GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Piłkarski hymn Niemiec na MŒ

15.06.2006
22:05
smile
[1]

adamis [ Optymista ]

Piłkarski hymn Niemiec na MŒ

Zna ktos moze nazwe piosenki w ktora jest oficjalnym hymnem Niemiec na MŒ?
Padaja w niej trzy daty, a dokladnie 2 razy daty w ktorych Niemcy byli mistrzami i rok 2006.

I przy okazji jaki tytuł ma hymn mistrzostw swiata 2006? (byl wykonywany na otwarcie mœ)

15.06.2006
22:55
[2]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

to drugie to bedzie Celebrate a day, przy okazji jakby ktos to mial to prosze o wyslanie na [email protected] (dwa myslniki tam sa) :P

15.06.2006
22:58
[3]

adamis [ Optymista ]

Deemon > poszło

a to pierwsze, nikt nie wie? :(

piosenka po niemiecku spiewana, jesli ktos widzial teledysk to spiewa to zespol zlożony z trzech gosci...

15.06.2006
23:57
[4]

adamis [ Optymista ]

up?

16.06.2006
00:12
[5]

WolverineX [ I hate n00bs ]

pewnie ten kawalek mam gdzies na dysku ale ze niemeickiego nie znam wiec go ze sluchu nie rozpoznam...

zeby byl po ang to co innego...

edit

powedz chociaz jaki to gatunek

16.06.2006
07:37
[6]

adamis [ Optymista ]

To jest gatunek rockowy.

Nie wiem co jeszcze mam podac, chyba wszystko juz napisalem...

Na MTV czesto teledysk leci, 3 kolesi, na koncu dwoch kolesi sie "całuje" ;PP

16.06.2006
10:58
[7]

adamis [ Optymista ]

up :[

16.06.2006
11:00
[8]

olivier [ Senator ]

A Polska ma jakiœ hymn piłkarski? Strach się bać...

16.06.2006
11:14
[9]

adamis [ Optymista ]

Był konkurs na polszmacie przed mœ, wygrał ten aktor co gra w serialu "Sšsiedzi", chyba milowicz sie nazywa

16.06.2006
23:16
[10]

adamis [ Optymista ]

ostatni up, moze teraz duzo ludzi siedzi na forum i ktos wie...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.