GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XX

18.06.2002
11:05
[1]

Gambit [ le Diable Blanc ]

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XX

Dyskusja o najlepszej FPP/TPP cRpg wszechczasów

A oto kilka linków:

linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg
Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/map/offline/mw_map_hires.zip
Strona z MOD'ami: srebna kosa, miecz zamiast tarczy(walka 2 mieczami) i kapelucz gandalfa.
https://www.dragonsight.com/~leiawen/morrowind.html
Strona z informacjami docyczącymi wszystkich gier Elders Scroll:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/files/morfiles.shtml
Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp?
Dla wszystkich zainteresowanych strongholdami. Oto link znaleziony na forum Morrowinda w wątku gdzie ludzie chwalą się swoimi twierdzami. Przedstawia Redoran Stronghold
https://www.hinterhalt.com/redoran.htm
Alchemia:
https://www.geocities.com/stonecourier/Alchemy.htm
Inne:
https://www.morrowindchronicles.com/library_factionsguilds.htm
https://www11.brinkster.com/morrowind/
Strona ze skillami
https://www.morrowindchronicles.com/library_skills.html
Potionki:
https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt
Manual (44 MB)
ftp://217.113.230.210:7777/morrowind_manual.pdf
Fajna strona z modami
https://www.morrowind-mods.com

Oraz link do poprzedniej części

18.06.2002
11:06
smile
[2]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Porządkowo....

18.06.2002
11:07
[3]

Trollf [ ]

ehh... Gambit zaskoczyl mnie nowym watkiem jak jakis cicho-ciemny... ;))) no to powtorka ze starego... Sharky -> zasada jest taka: - mocnego stworka nie zlapiesz do slabego gema, - cienkiego stworka zlapiesz do KAZDEGO gema... po prostu w momencie zabicia creatury jej dusza trafia do najmniejszego zdolnego ja pomiescic gema - wiec jesli masz np. w inventory tylko najsilniejsze grand gemy i zapolujesz np. na szczury to i tak sie one w te gemy zlapia... co do kupcow majacych duzo kasy, to pelno jest takich modow, jednak ja z nich nie korzystam, traktujac je jako cheaty, to jest po prostu zbyt duze ulatwienie - i tak tworcy Morra byli laskawi i zlitowali sie nad nami umieszczajac w tym swiecie Creeper'a ;))

18.06.2002
11:09
[4]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Trollf --> Wcale nie cicho ciemny...Po prostu długo się nikt nie odzywał, a ja miałem w pracy chwilę wolnego...

18.06.2002
11:13
[5]

Trollf [ ]

ale jednak mnie przypadkowo zaskoczyles niczym pierwszy napotkany Vampir w Morrowindzie ;)) coz... wybacz, ale niezly mam dzisiaj humor ;)

18.06.2002
11:16
[6]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Trollf --> No Offence Taken. Hmmm ja ostatnio trochę odpoczywam od Morrowinda, ale może dzisiaj lub jutro wrócę na wyspę

18.06.2002
11:18
[7]

Trollf [ ]

siure... to wyprobuj wtedy ten programi MR FPS Optimizxer, do ktorego linka podalem pod koniec poprzedniego watku... u mnie dziala on znakomicie...

18.06.2002
11:24
smile
[8]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf - własnie zaciągnąłem ten programik zaledwie 80kB :)) Zobaczymy co on potrafi :)) A swoją drogą, szkoda ze nie ma modów, które wprowadzają nowe lokacje gildie i nne nowości, bo modów z cheatsami to na cholerę takiego robić przecie wystarczy odpalić TES Constructora i znaleźć dowolną skrzynkę i władować do niej kopę kasy, to tak dla przykładu, ale po co to ??? W ten sposób można wszystko uprościć, tylko pytanie ponownie po co ??? gra wtedy jest nudna i bezsensowna, tak też dziwie sie ludkom którzy tworzą takie mody :((

18.06.2002
11:37
[9]

kapral [ Konsul ]

a ja znalazłem takiego ciekawego moda dzięki, któremu moge sobie śpiwewać i tańczyc po knajpkach a co do tych gemów to ja łapie tylko tych koleśi od dedr a nawet same dedry próbowałem

18.06.2002
11:44
[10]

Trollf [ ]

Bodziu - dlatego jest tak duzo nic nie wnoszacych modow, poniewaz bardzo latwo mozna je zrobic i nie chodzi o to co zrobiles, ale ze zrobiles w ogole :/ po prostu z tego szumu trudno jest wylowic ladne dzwieki... pocieszmy sie tym ;) ze duze modyfikacje wymagaja wiekszego nakladu pracy, wiec to co jest teraz to jedynie wysyp zwyklych maslakow po deszczu ;)) prawdziwe Borowiki dopiero dojrzeja ;)

18.06.2002
11:47
[11]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Bodziu --> to chyba niedokładnie szukasz. Mam kilka modów dodających nowe questy: szukanie miecza (3 części plus 3 runy), jakiś quest od enchanterów (nie znam szczegółów, poza tym że dosyć rozbudowany i ciężki). Co do budynków to widziałem mod z bankiem w balmorze, mod z dodatkowymi questami d orozbudowy rezydencji (tawerna, baraki, oddział żołnierzy, na razie chyba tylko dla Hlaalu). Jest mod z gildią Cult of the Clouds, gildia bardzo mocnych magów. Możesz sprawdzić na poniższej stronie. Dział download podzielony jest na kategorio i jest dużo modów, których gdzie indziej nie widziałe.

