GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Playstation 3 [Część - 4]

17.08.2006
01:13
smile
[1]

foxx [ lisek ]

Playstation 3 [Część - 4]

Newsy:

https://www.gry-online.pl/S009.asp :)

Cena:

Na półki sklepowe trafią dwie wersje sprzętu:
Z dyskiem twardym o pojemności 20GB lub 60GB. Europejczycy za pierwszą zapłacą 499, natomiast za drugą 599 Euro. Amerykanie odpowiednio - $499 i $599.

Premiera:

* 11 listopada 2006 roku – Japonia, Ameryka
* Marzec 2007 roku – Europa i reszta świata


Specyfikacja techniczna:

* CPU procesor Cell
* GPU RSX
* Sound Dolby 5.1ch, DTS, LPCM
* Pamięć 256MB XDR RAM, 256MB GDDR3 VRAM
* HDD 2.5" Serial ATA (20GB i 60GB w zależności od wersji)
* I/O USB 2.0 (x4) (w zależności od wersji)
* MemoryStick /SD/CompactFlash (w zależności od wersji
* Communication Ethernet (x1 / 10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T w zależności od wersji)
* IEEE 802.11 b/g (w zależności od wersji)
* Bluetooth 2.0 (EDR) (w zależności od wersji)
* Kontroler bezprzewodowy
* AV Output
* Obsługiwane rozdzielczości obrazu 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
* HDMI OUT - (x1 / HDMI NextGen) (w zależności od wersji)
* AV MULTI OUT (x1) (w zależności od wersji)
* DIGITAL OUT (OPTICAL) (x1) (w zależności od wersji)
* BD/DVD/CD Drive
* (Read Only) Maximum Read Speed BD 2x (BD-ROM)
* DVD 8x (DVD-ROM)
* CD 24x (CD-ROM)
* SACD 2x
* Wymiary ok. 325mm x 98mm x 274mm
* Waga ok. 5 kg


Gry:

Tytuly startowe:
* Armored Core 4
* Blade Storm: Hundred Years War
* Blazing Angels Squadrons of WWII
* Call of Duty 3
* Fatal Inertia
* F.E.A.R.
* flOw
* Full Auto 2: Battlelines
* Genji: Days of the Blade
* Lair
* Madden 07
* Marvel: Ultimate Alliance
* NBA Live 07
* Need for Speed: Carbon
* Resistance: Fall of Man
* Ridge Racer 7
* Sonic the Hedgehog
* Tiger Woods PGA Tour 2007
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
* Tony Hawk's Project 8
* Warhawk
* Untold Legends: Dark Kingdom

Inne ciekawe tytuly:
* Assassin's Creed
* Battlefield: Bad Company
* Devil May Cry 4
* Eight Days
* Final Fantasy XIII
* Final Fantasy Versus XIII
* Frontlines: Fuel of War
* Grand Theft Auto IV
* Gran Turismo HD
* Half-Life 2
* Heavenly Sword
* Heavy Rain
* Killzone PS3
* MotorStorm
* Mercenaries 2: World in Flames
* Metal Gear Solid 4
* Resident Evil 5
* John Woo Presents Stranglehold
* Tekken 6
* The Getaway 3
* Unreal Tournament 2007
* Virtua Fighter 5



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sony Press Conference E5 2006:
lub

Sony Press Conference E5 2005:
Gorsza jakosc ale na video.google:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Watek o PS2: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5090948&N=1
Watek o PSP: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5214466&N=1
Poprzednia czesc: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5073515&N=1


Zapraszam do dyskusji na temat PS3 !

17.08.2006
01:16
[2]

Różany krzyż [ Konsul ]

A jestem pierwszy :)

Dlaczego tak mało linków do gier ??

17.08.2006
01:19
[3]

foxx [ lisek ]

Juz nic :)

17.08.2006
01:24
smile
[4]

Różany krzyż [ Konsul ]

Dałeś temat "zapowiedzi" i wymieniłeś 5 gier, to troche głupio wygląda bo zapowiedzianych jest ok 100 już teraz, możesz słowo zapowiedziany zminić na gry które wyjdą w czasie premiery, to będzie lepsze.

17.08.2006
01:28
smile
[5]

Gaara [ Senator ]

A gdzie lista użytkowników PS3???

17.08.2006
01:36
[6]

Jogurt Truskawkowy [ konsolowiec ]

No tak, a gdzie lista użytkowników PS4 i Xboxa 720 ?

17.08.2006
01:37
[7]

foxx [ lisek ]

Gaara -> A co juz masz PS 3 ? :)

17.08.2006
02:42
smile
[8]

Gaara [ Senator ]

A Wy nie macie??

17.08.2006
03:01
smile
[9]

HENIO55 [ Konsul ]

Gaara -> cos mi sie nie chce wierzyc ze masz ... niewiem po co takie kity ... za jakichs czas zjada cie ostro .. ju mnie tak zjechali ... wiec lepiej nie badz bajkopisarzem ... z tym bajko... to przesadzilem ... sorki ... mozesz miec PS3 ale jak se namalujesz wytniesz i pokolorujesz <LOL2>

17.08.2006
03:04
smile
[10]

Gaara [ Senator ]

HENIO55 - widać... że zielony jesteś:P przecież każdy na tym forum wie, że jak ja coś takiego piszę - to robię sobie jaja... posiedź dłużej na tym forum i poznaj użytkowników:]

17.08.2006
03:06
[11]

HENIO55 [ Konsul ]

no ja wiem :D:D tylko niekeid potrafia zjechac jak psa .. :D:DD zalezy jak mocno siebie zazartujesz ;/ ja raz przecholowalem i mam :D

17.08.2006
08:58
smile
[12]

albz74 [ Legend ]

Różany krzyż - Dlaczego tak mało linków do gier ??

A po co, przecież ludzie przeglądają sieć ?

Ciekawa informacja z raportu nt Full Auto 2:
The game was running on final dev kits of the PS3 hardware, and we were informed that the build we were playing was an alpha build that was essentially feature complete, albeit without optimization. However, even at this early stage, the persistent slowdown that plagued the original game wasn't really a problem until the destruction in multiplayer became extremely massive. Neither was the lag between the 8 dev kits, which were actually running live over the PS3 network connection. While the developers hadn't implemented their tilt sensitivity features for the game, the wireless connection for the controllers was working, and was extremely smooth and responsive throughout each match. We'll have more on Full Auto 2 soon, but for now, check out the new screens.


Sama gra taka sobie, natomiast cieszy fakt że nawet bez optymizacji finalny hardware radził sobie bez charakterystycznych dla pierwszej części (na X360 :P) spowolnień animacji do momentu totalnej rozpierduchy w MP

18.08.2006
09:34
[13]

albz74 [ Legend ]

Nowe filmy z dwóch etapów Call of Duty 3:


Wersja na PS3 (a skąd wiadomo że PS3 - zgaduj-zgadula :))))) ) wygląda coraz ładniej, aż strach pomyśleć, jak będą gry wyglądać za 2-3 lata :P
Filmików jest więcej, te nowe są datowane 17 Aug, dwa levele St. Malo i Island.

18.08.2006
11:42
[14]

albz74 [ Legend ]

Ciekawe info nt. aktualnej wersji Dark Kingdom:



One thing that was particularly striking about the mage's character model was the cloth system that wrapped around the character. One SPU has been dedicated to rendering the dynamically flowing nature of the Mage's cloak, and while it wasn't fully fleshed out, it demonstrated how impressive the level of detail will be for the final game. Similarly, we discovered that all seven SPUs will be utilized in the game for different purposes, such as water which will be handled by one SPU, particle effects that will be handled by a second SPU, three dedicated SPUs for physics calculation, etc.

We noticed that the additional work with the SPUs has rendered a much more stable frame rate for the game, regardless of the number of enemies that may be on screen. There were still a few hitches, camera issues and slowdown moments, but for the most part, the game is looking much better. The parallax mapping on walls of the cavern level and city level that we were shown were extremely detailed and showed off extraordinary textures, and we noticed the additional use of pro-pixel leatherization diffusion on weaponry and enemies, particularly the corrupted soldiers (the goat-headed monsters that have been shown in various screenshots) and skeletal warriors who swarmed the screen.


Czyli gra startowa wykorzysta wszystkie SPU - jedno do renderowania wody !!!! albo ubrań. A więc jednak się da :)

18.08.2006
20:05
[15]

Yancy [ Legend ]

No owszem, COD3 wygląda świetnie. Ale coraz mniej w tym gry a coraz więcej filmu. Miałem już bardzo mieszane odczucia w stosunku do części drugiej.

18.08.2006
20:34
[16]

albz74 [ Legend ]

Yancy- ja to i tak oglądam jak film, bo grać w FPS na konsoli nie umiem i nie zamierzam się uczyć :)

18.08.2006
20:44
[17]

Yancy [ Legend ]

A to już zupełnie inna sprawa. Jak nie wyobrażam sobie grania w FPS-y na konsoli tak nie wyobrażam sobie grania w Devil May Cry na PC. Takie już widać moje odchylenie.

22.08.2006
10:21
[18]

albz74 [ Legend ]

Kilka nowych screenów z Resistance - solidny shooterek na start. Mnie nie kręci bo to FPS :)



22.08.2006
10:31
[19]

albz74 [ Legend ]

Interesujący fragment z wywiadu z twórcami Blazing Angels - umieszczonego na IGN nt. różnicy pomiędzy wersjami

"IGN: Have there been significant changes when it comes to the game's visual presentation?

Dore: The visual appeal of the game has been greatly improved in terms of terrain, effects, water, environment treatment, and perception filtering.

What you can now see on the ground while piloting your plane is far more detailed, featuring complex animations. So overall it looks more realistic.

The 3D water together with the different explosion types and the high number of damage models add a spectacular and cinematic dimension to the game. The variety of models and of the terrain textures has been enhanced to give each of the mission settings a different look.

The post-processing filtering also contributes to the uniqueness of each mission marking the time passing with nice and bright colors at the beginning of the mission that become moody and gritty towards the end when the fights are chaining"

"IGN: How will Blazing Angels make use of the PS3's motion sensing feature?

Dore: The player will make full use of its functionality in maneuvering the planes and will truly feel like a pilot thanks to the intuitive relation between controller's and the aircraft's movements."

"IGN: Has the PS3's hardware enabled developers to add anything in terms of actual gameplay, or will all versions of Blazing Angels play the same?

