GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale (ods. 7)

22.06.2002
15:55
[1]

Valencis [ Transmuter ]

Icewind Dale (ods. 7)

„wstępniak nie będzie, bo się znów przyczepią, że nudne i długie” – taki wstęp przeczytałem w wątku Anime & Manga i najbardziej mnie urzekł ze wszystkich otwarć nowych części wątków seryjnych, do których zaglądałem. :)

Poprzednią część wątku męczyliśmy cały miesiąc, takie się zrobiło wielkie wydarzenie z powstania nowej części, że nie wiem, czy potrafię otworzyć ją z należytym szacunkiem. Następnym razem, niech się tym zajmie kto inny.

Nie piszę nic więcej, bo komu to potrzebne? :)

Kilka linków do stron poświęconych Icewind Dale:
https://icewind2.blackisle.com - oficjalna strona ID2 (nie łudźmy się, właściwie nic tam nie ma)
https://icewind.cdprojekt.com - oficjalna polska strona ID1&2 pod banderą CD Projektu (ponoć już tłumaczącego ID2)
https://icewind.vgry.net - a to jedna z nieoficjalnych polskich stron ID
https://icewind.xgamer.pl - i jeszcze jedna
https://www.seldarine.cytadela.pl - strona znana przede wszystkim z kursu tworzenia nowych przedmiotów (aktualnie nieczynna)
https://planetbaldursgate.com/iwd2 - wszystkie dotychczas opublikowane screenshoty z ID2 w jednym miejscu

Wiem, że to mało, ale nie chcę przekierowywać nikogo na strony, na które sam nie zaglądam. Dopiszcie jakieś inne pozycje godne polecenia, jeśli takowe znacie.

22.06.2002
15:57
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Nasza maskotka. :) Wcześniej siedzieliśmy pod tym adresem:

22.06.2002
16:04
smile
[3]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ta maskotka nie jest za ostra

22.06.2002
16:30
[4]

Valencis [ Transmuter ]

wojtess --> Ten dialog z Mardaughem z gospody "Pod gwizdżącą szubienicą", ja też nie umiem go dobrze poprowadzić. Skłaniam barda, żeby zaśpiewał o swojej przeszłośći i dowiaduję się, że wyruszył na północ, aby zdobyć Lodowcową Różę... i co dalej? On kończy śpiewać i nie mam żadnej opcji dialogowej, w której mógłbym zaoferować pomoc, czy coś podobnego. Jak to trzeba wykonać?

22.06.2002
16:39
[5]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Sprawdzę ale dopiero jutro, jeżeli w dzienniku pojawi się odpowiedni wpis to znaczy quest załapało, a jeżeli go nie ma to ślepy krasnolud nie da nam lodowej róży. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale z bardem powinna chyba rozmawiać osoba z wysoką charyzmą

22.06.2002
16:58
[6]

Valencis [ Transmuter ]

Valencis --> Już nie trzeba, wiem wszystko. Głupia sprawa, dawno nie grałem w ID i wydawało mi się, że dodaniu wpisu do pamiętnika powinien towarzyszyć jakiś dźwięk. Ale wpis jednak jest. Cała sprawa okazuje się być warta 630 000 PD.

22.06.2002
17:01
[7]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis --> niezły odnośnik do samego siebie. 630 tysięcy na NORMALU ??! To ile dostaniemy na Sercu Furii - grubo ponad milion. Jak na takie proste zadanie to dostajemy masę EXP

22.06.2002
17:38
[8]

lon [ Pretorianin ]

co do boskości używałem 40lvl pack przy dodatkach , niestety, pewne zasady wracają do standartu IW nie ma kilku udogodnień które weszły z HoW a co byście powiedzieli np opróćz trybu serce furii były jeszcze dodatki utrudniające walke z bossami jak w BG2 jeszcze jedno gdzie jest topór podobno r Prawda Benogra ???? ma chyba coś takiego 1K8 +4 (+1K6 obrazen obuchowych) ile może wypic trunkow w gospodzie spragniona postac ?????? SŁYNNE odurzenie i tekst barmana , który potem jest bardzo nieżyczliowy w stosunku do klienta albo co zgozo karczma jest tylko do 13 , tak jak drzewiej z monolopowymi bywało? ; "Nie podam ci ani kropli - Już teraz ledwie stoisz ! Lepiej przespij się zanim napytasz sobie biedy" bard w How ma duży spust , nie sądzicie? - i czy postacie które piją tyle w czasie walki nie dostają rozdencia i gdzie sie to wszystko w nich mieści ?????????

22.06.2002
20:57
[9]

lon [ Pretorianin ]

Informacje o Icewind Dale II Icewind Dale 2, 22 czerwca 2002, 08:24 (Chamberlyn) Wprawdzie wiele rozwiązań znanych z pierwszej części Icewind Dale zaczerpniętych zostało z Baldur`s Gate to jednak choćby sama idea tworzenia drużyny była znacząco inna - w przeciwieństwie do sagi BG, w IWD drużynę tworzyliśmy "od podstaw" na początku gry, bez możliwości dołączania nowych postaci w trakcie rozgrywki. Rozwiązanie to, z reszta jak wszystkie inne, znalazło sobie zarówno zwolenników jak i przeciwników. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w drugiej części problem ten zostanie prawdopodobnie rozwiązany. Otóż dalej będziemy tworzyć "od podstaw" sześcioosobową drużynę, jednak twórcy grą chcą abyśmy mieli podczas przygody możliwość wynajęcia najemników (pomysł zaczerpnięty z Diablo), którzy sterowani będą przez sztuczną inteligencję. Jak na razie nie wiadomo nic na temat tzw. interaktywnych NPC (np.: Viconia, Aerie, Xan, Keldorn), co nie znaczy, że definitywnie nie pojawią się w grze. Więcej ciekawych informacji na temat Icewind Dale II znajdziecie na oficjalnym forum oraz na naszym serwisie tej gry. co tym sądzicie do pażdziernika mogą jeszcze nieżle namieszać w tym wypadku na plus

23.06.2002
13:31
[10]

lon [ Pretorianin ]

wojtess -> tyle samo dostaniesz exp co na normalnym łatwym itd , tylko za potwory dostajesz chyba na SF potrójne o ile dobrze pamiętam przechodzilem ten tryb starą ekipą [ najbardziej wkurwiajcy byli spiżowi stażnicy› , taraz gram nową na tym trybie

23.06.2002
15:10
smile
[11]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

oj coś sie cicho zrobiło.....pewnie wszyscy czekają na 2 :) rozruszam troche wątek - gram teraz w ID i jestem w tym dodatku do dodatku - dostałem sie do zamku ale jest tak cholernie ciężko ( prpzynajmniej mi ) -----> mozecie powiedzieć mi co mnie tam czeka - przedmioty , zadania , potwory , trudność z góry thx nerka

23.06.2002
15:39
[12]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

O co prosicie tego niewidomego krasnoluda-kowala ? Mi wykuł chyba miecz 2-ręczny z zmarożeniem, czy cuś takiego ...

