GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Stealth Action || Wątek poświęcony skradankom || Odcinek 32

12.10.2006
02:24
smile
[1]

Psycho_Mantis [ ]

Stealth Action || Wątek poświęcony skradankom || Odcinek 32

Skradanki inaczej nazywane sneakerami lub grami stealth-action to gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób.
Jest kilka elementów, które może charakteryzować sneakery, np: tzw. time caution mode (czyli tryb alarmu), przyklejanie do ścian (umożliwia zobaczenie co jest za rogiem), charakterystyczne uzbrojenie (służace do cichego eliminowania wrogów, np. noże, pistolety z tłumikiem, struny, paralizatory itd.), specifyczny gameplay i walka z przeciwnikami (np. przewaga liczebna wroga).

UWAGA: Wpisując się w wątku pamiętaj żeby szanować innych fanów gier; opinie i krytyka jest mile widziana ale tylko konstruktywna :)


Najbliższe premiery gier stealth-action:
- Splinter Cell: Double Agent [PC: 7 listopada 2006]; info: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6323
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [PS3: 2007]; info: https://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=6000
- Assassin's Creed [PS3: 2007]; info: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7202


Lista Sneakerów (sagi):
*** Metal Gear Solid ***
- Metal Gear
- Metal Gear 2: Solid Snake
- Metal Gear Solid ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training)
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake MGS1)
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: Sons of Liberty + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales)
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater --> Metal Gear Solid 3: Subsistence (czyli MGS3: Snake Eater + dodatki)
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [jeszcze nie wydano]
(Uwaga! Gra Metal Gear Acid mimo, że należy do sagi nie jest grą stealth-action)
*** Splinter Cell ***
- Splinter Cell
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- Splinter Cell: Chaos Theory
- Splinter Cell: Double Agent [jeszcze nie wydano]
*** Thief ***
- Thief: The Dark Project
- Thief 2: The Metal Age
- Thief: Deadly Shadows
*** Hitman ***
- Hitman: Codename 47
- Hitman 2: Silent Assassin
- Hitman: Contracts
- Hitman: Blood Money
*** Gorky ***
(Uwaga! Pierwszą grą tej serii było Gorky 17, które nie było grą stealth-action.)
- Gorky Zero: Fabryka Niewolników
- Gorky 02: Aurora Watching
*** Tenchu ***
- Tenchu: Stealth Assassins (dodatki --> Tenchu Shinobi Gaisen, Tenchu: Shinobi Hyakusen)
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins (sequel który był prequelem ;)
- Tenchu: Wrath of Heaven ( ---> ulepszona wersja na Xboxa - Tenchu: Return From Darkness)
- Tenchu: Fatal Shadows
Inne tytuły:
- Kameleon
- Manhunt
- Kroniki Riddicka
- Stolen
- Second Sight

(P.S. Jest wiele innych gier tego typu, są też gry które zawierają tylko pewne elementy skradanek ale ich wszystkich tutaj nie umieszczamy :)


Specialny link do strony z linkami do filmików przejścia Hitmanów :D --->


Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Jogurt Truskawkowy (MGS 1)
* peners (MGS 1)
* Hitmanio (MGS 1)
* Sanchin (SC 1)
* McClanesHungOver2 (SC 1)
* Orlando (Hitman 2)
* EspenLund (Hitman 3)
* DarkQra (SC 3)
* skiper9 (Thief 3)
* raz3r (SC 3)
* zuromil (MGS 3)
* master53 (Hitman 2)
* hermin (Kameleon)
* Hydrogen (Thief 3)
* PatriciusG. (Manhunt)
* Taikun44 (MGS 3)
* Bloohder (SC 1)
* Reloaded (Thief 3)
* Alaris (Thief 3)
* Shifty007 (Kroniki Riddicka)
* umek (SC 3)
* Ampo (Thief 3)
* *_*Cypriani (Manhunt)

Stali bywalcy (+ ulubiona gra) [niaktywni]:
* Stranger (Manhunt)
* Hellcat (SC 3)
* mort.s (MGS 3)
* DeXX (SC 1)
* ExistoR (SC 3)
* SW.Muczaczos (SC 3)
* mineral (SC 3)
* Aen (Thief 3)
* Judith (Thief 3)
* mgs_saladin (MGS 1)
* davhend (Thief 3)
* Janczes (Hitman 2)


Uwaga! Samoobsługa z użyciem pogrubienia - bolda!
1. Jeśli chcesz być na liście stałych bywalców to dopisz się do skopiowanej listy (użyj pogrubienia - bolda!), napisz jeden tytuł najbardziej lubianej przez Ciebie gdy stealth-action oraz uzupełnij tabelkę obok (np. w Paincie) zgodnie z jej legendą..
2. Jeśli ktoś przez trzy kolejne wątki będąc na liście stałych bywalców nie odezwie się w wątku - przechodzi do listy nieaktywnych. Jeśli chce wrócić do kusty aktywnych musi się o to upomnieć boldując tekst w poście. Po pewnym czasie osoby z listy nieaktywnych będą usuwane jako nie będące już stałymi bywalcami wątku.
3. Jeśli chcesz zmienić tytuł ulubionej gry przy nicku - napisz posta i wybolduj.


Poprzednia część wątku: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5402538&N=1

12.10.2006
06:32
smile
[2]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Pierwszy!

12.10.2006
07:38
[3]

umek [ Szczęśliwy ]

drugi... zabieram się za tabelke

12.10.2006
08:02
smile
[4]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

trzeci ...

12.10.2006
08:51
smile
[5]

music boy [ Pretorianin ]

Czwarty

12.10.2006
08:57
smile
[6]

DarkQra [ Konsul ]

Spamerzy i nabijacze postów :D
A btw, wczoraj oficjalnie przegrałem tysięczną godzinę w CT po necie :D

12.10.2006
09:17
smile
[7]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Szósty qrczę ;)

12.10.2006
09:33
smile
[8]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Co ja mam zrobic w koncu zeby byc na

spoiler start
tej liscie??!!!
spoiler stop

12.10.2006
09:35
smile
[9]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

TEJ LIŚCIE??!!

12.10.2006
09:56
smile
[10]

music boy [ Pretorianin ]

Musisz się sam dopisać ;)

12.10.2006
10:42
smile
[11]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

aaaaaaaa juz jestem na liscie!!! nawet nie zauważyłem ;)

12.10.2006
12:49
smile
[12]

DarkQra [ Konsul ]

Szkoda że Noble już rozdane, Cypriani był kandytatem nr 1 *_*

12.10.2006
13:31
[13]

umek [ Szczęśliwy ]

w czym była robiona tabelka? mam ją ściągnąć jako obrazek?

12.10.2006
16:13
smile
[14]

DarkQra [ Konsul ]

Ściągnij a w Paincie kropki postaw, Photoshopa nie potrzebujesz x_x

12.10.2006
16:23
smile
[15]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

przydałby sie nobelek:D nie powiem:D

12.10.2006
23:20
[16]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5478316&N=1

a zrobie reklame dla Psycho :) kto jest za przyznaniem gwiazdki dla ojca naszego wątku niech powiadomi o tym ;)

13.10.2006
00:33
[17]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Ja o tym powiadomiłem już w pierwszym tego typu wątku. Później chyba jeszcze ktoś to zgłosił. Dziwne, że nie było żadnej reakcji.

Btw, "ojcem" wątku, jeśli dobrze pamiętam jest Jogurt Truskawkowy. :P

13.10.2006
00:38
smile
[18]

CHESTER80 [ get LOST ]

Sukces ma wielu ojców, w tym przypadku mamy ojca założyciela i ojca prowadzącego, więc obu panom należy się gold star.

13.10.2006
00:59
smile
[19]

Psycho_Mantis [ ]

*_*Cypriani ---> Sorki, że dodałem Cię w tabelce a zapomniałem o liście :)

Co do tabelki :)
Bazgrać czymkolwiek, nawet ołówkiem w Paint :) Ja i tak mam swoją tabelkę w xls, którą edytuje i której robię screeny a następnie wstawiam :)
Swoją drogą miałem obawy, czy się przyjmie. A teraz jej funkcjonalność jest po prostu świetna. Przede wszystkim wiemy kto jest dobry w danej grze, a po drugie wiemy z kim nawet nie ma po co dyskutować o Thiefie, MGS'ach czy SC bo nawet danej serii nie dotknął :)


Co do gwiazdek :)
Jestem skromna osobą, i zwykle w takich wypadkach nie wiem jak się zachować. Cenię wszystkich tutaj za wiedzę, umiejętności, pasję czy to, że po prostu z nami tutaj są :)
A gwiazdka? Cóż, jak wiem to pomagam, dla mnie to oczywiste :) Kiedyś prowadziłem wątek seryjny o MGS2, potem MGS'ach, pomagałem też w wątku o SC1 gdzie masowo rozsyłałem save po windzie (która przecież tak wielu dobrze nie działała :) A tabelka czy porządny wstępniak? Były po prostu potrzebne :) Tak samo jak logo na górze, które ładnie wita odkrywających nasz wątek userów (a pamiętacie jak wspólnie ocenialiście projekty :)
I dalej będę tu sobie przesiadywał i odzywał się jak tylko nie będziecie gadać o Manhunt :P. I pomagał :) Nawet mówiąc jak mnie pokonać tzn. Psycho Mantis w MGS1, haha :D (post [187] poprzedniej części :)
Stworzyliśmy sobie fajną rodzinkę. I świetnie się to bawimy, pomagamy, jesteśmy. Proste :)
Pozdrawiam

Teraz kończę przebudowę mojego serwisu o sadze Gorky :) --> https://gorky.gry-online.pl
Już wkrótce otwarcie :)))

13.10.2006
01:07
[20]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

"jak tylko nie będziecie gadać o Manhunt"
Na razie się nie zapowiada (zresztą niewygodnie grałoby mi się na laptopie), ale jeśli jednak wyjdzie Manhunt 2, to czym prędzej pochwycę za narzędzia zbrodni, aby skąpać wirtualny świat w krwi mniej lub bardziej winnych. :P