Dore: No, they are not the same. The PS3 version comes with a larger breadth of control options, such as alternative control schemes and alternative view modes, allowing players a greater freedom in choosing how to experience the game. Obviously, using the motion-sensing capabilities of the new controller also plays a part in this."

"IGN: Have there been any additions in terms of weapons or the aircraft players can fly?

Dore: Yes, and the good news is we have 10 new planes present in the game, (three Axis and seven Allied). Among them the famous British "Mosquito" and German "Komet", the rest you will discover at launch."


Jak widać, wersja PS3 dostanie nową wodę, animacje, efekty, sterowanie wykorzystujące możliwości pada. Choć innej,lepszej gry z tego raczej nie zrobią :)

22.08.2006
15:36
[20]

albz74 [ Legend ]

Ciekawe info z wywiadu z twórcą Resistance, źródło:

Schneider offered some distinguishing stats. Thanks to high-res graphics and orchestral music, the game, he said, currently takes up 22 Gigabytes of memory on a Blu-Ray disc

Hm, tak trzymać, zaraz się odezwą głosy że Oblivion wchodzi na jedną płytę DVD :>

"We're going to fit more on a Blu-Ray disc than you could on an HD DVD," he said, referring to the competing format, which in its most basic discs can't hold more than 15 GB. More numbers: 40-player online matches at launch; 60 levels of player progression while playing online; two-player offline co-op. Phillips promised better, deeper support than any Xbox Live title.


Bardzo ładnie, szkoda że nie lubię FPS na konsolach :)

W załączeniu zdjęcie z ostatniego buildu gry

22.08.2006
20:31
smile
[21]

albz74 [ Legend ]

Uwaga !!!!!
Jutro w Lipsku - nowy trailer MGS4 !!!!!!!!!

Metal Gear Solid 4 trailer debuts at Leipzig
Tuesday 22-Aug-2006 9:53 AM Hideo Kojima's PS3 opus gets fresh movie love at this year's Leipzig Games Convention - with first in-game footage!

Metal Gear Solid 4 is a key title for the PlayStation 3's launch period and one of the first games guaranteed to give Sony's next-gen console some must have appeal.

Well as you'll know from E3, where we managed to catch a word with legendary creator Hideo Kojima on the next and possibly final incarnation of Solid Snake's adventures (though we hope Kojima will at least keep the door ajar for future offerings), MGS4 already has us more excited than a bag of puppies.

Well, more should be known at Leipzig tomorrow about this 'Most Wanted' of all PS3 titles with a brand new movie debuting, which should give further clues to the all-consuming beast which is MGS4. From what we hear on the wind it's going to be an absolute corker too, with attendees (including us) treated to the first in-game action from the title, which will feature actual PS3 gameplay visuals, as well as the usual carefully crafted and absorbing cut-scenes which are such a feature of the series.

Advertisement:We hope it won't be too long before Konami unleashes the trailer on an entirely suspecting world too, but if not, we'll be there to bring you footage direct from the show floor with our usual wobbly cam antics. Are we excited? Most definitely!


No no, zobaczymy w końcu jak wygląda rozgrywka :) Komentarz na forum IGN - If the trailer has the mgs main theme, I will masturbate furiously

22.08.2006
20:34
smile
[22]

Floone [ Generaďż˝ ]

Dzieki za info ;)

22.08.2006
20:43
smile
[23]

Gaara [ Senator ]

Nie a za co:)

23.08.2006
07:48
smile
[24]

Floone [ Generaďż˝ ]

Nie moge sie doczekać żeby zobaczyć ten nowy trailer z MGS4 :D

23.08.2006
11:41
[25]

albz74 [ Legend ]

2 nowe screeny z UT2007

1.

23.08.2006
11:43
[26]

albz74 [ Legend ]

2.

23.08.2006
11:44
smile
[27]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

<<If the trailer has the mgs main theme, I will masturbate furiously

Kiedy będzie ten trailer ? :) Już się nie moge doczekać

23.08.2006
11:48
[28]

albz74 [ Legend ]

Dzisiaj :)

23.08.2006
11:49
smile
[29]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

albz74 >> to już wiem :P o której godzinie, gdzie, jak, co będzie miał na sobie Kojima ^^ ?

23.08.2006
11:55
[30]

albz74 [ Legend ]

Taikun - a co ja jestem, zaglądaj na IGN to będziesz wiedział :P

Najnowsze info odnośnie TGS- 27 grywalnych tytułów ! Devil May Cry !!!! Ale nie ma Residenta ani MGS ... A miał być ....

According to there will be 27 playable PS3 games at Tokyo Game Show. It's an official PR from Sony CEJ.

Capcom
- Devil May Cry 4

Koei
- Fatal Inertia
- Blade Storm: Hundred Years War
- Mahjong Taikai

Konami
- Coded Arms: Assault

Sony
- The Eye of Judgement
- Warhawk
- Gran Turismo-Serie
- Genji
- Everybody's Golf 5
- Formel 1
- Heavenly Sword
- MotorStorm
- Lair
- Resistance Fall of Man

Bandai Namco
- Gundam
- Ridge Racer 7

From Software
- Armored Core 4

Ongakukan
- Railfan

Plus 35 games as video only.

23.08.2006
12:30
[31]

albz74 [ Legend ]

MGS4 - Uwaga uwaga, pojawił się pierwszy screen z Lipska :)

23.08.2006
12:42
[32]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Kto zna niemiecki !? :)

"Jak dlugo moje ciało jeszcze wytrzyma" ? nie znam niemieckiego ;d ale korzystając ze słownika coś takiego mi wyszło :/ może by ktoś sprawdził :)

oj żeby to nie była inna wersja ostatniego trailera w dodatku wyłącznie po niemiecku :/

23.08.2006
12:58
smile
[33]

MatiRonaLDo75 [ LO GANGSTA ]

no...no...no..PES3 ....CHYBA SIĘ ROZMAŻYŁEM..hehe

23.08.2006
14:43
[34]

albz74 [ Legend ]

MGS4 z Lipska:


Jeszcze nie widziałem :)

23.08.2006
15:11
smile
[35]

CHESTER80 [ get LOST ]

Trailer MGS4 z Lipska jest super, może nie robi takiego wrażenia jak ten 15-minutowy gigant z E3, ale akcje z Mechami po prostu powalają. O czwartym Metalu wiemy już coraz więcej, tymczasem nic nie wiemy o Resident Evil 5 i zaczyna mnie to wkurzać, czyżby prace nad grą nie była jeszcze zaczęte? Tym bardziej dziwi mnie data premiery przy pre-orderze na Amazonie - 17 November 2006. Myślę że gra wyjdzie dopiero w 2007, jeśli nie później. Czekam na targi w Tokio, obiecali że dadzą grywalne demko więc trzymam ich za słowo :)

Fajnie to wygląda, jakbyśmy się przenieśli w przyszłość :)

23.08.2006
15:46
[36]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Słaby ten trailer :( Ale widze że ustalili jużchyba date premiery :)

23.08.2006
15:52
[37]

albz74 [ Legend ]

mi wersja wmv się ucina w połowie, ale do tego miejsca co idzie - super. Wg źródła, zrobiony na ostatniej wersji dev-kita i pokazuje postęp zrobiony od E3.

chester - spójrz parę postów w górze- nie będzie grywalnej wersji naTGS, przynajmniej na ten moment.....

23.08.2006
21:40
smile
[38]

albz74 [ Legend ]

Ok, dosyć żartów. Nowe screeny z Assassin's Creed :







23.08.2006
21:52
smile
[39]

maciek_ssi [ 2097 ]

 

23.08.2006
21:53
smile
[40]

albz74 [ Legend ]

Zapomniałeś wpisać tekst :P

23.08.2006
22:05
smile
[41]

maciek_ssi [ 2097 ]

Wpisałem - Alt+0255. ;-)
Nie no, screeny miażdzą. Liczę na jakiś nowy trailer w najbliższych dniach.

23.08.2006
22:08
smile
[42]

albz74 [ Legend ]

Ciekawe czy ta gra się zmieści na jednym DVD

23.08.2006
22:12
smile
[43]

maciek_ssi [ 2097 ]

Oj, tam. Znów coś sugerujesz.

23.08.2006
22:13
[44]

albz74 [ Legend ]

Ok ok :) Daję na luz. W każdym razie, 'leweracyjnie' się zapowiada :) tylko czekać TGS, bo w Leipzigu żadnych wielkich newsów nie będzie już raczej.

23.08.2006
23:39
[45]

Różany krzyż [ Konsul ]

No gra ma być także na PC oraz 360 więc z ilością DVD nie mogą przesadzić, chociaż nawet 7 DVD dla wersji PC to w sumie w najbliższym czasie będzie to standard tak jak kiedyś gry po 6 CD.

24.08.2006
01:08
smile
[46]

Floone [ Generaďż˝ ]

Trailer niczego sobie ;)

24.08.2006
09:31
[47]

albz74 [ Legend ]

Trailer HD z UT2007

A tu SD


Dziwaczne źródło, ale jak widać, teamxbox uznał że wszystkie gry ogłoszone na razie tylko na PS3 wyjdą na X360

24.08.2006
15:43
[48]

albz74 [ Legend ]

Badania naukowe wspomagane PS3:


Projekt podobny do Seti@home, w tym przypadku konsolka symuluje zachowanie protein. Każdy będzie mógł ściągnąć sobie klienta i w wspomóc badania naukowe :)

24.08.2006
15:51
[49]

Logadin [ People Can Fly ]

Wczoraj oglądałem nowe filmiki z UL3 - niestety wizualnie straszna kupa, a już do premiery bliziutko :( A liczyłem, że jednak z Untolda coś wyciągną (chociaż ta gra właściwie wcześniej też dobra nie byla to i nie oczekiwałem cudów)

24.08.2006
15:58
[50]

albz74 [ Legend ]

Jakiś progres wizualny był, ale to jeden z ostatnich developerów których można podejrzewać o świetną grafikę - wystarczy spojrzeć na ich tytuły z PS2 . Mnie zainteresował sposób wykorzystania SPU do obliczeń wody i ubrań.

