GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [450]

19.10.2006
08:13
smile
[1]

matchaus [ sturmer ]

FRONTLINE [450]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej (choć nie tylko).
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań ;-)

BEZWZGLĘDNIE WYMAGAMY KULTURY OSOBISTEJ I KULTURY WYPOWIEDZI!
Cenimy biegłość w posługiwaniu się językiem polskim ;-)


Obecnie na tapecie mamy:

- Company of Heroes
- Red Orchestra: Ostfront 41-45


Faza przygotowań

- Forgotten Hope (mod do Battlefield'a 1942)


Czekamy niecierpliwie na:

- THEATRE OF WAR (już jutro premiera w Rosji!)
- UFO: EXTRATERRESTRIALS (Data premiery: jeszcze nie ogłoszona :P)
- S.T.A.L.K.E.R.: SHADOW OF CHERNOBYL (Data Premiery: marzec 2007)
- CLOSE COMBAT 6 (?)


Bawimy się czasem także w (lista małoaktualna, ale coś w tym jest):

- IL2 Sturmovik (specjalista - Martins, Otto)
- IL2 Forgotten Battles (specjalista - Martins, Otto)
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :) (specjalista - wszyscy! :)
- Medal of Honor: Allied Assault
- Medal of Honor: Allied Assault "Spearhead"
- Medal of Honor: Allied Assault "Breakthrough"
- UFO: Aftermath (specjalista - Sławek, matchaus and more :)
- UFO: Aftershock (specjalista - matchaus)
- Gothic II oraz dodatek Noc Kruka (specjalista - Otto, Wallace, Sławek, matchaus, Juzio)
- Silent Storm (specjalista - RaV, Sławek, Koval, matchaus, Yaca)
- Silent Storm: Sentinels (specjalista - matchaus)
- Hammer & Sickle (specjalista - matchaus)
- Civilization III,IV (specjalista - Martins, Yaca, Woytek, matchaus)
- Combat Mission (specjalista - Slawekk, Kox, Dogon)
- Heroes of Might and Magic III, IV i V (specjalista - (Woytek, Chrees, Yaca i Martins)
- Hattrick (specjalista - Wallace, Mackay, Sławek)
(całej masy innych tytułów nie ma sensu wymieniać...)
Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które uczestniczą w naszych rozmowach :-)

Nasza strona w internecie:
(Sturmgrenadierzy)
(Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:



Oto link do poprzedniej części ------>

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5565272&N=1

19.10.2006
08:23
smile
[2]

matchaus [ sturmer ]

Witam z rańca.


No tak Panowie, no tak...
Widzę, że czas "zabawy" w CoH (multi) dobiega końca...
Szkoda, bo potyczki zapowiadały się ciekawie.

Skoczę jeszcze do wątku na forum i wypytam się, czy jest jakakolwiek szansa na sensownego pacza, ale obawiam się, że nie.

Miało być świetnie, a wyszła amerykańska chała. Stracony potencjał...

19.10.2006
09:16
smile
[3]

Yaca Killer [ Regent ]

Zabawa była całkiem miła :) Tego Twojego Stuga, Otto, rozstrzeliwują moje Shermany :)

Dzisiaj musze sobie grę uruchomić w singlu i lepiej zapoznać się z interfejsem. Miałem olbrzymie problemy z odnalezieniem swoich jednostek na mapie :| Nie wiedziałem ile ich posiadam i gdzie, aktualnie przebywają.

Uffff, a jeszcze niebawem nadciągnie RO.

19.10.2006
09:21
smile
[4]

matchaus [ sturmer ]

Yaca ---> RO ma status "Środki wpłynęły, trwa przygotowanie do wysyłki zamówienia".
(zamówiłem dla Przema i dla Ciebie).

A co do zabawy w CoH, to... hmmm... przy wymianie stron jest szasna, że również będę się bawił.

W co drugą partyjkę :D

19.10.2006
09:31
[5]

Yaca Killer [ Regent ]

Mat --> skoro siły stron konfliktu nie są zbalansowane (a wszystko na to wskazuje), to musimy zadbać o to sami dając pokrzywdzonej stronie handicap, w postaci dodatkowego gracza. I będziemy toczyć potyczki 3vs4, bądź 2vs3.

19.10.2006
10:02
smile
[6]

SilentOtto [ Faraon ]

Ekhem... W celu podwyższenia gotowości bojowej naszej "panzerszpic" zakupiłem właśnie (po konsultacjach z Martinsem) 7900GTO DDR3 1.1ns :D
W związku z tym będę miał do odsprzedania 7800GTX/256 PCI-Ex16 po przystępnej cenie :)

19.10.2006
10:03
smile
[7]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus --> Zdrajca, defetysta, cykor :P

19.10.2006
10:05
smile
[8]

matchaus [ sturmer ]

Yaca ---> Obawiam się, że wtedy będziemy mieli sytuację jak z wymianą stron :)

Panowie którzy grali jako Allies -> zapisałem stan tej naszej potyczki. Wiem, że niektórzy z Was również.
Co możecie zarzucić naszej grze? Jakie błędy zostały popełnione?
Czy "wtopa" wynikała z ukształtowania mapy, czy z czegoś innego?
W jaki sposób można szybciej kontratakować (bo mamy praktycznie do czynienia z KONTRATAKIEM!) będąc Niemcem?

Ja przynam się szczerze - doszedłem do Stugów najszybciej jak to możliwe.
Pierwszy pojazd wszedł na front i został skierowany od razu w newralgiczny rejon.
Czy za mało ze sobą współpracowaliśmy?
Popatrzcie na resztę naszych - Wallace i Sigi praktycznie od początku toczyli już walki obronne.
Zaznaczam - walki obronne przy opanowniu 1/3 mapy!

Co tu jest nie tak?! Przecież to jakaś paranoja! Amerykańscy żołnierze kładą na łopatki niemieckich grenadierów.. po ulepszeniu do BARów są niesamowitym walcem! (że o spadakach nie wspomnę!)
Do tego koszt jednostek - przecież Niemcy nie mają nic taniego, co by mogło jakoś zatrzymać szturmujących na początku Allies! Tani, amerykańscy inżynierowie mogą zdziesionować grenadierów, a co dopiero riflemani...
A zwiad lotniczy + ostrzał arty niweczy jakąś sensowną próbę zgromadzenia sił do przełamnia frontu...
Sherman porównywalny z Pantherą!
PzIV nadający się do tarcia chrzanu...
Czas dotarcia do Tygrysa o niebo dłuższy niż dotarcie do Calliope! (i ten koszt!)
Siła uderzenia Calliope co najmniej 4-5 razy większa od nebelwerfera...
Amerykańskie howitzery to osobny temat - co to wogóle ma być!?!?!

Ja sam nie wiem.. sam nie wiem kto był odpowiedzialny za multi w tej grze!