18.06.2002
11:50
[12]

Trollf [ ]

Gryffin, owszem troche tego jest, ale nam potrzeba nowych kontynentow do podboju! Chaaaarge!!! :))

18.06.2002
11:52
smile
[13]

Parker [ Pretorianin ]

Ile powinna zajmowac pierwsza plyta Morrowinda??

18.06.2002
11:57
smile
[14]

prondek [ Pretorianin ]

parker-zalezy z jakiego zrodla np z sharereactora to okolo 672 mega a ja durny zrobilem format c wczoraj wczoraj wczesniej nie sprawdzajac czy plyta z morkiem mi sie dobrze wypalila potem sprawdzam czy plyta dziala a tu klops ehh znowu sciagac od poczatku dobrze ze ripa znalazlem bo dostaje cholery bez morrowinda dawnooo mnie cos tak nie wciagnelo:)

18.06.2002
13:07
[15]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Trollf -> dzieki, czyli ten szkielet dostal sie do wlasciwego gema, a juz myslalem ze wepchal sie do za duzego. Z tego tez wynika ze na dobra sprawe nie warto zbierac slabszych gemow (petty, common itp). I chyba sobie zapuszcze moda z bogatym kupcem, bo mnie juz wkurza czekanie kolejnego dnia az kupiec znajdzie kase i kombinowanie...

18.06.2002
13:09
[16]

Trollf [ ]

Sharky - oplaca sie lapac dusze w male gemy - taki pusty gem kosztuje ok. 20 zeta, natomiast z dusza minimum 200 - sprzedajesz, wiec masz czysty zysk ;)

18.06.2002
13:53
[17]

Dario120 [ Legionista ]

jak to jest wlasciwie z tymi modami? Autorzy w opisach do nich twierdzom ze moga pojawic sie problemy z doswiadczeniem. Sam sciagnalem sobie pare, ale po przeczytaniu opisow dalem za wygrana, juz sporo sie nalazilem i nie mam najmniejszej ochoty znowu zaczynac. Testowaliscie juz te dodatki, moze ktos cos powiedziec w tej sprawie?

18.06.2002
14:18
[18]

Trollf [ ]

Dario -> wszystko zalezy od moda. np. mody dodajace nowych NPC, questy, kupcow z ogromem kasy i wszelkie modyfikacje swiata lec nie modyfikujace zadnych cech postaci i sposobu rozwoju skilli nie sa raczej zagrozeniem dla rozwoju postaci... natomiast tzw. mody Challenge, czyli modyfikujace rozgrywke poprzez inny przydzial skilli oraz wplywajace bezposrednio na postac (birtsigns, nowe klasy, nowe profesje) w przypadku ich odinstalowania moga po prostu zepsuc w taki sposob postac, ze nie bedzie sie nadawala do normalnej gry (bez tych modow).. oczywiscie moze wystapic rowniez niekorzystna sytuacja w przypadku jak np. sciagniesz sobie moda z nowymi podziemiami, zejdziesz do nich postacia i zrobisz sejwa, po czym odinstalujesz moda - wtedy taki sejw raczej nie bedzie juz przydatny... ;) podsumowujac: wszystko zalezy od konkretnego moda.

18.06.2002
14:55
[19]

sorhed [ Centurion ]

zostalem masterem w gildii fighterow. jakie to przynosi korzysci?

18.06.2002
14:56
[20]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Trollf -> z ta oplacalnoscia to tak srednio - bo trzeba rzucic czar lapania duszy, ze zwoju ~175+10-20za gem, jako ze nie mam jeszcze takiej broni/amuletu a koszt sprzedazy 200 to mnie malo intersuje (zysk ok 20) - aktualnie mam ok 8000 kasy i kupe sprzetu na ktory kupcy juz pieniedzy nie maja... To ja wole pojsc do jakiegos podziemia i zlapac cos mocnego - gem z dusza skeleton warriora jest wart ok 60000. A i tak nie ma goscia ktory moglby to kupic...

18.06.2002
14:58
[21]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Mala errata - gem z dusza skeleton championa, a w podziemiu jest takich 2-4... kopalnia kasy jakby byl na nie kupiec.

18.06.2002
15:03
smile
[22]

Pijus [ Legend ]

Jestem w kropce... Zadanie z gildii magow (konkretnie od edwiny z Ald'ruhn), aby dowiedziec sie czemu jakis tam mag nie przysyla jej raportow z Nch.....(ruiny dwemerskie). Koles mi mowi, ze jego uczen (czy ktos kto robi te raporty) jakims sposobem zszedl na nizszy poziom. Jego cora mowi cos o "test patterns". W sali "Test of Patterns" widze, ze jest zejscie na dol za jedna z wnek. Tylko jak sie tam qrde dostac???

