GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Metalheart: Replicants Rampage krok po kroku

27.06.2006
17:30
smile
[1]

szyszka1 [ Chor��y ]

Metalheart: Replicants Rampage krok po kroku

szyszka1
Będę na bieżąco pisać jak łatwiej przejść przez grę.

27.06.2006
17:32
[2]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Aha. To może napisz poradnik i wyślij go na jakąś stronę a dopiero potem daj tu link?

27.06.2006
17:45
smile
[3]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Zaczynamy od zabicia 5 skorpionów na pustyni ( ogony zabieramy, będą nam potrzebne później). Po drodze znajdujemy apteczkę. Przejście, (koło którego leży stalowe ramię, zabieramy je) wyważamy łomem i czołgając sie przechodzimy na drugą stronę.
Rozmawiamy ze spawaczem i gościem stojacym troszeczke dalej, który chce od nas ramie a daje nam śróbokręt (będzie nam potrzebny później).
Udajemy sie do szefa, otrzymujemy od niego zadanie i kod przejścia 3631242 otwierajacy bramę do śrómieścia. Zanim tam pójdziemy musimy zarobic 5000 potrzebne nam później w kościele. Forsę zarabiamy przyjmując różne zlecenia od napotkanych gości i korzystając z pomysłów pracowników garażu osady robotników. W okolicy domu szefa i garażu mozna spotkać Bruno, oferujemy mu pomoc w odzyskaniu utraconej biżuterii. Mając w kieszeni 5000, po rozmowie z Brunem przechodzimy do śródmieścia.

27.06.2006
17:48
smile
[4]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Poradnik to za dużo, to taka mała pomoc bo nigdzie z wyjatkiem tej ruskiej strony nic nie można znaleźć.

27.06.2006
19:05
smile
[5]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
W Śródmieściu.
Wita nas Lorgan Thrishgyne, idziemy do kościoła płacimy haracz . Szukamy zwiadowcy Kuja, jest za bankiem. Przyjmij pierwsze zadanie – 5 ogonów skorpiona masz je. Idź do banku, porozmawiaj z bankierem dostaniesz trochę forsy. Wróć do Kuja przyjmij drugie zadanie - zabicie robala. Koło kościoła jest przejście do południowej części miasta ( klawisz x uaktywnia wszystkie przejścia). Robal jest a agencji, koło baru. W barze Chris zatańczy i znów masz trochę forsy porozmawiaj z Milo – grajek barowy- powie ci o bandziorach mających napaść na bank. W barze porozmawiaj jeszcze z Cyborgiem, zechce od ciebie taktonium. Idź do doktora (przejście za sklepem), kup taktonium i przyjmij od niego zadanie ( pieniądze za implant) do wykonania w Creps.Wróć do baru , daj taktonium Cyborgowi, przyłączy się do twojej druzyny. Wracaj do śródmieścia, w domu z napisem Genesis są bandyci, po drodze rozpraw się z trzema żołnierzami imperium. Załatw bandziorów, wróć do banku po nagrodę i udaj się do Kejo. Dostaniesz trzecie zadanie, zabicie Mutanta , grasującego nocom w zachodniej części miasta.

27.06.2006
22:42
smile
[6]

claudespeed18 [ zią ]

wydawało mi sie ze jestes duzo dalej :D chyba odechcialo Ci sie pisac poradnik co?w sumie fajna inicjatywa...pamietam ze mialem pare problemow z ta gra(poboczne questy)wiec jak do niej wroce to skorzystam z pomocy :)

27.06.2006
23:01
[7]

Raziel [ Action Boy ]

ta gra to kiepska parodia Fallouta

28.06.2006
01:02
smile
[8]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1

claudespeed18 - tak jestem dalej, będę pisac wszystko !
Gra niestety nigdy nie dorówna Falloutom. Wścieka mnie tylko, że nie moge jej pokonac w finale.