29.08.2006
09:12
[51]

albz74 [ Legend ]

Witojcie- dzisiaj preview Resistance:

Z ciekawostek- planowane jest 1080p i dźwięk 7.1 . Multiplayer na 40 osób. Wypas :)


Z ploteczek jakie wyczytałem na forach - choć zaczynają się również pojawiać newsy na 'szanowanych' sajtach pokroju Inquirer - RSX ma obniżone taktowanie - z 550 MHz do 500 MHz, pamięć z 700 do 650 MHz. Zapewne dlatego po E3 2005 częstotliwość taktowania została zdjęta ze specyfikacji - niefajny to news jeżeli się potwierdzi, choć to nie koniec świata , jak się patrzy na Assassin's Creed czy Heavenly Sword (zapomniałbym o MGS :) )

29.08.2006
09:16
[52]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

(zapomniałbym o MGS :) )

O najlepszej grze zapominać !? Nieładnie ;)

29.08.2006
09:27
[53]

albz74 [ Legend ]

cóż, 'ajm sory' :) Na razie śledzę wątki o downgrade RSX- najwyraźniej śmierdzące jajo, wątek do któego linkował cały internet na e-mpire zamknięty, bo chyba ktoś się boi stracić robotę za gadulstwo.

29.08.2006
10:01
[54]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

I jeszcze coś nieciekawego:

Bernd Diemer - senior game designer of Crytek. Wypowiedź na GC na temat gry Crisis na konsole nowej generacji. A właściwie dlaczego nie powstaje.

“next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power” to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis.

29.08.2006
10:05
[55]

albz74 [ Legend ]

Czytałem , ale z wywiadu wynika że DX10 zdejmuje największe ograniczenie w API - liczbę obiektów wyświetlanych naraz. Developer Heavenly Sword , zapytany w wywiadzie o to ograniczenie powiedział, że poziom graficzny Crysis jest do osiągnięcia.

29.08.2006
13:39
[56]

albz74 [ Legend ]

Krótki pokaz wersji PS3 jaka pójdzie do sklepów:

Soulcatcher - Tobie dedykuję :)

29.08.2006
16:49
[57]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Jak ktoś lubi tę serię to na pewno się ucieszy:

29.08.2006
21:05
smile
[58]

albz74 [ Legend ]

Bardzo dobry i bardzo obszerny wywiad z programistą Ubisoftu Mike Actonem nt. Cella i PS3:


Okazuje się że Ubi założyło osobną grupę do rozpoznania nowej maszyny, po to by zrozumieć architekturę i wykorzystać potencjał procesora. Zgodnie z tym co wiadomo, Mike Acton poleca przyszłym programistom PS3 zapomnienie wszystkiego co się nauczyli i podejście na nowo - naczelna zasada 'data first, code second' . Polecam wszystkim z zacięciem programistycznym :)

30.08.2006
16:59
smile
[59]

albz74 [ Legend ]

Parę nowych ujęć MGS4 z lipskiego trailera . Ciekawe rzeczy widać których nie zauważyłem w ruchu: spójrzcie na szal tego pana w turbanie 92. zdjęcie z lewej), i na sposób w jaki rozrywa się opona (4. zdjęcie z lewej)

30.08.2006
17:05
[60]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

albz74 >> ta opona zaciekawiła mnie gdy pierwszy raz widziałem trailer :) robi wrazenie

01.09.2006
19:11
[61]

albz74 [ Legend ]

Bardzo ciekawy newsik, dotyczący zarówno PS3 jak i PSP:


The interview then shifted to linking up the PS3 and PSP. "It's possible to have distribution of video imagery from the PS3 to PSP," said Kawanishi. "In other words, images that are rendered on the PS3 will be sent to the PSP via wireless LAN. If the PS3 is something like a home server that's placed in the center of your home, the PSP is an information terminal that you carry with you."

According to Nikkei, Kawanishi was referring to 3D imagery that's rendered on the PS3 and viewed on the PSP. Is he talking about actual gameplay? That's the big question. IGN will chime in here with the opinion that we wouldn't want to play a high-speed fighting game rendered on the PS3 but running on the PSP, as every button press would suffer from network lag. A slow RPG or strategy game? That's another story!

"PS3 video can be viewed as is on the PSP, so the PSP becomes like a Virtual PS3," continued Kawanishi's explanation. Kawanishi then credited the PS3's Cell CPU with allowing for this unexpected connectivity. "The power of the Cell will be put to use. If you don't have this much power, this cannot be realized."


Bardzo ciekawa koncepcja - granie na PSP w tytułu z PS3, jeżeli obie są podłączone do sieci ? :)

02.09.2006
15:28
[62]

Logadin [ People Can Fly ]

No i konsola staj się droższa o ~30$.
Wczoraj podano, że konsola nie będzie wyposażona w kabel HDMI.
Oby to była ostatnia niespodzianka na minus przed premierą :)

02.09.2006
17:10
smile
[63]

albz74 [ Legend ]

Logadin - No i konsola staj się droższa o ~30$.

Albo ~10$ albo ~100$ - zależy jaki kabel kupisz :)

Znalezione na IGN - wywiad z twórcami Fight Night 3


Oraz screeny - ta gra wygląda teraz lepiej niż demo z E3 2005


02.09.2006
17:20
smile
[64]

Różany krzyż [ Konsul ]

Ooooooooooooo fotorealizm.

05.09.2006
23:10
[65]

Solusar [ Konsul ]

Nie wiem dlaczego dzisiaj nikt na GOL-u o tym nie napisał, ale właśnie ruszyła oficjalna, europejska strona:



BTW: potwierdziło się hasło "This is living" :)

06.09.2006
00:14
smile
[66]

albz74 [ Legend ]

Solusar - bo ważniejszy jest news że w zestawie z PS3 nie będzie kabla HDMI :)

06.09.2006
13:02
[67]

albz74 [ Legend ]

Po ciosie jaki otrzymalismy od Sony (premiera 03/2007 ) - nowe wieści nt. DMC4

- The main character is Nero Angelo, not Dante.
- The gameplay systems will be similar to the games before this
- Takes place after DMC1
- 60fps
- Besides guns and swords you also use Nero's right arm to pull off devil actions with the "Devil Bringer", its an ability that the PS2 could not handle
- The TGS demo is playable with Nero Angelo


Link do zdjęć- miłej lektury po koreańsku :)

07.09.2006
10:34
[68]

albz74 [ Legend ]

Oficjalne stanowisko SCEA odnośnie opóźnień:


W skrócie:
1. W dniu 1 w sklepach pojawi się 400 tys sztuk dla Ameryki Pn i 100 tys sztuk dla Japonii. Dla Ameryki ta liczba jest trochę poniżej poziomu premiery PS2 i wyżej niż podczas premiery X360. Do końca roku Ameryka powinna dostać 1-1.2 miliona sztuk i to jest 2x więcej niż sprzedano X360 w tym samym okresie zeszłego roku (dane TRST).
2. Głównym powodem opóźnienia jest ilość dostępnych diod do niebieskiego lasera. W miarę upływu czasu uzyski tego komponentu będą rosły i na razie 6 milionów konsol do marca 2007 jest do osiągnięcia.
3. Opóźnienie dla terytoriów PAL na pewno nie wpłynie na umocnienie wizerunku firmy, jednak przedstawiciel Sony jest pewny że sprzedadzą wszystko co wyprodukują na każdym rynku


Cóż, odnośnie pkt 3 nie byłbym taki pewny, widząc ile osób które chciało kupić PS3 decyduje się na inne warianty :) Niemniej ekonomia zabija wszystko, i jak patrzą na wyniki sprzedaży X360, PS2 oraz jak 9-miesięczne opóźnienie PSP dla Europy wpłynęło na sprzedaż tej konsolki - Sony idzie tam gdzie ma najwięcej do ugrania albo stracenia czyli Ameryka. Czyli Blu-Ray - chcą w 2 miesiące zabić Toshibę i HD-DVD kosztem graczy w Europie, najwyraźniej...

07.09.2006
13:42
smile
[69]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]



Anonimowy developer oświadczył w wywiadzie dla kikizo że osiągnięcie dobrego frame rejtu w 1080p będzie prawie niemożliwe.

Jedyną grą śmigającą w tej chwili w 1080p jest gt4 (z oczywistych względów - port z ps2)
--
Kolejny as w rękawie ej.ke.ej bajka sony odchodzi w zapomnienie?

Poczekamy,zobaczymy ;D

07.09.2006
13:54
[70]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Z cyklu plotki, ploteczki...

W czeluściach netu wyczytałem, że Sony usilnie namawia Capcom, aby "Dead Rising 2" powstało na konsolę Sony. Na dodatek na wyłączność.

07.09.2006
13:56
[71]

albz74 [ Legend ]

myślę że musisz poczekać. Wiadomo, że większość gier będzie w 720p ale z tego co wiem nigdy nikt nie powiedział że wszystkie gry będą w 1080p, to raczej wszystkich zatkało że w ogóle mogą być gry w takiej rozdzielczości.
Resistance celuje w 1080p, Lair to samo, War Devil ma silnik napisany na 1080p więc inaczej nie będzie, a w ogóle to nie ma ani jednej gotowej gry więc co ma śmigać w 1080p ?

07.09.2006
14:00
[72]

Różany krzyż [ Konsul ]

Wiecie takie rozdzielczości się i tak nie będą w sumie sprawdzać, powyżej 1600x1200 nie widać praktycznie różnicy. Zresztą wiadomo że lepiej poświęcić wydajność na lepszą grafike niż na większą rozdzielczość.

07.09.2006
14:05
[73]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Różany krzyż - czy nie widać róznicy to akurat zależy od przekątnej tv.

07.09.2006
14:23
[74]

dr_zoidberg [ Chor��y ]

Taking advantage of Sony's announcement of the PS3 console's delay in PAL regions, Microsoft has blamed the PS3's delay on 'unproven technology' that Sony has promised to gamers. They also said the inevitable and claimed that Sony have 'backed away' from it's commitment to a global launch for the PS3.

Xbox UK boss Neil Thompson said "We know how challenging it is to pull off a global launch, so it's not surprising that Sony has backed away from their previously announced launch plan, due to the unproven technology they are trying to pack in to their console," jumping on the bandwagon to turn Sony's decision against them.

Last year, Microsoft launched their Xbox 360 console in Europe, Japan and North America all at the same time, a feat which Sony cannot quite manage due to complications with the PS3's revolutionary technology. Microsoft and Nintendo now face one less competitor in the run up to Christmas 2006.

