GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jak posklejać film w całośc?

28.06.2006
19:31
[1]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Jak posklejać film w całośc?

Sytuacja przedstawia się w ten sposób -posiadam na dysku film który jest podzielony na 11 części (ok 100 megabajtowych) - i nie wiem jak je połączy. Trochę to skomplikowane ,bo pierwszy z plików moze być otworzony przez Windows media player classic (po wcześniejszym zbuforowaniu) , ale to tylko jedna część która trwa 11 min , pozostałe nie chcę się otwierać - próbowałem scalać pliki w total commander ,ale nie mogę tego zrobić bo np pierwszy z plików jest przyporządkowany do do rozszerzenia .avi inny do .rar (to jest skutek moich nieudolnych kombinacji) - no i mam pytanie -jak mam obejrzeć ten film ?!

28.06.2006
19:34
[2]

ossa201 [ Generał ]

To wypakuj .rar i najlepiej ściągnij sobie Adobe premiere i tam to po prostu złącz w całość łącząc poszczególne ścieżki.

28.06.2006
19:37
[3]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

może virtualdub?

Otwierasz pierwszą część, a potem dajesz File/Append AVI segment

28.06.2006
19:37
[4]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

ossa201 >>> ale to tak naprawdę nie jest plik .rar (tak jakoś po... wszystko ,że windows go widzi jako .rar -wydaje mi się ,że to pliki .avi) . Spróbuje z Adobe premiere i virtualdub.

28.06.2006
19:43
[5]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Jak próbuje otworzyć jakikolwiek z plików virtualdubem -pisze ,że nie rozpoznaje typ pliku .

28.06.2006
21:22
smile
[6]

COBRA-COBRETTI [ Generał ]

Ściągnij program GSpot. Może on ci podpowie jakie kodeki są potrzebne :) i czy to są rzeczywiście pliki wideo.

28.06.2006
21:24
[7]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Lipa ! Lipa Lipa ! Ani virtual dub ,ani adobe premiere nie chcę otworzyć żadnego pliku - virtyal dub tylko otwiera jeden plik (ten który się otwiera windows media player classic - pracuje trochę i wyskakuje taki komuinikat ----->
Chyba nic z tego nie będzie.

edit:dzieki Cobretti jeszczxe to sprawdzę

28.06.2006
21:44
[8]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Gspot otwiera ten pierwszy plik ,ale informuje że brakuje 918 mb danych - czy mozna jakoś zmienić nazwy i rozszerzenia tych plikó ,żeby były rozpoznawane jako brakujaca część filmu ?

28.06.2006
21:49
[9]

Kijano [ Generał ]

hmm widac jakby z rapidshare szedl plik :) pewnie pornus. Zlaczysz go HJ-Split

28.06.2006
22:01
[10]

Kijano [ Generał ]

ew
uruchom -> cmd
cd katalog z plikami
type twin* > plik.avi

28.06.2006
22:01
[11]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Kijano >>>Z| tego co widzę to tutaj można połączyć tylko 2 pliki ,a ja ich mam 11 - jak próbuje połączyć 2 pierwsze ze sobą to pisze "files are not equal at position h0000000..."

ps
to nie jest pornol :)

28.06.2006
22:11
[12]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Kijano >>>dzięki wielkie pliki już połaczyłem ze sobą dzieki tej komendzie co napisałeś. Co prawda nie mogę otworzyć teraz tego pliku ,ale i tak już jest nieźle

28.06.2006
22:16
[13]

Kijano [ Generał ]

wiesz jak go odtworzyc najlepiej ?
prawy otworz za pomoca i wybierasz windows media player classic
ew sciagasz divfixa i rebuild index :)

28.06.2006
22:29
[14]

McClanesHungOver2 [ Konsul ]

Tylko ,że Divifix pisze ,że to nie plik .avi Zakręcone to jest strasznie ,ale i tak wielkie dzięki Kijano -widze ,że znasz się na rzeczy.

28.06.2006
22:37
[15]

settogo [ Nie zgadzam się ]

hehehe ktos se tu pornosy sciagal:D

28.06.2006
22:46
[16]

Kijano [ Generał ]

sprobuj

Peck Avi Joiner
Camel Mpeg Joiner
Video Inspector
Avi Chop

28.06.2006
22:50
smile
[17]

Conroy [ Dwie Szopy ]

Żadne pornosy, to jest chyba Twin Peaks :).

Nie wszystko co ma "twin" w nazwie albo jest podzielone na części to pornol z napalonymi bliźniaczkami :).

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.