A może Niemcy mają wykonywać swoje posunięcia ze stoperem w ręku i według jakiegoś diabelnego schematu - najpier to i to, później to i tamto i naprzód!
Ale jak to zrobić w grze 4x4, gdzie jeden potrzebuje już na starcie pomocy, a linia frontu zaczyna się układać o 100 metrów od naszych baz?

Powiem dosadnie - chu-jów-ka

19.10.2006
10:10
smile
[9]

matchaus [ sturmer ]

Otto ---> Ale mi też nie byłoby miło, gdybyśmy to my - Niemcy, tak łatwo dawali bobu Amerykańcom.
A nasza ostatnia gra, to praktycznie klęska NA STARCIE :))

Zobacz sam - wygraliśmy Niemcami RAZ, kiedy graliśmy 3x2, a Allies nie zrobili (bo nie wiedzieli! :D) nawet JEDNEGO Calliopa!!! :DDDD

I co? Graliśmy dwie godziny? Trzy?

Ja rozumiem - graliśmy zachowawczo, gromadząc siłę. Ale i tak nie było różowo!

Jeszcze raz powtórzę - multi jest du-po-wa-te!

19.10.2006
10:20
smile
[10]

matchaus [ sturmer ]

Jak można Panowie sensownie zagrać Axis, jak czytamy coś takiego? :))



(drążę temat dalej)

19.10.2006
10:24
smile
[11]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus ---> Za bardzo to przeżywasz... Będę grał w multi i zawsze po "jedynie słusznej" stronie :D
Jak psychicznie nie wytrzymujesz, to już graj tymi aliantami :P

19.10.2006
10:25
smile
[12]

Wallace [ Generaďż˝ ]

wczoraj postawiłem kilka razy 88mm armatę, choć jest droga i wymaga nie wiem czemu paliwa zamiast ammo. Okazały się dość szybkostrzelne, ale nawet dwa strzały w boczny pancerz nie niszczyły Shermana. Jako broń specjalna powinna mieć większy pałer. Armata raczej jednorazowa, bo zaraz spadała nawała.
Opcja użycia granatów przez grenadierów dostepna tylko w doktrynie ofensywnej, jak pójdziesz w defensywę, to już nie masz granatów. Amerykanie mogą dowolnie używać paczek.

Liczniejsze drużyny amerykańskie. Wiem, ze mieli przewagę w ludziach, ale walka drużyn saperów 3x3, to już 9x6 w ludzikach.


Może trzeba było tworzyć większe grupy piechoty, albo baterie nebelwerferów, ale my musieliśmy wszystko od razu pchać na front, bo cały czas byliśmy w zwarciu.

19.10.2006
10:41
smile
[13]

matchaus [ sturmer ]

Otto ---> Problemem jest "jak grać, by wygrać Niemcami" :)

Wgryzam się w temat jak tylko mogę :)
Okazuje się, że podstawą u Niemców (na początku) jest piechota... hmmm... ciekawe :)
Tyle, że (jak widzę) większość porad zakłada grę 2x2...

19.10.2006
10:43
[14]

martins [ Konsul ]

Mati, Otto -> bierzcie kartę i się nie zastanawiajcie, po wczorajszych testach (3dmark2005) mogę powiedzieć że artykuł na frazpc „ZAMACH STANU NA 7950GT I 7900GTX - MSI 7900GTO” był w 100% trafny:) Testy rozpocząłem od razu od ustawienia częstotliwości pamięci na 1600 potem uruchomienie 3dmrka o obserwowanie ekranu czy nie ma artefaktów, nie było żadnego problemu. Test zapuściłem raz za razem cztero razy. Temperatur na rdzeniu nie przekroczyła podczas całego testu 55 C nawet wtedy gdy podwyższyłem częstotliwość na rdzeniu oraz jeszcze trochę na pamięciach. Dodatkowym atutem karty jest cichość pracy, praktycznie wentylatora nie słychać.
Jedyne co mnie w tej chwili denerwuje w nowym sprzęcie to temperatury na płycie głównej oraz procku, w trybie spoczynkowym procesor ma temperaturę 42/43 C po testach dochodzi do 60 C, płyta dochodzi do 50 C. Tak więc na dniach pewnie nabędę Scythe Ninja Plus Rev. B

Wojtek -> ja kupiłem kartę opisaną w tym artykule
Procesor :
Płyta główna:
Niestety nie mogłem nawet wysłać smsa na nr który mi podałeś:( zadzwoń jak będziesz miał te tańsze minuty :)

19.10.2006
10:57
smile
[15]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mat---> Ja multi w CoH nie grałem, ba nawet nie mam pełnej wersji ale z moich obserwacji wynika że u niemców bardzo łatwo stworzyć samowystarczające kampfgruppe w składzie: sturmgrenadierzy+panzerschreck (na czołgi), team MG-42 (na piechotę) oraz moździerz (na wrogie działa ppanc.). Jak dodać do tego transporter Sdkfz z moździerzem rakietowym i Stuga to żyć nie umierać. W U.S samowystarczająca piechota jest bardzo droga, to elitarne jednoski airborne i rangers...
Przyznam że wasze raporty kuszą mnie by kupić tą grę bo wkońcu w demo dało się u mnie grać, obecnie wciągneło mnie RO które na polskich serwerach działa zadziwiająco płynnie.

19.10.2006
11:04
[16]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Bone - na to wszystko trzeba czasu i zasobów, a potem jak to zgrupować, jak allies mają zwiad lotniczy i arty long-range

19.10.2006
11:09
[17]

matchaus [ sturmer ]

Wallace ---> Spokojnie... coś się z tego mojego czytania zaczyna wyłaniać.
(Szkoda, że tak słabo znam angielski...)

Okazuje się, że niemiecki start jest lepszy od amerykańskiego! Trzeba tylko "pójść w piechotę".
Ale jaką i ile - o tym właśnie czytam :)

[edit]

Warto przeczytać!

19.10.2006
11:17
smile
[18]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wallace---> Ja tak tylko fantazjuje ;p
Lepiej napiszcie czy warto w tą grę zainwestować 100 zł, czy pełna wersja chodzi znacznie gorzej niż demo (czy duże duże mapy mocno ją spowalniają ??). Mój złom to Athlon 2000XP, GF5900XT, 1GB ram i twardy dysk z którym "coś jest nie tak" jak powiedział kiedyś miły pan w serwisie...
A skoro już o tym wspomniałem to chętnie wysłucham propozycji "upgrejdów" sprzętowych zamykających się w kwocie ok. 2000 zł, a może za tyle to sobie waciki kupie ?? ;p

19.10.2006
11:26
[19]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Matchaus- ja też ostro czytam.
Trzeba porzucić VG na rzecz grenadierów, bo użycie granatów mają za free

Kiedyś w końcu damy allesom w dupę :)

19.10.2006
11:27
smile
[20]

MOZA [ Legionista ]

T_bone ---> Ja też miałem grafikę FX5900 i właśnie dla tej gry zmieniłem na GF 6800, koszt takiej operacji to około 450zł za kartę czyli niewiele a różnica KOSMICZNA, pozatym starą możesz popchną na allegro za 200zł i sprawę załatwić szybko i bardzo małym kosztem :)
Tak więc widzisz że sprawa jest banalna ;)

Moja propozycja jest jednak inna a mianowicie proponuje GF 7600GT, ostania dobra karta na agp...