23.06.2002
18:37
[13]

Valencis [ Transmuter ]

Miło, że tu zajrzałeś, Bullzeye. Ja wziąłem "Pięść Posępnego Mrozu" (wekierę), ale w sumie żadna z moich postaci nie była zainteresowana orężami wykuwanymi przez Tiernona i tak mi się zdaje, że ją sprzedałem. :)

23.06.2002
18:40
smile
[14]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Hehe, Valencis, od zawsze byłem fanem RPG i właśnie mam kryzys :( Zastanawiam się, czy wydać te 99 zeta na BG2, bo przedtem pożyczyłem od kumpla i nie skończyłem całej gry. Jak radzicie ?

23.06.2002
19:14
[15]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> Walki z dodatkowymi utrudnieniami... no nie wiem, walki w ID1 nie są szczególnie trudne, ale ulepszeni przeciwnicy z Tronu Bhaala dali mi nieźle w kość. : "Prawdy Benorga", jak wynika z moich save'ów, nigdy nie miałem. Widziałem go tylko w Dale keeperze (widziałem tam naprawdę dużo różnych przedmiotów, których nigdy nie udało mi się znaleźć. Domyślam się, że niektóre potężne itemy są do zdobycia tylko podczas gry w trybie "Serce Furii"). Idea interaktywnych NPC umiarkowanie mi się podoba. Na pewno nie będę chciał dołączać nikogo, kto zjada doświadczenie przeznaczone dla moich bohaterów, jeśli nie będę musiał. Hebron --> Hmm... mnie się zamek z Trialu kojarzy przede wszystkim ze strasznie zwalniającymi grafikę lochami. :) Bullzeye --> Kupiłem już tyle gier, w które nigdy nie zagrałem, że podchodzę jak najbardziej ostrożnie do nowych inwestycji. Jeśli pograłeś nieco w BG2 (początek tej gry, to dla niej zdecydowanie lepsza reklama, niż dalsza część) to chyba masz już dobre rozeznanie na temat tego, czy to jest gra dla Ciebie. Nie narzucam nikomu moich przekonań (bo dla mnie to oczywiście nr 1 :))).

24.06.2002
14:30
[16]

wojtess [ Generaďż˝ ]

MASKOTKI RUSZAJĄ DO BOJU !!!!!!!!!!! HUUUUUUUUUUURRRAAAA !!!!!!!!!!!!!!!

24.06.2002
14:31
smile
[17]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Maskotka Drużyny Mieć całą maskotkę przez cała grę

24.06.2002
15:21
[18]

Valencis [ Transmuter ]

A jednak nie chciałbym wyglądać jak maskotka. :) Wchodzicie czasem na icewind.cdprojekt.com, od tygodnia ta strona wegetuje, nawet na cdprojekt.info były już jakieś nowe informacji (post lona).

24.06.2002
17:08
smile
[19]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Na drugim obrazku Yxunomei została zdominowana przez członka drużyny Valencis --> Chłopacy z Cdprojektu nie starają się ....

24.06.2002
17:51
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Tak myślałem, chyba nie miałeś siedmiosobowego teamu. :) Po naciśnięciu w ID1 Alt + F4 pojawia się takie okno, wiedzieliście? -->

24.06.2002
17:51
smile
[21]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

qrczak.....mi jakoś chodziło dobrze :) ale sie pytam poważnie bo jeszcze tego dodatku do dodatku nie przeszedłem i nie wiem co mnie czeka

24.06.2002
17:57
[22]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > Zobacz jeszcze BG1 , BG2, Planescape Torment Za to demona nie można !!!!!! Odporny na dominację ? Hebron -- > Czeka cię niezła jazda, najtrudniejsza lokacja w całej grze ( cały zameczek z lochami), sporo można sobie nabić punktów doswiadczenia

24.06.2002
18:09
[23]

lon [ Pretorianin ]

Valencis-> to nie wiesz co to jest sad masochizm?:))) na sf starą druzyna z normalnego wymiekłem dopiero na wyspie grobów , a nową odrazu na tam trybie to czysta przyjemność

24.06.2002
20:57
[24]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Na jakim trybie: szalonym Sercu Furii

25.06.2002
09:19
[25]

Lechiander [ Wardancer ]

wojtess ---> Niezłe!!! :-) Hebron ---> Lepiej samemu się przekonaj, będziesz miał większą radochę. :-)

26.06.2002
17:13
smile
[26]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Co z polską premierą ? zaglądam a tam widzę juz połowę listopada

26.06.2002
17:28
[27]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Wojtess, z całym szacunkiem, jak nakloniłeś maskotkę do wystepów w barwach klubowych? Właśnie zaczęły mi się wakacje i mam zamiar trochę pomajstrować...

26.06.2002
17:47
smile
[28]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Hehe, macie najebane :) Yxunomei maskotka :):) A ja chcę, żeby maskotką był Kresselack !!! W ostatecznym wypadku chcę Larella !

26.06.2002
19:42
[29]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Bullzeye, Kresselack czy Larell nie nadają się na maskotki Hayabusa -- > Dalekeepeer

26.06.2002
21:05
[30]

Valencis [ Transmuter ]

Jest taki cheat, który umożliwia zmianę wyglądu, CTRL + 6 (poprzedni model) lub CTRL +7 (następny model). Pobawcie się, czasami, postacie mogą nie chcieć się poruszyć, tak ja tym screenshocie. :))))

27.06.2002
14:32
smile
[31]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > Nie chcą opuścić tak wygodnych foteli ?!

