SilvEstrO [ Legionista ]
Dungeon Siege/Evil Islands
Witam wszystkich.
Mam pytanie czy Dungeon Siege jest lepsze od Evil Islands?
Prosiłbym o uzasadnienie odpowiedzi.
gladius [ Subaru addict ]
Pytanie jest źle zadane.
SilvEstrO [ Legionista ]
Czy gra Dungeon Siege ma lepszą fabule od Evil Islands.
Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
Fabule to chyba nie...
SilvEstrO [ Legionista ]
Dzieki za odpowiedz
kiowas [ Legend ]
MGR ---> niezłe uzasadnienie
@lb@tros [ Horned Reaper ]
Evil Islands moim zdaniem jest o wiele ciekawszą i lepszą grą.
DS to h&s, który mi osobiście jednak szybko się znudził. EI natomiast to porządny erpeg, który może z początku wydawać się trudny. Do wrogów należy starać się podkradać, atakując z zaskoczenia, a misje wykonywać cichaczem. Fabuła jest świetna, ale liniowa. System ekwipowania postaci i konstrukcji przedmiotów i czarów jest poprostu świetny. Osobiście podobała mi się też polska wersja językowa. Głosy są świetnie dograne, a opisy przedmiotów rządzą ;-)
Floone [ Generaďż˝ ]
@lb@tros ----> Masz racje, patent z tworzeniem pancerzy a także nasycanie ich czarami jest po prostu CUDOWNY !!! a sama gra jest bardzo wciągająca POLECAM !!!
koobon [ Pretorianin ]
W żadną z tych gier nie grałem dla fabuły, bo w obydwu jest miałka. Inna sprawa, że w jedną i drugą grało się przefajnie. Dungeon Siege to czysty hack & slash, a w Evil Islands trzeba trochę pogłówkować (czasem). Tak czy owak, fabuła jest tylko pretekstem do tłuczki i niczym więcej.
Zebius [ Pretorianin ]
Ja bym się nie zgodził ze zdaniem przedmówcy, bo akurat w EI fabuła była całkiem niezła jak na ten typ gier i potrafiła zaskoczyć. Natomiast w DS fabuła jest, ale tak jakby jej nie było - to największa wada tej gry IMO, i co gorsza to co w grze robisz nie ma żadnego wpływu na NPC, bo zapodają ciągle te same teksty.
Co nie zmienia faktu, że sieczka w obu grach była przednia :p