"Europe remains a priority for us. That is why gamers have been able to experience Xbox 360 from day one, and why we're confident we're going to have a great Christmas - regardless of what competitors are or are not in the market," Mr Thompson stated.





przyjemniaczki z m$:) ale jakby się nie złościć, im się przynajmniej udało zrobic 'worldwide launch'... co prawda przynajmniej europejska premiera wyglądała jak kabaret, ale była i przynajmniej część ludzi otrzymała swoje pudło... a soniak zawalił na całej linii. żeby na dwa miesiące przed planowana premierą nagle się zorientowali, że nie wydolą... amatorszczyzna. dobrze że ps3 kupuję dla gier a nie dla firmy:)

07.09.2006
20:42
smile
[75]

albz74 [ Legend ]

Nie wiem, czy to kogoś w tej chwili może zadowolić, ale są znane ilości konsol które Sony planuje na premierę w Europie:


stronka tłumaczona automatycznie z japońskiego więc mogą być nieścisłości, ale:

Blue-violet laser semiconductors installed in other Sony products were produced in a single reactor while for PS3 they had to use multiple reactors at the same time to process millions for the shipment target. As for buying laser semiconductors from other companies, it was not possible since others still can't handle mass production of these chips. The mass production of PS3 was delayed from early Septmeber to late September.

The US market is prioritized as Thanksgiving is in November. From late September, mass-produced PS3 will be shipped by boats to the US and the last batches will be by air. Since PS3 will be manufactured in Japan and China they can secure the assignment for Japan later than for the US.

As for Europe, PS3 shipped by boats in late January will reach there in early March. However, for the launch day, 1 million PS3 are secured for EU. They plan to ship 1.5 million PS3 to EU in March.

The initial target, 6 million PS3 till March 2007, is unchanged. Their internal target was 7.5 million and they plan to increase the output per month to 1.2 million.

Other parts are apparently in good yield. Cell has almost too good yield and they have 3 million of them. RSX, the 90nm southbridge chip, the RF controller chip for Blu-ray called "Savanna" are in good yield too.

Czyli - konsol w Europie na starcie powinno być 1 milion, czyli (dzięki TzymischePL za info nt. X360) ponad 3x więcej niż X360. A w marcu wjedzie kolejne 1,5 miliona.

Jeżeli chodzi o inne komponenty to uzyski są wysokie, 3 miliony Celli czeka na instalację, RSX i chip obsługujący Blu-Ray Savanna - też są w wystarczających ilościach.

To w połączeniu z dopracowanymi tytułami powinno dać najlepszy launch konsoli w Europie, oby nie było więcej opóźnień bo nie wiem jak Wy ale moje nerwy tego nie zniosą :)

07.09.2006
20:48
[76]

Logadin [ People Can Fly ]

"Czyli - konsol w Europie na starcie powinno być 1 milion, czyli (dzięki TzymischePL za info nt. X360)"

Niom jedynie PS3 by tego dokonać musiało posunąć się do PRZESUNIĘCIA premiery ;)

07.09.2006
20:59
[77]

albz74 [ Legend ]

:) Logadin - pozwolę sobie zwrócić Twoją uwagę na fakt że w USA w pierwszych 6 tygodniach konsol będzie 2x więcej niż podczas premiery X360. Więc mogli zrobić to samo co MS- 'globalny' launch z brakami wszędzie. Taki trade-off.

07.09.2006
21:16
[78]

Logadin [ People Can Fly ]

albz74 - jedni na premierze mieli przymało konsol, drudzy ją przełożyli :)
Z dwojga złego wolę to pierwsze wyjście bo jest jakaś szansa, że będę w grupie szczęśliwców, która się na konsole załapie :D

EDIT : 2x więcej aż? A nie o 1/4 ? Coś tam z waszej dyskusji z 3PL wyczytałem, że PS3 ma być 400k, a XB360 było 300k - czy to o czymś innym było ?

07.09.2006
21:20
[79]

albz74 [ Legend ]

Logadin - 400k w USA na dzień 1. A do końca kalendarzowego roku 1-1.2 miliona. 2x więcej niż X360. Spójrz na IGN na wywiad z nowym człowiekiem od PR w SCEA. 300k X360 to było dla EU - na parę pierwszych miesięcy.

Ja też bym wolał mieć konsolę w listopadzie, ale mam jakieś wewnętrzne opory przed rev.01

08.09.2006
09:18
[80]

albz74 [ Legend ]

Nowe ujęcia z Motorstorm prezentowane na stronce Famitsu - małe ale zawsze coś.


Jeden screen na zachętę :)

08.09.2006
09:18
smile
[81]

albz74 [ Legend ]

albo dwa :)

08.09.2006
09:20
[82]

albz74 [ Legend ]

Ten jest dobry - stage diving is cool :)

08.09.2006
09:22
[83]

albz74 [ Legend ]

Afrika. Dla przypomnienia - symulator sawanny :) czyli wirtualne safari.

08.09.2006
10:10
[84]

albz74 [ Legend ]

Eksluzywny trailer HD MGS4 pokazywany w Lipsku -

08.09.2006
10:17
smile
[85]

albz74 [ Legend ]

Właściciel Insomniac (Resistance) założył blog IGN- polecam .


Ciekawy fragment:
The second topic that has been surfacing a lot lately is our support of Blu-ray as a medium. Yes it is true - we are currently using more than 20 gigs. And yes, we do compress our level data. The fact that we store so much on disc is actually not that surprising when you look at the numbers. Consider that even with compression, each of our “levels” (or loaded areas) has more than 300 megs of unique data. And keep in mind that we’re also streaming data during level playthroughs. It doesn't take too much level data before you've gone past what can be stored on a dual-layer DVD. And between single player and multiplayer we have a lot of level data (over 40 different large loaded areas) – yes, more than will fit on a dual layer DVD.

We also include a lot of data in the form of game movies in both HD and PAL formats, high quality audio streams for all supported languages and some of those Insomniac “extras” that our fans have come to expect.

I realize that some people will still be skeptical unless we provide an actual layout of the disc. But for now I wanted to give you some better info.


Kompresowane dane a pomimo tego 20 gb - no i co powiecie teraz :)

08.09.2006
13:28
smile
[86]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

Coo się staOo Lajarowi?



Czyżby miejsca na blurayu nie starczyło?

08.09.2006
13:32
[87]

reksio [ Q u e e r ]

Co do MGS4 trailer z GC. metalgear.pl zawiera świetną jakość (drugi news).

Ach, zbliza sie kolos. Szkoda, ze w marcu, ale przecież jezeli nawet wyjdzie w Japoni, to i tak wszystko ruszy, caly ten nextgenowy humor i atmosfera. Czekajmy.

08.09.2006
13:38
[88]

albz74 [ Legend ]

pablo - temat szeroko komentowany na większości forów w necie. Myślę, że to WIP, bo są sceny z walki naziemnej a to zostało potwierdzone parę dni temu dopiero. A screen w prawym górnym rogu pochodzi z pocz. tego roku i został potwierdzony jako pochodzący z gry, więc pierwszy screen to jakaś totalna pomyłka.

08.09.2006
13:40
[89]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

MStorm -
Heavenly Sword (tu ok) -

08.09.2006
13:43
[90]

albz74 [ Legend ]

MS- powoli zbliżają się do target rendera

08.09.2006
13:46
[91]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

Raczej mocno zblurowali skriny żeby ukryć aliasing :/

08.09.2006
13:51
[92]

albz74 [ Legend ]

To ciągle jest WIP - ja patrzę na to w kategoriach postępu od buildu z E3 2006 i wcześniejszych.

08.09.2006
16:05
[93]

reksio [ Q u e e r ]

Do założycieli wątku - postarajcie się, by następna część w tytule prócz Playstation 3 miała skrót PS3 - więcej ludzi odnajdzie ją w wyszukiwarce.

08.09.2006
20:39
[94]

albz74 [ Legend ]

Info z dzisiaj - na TGS będzie grywalna wersja DMC4:

The biggest game in the company's booth is likely to be Devil May Cry 4 for the PS3. But if you're attending TGS, be prepared to wait. Capcom is making just 12 demo units available. Given the lines that tend to accompany Devil May Cry games at TGS, we'll be lining up early for this one.

Ani słowa o RE5

09.09.2006
19:34
[95]

reksio [ Q u e e r ]

Grywalna wersja gry? Tylko nie mów, że na dodatek na konsoli PS3 z padami. Powiedz, że nie na dev-kit, a zacznę świętować ;]

09.09.2006
20:35
[96]

albz74 [ Legend ]

reksio - a co Ty mnie pytasz :) grywalna to grywalna :) Premiera w krajach 1. świata już za 2 miesiące więc mogliby w końcu mieć te konsole :)

09.09.2006
21:21
[97]

albz74 [ Legend ]

Resistance - preview video

Film 10 minut, trochę waży ale warto. Wizyta w siedzibie Insomniac, przeplatana rozmowami z dziennikarzami i ujęciami z Resistance. Można zobaczyć jak ludzie tam pracują (prawie przy każdym biurku zapas Powerade na 2 lata :) - ci goście jak siądą do kompa to nie wstają przez tydzień :D ) , jak wygląda final dev-kit PS3 (niewiele większy od konsoli, oceniając w porównaniu do wielkości pada) no i zobaczyć m. in jak wygląda tryb co-op na split screen i trochę nowych leveli których do tej pory raczej nie było z wyjątkiem pojedynczych fotek)

11.09.2006
16:23
[98]

albz74 [ Legend ]

Aloha !! Po kiepskim zeszłym tygodniu (opóźnienie premiery w Europie) - lepsze wieści.
Na 1up jest tydzień Ridge Racer 7 :


Codziennie inny artykuł. Wyjątki z dzisiejszego artykułu:

- gra w tym momencie chodzi zarówno w 1080p jak i 720p :P

- 14 aut w wyścigach online, jeżeli zostawi się włączoną konsolę, wyniki innych graczy ze świata przewijają się w pasku u dołu ekranu. Około 8-9 różnych rankingów osiągnięć, od żółtodzioba począwszy.

- wszystko będzie śmigać w 60fps

- tuning aut 375 000 kombinacji , do uzyskania z 7150 części

Itp. itd. :)


11.09.2006
16:51
[99]

Różany krzyż [ Konsul ]

Czy to wazne czy gra będzie śmigać w 30 czy 60 fpsach ?? Chyba nie.

11.09.2006
16:57
[100]

albz74 [ Legend ]

Różany krzyż - dla wyścigówki ważne. 30 fps to 30 odczytów z kontrolera. 60 fps - 60. Jednym słowem - odczujesz szybszą odpowiedź na Twoje reakcje w grze, sterowanie będzie bardziej precyzyjne. Dla oka różnica będzie może mniejsza, ale też ją widać.