19.10.2006
11:36
smile
[21]

matchaus [ sturmer ]

Wallace ---> I ja w to wierzę :))
(polecam poczytać tutaj - )

Zapodaj przemyślenia jak do czegoś dojdziesz :)
(i tak widzę, że wiesz więcej odemnie...)


Przypominam po raz kolejny, że chętnie bym pogonił swojego Leadteka 7600GT wraz z Zalmanem VF 700 Cu LED :)
(PCI-E)

19.10.2006
11:39
smile
[22]

T_bone [ Generalleutnant ]

MOZA---> Hmm może źle się wyraziłem bo napisałem upgrejd ale tak naprawde planuje kupić sprzęt od zera w jak największym stopniu, takie półśrodki jak zamiana jednej części powodują już u mnie mocną frustrację, mam dość klatkowania i grania na low detalach, to żadna przyjemność.

19.10.2006
11:41
smile
[23]

MOZA [ Legionista ]

T_bone ---> to w takim razie na 2000zł się nie skończy ;)

19.10.2006
11:52
smile
[24]

T_bone [ Generalleutnant ]

MOZA---> I tu wkracza paradoks hehe można by próbować przebić się przez tą barierę, aczkolwiek prawda jest taka że inwestowanie 1500+ zł w karte graficzną czy coś podobne jest nienormalne z punktu widzenia studenta.

19.10.2006
11:58
smile
[25]

MOZA [ Legionista ]

Natomiast jeśli chodzi o sytuację Niemców w COH to myślę że to zdjęcie pokazuje ją w pełni...

19.10.2006
12:13
[26]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Zastanawia mnie coś takiego
Terror doctrine
Propaganda - 3 Commander Points, 100 Munitions
Superior propaganda efforts demoralize enemy troops, forcing a retreat to their HQ area.

Ciekawe na jakim obszarze działa? Może to być lekki bonusik przy zdobywaniu lokacji

19.10.2006
12:17
[27]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Bardzo dobrze piszą też o Flakpanzer - można zostawić dwa-trzy z tyłu, żeby strącać samoloty i spadochroniarzy

19.10.2006
12:22
smile
[28]

matchaus [ sturmer ]

Jezus Maria! Strącać samoloty!? Nie miałem o tym pojęcia!

P.S. Przemo - ten żołnierz powinien mieć jeszcze postrzępiony mundur i nie mieć kończyn ;))

19.10.2006
12:27
[29]

U-boot [ Karl Dönitz ]

MOZA --> czytając relacje zamieszczone tutaj, pozwole sobie przedstawic (w postaci zdjęć) sytuację w jakiej znalazły się zagony SS i Wermachtu :-)), będą troszke bardziej dosadne, niż zdjęcie zaieszczone przez Ciebie :-)

Oczywiście moge się mylić:-))

fot.1
jeden z walecznych :-)

19.10.2006
12:28
[30]

U-boot [ Karl Dönitz ]

fot.2

spij, moj waleczny grenadierze, niech nie zbudzą Cię hordy czerwonej zarazy :-)

19.10.2006
12:30
[31]

U-boot [ Karl Dönitz ]

fot.3

tylko ręki szkoda !!

19.10.2006
12:30
[32]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Podobno ten Flakpanzer robi też mielone z yankee boys. Trzeba go tylko bardzo chronić bo jest słabo opancerzony. Sporo też go wycenili. Jest tylko trochę tańszy niż PzIV. Ja nigdy go w walce nie widziałem.

19.10.2006
12:31
[33]

U-boot [ Karl Dönitz ]

fot.4

droga do niewoli jest dluga ;-(

19.10.2006
12:31
[34]

U-boot [ Karl Dönitz ]

fot.5

a życie w niej nie pewne !!

19.10.2006
12:33
smile
[35]

MOZA [ Legionista ]

Jedna ciekawa sprawa koledzy a mianowicie dlaczego nikt nie użył tego pojazdu, pamiętam że grając po stronie niemieckiej z pewnym panem używałem tego sprzętu i mogę go określić jako " miazga piechoty", on poprostu zmiata z powierzchni ziemi atakującą piechotę, wystarczyło wspomóc go po bokach 2 działami i był nie do przejścia. Trzeba się zastanowić nad masowym wprowadzeniem go na front. Odpowiednie dyrektywy już zostały przekazane. MOZA.

19.10.2006
12:34
[36]

U-boot [ Karl Dönitz ]

fot.6

Zatem

Wstąp do Kreigsmarine !!!

Piękne zwycięstwa, piękne nagrody i szybka śmierć !!

over&out

19.10.2006
12:37
smile
[37]

MOZA [ Legionista ]

Wallace ---> właśnie, własnie. Wcale nie jest tak słabo opancerzony, stojąc przodem do wroga może przyjąć całkiem sporo.Przecież jego płyta podłogowa jest wyciągnięta PIV f

19.10.2006
12:40
smile
[38]

rav76 [ Konsul ]

Obóz Axis na moment przed zniknięciem napisu "Waiting for players" :)

19.10.2006
12:44
smile
[39]

matchaus [ sturmer ]

Rav ---> Rozwinę temat.

Taktyka Axis:

1. Zezłomować własną bazę.

Taktyka Allies:

1. Poczekać na zezłomowanie bazy przez Axis...

19.10.2006
12:48
[40]

MOZA [ Legionista ]

Oto czym zajmowała się strona Axis w swojej bazie (przed złomowaniem oczywiście) :)

19.10.2006
12:52
smile
[41]

matchaus [ sturmer ]

Porady by Miniu z wątku CoH:


"matchaus ok przedewszystkim robisz tak ze jako 3 produkujesz mg i wysylasz go daleko w przod najlepiej do jakiegos budynku. Badzmy szczerzy mapy zarowno 3/3 jak i 4/4 sa Axis lubne. Potem produkujesz odzial volkow i motocykl. Wogole nie rob mozdzierzy na tym etapie gry. Teraz szybki tech do tier3. Woogle nie staiwaj budynku z dzialami AT i Granadierami. Jesli to zrobiles zaslugujesz na przegrana. W miedzyczasie robimy kolejne volki i mg. Volkom trzeba dac karabinki wtedy z bliskich dystanow morduja piechote dopoki przeciwnik nie ma barow . Budynek dajacy veterancy bardzo pomaga AXIS. Wiec jak tylko mozesz kupuj je czolgom. Zadna inna nie jest warta swojej ceny a czolgi Axis z maksymalna to prawdziwe potwory.
Na samym poczatku kluczem jest zastawienie sie MGi oraz w ostatecznosci bunkrami ktore przeciez u Niemcow nie wymagaja amunicji a piechota moze sie w nich schowac. Motocykli uzywaj do gnebienia inzynierow

