--> Archiwum Forum
Uwolnij człowieczka ;)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
Uwolnij człowieczka ;)
W grze trzeba... A z resztą zagrajcie a sami sie przekonacie :)
Ostrzegam gra wcale nie taka prosta
kasztaneczuszek [ Legend ]
nie kumam o co chodzi:P
edit:
a juz wiem :P
Api15 [ dziwny człowiek... ]
Dzieki za przypomnienie, gra faktycznie dosyc skomplikowana.
Grzesiek [ - ! F a f i k ! - ]
Hmmm cały czas rozjeżdza mi tego człowieczka ten z tej skrzynki ...
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
nie wiem ja Wy ale ja doszedłem do "psa mordercy" :D a reszta jest milczeniem:P
Speed_ [ WRC DRIVER ]
Mnie tez ten pies zabija:D Rozwiązania podawajcie w spojlerach, żeby nie psuć zabawy
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ja chyba jestem za glupi. Mecze sie z pierwsza plansza
Speed_ [ WRC DRIVER ]
peeyack--->a jest druga??:P:P
InterPOL [ Generaďż˝ ]
Dobra teraz jestem na strzelaniu ludzikiem :P
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
peeyack-----> hehe, no stary tylko chuck norris dojdzie do drugiej planszy, także sie nie martw :D
edit ----> wystrzeliłem kolesia z tej "armaty" i dalej nie wiem co robić :)
Jak ktoś przejdzie niech sie pochwali :D
InterPOL [ Generaďż˝ ]
Hmm...mam tylko problem z ta bomba,wie ktos jak sie jej pozbyc?
bone_man [ Omikron Persei 8 ]
Kiedyś to już przeszedłem. Rewelacjna ta gra jest :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ulzylo mi :-) Tez doszedlem do psa. Ktos wie, jak pozbyc sie tej miny, co lezy nad wejsciem do jaskini uwiezionego?
Obczailiscie dzwoneczek?
spoiler start
Po uderzeniu w dzwoneczek, jesli otworzymy okno, to otwieraja sie drzwi i wychodzi samobojca na ta mine.
spoiler stop
youngsta [ Pretorianin ]
Przeszedlem.
spoiler start
Jest jedna plansza, na koncu jest bialy napis "The End" na czarnym tle.
spoiler stop
InterPOL
spoiler start
Musisz miec opuszczony most nad przepascia z lewej strony(po dzwonem). Dzialo musi byc ustawione w poziomie. Wtedy wystrzeliwujesz bombe i w odpowiednim momencie klikasz na most, ktory odbija bombe i ta wybucha nie robiac zadnych szkod.
spoiler stop
xanat0s [ Wind of Change ]
Znalazłem solucję:
spoiler start
otworzyc szara klape i naciskamy zolta strzalke zeby ludek wydel z klapy i idzie do armanty, potem kliknij na ludka to armanta strzela do most zeby sie przewrocil, otworz okno tego domka, pozniej zmienimy kierunek armanta(klikajac na rurke armanta) i klikamy na ludka to armanta strzeli w gore (UWAGA!!! po przebiciu kamien dzwonka zmieniamy duza strzale na inna strone!!!), teraz klikamy ta rure armanty by zmienic kierunek i klikamy na ludka jak leci granat to klikajcie most, to samo z drugim granatem,a teraz niebieski klucz kliknij na ludka to poleci w podziemniach, potem kliknij na ludka to wejdzie do srodka armanty i wezwac drugiego ludka(kliknij zotta srzalke) i zmienic kierunek rura armanty, potem kliknij na ludka to z armanty wyleci ludek na gorze , zmieniamy czerwona srzalke, klikac pod ludek to przesunie dwonka i zmienic diode i klikac na dwonka by spadl, pozniej kliknac na drzwi by ludek wyszedl, potem jest nie co trudniejsza klikajac na ludek w podziemmniach pozniej kliknac na okno( UWAGA!!! klikajac na okno zeby pies byl przed zolta sztrzalke ale nie po za sztrzakle to ludek zabija!!!)
spoiler stop
Nie ja pisałem, więc wybaczcie wszystkie błedy językowo-składniowe solucji :)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
przeszedłem również :) Ale troche sie natrudziłem :D
edit ---> bez solucji :P
Regis [ ]
OMFG, kto to pisal?