27.06.2002
15:32
[32]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Wojtess --> A wiecie kto będzie sponsorem ? POMAB COMPANY !!! :):):)

27.06.2002
18:11
[33]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Bullzeye==> Będzie, ale dopiero po fuzji z Belhifet corporation. Dobra, zobaczę tego cheata, jak coś wyjdzie to może wreszcie pojawi sie tu jakiś mój screenshocik.

27.06.2002
19:38
[34]

wojtess [ Generaďż˝ ]

oraz z firmą Yxunomei sp. z o. o.

27.06.2002
19:42
smile
[35]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Na ochraniarza wynajmiemy Arundela i Henriettę (tą piękną krasnoludkę z gospody Easthaven)! :):) Nikt się wtedy nie przedrze do gabinetu bossa bez pytania ! :)

28.06.2002
10:38
smile
[36]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

no obra...mam pytanie dotyczące ToL -- jetem na 4 poziomie tego zamku . Jest tam takie cholerne zadanie z tymi kamykami --> czy ktoś wie jak je trzeba ustawić bo ja jush prubowałem i qpa . A i czy szaman z którymy miałem rozmawiać jest bardzo potrzebny ybo ja jakoś go nie mam albo go zabiełem :) please pomóżcie z góry thx nerka

28.06.2002
12:55
[37]

Valencis [ Transmuter ]

Hebron --> Kamienie (jak się nazywają '~ ze skazą') trzeba wszystkie (6 sztuk) umieścić w pewnej skrzyni w podziemiach, na której jest wyryte motto ToLa, czyli "Pory roku zmieniają wszystko, co znamy" (to gdzieś z lewej strony mapy, jeśli dobrze pamiętam. Następnie należy przejść się po ołtarzach chronionych przez kamiennych utrapieńców i pozbierać z nich oczyszczone kamienie, które zaniesiemy do podtopionej kapl;icy, kolejność ich umieszczania jest bardzo intuicyjna, zdziwiłbym się, gdybyś miał z tym problem. A szaman - pozwalał Ci spać na lokacji, na której go spotkałeś, co normalnie jest niemożliwe.

28.06.2002
15:09
[38]

wojtess [ Generaďż˝ ]

CI kamienni strażnicy są naprwadę mocno wkurzający, nieżle walą seriami magicznych pocisków Valencis, nie utrapieńcy, a upierdliwcy

28.06.2002
17:15
[39]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

ok thx ide sprawdzić

11.07.2002
12:15
smile
[40]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Mam sprawę a propo muzy. Są dwa utworki mx2100a i mx 2100b. Wg Twojej ściągi jest to Kuldahar. OK. Czy trzeba je połączyć, aby tworzyły jedno? Jeśłi tak, czy mógłbyś je złączyć, dać mi znać i jakoś przesłać? Lub dać jakowegoś linka do programiku, który to zrobi bardzo dobrze?

11.07.2002
12:23
[41]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander --> Jeśli przekonwertujesz te dwa utwory i je przesłuchasz, zorientujesz się, że tylko jeden z nich jest prawdziwym tematem Kuldahar (i on jest jednoczęściowy). Ten drugi, to niewykorzystana w grze przeróbka tematu Kuldahar. ps. Dzięki, że odświeżyłeś wątek.

11.07.2002
13:41
[42]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Moim zdaniem mx2100a jest tym właściwym motywem Kuldahar. Zgadza się? P.S. Żaden problem.

11.07.2002
14:00
[43]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander --> Tak, a właściwie to nie pamiętam, co jest co, bo nie zachowuję oryginalnych nazw.

12.07.2002
12:59
smile
[44]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Heh, a ja znowu pogrywam sobie w ID. Co sądzicie o mojej drużynie ? 1.Lunadar - łowca, elf, poziom 3 2. Brennan - wojownik, człowiek, poziom 4 3. Druenor - wojownik, krasnolud, poziom 4 4. Hellada - kapłan, pół-elf, poziom 4 5. Narlen - złodziej, człowiek, poziom 5 6. Talior - mag, człowiek, poziom 3

12.07.2002
13:07
[45]

Valencis [ Transmuter ]

Bullzeye --> Bardzo klasyczny skład - ja bym zdualowal złodzieja na maga, a z maga zrobił specjalistę. Do tego usunął kapłana i wojownika wstawiając na ich miejsce wieloklasowca, a w puste - barda. ps. Sami faceci?

12.07.2002
13:19
smile
[46]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Valencis --> 1. Kobietą jest kapłanka 2. Lubię stare, sprawdzone metody szczególnie w ID. W BG pewnie bym grał bardziej urozmaiconym teamem, ale w ID chodzi w końcu o siłę ognia, no nie ? :)

12.07.2002
14:54
smile
[47]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Znó mam problemik. W Twoim spisie są 43 utworki. Ja mam ich 45. Odjąłem jedno Kuldahar, ale nie mam zielonego pojęcia, który to jest ten drugi z nadwyżki. Theme, 2 utworki Nowe Rozdziały i walka x 6 utworków - też nie liczę. A ponieważ nie zachowałem sobie kopii przed zmianą tytułów, nie mogę dojść co i jak. W spisie masz dwa razy 9600. Może pod koniec też jest coś zdublowanego podobnie jak Kuldahar?

12.07.2002
15:01
[48]

Valencis [ Transmuter ]

Zrobiłem błąd w przepisywaniu powinno być: 9600 - Morze Ruchomego Lodu 9603 - Morze Ruchomego Lodu, komnata Icasaracht Zaraz się przyjrzę temu, skąd bierze się ten drugi plik nie ujęty w spisie.

12.07.2002
15:07
smile
[49]

Lechiander [ Wardancer ]

Tak właśnie założyłem. To nie był problem duży.Ale za cholerę nie wiem czy coś spieprzyłem. Przejrzałem wszystko i nie mam raczej nie zdublowanego, ani przegapionego. Może jest jeszcze jakis motyw z Morzem Ruchomego Lodu?

12.07.2002
15:12
[50]

Valencis [ Transmuter ]

Już mam - są dwa tematy do lokacji 9502 (Posępny Mróz, jaskinie lodowych golemów) - biorąc pod uwagę, że nie są długie, to chyba są używane przemiennie i oba mogą się legitymować nazwą tego obszaru.

