśnione co i jak. Z tego co pamiętam sprawa z zakończeniami wygląda następująco:

spoiler start

Zakończenie złe - Sam aresztowany
Zakończenie średnie - Sam znika
Zakończenie dobre - Sam trafia na łódź patrolową i jest bonusowa misja

Ja sobie tak pokierowałem fabułą że miałem najpierw zakończenie złe, potem wystarczyło nie zabijać Lamberta i miałem średnie, ale nie pamiętam jak zrobiłem żeby była bonusowa misja.
spoiler start

03.01.2007
16:50
smile
[190]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Presidential Palace:

03.01.2007
16:53
[191]

Psycho_Mantis [ ]

Jakby ktoś pytał ja cały czas jestem :D i sprawdzam co się dzieje :)


Orlando ---> Rewelacyjna robota :)

05.01.2007
13:23
[192]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

Ubisoft się odezwał - poprosili o logi i wynik dxdiag. Dam znać, jeśli pomogą mi z moim problemem, może wtedy komuś się na coś przyda.

07.01.2007
15:09
[193]

DarkQra [ Konsul ]

Dziwię się, że wogóle się odezwali. Jak pomagałem takiemu jednemu kolesiowi, to nikt, ani Ubi, ani userzy na forum nie odpowiedzili.

09.01.2007
13:00
smile
[194]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Mantis, a moze by tak nowa czesc? Jutro zaczne wrzucac filmik z PT i wolalbym w nowym, ladniej by wygladalo :)

09.01.2007
15:49
[195]

Psycho_Mantis [ ]

Orlando --> ok :)

Nowa część: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5867523&N=1

09.01.2007
15:56
[196]

Tenshay [ Konsul ]

z nieoficjalnych źródeł wiem, że Assasin's: Creed będzie również w wydaniu na PC ;]
czy to prawda?

09.01.2007
16:03
smile
[197]

Tenshay [ Konsul ]

sprostowanie do mojego poprzedniego posta:
sorki, właśnie wszedłem na temat na gry-online.pl o Assassin's:Creed... jest na PC, ok :)
a więc oczekuję z niecierpliwością :D

09.01.2007
16:34
[198]

Psycho_Mantis [ ]

Tenshay ---> Najpierw wypadałoby przeczytać, że jest nowa część i nie pisać tutaj tylko w tej nowej części. Wątek zamknięty :>

10.01.2007
14:50
smile
[199]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

Ech, już 2 tygodnie Double Agent leży sobie na półce i nie mogę w ścierwo zagrać. Ubisoft Tech Support milczy, w PT Cenegi siedzi jakiś lamer, który nie ma o niczym pojęcia i daje rady typu "sprawdź czy płyta jest w napędzie" i "przeinstaluj grę" - to ostatnie, żeby spławić.

Po prostu super.

10.01.2007
14:54
smile
[200]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Nie wiem czy zauważyłeś:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5867523&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.