28.06.2006
01:06
smile
[9]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Sektor 8
Aby się tam dostać należy wyeliminować dwóch żołnierzy imperium i poczekać na noc. W tym sektorze jest dużo skorpionów. Obok mutanta do zabicia , znajduje się drugi przyjmij od niego zadanie, w tym sektorze jest też dwoje dodatkowych żołnierzy imperium (przy przejściu za składowiskiem śmieci) wyeliminuj ich. Wykonaj zadnie – zabicie mutanta i idź do końcowego przejścia – terytorium Cohena. Historyk Cohen da ci zadanie wybicia w sektorze wszystkich skorpionów- jest ich 6. Wróć do niego i wysłuchaj jego opowieści. Teraz wracaj do zwiadowcy Keja, dostaniesz kartę członkostwa za wykonanie zleceń.
Wracaj do szefa Kaya Dee zleci ci kolejne zadanie – zdobycie w laboratorium antidotum.

28.06.2006
01:07
smile
[10]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Zdobycie antidotum.
Udaj się do kościoła, wielebny otworzy ci przejście do kanałów. Udaj się do sklepu kup neutralizatory min, umieść je w splocie aktywnym i do kanałów. Neutralizatory ochronią cię przed minami, do eliminacji jest czterech żołnierzy. Po wejściu do podstacji , eliminacja 2 żołnierzy i śrubokrętem wyłączamy zasilanie wejścia do laboratorium.
Wracamy do śródmieścia i w planszy laboratorium musimy pokonać trzech żołnierzy. W laboratorium jest ich 5, często zapisuj, trudna walka ale do pokonania. Weź antidotum i wracaj do osady , do szefa Kaya Dee. Poda ci kod opuszczenia lokacji 9411484. Przejście znajduje się w południowej części miasta.

28.06.2006
01:08
smile
[11]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Sprawa Bruno.
Za nim opuścisz miasto wykonaj zadanie z Bruno. Przed kościołem jest ogrodnik, poproś go o klucz do wejścia do kanałów. Poprosi cię o naostrzenie łopaty, idź ja naostrzyć w garażu w dzielnicy robotników, wróć do ogrodnika wręczy ci klucz. Otwórz wejście do kanałów, zabij szczury, weź kolię i wróć do Bruna. Poprosi cię abyś zaniósł ja do baru , daj ją barmanowi. Wyjdź z baru i wejdź ponownie porozmawiaj z barmanem , da ci dla Bruna intymna część garderoby jego dziewczyny, zanieś ją do Brna i zadanie wykonane. Teraz udaj się do Creps.

28.06.2006
23:53
smile
[12]

claudespeed18 [ zią ]

cos ucichło tutaj, czyżby koniec solucji :) ?jak narazie to na oko moze z 1/12 gry to jest

30.06.2006
20:41
smile
[13]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
CDN...... już sie pisze, teraz są wakacje :>))))))))))

