GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Alternatywa dla Audiogalaxy

20.06.2002
19:29
[1]

Barthez) [ Konsul ]

Alternatywa dla Audiogalaxy

Wybaczcie jak powtórzyłem istniejący wątek.

Audiogalaxy nie żyje. Najlepszy program do ściągania mp3 umarł. Jakie mamy alternatywy ?
Kazaa - mało utworów, często popsute
WinMX - mało utworów, jakieś problemy mam z konfiguracją, wolny transfer

Coś innego ?

Proponowałbym mediaseek.pl, podobne do AG i jakby dużo ludzi tam weszło to może.

20.06.2002
19:30
[2]

Annihilator [ ]

ja tam z WinMX mam niezly transfer :) ale slaaaaaaabe.... lukam mediaseeka...

20.06.2002
20:15
smile
[3]

magre [ Konsul ]

testuje Soulseek jest niezly, podaje wielkosc plikow, jest czat (#polska w czolowce)!!!nie jest skomplikowany.

20.06.2002
20:17
smile
[4]

Mr_Baggins [ Senator ]

Ten mediaseek taaaki sobie. Wyszukiwarka do chrzanu.

20.06.2002
20:28
smile
[5]

Schwarz [ Konsul ]

hehe Empik? :)

20.06.2002
20:38
smile
[6]

QQQ [ Konsul ]

Barthez) >>> na WinMX jest mało utworów ??? - jak go uzywałem to czesto miałem dostep do 35 000 000 plików - jak twierdzisz ze to mało to nie wiem co Cie moze zadowolic ;-) ( uzywałem winMX 2.6 )

20.06.2002
20:41
smile
[7]

Mr_Baggins [ Senator ]

Empik to jest g.... nie alternatywa. Ostatnio widziałem Rammsteina za 65 zł i było na tym napisane "czadowa cena". Co ciekawe, obok były inne płyty po 65 i nie były już "czadowe". To już prędzej stadion :)

20.06.2002
21:18
[8]

Schwarz [ Konsul ]

heh no tak, ale mimo wszystko alternatywa jakas:PPP w winmx jest mniej kawalkow niz w AG... a przynajmniej kawalki co sciagalem akurat na AG niemoge znalesc na tym... ani na kazaa...:(

20.06.2002
21:25
smile
[9]

QQQ [ Konsul ]

WinMx - jeszcze raz : dopiero teraz natrafiłem na cd. poprzedniego wątku. 1. Uzywac wersji 2.6 ( nie ma jej juz na stronie oficjalnej ( jest 3.1 ) ale mozna znalesc na róznych stronach z programami do mp3. 2. KONIECZNIE - dograc liste serverów ( na starcie program ma tylko orginalna i wtedy rzeczywiscie trudno cokolwiek znalesc 3.Na poczatku co jakis czas pstrykac na liste serverów aby czesciej ponawiał połaczenie ( jak masz połaczone ponad 30 serverów ) ok 100 000 userów to mozna znalesc praktycznie WSZYSTKO 4. Jako przykład podam utwór "House of the Risin Sun" ten kawałek mozna znalesc praktycznie wszedzie - ale ja na WINMX znalazłem pond 160 ( sto szesdziesiat ) róznych wersji tego utworu - kto zna inny program który to potrafi zrobic ? 5. Bardzo wygodny w uzytkowaniu ( AG to przy nim męka - wiem bo uzywałem ) i ma mnóstwo roznych przydatnych opcji - min birate , min łacze , szukanie alternatywnych, szukanie podobnych ,autołaczenie , pamieta liste utwórów do zassania ( warunek min pare bitów MUSI byc zassanych ) , mozna przegladac zasobu uzytkownika ( ale nie jak w AG gdzie co 10 kawałków musiałem zmieniac strone i czekac - a jka koles ma np 5000 utworów ? ) mozna gadac ze sobą - sa nawet fora dyskusyjne - to naprawde SUPER program 6.Oczywiscie oprócz mp3 mozna tam znalesc filmy , programy ,zdjecia 7. Co do trabsferu to zdarzało mis sie trafiac na godci od których ssałem ok 60k/s - ale z tym to róznie bywa zalezy to jednak od łacza i ilosci zasysanych\odsysanych kawałków a nie samego programu ( podobnie jak DC ) Dla poczatkujacych jak beda zainteresowani mam ( chyba jeszcze gdzies to mam ;-) )cos w rodzaju któtkiego opisu ( ustawienie podstawowych opcji itd ) Jedno Wam powiem - pobawcie sie tydzien lub 2 tym programem a nie zamienicie go na zaden inny Ciekawe czy kogos zacheciłem ;-)

20.06.2002
21:29
[10]

sergi__ [ Underworld ]

przepraszam ze pytam ale jak ten winmix ma rozwinięto nawze i skad bym mogl go sciagnoc bo od kiedy ag nie mam nie moge sciagnac mp3

20.06.2002
21:30
smile
[11]

Parker [ Pretorianin ]

QQQ -> wiesz gdzie mozna znalesc jakas liste serwerow??

20.06.2002
22:40
smile
[12]

cymeon [ Centurion ]

QQQ-------. jak dograć listę serwerów????????????????????

