GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

"Zapach kobiety" - scena z tangiem

29.06.2006
00:08
[1]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

"Zapach kobiety" - scena z tangiem

Czy posiada moze ktos ten film na dysku? Jesli tak, to prosilbym o wyciecie tej 2-3 minutowej sceny, gdy Al Pacino tanczy w barze z nieznajomą i wstawienie np. na rapidshare. Mialem ten film, ale niestety plyta ulegla uszkodzeniu:) Dzisiaj oglądnalem go po raz kolejny na TVN, a scena jest rewelacyjna. Z gory dzieki :)

29.06.2006
00:11
smile
[2]

Arczens [ Legend ]

I muzyka tez super :)

29.06.2006
00:17
[3]

kasztaneczuszek [ Kasztanowy RozbUjnik ]

a jaka muzyczka tam jest?:) ktoś sie orientuje?

29.06.2006
00:27
[4]

Arczens [ Legend ]

Pod tym tytulem mozna znalesc tango por una cabeza, ale jak to jest na 100% to niestety nie wiem.

29.06.2006
00:27
smile
[5]

Child of Bodom [ Posłuchaj To Do Ciebie ]

kasztaneczuszek ----------> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5188659&N=1

29.06.2006
11:38
[6]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

up

29.06.2006
11:51
smile
[7]

dudka [ ! szypon ! ]

kurde, przegapiłem ten film...

dobrze ze chociaz posiadam soundtrack

29.06.2006
12:48
smile
[8]

bartek [ ]

29.06.2006
12:53
smile
[9]

piokos [ Mr Nice Guy ]

You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 23 minutes)


fuckers!

29.06.2006
12:54
smile
[10]

bartek [ ]

piokos, łączysz się przez proxy?

29.06.2006
12:55
[11]

Arczens [ Legend ]

Mi padl transfer z UPC, jeszcze bardziej do dupy :/

29.06.2006
13:24
[12]

Raf [ Pretorianin ]

29.06.2006
13:26
[13]

piokos [ Mr Nice Guy ]

bartek => nie, jestem za NATem a godzinę temu sciągnąłem plik 6 MB.

29.06.2006
14:04
smile
[14]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

Piękne dzięki :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.