02.07.2006
20:53
smile
[14]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Creps
Pogadaj z gościem zaraz przy wejściu, nic ciekawego Ci nie powie. Za nim jest sklep i bar.W barze możesz pogadać i trochę pograć, ale szkoda czasu na grę. W końcowej części planszy jest medyk, obok chata mutantów, wejdź do medyka, pogadaj. W chacie mutant zleci zadanie zdobycia lekarstwa wyskokowego od swego wrednego brata, który nie chce się z nim dzielić ( ochrona rodziny przed skutkami alkoholizmu). Brat mieszka w chacie za sklepem, podzieli się z Tobą chętnie, zanieś karnisterek bratu.za ogrodzeniem, naprzeciw baru jest chata Yelow smolce, wejdź tam, podyskutuj, może poproszą cię o trawkę, a może zaraz zaczną do ciebie strzelać, pomóż im zaznać wiecznej spokojności. Za barem jest tunel mutantów, kwatera ich szefa. Nie wpuszcza cię do szefa, ale dostaniesz zadanie odbicia ich kowala. Wyjdź z miasteczka, na mapie pojawi się nowa lokacja, miejsce przetrzymywania kowala, rozwal pilnujących ich żołnierzy i wracaj z kowalem do osady. W kwaterze w nagrodę pozwolą ci zobaczyć się z szefem. Szef poprosi cię o wizytę u Kuja Due ( szef osady robotników) w Osadzie robotników w Sedryk. Gdy tam dotrzesz, będziesz widzem egzekucji Kuja , nic nie możesz zrobić, dowiesz się jedynie , że zdrajca jest asystent szefa z Creps ( ten, który nie chciał cię do niego wpuścić). Gdy żołnierze się oddalą, wejdź do chaty Kuja i zabierz antidotum. Wracaj do Creps, w chacie szefa będziesz biernym widzem samobójstwa asystenta, wejdź do szefa, pogadaj z nim umów cię z wodzem tajemniczych Nomadów w nocy koło baru. Jeżeli masz za niski poziom do spotkania nie dojdzie, musisz go sobie podnieść, udając się do osady cyborgów ( czasem i to jest za mało, wtedy połaź po mapie i powalcz z napotkanymi grupkami wrogów. Pamiętaj Nomadów spotkasz tylko nocą.

03.07.2006
18:51
smile
[15]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Osada Cyborgów
Po wejściu pogadaj z pierwszym napotkanym Cyborgiem, zagadnij go o jego głos, poprosi cię o umówienie go ze sprzedawca modułu głosu poza miastem. Udaj się do baru, jest tak w środku planszy za areną. Po drodze pogadaj ze strażnikami doktorka, poproszą cię o hasło nie będziesz go na razie znał. Idź do baru , poszukaj gościa handlującego modułami głosu, pogadaj z nim, Użyjesz fajnego podstępu, aby wybawić go z baru. Powiadom Cyborga o wykonanym zadaniu, dostaniesz nagrodę, serce ( bajer). Idź do kwatery szefa Anselmo, zaraz za ogrodzeniem na początku planszy, poproś go o hasło do doktorka, zleci ci zabawę- zakład, walka wręcz ze strażnikiem niedźwiedzi na arenie. Chris ustaw tak, aby miała możliwość strzelania do niedźwiedź ( one znikają, ale w odpowiedniej pozycji Chris są widoczne). Nie baw się w walkę na pięści, rozwal go paroma strzałami. Na pomoc ruszą mu dwaj lub jeden cyborg, pozbądź się ich. Udaj się do Anselmo, poda ci hasło do doktorka. U doktorka możesz uzupełnić zapasy taktonium. Idź w stronę baru przed jednym z pomieszczeń stoi cyborg snajper Max, pogadaj z nim zleci ci zadanie pogadania z Vicem Poatriota, który znajduje się środku tego pomieszczenia, którego pilnuje Max. Nie baw się w dyskusję z Vicem, wyeliminuj go. Na zewnątrz pogadaj z Maxem, przyłącz go do drużyny. W barze jest jeszcze chętny mutant do twojej drużyny, na razie proponuje zostawić do w barze, weźmiesz go później, bardzo spowalnia twój marsz. Teraz możesz wyeliminować wszystkie cyborgi, nawet Anselam, zostaw tylko doktorka i gości w barze. Wracaj do Creps, idz do tunelu mutantów, pogadaj z szefem, jeżeli masz wystarczający poziom umówi cię z Nomadem. Spotkasz się z nim nocą. Na mapie pojawi się nowa lokacja Święte Drzewo Nomadów – udaj się tam.

03.07.2006
19:35
smile
[16]

claudespeed18 [ zią ]

Własnie w tym miejscu mialem jeden z 3 problemów w grze.Szef cyborgów nie chcial mi podac hasła i sie obraził(na zawsze).Tak wiec nie wiem gdzie ten doktorek był u ktorego ponoc za darmo było taktonium i chyba zadanie potem jakies.Głupi cyborg, chcialem go zastrzelic ale gra mowila ze jest wazny dla fabuły i Game Over.