20.06.2002
22:45
[13]

QQQ [ Konsul ]

Hmmm - sprawdzałem włsanie stere adresy o WinMx - ale juz nie działaja - mam to u siebie wiec w ostatecznosci zostaje mail lub GG - ale jeszcze poszukam i sie odezwe

20.06.2002
23:13
smile
[14]

QQQ [ Konsul ]

Znalazłem !!! Co ciekawe mnóstwo stron znalezionych jako winmx 2.6 ma u siebie wersuje 3.1 lub 3.2 która nie daje mozliwosci podstawienia alternatywnych serverów ( czyli mamy to co daje goła 2.6 + multissanie czyli sciaganie 1 utworu od kilku osób które jednak nie działa najlepiej ) . Trafiłem tez na jakies forum po frencusku gdzie 90 % pytan dotyczy gdzie mozna znalesc winmx 2.6 ;-) https://www.zbowid.top.pl/mp3/mp3.html Tu mozecie zassac wersje 2.6 i plik nservers - rozszezenie listy serverów ( po zainstalowaniu w katalogu w którym instalowalismy WinMX podmieniamy orginalny plik na nowy ) a tak powinna wygladac lista serverów po upgradeowaniu ( z tym ze jest jeszcze dłuzsza ) jesli kolor tła ustawicie na czarny ( polecam ) inaczej program jest brzydszy niz moja nauczycielka geografi ( a paskuda z niej była straszna ;-)

20.06.2002
23:15
[15]

QQQ [ Konsul ]

Znalazłem !!! Co ciekawe mnóstwo stron znalezionych jako winmx 2.6 ma u siebie wersuje 3.1 lub 3.2 która nie daje mozliwosci podstawienia alternatywnych serverów ( czyli mamy to co daje goła 2.6 + multissanie czyli sciaganie 1 utworu od kilku osób które jednak nie działa najlepiej ) . Trafiłem tez na jakies forum po frencusku gdzie 90 % pytan dotyczy gdzie mozna znalesc winmx 2.6 ;-) https://www.zbowid.top.pl/mp3/mp3.html Tu mozecie zassac wersje 2.6 i plik nservers - rozszezenie listy serverów ( po zainstalowaniu w katalogu w którym instalowalismy WinMX podmieniamy orginalny plik na nowy ) a tak powinna wygladac lista serverów po upgradeowaniu ( z tym ze jest jeszcze dłuzsza ) jesli kolor tła ustawicie na czarny ( polecam ) inaczej program jest brzydszy niz moja nauczycielka geografi ( a paskuda z niej była straszna ;-)

20.06.2002
23:21
smile
[16]

mirasek [ Pretorianin ]

ja uzywam WinMx od czasu kiedy padl napster i wedlug mnie winmx jest bardzo dobrym programem Dla tych co im on nie psuje moga sprobowac Imesh, cosn podobnego do wina

21.06.2002
13:17
[17]

QQQ [ Konsul ]

i co ktos sie do niego przekonał ?

21.06.2002
13:22
[18]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Ściągnąłem właśnie WinMX. Zaraz zainstaluje i powiem co o nim sądzę.

21.06.2002
13:26
smile
[19]

Majin [ Generał ]

Moim zdaniem SoulSeek jest dużo lepszy programem niż WinMX. Przedewszystkim ma dużo większą bibliotekę, jest prostszy w obsłudze i o wiele szybszy (MP3 ściągam w 5 minut, a nie w godzinę jak przez WinMX) Wystarczająco dużo, by tam udostępnić swoje pliki :) Pozdro M.

21.06.2002
13:33
[20]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Nie moge sie przekonać do zadnego programu niż AG :(. Ewentualnie używam eDonkey2000 (dużo plików, duża prędkość i bardzo mało wolnych slotów).

21.06.2002
13:46
[21]

mithos [ Senator ]

magre ------> podana przez Ciebie strona jest pusta....

21.06.2002
14:48
smile
[22]

Grucha [ Konsul ]

No coz musze powiedziec ze na razie znalazl sporo mp3 -wiecie tych dziwnych ;) a nie Britnej :) Znaczy ze nie jest tak zle, ale AG zawsze bedzie de best

21.06.2002
18:41
smile
[23]

QQQ [ Konsul ]

Pamietajcie - jesli chcecie aby WinMx wyszukiwał naprawde sporo kawałków - to nie sugerujcie wynikami przy ilosci userów mniejszej niz 50 000 ( na dole okna w zakładce servers ) - dobry standard to ok - 80-100 000 userów . A co do transferów to jak powtarzam nie zaleza one od programu ( który tylko zestawia połaczenia ) ale od łączy poszczególnych userów

22.06.2002
22:44
smile
[24]

vcarter [ Koszykarz ]

Ludziskaaaaaaaaaaaaaaa - IMESH RULEZZZZZZZZZZZ - moze i ma mniej mp3 niz Audiogalaxy czy jakis tam Winmax ale za to jaki transfer !!! Mam SDI i nonstop 10-12 kb ciagnie - super program !!!!!!!!

23.06.2002
13:19
[25]

Wisien [ Generał ]

Ja zainstalowalem te Filetopia , ale chyba zle cos wypelnilem bo nic nie znajduje , nawet Krystyny Aguilery ( tak wpialem ze znana a tu 0 znalezionbych mp3 ). Nie chce mi sie juz tego robic drugi raz , wracam na winmx

24.06.2002
11:56
[26]

mateusz2 [ Senator ]

zainstalowałem ten winmx ale mam pytanie: sciagnełem ta liste serverów ale otworzyłenm ja notatnikiem(chcioałem zobaczyc jak to wyglada) czy przez to nic nie zmianiłem w tych sreverach?? Jak klikam na zakładke "srevers" to jest napisane: <winmx Peer Networking Protocol> Peer Redirect> frontcode.com:7729- >219.160.211.:6699 Ready <OpenNap Protocol high Capacity Networks <OpenNap Protocol Low Capality networks To znczy że mam tylko jeden sever?? Gdy w search wpisałem fenomen to znalazło mi tylko 6 plików-jakos mało??

