GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

World of Warcraft: 1000 gold - w jakim czasie?

02.11.2006
21:50
[1]

Azzie [ bonobo ]

World of Warcraft: 1000 gold - w jakim czasie?

Potrzebuje szybka odpowiedz bo wlasnie pisze prace o mozliwosciach zarobkowania grajac w gry MMO i musze zrobic kalkulacje finansowa.

Ile potrzeba czasu aby sfarmowac 1000 golda? Liczac ze mamy juz rozwinieta postac.

02.11.2006
22:02
[2]

Azzie [ bonobo ]

No ludziska, co jest? Nikt nie gra w WOWa na 60 lvlu? Ile by Wam zajelo sfarmowanie 1000 golda, jakby jakas super laska obiecala sie z Wami umowic na rozbierana randke za taka kase? :)))

02.11.2006
22:10
[3]

Filevandrel [ czlowiek o trudnym nicku ]

Nie jestem autorytetem w tej dziedzinie ale sadze, ze okolo parunastu godzin zajmuje to fachowcom

02.11.2006
22:11
[4]

Blink! [ Generaďż˝ ]

Myślę,że grając dobra postacią i poświęcając okolo 4 godzin dziennie na farmienie kasy, to z 10-14 dni .

02.11.2006
22:13
[5]

Azzie [ bonobo ]

liczymy, ze ktos gra non stop.

Czyli mowisz Blink! ze az 40 godzin? Duzo...

Prosze jeszcze o kolejne opinie, wyciagne jakas srednia...

Ja nigdy nie doszedlem do 60 lvlu wiec nie mam pojecia :)

02.11.2006
22:14
[6]

xywex [ mlask mlask! ]

mi zajelo 5-6 dni po 3-4 godziny dziennie, nie 1000 a ok 850, wiec dolicz do tego jakas tam czesc.

02.11.2006
22:21
smile
[7]

QrKo [ Legend ]

Napisz o Tibii ;)

02.11.2006
22:29
smile
[8]

Bajt [ O RLY?! ]

Zapytaj jeszcze jaka klasa. Moim resto shamanem to chyba by mi z miesiac zajelo jakbym nic innego nie robil :P

Tzn. tak, wyfarmilem jakis czas temu ok 700g, ale to bylo podczas robienia wielu questow (=duzo kasy), a nie zwyklego farmienia. Teraz sie nie da juz tego powtorzyc, bo questy sie pokonczyly :)
Zajelo mi to i tak pewnie ze 3tyg.

02.11.2006
22:34
[9]

Azzie [ bonobo ]

OK, pisze ze 20 godzin trzeba na 1000 golda, wartego na allegro 250 zl

Czyli w miesiac mozna spokojnie 2000 zł wykosic... Nawet nie tak zle.

W Tibie nie gralem wiec skupiam sie na wowie ;)

Tyle napisalem, nie duzo, bo opisuje jeszcze inne metody zarobkowania a calosc musi sie zmiescic na 10-12 stronach, wiec nie moge za bardzo na jednej rzeczy sie skupic.

