GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nowe mapy do Heroes IV

22.06.2002
13:18
smile
[1]

pasterka [ Paranoid Android ]

Nowe mapy do Heroes IV

Skad mozna sobie sciagnac nowe mapy do herosow, bo stare mi sie juz znudzily, a na oficjalna stronke Heores IV nie mozna wejsc?

22.06.2002
13:33
[2]

Mac [ Sentinel of VARN ]

22.06.2002
13:34
[3]

Mac [ Sentinel of VARN ]

22.06.2002
13:44
[4]

pasterka [ Paranoid Android ]

Mac --> dzieki!:)) a wiesz co robi patch 1.3 do PL?

22.06.2002
14:06
[5]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Pasterka --> Jeszcze go nie instalowałem, ale z tego zo wiem dodaje siatkę i cienie podczas walki i gra nie będzie już żarła tyle pamięci, co poprzednio.

22.06.2002
14:40
[6]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

a to jest ten patch co dzieki niemu można grać nDwukrotne kliknięcie portretu bohatera, gdy ten znajduje się w karawanie nie powoduje już zawieszenia się gry. Opcja nauki zaklęć została usunięta z ekranu miast Mocy. Zwycięstwo po bitwie z garnizonem kopalni nie powoduje już zawieszenia się gry. Błąd pustego okna "Display message script", jest już poprawnie obsługiwany. Zapis i ponowny odczyt podczas walki o opuszczoną kopalnię nie powoduje już zawieszenia się gry. Dodano siatkę i zacienienie ruchu jednostek na ekranie walki. Można je włączyć na ekranie opcji bitewnych. Rozwiązano problem z nakładaniem się muzyki. Gra nie spowalnia już po dłuższych okresach bezczynności. Artefakty nie mogą już być "zakopywane" na cmentarzach. Martwi bohaterowie nie odzyskują już punktów życia dzięki fontannie żywotności. Karawany nie mogą już przechodzić przez wrogie garnizony w wieżach. Istoty dołączające do armii bohatera przekazują mu swoje przedmioty. Poprawiono metodę oceny bożka pomyślności. Efekty Widmowego Wizerunku i Tworzenia Iluzji sumują się. Można już wprowadzać imiona na ekranie najlepszych wyników kampanii. Nowy wynik nie nadpisuje już poprzedniego. Poprawiono błąd generatorów istot podających dokładną ich ilość po zrezygnowaniu z walki. Skrót Alt+M wywołuje już odpowiednie menu. Klawisz F4 włącza lub wyłącza tryb pełnoekranowy podczas walki. Klawisze Esc, Enter i klawisze strzałek ułatwiają poruszanie się po ekranie odczytu gry. Klawisze Esc i Enter ułatwiają nawigację w głównym oknie gry. Zwiększono przydatność bitewną terenu bagiennego. Harpie nie zmieniają się już w magów podczas ataku na bramy miasta. Poprawiono fontannę przy Posiadłości Wampira. Portal Istot przyjmuje już poprawną nazwę istoty. Usunięto błąd przy wyświetlaniu tekstu wprowadzenia do kampanii. Dodano wiadomość informującą o powodach, dla których jednostka nie może przejść przez teleport zablokowany w drugiej strony. Prawidłowa wiadomość jest już wyświetlana podczas próby wycofania się zbyt blisko istniejącego miasta. Przycisk pilnujących istot jest teraz aktywny tylko w pierwszej misji każdej kampanii. Ponowne uruchomienie gry, w trakcie jej działania jest teraz niemożliwe. Ostatnia cyfra nie jest już ucinana powyżej 100,000 na ekranie rekrutacji jednostek. Poprawiono rozmieszczenie ikon w oknie Portalu. W oknie rezultatów, kliknięcie na pasek przewijania przesuwa zawartość o jedną stronę w górę/dół. Jeśli gra kończy się walką, muzyka nie jest już przenoszona do prologu następnej mapy. Morale 10+ jest teraz poprawnie wyświetlane. Poprawiono wiadomość o zniszczeniu ołtarza. Poprawna wiadomość jest teraz wyświetlana gdy gracz próbuje wycofać się z oblężenia nie posiadając innych miast. Dodano opis do opcji "Szybkość walki". Przyciski Otwórz/Anuluj mają już swoje opisy. Usunięto przycinanie tekstu w oknie zakupu budynków. Poprawiono rozmieszczenie tekstu w oknie awansu na kolejny poziom doświadczenia. Poprawiono rozmieszczenie tekstu po podniesieniu plecaka. Poprawiono