24.06.2002
11:59
[27]

mateusz2 [ Senator ]

chyba jednak jest dobrzev bo jak dla próby wpisałem britney Spears to znalazło mi 1783 pliki:)

24.06.2002
12:07
smile
[28]

yediii [ also known as duszek ]

a co myslicie o www.audiognome.com

24.06.2002
12:10
smile
[29]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

Hehe no widzisz... Co ty polskie szukasz? i jeszcze na zagranicznym programie z hameryki? i do tego takiej sztańskiej muzyki jak hip hłop? i ty sie dziwisz ze nie znalazło? I DOBRZE ŻE SIĘ DZIWISZ, UMARLO AG, NIECH ŻYJE AG!

24.06.2002
13:57
[30]

mateusz2 [ Senator ]

też racja...:) ale czy mógłby ktos mi powiedziec jak to wszystko skonfigurowac żeby wszystko działało spoko. chodzi o bandwith,max download,upload itd

25.06.2002
00:56
smile
[31]

zolook [ Legionista ]

mam pytanko powiedzmy poznajduje sobie troche mp3 ktore mnie interesuja, robie sobie taka kolejke jak w ag, ale po wylaczeniu winmx te utwory ktore nie zaczely sie sciagac ida w pizdooo, mozna jakos je zachowac zeby ponowanie potem nie szukac ???

25.06.2002
04:27
[32]

mirasek [ Pretorianin ]

Moze tu kazdy znajdzie cos dla siebie

26.06.2002
01:24
smile
[33]

Mastyl [ Legend ]

Pociągne temat WinMX. Jak tam optymalizowac szybkośc, czy wazne są wszelkie ustawienia jak w edonkey? I jak sprawdzic do ilu serwerów jestem podłączony?

26.06.2002
01:27
smile
[34]

Spk [ Generał ]

bearshare jest dobre ... zawsze znajdzie mp3 ktora potrzeba ...

26.06.2002
10:01
[35]

Mastyl [ Legend ]

Pytam, ponieważ zrobiłem wszytsko zgodnie z poradami kilka postów powyżej (wersja 2.6 itd), a mimo to nie jestem zadowolony z efektów wyszukiwania. W dodatku po wyświwtleniu wyników jest napisane, że przeszukano dwa serwery- to gdzie te 30 o których pisał QQQ ?

26.06.2002
11:17
smile
[36]

QQQ [ Konsul ]

Do wszystkich >>> WinMX bez dodatkowej listy serverów to nieporozumienie - no chyba ze ktos szuka naprawde popularnych piosenek . Dodatkowa lista to plik nservers który nalezy podmienic zamiast orginalnego w katalogu do którego program sie instaluje. Ponizej krótki opis konfiguracji WinMX dla tych co chcą go wypróbowac ;-) link do strony o WinMX --- https://www.zbowid.top.pl/mp3/mp3.html link na topic space .pl Temat o WinmX --- https://www.space.pl/net/Forum5/HTML/000954.html Opis konfiguracji programu WinMX . 1. Pobierz program WinMX ( wersja 2.6 ) i listę serverów ( nservers ) https://www.zbowid.top.pl/mp3/mp3.html 2. Zainstaluj WinMX 3. Uruchom WinMX 4. Zamknij WinMX 5. Podmień (w katalogu w którym zainstalowałeś WinMX ) oryginalny plik nservers na ten który pobrałeś 6. Uruchom WinMX 7.Wejdź do zakładki SETTINGS: a - /Apperance 1. scheme - wybierz default DARK background i OK b -/Connection zaznacz: Conect All on startup 4 okienka od góry po prawej ustaw :60;480,50,50 lewy dół :120;180;60 prawy dół 120: 180 c - / Share settings - ustaw sciezke gdzie chcesz składowac zassane utwory d- / Change user name - ustaw ( nick - Jakis orginalny ;-)) ) i hasło 8. Wejdz do zakładki transfer Na srodkowej listwie jest przycisk : Bandwich - oba odznaczone Quening - od góry ustaw 100 ; 100 i np 10,10 - te dwa dolne to ile kawałków mozna ssac od Ciebie jednoczesnie 9. Wejdz w zakłsadke Shered Files - kliknij add path i podaj sciezke do swoich zbiorów muzy 10. Zamknij program 11. Uruchom WinMX Wejdz do zakładki Sercers - najedz myszka na Open Nap ( High ) i kliknij connect all Przesuj na dół i przy serverach lov - kliknj przy kazdym connect Wejdz w zakładke search i wpisz tytuł bądz słowo kluczowe szukanego kawałka - jak program wyszuka kliknij Ping All rtesults - i zobacz kto mam najmniejszy ping ( teoretycznie najszybsze połaczenie) i dwuklik na danym utworze. W okienku transfer ( górna połowa ) pokaze sie ten plik - jak jest czerwony to nie połaczony ; zółty - czeka ; zielony - idzie ; niebieski - zakonczono Wybieraj zawsze utwory o długosci jakie ma wieksza ilosc userów - bo w przypadku utraty połaczenia mozesz dociagnąc od innego - pod warunkiem ze wielkosc pliku bedzie taka sama. Jak zaznaczony utwór nie chce ruszyc ( ciągle czerwony - prawy klawisz i auto retry ) jesli dalej nie chce to prawy i find alternative - czyli szukaj IDENTYCZNYCH - jak znajdzie mozna dociąac. Jesli Find alternative nie nie znalazło- mozna uzyc Find Similar - czyli szukaj podobnych ale wtedy utwór nalezy zapisac w nowym pliku. Program pamieta zamówione utwory po ponownym uruchomieniu pod warunkiem ze było zassane przynajmniej pare bitów. Jesli nie było nic trzeba szukac od nowa. Po ponownym uruchomieniu programu w oknie transfer - srodkowa lista - kliknij show incomplete - pokaze sie lista nie dokonczonych plików z poprzedniej sesji . Zaznacz wszystkie pliki - prawy klawisz - i auto retry i resume. Jak trafisz na kogos od kogo masz dobry transfer ( no 30k/s lub wiecej lub ma duzo interesujących Cie utworów - dodaj go do Hot Listy - dzieki temu za kazdym razem bedziesz wiedział czy jest akurat on line . Jesli najedziesz na dany utwór - prawy klawisz i browse - zobaczysz co dany uzytkownika ma na swoim HDD - zawsze mozesz mu wysłac wiadomosc - send message . Warunkiem udanego szukania ( szczególnie w przypadku mało popularnych utworów ) jest duza liczba dostepnych uzytkowników . W zakładce servers na dole okienka podana jest aktualna liczba przyłaczoonych userów ( im wiecej tym lepiej - dobry standard to ok 50 000 userów ) i serverów ( ok 20 powinno byc on- line -zielonych ) . Program próbuje sie połaczyc z kolejnymi serverami - jednak co coraz wiekszy interwał czasu. Dlatego co jakis czas ( szczególnie na początku ) warto wejsc i przy kazdym zółtym serverza kliknąc connect. Jesli mamy ponad 20 serverów na zielono mozna sobie darowac to klikanie. Ze program jest godny uwagi swiadzczy chociazby mój przykład - uzywałem go jako pierwszy program typu P2P i w ciagu ok 3 miesiecy zassałem za jego pomoca prawie 12GB muzy którą lubie . Moim zdaniej jest duzo wygodnieszy niz np AG - ( który zersztą tez nie jest zły ;) ). Duuuzych transferów ;-)) jesli chcesz mnie znalezc na WinMX - mój nick to QQQRomaneq - lub po prostu wpisz do wyszukiwarki QQQ QQQ GG 2033096