NIE stawiaj LP na zadnych punktach procz tych z paliwem"




P.S. Zdajecie sobie sprawę, że gramy w zręcznościówkę, hę? :))

19.10.2006
13:07
smile
[42]

matchaus [ sturmer ]

Porady by Ozzie:


matchaus --->

Po kolei:

1x Pionierzy budują baraki
Drudzy zajmują punkty
Baraki: 1x Volks -> zajmują punkty
Drudzy pionierzy też zajmują punkty
1x MG -> rozłożone w dobrym miejscu, aby co najmniej jeden oddział się nadział
1x sniper -> biega razem z piechotą dla ochrony, obie jednostki mają zadać maksymalne straty przeciwnikowi

Znajomy w tym czasie robi 3-4 oddziały Volks i daje im mp44, jeep na snajperów, robi inżynierów z miotaczami płomieni + 2xMG do ochrony punktów

Kiedy sytuacja się ustabilizuje i mamy odpowiednią ilość punktów, ja szybko techuję do Ostów, znajomy robi działka AT.
Jeśli wcześnie pojawi się jakiś Sherman, staram się go zwabić na krótki pas min zbudowany gdzieś na środku mapy.
Nawet jeśli przeciwnicy zaczynają zdobywać przewagę piechotą + AC, Osty spokojnie ich odpierają.
Znajomy przygotowuje obronę przeciwko pancernym AT+grenadierzy.
Poźniej ja robię czołgi i ze wsparciem AT odpieram wszelkie ataki"

19.10.2006
13:14
smile
[43]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Czyli niezłe z nas lamy :/

19.10.2006
13:21
[44]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Hm..wszystko zależy od tempa kilkania i doboru jednostek...a nie zależy od tego że Pantera pęka od 2 czy 3 stickybombs, a taki Sherman pada dopiero od centralnego trafienia V2:). Zresztą i tak będę obstawiał stronę Axis...szczególnie jeśli można dostać FlakPanzery:) skuteczne w walkach "pionowych", wszak gros strat axis odnosza od Howitzerów, caliopów, thunderboltów..w płaszczyźnie "poziomej" tak naprawdę nie ma zbyt wiele do roboty...nie ma już czym;)

19.10.2006
13:22
[45]

T_bone [ Generalleutnant ]

Kurde panowie, bo zaraz pójdę kupić tą grę :D Widze że wzbudza ogromne emocję, tylko czy znalazłoby się jeszcze miejsce dla starego weterana który saperką niszczył zagony T-34 :>

19.10.2006
13:26
[46]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Czyli wyłania się obraz, że za dużo od razu saperów robiliśmy i wysyłaliśmy ich do zajmowania punktów. Tymczasem 1-2 MG42 dobrze ustawione gdzieś w domku, z którego trudno ich wykurzyć może wstrzymać trochę postępy allies i dać czas na podciągniecie VG

19.10.2006
13:29
smile
[47]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Wallace---> proponuję w następnej rozgrywce walczyć tylko na CKM'y;D

19.10.2006
13:32
[48]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Sigi - w następnej rozgrywce gramy tylko na bash'e :)

19.10.2006
13:45
[49]

matchaus [ sturmer ]

Ależ oczywiście Panowie! Rozmienialiśmy się na drobne!

Jeśli "weterani" piszą, że duże mapy są "Axislubne", to coś w tym musi być!
Wszak wysunięty posterunek MG musi zostać zniszczony albo snajperem (z boku), albo mortarem.

Z tego co do tej pory przeczytałem wyłania mi się zupełnie inny obraz gry!
Obraz początkowej dominacji piechoty Axis, a następnie wparcia jej jakąś mocniejszą bronią przeciwpiechotną + ppanc.
Stugi powinny wkroczyć dopiero w momencie mocnego ugruntowania naszych oddziałów na 2/3 mapy...


P.S. Bone ---> Nie pytaj się głupio, tylko dołączaj do składu! :)

19.10.2006
13:59
smile
[50]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mat---> To idę do empika ;p Czas się zaciągnąć do służby hehe

19.10.2006
13:59
smile
[51]

matchaus [ sturmer ]

Sigi ---> Jak widzę, największą zaletą ostwindów jest atak na ten cholerny, zwiadowczy samolocik!

Wszak calliopki nie zdziesionowały nas na początku, tylko ta cholerna arty spoza mapy, która dostawała namiar właśnie z samolociku...

Jeszcze w temacie "czego nie wiedziłem":

- doktryna terroru - tutaj mamy:
Firestorm - 2 Commander Points, 200 Munitions
Call off-map artillery bombardment to target an area. All enemy troops will be caught in a firestorm.

- wraz z Assault Phase - TIER3 dostajemy możliwość zbudowania Sturm Armory, a w nim:

Officer - 340 Manpower
Highly experienced officers who led by example fighting from the front. Can suprise Buildings to improve production, call in Mortar fire on Enemy Units, and Rout Enemy Forces.

I wyjaśnienie na jego temat:

Comments: The Officer comes with many abilities that can cause problems to the Allied forces. It can rout enemy forces (75 munitions) by making flee; extremely effective if you want to send a Ranger/Rifleman bat away from your Armor, and it can cripple enemy infantry with it's ability to call in Mortar fire. Once you hit Tier4, Officers get the ability to call in bombardment at a moderate munitions cost. The ability it similar to the Defensive Doctrine's Registered Artillery, so it does very good AoE damage to anything caught in its path. Use it only when you need it, or else it'll be a waste of resources. Another useful ability that the Officer has is Supervision. At no cost, the Officer can "supervise" any structure, noticibly increasing it's production speed. With this capability, you can choose whether to produce faster armor or faster infantry depending on what your game needs. If there's one thing you should know about Offiers, is that they're the biggest Sniper bait in the entire game. For a 340 manpower single unit with no cloak, keep your Officer at base supervising instead of prancing around on the frontlines. Only bring him out if you're sure there's no Sniper in the vicinity.

I na koniec proszę Państwa Ostwind Flakpanzer - 410 Manpower, 40 Fuel

Comments: The Flakpanzer is one of the best units available in the Axis War Machine. Their auto-loading, rapid-firing 37mm Gun rips apart all forms of Infantry, light-armored vehicles and enemy airborne. Because of their fast moving nature and constant stream of pressure, they can supress and eliminate Rangers as well. You can stay out of reach of sticky bombs while you bombard enemy Rifleman and when in trouble, you can flee back to your base at a excellent pace. Just remember that the Flakpanzer is a lightly-armored vehicle. It can withstand bullets pretty well, but in terms of armor it's still classifed as Light. A shot from a Sherman, a Tank Destroyer or a AT Gun can put a serious dent in the Flakpanzer's armor. If you're feeling brave, you can try to circle strafe those units I just named to maximize your damage while their turrets rotating. Often times you can find yourself behind the AT Gun simply because of your speed. If you can find yourself some good cover to sneak around, Flakpanzers can kill an entire AT crew in a matter of seconds. Just like any other infantry.