13.10.2006
11:08
smile
[21]

DarkQra [ Konsul ]

A po co o Manhuncie, teraz na topie jest Double Agent :D. Na splintercell.pl prawie codziennie są linki do nowych filmów, obrazków, muzyki z gry. Zwracam uwagę na to ostatnie, bo wapie, że będziecie ściągać te wszystkie filmiki - to zepsułoby całą przyszłą zabawę albo przynajmniej sporą część. Żebyście się na dfatygowali daje linki:

Iceland Infiltration Theme


Iceland Extraction Theme


Uważam, że muza w DA będzie cechować się najlepsza muzyką ze wszystkich Splinter Cell. Wszystkie wypuszczane kawałki mają w sobie "to coś". Teraz kawałek z "lodowej" wyspy, który również jest interesujący :D

13.10.2006
11:30
[22]

umek [ Szczęśliwy ]

SCDA... nie mogę się doczekać... 11 dni, ale trzeba kompa wymienić...
oficjalne polskie forum o sc-

13.10.2006
12:25
[23]

umek [ Szczęśliwy ]

zagłosowałem w sprawie gwiazdki
jak tabelka? :D

13.10.2006
12:30
smile
[24]

CHESTER80 [ get LOST ]

O tak, teraz Double Agent jest numerem jeden. Ta muzyczka co podał DarkQra jest rewelacyjna i bardziej mi się podoba niż kawałki w Chaosie.

13.10.2006
12:33
smile
[25]

music boy [ Pretorianin ]

Thief Antologia PL DVD

Thief Antologia to najbardziej kompletna edycja tej wspaniałej gry akcji w pudełku znajdziesz Thief I w wersji Gold (zawiera 3 nowe poziomy), Thief II: The Metal Age oraz Thief III: Deadly Shadows. Nazywasz się Garrett, jesteś mistrzem złodziei. Poruszasz się w cieniu i ciszy. Bez problemu mijasz straże, a każde drzwi stoją przed Tobą otworem. Potrafisz włamać się do najlepiej ukrytego i zabezpieczonego skarbca. Praca w nocy to nie przelewki - brudny interes, ale czysty zysk!

Thief Antologia zawiera Thief I w wersji Gold, Thief II: The Metal Age oraz Thief III: Deadly Shadows.
Weź udział w pełnej napięcia akcji, w której przeciwnicy zachowują się jak prawdziwi ludzie widzą, słyszą, badają ślady, polują na intruzów i walczą do ostatniej kropli krwi.
Wykonaj zróżnicowane zadania - włamania, kradzieże, walka, zasadzki i zabójstwa.
Mrok to Twój przyjaciel, to Twoja szansa niezauważony prześlizgnij się za plecami strażników i uderzaj z zaskoczenia.
Skorzystaj z szerokiej gamy złodziejskich gadżetów, np.: mechanicznego oka, bomb błyskowych, ognistych strzał czy też rękawic do wspinania się na ściany. Gry po raz pierwszy w polskich wersjach językowych (napisy).

Uwagi:
Gra w polskiej kinowej wersji językowej z polską instrukcją.

Wymagania sprzętowe:
Wymagania dla Windows 2000/XP: PROCESOR: Pentium 4 1.5 GHz RAM: 256 MB RAM NAPĘD OPTYCZNY: DVD x4 HDD: 4.5 GB GRAFIKA: 64 MB karta z obsługą technologii Pixel Shader 1.1 i Direct 9 DŹWIĘK: Karta dźwiękowa w 100% zgodna z DirectX 9. GRY MOGĄ NIE DZIAŁAĆ NA LAPTOPACH

Sugerowana cena: 24,90

Data premiery: 20/10/2006

Pre-order:

13.10.2006
12:35
smile
[26]

CHESTER80 [ get LOST ]

Szok!

Takie super gry, wszystkie po polsku, wszystkie w jednym pudełku i to za taką cenę???

Szok!

13.10.2006
12:38
smile
[27]

music boy [ Pretorianin ]

CHESTER80 --> nie wiem jak ty, ale ja kupuję na 100% :D

13.10.2006
12:39
[28]

umek [ Szczęśliwy ]

no, naprawdę świetna okazja! Kto nie grał powinien kupić, jeśli ta gra interesuje... Ja tam swoje już w to grałem, ale thiefa znać wypada

13.10.2006
12:39
smile
[29]

CHESTER80 [ get LOST ]

music boy --> No ja też, to trzeba mieć. A czy jedynka jest spolszczona na nowo czy na podstawie spolszczenia z Top Secret gdzie kiedyś była jako pełna wersja?

13.10.2006
12:42
smile
[30]

music boy [ Pretorianin ]

CHESTER80 --> całkiem nowe wersje polskie, przygotowane przy współpracy z fanami z polskiego forum Thiefa :D

A tak w ogóle to jestem jednym z userów tego forum :)

Ale mimo to...

Czekamy, czekamy na Thiefa 4 :(

13.10.2006
12:50
[31]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Biorę od razu! Wziąłbym chociaż dla samej jedynki w wersji gold, której nawet nie miałem możliwości zobaczyć, bo nie chodzi pod XP.
Przy okazji mam nadzieję, że teraz sporo młodszych (i wiekiem, i stażem) graczy sięgnie po dwie pierwsze części, które jak mniemam będą bez problemu działać na nowszych kompach.

13.10.2006
17:24
[32]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Wiiii ... wreszcie nadrobie zaległości i zagram we wszystkie Thiefty :) Kupuje na 100%

13.10.2006
17:32
smile
[33]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

aleście napostowali od wczoraj:D wczoraj jakis czas co chwila bakałem forum i ani jednego nowego posta a dzisiaj wchodze i proszę:D. Mephistopheles ---> Oby Manhunt 2 wyszedł! Jak już wyjdzie to z chaty nie wyjde:D

14.10.2006
08:41
smile
[34]

DarkQra [ Konsul ]

SCDA... nie mogę się doczekać... 11 dni, ale trzeba kompa wymienić...
Tak się niestety składa, że więcej jak 11 dni- 19 października ta gra wychodzi na świecie na konsole, 10 dni później na PC (czyli 29), a w Polsce premiera na PC to 10 listopada- masz więc prawie miesiąc na wymianę kompa lub podzespołów :D

Ta muzyczka co podał DarkQra jest rewelacyjna i bardziej mi się podoba niż kawałki w Chaosie.


Też tak uważam. Mało tego, sądzę że muza w Chaosie była najsłabsza ze wszystkich Splinter Cell- a może oni to zrobili specjalnie, żeby wywołać głód na dobrą muzę u graczy? :P

14.10.2006
10:20
smile
[35]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Coś mi sie zdaje że zafunduje sobie DA:D zwłaszcza jeżeli jest tam taki klimatryczny soundtrack. Najpierw jednak skoncze 3 poprzednie cześci. do końca roku powinienem sie wyrobić:D

14.10.2006
11:25
smile
[36]

DarkQra [ Konsul ]

Jakbyś grał tyle co ja to wystarczyłyby ci 3 dni, a nie 3 miesiące :D Jakbyś czegoś nie wiedział to wal, jeśli chodzi o Splinter Cell to lepszego specjalisty na forum nie znajdziesz, skromnie rzecz ujmując :D

14.10.2006
14:03
smile
[37]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

no spoko. Jakby co to licze na pomoc DarQra:D. Wiesz ja ich tak długo nie bede przechodził ale musze je chyba pochwycić zanim w nie zagram;)

14.10.2006
14:11
[38]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

W Chaosie jest najsłabsza muzyka? Może ten typowy soundrack nie jest jakiś fenomenalny, ale mnie spodobała się muza, którą czesto słuchali przeciwnicy. Np. podczas tej misji ze statkiem w jednej z kajut rozbrzmiewa super rock'owy kawałek. Na dłuższą metę może się znudzić, jednak pierwsze wrażeni jest jak najbardziej pozytywne. Przyznam się, że sporo czasu przekradałem się koło tej kajuty, by sobie tej muzyczki posłuchać. :)
BTW: Może ktoś zna nazwy tych utworów, których słuchają sobie przeciwnicy?

14.10.2006
15:17
[39]

umek [ Szczęśliwy ]

DarkQra- jasne, miszczu:]

Cypriani- jeśli potrafisz grać w gry tego typu przejdziesz je szybko, nie są długie

14.10.2006
18:10
smile
[40]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

umek---> widze po tabelce ze tez maniak serii SC;) juz mam dwóch pomocników jakby co;)

14.10.2006
20:26
smile
[41]

DarkQra [ Konsul ]

No jeśli Umek szybciej otworzy forum to on ci szybciej odpowie, ja ewentualnie skoryguje, albo od razu nagram ci jak ja przechodzę tą misję i ci pokaże :D.

14.10.2006
20:37
smile
[42]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Ja osobiście miałem przyjemność grać tylko w 1szą część SC i doszedłem do 8mej misji(ta z tymi minami i sanjperami na balkonach) musze przeszperać płyty i zainstalowac od nowa Splinterka a następnie dojść do miejsca w którym sie zatrzymalem i..... pytać:D

14.10.2006
20:39
smile
[43]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Graj graj, bo pierwsza czesc jest najlepsza...

14.10.2006
21:34
smile
[44]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]



bardzo fajny filmik prezentujacy MGS3 Snake Eater znalazłem :) wiec postanowiłem sie nim z Wai podzielić ;) choć fanów Snake'a tu jak na lekarstwo

14.10.2006
21:37
[45]

umek [ Szczęśliwy ]



nagrasz, tak? nie musisz, ktoś już to zrobił:]

w banku z tego co pamiętam pokazana jest droga przez lasery, jakby co można je kompletnie ominąć...