26.06.2002
11:18
smile
[37]

QQQ [ Konsul ]

Ups ..... ten GG juz nieaktualny ;-)

26.06.2002
11:25
[38]

QQQ [ Konsul ]

Mateusz2 >>> masz TYLKO 1 server ;-) zolook >>> WinMX pamieta liste do zassania pod jednym warynkiem aby kawałek był dodany do list musisz go zassac przynajmniek kilka bajtów inaczej jak napisałes idzie w p...du Mastyl >>> jeszeli zrobiłes wszysko jak nalezy i masz dłuuuuga liste sererów -( zakładka servers ) to musisz sie jeszcze z nimi połaczyc ( musza buc zielone ) dopiero wtedy biora udział w wyszukiwaniu

27.06.2002
19:57
[39]

Trapez [ ND4SPD ]

Zassałem i odpaliłem WinMx oraz AugioGnoma. WinMx na pewno o niebo lepszy od tego drugiego, ale do Audiogalaxy to ma całe lata świetlne. Brakuje tego centralnego serwera porządkującego te wszystkie mp3-ki, tak że człowiek zapuszczał i nie martwił się że ktoś się rozłączy, bo i tak transfer zaraz został wznawiany od kogoś innego. Jest może jakiś program który próbuje naśladować AG? W takim znaczeniu jak napisałem wyżej.

27.06.2002
23:03
smile
[40]

Schwarz [ Konsul ]

mam 2 pytanka o winmxa-> czy tylko mi sie cos wali i jak czasem(a nawet czesto) chce sie polaczyc to mi niechce polaczyc a czasem jak juz da rade to nieche ani mi zgrac niczego ani nikt odemnie(a tak ladnie momentami mi dziala...:() o soulseeka-> czemu niemoge udostepnic plikow? biore shared folder zaznacza i OK i kapa...(pisze mi 20 a powinno kolo 1000 i nimoge sie browse ani userinfo...) czy to moze byc przez to ze za firewallem jestem?

28.06.2002
08:55
[41]

QQQ [ Konsul ]

Trapez >>> WinMx 3.2 ma własnie byc odpowiedzią na wykazane przez Ciebie braki 1. Umozliwia ściąganie tego samego utworu od kilku osób jednoczesnie 2. Sam poszukuje alternatywy w wypadku przerwania transferu Ale niestety nie mozna dopisac listy serverów wiec póki co wybór utworów jest o wiele mniejszy niz w wersji 2.6 WinMX - nie cierpi firewalla - koniecznie trzeba wyłaczyc ( przynajmniej ten z windy XP )

29.06.2002
22:56
[42]

Annihilator [ ]

hmm mam takie pytanie - czy w WinMX tez macie WSZYSTKIE serwery jako offline?

29.06.2002
23:04
smile
[43]

Mr_Baggins [ Senator ]

do całych albumów polecam edonkey. UWAGA, nie szukamy "audio" tylko "programs". Z ciekawostek np. RHCP "By the way" 192 bitrate...

29.06.2002
23:06
[44]

Mr_Baggins [ Senator ]

Albo dla koneserów: 12 albumów Manowaru (192 bitrate) w jednym 953 megabajtowym pliku...

