GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Creative ZEN Nano Plus - zmiana firmware

21.06.2006
18:08
smile
[1]

N2 [ negroz ]

Creative ZEN Nano Plus - zmiana firmware

No właśnie.
Zakupiłem odtwarzacz mp3 Cerative ZEN Nano Plus na Allegro.pl.
Zawieszał się czasami a dośc często przy podłączeniu do komputera.
Player jest nie na gwarancji, używany.

Postanowiłem w końcu zmienić firmware.
Pasek poszedł ok. 10% i player akurat sie zawiesił.
Więc musiałem go chcąc nie chcąc odłaczyć i zresetować.
Niestety po wyłączeniu już sie nie włączył.
Wiem, wiem pisze w czasie flash'owania - "don't disconnet"

Jakieś rady?

21.06.2006
21:04
[2]

N2 [ negroz ]

up

21.06.2006
21:11
[3]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

1.
2. Kontakt ze sprzedawca.
3. Skorzystanie z POK'u na alledrogo.

21.06.2006
21:43
smile
[4]

N2 [ negroz ]

_nyx_ -->

Pierwsze co zrobiłem to właśnie skontaktowałem sie z pomoca techniczną. Mimo tego postanowiłem założyć wątek, ponieważ podejrzewam ile będę musiał czekac na tą odpowiedź :/

Ze sprzedawca także się skontaktowałem, jest to prywatny sprzedawca z Allegro, odtwaracz kupiłem jako używkę, bez gwarancji.

21.06.2006
21:49
[5]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

Sprobuj jeszcze tutaj,moze bedzie szybciej (troszke wieksza spolecznosc empetrojkowa niz ta na golu) ->


2. Wiec przysluguje Ci program ochrony kupujacych o ile placiles przelewem (z warunkow w aukcji wynika ze tak)
Tresc opisu w aukcji nie wskazuje na to ze sprzet jest uszkodzony :>

22.06.2006
12:16
smile
[6]

N2 [ negroz ]

Hmm... no wiec dzis przyszło takie coś:

Szanowny Panie,

Prosze o podanie adresu i numeru telefonu – obu aktualnych w ciągu dnia,
a także numeru seryjnego produktu, daty i miejsca jego zakupu.

W przypadku odtwarzaczy mp3 marki Creative prosze rowniez podac rozmiar
pamieci wbudowanej do urzadzenia oraz jego kolor

Te informacje pozwolą nam zarejestrować to zgłoszenie w naszej bazie
klientów i przeprowadzić wymianę gwarancyjną.

Czy wyraża Pan/Pani zgodę na wydrukowanie Pańskiego numeru telefonu na
przesyłce ?


Proszę załączyć poprzednią korespondencję odpowiadając na ten e-mail.

Pozdrawiam

Krzysztof
Pomoc Techniczna
Firmy Creative Labs

22.06.2006
12:26
[7]

gladius [ Subaru addict ]

Sorry ale jeśli sam zmieniałeś firmware, to prawdopodobnie żadna ochrona nie przysługuje.

22.06.2006
12:34
smile
[8]

N2 [ negroz ]

glaudius --> nie masz racji...
To nie jest telefon komórkowy a odtwarzacz mp3, gdzie na stronie producenta można znależć plik update i samemu za pomoca kilku kliknięć wgrać nowsze oprogramowanie. A sam producent zachęca do aktualizowania odtwarzacza.

22.06.2006
13:30
[9]

puszczyk [ Generał brygady ]

W tej chwili twój plajerek "nie ma systemu" obawiam się, że nic nie da się z tym zrobić.
to tak jakbyś np. odłączył kompa od sieci w czasie wgrywania biosu płyty...

22.06.2006
13:32
[10]

gladius [ Subaru addict ]

N2 - różnie to bywa. Np. na stronie Manty też jest nowe firmware i zachęcają do jego instalowania, ale jest zapis, że nie podlega to gwarancji, a naprawa jest odpłatna. Nie upieram się, że do Creative jest tak samo, ale warto sprawdzić.

23.06.2006
01:34
smile
[11]

N2 [ negroz ]

NAPRAWIONY!

Pobawiłem sie trochu, za bardzo nie chciało wejść, ale kilka razy próbowałem wyskakiwały błędy "scsi connect fail" itd
Ściągnąłem starszą wersję włączyłem odtwarzacz w tryb recovery i poszło, następnie znów wgrałem nowsza wersję ze stronki creative i działa :)
Wszystko śmiga ładnie i pięknie.

Dziękuję wszystkim za porady i pomoc. Naprawdę dziękuję.

W sumie zawdzęczam to temu ->
pisało aby przy wgrywaniu włączyć menadżera urządzeń, dzwine, ale zadziałało ;)

A dotarłme tam dzięki linkowi podanemu przez nyx'a dziękuję Ci :*

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.