GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Profil

07.09.2006
18:21
[1]

tamci [ Konsul ]

Profil

Mam taki problem.. wyskoczyl mi jakis blad i po zresetowaniu kompa wyskoczyl komunikat
"System Windows nie może znaleźć profilu lokalnego i loguje użytkownika przy użyciu profilu tymczasowego. Zmiany wprowadzone w tym profilu zostaną utracone po wylogowaniu."

Teraz wszystko wyglada jak po formacie, w moich dokumentach nic nie ma, nie mam linkow w internet explorer ani nic, cala moja zawartosc moich dokumentow jest w document and settings, jak wrzuce to na pulpit i zresetuje to juz to strace. O co tu chodzi !!?? Gdzie sa te moje wszystkie pliki? POMOCY

07.09.2006
18:24
[2]

dr_zoidberg [ Chor��y ]

nie wiem dlaczego ci się tak stało, ale jeśli nie uda ci się tego naprawić (np. restartem:p) zaloguj sie jako administrator, przejmij prawa do swojego profilu w documents&settings i powinieneś uzyskac dostęp do danych

07.09.2006
18:29
[3]

tamci [ Konsul ]

dostep do danych mam tylko ze nie ma tego na pulpicie, caly profil sie jakby zrestartowal a pliki sa tylko ze na dysku... a tak to nie mam ani linkow w IE a na pulpit jak cos wrzuce i zrobie reset to tego juz nie bedzie

07.09.2006
18:33
[4]

Plantator [ Prokonsul ]

Komunikat o uszkodzeniu profilu użytkownika oznacza nic innego jak uszkodzenie pliku ntuser.dat, będącego gałęzią rejestru z ustawieniami usera. Przywrócenie tego pliku z kopi zapasowej (jeśli taką kiedyś robiłeś) powinno naprawić problem.
A pliki, linki i wszystko inne jest na dysku, zawsze możesz to przenieść do nowego profilu jeśli inaczej nie uda się naprawić tego problemu.

07.09.2006
18:36
[5]

tamci [ Konsul ]

a ten plik ntuser.dat skad moge wziasc?

07.09.2006
18:39
[6]

Plantator [ Prokonsul ]

Z kopi zapasowej jeśli masz, możesz też spróbować użyć przywracania systemu.
Jeśli masz włączone przywracanie systemu to kopia pliku ntuser.dat powinna być gdzieś w katalogu System Volume Information.

07.09.2006
18:43
[7]

tamci [ Konsul ]

z kopii zapasowej? Nie bardzo rozumiem... Ta kopia zapasowa jest zawsze czy poprostu ja mialem skopiowac ten plik?

07.09.2006
18:55
[8]

Plantator [ Prokonsul ]

Poszukaj w katalogu System Volume Information tylko musisz sobie nadać uprawnienia do przeglądania tego katalogu. Jeśli nie znajdziesz tego pliku to możesz odtworzyć cały rejestr poprzez wybór punktu przywracania z przed awarii, albo stworzyć nowy profil, jak skopiować dane do nowego profilu masz opisane tutaj:

07.09.2006
19:38
[9]

tamci [ Konsul ]

no skorzystalem z przywracania systemu i juz jest tak jak zawsze dzieki za pomoc

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.