29.06.2002
23:11
[45]

XaRaF [ Pretorianin ]

Anni >> zastosowałem sposób podany przez QQQ krok po kroku tak jak napisał i też nie mogłem połączyć sięz żadnym serverm, ale z mojej strony dodam, że mam dynamiczne ip. Czyżbym to właśnie przez to nie mógł się połączyć ?

29.06.2002
23:12
smile
[46]

Mr_Baggins [ Senator ]

Albo dla miłośników punka: Die Toten Hosen, chyba wszystko, co wyszło

29.06.2002
23:15
[47]

Mr_Baggins [ Senator ]

XaRaF --> dynamiczne czy maskaradę? Jeśli jesteś w lanie za maskaradą to praktycznie wszystkie p2p kiepsko działają...

29.06.2002
23:18
[48]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Mam ten sam problem co wszyscy ;( Co tu robic ? ;\

29.06.2002
23:36
[49]

XaRaF [ Pretorianin ]

Mr_Baggins>> łącze się przez LAN, nie wiem jak z maskaradą ale AG działało bez zarzutu, Bear Share, Grokster też. Problem był przy DC i czymś jeszcze ale pamięć nie ta. Rzeczywiście maskarada może sprawiać taki problem? Czy może jest jakieś wyjście. Np. WinMIX przesyła dane przez jakiś konretny port czy coś w tym stylu i właśnie ten port jest przez mojego admina zablokowany. Możecie coś poradzić, bo jak już będę znał przyczynę to z adminem się jakoś dogada, w końcu całe osiedle na tym skorzysta.

29.06.2002
23:48
[50]

Mr_Baggins [ Senator ]

XaRaF --> właśnie tak... Ja się raczej nie znam na budowie sieci, ale z własnych doświadczeń wiem, że maskarada baaardzo przeszkadza przy edonkey i dc. One wymagają właściwie publicznego IP, bez tego nie znajdują wielu źródeł. Z adminem możesz ewentualnie pogadać, żeby ustawił Ci mapowanie portów.

29.06.2002
23:52
[51]

XaRaF [ Pretorianin ]

Mr_Baggins>> no cóż thx za info, zobaczymy może uda się coś poradzić. Może ktoś coś innego poradzi w tej sprawie?

30.06.2002
00:03
smile
[52]

Spk [ Generał ]

w zakladce servers .. wszystkie sa offline .. ale i tak sier mp3 sciagaja :))))))))) yeah

30.06.2002
00:58
[53]

yosiaczek [ Generał ]

"Wejdz do zakładki Sercers - najedz myszka na Open Nap ( High ) i kliknij connect all" ---> mi się t w ogóle wcisnąć nie chce, a servery ściągnęłam.

30.06.2002
19:12
smile
[54]

beeria [ Konsul ]

niestety nie chce sie polaczyc z tymi serwerami opennap ("connecting" albo "waiting")

02.07.2002
13:26
[55]

QQQ [ Konsul ]

Własnie przed chwila sprawdzałem winMx 2.6 _ wszystko działa jak nalezy - pamietajcie aby po starcie programu kliknac connect all ( wszystkie maja byc na zółto ) - a potem klikac na server przy którym pojawia sie czas do nastepnego połaczenia - czasami połaczene z 20 servermi to i 30 minut moze zajac - ale im wiecej serverów połaczonych tym wiecej utworów dostepnych Spk >>> nie wszystkie sa off line - jesden ( najwyzszy jest ZAWSZE ON ) tylko ze na nim nie wszystko jest yosiaczek >>> jak to sie nie chce wcisnac ? - jesli nie tak to przy kazdym serverze jest connect - moizna właczac pojedynczo beeria >>> j.w - na poczarku trxzeba im pomóc sie połaczyc - klikajac jak tylko pokaze sie czas oczekiwania

02.07.2002
13:48
smile
[56]

Grucha [ Konsul ]

A moze uzytkownicy forum skonsolidowaliby swoje wysilki i zadeklarowali ze beda uzywali jednego albo dwoch okreslonych programow zwiekszajac tym samym liczbe dostepnych plikow mp3 ??? Wiem ze to kropla w morzu potrzeb ale zawsze cos. Ja obecnie uzywam iMesh'a po nieudanych probach podejscia do winMx....ale to i tak padaka w porownaniu do AG. Moze by zalozyc taki watek i prosic o deklaracje (chodzi konkretnie o mp3)

02.07.2002
13:54
smile
[57]

Mastyl [ Legend ]

Grucha---> popieram, mi też zalezy, zeby więcej osób przesiadło się na swietnego iMesha... deklaruje go używać i udostępniać!

02.07.2002
14:04
smile
[58]

Grucha [ Konsul ]

No to dalej :) Kto ma talent organizatorski i moze zalozyc watek ,podliczajac potem wszystkie glosy,oznajmiajac wyniki itd ??? Moze ulatwi to niektorym ostatecznie podjac decyzje ktorego progsa uzywac i wszyscy bedziemy happy ;) Ps.Ja nie mam talentu organizatorskiego a poza tym musialby to byc ktos kto ma juz na forum okreslona pozycje ;)

02.07.2002
14:44
smile
[59]

beeria [ Konsul ]

qqq --> porazka z tym winmx. klikam juz z 10min. i serwery albo full albo odrzucaja polaczenie

02.07.2002
14:51
[60]

Mastyl [ Legend ]

Ja to zrobie. Powstania wątku oczekuj w ciagu 20 minut...