14.10.2006
21:40
smile
[46]

DarkQra [ Konsul ]

Ostatnio nagrywałem, jak przechodzę to pole z pamięci :D. Hm obawiam się, że ja szybicje przejde nagrywając całą grę niż on x_X. Ale nie przejmuj się, po 12 przejściach gry naprawdę zna się na wylot. No, ja nie jestem skrajny- pamiętam tylko ilo cyfrowe są kody w drzwiach, a samych kodów to nie :D

14.10.2006
21:43
smile
[47]

Obscure [ ExcalibuR ]

Moge dopisac się do listy
Ulubiona Gra Metal Gear Solid 3

14.10.2006
21:44
[48]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Obscure >> sry, ale przeszedłeś ją ? zrozumiałeś ? :) czy tylko fajnie wygląda ?

14.10.2006
21:51
smile
[49]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

Taikun---> own3d :D

Znajac intelekt Obscure, napawał sie widokami i oglądał filmiki ( nie starajac sie zrozumiec napisow) :P

14.10.2006
21:51
[50]

umek [ Szczęśliwy ]

Wybacz, ale stałym bywalcem jeszcze nie jesteś...

DarkQra- 12 razy nie, ale poszczególne plansze to czasem i po 20...Bank rox

14.10.2006
22:20
smile
[51]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Raz3r >> spotkałem się już z sytuacji gdy ktoś mówił że MGS 1 był słaby, bo słabo rozwiazano opcje skradania ... pytam się "a oglądałeś filmiki ?", a on "nie, a po co ... to skradanka niby, nie ?"

14.10.2006
23:12
smile
[52]

DarkQra [ Konsul ]

Bank wymiata, ale w CT podobała mi się też łaźnia :D. W PT ulubiona misja to chyba LAX, a w SC to CIA oczywiście :D Ambasada, rzeźnia i Pałac też nie były złe :D

14.10.2006
23:14
[53]

umek [ Szczęśliwy ]

mrr, łaźnia... która ambasada?

14.10.2006
23:50
smile
[54]

Psycho_Mantis [ ]

Taikun44 ---> Średni ten filmik o MGS3...
O MGS1 - LOL :D

15.10.2006
00:45
[55]

DarkQra [ Konsul ]

druga misja w Ambasadzie, to jest gdy musimy dorwać się do Konga Feironga, gdzie trzeba korzystać z termowizji przy panelach przy drzwiach, gdzie wysadza się te ciężarówki. Już wiesz? :P

15.10.2006
09:45
[56]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Psycho_Mantis >> e tam średni ... zachcialo mi sie znowu grac w MGSa :> dzisiaj jade kupic konsole więc kto wie :>

15.10.2006
10:25
smile
[57]

Psycho_Mantis [ ]

Taikun44 ---> Serio, kiepskie dopasowanie scen do muzyki, swoją drogą zgranie muzyki z intra a nie wykorzystanie mp3, nierówne wejścia, dziwne przejścia między akcjami. Widziałem wiele o wiele lepszych :)

Obscure ---> Witaj :) Jeśli chcesz u nas zostać najpierw zacznij coś z nami pisać :) Niew przywykliśmy do tego, że ktoś wpada, pisze jednego posta z prośbą o dopisanie się a potem już nic nie pisze :)

15.10.2006
10:28
smile
[58]

CHESTER80 [ get LOST ]

Czepiacie się biednego Obscura więc muszę stanąć w jego obronie. Uważam bowiem że geniusz MGS3 polega na tym iż zachwyci nie tylko oczytanych, znających angielski i realia zimnej wojny, ale także zwykłego gracza który chce sobie polatać, postrzelać i obejrzeć ładne widoczki. Mało tego, pokazywałem grę dzieciom (4 i 5 lat) i gapiły się w TV jak zaczarowane, a po chwili usłyszałem "daj pograć wujek".

Czy ktoś z szanowych skradankomaniaków i MGSfanów grał może w MGS3 Subsistence? Czy polska wersja ma tą dodatkową płytkę? Jak się sprawuje nowy widok Tpp? Pytam bo co prawda sprzedałem PlayStation ale naszła mnie ogromna ochota żeby sobie polatać po lesie, no i chciałbym wiedzieć czy warto inwestować w tą niby lepszą wersję Subsistance.

15.10.2006
20:29
smile
[59]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Wygląda na to że przed przygodą z serią SC zafunfuje sobie dawke wrażeń z MGS;). Wiele słyszałem o tej grze ale jeszcze nigdy nie zagrałem w nią ani chwili! Trzeba to zmienić!!!:D
Psycho_Mantis i Taikun44---> liczę na pomoc ;)

15.10.2006
20:37
[60]

Hitmanio [ Legend ]

Witam chłopaki ;) (chyba, że mamy tutaj też dziewczyny :))

Mam dylemat, oj wieelki, może ktoś coś poradzi?

Otóż kupiłem konsolę PS2 Slim 75004 - odrazu zaznaczam, konsola chodzi, nie ma żadnych problemów. Problemem natomiast jest brak kodu do Network Adaptera... Innymi słowy nie mam jak zagrać po necie, a ostrzyłem zęby jak tygrys by zagrać w Metal Gear Solid3: Subsistence po necie...
Konsolę kupiłem na allegro, i sprzedawca nie ma tego kodu. Na www.playstation.pl jest rejestracja by dostać PIN i płytę. Czy ktoś miał taki dziwny problem? Ma ktoś taki kod (jeżeli nie używa multiplayera wogóle?)

Zaznaczam - jestem skłonny zapłacić za ten kod, bylebym mógł pograć, bo Slim mają NA już wbudowany...

Btw: Dzięki Psycho_Mantis za kropkę ;)

15.10.2006
20:43
smile
[61]

music boy [ Pretorianin ]

Thief Antologia PL



Przypominam, że premiera już: 20 października 2006

"Bo ja z domu nie wyjdę ;-D"

15.10.2006
21:06
smile
[62]

Hitmanio [ Legend ]

Cypriani ==> Wybór należy do Ciebie, ale radziłbym zacząć pokolei ;) Czyli Metal Gear, Metal Gear 2 Solid Snake, Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 ;) No i ewentualnie w przyszłości Metal Gear Solid 4 :)

15.10.2006
21:29
smile
[63]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Wlasnie Psycho, mi nie zmieniles kropki!
Hitman BM, z niebieskiej na czerwona.

15.10.2006
22:23
smile
[64]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Hitmanio---> wiesz... Chętnie przyciąłbym we wszystkie części sagi ale z tego co mi wiadomo to na PC wyszły tylko MG, MGS i MGS2;/. Musiałbym się dorobić jakiejś konsolki ale na razie mam w planach wymiane grafiki i takie tam duperele... Na razie zagram tylko w MGS i MGS2. Od MG odpycha mnie staroświecka dwuwymiarowa grafika....bleeeee...;/

15.10.2006
22:28
smile
[65]

Hitmanio [ Legend ]

Cypriani ==> Ehhh, Twój wybór, powiem tylko, że ta gra jak na swój wiek dalej wciąga ;) (MGS3:Subsistence ma 2 części MG ;))

16.10.2006
14:06
smile
[66]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Hitmanio---> jescze zobacze ;)
prawdopodobnie Assassin's Creed ma wyjść nie tylko na PS3 ale i a PC! To może być prawdziwa uczta dla fanów Himana i Thiefa;)

16.10.2006
15:19
[67]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Nie prawdopodobnie, tylko na pewno, już dawno o tym wiadomo. AC śledzę na bierząco, przeglądam ichniejsze forum i stonkę, wczoraj nawet zrobiłem sobie sig'a motywami z gry. Nie ma co - jest to chyba jedna z lepiej zapowiadających się teraz gier, do tego jeszcze dość rewolucyjna. No i muza równie genialna co w DA ^^ Jednak UBI potrafi robić gry...niestety nie przeznaczone do multi ;]

16.10.2006
19:18
smile
[68]

DarkQra [ Konsul ]

Heroes 5, FarCry, Silent hunter, Splinter Cell, Asassins Creed- tak, umie robić gry. A to że multi jest zaniedbane to detal, po 1000 godzinach jest się człowiek wstanie przyzczywaić :D

16.10.2006
19:32
[69]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

DarQra---> do twojego zestawu nie omieszkam dodać Rainbow Six i Resident Evil:D
P.S. Zainstalowałem MGS'a - gierka zapowiada się conajmniej ciekawie;D

16.10.2006
20:24
smile
[70]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Mam pytanie...czy w MGS jest jakis skuteczny sposób na przeciwników? Moge ich uśmiercić czy tylko ogluszyć? Denerwuje mnie jak poddusze kolesia a on po krótkiej chwili wstaje, obczaja mnie i zabija... bo....ja...bardzo lubie podżynać gardła i skręcać karki i...

16.10.2006
20:25
[71]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Cypriani >> mozesz przeciez strzelac do nich ... tylko po co ? :>

16.10.2006
20:28
smile
[72]

DarkQra [ Konsul ]

W SC wystarczy że zdzielisz koelsia porządnie kolbą po łbie (SC i PT), albo poddusisz delikatnie (CT) i masz spokój z gościem, dopóki ktoś go nie ocuci. Możesz też gościa zabić... tylko po co ? :>

16.10.2006
20:51
smile
[73]

Psycho_Mantis [ ]

*_*Cypriani ---> Podduszaj ich (DarkQra miszczu, patent z SC3 był już w 1 MGS w '97 roku :P wiec sie nie ma czym przechwalac :P). W zależnosci ile razy go poddusisz tak dlugo bedzie ogluszony :) 10 razy to max :) Za 11 wcisnieciem klawisza skrecasz kark :D

16.10.2006
22:02
smile
[74]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Psycho---> To mi pasi ]:-> chyba z niektórymi panami sie troche pobawie...i to jedenaście razy >:D

16.10.2006
22:56
[75]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Psycho >> no ba ;) MGS roxxuje :)

z niektórymi panami sie troche pobawie

yyy ... dziwnie to zabrzmiało :)

16.10.2006
23:15
smile
[76]

DarkQra [ Konsul ]

No to se klikaj 11 razy, ja wole raz :D

Zrobiłem filmik, który pokazuje jak gram w CT po necie, nazywany powszechnie Promo Vid. Zapraszam do ściągania i komentowania.