11.09.2006
17:31
[101]

Ellanel [ Astral Traveler ]

A ja mam takie jedno pytanko. Skoro nie mam telewizora z HD tylko zwykły 30 calowy to mogą występować jakieś problemy z wyświetlaniem obrazu na nim? Nie znam się na technologi High Definition więc pytam. :) Nie wiem czy dobrze pamiętam ale ostatnio w jakieś grze nie było widać tekstu na zwykłym TV na Xbox360 czy mi się zdawało(było o tym na GOL-u).
Dzięki z góry za odpowiedź.

11.09.2006
20:57
[102]

albz74 [ Legend ]

Ellanel - to wszystko zależy :) Jeżeli chodzi o samą konsolę, to pozwoli Ci na wyświetlenie obrazu nawet 1080p na telewizorze jaki masz. Odbędzie się to w ten sposób, że wewnętrzny układ skalujący zmniejszy rozdzielczość do takiej, jaką ustawisz w preferencjach (a więc akceptowanej przez Twój TV). Oczywiście takie skalowanie, ponieważ automatyczne, spowoduje pewne zniekształcenia.
To się właśnie stało z Dead Rising na X360 - programiści (a raczej graficy i testerzy) najwyraźniej nie zadali sobie trudu, jak będzie wyglądać obraz zeskalowany w dół i taki masz efekt.

Oczywiście tak nie musi być- przykładem gry na PC, gdzie do ustawień low/medium/high często przygotowane są osobne zestawy tekstur itp.
No, ale to właśnie zależy czy tak zostanie napisana gra :) Z tego co wiem, np Resistance ma przygotowane osobno pliki video do różnych rozdzielczości.

11.09.2006
21:03
[103]

Ellanel [ Astral Traveler ]

albz74->Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, czyli, krótko mówiąc jak kupię PS3 i podłącze do TV bez HD to nie rozwalę domu w szale złości i nie kzykne: "Kurde muszę kupić TV z HDready?"
Nie jestem wizualizofilem ani audiofilem, mnie wsytarczy odbiór jak z mojej starej PS2. A kiedyś pomyśli się o TV z HD :)
Nie znam się na tej technologii ale czy dobrze zrozumiałem, jakoś odbioru na zwykłym TV będzie zależeć od programistów? ;)


11.09.2006
21:35
[104]

albz74 [ Legend ]

ellanel - telewizor nie wybuchnie ale sporo detali stracisz, nie ma co kryć. Na pewno jak zobaczysz, co Twoja PS3 wyrabia z HDTV to zakrzykniesz "Kurde muszę kupić TV z HDReady" - teksturki itp :)
Ale oświetlenie, ogólne wrażenie nie zniknie. Będzie git :)
A na to że programiści będą się przykładać do jakości na telewizorach SD bym zbytnio nie liczył, to ma być noa generacja i ma kopać tyłki na HDTV

12.09.2006
20:38
[105]

albz74 [ Legend ]

Xfire dla PS3 ?



By incorporating an existing service into their own PlayStation Network Platform (PNP), Sony hopes to circumvent existing problems in the console space that Microsoft has had to sort out and in using Xfire -- a company with an established messaging, matchmaking and gaming client -- Sony hopes to narrow the four-year gap in online gaming services that Microsoft currently enjoys (Xfire has been around since 2002).

In a transcript of Viacom's Q2 earning's report conference call a deal between Sony and Xfire was revealed:

Importantly, Xfire just signed a deal with Sony to create a version of their platform for the new PS3, which will now enable Xfire to extend its reach further into the huge console gaming market.
Although Sony and Xfire offered no further comments or details about the PS3 and Xfire connection, neither company denied the connection.

Testing of the Xfire client for PS3 appears to already be underway, with PS3-exclusive launch title Untold Legends: Dark Kingdom appearing in the supported software list on the PC Xfire client's .ini file.


Po cichutku, pomalutku. Jeżeli to się potwierdzi, to będzie część serwisu odpowiedzialna za obsługę grania sieciowego. Nie wiem jak to się ma do informacji o Gamespy i IGN zamieszanych w prace nad Playstation Network.

Wg mnie dobry ruch, sam mam Xfire i używam na PC.

12.09.2006
21:05
smile
[106]

Różany krzyż [ Konsul ]

albz74 >> jeżeli jesteś tak dobry i zbierasz newsy o PS3 to jeżeli jesteś tak miły to weź dla zielonych ludzi nie obeznanych z językiem tłumacz te newsy, inaczej powtarzanie newsów niema po prostu sensu. To bym uważał za dobry pomysł jeżeli będziesz je tłumaczył, w innym wypadku to niema głębszego sensu bo każdy kto korzysta z tego wątek ma internet i prowdopodobnie potrafi obsługiwać go.

12.09.2006
21:29
[107]

albz74 [ Legend ]

Różany Krzyż - ok rozumiem, ale pamiętaj - warto się uczyć języków to raz, poza tym są internetowe tłumacze stron, nawet polski się załapuje :)

No, ale na specjalne życzenie - najważniejsze punkty z newsa.
W raporcie dla inwestorów firmy Viacom (znana z m. in produkcji filmowych) zostało zapisane że Xfire podpisało umowę z Sony na stworzenie klienta Xfire na PS3 co pozwoli wejść temu programowi na ogromny rynek konsolowy. Obie firmy odmówiły komentarza ale nie zaprzeczyły że takie prace są prowadzone.

W międzyczasie testowanie wersji Xfire na PS3 się chyba zaczęło, bo gra dostępna tylko na PS3 , która ma zostać wydana równo z premierą konsoli - Untold Legends: Dark Kingdom, pojawia się na liście wspieranych gier w pliku .ini - i to w wersji pecetowej Xfire :)

Voila, the news :)

13.09.2006
09:22
[108]

albz74 [ Legend ]

Nowe zdjątka Resistance + preview.



Wygląda lepiej każdego dnia :)

13.09.2006
10:04
[109]

albz74 [ Legend ]

Nowe screeny z Lair:

13.09.2006
10:07
[110]

albz74 [ Legend ]

i jeszcze jeden:

14.09.2006
10:21
[111]

albz74 [ Legend ]

Uwaga uwaga !! Przygotujcie się na opad szczeny! Pierwsze screeny z Burnouta 5 na PS - skany z artykułu. Poczytajcie co tam piszą, w poprzednich grach serii samochody składały się z 12 części, na PS3 będzie to 80 części, z których każda przy zderzeniu może się zachować w inny sposób, dzięki czemu w czasie kolizji samochód może np. zostać przecięty na pół, albo dach może zostać zerwany i odrzucony od pojazdu. I tak jak na PS2 zespół musiał szukać kompromisów, jeżeli chciał mieć lepszą grafikę, to kosztem muzyki, jeżeli tempo miało być szybsze, to liczba obiektów na ekranie mniejsza. Teraz, dzięki Cellowi każda z działek dostanie tyle atencji ile zechcą deweloperzy, np. na PS2 dźwięk był realizowany na 32 głosach/ścieżkach, teraz na 1000.

Na zachętę jedna strona, z animacją zderzenia. Wpadjcie czym prędzej, jest tam też parę ekranów z Army of Two.

15.09.2006
09:29
[112]

albz74 [ Legend ]

PS3 przetestowana i zaakceptowana przez FCC- w załączeniu testy:

15.09.2006
11:17
smile
[113]

kowalskam [ Senator ]

Czy wiadomo mniej więcej kiedy ma się ukazać B5?
oraz czy na X360 i PS3 wyjdzie w tym samym czasie?

15.09.2006
11:21
[114]

albz74 [ Legend ]

kowalskam - sprawdź stronkę Criterionów, ja nie wiem, ponieważ interesuję się tylko wersją na PS3 :)

15.09.2006
11:23
[115]

foxx [ lisek ]

Skany z artykulu o B5, w miare dobra jakosc:










kowalskam -> 2007, (PS3 i X-Box 360)

15.09.2006
11:37
[116]

kowalskam [ Senator ]

foxx-> dzięki
szkoda, że nie wiadomo dokładniej

albz74-> domyślam sie ale to było głupie pytanie,
znając EA odpowiedź brzmi raczej tak :)

15.09.2006
11:41
smile
[117]

albz74 [ Legend ]

znając EA można się tego domyślać :) Obejrzyj skany, to te same które ja podałem choć byłem zbyt leniwy żeby linki bezp. załączyć.

Pierwszy film z trybu 1 osoby w FN3 na PS3:

na splitscreenie, śmiesznie wyglądają te rękawice, ale rewelacyjnie zakłócone widzenie boksera który obrywa od Muhhamada Ali :)

15.09.2006
11:45
smile
[118]

kowalskam [ Senator ]

tak naprawdę co do FN3 na PS3 to mieli tyle czasu na poprawki, że to mogło by się już nazywać Fight Night 3,5

15.09.2006
12:09
smile
[119]

kowalskam [ Senator ]

a biorąc pod uwagę, filik z IGN gameplay'u
to nazwałbym to najwyżej Fight Night 3.1 ...

15.09.2006
12:41
[120]

albz74 [ Legend ]

kowalskam - czysta zazdrość przez Ciebie przemawia :) nowy tryb zapewne wziął się z czasu jaki mają Elektronicy na wydanie tej wersji. No a reszta bierze się z technologicznej różnicy między konsolami :P

15.09.2006
17:50
[121]

albz74 [ Legend ]

Prędkość Cella potwierdzona - 3,2 GHz - myślę że to niektórym uświadomi jak wiarygodne są 'źródła' Inquirera i Kotaku.

16.09.2006
07:06
[122]

albz74 [ Legend ]

Nowe screeny z Fatal Inertia - skok jakościowy od E3 2006 jest ogromny

16.09.2006
07:28
[123]

albz74 [ Legend ]

Virtua Fighter na pokazie Segi- jak twierdzą w 1up - 'Arcade perfect' :)

Fajne mają arcade sticki, tak się powinno grać w mordobicia :)

16.09.2006
14:16
smile
[124]

albz74 [ Legend ]

Aloha, ten newsik powinien się pojawić wcześniej, z pokazem VF5 ale że był po koreańsku, poczekałem na wersję dla ludzi, czyli po holendersku :) :) :) :) :) :



Podsumowanie po polsku:
- Wersja na PS3 będzie chodzić w 1080p
- Wersja na X360 pozostanie w 720p
- Gra powinna być sklepach w marcu 2007
- Grywalne demo na TGS
- VT3 wygląda lepiej na PS3, nawet w 720p.