02.07.2002
14:55
smile
[61]

Grucha [ Konsul ]

Mastyl--->super !!!! Czekam z niecierpliwoscia ! BTW QQQ--->mi tez ta opcja'' connect all ''nie dziala :(

02.07.2002
16:00
[62]

QQQ [ Konsul ]

co zanczy nie działa ? - to znaczy klikasz i co sie dzieje ? - ale przyznaje ze ja tez dzisiaj mam połaczenie tylko z 6 serverami ( tylko 17 mln dostepnych kawałków ) strasznie trudno wbic sie na server - pewnie spora klientela AG przeszła na winMX ;-)

02.07.2002
17:00
[63]

QQQ [ Konsul ]

Cociaz faktycznie - lista serverów ze strony zbowidka nie działa juz tak jaki kiedys ( ale nadal działa ) jak znajde lepsza dam znac

02.07.2002
17:30
smile
[64]

tomcia [ Centurion ]

weglug mnie najlepszeteraz jest kazaa

02.07.2002
17:41
[65]

Mastyl [ Legend ]

Ja uzywalem chyba wszytskich bardziej znanych p2p i moim zdaniem imesh jest optymlanym polaczeniem prostoty, szybkosci i sporej bazy danych. Wlasciwie to jedyny slaby punkt to duze pliki typiu iso. Edonkey bylby dobry, ale bywa tak przerazliwie wolny ze krew mnie zalewa jak wstaje rano i widze ze przez całą noc sciagnelo 25 MB (z np. 525 :) . Direct Connect- dwie powazne wady- wymagania na hubach są duze, i bardzo czesto zrywa polaczenia i potem juz nie mozna znalezc podobnego pliku... Teraz testuje Filetopie. Z WinMX niestety nie udalo mi sie nic wycisnac, byc moze nie umialem konfigurowac go, ale stracilem cierpliwosc...

02.07.2002
22:24
[66]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

qqq--> i jak tam z nowa lista?

02.07.2002
22:34
[67]

beeria [ Konsul ]

lista do winmx, troche lepsza (przynajmniej w moim przypadku) od tej podanej przez qqq

02.07.2002
22:36
smile
[68]

Mr_Baggins [ Senator ]

Heh, widzę, że RIAA nie odniosła zamierzonego skutku... Zamiast polecieć do sklepu po płyty wszyscy zastanawiają się, jak dalej ściągać mp3.

02.07.2002
22:52
[69]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

RIAA - szkoda ze nie maja HQ swojej u nas - splajtowali by szybko:-)

03.07.2002
13:11
[70]

QQQ [ Konsul ]

Mam troche lepsza liste ( trafiłem na niej ok 20 000 userów - 18 mln plików ) chetnym wysle na maila - jak macie jakies listy serverów - podawajcie ile udało sie Wam max połaczyc ( zakładka servers - na samym dole okienka ) - po ok godzinie działanie winMX i dos czestym klikaniu connect ;-)

03.07.2002
14:21
[71]

Kajetan-TM [ Pretorianin ]

Ja bym prosił jedną (mail jest w ksywce) A można jakoś te dwie listy połączyć ??? Znaczy tą zbowida + twoją ??

03.07.2002
16:37
[72]

QQQ [ Konsul ]

Kajetan-TM >>> liste wysłałem - on własnie powstała z połaczenie kilku list - wybrałem servery z którymi najłatwiej sie łaczyło ( ale to było w zeszłym roku ) zawsze mozna poeksperymentowac

03.07.2002
17:16
smile
[73]

Parker [ Pretorianin ]

QQQ -> Ja rowniez prosilbym o ta liste, mail tradycyjne w nicku. Dzieki

03.07.2002
18:06
[74]

beeria [ Konsul ]

me too!

03.07.2002
19:02
smile
[75]

tymczasowy40980 [ Junior ]

i ja tez prosze :)

03.07.2002
19:15
[76]

Narmo [ Youkai ]

To i ja poproszę :-)

03.07.2002
19:27
smile
[77]

Kajetan-TM [ Pretorianin ]

Qrde jeszcze nie doszło .....

03.07.2002
19:52
[78]

QQQ [ Konsul ]

Kajetan-TM >>> wróciło spowrotem - wysyłem jeszcze raz i wszystkim innym tez

03.07.2002
20:32
[79]

White Raven [ Pretorianin ]

Powiem krótko Używam iMesh (co?? :) ) Ano taki programik p2p jak KaZaA, z której zresztą zrezygnowałem na rzecz właśnie iMesh'a. Odnosze wrażenie, że wyciąga szybsze transfery i w ogóle jest jakiś przyjemniejszy :)

03.07.2002
21:32
[80]

beeria [ Konsul ]

jak ktos chce sobie potestowac programy p2p to zapraszam pod link. Jest tego calkiem sporo - 52 sztuki...

03.07.2002
21:42
[81]

popeman [ Chorąży ]

Kazaa, winMX i tego typu dzoadostwo wysiada przy AG. Ale na szczescie jest cos co ratuje mą biedną dusze strapioną poszukiwaniami MP3. 2 słowa: DIRECT CONNECT. Nie ma pliku którego bym na nim nie znalazł, a wszystkim którzy mówią ze na jednym hubie nic nie znajda proponuje GLOSearch. I koniec dyskusji na temat najlepszego obecnie p2p.

