--> Archiwum Forum
Uwolnij cz³owieczka ;)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
Uwolnij cz³owieczka ;)
W grze trzeba... A z reszt¹ zagrajcie a sami sie przekonacie :)
Ostrzegam gra wcale nie taka prosta
kasztaneczuszek [ Legend ]
nie kumam o co chodzi:P
edit:
a juz wiem :P
Api15 [ dziwny cz³owiek... ]
Dzieki za przypomnienie, gra faktycznie dosyc skomplikowana.
Grzesiek [ - ! F a f i k ! - ]
Hmmm ca³y czas rozje¿dza mi tego cz³owieczka ten z tej skrzynki ...
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
nie wiem ja Wy ale ja doszed³em do "psa mordercy" :D a reszta jest milczeniem:P
Speed_ [ WRC DRIVER ]
Mnie tez ten pies zabija:D Rozwi¹zania podawajcie w spojlerach, ¿eby nie psuæ zabawy
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ja chyba jestem za glupi. Mecze sie z pierwsza plansza
Speed_ [ WRC DRIVER ]
peeyack--->a jest druga??:P:P
InterPOL [ Genera� ]
Dobra teraz jestem na strzelaniu ludzikiem :P
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
peeyack-----> hehe, no stary tylko chuck norris dojdzie do drugiej planszy, tak¿e sie nie martw :D
edit ----> wystrzeli³em kolesia z tej "armaty" i dalej nie wiem co robiæ :)
Jak ktoœ przejdzie niech sie pochwali :D
InterPOL [ Genera� ]
Hmm...mam tylko problem z ta bomba,wie ktos jak sie jej pozbyc?
bone_man [ Omikron Persei 8 ]
Kiedyœ to ju¿ przeszed³em. Rewelacjna ta gra jest :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ulzylo mi :-) Tez doszedlem do psa. Ktos wie, jak pozbyc sie tej miny, co lezy nad wejsciem do jaskini uwiezionego?
Obczailiscie dzwoneczek?
spoiler start
Po uderzeniu w dzwoneczek, jesli otworzymy okno, to otwieraja sie drzwi i wychodzi samobojca na ta mine.
spoiler stop
youngsta [ Pretorianin ]
Przeszedlem.
spoiler start
Jest jedna plansza, na koncu jest bialy napis "The End" na czarnym tle.
spoiler stop
InterPOL
spoiler start
Musisz miec opuszczony most nad przepascia z lewej strony(po dzwonem). Dzialo musi byc ustawione w poziomie. Wtedy wystrzeliwujesz bombe i w odpowiednim momencie klikasz na most, ktory odbija bombe i ta wybucha nie robiac zadnych szkod.
spoiler stop
xanat0s [ Wind of Change ]
Znalaz³em solucjê:
spoiler start
otworzyc szara klape i naciskamy zolta strzalke zeby ludek wydel z klapy i idzie do armanty, potem kliknij na ludka to armanta strzela do most zeby sie przewrocil, otworz okno tego domka, pozniej zmienimy kierunek armanta(klikajac na rurke armanta) i klikamy na ludka to armanta strzeli w gore (UWAGA!!! po przebiciu kamien dzwonka zmieniamy duza strzale na inna strone!!!), teraz klikamy ta rure armanty by zmienic kierunek i klikamy na ludka jak leci granat to klikajcie most, to samo z drugim granatem,a teraz niebieski klucz kliknij na ludka to poleci w podziemniach, potem kliknij na ludka to wejdzie do srodka armanty i wezwac drugiego ludka(kliknij zotta srzalke) i zmienic kierunek rura armanty, potem kliknij na ludka to z armanty wyleci ludek na gorze , zmieniamy czerwona srzalke, klikac pod ludek to przesunie dwonka i zmienic diode i klikac na dwonka by spadl, pozniej kliknac na drzwi by ludek wyszedl, potem jest nie co trudniejsza klikajac na ludek w podziemmniach pozniej kliknac na okno( UWAGA!!! klikajac na okno zeby pies byl przed zolta sztrzalke ale nie po za sztrzakle to ludek zabija!!!)
spoiler stop
Nie ja pisa³em, wiêc wybaczcie wszystkie b³edy jêzykowo-sk³adniowe solucji :)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
przeszed³em równie¿ :) Ale troche sie natrudzi³em :D
edit ---> bez solucji :P
Regis [ ]
OMFG, kto to pisal?
