GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nowy Opel Corsa - piosenka z reklamy

04.11.2006
12:44
[1]

bECKy [ bartek ]

Nowy Opel Corsa - piosenka z reklamy

Moze ma ktos ta piosenke? Jesli sie nie myle zrobil ja Sean Paul. Prosze o wyslanie na maila: [email protected]


z gory thx.

04.11.2006
12:46
[2]

jacek119 [ Konsul ]

Jak nazywa się piosenka z tej reklamy co samochód jeździ na łyżwach po jeziorze ?

04.11.2006
15:14
[3]

bECKy [ bartek ]

UP??

04.11.2006
16:13
smile
[4]

julus [ Legionista ]

@ jacek119
Egg - Walking Away (Tocadisco remix)

04.11.2006
16:27
smile
[5]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

C'MON!

04.11.2006
19:06
[6]

bECKy [ bartek ]

up^^

moze jednak ktos ma ta piosenke...

04.11.2006
19:20
[7]

Przemo_888 [ Piroman ]

Hm...Nie mam tej piosenki ale ona się chyba zwie Sean Paul - Send it on.Pogadam z kolegą i ci może prześle o ile jest w domu.

04.11.2006
19:37
[8]

Przemo_888 [ Piroman ]

Już ci wysyłam.Narazie dodaje wiec to moze troche potrwac.

04.11.2006
19:49
smile
[9]

Przemo_888 [ Piroman ]

Możesz sprawdzać poczte :)

04.11.2006
20:33
[10]

bECKy [ bartek ]

wielkie dzieki Przemo!!! pzdr

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.