19.10.2006
14:04
smile
[52]

matchaus [ sturmer ]

I jeszcze jeden oddział, który nie pojawił się na placu bitwy:


Knight's Cross Holders - 390 Manpower
Good vs Infantry
Elite assault Troops equipped with MP44s. Excel in all combat situations.

Comments: The elite of the elite infantry basically. Their MP44s makes mincemeat out of anything that they get close to. To properly use these guys, you need to get in close to the enemy's infantry and circle strafe around them. If you find some close cover by them, get behind that too. Pretend you're playing Quake from a bird's eye view and nail enemy infantry in the wall. The only thing that can stop these guys is armored vehicles with anti-personeel weapons, flamethrowers or machine guns. They rip apart AT Gun crews, MG crews, Mortar crews, just about anything they can get close enough to. A few of these guys behind an Axis Tank could ruin any Allied player's day.

19.10.2006
14:08
[53]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Mat---> pobawię się dzisiaj tą doktryną. wczoraj zdaje się że nawet ją wybrałem i w końcowym akcencie zdążyłem zrzucić coś na jakieś Perszingi (jeden zglupiał out of control), za drugim razem padła kompania moździerzy. Wsparcie arty musi być, ktoś zawsze musi wybrac tą doktrynę.

19.10.2006
14:08
[54]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Mat - Ciekawe co by było wczoraj, jakbyś zamiast pierwszego Stuga podesłał Flakpanzera i do tego wjechał między te żywopłoty.

19.10.2006
14:11
[55]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

faktycznie nie poznaliśmy jeszcze całej mechaniki gry, tylko te v2, tygryski i pantery:)

19.10.2006
14:16
smile
[56]

matchaus [ sturmer ]

Wallace ---> A widziałeś szatkowaną kapustę? No właśnie...

Wystarczył MG + Sdkfz jako transporter piechoty (jak siedzą w środku to prują z MG na pokładzie!), później snajper... w ryj "Volków", ze dwa ostwindy i... do zobaczenia na plażach Normandii :))

Mam zupełny mentlik w głowie - to co teraz wiem zmienia moje pojmowanie początku walk!
No i jeszcze jedno - bez ustalenia DOKĄD dochodzimy, KTO to zrobi, oraz KTO robi jaką doktrynę nie ma mowy o powodzeniu!


P.S. Tja.. Europę podbił blondas w za dużym hełmie a nie flemeny, sztukasy czy inne zwierzęta futerkowe :D

19.10.2006
14:22
smile
[57]

matchaus [ sturmer ]

Porady by Logadin:


matchaus - hej :)

Niemcy właśnie dla mnie mają znacznie lepszy rush początkowy niż alianci. Trzeba tylko od razu agresywnie ruszyć na połowę przeciwnika - zwłaszcza, że wielu graczy zamiast olać obronę na co ty gnasz i ruszyć skolei na twoje niebronione pozycje zwykle zatrzymuje się i zaczyna pkt. odbijać.
Niewielu graczy aliantami zaczyna od baraków z cięższą piechotą -> toteż ty na dzięń dobry zajmujesz chatkę z MG (zanim alianci będą mieli miotacze na inż. oraz snajperów spokojnie zaczniesz kontrolować sytuację na liniach wroga).
Nie doszedłem na razie do lepszego otwarcia osią -> przy szybkim uderzeniu aliantów zapewne będą biegali inż + irytujące jeepy.
Zwykle zaczynam -> inż+inż którzy razem stawiają na dzień dobry baraki i po postawieniu już biegną daleko za linię wroga. W barakach -> MG + snajper (wymusisz wydanie kolejnych 220mp na jeepa by drania wyciągnąć sprawnie).
Drzewko to tak jak wspomniałeś niestety BLITZKRIEG jets jedyną sensowną odpowiedzią na (jak dla mnie za mocne) drzewo desantowe + piechota (cholerne hałbice + zwiad i częściej będziesz odbudowywał bazę niż skupiał się na działaniach na froncie). Blitz pozwala za 200ammo wystawić Tygrysa z oddziałem piechoty od razu.
Nie można też lekceważyć potęgi krzyżowców - to co 3-4 oddziały potrafią zrobić z piechotą wroga przechodzi ludzkie pojęcie :) Rambo w grupie :)
Jeden oficer przy liniach wroga także jest obowiązkowy.
Przy 4on4 jednak zwykle alianci robią taki zalew szamba, że jak na początku przewagi się nie uzbiera to jest KAPUT. 2drzewa desantowe + 2 piechotne i pozamiatane. Zrzuty na każdy pkt. + nękające CAŁĄ mapę hałbice. Tutaj jest jeszcze taka deska ratunku, że jednak władują się w drzewko armory ale przy 4on4 jest mała szansa by min. 2 graczy to wzięło.
Więc tak czy tak alianci albo powinni zostać osłabieni albo oś podciągnięta do góry (niech dostaną chociaż drugie sensowne drzewko :/) bo przy dobrych graczach po stronie aliantów, którzy nie spanikują przy szybkim rushu niemców i go odeprą gra właściwie się kończy przy potyczkach 3on3 / 4on4 :(

19.10.2006
14:26
[58]

rav76 [ Konsul ]

Panowie może wcześniej dziś zaczniemy --21???

Lista na wieczór

axis:
-
-
-
-
rezerwa:
-
-

alianci:
- rav
-
-
-
rezerwa:
-
-

19.10.2006
14:31
smile
[59]

matchaus [ sturmer ]

Rav ---> Ja nie wiem czy dam radę być o 21.00.
Nie wiem nawet, czy wogóle dziś zagram, ale co tam :)


Lista na wieczór

axis:
- matchaus
-
-
-
rezerwa:
-
-

alianci:
- rav
-
-
-
rezerwa:
- matchaus
-

19.10.2006
14:37
[60]

Logadin [ People Can Fly ]

Jak się z pracą wyrobię to z kumplem z roboty też możemy pograć (o ile uda się nam połączyć :/)

19.10.2006
14:38
[61]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Postaram się być, ale kto wie?

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
-
-
rezerwa:
-
-

alianci:
- rav
-
-
-
rezerwa:
- matchaus
-

19.10.2006
14:42
smile
[62]

matchaus [ sturmer ]

Logadin ---> "Gadaka" masz w profilu, więc Cię znajdę (jak będę grał...).
Jeśli nie, to niech ktoś z naszych Cię zaprosi do gry - wszelkie namiary na TS i hamachi dotaniesz wieczorem.

Pozdro!


P.S. Testowaliśmy już grę 3x3 i 4x4. Jest OK (pod warunkiem, że ktos nie zacznie strasznie lagować...)

19.10.2006
14:51
[63]

Logadin [ People Can Fly ]

matchaus - chodzi o to że z kolegą gramy z pracy z jednej sieci. Np nie udało mi się jeszcze zagrać z Miniem+Lukim bo zawsze jeden z nas nie mógł wejść do gry.