'armanta'?
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ni w zab z tej solucji nic nie zrozumialem.
Kot in the Fog [ Centurion ]
Ale trudne :P
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ja sie poddaje, jak ktos wie o co chodzi z tym dzwonkiem i czy mam go urwac,czy nie, to napiszcie w spojlerze solucje. Bo nie moge sie nad niczym skupic przez ta glupia gierke. :-)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
spoiler start
Dzwon masz urwaæ, on spadnie na t¹ dzide, która sprawi, ¿e kamieñ który tam wystrzeli³eœ spadnie na mine
spoiler stop
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>zawodowieckuba
U mnie to cos nie dziala. Robie tak
spoiler start
Pierwszy strzal kamieniem - przewracam most. Potem otwieram okno. Jak wystrzele 2 kamien w dzwon, to sie zapala swiatlo, ale kamien przechyla mi dzide w ten sposob, ze jak urwe dzwon to nic sie dalej nie dzieje. Dzida dalej jest skierowana na sztorc dla mojego nadlatujacego ludka i nadziewa sie na nia. MOge wysadzic caly mechanizm bomba, ale wtedy ludek po prostu stoi na tej gorze i nic nie robi
spoiler stop
cache [ Pretorianin ]
to chyba jakis Borys t¹ solucje pisal :D
Kot in the Fog [ Centurion ]
Z pomoc¹ rodzeñstwa uda³o mi siê przejsc ;] Co trzy g³owy to nie jedna :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Juz wiem co trzeba zrobic. Za cholere bym sie sam nie domyslil. Ale gra jest zajebista
Kot in the Fog [ Centurion ]
Pamiêtam, ¿e by³o kilka gierek z tej serii. Stare ale jare :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Tu jest druga czesc. Trudniejsza chyba
Kot in the Fog [ Centurion ]
W sumie wcale nie jest to a¿ takie trudne: Kombinowaæ, kombiniwaæ i jeszcze raz kombinowaæ ;] Po 15 minutach przejdziecie :)
Speed_ [ WRC DRIVER ]
Tez uporalem sie z tym wystarczy cierpliwosci, to jest jak hitman 1 nie mozna sejwowac w srodku misjii:P Teraz walcze z 2 czescia:D
Wymel [ Pretorianin ]
uda³o mi sie st³uc ¿arówkê i chyba na tym poprzestanê :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Druga czesc skonczona. Bez solucji bym tego w tydzien nie przeszedl. A z solucja nie bylo latwe. Chyba jestem niedomyslny
$ebs Master [ Konsul ]
hehe niezla "przygodowka" :P
coolerek89 [ Mówcie mi cool ]
bo mnie zaraz szlag trafi jak przejsc ta druga czesc????????
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ponizej solucja 2 czesci dla leniwych z linka Newgravediggera. 3 nie wlaczam nawet, bo szkoda mi czasu, mam dzis kupe roboty jeszcze, a przez tego Haplanda pol dnia stracilem.