Mam nadzieję, że ktoś to dobrze przetłumaczył z koreańskiego :) Aha, no i zdjęcie z trybu 1080p

i jeszcze jeden


I dwa w 720p :

16.09.2006
18:59
[125]

Solusar [ Konsul ]

Najnowsze (prawdopodobnie) screenshoty z Devil May Cry 4:

16.09.2006
21:50
[126]

albz74 [ Legend ]

Mapa stoisk na TGS - jak ktoś na forum IGN określił Sony Game Show :)

Największe stoisko na targach ma Sony, obok niego w jednym miejscu Squenix, Namco, Konami, Capcom - doborowe towarzystwo :)

No i calkowity brak Nintendo.

16.09.2006
22:26
[127]

reksio [ Q u e e r ]

Solusar-> Kurcze, jakieś takie nijakie te screenshoty. Nie powinni ich pokazywac.

albz74-> Odwalasz kawał niezłej robot. Stay playstation :]

16.09.2006
23:26
[128]

albz74 [ Legend ]

reksio - ku chwale ojczyzny :)

Nowy boxart na PS3, i nowe filmy z Resistance- HD jeżeli ktoś ma IGN insidera.



17.09.2006
15:43
smile
[129]

Solusar [ Konsul ]

reksio ---> dlatego zdecydowałem, że kupię Xboxa 360 :) a poważnie już mówiąc to przyznaję Ci rację. Może jednak dopracują jeszcze tę grę.

17.09.2006
21:22
[130]

albz74 [ Legend ]

Solusar - good luck

Hej robaczki,

No więc mamy potwierdzenie w ludzkim języku:



At its press event in Tokyo yesterday, Sega revealed, or rather boasted, that Virtua Tennis 3 runs in 1080p on the PS3. Displaying the game on slick HD sets with 1080p placards next to them, it looked absolutely glorious in high-res.

This makes Virtua Tennis 3 the second PS3 title confirmed to run in 1080p, next to Gran Turismo HD, and demonstrates that third party publishers are able to achieve what's been dubbed the holy grail of full HD on PS3. Sony has touted the PS3's ability to render 1080p images as a large benefit over the Xbox 360, which is incapable of generating them at such a resolution.


Robi się ciekawie, nie zdziwię się jak za 2 lata większość gierek na PS3 będzie chodziła w 1080p :)

W załączeniu taki mały obrazek gdyby zaraz ktoś skomentował że międyz 720p i 1080p jest mała różnica (0,9 miliona pikseli vs 2 miliony)

Dodajmy do tego jeszcze jedną małą ploteczkę- Oblivion na PS3 , i to jaki:



This brings me to BluRay, a controversial topic on this forum as of late. Remember when I was talking about the 360s disc capacity and how it fucked up Oblivion? Some of you will remember, because I got flamed pretty hard for that (OMG it still looks great, the PC version is the same, waa waa, don’t criticize my console). The Xbox totally f.....ed up Oblivion, you can look at the textures and tell where Bethesda cut corners to make it fit on the disc.

As a quick side note, Bethesda is working on a special edition of Oblivion just for PS3. We were shown some screenshots (sadly, not the actual game) and it looks like an entirely different game. Every texture is being replaced with new extremely-high resolution ones. It’s basically what Bethesda wanted to do the first time until they ran into the DVDs capacity limit. BluRay fixes that little bottleneck.

Those DVDs you love so much, they’re the reason PS3 games are going to fucking destroy anything available on the 360. 85% of the games currently in development for PS3 will not fit on a single DVD9.


Nie wiem czy to prawda, ale zdecydowałem się podać jako ciekawostkę.

17.09.2006
22:56
smile
[131]

Różany krzyż [ Konsul ]

A kto obiecał tłumaczenie newsów ??

17.09.2006
23:04
smile
[132]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Różany krzyż >> a po co ? :)

17.09.2006
23:11
[133]

albz74 [ Legend ]

Jezusicku, nie dzisiaj :) idę spać. Może jutro. Generalnie- VT chodzi w 1080p, a plotka mówi że Oblivion będzie na PS3 i wygląda jak zupełnie inna gra, z mega teksturami które Bethesda nie zmieściła na X360 ze względu na pojemność DVD. Pierwsza wiadomość jest pewna druga to ploteczka.

18.09.2006
15:28
[134]

albz74 [ Legend ]

hello,

podaję za Kotaku - tak bedą wyglądać gry PS3 na półce

18.09.2006
20:28
smile
[135]

albz74 [ Legend ]

Jak dobrzy jesteście z matmy ? A może chcecie sprawdzić swoją znajomość C ?
W załączeniu wiadomość opublikowana na stronie Prime Sense- dla niewtajemniczonych jest to firma, która rozwija dla Sony oprogramowanie do rozpoznawania położenia obiektu trtansmitowanego przez Eye Toy 2 w przestrzeni trójwymiarowej bez żadnych dodatkowych urządzeń. Muszę przyznać, że ja wymiękam :)

19.09.2006
14:55
[136]

albz74 [ Legend ]

Dla miłośników DMC4 znający angielski - super hiper mega wypasiony wątek o DMC4 z masą nowych informacji i screenów:



Jeżeli będzie zapotrzebowanie, wieczorkiem mogę przełożyć na polski.

19.09.2006
19:50
smile
[137]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]



Brrrr,ktoś w Sony ocipciał...
Po tygodniu na konsoli osiądzie 2cm warstwa kurzu która po przetarciu oszpeci ją pięknymi rysami.
Dawać białasa.

20.09.2006
00:40
smile
[138]

Solusar [ Konsul ]

albz74 ---> dzięki :) oczywiście żartowałem z tym Xboxem, chociaż z drugiej strony....:) jak na razie najbardziej mnie zniechęciła do zakupu PS3 decyzja Sony o przełożeniu premiery na marzec 2007. Cóż, zaczekam na pierwsze testy, porównania z Xboxem i podejmę decyzję ...

20.09.2006
02:08
[139]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy że obecnie i jeszcze przez najbliższy rok najlepszym wyborem jeśli chodzi o konsolę będzie x360. A to z tego względu że na PS3 w 2007 roku nie wyjdzie praktycznie nic mogącego zmusić mnie do kupna tej konsoli, czyli z tytułów które ukażą się wyłącznie na PlayStation. Za to od 2008 roku może zacząć się przewaga PS3 jak zaczną wychodzić Killzone'y i inne Metal Gear'y. Dlatego ja wstrzymuję się z zakupem i decyzję o tym który z nextgenów zamieszka w moim domu podejmę najwcześniej po wakacjach przyszłego roku. Tymczasem spadam męczyć moje PSP.

20.09.2006
08:51
[140]

albz74 [ Legend ]

Misiolo - każdy powinien wybierać sobie konsolkę pod kątem radochy jaką mu zafunduje. No i finansów. Więc nic na siłę ani na wyścigi.

Swoją drogą, na 2007 planowane są MGS4, FFXIII x2, Heavenly Sword, Lair, i jeszcze parę eksluzywnych tytułów - nie ułatwia to podjęcia decyzji ? :)

20.09.2006
11:09
[141]

albz74 [ Legend ]

Dzień dobry - myślę że to niektórych zainteresuje - NINJA GAIDEN na PS3


Ninja Gaiden Sigma (cholera wie co to ma być) - data premiery nieustalona.

oraz White Knight Tale - gra zespołu LEVEL 5- odpowiedzialnego za takie hity jak Rogue Galaxy, Dragon Quest VIII na PS2)

20.09.2006
14:49
smile
[142]

albz74 [ Legend ]

Hello !!! TGS za pasem, i to będzie -uwierzcie mi uczta dla oczu i uszu wszystkich oczekujących wieści na temat PS3 i produkcji na tę konsolę. Oto świeża wiadomość która może podnieść niektórym brwi :)



TGS Event Schedule Announced
19 Sep 2006 by finalfantasy7, MGS:TUS

MGS4 gameplay trailer with 40 minute presentation!


Kojima Productions website has recently announced their event schedule for TGS on their website.

According to what's listed on the event schedule, six HIDECHAN Radio sections are planned for each day of TGS (18 sections in total!) in conjunction with each stage event of the day. On top of that, there will be 40 minute presentations regarding MGS4 on each day of TGS, with different guest and performers for each day. Also a multiplayer tournament for MPO is planned for each day of the event.

According to the schedule the first MGS4 presentation will occur on 22nd (press & business passes only) at 2PM (Tokyo time). This is quite likely when the MGS4 trailer will make it's first appearance. Also the 6th radio section for 22nd will have Goichi Suda “51” of Grasshopper Studios as a guest. Could this possibly be in reference to the yet to be named Stage 5 event, which might finally be the official announcement of the Project 'S' Wii game Hideo Kojima and Suda 51 have been working on? Only time will tell.

Also in today’s HIDECHAN! Recording (#105, 9/19/06) Hideo Kojima confirmed that the trailer will be showing real time gameplay. During this radio section Hideo Kojima and his co-host, Yumi Kikuchi, discussed Snake's movement in the trailer and how nature and similar to cutscenes it looked when he is being controlled in gameplay.

You can also listen to bits of the audio from the new MGS4 trailer from 5:50 point of the 105 radio section (26.5 MB|MP3).




W skrócie: na TGS zaprezentowany zostanie nowy trailer pokazujący gameplay MGS4. Dodatkowo macie podanego linka do radiowej audycji, w której Hideo i jego rozmówca komentują animację ruchów Snake'a w tym trailerze, podkreślając jak naturalnie i w sposób zbliżony do animacji w trailerze porusza się Snake w samej grze.

Mniam mniam, jeszcze tylko 2 niecałe dni :)

20.09.2006
15:40
[143]

albz74 [ Legend ]

Nowe ekrany z Motorstorm :


Autko na zdjęciu wygląda jak Lancia Delta Integrale :)

20.09.2006
15:42
smile
[144]

albz74 [ Legend ]

To też jest niezłe :D

20.09.2006
22:22
[145]

albz74 [ Legend ]

Skany z Famitsu - NinjaGaiden Sigma

20.09.2006
22:22
[146]

albz74 [ Legend ]

i strona 2

20.09.2006
22:38
[147]

albz74 [ Legend ]

Ponownie z Famitsu - kurnia niezła gazetka, wszystko wiedzą jako pierwsi - na temat GT na PS3:

The latest issue of Famitsu has an interview with Kazunori Yamauchi for the new Gran Turismo on PS3.

+ They'll release 2 versions for the new Gran Turismo (they use the same "Gran Turismo HD" name of the E3 demo for the product names) for the PS3 soon. Both support online multiplayer.