19.10.2006
14:52
[64]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Otto jakie masz łącze? U ciebie siedzi TS i jeszcze hostujesz grę.
Ja mam 1024/750 kb/s więc jakby co to mogę pohostować.

19.10.2006
14:54
[65]

matchaus [ sturmer ]

Logadin ---> U la la... niedobrze. Ale pokombinujemy - może sie uda :)

Wallace ---> Masz potężny upload! Pięknie - hostujemy u Ciebie.
[ten mój DSL raz, że ma tylko 512 kbit na uploadzie (realnie jakieś 650 kbit), to dwa - potrafi zlagować jak ktoś zacznie grzebać w sieci...]

19.10.2006
15:19
smile
[66]

Slawekk [ Senator ]

To jasobie pracuje w pocie czola a tu szaleństwo CoHa trwa wnajlepsze :)
Czytając poranny post matchausa, a nastepnie pozostalez całego dnia, poczułem klimat jak z naszych pierwszych kroków w Medala. Pamiętacie pierwszą klanowke ? Dobiegliśmy do kamienia na huncie a Axis juz nas rozwakowywali :). Dopiero potem byly lekcje browara i otworzyly nam sie oczy na wiele spraw. Teraz tez podobnie to wyglada :) tyle ze w przyśpieszonym tempie.


Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
-
-
rezerwa:
-
-

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
-
-
rezerwa:
- matchaus
-

19.10.2006
15:23
[67]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
- sigi (od 22)
-
rezerwa:
- sigi
-

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
-
-
rezerwa:
- matchaus

19.10.2006
15:28
smile
[68]

Slawekk [ Senator ]

Hej koledzy alianci a my co ??Macie jakies pomysly jak zatrzymac machine wojenna axis. Po chwilowym załamaniu (nie wszyscy :) ) i pierwszych klęskach szykuja jakies cuda. Chcą wojny totalnej, używając nawet psychologicznych chwytow, że o czerwonej kuli ognia V2 nie wspomne. jeszcze poszperają troche w necia a znajdą jakiegos super nazi herosa z mieczem +6 i mithrilowym mundurkiem. Jeśli ten szum medialny na forum to część ich terror doktryny to ja juz się boje. Ćwiczmy palce bo wieczorem bedzie goraco :)))

19.10.2006
15:45
[69]

T_bone [ Generalleutnant ]

Panowie zaraz zabieram się do instalacji.
Mam ogromną prośbę do którejś dobrej duszy a mianowicie prosze o przesłanie na GG linków do tego hamachi, instrukcji co robić żeby działało, wszystkie konieczne do połączenia z wami adresy no i adres TS jeśli takowego używacie ;)

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
- sigi (od 22)
-
rezerwa:
- sigi
-

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
- t_bone
-
rezerwa:
- matchaus

19.10.2006
15:49
smile
[70]

Slawekk [ Senator ]

bone--->poszperaj 2,3, ba 4 wątki do tylu, znajdziesz tam linka do hamachi. Instalacja prościutka. Namiary na TS i na naszą sieć hamachi podam wieczorem na gg.
Gramy w CoHa z paczem, nazywa sie to bodajze 1,2, pasuje wersja ang i PL.

19.10.2006
15:55
[71]

Cappo [ Generaďż˝ ]

Przypominam że TS ciąle stoi u nas na serverze , można wejść kiedy się chce.

19.10.2006
16:23
[72]

SilentOtto [ Faraon ]

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
- sigi (od 22)
- Otto uber alles
rezerwa:
- sigi
-

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
- t_bone
-
rezerwa:
- matchaus


W doktrynie Terror użycie propagandy powoduje, że alianci wieją tak, że aż się piętami kopią w zadki. Sprawdzone.

19.10.2006
16:28
smile
[73]

SilentOtto [ Faraon ]

Wallace ---> Mam 4Mbit/512Kbit. A właściwie 512 - 64 na TS.

Matchaus --> I o to chodzi, więcej optymizmu :D

Ubi --> Mlody na zdjęciu to żołnierz z 12 Pz SS Div "Hitlerjugend", pobity przez Kanadyjczyków.

BTW - dzisiaj wysyłają mi kartę. Yup :D

19.10.2006
16:36
smile
[74]

SilentOtto [ Faraon ]

Mat --> W końcu zacząłeś gadać do rzeczy... Najważniejsze jest to, że gramy i wolnych slotów brakuje :D

TS oczywiście już stoi.

19.10.2006
17:14
[75]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pododdział KG "Wisent" melduje gotowość do akcji, gra działa płynniej niż demo aczkolwiek rozgrywka 4vs4 może być mniej komfortowa ;p
Zapewne zostane dziś szybko pokonany hjehje

19.10.2006
17:25
[76]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
- sigi (od 22)
- Otto uber alles
rezerwa:
- sigi
- Zgredek

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
- t_bone
- Zgredek :)
rezerwa:
- matchaus



Zapowiada sie ciekawa bitwa :)

Niemca brak sensownego drzewka i dobrej on-map arty. Hummele, 150mm tyle tego bylo a w grze mamy beznadziejne nebele drogie sdkfz+rakiety. Jedynie oficer cos tam potrafi :)


Mat
--> w zeszly weekend gralem 3v3 niemcami i wygralem :) co wiecej od polowy rozgrywki wylecial gracz z mojej druzyny i musialem dowodzic za 2 :(. Ale jakos sie udalo :)
Stugi** (z ckm podstawa!!) + volsky z assaultem (karca piechote jankesow niesamowicie) no i snajper na dziala

Bardzo wazne jest tez by uzywac funkcji retreat --> lepiej, taniej i szybciej jest odnawiac wojsko przy HQ niz produkowac nowe oddzialy

19.10.2006
17:49
[77]

Logadin [ People Can Fly ]

Lista na wieczór

axis:
- matchaus
- wallace
- sigi (od 22)
- Otto uber alles
rezerwa:
- sigi
- Zgredek
- vonStein

alianci:
- rav
- slawekk - broń pancerna !
- t_bone
- Zgredek :)
rezerwa:
- matchaus
- vonStein

19.10.2006
20:14
smile
[78]

Lim [ Senator ]

Witam szanownych kolegów.
Patrzę na te 70 postów po 3 dniach przerwy wypełnionych syzyfową pracą i nagle konsternacja ... to nowy wątek z siedemdziesięcioma postami !
Czy RO zeszło już definitywnie na boczny tor? Cóż, umarł król(?) niech żyje król .
Za chwilę uruchomię CoH i udam się do szkoły oficerskiej na zajęcia w temacie: rozbudowa bazy i broni pancernej ;)

Wieczorem hostuję grę i zapraszam do mojego hamachi autora tych słów:
Dzisiaj musze sobie grę uruchomić w singlu i lepiej zapoznać się z interfejsem. Miałem olbrzymie problemy z odnalezieniem swoich jednostek na mapie :| Nie wiedziałem ile ich posiadam i gdzie, aktualnie przebywają.
Mam dokładnie te same odczucia i sądzę, że będziemy godnymi siebie przeciwnikami ;)
Jeśli się nie zGGadamy to rosyjskie stepy w Clone Combat 3 czekają wraz z groźnymznajomkiem, który niespodziewanie zrobił ostatnio spore postępy i przetrzepał solidnie skórę moim grenadierom ;)

19.10.2006
20:26
[79]

K_o_v_a_L [ Generaďż˝ ]

Matchaus --> może i raty cena/10 są popularne ale np. w siriusie tego nie oferują. A u "siebie" przynajmniej mam pewność że jak mi pixel wyskoczy to mi monitor wymienią.