03.07.2002
21:50
smile
[82]

Barthez) [ Konsul ]

A jaki program wg. Was ma największą liczbę utworów ? Chodzi głównie o te alternatywne, mało znane ( i głównie muzyka rockowo-podobna, metal, grunge itp. ) ??? Szczególnie miło gdyby ktoś miał porównanie, odnośnie czy więcej ma X czy Y ) Ten iMesh dużo ma muzy ??

04.07.2002
10:06
smile
[83]

beeria [ Konsul ]

popeman --> dzieki za info o glosearch. Z czystym sumieniem moge polecic kazdemu. Przykladowo: wyszukujac "dzem" na najwiekszych polskich hubach (ask i ask2) mialem gora po kilkanascie trafien. A tutaj... obejrzyjcie obrazek

04.07.2002
10:29
smile
[84]

Kajetan-TM [ Pretorianin ]

QQQ niech zgadnę... wróciło jeszcze raz... qrde przez te burze zalało linie i pewnie były problemy z pocztą .. niech mi ktoś do kogo to doszło prześle co ??

04.07.2002
12:26
[85]

tymczasowy40980 [ Junior ]

z tej listy serwero QQQ`a laczy mi sie do 5 serverow... jak narazie tylko tyle bylo najwiecej

04.07.2002
12:30
smile
[86]

Mastyl [ Legend ]

Jka się komus jakies p2p podoba, albo NIE podoba- zapraszam do poniższego wątku w celu glosowowania w celu wyłonienia najlepszego p2p- komentowac swoje glosy proszę w TYM wątku, tam tylko glosowac:

04.07.2002
12:37
smile
[87]

tymczasowy40980 [ Junior ]

KajetanTM • do mnie doszlo ! ;D

18.07.2002
05:02
smile
[88]

mixer [ Chorąży ]

"Wejdz do zakładki Sercers - najedz myszka na Open Nap ( High ) i kliknij connect all Przesuj na dół i przy serverach lov - kliknj przy kazdym connect "..............wlasnie,na tym sie konczy,nie ma co przesuwac w dol,bo nic sie nie otwiera,moze ktos ma jakis pomysl?

18.07.2002
07:28
[89]

beeria [ Konsul ]

oprocz stronek www i programow p2p empetrojki mozna jeszcze zasysac z grup dyskusyjnych z binarkami. Polecam do tego program newsbin pro. Bardzo dobre transferki

18.07.2002
09:33
smile
[90]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Kochani, siedzialem na wszystkich P2P, i moge powiedziec jedno: Soulseek jest najlepszy. Nie tylko do sciagania pojedynczych empetrójek, ale w szczególnosci do zasysania pelnych albumów. No rzecz piekna, po prostu. Przez 4 dni udało mi sie sciagnac 1,5GB limitowanych wydań, bialych kruków, perełek których nadaremno szukalem po Direct Connectach, Kaazach WinMXach itd. https://www.soulseek.org

18.07.2002
09:38
[91]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Aha, i gdyby na Soulseeku było jeszcze więcej ludzi, to nie wypadałoby mówic o nim jako 'alternatywie' dla Audiogalaxy. On byłby conajmniej 100x lepszy.

18.07.2002
09:50
[92]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

QQQ ----> korzystalem dlugo z WinMxa. Za dlugo. Ten program to jakies nieporozumienie. Zeby sciagnac jakas empetrójke trzeba czekac wiecznosc. W Soulseeku wszystko odbywa sie MOMENTALNIE. Obsluga jest 1000x prostsza. Aha, predkości ściągania: Na winMXie mialem srednią 5kb; na Soulseeku 11kb. No comment. Z tym, ze nalezy wyraznie zaznaczyc: Soulseek to program do wynajdywania empetrójek! Nie znajdziecie na nim specjalnie wielu divixów. Co najwyzej teledyski.

18.07.2002
09:54
smile
[93]

XaRaF [ Pretorianin ]

AnnataR -->> no to ja małe pytanko mam. zainstalowałem soulseek, wpisałem user i pass a po chwili chce zebym wybrał server a tu ZONK nie ma nic do wyboru, kliknięcie Ok nie daje bo musze cos wybrac a gdy walne Cancel zamyka całkiem program, system - windows 98 se. jakas rada ?

18.07.2002
09:56
[94]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

XaraF --->Wystarczylo poczekac minutke. Jest jeden, centralny server 'music classic - electronic', czy jakos tak. Ostatnio go modernizują i mogły byc jakies awarie

18.07.2002
10:01
smile
[95]

XaRaF [ Pretorianin ]

AnnataR -->> taki niecierpliwy to ja nie jestem :) czekam tą przysłowiową minutke, kursor ma z boku klepsydre jest ok, ale gdy klepsydra zniknie nadal nic nie ma do wyboru, a czekam już kilka minut

18.07.2002
10:05
[96]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

To moze Soulseek nie jest kompatybilny z Win 98, nie wiem.

18.07.2002
10:06
[97]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Aaa, jest kompatybilny :(

18.07.2002
10:10
[98]

XaRaF [ Pretorianin ]

AnnataR -->> co przypomniałeś sobie, że też używasz 98 ?? :)) inne pytanko: mam go póki co włączonego, powiedzmy, że robią coś z serverem i jest niedostępny ale gdy będzie już działał to program sam odświeży okienko czy będę musiał jeszcze raz uruchomić soulseek'a ?

18.07.2002
10:50
[99]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

XaRaF --> Mozliwe, ze sam sie odswiezy. I sprawdzilem minimalne wymagania: Requirements ============ Windows 98/Me/NT4.0/2000 or Windows 95 with the latest Winsock update. An active internet connection. :))

18.07.2002
12:55
smile
[100]

Mr_Baggins [ Senator ]

No dobra, chyba program jest super ale... znalazłem co chciałem i mam: remotely queued i awaiting user... zero transferu. Jak to ruszyć?