12.07.2002
15:22
[51]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Dzięki! Tak na słuch, to bardziej pasuje mi Morze. No cóż, mea culpa, tak więc muszę dojść tu u siebie co i gdzie skaszaniłem.

12.07.2002
15:28
[52]

Valencis [ Transmuter ]

Jeśli Ci to pomoże w identyfikacji - mx9502a.wav powinien mieć 4 269 kB, a mx9502b.wav 4 366 kB. ps. Ja też bym szukał w lokacji pod gołym niebiem takiego tematu.

12.07.2002
15:37
smile
[53]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis --->Potwierdź mi jeszcze to: Morze Ruchomego Lodu -3.958 kb Morze Ruchomego Lodu, komnata Icasaracht - 4.996 kb Ten drugi motyw z jaskiń golemów jest naprawdę podobny do Morza Ruchomego Lodu. Z góry serdeczne dzięki!!! :-)

12.07.2002
15:40
[54]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Jeszcze jedno! (skleroza!!!) Czym skonwertowałeś na mp3? Może masz linka? Wyszło mi wszystkiego 53 utworki, zgadza się? Czy Droga to "gdziekolwiek"? :-)

12.07.2002
15:52
[55]

Valencis [ Transmuter ]

Na .MP3 przerabiałem CD Ex'em (www.cdex.n3.net - to jest strona CD Ex'a, ale tak naprawdę to nie pamiętam, skąd ja go wziąłem). "Droga" to "gdziekolwiek", zgadza się. A ilość utworów: 45 lokacji + 1 menu + 2 nowe rozdziały + 6 walk = 54. Czegoś brakuje.

13.07.2002
16:37
[56]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Bullzeye --> A co sądzisz o grze samymi magami ( mogą być dwuklasowcy czy wieloklasowcy)

13.07.2002
17:46
smile
[57]

slowik [ Legend ]

o ile na poziomie 1 czarow to byloby szalenstwo to na wyzszych idziesz i nic ciebie nie zatrzyma :D

13.07.2002
18:46
[58]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Na początku sami wojownicy, a póżniej zdualowanie w magów

14.07.2002
18:21
smile
[59]

Lechiander [ Wardancer ]

zupak ---> Ehhh, ale szukacz z Ciebie. Ta część jest ostatnia. :-))) Również pozdr! Val ---> Dzięki za linka! W poniedziałek sprawdzę, co jest nie tak. Myślę, że nie policzyłem "gdziekolwiek". ;-)

15.07.2002
10:09
smile
[60]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis --->Potwierdź mi jeszcze to, proszę: Morze Ruchomego Lodu -3.958 kb Morze Ruchomego Lodu, komnata Icasaracht - 4.996 kb Wszystko się zgadza. Liczuś ze mnie zajebisty. ;-(

15.07.2002
10:37
[61]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander --> Dokładnie tak.

15.07.2002
12:05
[62]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ----> Napisz mi jeszcze jedno. Ciekawość. Przy słuchaniu gdzie masz ustawione utworki z Walką, Drogą i Rozdziałami? Ja chciałem sobie ustawić na końcu, ale jakoś dziwnie by się kończyło i myśle teraz, żeby je wstawić po Theme, przed innymi motywami.

15.07.2002
12:10
[63]

Valencis [ Transmuter ]

Moja kolejność była taka - menu-nowe rozdziały-droga-walki (chciałem je wpleść w lokacje, ale nie ma prostej zależności, że jedna walka odpowiada określonemu miejscu)-lokacje ze zmienionym motywem Kuldahar jako ostatnim utworem.

15.07.2002
14:40
smile
[64]

Spasiba [ Legionista ]

Czy w drugiej cześci id bedziemy importowali druzyne z pierwszej części czy zaczynami golymi postaciami ??

15.07.2002
16:09
smile
[65]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Tylko nowymi gołymi to nie wiem, choć z chęcią bym zobaczył takie wojowniczki

15.07.2002
22:55
[66]

zupak [ Pretorianin ]

Lechiander ----> Hehe no kazdemu moga sie pomylic cyferki no ko nie zwrocilem uwagi czy to 6 czy 7 :-) tak tylko chhcialem sprawdzic czy dzieje sie cos ciekawego ale widze ze straszliwy zastoj :-( a ja poraz 99670134650146509815680686451 przechodze ID :-P i nie moge sie doczekac na NR.2

15.07.2002
23:03
[67]

Ponczek [ Generaďż˝ ]

Ja właśnie z tydzien temu dorwałem Icewind Dale od kumpla i się w Niej zakochałem!!!! Gra jest boska, choć niełatwa. Fajnie, że ma własny kącik na forum.

17.07.2002
10:00
[68]

zupak [ Pretorianin ]

Ponczek ---> Masz racje gra jest super wlasciwie moja z nia przygoda zaczela sie podobnie / tez dostalem ja przypadkiem ok kolegi tylko nie pamietam czy w feruie czy w wakacje :-)/ Pewnie wydaje Ci sie nie latwa bo to Twoj pierwszy RPG ale naprawde warto w nia grac jest............. Pozdrawiam

19.07.2002
18:37
smile
[69]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ponczek --> zupak --> miłego giercowania

20.07.2002
00:03
[70]

zupak [ Pretorianin ]

Qrde ale spokoj chyba nigdy takiego zastoju nie bylo na Forum..... io ID :( ble ej coraz bardzie nie lubi wytworcow ID :P jak mozna tak ludz meczyc.....

20.07.2002
00:04
[71]

zupak [ Pretorianin ]

Qrde ale spokoj chyba nigdy takiego zastoju nie bylo na Forum..... io ID :( ble ej coraz bardzie nie lubi wytworcow ID :P jak mozna tak ludz meczyc.....

20.07.2002
00:05
[72]

zupak [ Pretorianin ]

Qrde ale spokoj chyba nigdy takiego zastoju nie bylo na Forum..... io ID :( ble ej coraz bardzie nie lubi wytworcow ID :P jak mozna tak ludz meczyc.....

20.07.2002
00:05
[73]

zupak [ Pretorianin ]

Qrde ale spokoj chyba nigdy takiego zastoju nie bylo na Forum..... io ID :( ble ej coraz bardzie nie lubi wytworcow ID :P jak mozna tak ludz meczyc.....