19.10.2006
20:40
[80]

Yaca Killer [ Regent ]

Lim --> he,he :) Widzę, że jesteśmy w podobnej sytuacji. Troszkę poćwiczyłem sobie, a teraz wychodzę z domu. Jeśli wrócę na tyle wcześnie, żeby rozegrać partyjkę to się odezwę.

Hmmmm, zaczynam odkrywać ciekawe rzeczy w tej grze :>

19.10.2006
20:55
smile
[81]

Lim [ Senator ]

Yaca ---> OK. czekam, ja też jestem na etapie odkryć: LMB/RMB/LMB, heh
Wstaję co prawda wcześnie ale do północy możesz śmiało zaGGadać.
Ewentualnie umówimy się na jutro :)
Jeśli okaże się że moje łącze pozwala hostować i grać z ,,rozsądnymi'' lagami, można będzie stworzyć dwie wirtualne platformy do MP w CoH.
Zresztą wielu z nas ma szybkie łącza, można stworzyć kilka zespołów jeśli będą chętni.

19.10.2006
21:21
[82]

K_o_v_a_L [ Generaďż˝ ]

Fajne screeny z CoH:

19.10.2006
23:31
smile
[83]

w o y t e k [ Gavroche ]

Martins ----> odezwe sie w sobote lub niedziele.

20.10.2006
00:58
smile
[84]

Slawekk [ Senator ]

Doktryny, sroktryny, terroryzmy - wszystko to dupa jak nie masz Liptona/Zgredka w teamie :)

20.10.2006
06:32
smile
[85]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Nie no, przepraszam cie!
W ostatniej grze panowie z mojej druzyny bardzo ladnie walczyli o dwa alianckie zbiorniki z paliwem co bylo decydujace dla bitwy.

20.10.2006
07:53
smile
[86]

matchaus [ sturmer ]

Zgredek ---> Jakże różni się ten "raport" od tego, jaki napisałeś po meczu z nami na stronie drinkersów ;)
(widzę, że strony juz nie ma, a szkoda :|)

Ja niestety nie dotarłem na front...
Dziś postaram się jednak być, by wcielać w życie doktrynę terroru ;))

Napisze ktoś wogóle o przebiegu starcia? Co znowu źle zrobili Niemcy? :)


P.S. Było dla mnie wiecej niż pewne, że Lipton bedzie graczem posiadającym skilla w wersji "pro" :)
Byłoby rozsądnie, aby zmieniał strony konfliktu - najszybciej nauczylibyśmy się grać w tę piekielną grę :))

20.10.2006
08:14
[87]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Wczoraj laliśmy się 3 razy

Axis (Otto, Sigi, Wallace) - Allies (Sławek, T-bone, LipTon)
Zwycięstwo Allies szybsze od światła, ja na dobrą sprawę nie zdążyłem wyjść z bazy. Chyba natknąłem się na LipTona.

Potem dwa razy
Axis (LipTon, Sigi, Wallace) - Allies (Sławek, T-bone, Otto)
Dwa razy pogoniliśmy Alliesów :) ale ja raczej miernego skila pokazałem.
Za pierwszym razem parłem wąskim odcinkiem na Otta, resztę załatwił LipTon, a za rzeką dzielnie stawał Sigi.
Za drugim razem (mapa Hill 331) faktycznie walka toczyła się o dwa punkty paliwa na drogach. Jedyne co się wykazałem, to łaziłem snajperem na tyłach aliantów i zsyłałem im firestormy, no i nie odmówiłem sobie dwóch V2 :)

Otto stawiał TSa, a ja grę, było praktycznie bez lagów, gra śmigała aż miło. Skończyliśmy o 1,00

20.10.2006
08:32
smile
[88]

matchaus [ sturmer ]

Ja juz spadam w teren (mam urlop - jadę w teren "prywatny" ;))

Przed wyjazdem zagrałem z CPU normal.

Trwało to moze z 15 minut...
Doktryna produkcji piechoty jest coool :))

Do wieczora!

20.10.2006
08:47
[89]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Matchaus - zagraj z dwoma CPU :), jest większy hardcore

20.10.2006
08:59
smile
[90]

rav76 [ Konsul ]

Moja mydelniczka (czytaj Sagem 800) odmówiła wczoraj posłuszeństwa i byłem zmuszony wybrać "schlafen doktrin". Mam nadzieje że dzisiaj wieczorem nie będę miał takich niespodzianek.

20.10.2006
11:17
[91]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Mat-->grało się wczoraj całkiem, całkiem...oczywiście w przeważającej mierze to zasługa Zgredka vel LipTona, który angażował chłopaków przy ich bazach dając nam tzn. mi i Wallace,owi wystarczający czas na przygotowanie do ataku w swoich kierunkach. MApka Hill 331 i zabawa w zdobycie dwóch punktów krytycznych dla mapy..mniodzio..wybrałem blitza, ktory tym razem się sprawdził, ale tylko dlatego, że Zgredek robił wszystko, żebyśmy mieli względny spokój;)

20.10.2006
11:43
smile
[92]

Slawekk [ Senator ]

gra przeciwko Zgredkowi to prawdziwe wyzwanie :) Zero tolerancji, kazdy błąd i moment przestoju a juz przeciwnik atakuje z flanki, żeby za chwile uderzyć srodkiem. Palcówka straszliwa a do tego brakuje ciągle ammo lub fuelu. Nic to, bo gra się świetnie :)
Wallace jako hostmen spisal sie rewelacyjnie !!!!!!!!

Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
-
-
-
Rezerwa:
-
-
Axis:
-
-
-
-
Rezerwa:
-
-

20.10.2006
11:50
[93]

rav76 [ Konsul ]

Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
- rav
-
-
Rezerwa:
-
-
Axis:
-
-
-
-
Rezerwa:
-
-

20.10.2006
12:47
smile
[94]

SilentOtto [ Faraon ]

Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
- rav
-
-
Rezerwa:
- Otto
-
Axis:
- Otto
-
-
-
Rezerwa:
-
-


Zgredek to jakaś Digitalmördermaschine :D

20.10.2006
12:52
[95]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
- rav
-
-
Rezerwa:
- Otto
-
Axis:
- Otto
- Sigi
-
-
Rezerwa:
Sigi

20.10.2006
12:56
smile
[96]

SilentOtto [ Faraon ]

Na Hill 331 wspierałem prawe skrzydło (Slawekk) i toczyłem bój wspierając T_Bona o centrum (składy z paliwem). Pchałem czołgi, a @%^$$ miałem doktrynę piechota ROTFL, wymiennie w obie strony :P Zgredek na Slawka napierał mocno i nie miałem wyjścia, bez pomocy Slaw by się nie utrzymał. W centrum dałem dupy, bo pierwszą potyczkę wygraliśmy, hitlerki byli rozwaleni i zamiast ruszyć 2-ma czołgami ze wsparciem spadochroniarzy do przodu, to żeśmy z T_Bonem stanęli :/.
Dobrze, że Mat miał wolne... ;o)

20.10.2006
13:23
smile
[97]

Slawekk [ Senator ]

Dobrze Otto mówisz, cięzko bylo. I nauczka na przyszlość. Wygraleś bitwe w jednym miejscu i zostao Ci troche wojska - IDŹ NAPRZÓD !!!

