GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Infolinia LG - śmieszne i tragiczne.

22.08.2006
18:09
smile
[1]

Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]

Infolinia LG - śmieszne i tragiczne.

To przykre, że tak wielka firma jak LG ma ciągle zapchaną infolinię. Ba, na żadne numer nie można się dodzwonić, ani na dział handlowy, ani na serwis, nic. Ciągle zajęte.

Wysłałem do nich 3 tygodnie temu nagrywarkę DVD na gwarancji bo przestała chodzić, jest napisane że do dwóch tygodni wysyłają nową. No i co? Siedze teraz bez nagrywary i bez jakiegokolwiek kontaktu :/ LG, tak poważane przeze mnie, straciło w moich oczach. :/

22.08.2006
18:16
smile
[2]

_ramadan_ [ Król sedesu ]

Lucky Goldstar ot co!

22.08.2006
18:21
[3]

Jeckyl [ Rekrut ]

radze ci przeczytaj dokladnie instrukcje:
Czas do 14 dni roboczych lub do usuniecia usterki.

Zabezpieczaja sie teraz dranie zeby od nich kasy nie wolac

22.08.2006
20:58
smile
[4]

Floone [ Generaďż˝ ]

Lecą w "KULKI" ot co

22.08.2006
21:44
[5]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

A to od kiedy wysyła się napęd prosto do producenta (czyżby korzystali z systemu door to door)? Nie powinien się sklep, w którym kupiłeś sprzęt tym zająć? Aktualnie mam nagrywarkę LG i, odpukać, chodzi dobrze. Poprzednio miałem "Lajtka" i praktycznie co kilka miesięcy się psuł. Za każdym razem dostawałem nowy sprzęt (średnio po tygodniu), bez żadnych problemów. No ale jeśli faktycznie się tak zabezpieczają (w umowie), to szczerze współczuję.

23.08.2006
18:02
[6]

Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]

Właśnie są sprzeczne informacje, bo raz piszą, że do 14 dni, a raz dodają lub czasopisma....tfu, do usunięcia ustarki.

Honor LG muszę oddać, na infolinię dodzwoniłem się z innego telefonu (mój jest co się okazało uszkodzony i nigdzie nie dzwoni), ale odesłano mnie na serwis, gdzie nikt nic nie podnosi xP.

I tak uważam, że LG się zeszmaciło, kiedyś to była wielka firma, teraz....po prostu duża.


Edit:

Stranger -> Tak, mają system D2D, w sklepie mnie odesłali do domu xD

24.08.2006
13:56
smile
[7]

Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]

Eh, odesłali mnie do serwisu, gdzie nie można się dodzwonić xP. Tłumaczenie, że jest to największy, centralny serwis w Polsce jakośdo mnie nie przemawia. Najgorsze jest to, że nie ma kogo opieprzyć, bo przecież co jest winien chłopaczek z infolinii, że tamci olewają telefony?

24.08.2006
14:17
[8]

Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]

Jeckyl --> 14 dni jest w prawach konsumenta, dlatego LG w gwarancji może sobie wpisać termin i 100 lat, a wiążące jest 14 dni. Naprawa może się przeciągnąć o kolejne 7 jeśli sprzęt trzeba wysłać do serwisu w innym mieście.

24.08.2006
14:22
smile
[9]

Jeckyl [ Rekrut ]

Niedzielny Gość--> jeżeli jest tak jak mówisz to po co w ogóle by taką parafkę dodawali ??

24.08.2006
14:24
[10]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

LG to badziewie ;)

24.08.2006
14:26
smile
[11]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

Vegetan --> Ja przez ostatnie lata od LG kupowałem właściwie tylko napędy. Na jednym z ich pierwszych napędów DVD (po zmianie nazwy firmy na LG) całkowicie się zawiodłem. Dopiero ostatnio kupiłem sobie tanią nagrywareczkę, która wygrywała w większości testów jakość/cena ;) No i odpukać na razie chodzi dobrze. :) Wątpię jednak żebym pokusił się kupić coś droższego od tej firmy, np. pralkę ;]

29.08.2006
21:20
[12]

Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]

Na telefon wydałem już z 10 zł, a nagrywarki jak nie było - tak nie ma. Odsyłają mnie od jedenego miejsca do drugiego a to i tak nic nie daje. Porażka z tym door to door :/

29.08.2006
21:51
[13]

halski88 [ Pan Prezes ]

Tez mam zle wspomnienia z LG.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.