20.07.2002
00:07
[74]

zupak [ Pretorianin ]

Qrde ale spokoj chyba nigdy takiego zastoju nie bylo na Forum o ID :( bleeeee ej coraz bardzie nie lubie wytworcow ID :P jak mozna tak ludz meczyc.....

20.07.2002
11:13
[75]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

ooo jak ladnie! :) moja ukochana Dłoń Seldarine juz na 1 screenie :))))) Valencis- www.seldarine.cytadela.pl powroci w sierpniu ;), niestety dysk mi padl, a stronki nie bylo juz na serwerze, wiec jedyne co mi zostalo to layout :DDD, a bylo 114 poddzialow!!! ;((( jak ja to mam nadrobic??!! :P ehhh-zlosliwosc rzeczy martwych :D

21.07.2002
23:00
[76]

zupak [ Pretorianin ]

qrde ile razy mi sie to wyslalo :-) WOW

21.07.2002
23:00
[77]

zupak [ Pretorianin ]

qrde ile razy mi sie to wyslalo :-) WOW

25.07.2002
14:37
[78]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Killi4n bladesinger--> A szkoda stronka była ciekawa? Kiedy powróci cytadela ? Czy powróci ?

03.08.2002
15:31
[79]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

ok , oto jestem . Mozne zaczne od garstki newsow i informacji na temat ID2 :p Nowe klasy 3 edycji DUNGEONS & DRAGONS: Barbarzyńca - Bezlitosny wojownik północy, używa swej wielkiej siły, szybkości i gniewu do walki z nieprzyjacielem. Mnich - Mistrz walki wręcz, którego najmocniejszą bronią jest potęga jego mądrości. Czarownik - Rzucanie czarów leży w jego naturze. Naznaczony krwią smoków, wykorzystuje surową, drzemiącą w nim moc do pokonywania swych adwersarzy. Rasy Postaci: Nowe rasy postaci, jak na przykład Drow czy Aasimar poszerzają wachlarz opcji związanych z bohaterami. Możesz teraz przedzierać się przez swych wrogów dzierżąc topór w każdej ręce, używając dwuręcznego stylu walki. Ulepszony Tryb Serce Furii: Ukończ grę i zagłęb się w udoskonalony tryb Serce Furii, przeznaczony dla prawdziwych fanów Icewind Dale II. Dodatkowe godziny grania zawierają pojedynki o wyjątkowo wysokim stopniu trudności, w których nagrodami są setki wspaniałych przedmiotów dostępnych tylko w tym trybie. Automatyczne balansowanie poziomu trudności gry: Skala trudności automatycznie zmienia się, dostosowując wyzwania do twojego poziomu trudności. Grający po raz pierwszy szybko opanują IWD II, podczas gdy zaawansowani gracze staną przed bardziej wymagającymi zadaniami. Czas Rzeczywisty: Rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym z możliwością zatrzymania w każdym momencie i zmiany strategii. Hordy Potworów/Ulepszenia Silnika: Podbij hordy potworów w każdej turze. Optymalizacja Silnika Infinity, zdobywcy wielu nagród umożlia potyczki z ilością wrogów większą, niż kiedykolwiek dotąd. Nowe Potwory, Czary i Przedmioty: Podczas swej wyprawy użyj ponad 300 wstrząsających czarów, skrzyżuj oręż z nowymi potworami i zbierz setki nowych, potężnych przedmiotów. Grafika: Dla przedstawienia oszałamiajšcych efektów graficznych gra oficjalnie obsługuje rozdzielczości do 1024 x 768 i wykorzystuje OpenGL. Tryb Wielu Graczy: Udoskonalony tryb dla wielu graczy pozwala bawić się jednocześnie 6 osobom naraz. Fabuła Umiejscowiona pomiędzy postrzępionymi szczytami Grzbietu Świata i mroźnymi wodami Morza Ruchomego Lodu, Dolina Lodowego Wichru jest zbiorem dziesięciu małych miast, z których każde wiedzie swe życie pośród lodowych pustkowi. Dolina "cieszy się" reputacją miejsca ukrycia wielu złodziei, uchodźców, śmiałków, odkrywców i pionierów szukających lepszej drogi życia daleko od wygodnych ziem południa; przyciągnęła wielu nomadów i barbarzyńców zamieszkujących tundrę, łowców, fechmistrzów, rybaków i kupców zdecydowanych na zmierzenie się z jej surowym klimatem. Jednakże Dolina nie jest miejscem, które przebacza... niezliczone niebezpieczne monstra i kreatury czają się na lodowych bezdrożach, szukając zdobyczy pośród intruzów, krórzy mieli czelność stanąć na ich terytorium. Pokolenie po wydarzeniach z Icewind Dale nowe śmiertelne zagrożenie narodziło się na północy. Zagrożenie, które usiłuje odciąć Dziesięć Miast od reszty Faerűnu. Hordy goblinów, orków i żukoniedźwiedzi zgromadzonych pod tajemniczym sztandarem Chimery atakuje miasteczko portowe Targos. Miasto Bremen upadło, a całe tysiące uchodźców uciekają na południe do Bryn Shander, a nawet jeszcze dalej. W obawie przed podobnym losem Targos ogłosiło nabór na poszukiwaczy przygód, żołnierzy i najemników, którzy mieliby pożeglować na północ i wzmocnić szeregi obrońców miasta przeciw nadciągającej hordzie. W ręce gracza powierzona zostaje mała grupa poszukiwaczy przygód, którzy być może ocalą Targos przed zniszczeniem. Gra zaczyna się w chwili, gdy drużyna gracza zostaje wysadzona na brzeg w dokach Targos, jednego z dziesięciu miast Doliny Lodowego Wichru. Twoja grupa odpowiedziała na nabór najemników w Luskan, mieście na południe od Grzbietu Świata, w pobliżu Neverwinter. W momencie przybijania do brzego staje się oczywiste, że sprawy nie mają się najlepiej. Orki i gobliny, dowodzone przez żukoniedźwiedzie, usiłują dotrzeć do Rzeki Shaengarner i tam zatrzymać się. W następstwie ataków na Dziesięc Miast, burmistrz Targos, Ulbrec Dinnsmore, zatrudnia twoją grupę do zbadania sytuacji i zapobiegnięcia kolejnym zniszczeniom. Teraz nic nie jest takie, na jakie wygląda i gdy cień hordy okrywa Targos, bohaterowie zostają wciągnięci w narastający konflikt, który raz jeszcze kieruje Dolinę Lodowego Wichru ku wielkiej wojnie.