20.10.2006
13:30
[98]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Daleko byś Otto nie zaszedł, bo my z Sigim już zbieraliśmy siły do kontrnatarcia :). Jak ja trochę osłabłem, to Sigi przejmował pałeczkę, a jak Sigi się wyczerpał to ja juz zdażyłem coś podesłać

20.10.2006
13:53
smile
[99]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wczorajsza rozgrywka była absolutnie fenomenalna, wszystko płynnie, kliamtycznie a ile się działo hoho... Tak to wyglądało ;p --->

Ja się skupię na doświadczeniach ostatniej bitwy czyli Hill 331, podobnie jak w poprzednich bitwach korzystałem z doktryny Airborne. Nie wiem czy to był błąd czy nie ale zanichałem rozbudowy bazy, poza koszarami i produkcją kilku jeepów i oddziałów strzelców zaraz po osiągnięciu odpowiedniej rangi zacząłem masowo używać spadochroniarzy i innych specjalnych zdolności. Doszedłem poprostu do wniosku że lepiej zapłacić 370 mapower i mieć doby oddział w centrum wydarzeń niż 270 i ściągać słabych strzelców z tyłów. Podstawowe doświadczenie jakie wyniosłem brzmi "zawsze kupować dla piechoty grantaty ;)", w starciach o te kluczowe punkty paliwa na drodze wywnioskowałem że ogromną przewagę dałoby nam obudowanie tego punktu co opóźniłoby wroga. Masowo wykorzystywałem również zrzuty dział AT które między innymi uratowały raz flankę Sławka atakowanego przez Tygrysa. Spadochroniarze to silna jednostka wielozadaniowa i świetnie sobie radzili, niestety do czasu gdy pojawiły się Flakpanzery, Tygrysy i oddziały Knight Cross Holders ;p

Dziś stoje bardziej w rezerwie bo planuje wypad do kina ale będę tak na 90 % ;p

Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
- rav
-
-
Rezerwa:
- Otto
-T_Bone
Axis:
- Otto
- Sigi
-
-
Rezerwa:
-Sigi
-T_bone

20.10.2006
15:05
smile
[100]

T_bone [ Generalleutnant ]

Grenadierzy Wallace'a przejeli jedno z moich wielu porzuconych dział rotfl :D

20.10.2006
16:38
[101]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

matchaus [sturmer]

Zgredek ---> Jakże różni się ten "raport" od tego, jaki napisałeś po meczu z nami na stronie drinkersów ;)
(widzę, że strony juz nie ma, a szkoda :|)


Hmmm kurcze zestresowales mnie, czyzbym cos niemilego napisal ?:0



P.S. Było dla mnie wiecej niż pewne, że Lipton bedzie graczem posiadającym skilla w wersji "pro" :)


aj tam :) Byc moze rtesy mam we krwii. Gralem juz w wiele gierek online wiec doswiadczenie procentuje :)



IMHO wczoraj na Hill 331 zagralem slabo. ilosc straconego przezemnie sprzety byla straszliwa - zeszly ze 3 Tygrysy i 5 stugow :-| no i glupio stracony Sniper
Byly momenty ze nie mialem zadnego oddzialu zdolnego do walki i gdyby nie biernosc mojego przeciwnika to bym pewnie zostal pogodniony do bazy :(



Lista na wieczorne zmagania z CoHem

Alianci:
- slawekk
- rav
- Zgredek
-
Rezerwa:
- Otto
-T_Bone
Axis:
- Otto
- Sigi
-
-
Rezerwa:
-Sigi
-T_bone
-Zgredek

20.10.2006
17:00
smile
[102]

matchaus [ sturmer ]

Ja powiem krótko - już jestem w domu :)
Zaraz kąpiel, jedzonko i... :D

(a żona wychodzi wieczorem na "babskie" spotkanie, więc... spodziewajcie się mojej "gromkiej" obecności :))

P.S. Po kąpanku opiszę Ci Zgredek co napisałeś :) (nie - to nie było obraźliwe! raczej... zarozumiałe ;))

20.10.2006
17:03
[103]

ZgReDeK [ Team Delta clan ]

Oho :)
Matchaus bedzie mial okazje poraz pierwszy zobaczyc niemiecka Victorie :)

20.10.2006
17:37
[104]

Logadin [ People Can Fly ]

Jak będzie brakowało gracza to ja z wielką chęcią się dołączę.

20.10.2006
18:01
smile
[105]

SilentOtto [ Faraon ]

Lamerskie pytanie: Jak się buduje haubice!? Przeszedłem aliantami calą ścieżkę rozwoju piechoty i ni cholery nie mam takiej opcji... Czy one są w innej doktrynie? :D

20.10.2006
18:03
smile
[106]

SilentOtto [ Faraon ]

Czekam na kuriera, ma być 17 - 21... Piechota zacznie śmigać, czołgi zaczną fruwać, motocykle i dżipy będą ponaddźwiękowe :P ;o)

Matchaus --> Odpuśc Zgredkowi, bo się wkurzy i nie pogramy dłużej niż 15 min na mapkę ;o)

20.10.2006
18:05
[107]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Otto - nigdy nie grałem aliantami :), ale moze tak jak niemieckie 88 mm, te haubice budują saperzy?

20.10.2006
18:07
[108]

Logadin [ People Can Fly ]

Otto - hałbice są w doktrynie piechoty i jest stawiana przez saperów. 2-3 sieją niesamowite zniszczenia w bazie wroga :)

20.10.2006
18:08
smile
[109]

SilentOtto [ Faraon ]

Obklikałem wszystko i nie mam haubic :/

20.10.2006
18:09
smile
[110]

SilentOtto [ Faraon ]

Jezzzzzzz......... A ja klikałem na budynki, armaty, ale o saperach nie pomyslałem. Ale obciach :P
ROTFL
Za dużo w cRPG ostatnio grałem LOL

20.10.2006
18:56
smile
[111]

matchaus [ sturmer ]

Zdążyłem założyć nowy wątek i wybywam zawieść żonę :)

Będę niebawem!

FRONTLINE - CZĘŚĆ 451 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5576772&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.