18.06.2002
15:08
[23]

Trollf [ ]

sorhed -> jedynie takie, ze wszyscy fighterzy maja do Ciebie przychylnosc 100, nic poza tym. Sharky -> wcale nie srednio... przeciez te gemy mozesz zbierac i przeznaczyc je na pozniej, gdy bedziesz juz mial czar soultrap na jakims przedmiocie... jesli nie lapiesz nic w male gemy nie wykorzystujesz jednego ze zrodel dochodu ;) jesli naprawde Cie tak 'cisnie' na sprzedawce z duza ilosci kasy to czemu nie odpalisz sobie edytora, nie poszukasz wsrod zakladek Creepera i nie wpiszesz mu np. 1 melona kapuchy? ;)

18.06.2002
15:10
smile
[24]

Pijus [ Legend ]

Juz wiem, juz wiem:)))))

18.06.2002
19:14
[25]

Gryffin [ Entil'Zha ]

sorhed --> satysfakcję, poczucie wyższości, świadomość bycia najlepszym wojownikiem na Morrowind :)

19.06.2002
08:38
[26]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Wspominałem wcześniej, że znalazłem na jednej stronie moda z bankiem w balmorze i bardziej rozwiniętym strongholdem. Niestety nie mogę teraz znaleźć tej strony. Jeżeli ktoś wie skąd można ściągnąć te mody to prosiłbym o linka. Mam teżpytanie dotyczące nowych ras. Ściągnołem moda dodającego rasy z Wheel of Time Roberta Jordana. Niestety przy tworzeniu nowej postaci nie ma tych ras w spisie. W którym momencie powinna pojawić się mażliwość wyboru rasy? Czy może ten mod po prostu nie działa?

19.06.2002
10:13
[27]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

dzieńdoberek. pamiętacie teh hełm z nowego oficjanego pluginu ? To niby miał być starożytny, potężny artefakt? eeee panom z Bethesda chyba sięcoś pomyliło .... wygląda może i fajnie .. ale ... ja osobiście specjalizuje się w Heavy Armour a to jest Mediumek .. i u mnie ma dokładnie AC 21 .. więc .. żadnych dodatków magicznych, nic ... sama blacha .. wiec .... raczej można sobie odpuścić ... SPOILER jakby co to jest w skrzyni (hełm) w ruinach/sanktuarium koło VAS.

19.06.2002
10:42
[28]

Dario120 [ Legionista ]

Czesc bawiliscie sie juz programikiem "Morrowind FPS optimizer". Jakie wrazenia. U mnie poprawa byla niesamowita, komp przestał haczyc, skonczyly sie wywalki do windy. Ogólne super - polecam wszystkim, Gryffin --> co mialem w temacie poszlo, zajrzyj na @

19.06.2002
10:46
[29]

Trollf [ ]

dakota -> a na jakim poziomie masz medium armor, he? ;) nie pisz, ze helm cienki, skoro go nie przetestowales w sprzyjajacych warunkach :) dla kogos z wysokim medium armor moze to byc dosc dobre rozwiazanie, no i helmik do tego dobrze wyglada ;) co do dodatkow magicznych to przeciez sam mozesz go zenchantowac... ;) zreszta ja wole sprzet 'zewnetrzny' (zbroja, tarcza, bron) bez dodatkow magicznych, gdyz wtedy takie cos swieci jak pokryte jakims oslizglym sluzem, bleeee ;)

19.06.2002
10:48
[30]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Dario120 --> a skąd można go ściągnąć?

19.06.2002
10:52
[31]

Dario120 [ Legionista ]

AnnataR --> www.morrowind.nm.ru

19.06.2002
10:55
[32]

Trollf [ ]

Annatar -> Morrowind FPS Optimizer

19.06.2002
10:55
[33]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf ---> dlatego zaznaczyłem w mojej wypowiedzi ze to hem medium a ja jestem heavy :) ... ale "strożytny, potężny artefakt" to chyba lekkie przegięcie ? Nie sądzisz? ;)

19.06.2002
10:57
[34]

Trollf [ ]

nie :) dlatego, ze starozytne potezne artefakty w obecnych czasach sa juz troche pordzewiale :))

19.06.2002
10:59
[35]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dakota12 --> dzięki, doszło. No to teraz będzie można poszaleć w strongholdzie :)

19.06.2002
11:11
smile
[36]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Gryffin ---> "doszło" ?????? WTF ? co doszło ? hmmm ... albo mam sklerozę albo się pomyliłeś :)) może adrestaem podziękowań miał być ktoś inny ? :))

19.06.2002
11:14
[37]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf ---> staożytne artefakty nie rdzewieją ....nie wiesz ze strożytni zawsze używali HAMMERITE ?

19.06.2002
11:20
[38]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sorry miało być Dario120 --> doszło, dzięki:) Eh, to wszystko przez te ksywki D..12 i D..120 :)

19.06.2002
11:25
smile
[39]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

:)))))) le nie ma problemu. Możemy się tak umówić, że za wszystko bedziesz dziękował mi ... za wypłate, dobrą pogodę ect. :)) ja się nie obrażę :))) tylko od czasu do czasu oprócz podziękowań jakiś przekazik wyślij z okrągłą sumką :))

19.06.2002
11:35
[40]

Trollf [ ]

dakota -> moze byc przekaz na okragla sumke 0$ ? :))

19.06.2002
11:38
smile
[41]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf ---> sprostuję, wyraziłem się niejasno .... przekaz na okrągłą co najmnie 4-ro cyfrową sumkę przy czym nie mogą to być cztry zera ... suma musi sięzaczyna conajmniej od cyfry 4 :)))))

19.06.2002
16:50
smile
[42]

nEURoGroovE [ Legionista ]

