GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Theatre of War -- pytania do dev'ów.

04.08.2006
12:03
[1]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]

Theatre of War -- pytania do dev'ów.

Jak pewnie wiecie, Battlefront przejął rozwój WWII RTS etc.. (zmienialo nazwę z 3 razy) i wyda to pod tytułem Theatre of War.
Mam możliwość zadania developerem gry 10 pytań (i uzyskania odpowiedzi:), z charakteru gry.
Oczywiscie jako przedstawiciel servisu CMHQ-PL.

Więc zwracam się do was, by stworzyć listę 10 najciekawszych i najbardziej interesujących dla CMHQ-PL pytań.

04.08.2006
14:27
[2]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]

klod
1. Rozmiar pola walki.
2. Stopień realizmu danych technicznych broni (przebijalność/dystans/grubość płyty)
3. Sposób realizacji MORALE jednostek
4. Wpływ dowódców na podległe jednostki.
5. Zasada dzialania AI - w cm ai rusza ławą na flagi.
6. Metoda realizacji FOW

Filip:
7. Czy zobaczymy generator map/quick battle?

04.08.2006
15:44
[3]

[PL]Klapaucjusz [ Legionista ]

Na ichniejszym forum przeczytalem, ze nie bedzie mozna W OGOLE wchodzic do budynkow. Troche mnie to zmrozilo, tak jak wielu innych - watek w ktorym to oglosili ma gdzies kolo 100 postow :-) Kolesie sie bronia, ze to nie bedzie mialo wiekszego znaczenia, bo nie bedzie miast ani wiosek tylko pojedyncze budynki, i ze w CM tez bylo to uproszczone - piechota zbyt szybko organizuje obrone w budynkach przez co znaczenie budynkow bylo zawyzone. Zabawne, bo engine ciagnie walke w budynkach, problem jest z interfejsem.

Pytania:
1. Czy bedzie mozna w prosty sposob modowac gre
2. Jaka skala (kompania/batalion)
3. Jak bedzie wygladalo multiplayer (czy mozliwe bedzie, ze ktos gra dow. kompanii a inny batalionu po tej samej stronie)
4. Kiedy bedzie mozna wlazic do budynkow?

04.08.2006
16:13
[4]

T_bone [ Generalleutnant ]

Podłączę tą ciekawostkę pod wątek bo chyba nikt nie wspominał, After Action Report z gry pod linkiem:



Te 3 Heinkle bombardujące wzgórze wywołały u mnie mieszane uczucia :D

04.08.2006
16:25
[5]

mscor [ Chor��y ]

Do pytania ze strony CMHQ chciałbym dodać jeszcze jedno:
- czy przywidziana jest opcja "cooperative" w multiplayerze?

04.08.2006
19:40
[6]

Llordus [ exile ]

Czy bedzie mozliwosc rozegrania kampanii, czy w dalszym ciagu bedziemy skazani na pojedyncze bitwy, jak w cm-ie?

04.08.2006
19:44
[7]

Marder [ Generaďż˝ ]

Mnie interesuje interfejs gry. Jak pogodzono wydawanie rozkazów i panowanie nad wszystkimi jednostkami - patrz gniot "GI. Combat", a jak widać na screenach obszar pola walki jest ogromny. Mam tu głównie na myśli pracę kamery i sposoby wydawania rozkazów (system hybrydowy rodem z CM czy może aktywna pauza)

04.08.2006
20:20
[8]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]

1. Rozmiar pola walki.
2. Stopień realizmu danych technicznych broni (przebijalność/dystans/grubość płyty)
3. Sposób realizacji MORALE jednostek
4. Wpływ dowódców na podległe jednostki.
5. Zasada dzialania AI - w cm ai rusza ławą na flagi.
6. Metoda realizacji FOW
7. Czy zobaczymy generator map/quick battle?
8. Cooperative w MP
9. "Camera Work and command interface":)
10. Budynki
11. Modowanie gry.
Llordus-->Kampania jest, ale liniowa.

04.08.2006
20:43
[9]

Marder [ Generaďż˝ ]

Izabelin ---> Masz już 11 pytań. Może Ci to jedno podarują :-)

04.08.2006
21:23
smile
[10]

Agapow [ Pretorianin ]

czy będą kręciły się kółka? (he he)

04.08.2006
21:29
smile
[11]

Llordus [ exile ]

Oj tak! Pytanie o kolka jest obowiazkowe!!