03.07.2006
20:56
smile
[17]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
claudespeed18 - musisz najpierw powalczyc z niedźwiedziami i dopiero wrócić do Anselmo.

03.07.2006
20:57
smile
[18]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Święte Drzewo Nomadów
Pogadaj z doradcami, nic ciekawego ci nie powiedzą, udaj się do chaty Nissona, powie ci co masz zrobić aby pozyskać Radę Siedmiu. Zleci ci tez pierwsze zadanie , dostarczenie mu książki medycznej, która podobna jest u doktorka z Creps. Udaj się tam.

03.07.2006
20:57
smile
[19]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Creps II
Czeka cię tu niespodzianka – 5 żołnierzy imperium, wyeliminuj ich. Doktorek powie ci, ze nie ma książki bo został okradziony przez bankiera Petresona, udaj się do niego jest w Śródmieściu.

03.07.2006
20:58
smile
[20]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Śródmieście
Tutaj tez czeka cię niespodzianka – 2 żołnierzy imperium do wyeliminowania. W banku Peterson sprzeda ci książkę za 8000 tyś. Z książką wracaj do Nissona. Po drodze zaglądnij do oazy. Połap przeciwników na mapie, żeby trochę zdobyć sprzętu i many oraz podnieść sobie poziom.

03.07.2006
20:59
smile
[21]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Święte Drzewo Nomadów
Daj książkę Nissonowi. Dowiesz się, ze musza na ciebie zagłosować jeszcze trzej Nomadowie, dadzą ci zadania do wykonania, aby przekonać się do ciebie i twojej drużyny.

03.07.2006
21:00
smile
[22]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Dom Willsa
Zleci ci zdobycie tajemniczego urządzenia , które posiada karawana, nowa lokacja na mapie.
Tym urządzeniem jest identyfikator. Karawanę chroni trzech żołnierzy imperium, jeden z nich posiada identyfikator. Po wyeliminowani ich z urządzeniem wracaj do Willsa.

03.07.2006
21:01
smile
[23]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Dom Kreppa
Miły gość. Zleci ci zabicie pustynnych chrząszczy. Nowa lokacja na mapie Wróg na pustyni. Idąc tam w prostej linii wpadniesz do jaskini, jest tam trzy ptaszyska i w skrzyni amulet słońca. Udaj się z jaskini do lokacji Wróg na pustyni , robali jest 8 i potężna matka , ale się nie rusza. Po wyeliminowaniu wszystkich weź jajko jako dowód wykonania zadania, jajko jest przy matce chrząszczy. Wracaj do Kreppa.

03.07.2006
21:02
smile
[24]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Dom Nuarga
Zadanie to w fabryce pomp w sektorze 15 włączyć pompy.

04.07.2006
18:07
smile
[25]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Fabryka pomp.
Tutaj możesz trochę poszaleć i podnieść sobie poziom. Zaopatrz się w większą ilość naboi. Walcz z wszystkimi napotkanymi robotami. Wykonuj dodatkowe zadania od napotkanych gości. Przyłącz napotkanego robotnika do wyłączenia pomp imperium. W sektorze 15 włącz pompy dla Nomadów. I gotowe wróć do osady Nomadów.

04.07.2006
18:08
smile
[26]

szyszka1 [ Chor��y ]

szyszka1
Osada Nomadów
Spotkasz się z radą siedmiu, zlecą ci zadania zniszczenia świdra imperium, nowa lokacja na mapie „kamienne przejście”.

04.07.2006
19:37
[27]

claudespeed18 [ zią ]

Nie czytasz co napisałem?Anselmo nawet mi nie zlecil tego zadania bo sie wkurzył i ciagle jeden tekst mowil.Tak wiec sknocony dialog.