MAM PYTANKO. aby stac sie giuldmasterem fighters guild musze wykonac kilka zadan np znalezc kochanke kolesia z sardith mora itd (napewno wiecie o co chodzi) .problem polega na tym ze nie moge nic zrobic ,nie wiem jak gadac z gosciem o kochance bo nie ma takiej opcji , czy moze jej szukac? w balmoze tez nie wiem o co chodzi , mam tylko informacje ze babka stojaca na czele siedziby fightersow w belmoze sluzyla jakiemus zlemu bostwu kiedys

19.06.2002
17:06
[43]

Trollf [ ]

dakota -> niech strace... ;) przekaz na sume 4,000 zł czyli dokladnie cztery zlote z dokladnoscia do 3 miejsc po przecinku, zaczyna sie od cyfry 4 no i nie ma 4 zer, poza tym sumka wyglada niezwykle okraglo przez te zera... pasuje? :))

19.06.2002
17:11
[44]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf ---> :)))))))))))))))))))) poddaję się .... wysyłaj chociaż 4 złote :)

19.06.2002
17:20
[45]

Trollf [ ]

dakota -> a jak chcesz? cztery zlote w jednej monecie, czy moze jako banknot? :)))

19.06.2002
20:44
smile
[46]

Pijus [ Legend ]

AAAAaa.....grrrrrrrrr!!!!!!! No nie. Pierwszy quest dla House Rednoran (nagle postanowilem, ze chce miec fortece - wstapilem do domu Rednoran) JAkies tam mudcraby denerwuja guara jakiejs tam babki. NA zachod od Ald'ruhn. Tylko gdzie!!!!!!!!! Tyle juz sie nalazilem, ze mam tego dosc. Czy pamieta moze ktos ten quest i pomoze koledze w potrzebie?!?!?!

19.06.2002
20:47
[47]

Evearain [ Pretorianin ]

Moze to troche glupi post ale odpalil Morrowinda na chwile ale mam zaslabego kom[pa i nie da sie grac jako ze jestem fanem elfow z innych swiatow fantasy forgotten realms (zapraszam na watek) to czy mogly ktyos cos mi powiedziec ogolnie o tej rasie w swiecie Morrowinda. miasta itd.

19.06.2002
22:35
[48]

Alvarez [ missing link ]

Pijus --> idz w tym kierunku nad morze, przejdz sie wzdluz brzegu i zabij wszystkie murdercraby ktore spotkasz w okolicy. Ktores z nich napewno beda wlasciwymi dwoma. :) Ja tak to zrobilem. ps. Tylko nie przesadzaj z ta wdedrowka zebys sie nagle w Khuul nie znalazl. ;)) Te 2 wlasciwe sa dosc blisko farmy.

19.06.2002
22:38
smile
[49]

Pijus [ Legend ]

Alvarez - dzieki. tak zrobie:)))

19.06.2002
22:56
[50]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Słuchajcie wyszedł PATCH. Oto wiadomość: Official North American Patch Released: I just got word from Pete that the official patch has been released. The patch includes a number of fixes and added features. According to the message, Bethesda is going to have several new official plugins coming out shortly, as well as the Exporter that will allow users to export 3D Studio Max models for use in Morrowind mods, etc. Here's a short list of some of the added features from the patch: An auto run feature has been added. You can now continue to run forward when you press the Q key on your keyboard once. This will cause you to run forward until you press the autorun key a second time or the back or forward movement keys. A Health Bar for NPCs and creatures has been added for when you are in combat. An orange health bar for the creature or NPC you are currently in combat with will now appear above your own health bar on the lower left part of the screen. This health bar will only appear when you are attacking a creature or NPC and will slowly fade out if you stop attacking. It will also update to a different creature or NPC's health if you switch targets in the middle of combat. Added Difficulty slider to Preference menu under Options. The Difficulty slider has 200 different settings that will either increase the amount of damage you deal and receive or reduce the amount of damage you deal or receive, depending on where you set the slider. The user can now load multiple plug-ins without losing references when both plug-ins affect the same cell. This means that if you have 2 or more plug-ins that add or remove references from, for example, Fort Moonmoth, you will be able to keep all of the additions or removals from all the loaded plug-ins. A oto link:

19.06.2002
22:58
[51]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Evearain --> sprawdz tę stronę. Masz na niej opis wszystkich ras.

19.06.2002
23:06
smile
[52]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Witam Potrzebuje szybciutko 2 informacji dla kumpla - a nie chce mi się szukać u mnie bo nie robiłem nic dla Morag Tong. Nie wie gdzie znależć jakiegoś Balyna Omavela i jakąś lokację Sharra - gdzie ponoć kogoś dla Morag Tong trza otruć - gdiześ koło Tel Vos. Kolega się dnerwuje dłuższym szukaniem więc jakbyście mogli pomóc będę dźwięczny - bo mnie już pochłonął Neverwinter i Warcraft3 - Bye, bye Morrowind - ale fajna gra to była.

20.06.2002
01:44
[53]

Th [ Legionista ]

ludziska możecie bez problemu zinstalować tego patch-a bo u mnie wywala mi że jest błąd w tym patch-u

20.06.2002
07:38
[54]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Th --> u mnie działa bez problemu. Jak widać na obrazku dołączyli pasek HP przeciwnika.

20.06.2002
09:09
smile
[55]

Rafal [ Centurion ]

Czy ktoś z grających w Morrowinda (od razu zaznaczam, że chodzi o wersję oryginalną) próbował zrobić sobie image CD na dysku twardym i grać z niego? (tak aby móc schować krążek CD w bezpieczne miejsce - w końcu troche kasy kosztował.) Jakie efekty (czy SafeDisc też się udało "skopiować"?) i jakim programem to robiliście? Rafał PS. Czy ktoś mógłby wrzucić pełną listę poprawek patcha (albo link)? Bo Morrowinda mam w domciu a readme.txt jest widoczne dopiero po instalacji (jak sądzę).