spoiler start
- w³¹cz lampê obok ptaka klikaj¹c na prze³¹cznik nad wejœciem;
- przekrêæ reflektor by œwiat³o pada³o na 3 kule;
- otwórz klapê w dachu obok znaku z czerwon¹ kropk¹;
- kliknij znak by zmieni³ siê na zielon¹ strza³kê a nastêpnie kliknij w ¿ó³t¹ strza³kê by ludzik ruszy³ w prawo i spad³ na dó³;
- ponownie kliknij znak by widoczna by³a czerwona kropka;
- kliknij na skrzyniê [t¹ obok schodów] z ¿ó³t¹ naklejk¹ by wylecia³ z niej granat, w momencie gdy ludzik go podniesie i nad jego g³ow¹ pojawi siê wykrzyknik kliknij ¿ó³t¹ strza³kê pod znakiem by wyrzuci³ granat w powietrze;
- granat powinien siê odbiæ i wysadziæ znak i drzwi do budynku po prawej;
- kliknij na ró¿owej pokrywie skrzyni z granatami by spad³a na dó³ a nastêpnie ludzika by wszed³ do budynku;
- w instalacji pod ziemi¹ w³¹cz prze³¹cznik by zapali³a siê lampka a nastêpnie wybierz praw¹ strza³kê [wskazuj¹c¹ du¿¹ obrêcz] znajduj¹c¹ siê przy tej lampce, kó³ko pod schodami powinno krêciæ siê w praw¹ stronê;
- kliknij na schody by podjecha³y bli¿ej budynku;
- zadzwoñ do drzwi budynku by wyszed³ z niego ludzik i wszed³ po schodach do wajchy na dachu;
- kliknij ptaka, podniesie jedn¹ kulê i bêdzie lecia³ w praw¹ stronê, gdy znajdzie siê obok pierwszej chmury kliknij na ni¹ by ptak upuœci³ kamieñ na anteny znajduj¹ce siê na stoku wzgórza [wybuchn¹], póŸniej kliknij t¹ sam¹ chmurê raz [tylko raz] jeszcze;
- ponownie kliknij ptaka gdy pojawi siê na swoim miejscu, tym razem poczekaj a¿ znajdzie siê przy drugiej chmurze i dopiero wtedy na ni¹ kliknij, kamieñ spadnie na katapultê przy ludziku;
- kliknij na pierwsz¹ chmurê by wybuch³a i zmieni³a siê w ognisty deszcz, gdy to nast¹pi kliknij ludzika przy katapulcie by wystrzeli³ pocisk, który siê zapali i przeleci przez flagê i wysadzi minê;
- kliknij na ludzika, który znajduje siê na poziomie miny by zszed³ na dó³ i znalaz³ siê przed skrzyni¹ podwieszon¹ u góry;
- aktywuj klapê znajduj¹c¹ siê w lewej czêœci ekrany by wyszed³ z niej ludzik i mucha, gdy oboje znajd¹ siê na poziom ni¿ej uruchom wentylator znajduj¹cy siê nad g³ow¹ ludzika obs³uguj¹cego wajchê od skrzyni, mucha powinna przelecieæ i odwróciæ uwagê tego faceta a w tym czasie trzeba klikn¹æ ludzika, który by³ obok miny by przeszed³ pod wisz¹c¹ skrzyni¹;
- gdy ludzik odgoni muchê, kliknij go by opuœci³ skrzyniê na dó³, wyleci z niej ryba, któr¹ trzeba wpuœciæ do wody klikaj¹c na goœcia obok;
- z lewej strony tu¿ nad wod¹ powinien ju¿ staæ goœciu obok wajchy, pod nim znajduje siê strza³ka któr¹ przestawiamy na prawo i dopiero klikamy na goœcia;
- ryba ³apie siê na haczyk i mo¿emy wy³¹czyæ p³yn¹c¹ wodê;
- kliknij na wêdkarza a gdy wskoczy do góry kliknij go ponownie by wszed³ do budynku;
- przestaw znak na zielon¹ strza³kê i kliknij na ¿ó³t¹ by ludzik obok katapulty wróci³ do budynku;
- zapala siê œwiat³o w oknie, kliknij na nie, po zamkniêciu spadnie zielone "oko";
- ponownie uruchom wodê, nadal przy strza³ce ustawionej w praw¹ stronê;
- kliknij na zielone "oko" - zjada skrzynkê z granatami i po wskoczeniu do wody pr¹d znosi je na minê, wodê mo¿na wy³¹czyæ;
- podjedŸ schodami pod skrzynkê i zadzwoñ do drzwi by wywo³aæ ludzika;
- ruszy w stronê schodów i gdy znajdzie siê na skrzyni kliknij na ni¹ by ludzik spad³ na dó³ i wyjecha³ z niej w dziwnym pojeŸdzie;
- gdy dotknie tafli wody kliknij na podwodn¹ barierê by siê podnios³a i go przepuœci³a, ludzik wejdzie po schodach i zapali drug¹ pochodniê;
- w podziemnej instalacji klikamy na obie pochodnie;
THE END
spoiler stop
marcin94 [ Piesiec ]
Hehehhe :) Fajne :)
zoor!n [ Legend ]
Tu macie inna czesc:
Kot in the Fog [ Centurion ]
Ta druga czêœæ jest hardcorowo trudna... ;/ bez solucji nie dam rady...
P.S. nawet z solucj¹ wydaje siê zakrêcone.
© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.