+ The proper GT5 is going to hit in 2008. GT HD is meant to grow the rich network service before GT5. The online modes are based on the 4 modes in GT4:Online beta (Quick Race/Tuned Race/Private Race/Time Attack) and several other modes are added. The online will be launched worldwide at the same time.

+ Gran Turismo HD: Premium is essentially a GT5 prologue that uses the full graphics power of the PS3. (Pictures show a 3D spectator crowd, very detailed car models with interiors.) The weather changes while racing. It comes with 2 courses (both original and new, city and nature) and 30 cars including new ones. You can buy additional 30 cars and 2 courses (real circuits) later online. This version (or both GT HD, not sure) is a pure driving simulator and almost a tool. You don't get cars in in-game events, you just do whatever you want with games and courses or buy new ones via online.

+ Gran Turismo HD: Classic is what adopts the GT:HD playable demo at E3 and meant to showcase the online aspect. A race is done with about 20 cars. Apparently this version starts with no cars or courses. You download a car for 50 - 100 yen (0.43 - 0.85$) and a course for 200 - 500 yen (1.71 - 4.26$). Over 750 cars and 50 cars are available for purchase. Users can define race events freely and can hold online race events by themselves.

+ Not all cars and courses are available on the release date, they are added monthly. Some models may be a limited release for 1000 units. New playing modes and tuning parts may be available via download. It's still undecided if they allow trade among users in fear of real money trade.


W wielkim skrócie: prawdziwe GT5 wyjdzie w 2008. W międzyczasie (pamiętacie Prologi na PS2?) wyjdą aż 2 wersje GT:HD - Premium i Classic. Premium będzie korzystać z całej mocy graficznej PS3, na starcie będzie zawierać 2 tory (tylko) i 30 samochodów (tylko). Drugie tyle będzie można ściągnąć z sieci. Ta wersja w zasadzie nie jest grą, tylko czystym symulatorem, będzie można sobie pojeździć, nacieszyć oko, a pierwsze obrazki pokazują bardzo szczegółową grafikę, trójwymiarową publikę i piękne krajobrazy.

Wersja Classic będzie kontynuacją pokazanej na E3 wersji GT:HD i ma za zadanie pokazać aspekt rozgrywki sieciowej. W wyścigach będzie brało udzial ok 20 samochodów na raz. Co zabawne, ta wersja na starcie nie będzie miała żadnego samochodu :D ani toru, nic tylko engine :D Samochody i tory będą do ściągania, samochód po 0,4 - 0,9 $ czyli poniżej 3 zeta za furę, tor od 1,7 do 4,2 $ czyli poniżej 15 zeta za tor. Aut będzie 750, torów 50. Gracze bedą mogli sami definiować rozgrywkę i robić własne wyścigi (cóś jak stół w scrabble online, albo serwer w siecowych FPSach). Nie wszystkie auta będą dostępne od razu na starcie, nowe będą dodawane sukcesywnie. Być może będą 'ekskluzywne' wersje aut dostępne np tylko w 1000 sztuk. Tak samo dostępne przez download będą nowe tryby rozgrywki czy części do tuningu. Nie wiadomo, czy części będzie można wymieniać z innymi graczami, Polyphony boi się handlu za prawdziwe pieniądze.

Czyli - robi nam sie z GT prawdziwe MMO :) - do czasu wyjścia GT5 za półtora roku. I już widzę te pokłady cashu, jakie będą zgarniać za mikrotransakcje.

20.09.2006
23:19
[148]

reksio [ Q u e e r ]

W sprawie tego gameplaya MGS4 na TGS: o jasny gwint! to już dwa dni! Czy ktoś z GOL tam jedzie?!

21.09.2006
01:41
smile
[149]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

rofl

Jeżeli tak ma wyglądać free of charge online gmplay to...

<-

21.09.2006
01:52
smile
[150]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

sorry za dubel.

Pamiętacie to ->?

Its the future!
'Good things cost good money'

21.09.2006
09:05
[151]

albz74 [ Legend ]

pablo - Odróżnij content od gameplay.

Taka zresztą będzie przyszłość - pogódź się z tym :)

21.09.2006
15:48
smile
[152]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

I nadal twierdzisz że to wszystko przez m$ który zapoczątkował pobieranie opłat za content?

21.09.2006
17:52
[153]

albz74 [ Legend ]

pablo - wymyśl coś lepszego

21.09.2006
18:30
smile
[154]

albz74 [ Legend ]

pierwsze filmiki MGS4 z TGS:




21.09.2006
19:19
[155]

albz74 [ Legend ]

DMC4 z TGS -

21.09.2006
23:54
smile
[156]

albz74 [ Legend ]

Nowy trailer Motorstorm.

Oczywiście nie róbicie sobie nadziei, wygląda beznadziejnie.

22.09.2006
03:44
smile
[157]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

Strzeżcie się!
Od 20 minut KK nawija o kosmicznej technologii prawdopodobnie zintegrowanej z grafiką 4D.

22.09.2006
03:59
[158]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

Nie mogę

Poczytajcie co ten facet wygaduje:
refresh co 60sekund

22.09.2006
05:54
smile
[159]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

1320zł z vat za 20GB


Jeszcze taki krok dla USA,Eur,Aus i wizja albza nt. ilości br>hddvd zacznie się spełniać.

22.09.2006
08:24
[160]

pablo_rajski_bicz [ Konsul ]

Lajer grywalny -> ;o
RR grywalny ->
Motorsztorm grywalny ->
Dewil grywalny ->

22.09.2006
09:41
smile
[161]

albz74 [ Legend ]

Pablo - dobra robota. Ciągniemy wideło :)

22.09.2006
09:52
smile
[162]

albz74 [ Legend ]

Screeny z GT : Premium.

22.09.2006
09:53
[163]

albz74 [ Legend ]

I jeszcze jeden

22.09.2006
09:53
[164]

albz74 [ Legend ]

I jeszcze jeden. Sweet :)

22.09.2006
09:56
smile
[165]

zarith [ ]

nosz fak... ślicznie to wygląda:) widać dużą poprawę w jakości grafiki, ale jednocześnie pozostaje jakaś taka ascetyczność którą grafika gt zawsze się charakteryzowała... mi się podoba. tylko nie podoba mi się fakt, ze podobno ma to być port gt4 które od kilku miechów przechodzę...

22.09.2006
09:59
[166]

albz74 [ Legend ]

zarith - GT:HD Classic ma takim być. GT:HD Premium ma być robiony od nowa na silniku który zostanie użyty do GT5, tylko z mniejszą ilością aut i torów co jest zrozumiałe - czasu brak.

22.09.2006
10:04
[167]

albz74 [ Legend ]

Pierwsze video White Knighta - gry robionej przez twórców DQVIII

22.09.2006
10:37
smile
[168]

albz74 [ Legend ]

Procenty:
Virtua Fighter 5: 70%
Sega Golf Club: 70%
Sonic the Hedgehog 3: 75%
Armored Core 4: 80%
Coded Arms Assault: 50%
Ridge Racer 7: 100%
Gundam Target in Sight: 80%
Gran Turismo HD: 50%
Warhawk: 50%
Unknown Realm: 30%
LAIR: 35%
Motorstorm: 60%
The Eye of Judgment: 70%
Genji: 70%
Resistance: 85%
Minna no Golf 5: 30%
Heavenly Sword: 65%

Taki jest stopień zaawansowania developmentu gier jakie są pokazywane na TGS. Jeżeli Lair tak wygląda przy 35% to aż się boję pomyśleć, co będzie jak dobiją do 100%

22.09.2006
10:44
smile
[169]

albz74 [ Legend ]

pablo - dopiero zobaczyłem DMC4 . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ludzie, sprawdźcie White Knighta !!!!!!!! Level 5 rulez, styl graficzny trochę zbliżony do cell shadingu, ale jak to się wszystko rusza !!!!!!! To niesamowite, ile oni to utrzymywali w tajemnicy ?

22.09.2006
11:01
smile
[170]

albz74 [ Legend ]

2 fragmenty z wywiadu z prezesem Factor 5 - twórcą Laira, umieszczonego na IGN:

We absolutely love 1080p because of the detail that you can see. When we went up from 720 to 1080 I was blown away how much more of the artwork was visible. We started out being true 720p proponents, but since switching over to true 1080p via HDMI a few months ago I can't go back.

Lair is not upscaling or cheating to get to 1080p, we are natively running at the full 1920x1080 progressive resolution. Earlier this year we were quite skeptical if that would be possible, but the final kits really were a revelation in terms of power. Sony delivered what they promised and after a bit of tweaking we had the game up-and running. One thing that did help us was that our engine always was heavily reliant on data streaming, so the larger frame buffer memory never was an issue. By now half of our staff has 1080p monitors, and believe me, the 720 guys are jealous.

IGN: What advantage does Blu-ray afford you now? Everyone talks about how great the extra storage space is but are you actually using it for Lair?

Eggebrecht: The single level at TGS alone takes up 4 Gigabytes of data. We are using every ounce of that due to streaming of our textures. Sure you could chop them all down to tiny sizes and we would fit, but then again, it would not be the same game. In addition to all the textures and geometry, we also do have video on the disc, and all of that is in native 1080p resolution. Thanks to Blu-Ray we don't need to worry about that and can still fit the whole game on a single disk.



Cały wywiad tu:

W skrócie - jeden level z TGS zajmuje 4 GB danych. Developerzy byli przez długi czas zwolennikami trybu 720p ale jak zobaczyli, o ile więcej detali widać w 1080p, zmienili zdanie. Teraz mniej więcej połowa pracowników w biurze u nich ma monitory 1080p i Ci którzy mają 720p są zazdrośni :)

22.09.2006
13:04
[171]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Obejrzałem trochę filmików na ps3 i jak dla mnie to w tej chwili nie ma żadnego tytułu godnego uwagi. To tylko naturalnie moja opinia.
DMC4 - grafika miazga (tylko nie wiem co ma znaczyć ta rwąca animacja), ale gra zupełnie nie w moim guście.
Resistance - fpp jakich wiele, nic ciekawego. Nie wiem po co im te 20GB.
MGS4 - zawiodłem się. Beznadziejne motywy z tym chowaniem się, np do beczek, a potem turlając się rozwalanie przeciwników. Nie mówiąc już nawet o sytuacji, w której Snake czołga się pomiędzy dwiema walczącymi stronami. Nikt go nie widzi, granatami rozwala jednych, potem strzela do drugich. Co to ma być? Żenujące trochę.
Motorstorm - koło tego rendera '05 to to nawet nie leżało. Słabiutko.
Ridge Racer 7 - wygląda jak z xboxa360
Ninja Gaiden - nie wiele lepiej niż na xboxie (wyższa rozdziałka)
Lair - piękna gra, szkoda że mi się jej koncepcja w ogóle nie podoba.
Codedarms - kiszka jakaś

Może jutro pokaża coś ciekawszego.