20.06.2002
09:30
[56]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Gryffin ---> co do tego paska zdrowia NPC-a lub przeciwnika, z którym walczysz to ...eeeeee... kiszka ... fajnie właśnie było że nie wiesz ile zdrówka zostało typowi ... mogłeś uciec przed gościem, który miał 1 HP :) ... wprawdzie dalej większość przeciwników zabija się jednym ciosem ... ale ... i powiedz jeszcze jak działa zwiększenie poziomu trudności ... Rafał ----> Clone CD w połaczeniu z Clony XXL. Na Clony XXL skanujesz płytę; zczytuje bad sectory, zabezpieczenia ect. i ustawia Clone CD tak aby wykonał dobray obraz dysku :)

20.06.2002
09:35
[57]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dakota12 --> zmiany poziomu jeszce nie sprawdziłem. Rafal --> to specjalnie dla ciebie: Features Added When a default cell is created, water creatures are added to the cell. This means as you swim further and further away from the mainland, and new water cells are created, they will be populated by water creatures. An auto run feature has been added. You can now continue to run forward when you press the Q key on your keyboard once. This will cause you to run forward until you press the autorun key a second time or the back or forward movement keys. A version number has been added to main menu screen. A health Bar for NPCs and creatures has been added for when you are in combat. An orange health bar for the creature or NPC you are currently in combat with will now appear above your own health bar on the lower left part of the screen. This health bar will only appear when you are attacking a creature or NPC and will slowly fade out if you stop attacking. It will also update to a different creature or NPC's health if you switch targets in the middle of combat. Added Difficulty slider to Preference menu under Options. The Difficulty slider has 200 different settings that will either increase the amount of damage you deal and receive or reduce the amount of damage you deal or receive, depending on where you set the slider. The user can now load multiple plug-ins without losing references when both plug-ins affect the same cell. This means that if you have 2 or more plug-ins that add or remove references from, for example, Fort Moonmoth, you will be able to keep all of the additions or removals from all the loaded plug-ins. Added a "DirectX Diagnostic" button in the Morrowind Launcher that allows you to run the DirectX Diagnostic tool directly from our interface. This can be reached in the Morrowind launcher. Click on Technical Support in the launcher and you will see a DirectX Diagnostic button that will run this handy tool. The DirectX Diagnostic tool is very helpful for problem shooting any technical problems you may be having with the game. Added a sound quality button to the Options menu. The two available choices are Hardware Acceleration and Software Mode. Those of you that are still experiencing sound problems should set this Software Mode. Bug Fixes Fixed a crash bug involving the purchase and equipping of the Imperial Chain Cuirass. Fixed several sound problems with several lower quality sound cards. You should be able to play the game with your Hardware Acceleration set at full from now on. Fixed a bug that was causing problems when you attempted to save with a container open. Only guards marked as re-spawn will re-spawn now. Plug-ins will no longer come up with a warning in the launcher saying that that plugin/save uses a different version of master file than is present when they do not. Jumping up slopes will no longer cause you to float and glide. Summoned bound items no longer give you infinite stats. You will no longer crash to desktop if you press Enter while making potions. You can no longer drop conjured weapons if they un-equip then equip them. Health numbers for weapons in the quick keys menu pop up help will now display accurately. Loading while the container menu is open will no longer create multiple cloned containers. Fixed some menu bugs with saving a game by only allowing saves to occur if you have no other menus open. Memory leak when summoning bound items has been fixed. Fixed a crash when canceling barter. Fixed a freeze that locked the game in a bad menu mode after Sleeper dreams. Training skills will now add to level up bonus for misc skills. Armor weight will no longer shift between Heavy, Medium, or Light. Restore and Drain abilities now affect the current value, not the base value, of attributes being modified. Inventory change of pc during an attack no longer causes bad animations. The frost atronach will now attack faster than before. ALT, SHIFT, and CTRL keys were rarely getting stuck down in menu mode. This will no longer happen. Fixed a bug where you could gain money when buying something instead of paying money for it. The launcher will not gray out options any longer. Robe of St. Roris changed to Cast When Used. Equipping a soul gem/apparatus, etc, during combat will no longer remove them from your inventory. Fixed a crash when hitting F1 with the quick keys selection menus open. Fixed a problem with sounds persisting after a cell change. Fixed a bug in the Berserk ability that was draining all of your fatigue after its use. Fixed a bug with beast races and the spell cycle function. Now when a beast race has an item they cannot wear (full helm, boots), it will not show up in this menu. Fixed a bug in the weapon cycle function that was allowing constant effect weapons to add bonuses to you permanently. Corrected a bug which would cause an NPC to sometimes run inexplicably while wandering. NPCs/Creatures which bump into an obstacle while wandering without the presence of a pathgrid will select a new point to go to rather than trying to work around the obstruction. Corrected a bug where the vertical movement distance was not calculated for followers and they could lag behind excessively. NPCs will no longer attempt to open trapped doors to reach you. Fixed a bug where you could kill an NPC responding to a crime, with a single blow, and not receive a bounty for murder. Fixed a bug where you, as a vampire with a high bounty, could commit additional crimes, and guards would fail to respond. Corrected a bug where an NPC would fail to respond if you were in a crouch and hit them with a projectile weapon. Fixed a bug concerning trying to equip multiple repair items during combat would cause a crash. Fixed a bug with the way dispel worked in conjunction with good and bad effects on you. Fixed a crash bug involving shooting a projectile at an actor that was far enough away that they were not active. Fixed a missing art file with the Redas War Axe. Quest Fixes Fixed a bug in Cunius Pelelius’ script that would cause a lock up if you clicked on the (evidence of corruption) topic. Fixed a bug that prevented you from speaking to the Daedric Statue of Boethiah if you had spoken to M’Aiq the Liar about (Shrine of Boethiah). Fixed a bug where you were falsely being recognized as Hortator of all houses. If you kill Marcel Maurard, you no longer can get a reward from Miun-Gei over and over. Fixed a House Telvanni quest that was not allowing you to complete Master Aryon’s quest involving the collection of wizard spells. Fixed a bug with Dwemer Puzzle box and Hasphat not giving you a key. Bug in the CloudCleaver quest where you could take cloudcleaver from the witch before she dies (thus breaking the quest) has been fixed. Fixed an infinite dialogue loop in Wine-Sot/Cloudcleaver quest. You can no longer receive unlimited gold for solving the murder of Ralen Hlallo. Fixed an infinite dialogue loop in (law in Morrowind) topic. A confirmation box was added to the Magister topic in the Telvanni house quest line to ensure that you do not wish to continue any further in this line.