05.08.2006
09:50
[12]

lonia [ Centurion ]

Juz oficjalna strona tej gry, tylko po rosyjsku.Jest tam lista sprzetu i opis wszystkich kampanii.

Jezeli chodzi o rozmiar pola walki to ma byc 4 km kw.

05.08.2006
09:57
[13]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]

Lonia-->



A to nie jest przypadkiem oficjalna strona po angielsku?:)

05.08.2006
09:58
[14]

Marder [ Generaďż˝ ]

A na kiedy przewidziano premierę gry i czy wypuszczą prędzej demo ?

05.08.2006
10:48
[15]

lonia [ Centurion ]

von Izabelin--> Tojest strona wydawcy na zachodzie, czasami 1C tlumaczy rosyjskie stony na angielski.
Marder--> O ile wiem to demki przed wydaniem nie bedzie.

05.08.2006
16:40
[16]

oliveira [ Chor��y ]

Demo planowo ma wyjsc pod koniec sierpnia.

05.08.2006
18:05
smile
[17]

Target76 [ Pretorianin ]

coś klimatycznego

05.08.2006
18:35
smile
[18]

Agapow [ Pretorianin ]

filmik przedni. Czy producent gry opublikował już listę combosów do gry?

05.08.2006
22:25
[19]

Marder [ Generaďż˝ ]

Filmik jajcarski tylko z drugiej strony jaki sens ma tworzenie takich rzeczy ? Pokaz możliwości enginu gry ?

05.08.2006
22:33
[20]

Llordus [ exile ]

Marder --> mysle ze w jakims stopniu tak. Poza tym to jest calkiem niezly sposob na reklame - taki smieszny filmik rozeslesz do wielu ludzi, ktorym normalnie nic takiego bys nie wyslal, a moze okazac sie ze to ich zainteresuje tym tytulem :) Dobra reklama to taka ktora wybija sie poza przyjete schematy i przykuwa uwage - i w tym przypadku chyba cos takiego udalo sie marketingowcom stworzyc - nie zmienia to faktu ze nadal trzeba by dopasc w rece jakies grywalne demko, zanim bedzie tak naprawde wiadomo co ta gra nam da.

06.08.2006
11:10
[21]

Marder [ Generaďż˝ ]

Llordus ---> No dokładnie. Pomysł dobry na reklamę ale ja chciałbym sobie już zagrać i wtedy szybko zweryfikuje się ile w tej grze jest wojny a ile kabaretu :-)
Kurcze a małolaty już grają. Domyślam się że to z targów E3

06.08.2006
11:31
[22]

T_bone [ Generalleutnant ]

Kolejny krótki AAR, tym razem Francja 1940. Gra może być dobra ale napewno bliżej jej do Close Combat niż do Combat Mission, mam tu na myśli głownie skalę rozgrywki.

06.08.2006
16:45
[23]

Marder [ Generaďż˝ ]

I niech to będzie taki CC w 3D byle by nie była to gra z cyklu "kupą mości panowie" :-)

09.08.2006
19:45
[24]

Marder [ Generaďż˝ ]

Izabelin ----> Jak pytania ? Dostałeś już jakąś odpowiedź ?

09.08.2006
20:54
[25]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]

Attache Prasowy BTF wysłał pytania do dev'ów, powiedział by dac im kilka dni czasu.

10.08.2006
08:39
[26]

Marder [ Generaďż˝ ]

Ok.

10.08.2006
12:08
smile
[27]

bonk_ [ Konsul ]

Filmik kapitalny!
A sama gra..no cóż pojedynki batt vs batt to nie będą ,ale od CM można odpocząć i zagrać w CC 3D to moje zdanie.
Miejmy nadzieję,że ta gra wogóle wyjdzie ,bo narazie tylko odstraszała ciągłymi zmianami.

P.S
..małolaty już sobie grają skandal<zły>

10.08.2006
12:17
[28]

T_bone [ Generalleutnant ]

Problem w tym że pomysły w stylu CC w 3D zawsze kończyły się klapą vide Squad Assault czy G.I Combat. Wszystko będzie zależeć od interface-u, mam nadzieję że nie tylko grafika będzie dopracowana. Klapaucjusz wspomniał że nie można będzie wchodzić do budynków, ja także o tym słyszałem, jeśli to prawda to żaden to następca CC.