'armanta'?
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ni w zab z tej solucji nic nie zrozumialem.
Kot in the Fog [ Centurion ]
Ale trudne :P
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ja sie poddaje, jak ktos wie o co chodzi z tym dzwonkiem i czy mam go urwac,czy nie, to napiszcie w spojlerze solucje. Bo nie moge sie nad niczym skupic przez ta glupia gierke. :-)
zawodowieckuba [ Pretorianin ]
spoiler start
Dzwon masz urwać, on spadnie na tą dzide, która sprawi, że kamień który tam wystrzeliłeś spadnie na mine
spoiler stop
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>zawodowieckuba
U mnie to cos nie dziala. Robie tak
spoiler start
Pierwszy strzal kamieniem - przewracam most. Potem otwieram okno. Jak wystrzele 2 kamien w dzwon, to sie zapala swiatlo, ale kamien przechyla mi dzide w ten sposob, ze jak urwe dzwon to nic sie dalej nie dzieje. Dzida dalej jest skierowana na sztorc dla mojego nadlatujacego ludka i nadziewa sie na nia. MOge wysadzic caly mechanizm bomba, ale wtedy ludek po prostu stoi na tej gorze i nic nie robi
spoiler stop
cache [ Pretorianin ]
to chyba jakis Borys tą solucje pisal :D
Kot in the Fog [ Centurion ]
Z pomocą rodzeństwa udało mi się przejsc ;] Co trzy głowy to nie jedna :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Juz wiem co trzeba zrobic. Za cholere bym sie sam nie domyslil. Ale gra jest zajebista
Kot in the Fog [ Centurion ]
Pamiętam, że było kilka gierek z tej serii. Stare ale jare :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Tu jest druga czesc. Trudniejsza chyba
Kot in the Fog [ Centurion ]
W sumie wcale nie jest to aż takie trudne: Kombinować, kombiniwać i jeszcze raz kombinować ;] Po 15 minutach przejdziecie :)
Speed_ [ WRC DRIVER ]
Tez uporalem sie z tym wystarczy cierpliwosci, to jest jak hitman 1 nie mozna sejwowac w srodku misjii:P Teraz walcze z 2 czescia:D
Wymel [ Pretorianin ]
udało mi sie stłuc żarówkę i chyba na tym poprzestanę :D
peeyack [ Weekend Warrior ]
Druga czesc skonczona. Bez solucji bym tego w tydzien nie przeszedl. A z solucja nie bylo latwe. Chyba jestem niedomyslny
$ebs Master [ Konsul ]
hehe niezla "przygodowka" :P
coolerek89 [ Mówcie mi cool ]
bo mnie zaraz szlag trafi jak przejsc ta druga czesc????????
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ponizej solucja 2 czesci dla leniwych z linka Newgravediggera. 3 nie wlaczam nawet, bo szkoda mi czasu, mam dzis kupe roboty jeszcze, a przez tego Haplanda pol dnia stracilem.