16.10.2006
23:35
smile
[77]

music boy [ Pretorianin ]

SC. Topowa skradanka...

17.10.2006
14:29
smile
[78]

DarkQra [ Konsul ]

No to pan udźwiękowiony dodał co myślał. SC czy topowy- nie wiem, na pewn ojest skradanką, któa ma za dwa dni światową premierę, więc na topie jest w dniu dzisiejszym, ale jutro będzie zastąpiona przez Hitmana, Thiefa czy MGSa. Tak wszyło, że teraz wychodzi nowy SC, sorry, znajde odpowiedzialnych za to programistów i odstrzele im łby. :/

17.10.2006
14:38
smile
[79]

music boy [ Pretorianin ]

Kolejne części co roku <lol> $$$$$ ;D

17.10.2006
15:56
smile
[80]

DarkQra [ Konsul ]

No i wypasik ze co roku, zamiast raz na 3 lata- przynajmniej moja gra nie jest przestarzała :D

18.10.2006
12:58
smile
[81]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Na IGN jest już recenzja Podwójnego Agenta! Uwaga: spojlerów od groma! Mnie to akurat nie przeszkadzało, bo miałem okazję przeczytać o tym nieco wczesniej.

18.10.2006
14:52
smile
[82]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Powiedz tylko jaka ocena... skoro spoilery sa to nie czytam...

18.10.2006
15:00
smile
[83]

Judith [ PlayScribe Portable ]

9.0 - outstanding :)

Krótki cytacik, nie zdradzający niczego z fabuły:

The game design is still familiar on the surface. Double Agent is still by and large a traditional stealth game. You'll sneak around, break necks, stab thugs in the chest, snipe, explode, pummel, and beat them. It's all in a good day's work for Sam Fisher. But by giving gamers choices eventually leading to multiple outcomes in a branching story, not only does Ubisoft solve the biggest problem embedded in all previous Splinter Cell games -- which was its empty, worthless stories -- it went one better. Double Agent digs down into the very role of duality by giving gamers hard choices to make. Whether that means (wykasowane mega spoiler by był :P), it's now possible. Splinter Cell forges a path into the messy core of managing two extreme organizations without losing the trust of either one and the results are subtle and complex, engaging and even a little thought provoking.

18.10.2006
15:01
smile
[84]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

<---------

A wiadomo czy i/lub kiedy bedzie demo?

Ubisoft solve the biggest problem embedded in all previous Splinter Cell games -- which was its empty, worthless stories

No ja przepraszam, ale mi sie historie w wszystkich czesciach podobaly...

18.10.2006
15:20
[85]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

E tam. CT na IGN dostało 9.6/10. :P

18.10.2006
15:30
[86]

umek [ Szczęśliwy ]

kurcze, teraz najważniejsze- czytać o SCDA na tyle mało, by nie poznać fabuły...

18.10.2006
15:37
smile
[87]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Orlando, akurat tutaj recenzent miał trochę racji, w porównaniu z innymi grami warstwa fabularna SC zawsze wypadała średniawo, co rekompensowała sama roazgrywka. To z resztą bolączka sporej ilości gier firmowanych nazwiskiem Clancy'ego - pan robił sobie pewnie kawę rano, siadał na kibelku, sklecał parę zdań i fabuła jest :D Splinter to jedno, Rainbow Six to drugie, Ghost recon to trzecie - ot mało fascynujące, wydumane konflikty z cyklu political fiction. Tyle że to nie było specjalnie ważne, bo liczyła się głównie rozgrywka.

18.10.2006
16:25
smile
[88]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Jakim programem monitorujecie gry?? jest jakiś dobry(oprócz CamStudio)??

18.10.2006
16:47
smile
[89]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Fraps

18.10.2006
17:02
smile
[90]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

dziekówka infernus

18.10.2006
17:03
smile
[91]

DarkQra [ Konsul ]

Fpas jest dobry do starych gier, no i jest uniwersalny, ale strasznie laguje. Zaleta to prostosc w obsludze. Nieco bardziej skomplikowanym, ale dającym więcej możliwośći (jak wybór rozdziałki, jasności, kontrastu, jakości itd.) jest GameCam. Czasami trzeba się pobawić w opcjach żeby móc płynnie nagrywać.

Koleś który pisał tą reckę na IGN (czytałem trochę, bo spojlerów w pizdu). DAli 9.10 ale to wersja na Xboxa, to se mogą wsadzić. Poza tym, ten koleś sprawiał wrażenie, jakby nie czuł klimatu serii... Generalnie porządną reckę przeczytacie jak ja ją napiszę :D. I uwaga, będę uwagę na błędy w grze, bo w CT w multi jest ich co niemiara. Także coena będzie sprawiedliwa :D

18.10.2006
17:34
[92]

Judith [ PlayScribe Portable ]

"Koleś który pisał tą reckę na IGN (czytałem trochę, bo spojlerów w pizdu). DAli 9.10 ale to wersja na Xboxa, to se mogą wsadzić"

Pytanie co sobie mogą wsadzić, bo na podstawie wersji X360 jest wersja PC. Jakoś nie wydaje mi się żeby wiele w tej kwestii zmieniali.

18.10.2006
17:36
smile
[93]

Psycho_Mantis [ ]

DarkQra ---> Recenzowanie gry nie polega na tym, żeby czuć serię jak Ty. To sprawa recenzenta, ona ma napisać jak wygląda według niego grafa, fabuła i muza. Jak się w to gra i czy daje to według niego frajde. Inna kwestia iż w recenzji nie powinno być spoilerów - bez jaj, zabiłbym. Recenzje czytam po to by dowiedzieć się coś o grze i poznać odczucia recenzenta :)

18.10.2006
18:30
[94]

DarkQra [ Konsul ]

Ehh. Jeśli jesteś graczem PC od lat, a dostaniesz do rąk grę na Xboxa, nie wydasz jej takiej oceny jakiej byś wydał na PC, tylko gorszą (jak jest odwrotnie to odwrtotnie ). Jak mówię że nie czuł klimatu serii mam na myśli raczej jego poglądy- to tak jak mi dałbyś do recenzji MGSa. Przyczepiłbym się do takiej ilości rzeczy, że zjechałbyś mnie za mega dziwne podejście do serii. Jak kolwiek gra może być wspaniała, zawsze idzie się przyczepić, jak nie czuje się klimatu gry. Dobry recenzent powinien wiedzieć, co w trawie piszczy. I nie dawać takiej ilości spojlerów, imo to świadcy o braku profesjonalizmu.

18.10.2006
18:41
smile
[95]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Fakt, ze spojlerami przesadził i to mocno, natomiast recenzent danej gry nie powinien być maniakiem ani danej seri ani danej gry. Do w miarę rozsądnego oceniania gry potrzebny jest dystans, bo ta jest wypuszczana z myślą o jak największej liczbie konsumentów, a nie tylko zagorzałych fanów (stąd nie dziwi mnie mowa o ułatwionej przyswajalności zasad np. trybu Versus, który dla poczatkującego gracza mógł być nieco za trudny w odsłonie poprzedniej).

Natomiast gigantyczne różnice w wersjach X360 i PC to raczej mit, chyba że produkują je dwa osobne studia (tak było w przypadku ostatniego Ghost Recona). Jeśli nie, to sterowanie mamy niemal identyczne (w obydwu przypadkach mozemy podłączyć i pada i klawiaturę), ewentualnie wersja na X360 może wyglądać nieco ładniej, ale niekoniecznie :)

18.10.2006
19:35
[96]

DarkQra [ Konsul ]

Uważam, że w tym wypadku gorzej- spójrzcie na gogle sama, a Xboxie to takie zielone kółka wklejone na urządzenie :/. Na PC tego nie było nigdy...

O tej przyswajalności to mit. Gracz, który dołącza do MP późno, zostaje ownowany przez lepszych i tak jest zawsze. ALe taki gracz, od razu yczy się tego, do czego ja musiałem dochodzić. DLa przykładu: tak zwany manewr Quick Cama zacząłem stosować w sierpniu, bo jakiś 13 miesiącach gry. Teraz noobek po 3 miesiącach umie to robić, bo od razu skumał się, co się dzieje (ja musiałem sam do tego dojść, on zgapił). Ale dooświadczenie gracza pozostaje niezmienne i koleś po 3 miesiącach gry nie jest wstanie równac się z graczem po miesiącach 8, nawet jak zna te same tricki. Ma mniej expa i nie da rady. A w DA jak wejdzie 3 noobków na serwer gdzie będzie siedziało 3 graczy powiedzmy z mojego kanu, zostaną zownowani i nic się nie nauczą, poza tym, że można dostać head shota tak łatwo. DO wejścia w świat gry mp trzeba przede wszystkim zacięcia, czasu i zdolności oserwacji.

18.10.2006
21:46
[97]

sew2k7 [ Centurion ]

THIEF Antologia PL jest już dostępna :P

Można już śmiało zamawiać na Allegro.

18.10.2006
22:59
[98]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Ja wolę się przejechać do Empiku. Od pewnego czasu mam do niego 3km, a nie 42km. :)

18.10.2006
23:13
smile
[99]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

DarkQra---> kolego z czym do ludzi? Na X360 SCDA bedzie wyglądał znacznie ładniej niz na PCcie, a poza tym na kazdej konfiguracji xboxa ( a jest tylko jedna :P) bedzie wyglądał tak samo bajecznie. Ty moze masz dobry sprzet ale nie masz gwarancji ze bedziesz mial 30fps'ów z HDRem AAx4 etc i rozdziałce powyzej 1300x750 nastomiast na xboxie masz taka pewnosc w kazdych warunkach :)

18.10.2006
23:23
[100]

endrzi®reloaded [ napster ]

Ja juz nie mam sil ;/

Dzis postanowilem sobie pobrac pelne spolszczenie do SC:CT

Pobieralem jest 2 razy Operą, niestety plik nie dziala a podwojne klikniecie nań zawiesza kompa. Pobralem to flasgetem i ten sam błąd. Nie mam juz czasu aby pobierac te 717MB 4 raz.
Kto zna jakas lepszą lokalizację? Badz chociaz napisy PL do filmikow i dialogow.