10.08.2006
12:37
[29]

Runnersan [ Konsul ]

Ponoć na mapach ma nie być moździerzy, które magą być dostępne tylko jako support z poza mapy. Dziwne to trochę skoro zwykłe działa są.

17.08.2006
14:58
[30]

von Izabelin [ Ruhm oder Tod! ]



Pytania i Odpowiedzi.

Sorry że tak zjechalo sie razem wszystko w tekście, nie wiem czemu tak jest, jak znajdę problem, to naprawie.

17.08.2006
15:02
[31]

Llordus [ exile ]

von Izabelin --> sprobuj powstawiac tagi html-a do lamania linii, powinno pomoc ;)

17.08.2006
15:05
[32]

Llordus [ exile ]

btw - jak wejdziesz w opcje "komentarze" to wyswietla sie znakomicie :) ciekawe dlaczego :)

17.08.2006
18:11
smile
[33]

strelnikov [ Generaďż˝ ]

a tak naprawde jaka jeszcze inna dobra gre zrobil Battlefront - poza seria CM? Mam na mysli gre z enginem 3D.

a czy przypadkiem 1cMadDoxGames nie stwierdzil ze ten projekt nie jest do skonczenia (przynajmniej w takim wymiarze realnosci jak IL-2) i go ... sprzedal? Poza tym - jaka jest dobra gra produkowana latami i wypuszczona na rynek z sukcesem?

Screeny wygladaja fajnie ale - poza modelami tankow - srodowisko jest nieco komputerowe;) Czy ktos tez zwrocil uwage na jakiej MALEJ mapie (tak naprawde) rozgrywa sie akcja? Mowiac to sugeruje sie obrazkami na RU stronie tej gry.

18.08.2006
01:08
[34]

strelnikov [ Generaďż˝ ]

no tak ... 4km kwadratowe ... i wszystko jasne

18.08.2006
01:15
smile
[35]

Ketonur [ Pretorianin ]

Orientuje sie ktos moze jakie beda wymagania tego cuda?
Bo moj rzech (A1800+, R9550, 750MB ram) dlawi sie na wiekszosci nowych gier...

23.08.2006
15:44
[36]

Marder [ Generaďż˝ ]

Wszystko brzmi ciekawie szczególnie morale, AI jednostek i model uszkodzeń. Może wreszcie doczekamy się czegoś na poziomie CM bo aż dziw bierze, że nikt nie tworzy takich symulacji. Zwykłych RTS-ów na temat II WŚ jest od zatrzęsienia, ale jak widzę że Tygrys eksploduje od strzałów z broni ręcznej to mnie szlag trafia i odechciewa się grać.

30.08.2006
13:47
[37]

Marder [ Generaďż˝ ]

Pojawił się nowy filmik. Całość zajmuje ponad 200MB. Warto obejrzeć chodź gość, który to kręcił chyba o statywie nie słyszał :)

Kilka moich spostrzeżeń:
Mamy pokazane trzy misje: niemiecką, brytyjską i francuską. Grafika robi wrażenie: teren, modele pojazdów i żołnierzy. Wszystko pięknie zanimowane. Widać jak rozkładane jest działo, przestawiane czy ładowane pociskiem. Czołgi pozostawiają w trawie ślady gąsienic, łamiąc z gracją drewniane ogrodzenia. Tumany spalin unoszą się w powietrzu. Unieruchomiony przez zerwaną gąsienicę pojazd wciąż prowadzi ogień. Żołnierze przejmują pozostawiony przez wroga sprzęt. Kamera jest "wolna" i można dowolnie przyglądać się terenowi walki. Odgłosy wybuchów bardzo naturalne. Żadnych holywoodzkich gwizdów. W pewnym momencie na krótkim dystansie polski samochód pancerny natyka sie na bodaj Pz II. Załoga szybko podejmuje decyzję o wycofaniu się jednak jest już za późno. Celny strzał i przednie koło odrywa się a załoga ginie.

Na pewno nie jest to CM, a raczej Close Combat w nowej szacie graficznej i napewno nie ma nic wspólnego z paskami życia i rasowymi RTS-ami. Pozostaje tylko czekać na premierę.


© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.