03.08.2002
15:33
smile
[80]

Lechiander [ Wardancer ]

No chłopaki, dla Was odswieżam ten wątek. Polecam lekturę poprzednich częsci, Valencis to istna skarbnica wiedzy na temet ID 1 i 2, której część jest tu zawarta.

03.08.2002
15:40
smile
[81]

Lechiander [ Wardancer ]

Cholera, małe spóźnienie. ;-) <-----Hebron

04.08.2002
01:01
smile
[82]

Lechiander [ Wardancer ]

Czyżbym przestraszył wszystkich? Po naszych postach, Hebron, nikt juz się nie odezwał! Jak to rozumieć???!!! Hebron ---> Jak dla mnie świetny post był Twój z godz. 15;31! Naprawdę szkoda, że nie została tamta dyskusja pociągnięta dale tutaj!

04.08.2002
07:58
[83]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

chcialem jakoś zacząć .....:( a tu nici -- na tamtym watku dyskusja nawet sie nie zaczela zanim sie skonczyla :P A gdzie sa stali bywalcy tego watku ? ID2 juz wkrotce a tu jakos nikt sie nie interesuje... :(

04.08.2002
20:26
smile
[84]

Valencis [ Transmuter ]

Hallo panowie, staraliście się utrzymać wątek na topie (i chwała Wam za to! Tak trzymać!) i nic z tego, oj, jak ja to dobrze znam. :((( Jestem Wam winien wyjaśnienia, że nie było mnie tu, kiedy Wy chcieliście wprowadzić nieco życia w to opuszczone miejsce. Ot, miałem okazję na kilka dni wyrwać się z domu, ostatnią tego lata, jak podejrzewam, więc skorzystałem. Hebron --> Post z [03.08.2002] 15:31 już co raz mniej aktualny. Czytam newsy ze strony icewind.cdprojekt.com od kiedy się rozkręciła (hmm... z niektórymi są mocno do tyłu, choćby te screenshoty z menu w dzień i w nocy to już stary smaczek). Wczoraj napisali, że Open GL będzie nieoficjalny - najpierw nieoficjalny, a potem w ogóle, jak rozdzielczość 640*480 (to akurat była mała strata :)), oby tak się to nie skończyło - raz w życiu mam komputer na topie, pomęczyłbym go przy ID2, tła na pewno będą świetne, a stykanie ich z postrzępionymi niezakcelerowanymi granicami mgieł wojny to prawie zbrodnia! Swoją drogą brzegi mgieł na wyższych rozdzielczościach to istna kwadratura koła... Uch, ale nanarzekałem. Jeśli chcecie zobaczyć kilka dobrych obrazków z ID2 polecam prezentację, link do której jest na icewind.cdprojekt.com w newsie 25.07, 24:57.

09.08.2002
14:54
smile
[85]

Valencis [ Transmuter ]

Wow... włączcie sobie tryb 'Serce furii' jeśli jeszcze tego nie próbowaliście - a dla tych co na nim grali, słowa uznania za wytrwałość (). Może mi ktoś udzieli wskazówek jak ten stopień trudności można ugryźć - moja grupka poszukiwaczy przygód na 1. poziomach zeszła do piwnicy Griselli i, delikatnie mówiąc, zupełnie nie było wiadomo jak zacząć walczyć, bo moi bohaterowie w ogóle nie umieli trafić w przeciwników. :/

09.08.2002
15:01
[86]

Valencis [ Transmuter ]

Jakby mi ktoś wytłumaczył jak się czyta test ataku to byłoby miło - np. 13 + 6 = 19: trafienie Ta pierwsza liczba to wynik rzutu k20 dot. ataku, druga... i tu już nie wiem, sądziłem, że to klasa pancerza atakowanego, ale ona nie jest stała. Wynik to suma, która ma być co najmniej taka jak TraK0 i wtedy mamy trafienie - to chyba dobrze rozumiem. ps. Sprawdziłem, w 'Sercu furii' taki jeden żuk z piwnicy Griselli ma... 92 PŻ. :/

09.08.2002
15:48
[87]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

wiem ze nie aktualny :P ale jest tam troche istotnych informacji a co do serca furii....to w ten tryb nie zaczyna sie grac gdy grasz od poczatku ... on jest wtedy gdy przeszedles juz gre i chcesz zdobyc wiecej dos. niz w normalnym p. trudnosci kiedy ja ( moje postacie mialy srednio 13-15 level ) walczylem goblinami z easthavem to musialem sie napocic aby yich zabili :P codo rzutow ..kiedys gralem w fabularnego AD&D ale jakos zapomnialem jak to sie rzuca , ale zobacz w ksiazce od id1 jest rozdzial walka i tam cos na ten temat pisze bo przed chwila sprawdzalem watek pewnie sie rozkreci jak wyjdzie id2 wiec trzymajmy sie i czekajmy :P

09.08.2002
15:51
[88]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Ps. gra przeszedlem na sercu furii ( razem z dwoma dodatkami ) Pss. nie dlugo zalozym nowy watek co nie ?

09.08.2002
16:17
[89]

Valencis [ Transmuter ]

Jeśli 'Serce furii' zmusza do rozpoczęcia gry postaciami, którymi uprzednio grę się skończyło... to jest to co najmniej dziwne, gotowy skład z inwentarzem na nastych poziomach jeszcze ma problemy z zabijaniem przeciętnych wrogów (z wyjątkiem dzieci... właściwie czemu dzieci w ID są nieśmiertelne?), ech, zniechęciłem się do gry na tym stopniu trudności. A chciałem jeszcze raz zagrać teamem z paladynem na czele, bo do dziś nie wiem o co chodzi w tej misji, która jest dostępna tylko dla drużyn z paladynem i w wyniku której otrzymuje się zbroję o KP -3 (widziałem ją tylko w Dale keeperze). Nowy wątek... no tak, ten dusimy od czerwca, ale tym razem nie ja założę.