18.10.2006
23:57
[101]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Możliwe, że masz jakiś błąd w plikach tymczasowych. Zrestartuj kompa i ściągnij plik FlashGetem do innego folderu.

19.10.2006
10:26
[102]

endrzi®reloaded [ napster ]

juz tak robilem. nie chce z tego miejsca juz sciagac,szkoda czasu i limitu w neo.
Nikt nie zna innej lokaliacji?

edit: A pomiedzy pobieraniem 2 razy Operą a potem FlashGetem komp byl wylaczony. Wiec byl uruchomiony ponownie i nic to nie pomoglo :(

19.10.2006
12:18
smile
[103]

Judith [ PlayScribe Portable ]

No tak, przyswajalnośc reguł to jedno, ale komfortowa rozgrywka to drugie. Jeśli Xbox live działa tak jak to podają na stronach MS, to nie ma takiego problemu jak Noob vs pro, bo masz system rankingowy wbudowany w tą usługe, pozwalający niedzielnym graczom pograć z sobie podobnymi ludźmi. PC takiej usługi nie ma, a szkoda, wszak gry są głównie po to, żeby czerpać z nich przyjemność, a nie z zacięciem na twarzy tłuc po 8 godzin, żeby równać do najlepszych. Dla dobrych graczy są klany, mistrzostwa, etc. Przeciętny dorosły nie ma na to po prostu czasu, chyba że ma dobrze płatną, mało wymagającą pracę, co zdarza się raczej rzadko :)

19.10.2006
17:46
[104]

DarkQra [ Konsul ]

Owszem jest coś takiego jak określenie, z którego poziomu w rankingu mają być gracze. Problem w tym, że punkty (a więcej levele) zdobywa się grają na serwerach "na punkty" (my mówimy na ranka). Dlaczego problem? Ano dlatego, że od kiedy namnożyło się cziterów, na ranka prawie nikt nie gra. I tak najlepszy gracz w Polsce, orthx.Scorpion ma 2030 godzin gry przez neta, a na ranka może ma góra level 3 czy 4, zakładając, że wogóle grał. A najwyższy level, 10, ma cziter o niku Fast Turbo, który jest taką ciapą, że każdy 3 miesięczny gracz z nim wygra, dopóki tamten nie jedzie na czitach. Dlatego nikt, absolutnie nikt nie używa tej opcji.

20.10.2006
00:12
smile
[105]

CHESTER80 [ get LOST ]

Yes yes yes! Mój ulubiony portal od recenzji wypuścił właśnie video-recenzję nowego Splinterka. Można ją pobrać tutaj:

Wersja o rewelacyjnej jakości (HD, 155MB)


Wersja normalna (50MB)


Generalnie nie lubię za dużo wiedzieć i widzieć przed premierą ale zrobiłem wyjątek i obejrzałem. Dawać grę! :)

20.10.2006
00:47
[106]

Judith [ PlayScribe Portable ]

DarQra - wiem, że wbudowany w grę na PC system rankingowy nie działa, Xbox live podobno jest ok, ale to cos więcej niż ten słabiutki system Ubi.

20.10.2006
11:42
[107]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Obejrzałem tę wideorecenzję. W przeciwieństwie do tekstu z IGN, nie ma tu zbyt dużo spojlerów. A przynajmniej niczego, o czym gracz czytający zapowiedzi nie wiedziałby wcześniej. W sumie jedyna rzecz, której nie byłem pewien, to czy córka Fishera faktycznie zostaje zabita.
Sama rozgrywka wygląda nieźle, ale nie podoba mi się HUD z tymi kolorowymi światełkami. Pomysł rodem ze zręcznościówek na Pegasusa. W dodatku czasami pojawiające się nad nim informacje przysłaniają kawał ekranu. Ciekawe czy tak samo będzie na PC. Poza tym należy chyba zwrócić uwagę na zdanie: "The game is gorgeous but it doesn't manage to provide the same wild-factor that the very first Splinter Cell did." W sumie nic odkrywczego, ale mimo wszystko potwierdza w pewnym sensie moją tezę, że jeśli coś się zmienia, to zmienia się na gorsze. :P

Swoją drogą, nie macie wrażenia, że te wszystkie nowe technologie odpowiedzialne za oświetlenie w grach wyglądają cholernie plastikowo? Popatrzcie na światło odbijające się na spoconych łapach Fishera. Jakby cały dzień tarzał się w wazelinie. Zresztą w wielu grach miałem już takie odczucie. Chyba jedynie HDR zastosowany w HL2 nie wzbudził u mnie podobnych podejrzeń. I pomyśleć, że właśnie przez takie głupoty jak najnowsza_wersja_super_duper_shaderów_co_się_świecą_jak_psu_jajca nie mogę odpalić u siebie większości nowszych gier. :/

Ot, pozrzędziłem sobie. Poziom żółci w organizmie powoli wraca do normy...

20.10.2006
16:55
smile
[108]

DarkQra [ Konsul ]

Judirh- system nie jest słaby, on normalnie działa, tylko że ze względu na paru cziterów mało kto gra ranka- wtedy dawanie jakiegokolwiek poziomu mija się z celem, bo największy pro gamer może mieć poziom 0 i co wtedy. Spowodowane jest to cziterwtem ludzi. W Pandora Tomorrow ten system częsciej był używany, bo nie widziałem tam ani jednego czitera. Punk buster robi swoje.

W DA grafa daje po oczach, i dobrze. Odkąd mam swojego fa (musiałem to napisać) widzę, co to znaczy grafa, a nie te piksele co kiedyś. W DA są spojlery na włosach Fishera, każdy jest renderowany i moczony, jak ciekawie zauważył to Meph :D. Czasami nawet przesadzają z tym " owaniem jaj komara, który ugryzł zrenderorwaną 300 razy skórę Fishera", ale dopóki nie odbija się to na tragicznych wymaganiach spżetowych, ja nie mam nic przeciwko. A grywalnośc tej gierki... Eh, jak ja się nie mogę doczekać :D

22.10.2006
13:54
[109]

umek [ Szczęśliwy ]

Teraz czekam do świąt na nowego kompa...
Właśnie odkryłem, że mogę 'podwiesić' ten wątek:]

23.10.2006
08:04
smile
[110]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Właśnie odkryłem, że mogę 'podwiesić' ten wątek:]

^^ troche Ci to zajeło :)

23.10.2006
12:03
smile
[111]

Judith [ PlayScribe Portable ]

23.10.2006
12:09
smile
[112]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

LOL :)

23.10.2006
12:11
smile
[113]

Shifty007 [ 101st Airborne ]

23.10.2006
14:08
smile
[114]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Dobre tooooo :D

23.10.2006
15:50
[115]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Niezłe. :D

A co do SC4, to ostatnio przesunięto europejską premierę wersji PC na 03.11. Jak dla mnie mogą nawet o rok przesunąć, bo i tak w nią nie zagram na moim gracie. :P

23.10.2006
16:01
[116]

umek [ Szczęśliwy ]

też tak sądzę... do gwiazdki...

Komiksy fajne:D

23.10.2006
17:42
smile
[117]

DarkQra [ Konsul ]

Światową premierę moga przesuwać. Polskiej nie. Pozabijam :P

24.10.2006
13:37
[118]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Yeah! Wróciłem właśnie z Empiku wraz z nowiutką, zafoliowaną Antologią Thiefa. Oraz z czterema innymi tytułami z KK, które łącznie kupiłem za cenę trzech.
W wakacje wygrana w konkursie Call of Cthulhu, teraz łącznie 9 gier (bo 3 z nich to antologie) za grosze. Cenega właśnie awansowała na mojego ulubionego wydawcę. :)

24.10.2006
15:07
smile
[119]

karmol150 [ Pretorianin ]

Mój komp to 1Ghz 512 RAMU i Ati Radeon 9250 demo thiefa 3 chodzio bardzo dobrze czy tak samo bedzie działać splinter cell 3 wymagania mają zblirzone

24.10.2006
15:15
[120]

DarkQra [ Konsul ]

To zależy, w jakiej jakości chcesz grać. Na 640x480 z wyłączonym prawie wszytkim powinieneś pograć bez problemów. Ja miałem procka 2 Giga ale karte 9200SE i mogłem grać w CT na 800x600 nawet, ale przycianło zbyt często, więc grałem na 640. Jednakże oficjalne wymagania minimalne CT to procek 1,4 Giga, więc może ci nie pójść. A DA to nie ma żadnych szans.

24.10.2006
15:21
[121]

karmol150 [ Pretorianin ]

A minimalne wymagania thiefa 3 jakie są ?

24.10.2006
15:29
smile
[122]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Meph - ja w piatek kupilem prawie taki sam zestaw :D Z ta roznica, ze zamiast Mafii ktora mam) i Serious Samem (ktory mnie nie obchodzi) wzialem PoP: Dusze Wojownika i serie Myst. :)

24.10.2006
15:34
[123]

endrzi®reloaded [ napster ]

ja w SC 3 (automatycznie takie ustawienia wybral) gram na 1024 high ale bez AA i filtrowania
moj komp to AMD Athlon 1800+ 9600pro i 256!! ram ;] ta gra jest super skompilowana ;))

24.10.2006
17:39
[124]

DarkQra [ Konsul ]

karmol rozwalasz mnie. Najpierw mówisz, że wymagania Thiefa 3 są podobne do SC3, a nie wiesz, jakie wymagania ma Thief. Lol.

Gra może i jest dobrze zoptymalizowana, ale multi jest zbugowane jak cholera.