22.09.2006
13:48
[172]

albz74 [ Legend ]

MarcinRegin- MS Defence Force w ataku :)
To naturalnie Twoja opinia i masz do niej pełne prawo jako posiadacz X360

Jestem pewny że wg Ciebie White Knight również jest kiszką dla małych dzieci, GT to render a FFXIII bezndzieja bo nic nie pokazali.

22.09.2006
14:12
smile
[173]

albz74 [ Legend ]

Heavenly Sword.

22.09.2006
14:13
[174]

albz74 [ Legend ]

Heavenly Sword bis. Spójrzcie na animację eksplozji.

22.09.2006
14:27
[175]

albz74 [ Legend ]

Afrika-

Wygląda dziwacznie co najmniej, ale momentami jakość grafiki to jest National Geographic :) Symulator Sawanny - takiej kategorii gier jeszcze nie było :)

22.09.2006
14:45
[176]

Logadin [ People Can Fly ]

Ok lets start :)

DMC4 - grafika BOSKAx3 particle, pseudo-barlog. FPS tak niski że w pewnych momentach mamy komiks :D No i strasznie małe te prezentowane lvl. Ale i tak wypasik

Lair - mało geometrii. Woda+ skały ładne ale pustki. Chociaż ma potencjał i mimo pustych przestrzeni wygląda ładnie.

Ninja Gaiden - to akurat obejrzałem po DMC4 i już wrażenia nie zrobiło :)

RR7 - oj bez rewelacji, GT zje RR na śniadanko (czekam na jakieś video z GT:HD by w pełni się porozkoszować grafiką)

Reszta download in progress...

22.09.2006
14:53
[177]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Jak zwykle wyolbrzymiasz. A co ma wspólnego np: posiadanie Xboxa360 do oceny gier na PS3? Nie raz już wspominałem, że wisi mi na jakiej platformie ukazują się gry. Liczą się one same. Faktycznie preferuję tytuły np pokroju Call Of Duty czy HL2. Mam nagle zmienić swoje upodobania i zacząć grać w Lair? Gdy te gry ukazały się także na xboxa czy pc nie interesowałyby mnie dalej.
Gry oceniam pod swoim kontem. Na razie tak wygląda sprawa z pozycjami na ps3. Jak zademonstrują np: Killzone (w pieknej oprawie) i kilka innych ciekawych fpp to będę happy.

P.S. White Knight - nie wiem co to nawet jest. FFXIII - czy beznadzieja to nie wiem, grafikę ma piękną, ale nie lubię tej serii. Na pewno kilku milionom graczy się spodoba, ale akurat mnie wsród nich nie ma. Co poradzić. Jak każdy potencjalny klient czekam na pozycje, które przykują moją uwagę, za które będę chciał zapłacić i przy których będę się dobrze bawił. Ciężko to pojąć? Mam gdzieś, że coś się nazywa MGS jak rozgrywka jest tak śmieszna. Nie jestem małym dzieckiem (wczoraj właśnie urodziła mi się córka!), żeby się wzniecać niezdrowo samą nazwą.

22.09.2006
15:15
[178]

albz74 [ Legend ]

MarcinRegin - gratulacje, mi się córka urodziła 7 miesięcy temu :) Linka do White Knighta masz w 167 poście.

Co do reszty nie warto się spierać ale pisanie o tym co pokazano na PS3 że to sama beznadzieja, to lekka przesada.

22.09.2006
16:28
[179]

albz74 [ Legend ]

ciekawa informacja nt Unreal Tournament 2007:

As part of a Q&A at the CEDEC Premium event during Tokyo Game Show 2006, Epic's Tim Sweeney has spoken forthrightly on topics including the challenges of multi-core processors and PS3's Cell chip, and Epic's plans to allow modders to make PS3-playable Unreal maps via Sony's open online protocols....

He noted that it "takes about twice the effort and development cost to develop for a multi-threaded CPU", compared to a single-core CPU. Even more than that, according to Epic's analysis, fully exploiting the PS3 Cell chip "required about 5 times as much cost and development time than single-core."...


While Sweeney seemed to be disquieted by the complexity of developing for Cell, he did praise Sony elsewhere in his keynote for an "enlightened business model" when it comes to online PS3 capabilities - one that will apparently allow Epic's users to create Unreal Tournament 2007 levels and content on the PC, and distribute them via the PlayStation 3



W skrócie - projektowanie gier na procesory wielordzeniowe wymaga około dwukrotnie większego nakładu pracy w porównaniu do jednordzeniowych proc. w przypadku Cella było to 5x. (ta praca już została zrobiona)

Model biznesowy online najwyraźniej pozwoli użytkownikom UT2007 tworzyć mapy na PC i dystrybuować je za pośrednictwem PS3

Logadin - zobacz White Knighta. Aha, ja nie mam żadnych problemów z framerate DMC4, może oglądaliśmy inne filmiki, albo ten który Ty masz jest źle skodowany. Na moim kompie Motorstorm strasznie klatkuje i zatrzymuje się czasami na 10 sek.

22.09.2006
16:38
[180]

Logadin [ People Can Fly ]

albz74 - Moto działa w miarę płynnie. DMC4 działa OK w mieście i wewnątrz tej katedry - płynny framerate. Za to walka z demonem haczy - widać, że fps jest poniżej dopuszczalnej wartości. GoW tak się nie ciął jak ten akurat lvl DMC4.

WK - własnie ściągam - nie wiem tylko czy to u mnie czy u wszystkich tak wolno leci? (15kb/s).

EDIT - ależ AFRIKA jest piękna :>

22.09.2006
16:39
[181]

albz74 [ Legend ]

Z serii 'I Ty możesz zostać Kubicą' -

Spójrzcie jak w połowie mniej więcej od bolidu odrywa się koło i odbija od asfaltu - fizyka, fizyka, fizyka :)

Zważywszy na pierwsze publiczne zajawki DMC4 - i tak nieźle :P
A na tym samym engine będzie Resident Evil :)

22.09.2006
20:32
[182]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

albz74 - ja nie piszę, że gry są beznadziejne tylko, że nie w moim guście, a to zasadnicza różnica.

22.09.2006
20:41
[183]

Ellanel [ Astral Traveler ]

Afrika jest przecudna :) Jestem tylko ciekaw gameplay-u. Na końcu widzimy pana za kółkiem, czyżby symulator Safari? Wreszcie to co mówi Czubówna będzie można sprawdzić osobiście ;)

23.09.2006
11:26
smile
[184]

Floone [ Generaďż˝ ]

Ten filmik z White Knighta WYMIATA !!!, jestem pod wrażeniem ;)

23.09.2006
14:52
[185]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Czy są już potwierdzone informacje ile beda kosztowac gry na PS3? Bo napalilem się jednak na tą konsolę po obejrzeniu filmików z MotorStorm i F1 :).

23.09.2006
14:55
[186]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Czy są już potwierdzone informacje na temat cen gier na PS3. Bo napaliłem się jednak na tą konsolę po obejrzeniu filmików z Motorstorm i F1 :).

23.09.2006
15:06
smile
[187]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Rezcywiście Afrika też zachwyca, może być bardzo oryginalna gierka. I dla mnie jako studenta zootechniki bardzo interesująca.

23.09.2006
15:11
smile
[188]

Sephirothl [ Pretorianin ]

Era wideo-realistycznych gier nadchodzi!

23.09.2006
16:24
[189]

albz74 [ Legend ]

Misiolo - nie wszyscy podali ceny, ale wszystko wskazuje że ceny takie jak przy X360. Activision swoje gierki tak będzie wyceniał.

Logadin - no i co sądzisz o White Knight ??? Ja nie wiem jak oni to ukryli tyle czasu, to co prawda jest malutki wycinek, ale tak dobrze zrobiony że szczęki szukałem przez dłuższą chwilę :)

23.09.2006
16:25
[190]

Logadin [ People Can Fly ]

albz74 - wygląda baardzo zacnie :) FFXIII ma niezłego konkurenta. Zobaczymy jak się obroniu XBoxwoy Lost Odyssey.

23.09.2006
21:21
[191]

albz74 [ Legend ]

Logadin - oglądałem kilkanaście minut Blue Dragona i Lost Odyssey i mam wrażenie, że obie się nie obronią. Blue przy FFXIII i White Knight wygląda jak jrpg z PS2, a Lost Odyssey ma z deczka archaiczną mechanikę gry. Choć efektowne jest, to fakt.

23.09.2006
22:34
[192]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

albz74 - no widzisz jak na Xboxa to od razu beee, a sam mi zarzucasz stronniczość. Gdzie tu logika?

Obejrzałem White Knight i faktycznie efektowna, ale wcale nie mniej niż Lost Odyssey. Niestety obie nie w moim guście:)

23.09.2006
22:37
[193]

albz74 [ Legend ]

MarcinRegin - oglądałem i oceniałem gameplay. Obie ładnie wyglądają, ale wiesz co ? To nie to :)

23.09.2006
22:58
[194]

MarcinRegin [ Generaďż˝ ]

Ja zrobiłem podobnie. Nie podoba mi się gameplay w Lair czy DMC. Grafikę mają owszem piękną, ale sama rozgrywka do mnie nie trafia.

23.09.2006
23:04
[195]

albz74 [ Legend ]

Rób co chcesz. Ja jrpgi lubię i znam się trochę, i oceniam to co widzę , porównując do FFXIII i White Knighta

24.09.2006
14:12
[196]

reksio [ Q u e e r ]

Nowe screeny z MGS4 (TGS):

Ej, te screeny niektóre są brzydkie ;-(

24.09.2006
16:03
[197]

Logadin [ People Can Fly ]

reksio - ale wiadomym było, że wyglądać to będzie gożej niż wcześniejsze podtuningowane filmiki :) PS3 to nie nowa era, a mocniejsza wersja XB360.
Ale i tak wygląda zacnie.

24.09.2006
16:33
[198]

reksio [ Q u e e r ]

Zapraszam do nowego wątku o mgs4. Zwłaszcza, dotyczącego nowego trailera z TGS...

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5499053&N=1

24.09.2006
17:10
[199]

foxx [ lisek ]

****************NOWA CZESC******************


https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5499173&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.