09.08.2002
16:26
[90]

Valencis [ Transmuter ]

"Format komunikatu, w którym przedstawione będą rzuty na atak, będzie miał postać następującą: X + Y = Z X = podstawowy rzut trafienia Y = wszelkie "plusy" i "minusy" Z = zmodyfikowany rzut do trafienia Y oznacza sumę premii / modyfikatorów ujemnych, nie związanych bezpośrednio z bohaterem. Obejmuje ona efekty czarów, zmęczenia i tym podobne. Premie i modyfikatory ujemne za Siłę, Zręczność i magiczną broń wpływają bezpośrednio na TraK0 bohatera" instrukcja, str. 26 Jasne, tylko czemu to Y nie jest stałe? Chyba, że to kwestia tego, że żuki Griselli mają bonusy do KP przeciw pewnym typom obrażeń i dlatego Y się zmienia w zależności od tego, kto w nie uderza. Może się temu jeszcze raz przyjrzę, aktualnie cała moja wiedza na temat walk to , co jest opisane w instrukcjach + kilka rzeczy, których domyśliłem się z samej gry.

09.08.2002
16:44
[91]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

o walce to ja tez wiem nie wiel wiecej .... :P a co do zadania to przeszedlem palladynm na sercu i zadania ze zbraja sobie nie przypominam ( no chyba ze ta zbroje juz mialem lub lepsza :p) w id2 dzieci tez beda niesmiertelne nie zniechecaj sie - ten stopien zmienia te gre w cos innego , taki inny wymiar - tujuz nie mozesz isc przed siebie 2 wojami zostawiajac zlodzieja z boku - gra sie baaardzo trudno ale naprawde warto -potem jak bedziesz na 25 levelu i wyzszych problemy ustaną :P czy tylko nas interesuje id ? szkoda......:(

09.08.2002
19:50
[92]

Valencis [ Transmuter ]

Hebron --> W ramach eksperymentu przejdę prolog na 'Sercu furii' (a potem się zobaczy) i opiszę Ci moje wrażenia. Ile radzisz, żeby doświadczenia miały postacie na początku (to na pewno będzie sześcioosobowy skład) i jakie przedmioty im będą potrzebne - to co można kupić u Pomaba, jakieś proste magiczne oręża czy może niepowtarzalne przedmioty, jakie było/będzie można odnaleźć w ciągu gry?

09.08.2002
20:26
[93]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

moze nie jestem znawcą twojego pokroju i nie wiem czy ci dobrze radze ale powiem jak bylo u mnie postacie mialem na 14 poziomie - 2 czarodzieje ( jeden nekro 2 zwykly ) 18 poziom - zlodziej 16 p. -kaplan 14p. - palladyn 14 p. - lowcjesli chodzi o przedmoty...to co u sklepikarza w easthaven nie wystarczy na pewno mozesz sprobowac z srednimi przedmiotami , powinienes sobie dac rade ...na początku :P to tyle jakby cos to mow - sluze pomoca w ramach mej skromnej wiedzy :P

09.08.2002
21:32
[94]

Valencis [ Transmuter ]

Myślę, że 1 800 000 PD na głowę mi wystarczy - tak, zrobię sobie zupełnie nowy skład, nawet już zacząłem (są: paladyn, wojownik/złodziej, wojownik/druid, łowca, kapłan/iluzjonista i wojownik/mag), ale to żmudne zajęcie (zwłaszcza dopisywanie czarów do księgi maga ()) i dziś już nie skończę. Potem uzupełnię skład o kilka seryjnych magicznych oręży (+2 to chyba wystarczy) i zobaczę jak ten team poradzi sobie z zagrożeniami nękającymi Dziesięć Miast.

09.08.2002
21:41
[95]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zaczynający grę w IWD powinni zwrócić uwage na mały błąd twórców dodatku HoW i ToL - jeżeli przeniesiecie się na te dodatki przed zakończeniem podstawowej wersji (i zrobicie jakieś questy) to po wkroczeniu do tej wiochy z dodatku przekonacie się, że nikt was tam nie pamięta - gorzej jest tak jakbyście nigdy tam nie byli. Kicha do bólu...

09.08.2002
21:41
smile
[96]

Kade [ Senator ]

Cześć grałem swego czasu w Ice Wind Dale i bardzo mi się spodobał od tamtej pory szukam dodatków do niego ale nie mogę ich nigdzie znaleść.Niewiecie może czy można je ściągnąc z internetu?Jeżeli tak to czy możecie podać link do tej strony? Będę bardzo wdzięczny.

09.08.2002
21:42
[97]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

bedzie dobrze :) nie lubie grac multi-klasowcami to opiszesz mi jak bylo- moze w id2 zrobie sobie kilku takich :p taka born na razie ci starczy - potem bedzie gorzej ale juz znajdziesz male co-nie-co :P powodzenia ps - gdzie sa stali bywalcy tego watku ?

09.08.2002
21:44
[98]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

wejdz na https://www.cdprojekt.info -- tu sciagniesz ToL ale bez HoW ( ktorego zawsze mozesz sciagnac z kazy lub imesh ) nie pograsz

09.08.2002
21:44
[99]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Kade - zajrzyj na stronę CDProjekt.

09.08.2002
21:51
[100]

Kade [ Senator ]

Tam jest jeden właśnie go ściągam a słyszałem że jest więcej.To prawda?

09.08.2002
21:56
[101]

Kade [ Senator ]

To są już dwa , jest więcej?

09.08.2002
22:11
[102]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Ja wiem o : ID1- ale w to nie gralem :PPP Serce Zimy ( heart of witer ) oficjalny dodatek Dodatek do dodatku Trial of the Luremaster mozliwe ze sa jeszcze jakies mody ( do bg2 jest ich pelno [Aurelinus-- > tu cos pewnie na ten temat wiesz :p]

09.08.2002
22:27
smile
[103]

Kade [ Senator ]

A co one zawierają , dodatkową lokację czy coś więcej?

09.08.2002
22:36
[104]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

dociekliwa z ciebie bestia - kup orginal - tam wzytko pisze...