24.10.2006
19:58
[125]

karmol150 [ Pretorianin ]

Chodziło mi to że wymagania zalecane są podobne a mi chodzi o minimalne

24.10.2006
20:02
[126]

Hitmanio [ Legend ]

karmol150 ==> Skoro przeczytałeś wymagania zalecane to wymagania minimalne także powinieneś wiedziec... Przecież wiedziałeś, że wymagania SC3 i Thiefa są podobne...

24.10.2006
22:10
[127]

Psycho_Mantis [ ]

SC:DA na PC dopiero 7 listopada '06!
--> https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=29246

24.10.2006
22:18
smile
[128]

DarkQra [ Konsul ]

"Światową premierę moga przesuwać. Polskiej nie. Pozabijam :P"

Dopóki Polska wercaj gry wychodzi 10 to mi to nie robic :D Ale jak mam mieć DA powiedzmy 20 listopada, polecą głowy ^^

24.10.2006
22:27
[129]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

Hmmm... premiera SC: DA 3 listopada w brzmi kusząco :>

spoiler start

chodzi mi oczywiscie o wersje na X360 :>

spoiler stop

25.10.2006
15:42
[130]

umek [ Szczęśliwy ]

Darkqra- ruszysz ją?
Nie mam x360 ani wystarczającego kompa

25.10.2006
16:02
smile
[131]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Hm, a SC4 na X360 juz nie wyszedł? Własnie gadałem z Ryskiem, już w niego grał..

25.10.2006
16:17
smile
[132]

DarkQra [ Konsul ]

Oczywiście, wyszedł bodajże 19 października, więc to całiiem możliwe że grał.
Czy ja rusze DA? Oczywiście że tak. Ja i mój komp (ale na gwiazdke msuze sobie zażyczyć ram ^^)

26.10.2006
21:47
smile
[133]

DarkQra [ Konsul ]

Kojarzycie może hasło z DA: "You have no idea, whats coming?". Znam lepsze. "You have no idea, when's coming :D".


A btw to jest 500 post w tym wątpku (TRZY posty napoisałem gdzie indziej :D)

28.10.2006
14:22
smile
[134]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

wisi mi to czy wyjdzie 7 czy 3 listopada...moze se nawet wyjsc w grudniu albo później, najważniejsze zeby był jak wymienie piec:P

28.10.2006
16:27
[135]

umek [ Szczęśliwy ]

tylko proszę: bez spojlerów w tym wątku (i tak będą...) zanim sam nie pogram

28.10.2006
17:21
smile
[136]

DarkQra [ Konsul ]

Lol jak już trochę pogram to napiszę reckę, to poczytasz :D . A jako dobry recenzent, będzie ona bez spejlerów :D

28.10.2006
22:53
[137]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

DarkQra >> a gdzie ta recka bedzie ? GOL ?

29.10.2006
12:02
[138]

DarkQra [ Konsul ]

Tutaj ją wam napiszę, na GOLu raczej jej nie wezmą, choiciaż może spróbuję. No, ta sama recka będzie na różnych forach również i na splintercell.pl.

29.10.2006
12:56
smile
[139]

feniksus [ Pretorianin ]

A co mi tam zamowilem sobie w pre-orderze SC:DA wraz z koszulka gratis. Mam nadzieje ze 4 bedzie trzymac poziom poprzednich czesci, no i ze pod koniec listopada bedzie mi dane juz zagrac:-)

29.10.2006
14:23
[140]

umek [ Szczęśliwy ]

jasne... jeśli nie będę miał problemówz grą, to nie wejdę na żadne forum o SCDA...

29.10.2006
14:30
smile
[141]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

A ja grywam w pierwszego Thief'a :)

29.10.2006
23:46
[142]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

A ja właśnie przeszedłem.
Wersja GOLD jest naprawdę świetna. Trzy dodatkowe misje wypadają znakomicie i na długo pozostaną w pamięci. Mam też wrażenie, że poprawiono nieco grafikę. Z tytułu idealnego zrobiono coś jeszcze bardziej idealnego. :)
Fajnie jest tak zasiąść do gry, w której za pierwszym razem ciągle się gubiło i chciało się krzyczeć ze złości, gdy po raz n-ty wlazło się w tę samą ślepą uliczkę, a teraz całe mapy zna się prawie na pamięć.
Mam nadzieję, że znajdę jeszcze w tym tygodniu czas na Metal Age.

30.10.2006
07:23
smile
[143]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Ja tam nawet nie zauwaze, ktore to misje ^^

30.10.2006
09:52
[144]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Gildia Złodziei, Wieże Magów i Pieśń Jaskiń. :P

30.10.2006
14:04
[145]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

...

Wiesz... nie musiales...

30.10.2006
14:24
[146]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Wiem. :P

30.10.2006
14:57
[147]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

A ile jest ogolem misji w jedynce? Naraziem jest w grobowcu, by znalezc jaks trabe...

30.10.2006
15:01
[148]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

W Dark Project było 12, w wersji GOLD jest 15. Wszystkie genialne. :)
Grobowce to trzecia misja, więc jeszcze trochę masz przed sobą.

31.10.2006
17:38
smile
[149]

Cartoons [ Konsul ]

Mógłby mi ktoś zdradzić jak przeładowuje się broń w pierwszym Metal Gear Solid. Bo właśnie dzisiaj zacząłem zabawę w tą grę i jakoś kurde nie potrafię :/

31.10.2006
20:25
smile
[150]

Psycho_Mantis [ ]

Cartoons ---> Przytrzymaj na ułamek sekundy przycisk odpowiedzialny za ekwipunek broni (z PlayStation - R2 :)

01.11.2006
22:12
[151]

feniksus [ Pretorianin ]

Hej, nie wiecie czy jest juz dostepna lata PL aktualizujaca SC:CT do wersji 1.05??? Na stronie Cenegi widnieje info ze takowa lata sie wkrotce pojawi dlatego wole sie tutaj dodatkowo upewnic.

01.11.2006
22:16
[152]

Termez [ Chor��y ]

Ta łatka już jest bardzo dawno dostępna :P

02.11.2006
00:37
[153]

feniksus [ Pretorianin ]

Termez ---> to prawda jest od dawna, ale to jest lata do wersji Euro-ANG, a mi chodzi o patche'a do wersji polskiej. No chyba ze mi cos umknelo, wiec jak mozesz to zarzuc jakims linkiem.

02.11.2006
06:56
[154]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]



Pierwszy od konca Patch (34,22 MB)

02.11.2006
10:00
smile
[155]

Shifty007 [ 101st Airborne ]

Dorwałem wczoraj SC: DA z serii Mobile. ;) Gierka całkiem fajna, fabuła ciekawa, tylko trochę krótka... ;) Zdecydowanie bardziej mi się podobała od poprzednich części.

Teraz tylko czekać na wersję PeCetową. ;)

02.11.2006
12:14
[156]

feniksus [ Pretorianin ]

Orlando ---> wielki dzieki do Ciebie, czyli niestety nie bylem na czasie. Juz zasysam i bedziemy aktualizowac;-)

02.11.2006
15:27
[157]

feniksus [ Pretorianin ]

Tak sobie ostatnio pogrywam(ogladam) SC:CT w akcji i cos mi sie wydaje ze Samowi w tej czesci usuneli mozliwosc wykonania takiego kozackiego manewru znanego z Pandory. Mam na mysli zdolnosc "blyskawicznego" przechodzenia z jednego krytego miejsca w drugie, takie przemieszczenie sie z obrotem 360stopni. Cos jak Tom Cruise w MI2, gdy kradl chimere w laboratorium;-)

02.11.2006
16:32
[158]

DarkQra [ Konsul ]

A owszem, usuneli. IMO dlatego, że chodzi o realność- spróbuj zrobić ten manewr w domu, każdy cię zobaczy, a w PT mogłeś w absolutnej światłości zrobić SWAT Move i już cię nie widzieli. Pzypominają mi się komiksy z Samem w roli głównej- tam taki żołnierzyk mówił, że widzi Sama, ale jego szef odpowiadał zawsze mniej więcej: jak Sam jest w cieniu, to go nie widać. To samo tutaj- robisz SWAT move i cie nie widać. Troche głupie rozwiązanie, wprowadzone chyba wyłącznie dla bajeru. Dobrze żę tego nie ma.

02.11.2006
21:02
[159]

umek [ Szczęśliwy ]

Ogólnie usunęli trochę rzeczy, żałuję tylko strzelania zza węgła, ale to wróci w SCDA

03.11.2006
11:54
[160]

feniksus [ Pretorianin ]

umek ---> ooooo wlasnie brak strzelania zza wegla to druga sprawa na ktora zwrocilem uwage. Mozna oczywiscie tak sie ustawic aby to chociaz troche zasymulowac, ale nie zmnienia to faktu ze to "wycieli".

DarkQra ---> dla bajeru to chyba sa tu wprowadzone te gadki w stylu "dopoki nie powiesz malpka....."itd. A SWAT Move byl kozacki i powinien wrocic w formie nieco zmodyfikowanej(realnosc), ale jednak powinien byc!!!

03.11.2006
20:19
smile
[161]

DarkQra [ Konsul ]

Właśnie rozmowy rulez, imo to jest duży plus w stosunku do części pierwszej, a w trzeciej są jeszcze lepsze! A SWAT Move był nierealny i nawet jeśli kozacki, to i tak nie ma sensu go IMO ładować do gry. Można, na użytek speców od reklamy, ale w grze muszą się pojawić miejsca, gdzie trzeba go użyć (w PT był to np. pociąg czy jerozolima). W sumie bajer wprowadzony na siłę i bez celowy.
Strzał zza węgła? W CT jest różni się on tym, że Fisher odlepie się od ściany z ustawioną "ręcznością"- to jest jak wyglądamy zza lewego rogu i chcemy strzelać, Fisher użyje lewej ręki do strzału. Jest to o tyle fajne, że można mieć w ekwipunku karabin i takie wychylenie spowoduje użycie karabainu, a nie pistoletu jak w SC i PT. Można by oczywiście używać jednego lub drugiego rozwiązania, ablbo nawet obu, ale to wiąże się z koniecznością wyboru między iopcjami i komplikacjami w grze, które są w sumie zbędne. Rozwiązanie z CT jest w porządku, nie widzę powodów do czepiania.

