GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Supreme Commander - beta

24.10.2006
09:26
[1]

Auxarius [ Generaďż˝ ]

Supreme Commander - beta

I jak dostal sie ktos? Ja niestety chyba spoznilem sie na pierwsza partie, a jestem ciekawy jak cholera co to GPG stworzylo..
Jesli bede mial jakies informacje rowniez napisze co i jak.

24.10.2006
16:56
[2]

Ozzie [ CD Projekt RED ]

Czekam na kluczyk z FP.

01.11.2006
16:17
[3]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Dorwałem betę...

Screen 1

01.11.2006
16:18
[4]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Screen 2

01.11.2006
16:19
[5]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Screen 3

01.11.2006
16:20
[6]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Screen 4

01.11.2006
16:21
[7]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Screen 4

No i co moge powiedzieć. Czekam na tą grę od pierwszej zapowiedzi, przemówił do mnie klimat robotów, przyszłości i wojny o wielkiej skali. W TA nie grałem, w sumie nie wiem czemu...

Na początku nie wyróżnia sie niczym szczególnym, ot zwykły RTS. Niestety nie zdazylem przetestowac dłuzej niz godzine, wiec nie wiem jak wygląda rozgrywka z duzą liczbą jednostek. Ale wiem jedno, ze w becie optymalizacja jest skopana. Jednostki fajnie wygladaja, maja ladne tekstury. Ale im jest wiecej tym fps spada. Sądze że do optymalnej gry w mp nie obejdzie sie bez 2GB, no chyba ze bedzie sie grało na low. Z ramem to nie problem, po prostu sie dokupi, a moze nawet konieczne to nie bedzie, jak Gas Powered Games zoptymalizuje engine. Gorzej jeśli bedzie wymagac do dobrej gry dwujajowca, połowa kompa do wymiany

Ale o samej rozgrywce. 2 surowce, masa i energia. Mase sie zdobywa budujac budynki w wyznaczonych miejsach (zielone ikonki na mapie). Muszę powiedzieć że bazę rozbudowuje sie baaardzo powoli, to nie jest tak ze 5 minut i juz baza wybudowana. Nie wiem, moze jest gdzies opcja zbudowania tego drugiego robota (commandera), ja nie widziałem. Jednostki bardzo łatwo i szybko sie budują, ale też bardzo łatwo sie traci. Dla mnie to plus, przynajmniej nie musisz płakać bo straceniu iles tam jednostek, po prostu dorabiasz kolejne. Czołgi, mechy, samoloty i statki. Czyli trzy typy walk: lądowa, powietrzna, morska. Brakowało mi tego, bo w ostatnich produkcjach olało sie walkę na morzu.

Są 3 rasy. Niebiescy to ludzie, czerwoni to Cybrianie, zieloni to Aeoni. Oczywiscie kolory sa dopasowane do kampanii, w multi mozna se wybrac jaki chcesz. Rasy różnią sie jednostkami i budynkami, ale gra sie nimi dosc podobnie, nie ma ze kazda rasa jest kompletnie inna, jak chociazby w Warhamerze, Warcrafcie albo Starcrafcie. Dla niektórych to plus, dla niektórych minus.

Teraz fajna rzecz czyli zoom. Jestem pod wrażeniem, mozna zarówno kierować pojedynczymi jednostkami, jak i wyzumować całą planszę i kierować ikonkami. Przy czym w trakcie zoomowania nie ma zadnych scinek, wzorowa płynność.

Muzyka bardzo fajna, klimatyczna choc usłyszałem tylko 1 piosenke

Narazie to tyle, musze bardziej poobcowac z grą.

01.11.2006
18:53
[8]

Auxarius [ Generaďż˝ ]

Mecze od 5 dni i powiem tyle - na poczatku myslalem, ze to bedzie niewypal roku. Faktycznie 'ot, zwykly rts'
Jednak po tych 5 dniach sprobowalem DOWa, ktorego przed SC dreczylem codziennie.
'WTF?!' to moja pierwsza mysl. SC jest nieopisywalnie genialny. Epickie bitwy, skalowane jednostki - czolg jest wielkosci czolgu, nie jak w wiekszosci innych rtsow czolg jest jedynie nieco szerszy od piechura.
Do tego epickiego stylu bardzo latwo sie przywiazac - kilkanascie jednostek w DOW to teraz dla mnie jakas smiszna liczba. Nie mowiac o tym, ze nawet to kilka jednostek DOWa daje mniejsze mozliwosci taktyczne i strategiczne od tych kilkuset w SC.

01.11.2006
19:01
[9]

Auxarius [ Generaďż˝ ]

No i jeszcze jedno - bete mozna bez problemu dostac na torrencie.
(to nie piractwo, i chodza po oficjalnym forum i GPG nie raguje wiec chyba chca zeby jak najwiecej ludzi polozylo na tym reke.)

01.11.2006
21:06
[10]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Auxarius --> jak u ciebie z wydajnością? jakiego masz kompa? Ja przestawilem cienie na medium i zauwazylem różnicę.

I czy nie zauwazyłeś takiego buga, ze commander buduje budynki raz szybciej raz wolniej? Pisze standartowo ile czasu bedzie budowac, np. Land Factory 20 sekund, a tu wychodzi minuta jak nie wiecej. Jednak przed chwila zagrałem i wszystko ok było.