09.08.2002
22:39
[105]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

ale niech ci bedzie ... oto co zawiera Serce zimi z dodatkow kosmetycznych itp. obsługa rozdzielczości 800x600 i wyższych (także w podstawowej grze!) możliwość wyłączania poszczególnych elementów interfejsu (podobnie jak w BG2) nowe zestawy portretów i dźwięków zupełnie nowe modele postaci znacznie ulepszona obsługa 3D przez OpenGL nowy tryb "Serce Furii" zwiększający trudność walk i ilość otrzymywanych punktów doświadczenia zwiększenie wolnego miejsca w ekwipunku przez zastosowanie nowych przedmiotów, takich jak torby na mikstury, tuby na zwoje, czy sakiewki na klejnoty 59 nowych zaklęć maga, kapłana i druida ponad 80 nowych magicznych przedmiotów podniesienie limitu punktów doświadczenia, który teraz każdej postaci pozwala osiągnąć 30 poziom (8.000.000 PD) w sklepach można teraz za jednym razem kupić kilka sztuk tego samego przedmiotu zaimplementowanie przycisku pozwalającego podświetlać drzwi i przedmioty leżące na ziemi rozszerzenie zapewnia 15-25 dodatkowych godzin gry nowe specjalne umiejętności dla Łowców (Tropienie), Paladynów (Porażenie Zła, Boska Odwaga), Bardów (Ballada o Trzech Bohaterach, Opowieść o Curranie Mocnym Sercu, Melodia Tymory, Pieśń Kaudich, Tęsknota Syreny, Pieśń wojenna Sith), Złodziei (Skryty atak, Unik, Druzgoczące uderzenie) i Druidów (Druidyczna zmiana kształtu, Zamiana w żywiołaka, Odporność na truciznę, Ponadczasowe ciało) dodatek Serce Zimy przenosi Cię do najbardziej wysuniętej na północ wioski rybackiej Dziesięciu Miast Doliny Lodowego Wichru - Samotnej Kniei, oraz do innych lokacji, m.in. Obozu Barbarzyńców! nowe potwory, m.in.... Smok a oto co zawiera TotL Dodatek zaczyna się od rozmowy z niziołkiem - Hobardem Szczeciniastostopym, gościem gospody Gwiżdżąca Szubienica w Samotnej Kniei Twoja drużyna musi znajdować się na poziomach 11-18 aby uczestniczyć w wydarzeniach z dodatku (w trybie Serce Furii wyższe poziomy) Dwadzieścia nowych obszarów, głównie na powierzchni. Znalazły się wśród nich m. in. cały nawiedzony zamek na pustyni Anauroch i sześć poziomów podziemi Nowe potwory, takie jak Beholdery, Łakoszakale, Galarety Musztardowe, Harpie i kreatury z Zielonego Szlamu :-) Nowe, unikalne przedmioty i torby przechowywania Żadnych nowych zaklęć Poziom trudności zależny jest od doświadczenia i poszczególnych cech całej drużyny Sześć nowych portretów postaci: dwa to portrety kobiet, pozostałe to wizerunki dwóch wojowników, kapłana, maga, druida i łowcy (Ludzie i Pół-elfy) "Rozszerzenie rozszerzenia" powinno zapewnić od 8 do 10 dodatkowych godzin gry! Dodatek zawiera liczne poprawki do Serca Zimy, wliczając w to poprawienie obsługi trybu dla wielu graczy

09.08.2002
22:41
[106]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

cos qrde jeszcze ? :p

09.08.2002
22:42
smile
[107]

Kade [ Senator ]

Jak bym miał kasę to napewno bym kupił. To co dodatkowa lokacja czy coś więcej?

09.08.2002
22:47
[108]

Kade [ Senator ]

Oj za późno. qrde nic. Czy ja cię wkurzyłem?Jeśli tak to sory że pytałem. Dzięki za objaśnienia.

09.08.2002
23:06
[109]

Valencis [ Transmuter ]

Aurelinus --> Wysilam mózgownicę, ale za nic nie mogę zrozumieć tego, co chciałeś powiedzieć w poście 21:41. Możesz to wyjaśnić bardziej szczegółowo? Kade --> Kiedyś, zdaje się że w newsach na rpg.gery.pl, czytałem o nieoficjalnym dodatku do ID - w każdym razie jest coś takiego, ale nie wiadomo mi o tym bliżej nic. Pewnie na teambg.com można się czegoś dowiedzieć. Hebron --> Lubię wieloklasowców, no może pewne kombinacje nie za bardzo mi przypadły do gustu (generalnie rzecz biorąc chodzi o walcząco-czarujących, dla mnie to strata potencjału postaci, która i tak nie może robić wszystkiego jednocześnie. Za to doceniam zestawienia z elementem złodzieja oraz kapłanów/magów). Oczywiście nijak się ma ta myśl do drużyny nad którą pracuję, bo tam są tacy, których powinienem nie lubić. :) Wbrew temu jak ToL się reklamuje, nie ma tam tak dużo łażenia pod gołym niebem jakbyśmy chcieli. No, w każdym razie ja bym chciał. :) Niech ktoś zrobi nowy wątek - ja nie będę, dochodzę do wniosku, że moje wstępy nie wnoszą tu nic interesującego. Nawet jeśli sami nie macie dobrego pomysłu, też zróbcie, będę mieć satysfakcję, że nie jestem tutaj sam ().

09.08.2002
23:34
[110]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

sie sie boje zalozyc - jak teraz ja zaloze to pewnie watek dojdzie do czasu az bedzie ID2 a wtedy to sie biedzie dzialo

09.08.2002
23:43
[111]

Valencis [ Transmuter ]

To by była taka optymistyczna wizja... że będzie się działo (). Jeśli nie będzie nowego wątku, to TEN wątek dojdzie do czasu gdy ID2 będzie już wydane, wytrzymał prawie dwa miesiące, wytrzyma jeszcze jeden ().

09.08.2002
23:47
[112]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

nie boj nic - ID2 bedzie gra ktorą bedziesz przechodzi 1000 raz i za kazdym razem przezywajac cos zupelnie innego , chlonac swiat z zapartym tchem , czujac ze staje sie czescią ciebie qrcze chyba za bardzo sie wczylem jaki lol :P PS . Zaloz ten watek :p ja zawsze bede z toba :P

09.08.2002
23:58
[113]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

dobra to sie zastanow a ja juz ide - ( inni nich tez myslą ) - do jutra

10.08.2002
00:04
[114]

Valencis [ Transmuter ]

Zobowiązująca uwaga, ale doceniam to. Dobrze, zrobię nowy wątek. Teraz trzeba poszukać jakiegoś obrazka. :)

10.08.2002
01:28
[115]

Valencis [ Transmuter ]

Następna część:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.