Mówię to jako ktoś, kto przeszedł te gry wzdłuż i wszerz i który ejst wiernym fanem serii, może odrobinę konserwatywnym- ale tylko odrobinę. Jak nowe rozwiązanie jest w porządku, nie czepiam się- jeśli się nie sprawdza, to jestem zły.

03.11.2006
23:21
[162]

feniksus [ Pretorianin ]

Eeee tam SWAT Move moze byc przeciez bardzo realny np. wykorzystywany tak jak w Stolen, gdzie co prawda panienka nie robila tego klasycznego pivota, ale za to bezszelestnie i blyskawicznie przechodzila z jednego cienia w drugi. Oczywiscie gdy straznik patrzyl w jej strone ten manewr nie "przechodzil", ale w przeciwnych sytuacja gdzie trzeba bylo ultra-szybko przemiescic sie bylo to jak najbardziej uzyteczne. To takie polaczenie szybkosci i "bezszelestnosci". Uwazam ze ten manewr przy odrobinie modyfikacji bylby nie tylko taki "poserski" ale rowniez uzyteczny, a w niektorych sytuacjach konieczny.
To sa oczywiscie moje wnioski, z ktorymi postanowilem sie tutaj podzielic.
DarkQra ---> jako "stary wyjadacz" mozesz sie z nimi nie zgodzic, ale moim zdaniem gra oprocz realnosci powinna byc rowniez rozrywka wspomagana mniej lub bardziej charakterystycznymi "zagraniami";-)

04.11.2006
09:17
smile
[163]

DarkQra [ Konsul ]

No, charekterystyczne jest zrzucanie z barierek i łamanie karków wisząc na rurze, czyż nie? :p

04.11.2006
10:01
[164]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Ten SWAT move faktycznie był fajny wizualnie, ale tak jak było powiedziane - był bardzo nierealistyczny. W pierwszej misji Pandory można było skakać tak na prawo i lewo koło okna, a gość w środku nawet tego nie widział. Śmiesznie to w sumie wyglądało. W sumie ciężko jest wymyślić jakieś praktyczne zastosowanie dla tego ruchu, które nie kłóciłoby się z prawami logiki.

04.11.2006
10:25
[165]

feniksus [ Pretorianin ]

Spokojnie znalazlo by sie pare sytuacji w ktorych ten SWAT Move moglby byc "realistycznie" wykorzystany. Druga sprawa to w CT Fisher nadal nie potrafi plynnie przechodzic rogow(tzw. weglow). Katy juz pokonuje przylegajac do sciany, ale z rogami jest problem - no chyba ze znowu mi cos umknelo. Pamietam jak w Second Sight, czesto to wykorzystywalem, a ta gra w tym watku zostala okreslona jako pol-skradanka. Szkoda ze w SC jako klasyku gatunku nie ma tej mozliwosci.
Na trailerach z SC:DA widzialem ze Fisher potrafi juz zaatakowac punch'em zza wegla, to chyba nowosc w serii??? Niezly "HOT" patent!!!!;-)

04.11.2006
12:46
smile
[166]

CHESTER80 [ get LOST ]

Właśnie zauważyłem że pojawił się nowy Splinter Cell w sieciach wymiany plików. Rozmiar troszkę przeraża (8GB) ale liczę że rozmiar idzie w parze z jakością i długością rozgrywki :) A tak na prawdę to pewnie same filmiki ważą ze 4GB jak to miało miejsce w niektrych gierkach.

04.11.2006
13:03
[167]

umek [ Szczęśliwy ]

SC jest jedną z niewielu rzeczy, których nie ściągam, a i tak muszę mieć nowego kompa.
Zauważyłem samemu, że Sam bardzo dobrze się ustawia przy strzelaniu prawie-zza-węgła, i jak o mnie chodzi, to wcale tego nie musi być w starej formie w DA... A SWATowi mówimy nie

04.11.2006
13:41
[168]

DarkQra [ Konsul ]

SCDA będzie wydane na dwóch płytach DVD. Sproą częśc z tego zajmować będą filmiki, engine, i sama gra- zwróćcie uwagę na fakt, że CT było na jednej DVD, a DA już na dwóch. Widać jest coś, co tyle zajmuje..

Na jednym ze screenów Fisher wali gością nasadą dłoni w gardło, to jest chyba atak śmiertelny- takie coś boli :P. Wydaje mi się, że tak zza rogu będzie można schytać kolesia (jest na screenach i gampelyach) oraz zabić, tak jak opisałem wyżej.

04.11.2006
13:50
[169]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Na pewno wydadzą to na dwóch płytach DVD? Przecież o wiele lepiej byłoby wydać to na jednej, ale dwuwarstwowej.

04.11.2006
15:51
[170]

DarkQra [ Konsul ]

Możliwe, że dadzą na dwuwarstwowej. 8 giga nie zmieścisz na jednowartswoej płycie DVD< więc możę nagrają na dwu warstwowej. Kij ich tam wie.

05.11.2006
01:32
smile
[171]

CHESTER80 [ get LOST ]

Ucztę najwyższy czas zacząć... tyle że jutro bo zaraz zasnę :) Od trzech godzin użeram się z dyskiem, nagrywam, kasuję, kopiuję. A wszystko dla Splinterka, ten drań wymaga ponad 10GB miejsca na grę!

Psycho-Mantis wkurzył się kiedyś mocno jak pisaliśmy o Blood Money w osobnym wątku, dlatego też obiecuję że o DA będę pisał sobie tutaj swoje wypociny i myślę że pozostali też będę tu się udzielać i zabłąkanych juniorów do naszego wątku linkiem zapraszać.

05.11.2006
10:42
[172]

feniksus [ Pretorianin ]

Mam zasadnicze pytanie: SC:DA bedzie wymagal PS3.0 do uruchomienia???
Pojawily sie pogloski ze giera w ogole nie uruchomi sie na kartach z PS2.0. Mam nadzieje ze to zart albo glupia plotka, a jesli nie to licze na jakiegos patcha.

05.11.2006
10:43
smile
[173]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

Ja sobie poczekam na demo, uruchomi sie - fajnie - nie uruchomi - %#%@$^$#

05.11.2006
10:46
[174]

L0ck3 [ Pretorianin ]

Zdaje się, że SC:DA do uruchomienia wymaga karty z PS 3.0.

05.11.2006
10:50
[175]

feniksus [ Pretorianin ]

K..... mac, ale wtopa z tym PS3.0!!!!!

05.11.2006
10:55
[176]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

A jeszcze gorzej, jak się okaże, całe to PS 3.0 potrzebne jest tylko po to, żeby wszystko świeciło się jak psu jajca, o czym już wcześniej pisałem. :)

05.11.2006
10:59
[177]

L0ck3 [ Pretorianin ]

"(..)zważywszy na fakt ,że na takim 7600gs@ działa na max detalach(nextgen) łącznie z hdr,anizo i soft shadows..(..)"

ap3d, board.frazpc.pl

05.11.2006
20:01
[178]

endrzi®reloaded [ napster ]

SC:DA jest na silniku z CT wiec wątpie zeby gra wymagala shadery 3.0 (raczej 2.0) Tak samo krążył mit o wymagania NFSa Carbona i tez kazdy sie bal wymagan a gra ma prawie takie same jak poprzednik ;) Mam nadzieje ze tez sie to sprawdzi w przypadku SC.

05.11.2006
20:14
[179]

DarkQra [ Konsul ]

Oficjalne wymagania mówią, że bez rpocka 3 giga, ramu giga i karty z shaderami 3.0 się nie pokazuj. Ale DA wygląda nieuco lepiej jak CT, ale dodano pare bajerów. CT chodzi mi płynnie na ful detalach na kompie, który teoretycznie nie ma szans odpalić DA. Jednak grafa, która najbardziej obciąża to wszystko, jest, jak wposmniałem, prawie taka sama- dlatego uważam, że to jest bzdura. Uważam, że jak twój komp udźwignie CT na średnich, to DA na minimalnych treż.
A z tymi shaderami nie wiadomo, imo mozliwe jest, że będzie chodziło tylko na 3.0. Trwają debaty na ten temat, gdzie najwięcej hałasu robią ci, którzy takowych nie posiadają (co jest zrozumiałe). Imo dopóki w to nie zagram, pewny nie będe.

05.11.2006
20:18
[180]

endrzi®reloaded [ napster ]

DarQra --> masz w pewnym sensie racje, ale tak na zdrowy rozsądek taki 9800Pro nie ma S3.0 a napewno by ta gre uciagnal... coz czekamy az ktos kto ma S2.0 odpali ta gierke :) Wtedy bede mogl zamowic.

05.11.2006
20:40
[181]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Ktoś na jakimś belgijskim forum kto zessał z netu pirata potwierdził ponoć, że na sm2.0 nie działa, bo sam ma i wysypuje mu się tuż po załadowaniu misji wywalając error "cośtam shader model"

05.11.2006
23:09
smile
[182]

CHESTER80 [ get LOST ]

Fajne akcje można robić pod wodą. Obejrzyjcie:


Nie pograłem dużo (4 misje) ale póki co jest tylko dobrze, Chaos jakoś bardziej mnie wkręcił i wessał. Czytałem na innym forum że im dalej tym lepiej, ciekawiej. Główną nowością jest system zaufania, Fisher pracuje na dwa fronty co zresztą było od początku zapowiadane. Całkiem to fajne. Jest misja w zbuntowanym więzieniu, fani Prison Breaka będą zachwyceni. Z rzeczy które mi się nie podobają to wymagania sprzętowe oraz menu i hud, jakieś takie minimalistyczne to i obskurne. Póki co 7,5/10 ale to tylko na podstawie 4 misji.