Zarobkowe granie w gry komputerowe
Działalność firmy polega na graniu w gry komputerowe typu MMO [Massive Multiplayer Online], czyli wieloosobowe gry internetowe. W wirtualnym świecie takich gier można rozwijać postać gracza, zdobywać wirtualne przedmioty czy pieniądze, które mają realna wartość w prawdziwym świecie i które można sprzedawać na internetowych portalach aukcyjnych.
Uzasadnienie wyboru
Praca taka jest dość przyjemna, nie wymaga specjalnych umiejętności ani nakładów pieniężnych. Jest jednakże bardzo pracochłonna i żmudna, a efekty zależą wprost proporcjonalnie od poświęconego czasu. Rosnąca popularność gier tego typu pozwala podejrzewać, że rynek wirtualnych przedmiotów będzie rósł.
Lokalizacja firmy
Praca odbywać się będzie z domu, wystarczy jedynie odpowiednio szybki komputer i łącze z Internetem.
Rynek
Jedna z najpopularniejszych gier tego typu World of Warcraft ma już ponad 10 milionów abonentów, gier tego typu jest już dużo. Potencjalny rynek można szacować na 100 milionów graczy, do których można dotrzeć poprzez ogólnoświatowe internetowe serwisy aukcyjne.
Konkurencja i koncentracja rynku
Konkurencja nie jest zbyt duża, ale jej wpływ jest istotny na ceny. Rynek jest w fazie wzrostu i przez najbliższe lata nie przewiduje się osłabienia tej tendencji.
Wejście na rynek
Podobnie jak w poprzednim przykładzie, wystarczy po prostu zacząć pracować i wystawiać na sprzedaż wypracowane przedmioty czy postacie.
Transport
Jako, że przedmioty są wirtualne i istnieją jedynie na serwerze gry, nie ma potrzeby jakiegokolwiek transportu.
Zapasy, magazyn, wyposażenie, dostawcy
Należy zakupić komputer i łącze internetowe, jednakże jest to zwykle wyposażenie każdego domu.
Magazyn, dostawy, zapasy – nie dotyczy.
Forma prawna
W początkowym okresie rejestracja firmy nie jest konieczna, można to zrobić dopiero w późniejszym okresie, gdy działalność i zarobki zaczną nosić znamiona działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów prawa.
Forma organizacyjna
Jak w poprzednim przykładzie, zależy w całości od preferencji osoby wykonującej tą pracę.
Wstępna kalkulacja finansowa
1000 złotych monet w grze World of Warcraft kosztuje na Allegro.pl około 250 zł. Rozwinięta postać taką sumę może zgromadzić w czasie około 20 godzin grania. Poświęcając 8 godzin dziennie, przez 20 dni roboczych, można zarobić więc około 2000 zł. Nie musi być to jednakże optymalna metoda zarobkowania, wraz z poznawaniem mechanizmów gry, można wypracować lepsze metody.
Źródła finansowania
Nie wymagane nakłady finansowe jeśli dysponujemy komputerem i łączem internetowym.
Perspektywy
Pierwsze tygodnie należy poświęcić na odpowiedni rozwój postaci w grze, aby dopiero później móc w szybki sposób wypracowywać odpowiednio poszukiwane przedmioty, czy też wirtualne złoto. Po tym czasie można spodziewać się stałych wpływów, jednakże nie ma możliwości ich zwiększania, gdyż ograniczeniem będzie możliwy czas poświęcany na pracę. W pewnym momencie zarobki zaczną być powiązane liniowo z czasem poświęconym na pracę.

02.11.2006
22:37
smile
[10]

Sir klesk [ ...ślady jak sanek płoza ]

Profesjonalni farmerzy, ktorzy zarabiaja farmieniem golda zajmuje to nieporownywalnie mniej czasu niz amatorom, ktorzy sa tutaj na forum :)

Bo chyba nie ma wsrod nas jakiegos Koreanczyka grajacego jak maszyna? :>

Majac wykoksowanego maga czy priesta czy huntera (takie moje zdanie) mozna kase farmic w niesamowitym tempie...
Duzo tez zalezy od tego jakie itemy leca. Bo moze byc tak, ze ktos grinduje i leci mu sama kasa i jakis crap a moze byc i tak ze komus np w drugi dzien farmowania wylatuje jakis world epic drop ktory sprzedaje sie w grze za kilkaset golda.

02.11.2006
22:38
smile
[11]

Piotrus1pan [ Senator ]

<-----------

02.11.2006
22:45
smile
[12]

Filevandrel [ czlowiek o trudnym nicku ]

albo ze zwyklej instancji wypada mu pare libramow i sprzedaje je ze 1k w sumie:P

02.11.2006
22:52
[13]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Konkurencja i koncentracja rynku
Konkurencja nie jest zbyt duża, ale jej wpływ jest istotny na ceny. Rynek jest w fazie wzrostu i przez najbliższe lata nie przewiduje się osłabienia tej tendencji.


kompletnie sie z tym nie zgadzam. wiesz co sie teraz dzieje na serwerach blizza? przynajmniej kilka (nascie) razy dziennie dostaje sie whispa reklame o kupnie kasy za kazdym razem z innego "sklepu". duzo jest chetnych do zarabiania w ten sposob. radzilbym przemyslec to, co napisales

Praca taka jest dość przyjemna, nie wymaga specjalnych umiejętności ani nakładów pieniężnych.


znow nie moge sie zgodzic.. farmowanie kasy non stop przyjemne? brrrr... po wyfarmieniu epika zamienilbym granie w wow na mila godzinke lamania kolem ;)

reszta moze byc. ale oglnie troche malo ambitne ;) co to jest?

