stg+ [ Generaďż˝ ]
Napięcie na cewce jest a nie odpala
proszę o pomoc , naprawiam samochód dla mojego kolegi w wersji usa , mam schematy step by step ale nie działa jak potrzeba . sprawa dotyczy tego że po przerkręceniu kluczyka w pozycje start nie odpala silnik , co mogłem sprawdziłem tzn. rezestancje cewek ok , przewodów ok ,napięcie na cewce zapłonowej jest ale nie ma pulsowania tego napięcia niamam jak sprawdzić modułu zapłonu czy ktoś z was ma jakiś pomysł aby to zadziałało . powyższe dotyczy Forda Aerostar 1991 z slinkiem 3.0 l. prosze o pomoc
gladius [ Subaru addict ]
Może idź do mechanika?
Drozdi [ Żunior ]
myśle tak jak poprzednik :P najszybszy sposób
Dj Alien [ Konsul ]
najszybszy i chyba najdroższy.. nie znam sie na tym ale może świeca ? zapłon? akumulator? jakieś przewody... wszystko sprawć nie tylko cewke... pompe paliwowa moze paliwo nie dochodzi... olej...
Roko [ Generaďż˝ ]
silnik nie odpala, ale kręci ? jeśli tak to moze sprobuj nalać troche benzyny do gaznika
( no chyba ze to wtrysk bezpośredni albo diesel )
MarcinRegin [ Generaďż˝ ]
A pompa paliwa się włącza?
ereyty [ Bragiel ]
Heh-czytajać tytuł tego wątku , byłem pewny, że będzie chodzić o to, że ktoś chce się wysikać , a nie może.
Już nawet chciałem wpisać-to normalne , każdy czasami tak ma.
Ostatnio nawet dośc często mam napięcie na cewke a nie mogę odpalić-szczególnie w publicznych toaletach, czy gdy jest mało czasu, a trzeba się szybko wysikać.
matisf [ X ]
a mase macie dobrze podpieta ?
Mobii [ Seicento 1.1 Killer ]
1. wykrec jedna ze swiec i przytknij do bloku, zakrec i patrz czy jest iskra (potrzebne 2 osoby :P )
2. sprawdz czy paliwo dostaje (czy popma podaje paliwo)
3. ewentualnie jakis immobilaiser
4. jesli na wtrysku, to moze jeszcze komp nie podaje sygnalu na wtryski
5. no wlasnie :P ta masa jeszcze :) wszystko dobrze zmasowane?