05.07.2006
19:07
smile
[28]

szyszka1 [ Chor��y ]


claudespeed18
sorki juz ci mówię :))).
Jeżeli wcześniej zapisałeś to wróc do tego miejsca i do Anselmo idzi po rozmowie ze strażnikami doktorka, wtedy pojawi się sekwencja w dialogu o tym, że chcesz sie widziec z doktorkie. Anselmo zaproponuje ci zabawę niedźwiedziami a co dalej robic napisałam :>))) I PO KŁOPOCIE.

05.07.2006
19:09
[29]

szyszka1 [ Chor��y ]

Kamienne przejście
Wchodząc na ta lokacje, idź na tyły ogrodzenia i pokonaj tam 3 skorpiony oraz jeżdżącą koparkę. Po wejściu do tunelu na dzień dobry czeka cię 2 żołnierzy imperium , idąc dalej kolejno eliminuj ich wszystkich jest ich w sumie 17. Zlikwiduj świder i dojdź do końca tunelu. Przed wyjście na powierzchnie zapisz, czeka cie tam kolejna niespodzianka 4 uzbrojonych po zęby żołnierzy. Po ich zlikwidowaniu wracaj do osady Nomadów.

05.07.2006
19:10
smile
[30]

szyszka1 [ Chor��y ]

Osada Nomadów
Rada Siedmiu przyjmie cię z radościom i nakaże ci udać się po dalsze zadania do Lialma, jego lokum jest na przeciwnym końcu Aderium. Lialm zleci ci zdobycie kryształu radalitu. Udaj się do osady Skorego.

05.07.2006
19:10
smile
[31]

szyszka1 [ Chor��y ]

Osada Shorego.
Przechodzisz pustą lokacje , na końcu jest wejście do miasta Shorego, wejścia strzeże dwóch Nomadów, zadaj z nimi dowiesz się, że Shore opłakuje zaginiecie swoich dzieci, zaoferuj pomoc w ich odnalezieniu. Wyjdź całkiem z osady, na mapie pojawi się lokacja „cmentarz”, udaj się tam Odnajdziesz w białym pyle zwłoki , zabierz ich ubrania , ubierz się w nie
( polecenie „użyj”). Wróć pod bramę w przebraniu zostaniesz wpuszczony do miasta, porozmawiaj ze Sherym, poleci ci zdobycie w ogrodzie ( tutaj ogrodnik poprosi cię o likwidacje szczurów buszujących w jego ogrodzie jest ich 5 )ziaren octowych, z którymi udaj się do doktorka cyborgów, przygotuje ci z nich antidotum na jad skorpionów. Wracaj do Miasta Shorego i idź do jaskini. W jaskini czeka cię 10 jadowitych skorpionów, po ich likwidacji weź kryształ i wróć do Nomadów. W osadzie Shorego jest sklep z dobrą bronią.
Dostaniesz kolejne zadanie - zdobycie dokumentacji w podziemiach wulkanu.

05.07.2006
19:39
[32]

claudespeed18 [ zią ]

Hmm robiłem tak i lipa wyszła ale to juz z pół roku temu.Myslisz ze jakbym mial wczesniejszy save to bym tak nie zrobił.Ale dzieks za checi :) Kiedys rusze to od nowa.

06.07.2006
01:23
smile
[33]

szyszka1 [ Chor��y ]


claudespeed18
Rusz i jak najczęściej rób save , tak naprzemiennie, żeby ewentualnie mozna było powtórzyć to co sie schrzaniło .

