Amizaurus [ Pretorianin ]
WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger
Ktoś słyszał coś o tym ? Ma szanse wyjść ? I jak z realizmem ?
Bo w Red Orchestra jeśli chodzi o czołgi to gorzej niż źle.... Tygrys rykoszetuje od Su-76 albo boku T-34, minimalna liczba trafień do zniszczenia czołgu to bodaj dwa (nawet z boku T-34 nie zniszczysz jednym strzałem z Tygrysa) a za to kolejne strzały się "sumują" tak że można zniszczyć ciężki czołg kilkukrotnym strzałem mniejszym kalibrem na pancerz czołowy... jak również Panterę strzelając wielokrotnie do niej z PTRD... :( coś jak paski energii...
VLADIMIR0 [ Centurion ]
Amizaurus - masz nieaktuale dane. 2 dni temu wyszedł patch do RO, który zmienia wartości pancerza. :) 1shot1 kill staje sie powoli zasadą (tylko trzeba wiedziec, gdzie wycelowac)
Amizaurus [ Pretorianin ]
Tak, no to fajnie... a jak z rykoszetami ? Poczatkowo przyjęli jakąs obłędną wartość w modelu rykoszetów i pocisk z Tygrysa mógł zrykoszetować z cienkiego pancerza Su-76 nawet pod niewielkim kątem... Wieża T-34/85 była prawie nietykalna ponoć, szansa trafienia tuż koło lufy minimalna a zaraz obok już krzywizna zwiększała się do 20-30 stopni co oznaczało rykoszety...
Sam miałem rykoszety od boku T-34 z Tygrysa jeszcze w becie.... również przyspieszenie czołgów jest obłędne. Lepiej jak dzisiejsze MBT. Radzieckie samochody pancerne posuwały 60km/h po wertepach przez co były trudne do trafienia... poprawili to ? Na to wiele narzekań było pamiętam na forach... ciekawe że na sprinterskie czołgi nie...