02.11.2006
22:55
[14]

Azzie [ bonobo ]

cotton_eye_joe: tak? dawno nie gralem, widocznie sie to teraz zmienilo.

A co do przyjemnosci: kazda praca jako taka jest nieprzyjemna, ale chyba milej siedziec w ciepelku przy kompie niz kopac rowy w czasie takiej pogody jak dzis :)

a jest to fragment mojego raportu z przedmiotu o szumnej nazwie "przedsiebiorczosc, innowacje i technologie"

02.11.2006
23:00
smile
[15]

Mitsukai [ Internet is for Porn ]

ale chyba milej siedziec w ciepelku przy kompie niz kopac rowy w czasie takiej pogody jak dzis :)

Po tygodniu? Wszystko bylo lepsze niz kolejna godzina jazdy naokolo krainy w poszukiwaniu thorium vein. :D

03.11.2006
13:52
[16]

Blink! [ Generaďż˝ ]

Z tego co się orientuje,to większość osób farmujących kase używa do tego celu specjalnych botów.W ten sposob farmią dużo golda małym nakładem pracy.Wydaje mi się,że w ten sposób te wszystkie firmy sprzedające kase w WoWie się kręcą.

03.11.2006
14:33
[17]

LuBeK [ Generaďż˝ ]

A co do przyjemnosci: kazda praca jako taka jest nieprzyjemna, ale chyba milej siedziec w ciepelku przy kompie niz kopac rowy w czasie takiej pogody jak dzis :)

Jak dla mnie to o gorsza prace niz ta co opisales to trudno. Osobiscie nie widze, ZADNYCH zalet w takiej "pracy". Niczego nowego sie nie uczysz, nie masz kontaktu z ludzmi i ogolnie ze swiatem, problemy zdrowotne, moze na poczatku by to Ci dawalo satysfakcje, ale jestem przekonany, ze po jakims czasie na mysl o kolejnych godzinach bicia mobkow bys rzygal, czyli w skrocie monotonia i nuda.

Konkurencja duza, zysk nie pewny. Polska to kiepski rynek na tego typu biznes, trzeba by bylo sprzedawac na zagranicznych stronach aukcyjnych, a tam duza konkurencja.

Inna sprawa, ze sam to duzo nie uciulasz, jak grales w MMO to chyba sie domyslasz czemu? Ci co sie profesjonalnie tym trudnia nie robia tego w pojedynke. Kilka osob ktore maja ten sam cel, dzialaja w grupie, ustalaja jakimi postaciami graja, i najwazniejsze, ze zawsze graja ze soba. Dzieki temu jest im latwiej zdobywac poziomy, nie traca czasu na zbieranie grupy, sa zorganizowani i nie potrzebuja nikogo do pomocy.

03.11.2006
14:46
[18]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

Uwierz ze to nie jest przyjemne. Oni takim biciem mobow przez caly dzien rzygaja jak normalni gracze, albo i bardziej. Poza tym ci farmerzy nie maja calej kasy z tego, tylko jakas czesc, reszta idzie dla "bossa".

11.11.2006
21:18
smile
[19]

maxi102 [ Chor��y ]

Farmer to człowiek ktory żyga grą w ktora gra :D

11.11.2006
21:56
[20]

Kaczorowy [ Konsul ]

Blink! --> Dokładnie. Nikt, kto robi to na poważnie, nie bawi się w to ręcznie, tylko zapuszcza bota i idzie spać. Po nocy ma co najmniej kilkaset golda. Blizzard niby z tym walczy, ale tak tylko dla picu, bo gdyby chcieli zrobić to na poważnie, musieliby zamkąć z połowę kont i kto by potem ten abonament płacił.
Wow Glidera można mieć już za 25USD, albo ściągnąć za darmo z sieci, jak wiesz gdzie leżą. Jeszcze latem działało bez problemów sześć różnych botów, a jak jest teraz, nie wiem.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.