20.06.2002
09:47
[58]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

no sporawo tych poprawek. Robe of St. Roris changed to Cast When Used ---- super ... no tylko jestem bardzo ciekaw jak ze zwiększeniem poziomu tudności ...

20.06.2002
09:49
smile
[59]

Rafal [ Centurion ]

dakota12: to było specjalnie dla mnie! Nie czytaj! ;o)

20.06.2002
09:51
smile
[60]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

przepraszam to się już nie powtórzy ;)

20.06.2002
10:05
smile
[61]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Chyba nikt nie zauważył mojego postu więc: Witam Potrzebuje szybciutko 2 informacji dla kumpla - a nie chce mi się szukać u mnie bo nie robiłem nic dla Morag Tong. Nie wie gdzie znależć jakiegoś Balyna Omavela i jakąś lokację Sharra - gdzie ponoć kogoś dla Morag Tong trza otruć - gdiześ koło Tel Vos. Kolega się dnerwuje dłuższym szukaniem więc jakbyście mogli pomóc będę dźwięczny - bo mnie już pochłonął Neverwinter i Warcraft3 - Bye, bye Morrowind - ale fajna gra to była.

20.06.2002
10:19
[62]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Queen_Arwen -----> ja zauważyłem, po prostu nie potrafię Ci pomóc .... btw. Warcraft3 fajny ale .... no nie wiem ... coś znim jest nie tak, narazie nie wie jeszcze co .. a co do Newera to bede to mial dopiero dzisiaj :)

20.06.2002
10:58
smile
[63]

prondek [ Pretorianin ]

newera nawet nie sciagam bo na sdi to sobie w grze przez siec klatki animacji moge poogladac kolejne pytanie gdzie na poczatku mozna znalesc jakas przyzwoita bron obuchowa (tzn gdzie pomiedzy vas a caldera )

20.06.2002
11:37
[64]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Czy wie ktos jak zdobyc (najlepiej legalnie) receptury alchemiczne od babki z Vivec, foreign quaters, zlecenia dla Hlallu? Sa one w zamknietej skrzyni z pulapka. Z moimi umiejetnosciami zlodziejskimi, nawet wspomagany przez thief ring, chameleon ring i miksture niewidzialnosci zawsze zostaje wykryty. Babka nie chce mi ich oddac mimo ze ma stosunek do mnie 100%. Czy standardowo poobrazac ja az zaatakuje i zabic?

20.06.2002
12:11
[65]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> ja zabrałem te receptury ze stołu. I to wystarczyło.

20.06.2002
12:31
[66]

Cyber [ Pretorianin ]

Rafal -> kopii nie zrobisz ;( sam mam oryginal i chcialem sobie zrobic kopie ale wersja jest zabezpieczona 'niekopiowalnym' czyt. bardzo ciezkim SafeDisc'iem. Nici z tego-no chyba ze otworzymy tlocznie ;)))

20.06.2002
12:37
smile
[67]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

BTW tego nowego plugina oficjalnego !!! Ten Helm moze nie ma nic zadnych dodatkowych efektów co nie czyni go mało przydatnym, bo ma za to zdolność enchantment jak Deadric Shield, czego nie ma zaden helm :))))

20.06.2002
12:38
[68]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cyber, Rafal ---> wszystko da sie skopiowac... radzilbym Wam poszukac kogos z nagrywarka LiteOn - Ona przegrywa Safedisca bez problemu

20.06.2002
12:41
[69]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Cyber ---> sorki ale bzdura .... oczywiście że się da ... Clone CD robi bezproblemowo image i łyka SafeDisca 2 na śniadanie ...

