GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Początek wakacji co robiliście

23.06.2006
23:00
[1]

Brutal007 [ Pretorianin ]

Początek wakacji co robiliście

ja piłem z ziomkami i piany jak bela ;]

23.06.2006
23:01
[2]

cronotrigger [ sloth ]

ekstra.

23.06.2006
23:02
smile
[3]

Minas Morgul [ Senator ]

Piłeś z ziomkami pianę?

23.06.2006
23:02
[4]

Sznapi [ Parufka ]

Żułem gumy bo cały dom jest nimi zawalony.

23.06.2006
23:02
smile
[5]

kasztaneczuszek [ Kasztanowy RozbUjnik ]

pozdro dla ziomali!

23.06.2006
23:02
smile
[6]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Zaczeło sie...

23.06.2006
23:03
smile
[7]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

To będą ciężkie 2 miesiące na GOLu...

23.06.2006
23:03
[8]

Coy2K [ Veteran ]

Minas Morgul mnie sie zdaje ze druga część zdania jest po włosku ;)

23.06.2006
23:04
[9]

Luzer [ Music Addict ]

To spoko z Ciebie ziomal jak piles !!!!!!111111

23.06.2006
23:09
smile
[10]

.:Jj:. [ The Force ]

WIELKA PROŚBA DO ADMINA- tak jak zamiast licznika postów był znak zapytania, tak dla juniorów prosze zamienić czcionki na same znaki zapytania, albo od razu zablokować możliwośc twozenia wątków, przecież żal nawet otwierać takie coś!!

23.06.2006
23:17
smile
[11]

wishram [ Generał ]

super
wrzućcie na luz i cieszcie się życiem, będzie gorzej, a mnie to na razie nawet śmieszy

23.06.2006
23:30
[12]

reds23 [ redsov ]

tradycyjnie, jak co roku, klasowe ognisko - pochlaj i wyzerka...
ale nie czuje sie kÓL... nawet juz nic mi nie jest... :/

23.06.2006
23:31
smile
[13]

boskijaroo [ asdf ]

na GOLu wakacje pełną parą widze :D

23.06.2006
23:33
smile
[14]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Taaaaa, pewnie masz 13 lat i przyszedłeś na forum się pochwalić jaki to ty jużdorosły jesteś, że pić chodzisz z kumplami.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.