06.07.2006
17:38
smile
[34]

szyszka1 [ Chor��y ]

Opuszczona jaskinia.
Po wejściu 2 żołnierzy i dwa skrzydlate ptaszyska. Kieruj się w stronę windy, tam tez czekają na ciebie dwaj żołnierze. Po przejściu w windzie w jaskini dwa dzikie psy i dalej już otwarta przestrzeń. Pokonaj tu latającego obserwatora i trzech żołnierzy , każdy z nich ma buty potrzebne ci do przejścia nad wulkanem, załóż je swoim bohaterom. Za ostatnim mostkiem kolejni dwaj żołnierze, jeden z nich ma czwartą parę butów, ja akurat miałam 4 osobowa drużynę, 2 bohaterowie i 2 przyłączone cyborgi. Kolejna lokacja i ptaszyska – wulkaniczne wampiry (6). W elektrowni pod wulkanem kolejni dwaj żołnierze uzbrojeni po żeby. Dalej ptaszyska(6). Centrum badań 3 żołnierze po pokonania. W środku laboratorium 1 żołnierz w sejfie potrzeby ci dokument. Wracasz do Nomadów ta sama drogą. Dostaniesz kolejne zadanie zdobyć rudę taktonium.

06.07.2006
17:39
smile
[35]

szyszka1 [ Chor��y ]

Kopalnia
Do kopalni przechodzimy przez stacje pomp. ( czarna przestrzeń między poszczególnymi częściami stacji pomp, na mapie to pułapka, możesz tam już zostać i koniec gry). Na miejscu od trzeciego handlarza kup kombinezony górnicze dla bohaterów, cyborgi nie potrzebują oraz kup pojemniki na rudę, bez nich zawodnik ginie. Przechodzisz kolejne lokacje bez problemów, przed wejściem do kopalni załóż kombinezony i w drogę. Pierwszą lokację w kopalni przechodzisz w drugie są trzy grudki rudy, jedna po lewo i dwie po prawo w głębi. Bohaterowie zabiorą rudę do pojemników, cyborgowi nic nie grozi, może ja nosić bez pojemnika, a później ja sprzedasz. Wracasz ta samą drogą do Nomadów. Dostaniesz ostatnie zadanie od Lialma, w bibliotece Azteków.

spoiler start

06.07.2006
17:40
smile
[36]

szyszka1 [ Chor��y ]

Saline Valley
Użyj aktywnego już teleportu, którego lokacja jest już naprzeciw siedziby Lialma.
W okręgu Soltworld na końcu planszy jest dwóch żołnierzy strzegących wejścia do kolejnej lokacji. Po jej przejściu pogadaj z napotkanym robotnikiem i dalej pokonaj 2 żołnierzy imperium, jeden z nich ma manuskrypt Azteków. Wracaj do mapy pustyni. Ja w drużynie nie miałam do tej pory mutanta z osady cyborgow, bo spowalnia on znaczenie przemieszczanie się drużyny a i zdobyte punktu akcji dzieli się na wszystkich członków załogi i trudniej podnieść poziom swoich bohaterów. Teraz idź do osady cyborgów i przyłącz mutanta jest w barze. Marzy on o spotkaniu z legendarnym kapitanem Khaagiem z Metal Heart, daj mu szanse zrealizować to marzenie, bo tam się teraz udajesz – nazwa kolacji opuszczony obszar.

07.07.2006
18:27
smile
[37]

szyszka1 [ Chor��y ]

Opuszczony obszar.
Na początek o pokonania masz bagiennego demona. Dalej spotkasz Blaszanego Drwala i Strzelca Pazura, podaj z nimi , na końcu spotkasz kapitana legendę Khaagha, porozmawiaj z nim i poproś go o drogę do ruin Azteków, poprosi cię o odszukanie złota. Tutaj zostanie mutant przygarnięty z Osady Cyborgów.