20.06.2002
12:42
[70]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Bodziu ----> ale to jest medium :(( a dla mnie np. oznacza to kompletną nieprzydatność :)

20.06.2002
13:03
[71]

Cyber [ Pretorianin ]

chopy -> no dobra da sie ;) ale to jest SafeDisc 2.51 -ten, na ktorego nie dziala software'owe Amplify weak sectors (obsluguje np CloneCD). Pozostaje miec najnowsza nagryware + firmware ;(((

20.06.2002
13:05
[72]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cyber ---> Niekoniecznie, SD kopiuje tez wiekszosc nagrywarek LG, Btw. jakiej firmy masz piecyk?

20.06.2002
13:08
[73]

Cyber [ Pretorianin ]

_Luke_ -> TEAC 8/4/32 (model to chyba 518C) - podpisali umowe z Macrovision i od tego modelu firmawe celowo nie kopiuje SD ;)))

20.06.2002
13:09
[74]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Cyber ---> faktycznie lipa, ale zawsze mozna poszukac jakiegos kumpla z wyzej wymieniony sprzetem :)

20.06.2002
13:13
[75]

Cyber [ Pretorianin ]

_Luke_ -> Tak - 3a bedzie. Co do *Morro-to gdzie dokladnie jest ten nowy helm z official pluginu (ktos wczesniej pisal ale nie moge znalezc)

20.06.2002
13:28
[76]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

cyber ---> hełm leży w skrzyni w ruinach nedaleko VAS. Nie wiem czy ruiny są nowe czy dołożyli tylko skrzynke do środka

20.06.2002
13:34
[77]

Dario120 [ Legionista ]

cze, kolejne pytanko jestem obecnie w Sadrith Mora, mam znalezc kilka kawalkow ebony. Wiecie gdzie w poblizu SM jest cos takiego, bo ja jak dotychczas spotkalem tylko jedna kopalnie ebony i to daleko na Pn-Zach od SM i nie chce mi sie tam gonic :(

20.06.2002
13:34
[78]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

jakby co masz mapke :) przed wejsciem do ruin stoi dwóch elfów musisz z nimi zagadać

20.06.2002
13:37
[79]

Cyber [ Pretorianin ]

dakota12 -> wielkie dzieki, juz lece sprawdzic ;D

20.06.2002
13:40
smile
[80]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

A czy ten nowy patche zmienia execa ???!!!!

20.06.2002
13:45
[81]

Rafal [ Centurion ]

Bodziu: tak. Piraty nie chodzą :)

20.06.2002
13:56
smile
[82]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Rafal -> jaka szkoda :(( Poczekam na ... ;-)) Ale dzieki za info!

20.06.2002
13:59
[83]

Rafal [ Centurion ]

Bodziu: z tego co czytałem (sam jeszcze nie testowałem) exec jest znacznie zmniejszony - część ludzi widzi tu analogię pomiędzy patchem NO CD używanym do tej pory aby wycisnąć więcej FPSów (bo po patchu, ludzie twierdzą, gra chodzi płynniej).

20.06.2002
13:59
[84]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

lada chwila będzie patch do patcha :)

20.06.2002
14:04
smile
[85]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Rafal --> No widzisz, przeciez nie bedę kupował dwuch oryginalów, poczekam na Morrowind PL a tak trzeba lepic dziurę ... :((( I wcale nie jestem z tego dumny :(( Ale takie sa realia ! dakota12 --> A gdzie ???

20.06.2002
14:06
[86]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

no niestety ... FAQ ;) a przy okazji jest taka dobra strona z patchami i demami gier i ... www.megagames.com dział PC Game Fixes

20.06.2002
14:10
[87]

Dario120 [ Legionista ]

panowie, co jest o 13.34 mialem pytanko. Nie wiecie :( dakota12 --> jak bedziesz mial tego patcha do patcha, daj znac, albo chociaz adresik na @

20.06.2002
14:12
[88]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Dario ---> co do pytania, nikt nie odpowida może dlatego że nikt nie wie/nie pamięta :) co do patcha, jeśli bede coś wiedział dam znać na @. Licze na to samo z drugiej strony :)

20.06.2002
14:15
[89]

Dario120 [ Legionista ]

dakota12 --> rzecz jasna, ma sie rozumiec, itd

20.06.2002
15:19
smile
[90]

prondek [ Pretorianin ]

mam pytanie co do questu ktory zleca gildia fighterow w vivec mam za zadanie odzyskac od pewnej babki w ald ruhn ona mowi ze dlug przejela po zmarlym bracie ktory zaginal w mallawi(czy jakos tak) niedaleko gnaar mok szukam tej jaskini (nawet nie wiem co to jest) od 1,5 h i nic z gory dzieki za pomoc

20.06.2002
16:09
[91]

Gasto [ Pretorianin ]

prondek --> jaskinia jest chyba gdzies kolo głównej drogi blisko Gnaar Mok a cialo brata w lewej zawalonym korytarzu w wodzie znajdziesz napewno...

20.06.2002
16:12
smile
[92]

Gasto [ Pretorianin ]

aha i Mallawia jest nazwa taj jaskini

20.06.2002
16:49
smile
[93]

Pijus [ Legend ]

Coz nie lubie tego robic, ale nie mam wyjscia... Gdzie jest Rothan Tomb!!!!!??? Ma tam sie ukrywac niby jakis kupiec zmierzajacy do Maar Gan ukryl sie przed burza piaskowa. W Maar Gan mowia - po prawej stronie glownej drogi, zaraz przed skretem na Ald'ruhn. KURDE!!! Jakiej glownej drogi??? jezeli chodzi o ta na zachod to sprawdzilem dokladnie (doszedlem az do Ald'ruhn) i nic. Prosze o pomoc (przynajmniej ktory kierunek powinienem obrac z Maar Gan), bo zaraz pierdolca dostane......