I pytanie do Orlando, jak dokładnie ustawić Fraps'a żeby filmiki chodziły płynnie, nie za szybko i nie za wolno? Bo albo mi tną, albo jest tak jak ten u góry.

-------------------------------------------------------------------

Znalazłem to przed chwilą w sieci:

UWAGA SPOSOB ODPALENIA GRY NA KARTACH Z SHADERAMI 2.0


1. Otwierasz SplinterCell4.ini
2. Odnajdujesz linijkę SimpleShader=False
3. Zmieniasz False na True
4. Uruchamiasz gre na shader model 2.0

Sposób jest też dla tych ktorzy maja słabsze karty dzieki temu bedziecie mieli wiecej FPS

06.11.2006
10:45
smile
[183]

feniksus [ Pretorianin ]

CHESTER80 ---> Czlowieku!!! jesli to prawda z tym trikiem (na PS2.0), to przyznam ze ratujesz mi dupsko, chociaz to takie jakies za proste, ale podobno najprostsze sposoby sa najlepsze:-)

06.11.2006
12:17
[184]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

CHESTER80 --> A sprawdziłeś przynajmniej czy w pliku ini istnieje taka linijka?

06.11.2006
13:16
[185]

feniksus [ Pretorianin ]

Wlasnie CHESTER80, Sanchin dobrze prawi, chociaz juz slyszalem pogloski ze gre jednak da sie uruchomic tylko trzeba ustawic minimalne "upiekszenia" ogolnej grafiki. Oczywiscie moze to byc plotka wiec na 100% przekonam sie jak gra do mnie dotrze.

06.11.2006
13:26
[186]

CHESTER80 [ get LOST ]

Oczywiście sprawdziłem czy jest ten wpis no i rzeczywście jest, ale mam shadery3.0 więc wam nie powiem czy to działa. Poszukajcie na forach typu purepc czy pclab. Z tego co czytałem ten sposób działa, a problemy z odpaleniem gry mają nawet posiadacze geforców 6 więc posiadacze Radenów nie są osamotnieni :) Generalnie UbiSoft poleciał w kulki. Jest też druga opcja, taka że wersja internetowa w którą grają ludzie jest betą.

06.11.2006
15:36
[187]

Sanchin [ Orchid Samurai ]

Właśnie też widziałem tego screena z pre-loading, znalezionego przez kogoś w:
C:\Programme\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\SCDA-Offline\System\Videos\pre_loading_pc.bmp

Oto on -->

06.11.2006
15:42
[188]

endrzi®reloaded [ napster ]

CHESTER80 -->
po1. pewnie masz racje ze zmiana wewnatrz .ini (poprsotu ta gra moze chodzic na S2.0 ale dla kasy np. zrobili niby cos ze nie mozna)

A tak na marginesie to cos slaba grafa jest na tym twoim screenie :(

06.11.2006
16:12
smile
[189]

CHESTER80 [ get LOST ]

Grafa słaba bo mam ustawione prawie wszystko na low i wyłączony hdr-rendering. Ten trick z .ini poprawił mi zdeczka wydajność i gra już nie przycina. Dokupcie RAMu jak chcecie podziwiać grafę :)

A tutaj coś dla tych którzy lubią sobie psuć zabawę :) 11-sto minutowy gameplay z najciekawszej chyba misji w Double Agent. Znalazłem na forum purepc.

06.11.2006
16:48
[190]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

CHESTER80 >>>Na jakim sprzęcie grasz i ile masz średnio fps'ów ?

06.11.2006
16:56
[191]

DarkQra [ Konsul ]

Podpisuje się pod pytaniem McClanesa to raz, a dwa- możesz odpalic raz tę grę na ful detalach (wiem ze bedzie cielo), ale ja chcę wiedzieć, czy te światełka zawsze tak wyglądają. Mowa oczywiście o goglach Fishera, na screenie by u mają taki "dziwny" zielony kolor.

06.11.2006
17:01
smile
[192]

Psycho_Mantis [ ]

feniksus: "Druga sprawa to w CT Fisher nadal nie potrafi plynnie przechodzic rogow(tzw. weglow). Katy juz pokonuje przylegajac do sciany, ale z rogami jest problem - no chyba ze znowu mi cos umknelo. Pamietam jak w Second Sight, czesto to wykorzystywalem, a ta gra w tym watku zostala okreslona jako pol-skradanka. Szkoda ze w SC jako klasyku gatunku nie ma tej mozliwosci." ---> Second Sight był naprawdę fajną grą. Nie żałuje ani złotówki wydanej na nią a na gre trafiłem zupełnie przypadkiem :D

CHESTER80: "Psycho-Mantis wkurzył się kiedyś mocno jak pisaliśmy o Blood Money w osobnym wątku, dlatego też obiecuję że o DA będę pisał sobie tutaj swoje wypociny i myślę że pozostali też będę tu się udzielać i zabłąkanych juniorów do naszego wątku linkiem zapraszać." ---> Nie wkurzyłem się tylko zwróciłem uwagę :P Linkowanie z innych wątków do naszego będzie całkiem zdrowe. Przecież nie wszyscy z nas zerkają na listę wątków, a są w SC świetni (patrz: DarkQra)

Na temat PS 3.0 w SC:DA. Oczywiste jest, że znowu aby zagrać w kolejną część ulubionej gry będziemy MUSIELI zmieniać sprzęt nawet jeśli tego nie chcemy i nawet jeśli na starym by poszło, ech...

CHESTER80 "Póki co 7,5/10 ale to tylko na podstawie 4 misji. " ---> LOL, nie wiem ile jest misji w SC:DA ale dla mnie to słaba ocena jak na zapowiedzi. Nie grałem, reaguję tylko na Twoją ocenę :) Sposób na odpalenie na kartach z PS2.0 <------------------ Czy nie można tego zrobić tak, że gra wykrywa jaka jest karta: jeśli ma PS3.0 to włącza je, a jeśli nie to zostawia na 2.0.

06.11.2006
17:58
[193]

CHESTER80 [ get LOST ]

McClanesHungOver2 --> Athlon2800+, 2x256DDR, Asus 6800GT128VRAM. Gra chodzi średnio 25fps, maksymalnie 40fps, minimalnie 17fps. Gram na mieszanych ustawieniach (średnio-niskie), rozdziałka 800x600, HDR-Rendering-Off. Przy ustawieniu wyższej rozdziałki i wszystkiego na maxa, nie dało się grać bo było stale ok. 14fps'ów. Już nawet nie wspomnę ile było po włączeniu AA :) Programik testujący kompa dołączony do gry wywala komunikat że komputer nie spełnia minimalnych wymagań dotyczących pamięci więc zakładam że miałbym dużo więcej fps'ów dokładając 512RAMu.

Fisher i jego gogle na wysokich ustawieniach ---->>

06.11.2006
18:02
[194]

CHESTER80 [ get LOST ]

Psycho_Mantis --> Ten Splinter Cell jakoś nie wciągnął mnie i nie zauroczył jak genialna jedynka czy Chaos Theory którego oprawa zachwycała. Splinter Cell zawsze będzie mi się kojarzył z ciemnościami i deszczem, a tutaj jest jasno i nawet nie zawsze mamy na sobie strój i gogle (lol).

Albo po prostu starzeję się i nie kręcą mnie już gry?? :)

06.11.2006
18:04
[195]

CHESTER80 [ get LOST ]

Liczę że kolejna część będzie na zupełnie nowym silniku (pewnie Unreal 3 Engine) ale jakie to będzie miało wymagania to lepiej nie wiedzieć :)

A tu błyszczący Fisher i paskudne tekstury otoczenia :)

06.11.2006
19:18
smile
[196]

DarkQra [ Konsul ]

Jak się dorwę do DA to sam ocenię- na razie to, co sądzę o o tym, co mówi Chester :D

Dzienne misje, brak gogli- pewne nowe elementy zostały wprowadzone i należy się cieszyć, że gra jest czasami nieco inna. Misje w świetle dziennym również powinny być dosyć ciekawe- jak tu się ukryć w pełnym świetle?

Brak gogli- gogle zawsze były symbolem SC, z tym się zgodzę. Imo ich brak może być nieco dziwny, ale jak urozmaicają one grę to czemu nie. Poza tym, jeśli wykonujemy misje dla JBA to dziwne by było, żeby Fisher latał w takich cudownych-technicznych goglach :P

Na mnie CT wrażenie zrobił w zakresie grafiki, a reszta trzymała dobry, wysoki poziom. Grafa w DA, sądząc po obrazkach, nie poraża- co jest trochę dziwne jak na to, co mówią wymagania sprzętowe. Muszę przyznać, że ten screen co dałeś wszystkie detale, to jest imo... brzydki, jeśli już jesteśmy przy wymaganiach.

Powtarzam: jak się dorwę, sam napiszę recenzje. Oczywiście przeczytam inne, ale napiszę swoją dla was i dla potrzeb serwisu splintercell.pl, gdzie już zaklepałem sobie reckę DA :D

Edit
Aha, gra musiałaby NAPRAWDĘ porządnie zarobić na 10/10. Na razie nie ma szans :P
Edit dotyczył również korekty :D

06.11.2006
19:49
[197]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

CHESTER80 >>>Zgadłeś - Splinter Cell :Conviction będzie właśnie na silniku UE 3.0.

06.11.2006
21:45
[198]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Przy ustawieniu wyższej rozdziałki i wszystkiego na maxa, nie dało się grać bo było stale ok. 14fps'ów.
No kutwa, ja na takiej ilości FPS przeszedłem całego CT i COOPa :D
No, dobra. 15 FPS i do tego to była wartość NAJMNIEJSZA (od dwudziestu-paru do piętnastu), ale zawsze xD

06.11.2006
21:59
smile
[199]

*_*Cypriani [ Gore 4 the People ]

Chłopaki oszczędźcie mi tych screenów bo mi sie serce kraja ;(((

07.11.2006
00:15
smile
[200]

Psycho_Mantis [ ]

Nowa część: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5630477&N=1
Proszę zgłaszać uzupełnienie do tabelki :P

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.