GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

W jakim języku śpiewa Sean Paul ??

29.06.2006
15:20
[1]

polak111 [ Konsul ]

W jakim języku śpiewa Sean Paul ??

Może jest to dziwne pytanie, ale w jakim języku śpiewa Sean Paul ( jeżeli można to w ogóle nazwać śpiewem:P:P)?? Wypowiada słowa nie wyraźnie, ale zdarza mi sięusłyszeć nutę angielskiego.

29.06.2006
15:22
[2]

Zenedon_oi! [ Konsul ]

Po koreańsku.

29.06.2006
15:22
[3]

Grungowiec [ LENIWIEC ]

po angielsku

29.06.2006
15:22
[4]

BBC BB [ massive attack ]



Przeważnie po angielsku

29.06.2006
15:24
smile
[5]

polak111 [ Konsul ]




a to po jakiemu?? ;P jakaś mieszanka

29.06.2006
15:27
[6]

Coolabor [ Piękny Pan ]

polak > to też angielski, stylowany na "niedbały" czy "slangowy"

29.06.2006
15:29
smile
[7]

polak111 [ Konsul ]

Aha, rozumiem :))
Dzięki

29.06.2006
15:30
smile
[8]

bialy kot [ FLCL ]

Podobno po angielsku, ale Anglicy stanowczo zaprzeczaja ;)

29.06.2006
15:30
[9]

Coolabor [ Piękny Pan ]



posłuchajcie tej piosenki i powiedzcie w jakim języku są zwrotki :) (swa-hili?)
BTW: zajebista piosenka

29.06.2006
15:33
smile
[10]

Golem6 [ z rzędu Naczelnych ]

Sean Paul śpiewa po angielsku, tylko...
1. używa dużą ilość słów slangowych i wszelakiego rodzaju skrótów;
2. pochodzi z Jamajki, a po powoduje że jego angielski ma "jamajski" akcent.

29.06.2006
15:34
[11]

polak111 [ Konsul ]

Mogłby ktoś wrzucić ten utwór??

29.06.2006
15:34
[12]

Sir klesk [ Sazillon ]

a po jakiemu spiewa Gentleman i jak spiewal Bob Marley?

Nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa, ale to jest 'angielski z Jamajki' :)

29.06.2006
15:39
[13]

WolverineX [ I hate n00bs ]

a Sean Paul niby spiewa w jezyku Amerykanow ale Bush sie tego stanowczo wypiera
a plemiona gangow czarnych stup nie wiedza o czym Sean Paul speiwa.

29.06.2006
15:47
smile
[14]

Aceofbase [ El Mariachi ]

"We nuh need nah speed so we nah go coke it yo (coke it yo)"

"Cau di weed weh we cokin need fi soakin'
Best ting fi di meditation, and di best hygrade a Jamaican "

"Dat’s why herb man dem a di wise one"


.................wtf?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.