18.07.2002
13:01
smile
[101]

sonique55 [ Legionista ]

Gdzie mozna znalezc ten glosearch?????

18.07.2002
13:32
smile
[102]

Mr_Baggins [ Senator ]

Niestety ale ma jeden serwer, z którym są do tego problemy... IMHO przyszłość należy do p2p bezserwerowych (flock)

22.07.2002
23:46
smile
[103]

Negocjator [ * ]

Testowałem, sprawdzałem, porównywałem i już wiem, najlepszym programem do ciągnięcia MP3 jest: SoulSeek ! Polecam, naprawdę warto.

22.07.2002
23:51
[104]

Mephistho [ Centurion ]

Kazaa odradzam, mozna poprzez niego zarzucic komus "w tle" plik i odpalic go na kompie potencjalnego klienta...koniki trojanskie grasuja.

22.07.2002
23:58
smile
[105]

Mr_Baggins [ Senator ]

Tylko i wyłącznie SoulSeek. Nie ma innego programu do mp3. Inne testowane przeze mnie: audiognome --> żenada :) mediaseek --> cienizna :) winmx --> syf :) edonkey --> dobry, ale nie do mp3 kaaza --> dno direct connect --> dość dobry, ale limity na hubach, rozłączanie i ogólna upierdliwość obsługi potrafi skutecznie obrzydzić korzystanie. Solseek ma wszystko, co oferowało AG z wyjątkiem szukania podobnych utworów, niestety... Ale system wyszukiwania i komunikownia się z innymi userami pozwala na znalezienie praktycznie każdego utworu.

23.07.2002
02:33
[106]

AMDD [ Dwory Unia ]

Proponuje KAZA

27.07.2002
15:54
smile
[107]

garr [ Pretorianin ]

pytanko w zwiazku z minmx : zrobilem tak jak to ktos jush opisal w sensie skopiowalem ta liste servov laczy sie i wszsytko super ale... gdzie jest niby wyswietlona liczba userow, kiedy chce cos wyszukac wpisuje wciskam search i on na dole caly czas pisze ze waiting for response czy jakos tak, tak ma byc? czy moze cos zle skonfigurowalem w polaczeniach czy moze jeszce cos innego?

27.07.2002
16:13
[108]

-27fps- [ Konsul ]

LOOKAJCIE WSZYSCY TUTAJ ____ | | | | | | | | | | ---- ----- \ / \ / \ / \ / \ / \/ https://www.searchengines.pl/wyszukiwarki_p2p.php3?elementy=0 https://www.searchengines.pl/wyszukiwarki_p2p.php3?elementy=0 https://www.searchengines.pl/wyszukiwarki_p2p.php3?elementy=0 https://www.searchengines.pl/wyszukiwarki_p2p.php3?elementy=0 https://www.searchengines.pl/wyszukiwarki_p2p.php3?elementy=0

27.07.2002
16:15
smile
[109]

-27fps- [ Konsul ]

jaki bezsens miała wyjsć taka wielka fajowa strzała a tu wałek :(

27.07.2002
17:57
smile
[110]

pioo7 [ Konsul ]

Ja mam iMesh'a i narazie sie sprawdza , ale jest troche ubogi w piosenkach. Innych niesprawdzałem , ale szukam nie takiego "search machine" z grami progrsami i innymi , tylko z samą muzyką. Mógł by ktoś wkleic zdięcia z innych programów (WinMx itp.) PLEASE

27.07.2002
18:03
smile
[111]

Mr_Baggins [ Senator ]

pioo7 --> www.soulseek.org

27.07.2002
19:16
smile
[112]

Grucha [ Konsul ]

No coz po waszych postach dot. Soulseek'a sciagnalem i testuje.... Jak na razie okazuje sie ze ma calkiem niezle zasoby :)))) Chyba sie przesiade z iMesh'a na Soulseek'a jednak !

27.07.2002
20:02
smile
[113]

Mr_Baggins [ Senator ]

No nareszcie... Jakby tak WSZYSCY przesiedli się na Soulseeka zamiast tych wszystkich winmx, imeshów, filetopii i innych syfów byłoby jeszcze więcej zasobów. Można powtarzać do znudzenia: do mp3 tylko i wyłącznie Soulseek!!!

27.07.2002
21:36
smile
[114]

Negocjator [ * ]

Oby więcej takich rozsądnych jak Grucha. Trochę z Mr_Baggins'em poagitowaliśmy :) ale poprostu wiemy co dobre. Nie znam jeszcze osoby której SoulSeek by się nie spodobał.

27.07.2002
22:59
smile
[115]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Zgadzam się z przedmówcami, jeśli poszukujecie muzyki to tylko na Soulseeku :) I niech nikt nie wciska kitu, że WinMX/Kaaza/I-mesh/cokolwiek innego/ są lepsze od Soulseeka bo to po prostu gówno prawda. Podkreślam że mówimy o następcy Audiogalaxy, czyli programie specjalizującym się w wyszukiwaniu mp3ek, a nie divxów.

28.07.2002
13:06
[116]

pioo7 [ Konsul ]

Ten Soulseek to tylko muza elektro ??? Tylko taki serwer moge wybrac . Oco tu chodzi ?

28.07.2002
14:39
[117]

Negocjator [ * ]

zapraszam do części 2...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.