07.07.2006
18:28
smile
[38]

szyszka1 [ Chor��y ]

Południowe śródmieście.
Udaj się do baru i porozmawiaj z barmanem o zlocie, powie ci, że cos tam słyszał ale więcej wie kanalarz, musisz go odszukać. Kanalarza znajdziesz w Śródmieściu miedzy bankiem a sklepem-barem. Dostaniesz od kanalarza drewniany klucz do kanałów. Wracaj do Południowego śródmieścia, przyłącz do drużyny spawacza , kreci się Kolo sklepu z bronią( przytrzymaj alt i najedz na osobie , z którą chcesz rozmawiać, uaktywnisz w ten sposób funkcje dialogu), kup spawaczowi w sklepie Eiara 4 tytanowe elektrody i wkraczaj do kanałów.
W kanałach pokonaj 3 szczury, nie rozstawaj pierwszego wejścia, tylko przejdź aktywne przejście na końcu, tam jest drugie wejście, to rozstawaj i uaktywni ci się przejecie do kolejnej lokacji, idź tam. Pokonaj wszystkich żołnierzy, wyjdź aż na powierzchnie w zbiornikach wodnych, wracaj ta samą drogą. Gdy dojdziesz do pierwszego zaspawanego jeszcze wejścia teraz je rozstawaj, tam jest złoto, wejdź i zabierz dwie sztabki. Na powierzchni podziękuj spawaczowi i wracaj do baru poproś o przewiezienie złota w bezpieczne miejsce. Barman poleci ci przewoźnika,, znajdziesz go obok baru w boksie z rurami, zgodzi się przewieź twój towar, umówi się z tobą w śródmieściu koło kościoła. Idź tam i poczekaj na transportowca, zamelduje ci o wykonaniu zadania i wręczy ci zdjęcie miejsca ulokowania złota, teraz wracaj do Opuszczonego obszaru, nie zapomnij kupić zapalniczki.

07.07.2006
18:29
smile
[39]

szyszka1 [ Chor��y ]

Opuszczony obszar
Idź do Khaagha, daj mu sztabkę złota i zdjęcie, poproś go o wskazanie drogi, przyłączy się do twojej drużyny i w drogę przez bagna, pokonaj 2 bagienne demony i idź w stronę aktywnego przejścia, wejdziesz do ruin biblioteki, na wprost jest taki mechanizm przypominający kontakt, niech kapitan włoży w niego chochlikowy klucz, który ma przy sobie, uruchomi się maszyneria i uaktywni się przejście do opuszczonej świątyni. Na wprost jest ołtarz, pokonaj pilnujących go 2 strażników, i zapalniczka zapal znicze, uaktywni się przejście do opuszczonego cmentarza, na podłodze są znaki nie wiem w jakiej kolejności je pokonywać, ja chodziłam po nich na różne sposoby aż otworzyły się wrota do sarkofagu. Podprowadź kapitana (włóż mu sztabkę złota w aktywny splot) pod ścianę, niech przeczyta wyryty na niej tekst przepowiedni Aztekow. Pojawi się półokrąg z gwiazda , weź drugą sztabkę złota i przy jej pomocy otwórz wieko sarkofagu, weź fiolkę, druga taka sama pojawi się na podłodze obok sarkofagu, zabierz ja też, później ją sprzedasz. W tym momencie zaatakują cię dwaj strażnicy sarkofagu, pokonaj ich. Wejdź do pomieszczenia bocznego po lewej stronie i zabierz znajdujące się tam dwa pasy niewidzialności dla twoich bohaterów, później będą ci bardzo potrzebne. Teraz wracaj ta sama droga. Po wyjściu z opuszczonego cmentarza pojawi się Lorgan Thrishgyne i jeszcze raz będzie cię przekonywał, do zaniechania współpracy z Nomadami, oczywiście nie zechcesz z nim gadać. Wracaj do Namadów.

07.07.2006
18:29
smile
[40]

szyszka1 [ Chor��y ]

Święte drzewo Namadów.
Idź do Lialma, odeśle cię do Rady Siedmiu. Ta wielka rada odeśle cię do zbrojowni w grze to lokacja zaznaczona jako sklep, obok wyjścia do laboratorium Nomadów.
W zbrojowni dowiesz się o ostatnim zadaniu, weź przygotowaną dla ciebie broń i znajdujący się obok niej akumulator. Udaj się do teleportu i zostaniesz odesłany do posterunku strażników.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.