20.06.2002
17:33
smile
[94]

Pijus [ Legend ]

Anyone??? Najfajniej gdybym wiedzial: czy to jest daleko czy bliko i w ktora strone:)) Ale dokladna lokalizacja nie bedzie zla:)))))

20.06.2002
17:41
[95]

zbuju [ Generaďż˝ ]

Pijus --> wychodzisz droga z Maar Gaan do Ald'ruhn - idziesz glowna droga, po chwili, po paru chwilach, wejdz w gory po prawej stronie i idz tak jak prowadzi droga w dole do Ald'ruhn - trafisz na wejscie do tej jaskini.

20.06.2002
17:42
[96]

zbuju [ Generaďż˝ ]

Pijus --> blisko

20.06.2002
17:44
smile
[97]

Pijus [ Legend ]

zbuju - dzieki. wlasnie szukam i doszedlem gdzies daleko na polnoc:)))) W takim razie przynajmniej wiem mniej wiecej ktoredy droga:)))

20.06.2002
17:56
[98]

Alucard [ Pretorianin ]

cO WY OPOWIADACIE ZE PO TYM PATCHU, GRA Z TEGO NO ..... INNEGO ZRÓDŁA NIE DZIAŁA....????!!!!! MI HULA JAK HULAŁA! zADAŁ TYLKO PARE PYTAŃ CO DO PLUGINÓW, ALE POSZŁO... POZDRO

20.06.2002
17:57
smile
[99]

Pijus [ Legend ]

Mam dziwke!!!!!! Wreszcie:)))) jeszcze raz dzieki zbuju:)))

20.06.2002
18:55
[100]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sprawdziłem właśnie jak się gra postacią na 50 levelu na najtrudniejszym ustawieniu spatchowanej wersji i msuzę powiedzieć żę nie widzężadnych różnic. Dremora Lord - 3 uderzenia, Astronachy - 2-3 uderzenia, Bone Lordy - 1-2 uderzenia, czasami 3. Czyli praktycznie nic się nie zmienia. Może na początku gry będzie trudniej, wcześniej były problemy do 18-20 poziomu, a teraz będą do 25-30.

21.06.2002
07:26
smile
[101]

prondek [ Pretorianin ]

ok trzeba wsatc pzrygoda czeka:) 1 co najbardziej oplaca sie lapac w soul gemy (moja postac ma obecnie lev14 i narazie zlapalem bone lorda moze dremora lord moze cos innego jakis wampir) 2 czy mi sie wydaje czy gra jest troche za latwa obecnie lev14 rozwalam bez problemu wszelkie dremora lordy,bone lordy i w sumie wszystko co napotkam kiedy beda jakies wyzwania(poziom trudnosci mednium) i nie mam jakiejs super bronii tylko zwykly warhammer ktory na maxa zadaje 39 dam skill w bluntach na 85 bron ta ma nieciekawa zdolnosc drain lifa 3 czy dwarf warhammery sa dostepne w wersji deadric? 4gdzie jest ta farma na ktorej mozna sie dorobic tego sprzetu?

21.06.2002
07:37
[102]

Trollf [ ]

prondek -> ad 1. generalnie lap w gemy wszystko - po prostu czesc z cienkich gemow bedziesz uzywal jako dobrego srodka platniczego ;) natomiast w grand gemy (najwieksze) postaraj sie lapac tylko golden sainty oraz ascended sleepery (te spotkasz w Ghostfence), gdyz tylko one pozwalaja na uzyskanie enchantu constant - takie gemy zachowaj na pozniej, gdy zaczniesz bawic sie w enchantowanie... ad 2. nie wydaje Ci sie.. :/ teraz juz dla Ciebie bedzie raczej tylko latwiej, najlepiej ustaw sobie poziom trudnosci na maxa, ale to zapewne tez na dlugo nie pomoze... :/ ad 3. nie sa dostepne - wsrod przedmiotow deadric w ogole nie ma mlotow, z broni obuchowych sa tylko maczugi i laski... ad 4. chodzi Ci o Dren Plantation? jest ona dokladnie na wschod od Pelagiad.

21.06.2002
07:45
[103]

Gryffin [ Entil'Zha ]

prondek --> 1. zależy o co ci chodzi. Jeżeli chcesz enchantować to aby mieć efekty constant i najwięcej charge'ów należy w grand gemy łapać Golden Sainty i Sleepery (Chyba nazywa się Ascendant, w każdym razie takie przygarbione coś z mackami). 2. zgadza sięgra jest bardzo łatwa. Wprawdzie w patchu jest możliwość ustawiania poziomu trudnośći, ale nie zauważyłem praktycznie żadnych różnic. Po prostu trzeba ściągnąć jekigoś moda. Polecam The Hard Difficulty, dodaje zarówno HP potworom, jak również siłę ataku, ilość magicka itd. Z tym modem nawet na 50 poziomie mam trudności ze Sleeperami czy 2-3 Dremorami. 3. Zdecyduj się chcesz dwarf warhammer czy daedric warhammer :). o tak jakbyś chciał silver iron warhammer. Albo taki albo taki. 4. Farma jest w okolicy Suran (o ile dobrze pamiętam) Sam tam nie byłem.

21.06.2002
07:59
[104]

Gryffin [ Entil'Zha ]

natępna część:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.