rozmieszczenie tekstu na ekranie kosztu zaklęcia. Poprawiono rozmieszczenie tekstu w księdze zaklęć. Poprawiono rozmieszczenie tekstu na ekranie kuźni. Poprawiono rozmieszczenie elementów na ekranie rekrutacji jednostek w mieście. Poprawiono rozmieszczenie opisu pierwszej ikony umiejętności. Poprawiono wyświetlanie opisu do tygodniowego przyrostu istot w rozdzielczości 1024x768 lub wyższej. Dodano słowa "Lotne piaski" brakujące w opisie tego zaklęcia. Poprawiono opis przycisku "Kup wszystko" na ekranie Targowiska. Poprawiono formatowanie ilości złota po kupieniu przedmiotu w kuźni. Dodano informacje o karawanach w oknie stoczni. Opis tarcz poprawnie odzwierciedla współczynniki obronne artefaktu. Poprawa zarządzania pamiecią. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Poszczególne mapy - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Kampanie: Cena Pokoju - "Rozstajne Drogi" Nie można już zebrać skarbów strzeżonych przez elfy na [58, 129] nie walcząc z nimi. Cena Pokoju - "Zaufanie Wroga" Poprawiono kolejność tekstów na [121,81]. Cena Pokoju - "Sługa" Nie można już wykraść skarbów strzeżonych przez nomadów na [82,107], i rudy pilnowanej przez golemy na [58, 22]. Cena Pokoju - "Niezwykła Zdrada" Poprawiono wiadomość o zwolnieniu Reeda z więzienia. Nie można już wykraść skarbów złotym golemom na [103, 170]. Cena Pokoju - "Zabić Nieśmiertelnego" Kodge został dodany do listy bohaterów przechodzących na kolejną mapę. Elwin i Shaera - "Znak Tygrysa" Można już dostać się do drewna na [74,73]. Miasto na [107,108] nie może już posiadać stoczni. Prawdziwe Ostrze - "Ostrze Gryphonhearta" Wyrocznie umieszcza teraz skarb w dostępnym miejscu. Chwała Dni Minionych - "Nowy Porządek" Pomarańczowa brama na [31,41] zamieniona na Seledynową Bramę. Pomarańczowy namiot na [32,21] zmieniony na Seledynowy Namiot. Scenariusze: "Jeszcze jedna wojna o surowce" Usunięto możliwy problem podczas tury komputera. "Beebee & Trzy Świnki" Warunek zwycięstwa działa prawidłowo. "Gniew Smoków" Wyrocznia umieszcza teraz skarb w dostępnym miejscu. "Wyzwanie Zanfasa" Obszar na [126,247] jest teraz dostępny. Łodzie na [195,215] są teraz dostępne. "Piracka Polityka" Butelka na [120,115] działa teraz prawidłowo. "Za jeziorem" Poprawiono wiadomość o otrzymaniu złota na [40,60]. "Klaustrofobia" Zwiększono poziomy doświadczenia bohaterów sterowanych przez komputer. "Rewolucja" Komputer zaczyna grę z większą ilością surowców i silniejszą armią. "Uciekajcie! Nadciąga Cronx!" Komputer zaczyna grę z mniejszą armią. Zbroja Życia na [36, 23] zamieniona na Złotą Zbroję Płytową, dostępną dla wszystkich klas. "Powrót Diabła" Zwiększono poziom doświadczenia głównego przeciwnika - Mefisto. "W Poszukiwaniu Starych Bohaterów" Komputerowy przeciwnik zaczyna grę z mniejszą ilością jednostek. "Nudna Góra" Dodano surowce w pobliżu pierwszego miasta gracza.a multi ? bo tak to nie pisze...pisze tylko to :

22.06.2002
14:42
[7]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

qrde tam miało być - czy to jest ten paptch co dzieki niemu można grać na multi bo tam nie pisze....a o to co psize :

22.06.2002
14:42
[8]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

qrde tam miało być - czy to jest ten paptch co dzieki niemu można grać na multi bo tam nie pisze....a o to co psize :

01.07.2002
20:55
[9]

abu [ Senator ]

hebron --> dzieki niemu nie mozna grac na Multi..... Znacie jeszcze jakies inne strony z mapami do HOMM4?

01.07.2002
21:06
[10]

Kiss [ Konsul ]

Ta stronka rządzi.

01.07.2002
22:35
[11]

abu [ Senator ]

strona faktycznie super, ale niestety te mapki to dla mnie za malo..... juz dawno je zlookalem i szukam czegos wiecej, ale chwilke myslac doszedlem do wniosku, ze wiecej chyba nie znajde :(

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.