Szkoda ze nia ma opcji save :/

01.11.2006
22:32
[11]

Ozzie [ CD Projekt RED ]

MaZZeo -->Robotów budujących można tworzyć nieograniczoną ilość, każda fabryka (naziemnych, wodnych i latających jednostek) może produkować inżynierów.

Szybkość budowy budynków, zależy od tego, czy masz wystarczającą ilość masy i energii. Jeśli obie rzeczy masz na zielono, to tworzenie budynków znacznie przyśpiesza.

Ogólnie gra mi się podoba, ale muszę się jeszcze duuużo nauczyć, zanim zrozumiem jak to wszystko działa.

04.11.2006
14:05
[12]

Toolism [ GameDev ]

Witajcie!
Wszedłem ostatnio w posiadanie bety Supreme Commander i szukam osób gotowych do gry po DirectConnecie? Czy są jacys chętni?

04.11.2006
16:01
[13]

Toolism [ GameDev ]

nikt nie ma ochoty pograc przez siec?:)

04.11.2006
16:02
[14]

Ozzie [ CD Projekt RED ]

Ja chętnie zagram.

W becie nie ma możliwości grania na direct connect, trzeba korzystać z GPG.

04.11.2006
20:34
[15]

Toolism [ GameDev ]

Jeżeli ktoś chciałby grać przeciwko AI w becie, proszę odezwać się do mnie na GG. Powiem jak to u siebie włączyć. Jeśli ktoś generalnie chciałby zagrać po sieci ze mną w wersję 2.7 bety to również proszę pisać:)

04.11.2006
20:45
[16]

maev [ Konsul ]

Czy jest jeszcze szansa na zalapanie sie na beta testy ?

Jak z wymaganiami gry, czy gra korzysta z shader model 3.0 ?

Czy sa bohaterowie ? ;)

04.11.2006
22:21
[17]

Toolism [ GameDev ]

z tego co wiem to gra korzysta z shaderów w wersji 2.0 , bohaterowie..;) gimme a break..;D

A bete hmm.. mozna dostać nietylko na fileplanecie...

patrz post nr 9

04.11.2006
22:30
[18]

Auxarius [ Generaďż˝ ]

na P4 3.2, GF6800 128mb/256bit, 1gb DDR 333 i SB Live! gra w Fidelity i Textures na medium reszta low/off na poczatku chodzi ladnie, jednak przy 450+ jednostkach w MP zakladajc, ze wrog (nawet 1 :(() ma to samo schodzi mi na tragiczny slideshow (i to doslownie, po 1-2fps).

Co do predkosci budowy - wykorzystuj assist, a budynki beda sie budowaly szybciej (jednostki tez).
Ewentualna predkosc Commandera wyjasnil Ozzie.

Maev - raczej niestety nie masz szans na wersje oficjalna, ale nieoficjalna dziala jak najbardziej :p
Macie moze juz c.racka do wersji 3.0 ? Chcialbym pograc ze znajomym, a kurcze nie mozemy znalesc c.racka..

04.11.2006
22:33
[19]

Toolism [ GameDev ]

Auxarius a do czego ci wersja 3.0 skoro wersja 2.7 dziala jak nalezy?:)

Jeśli masz wersje 2.7 to podaj IP , moge zagrac przez DirectConnecta.

05.11.2006
13:14
[20]

Toolism [ GameDev ]

no.. beta testerzy! do dzieła!

07.11.2006
16:43
[21]

herr_spiegelmann [ Chor��y ]

Próbował ktoś grac z komputerowym przeciwnikiem?
Mam semprona 3000, 768MB RAM, detale minimalne, limit jednostek na 500, i nie mogę komfortowo grac na mapie 5x5 km z jedym przeciwnikiem. Nawet nie zlibżam się do limitu gdy gra zacina mi się niemiłosiernie przycinac. Zanim dorobię się jakiejś większej ilości sprzętu 3 poziomu gra staje się niegrywalna.
Zastanawiam się czy tyle zasobów zjada mi AI (niestety nie mam jak przetestowac mulitplayera, za to jak odpalę grę w trybie "piaskownicy", czyli solo, to działa bardzo płynnie :-) ), czy to tak normalnie.
Nie wyobrażam sobie jaki trzeba miec sprzęt by grac komfortowo przy limicie jednostek na 50000 :o

Pozdrawiam

08.11.2006
18:24
smile
[22]

piiit [ Junior ]

jakby ktos byl zainteresowany informacjami o supcomie to powstaje polska stronka o tej grze, sa tam tez informacje o becie i screeny na forum www.supcom.strefa.pl

24.11.2006
16:10
[23]

Radkoss [ Starszy Ratownik ]

Ktoś jest chetny sobie popykac w tą gierke ??

26.11.2006
19:53
smile
[24]

Vaiper [ Konsul ]

Gra jest super, ale GPG nie lubi antivira NOD32 i często łączenie z serwerem kończy się czarnym ekranem i musze resetować kompa .

27.11.2006
09:48
smile
[25]

Vaiper [ Konsul ]

Toolism ----> niedziała w wersj 3.8 to odblokowanie AI.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.