spoiler start
- włącz lampę obok ptaka klikając na przełącznik nad wejściem;
- przekręć reflektor by światło padało na 3 kule;
- otwórz klapę w dachu obok znaku z czerwoną kropką;
- kliknij znak by zmienił się na zieloną strzałkę a następnie kliknij w żółtą strzałkę by ludzik ruszył w prawo i spadł na dół;
- ponownie kliknij znak by widoczna była czerwona kropka;
- kliknij na skrzynię [tą obok schodów] z żółtą naklejką by wyleciał z niej granat, w momencie gdy ludzik go podniesie i nad jego głową pojawi się wykrzyknik kliknij żółtą strzałkę pod znakiem by wyrzucił granat w powietrze;
- granat powinien się odbić i wysadzić znak i drzwi do budynku po prawej;
- kliknij na różowej pokrywie skrzyni z granatami by spadła na dół a następnie ludzika by wszedł do budynku;
- w instalacji pod ziemią włącz przełącznik by zapaliła się lampka a następnie wybierz prawą strzałkę [wskazującą dużą obręcz] znajdującą się przy tej lampce, kółko pod schodami powinno kręcić się w prawą stronę;
- kliknij na schody by podjechały bliżej budynku;
- zadzwoń do drzwi budynku by wyszedł z niego ludzik i wszedł po schodach do wajchy na dachu;
- kliknij ptaka, podniesie jedną kulę i będzie leciał w prawą stronę, gdy znajdzie się obok pierwszej chmury kliknij na nią by ptak upuścił kamień na anteny znajdujące się na stoku wzgórza [wybuchną], później kliknij tą samą chmurę raz [tylko raz] jeszcze;
- ponownie kliknij ptaka gdy pojawi się na swoim miejscu, tym razem poczekaj aż znajdzie się przy drugiej chmurze i dopiero wtedy na nią kliknij, kamień spadnie na katapultę przy ludziku;
- kliknij na pierwszą chmurę by wybuchła i zmieniła się w ognisty deszcz, gdy to nastąpi kliknij ludzika przy katapulcie by wystrzelił pocisk, który się zapali i przeleci przez flagę i wysadzi minę;
- kliknij na ludzika, który znajduje się na poziomie miny by zszedł na dół i znalazł się przed skrzynią podwieszoną u góry;
- aktywuj klapę znajdującą się w lewej części ekrany by wyszedł z niej ludzik i mucha, gdy oboje znajdą się na poziom niżej uruchom wentylator znajdujący się nad głową ludzika obsługującego wajchę od skrzyni, mucha powinna przelecieć i odwrócić uwagę tego faceta a w tym czasie trzeba kliknąć ludzika, który był obok miny by przeszedł pod wiszącą skrzynią;
- gdy ludzik odgoni muchę, kliknij go by opuścił skrzynię na dół, wyleci z niej ryba, którą trzeba wpuścić do wody klikając na gościa obok;
- z lewej strony tuż nad wodą powinien już stać gościu obok wajchy, pod nim znajduje się strzałka którą przestawiamy na prawo i dopiero klikamy na gościa;
- ryba łapie się na haczyk i możemy wyłączyć płynącą wodę;
- kliknij na wędkarza a gdy wskoczy do góry kliknij go ponownie by wszedł do budynku;
- przestaw znak na zieloną strzałkę i kliknij na żółtą by ludzik obok katapulty wrócił do budynku;
- zapala się światło w oknie, kliknij na nie, po zamknięciu spadnie zielone "oko";
- ponownie uruchom wodę, nadal przy strzałce ustawionej w prawą stronę;
- kliknij na zielone "oko" - zjada skrzynkę z granatami i po wskoczeniu do wody prąd znosi je na minę, wodę można wyłączyć;
- podjedź schodami pod skrzynkę i zadzwoń do drzwi by wywołać ludzika;
- ruszy w stronę schodów i gdy znajdzie się na skrzyni kliknij na nią by ludzik spadł na dół i wyjechał z niej w dziwnym pojeździe;
- gdy dotknie tafli wody kliknij na podwodną barierę by się podniosła i go przepuściła, ludzik wejdzie po schodach i zapali drugą pochodnię;
- w podziemnej instalacji klikamy na obie pochodnie;
THE END
spoiler stop
marcin94 [ Piesiec ]
Hehehhe :) Fajne :)
zoor!n [ Legend ]
Tu macie inna czesc:
Kot in the Fog [ Centurion ]
Ta druga część jest hardcorowo trudna... ;/ bez solucji nie dam rady...
P.S. nawet z solucją wydaje się zakręcone.
© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.