GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

hehe oj te kanary :D

10.06.2006
14:57
smile
[1]

peterkarel [ Young Destroyer ]

hehe oj te kanary :D



obadajta ludzie jakie to sie ostre jazdy dzieja:D
mam nadzieje ze nie bylo:D

10.06.2006
14:59
smile
[2]

©®© [ Generaďż˝ ]

Stare jak świat, ale za każdym razem sie z tego smieje :D

10.06.2006
15:00
[3]

The LasT Child [ GoorkA ]

\m/ GAMBLER \m/

ja nie moge, to było pismo!

10.06.2006
15:01
smile
[4]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Było ale świetne ;)

10.06.2006
15:04
smile
[5]

kasztaneczuszek [ Kasztanowy RozbUjnik ]

hahahha :) dobre:) stare nadal śmieszne:)

10.06.2006
15:15
[6]

Strodus [ Różowy Druczek ]

Kapitalne!!! ;)

10.06.2006
15:18
[7]

DeLordeyan [ The Edge ]

fajne :)

10.06.2006
15:18
smile
[8]

znowu CŚ przekręt szykuje [ Pretorianin ]

buhaha brzuch mnie boli xD

10.06.2006
15:23
smile
[9]

emii [ Generaďż˝ ]

Nie czytałam tego nigdy wcześniej.

10.06.2006
15:23
[10]

gromusek [ Piwa dajcie ! ]

buheheh swietne ;]

10.06.2006
15:32
smile
[11]

Barthez x [ Generaďż˝ ]

Niezłe :D Kiedyś zatrzymał mnie pewien kanar w butach na koturnach, który razem z tymi koturnami miał chyba 170 cm wzrostu :D Dodam, że ja mam 184 i jestem dosyć potężnym człowieczkiem, więc to była komedia, jak taki ptaszek przestraszony mnie pytał o bilet :P

10.06.2006
15:37
smile
[12]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

Gdzieś to już czytałem :) Świetne :D

10.06.2006
15:45
smile
[13]

Alayne [ Chor��y ]

mnie kilka miesiecy temu spotkała mała niespodzianka. Nagle słyszę w autobusie "bileciki do kotroli". Rozglądam sie i nie widzę nikogo przypominajacego kanara. Okazało sie, ze bileciki sprawdzali jacyś staruszkowie, zdecydowanie po sześćdziesiątce. Trzeba przyznać, ze babcia sie ładnie uwijała :)

10.06.2006
17:13
smile
[14]

Janczes [ You'll never walk alone ]

Pierwszy raz widze

10.06.2006
17:14
smile
[15]

PunkNotDead [ Konsul ]

no...fajne, fajne

10.06.2006
17:16
[16]

Arxel [ Speedcuber ]

kiedys bylo w Na Luzie w CDA
ale dalej smieszy;]

10.06.2006
17:17
smile
[17]

FemmeFatale [ One kiss made him mine ]

fajne!:D

10.06.2006
17:19
[18]

Viroxis [ Centurion ]

niezłe:)

10.06.2006
17:19
smile
[19]

snopek9 [ Morra ]

no niezle, nie znalem tego

10.06.2006
17:37
smile
[20]

.:Jj:. [ The Force ]

Gambler heh.. niezłe, niezłe :)

10.06.2006
17:44
smile
[21]

General E'qunix [ Nobody likes me ]

Dobre;)

10.06.2006
18:03
smile
[22]

Golem6 [ z rzędu Naczelnych ]

Śmieszy za każdym, -entym razem też :]

10.06.2006
18:03
smile
[23]

ExistoR [ ARABIC lands! MERHABA! ]

Ja nie znałem :)

10.06.2006
18:21
smile
[24]

Bloohder [ Elven Fighter ]

świetne :D

10.06.2006
18:37
smile
[25]

cycu2003 [ Legend ]

zawsze tak samo dobre

10.06.2006
18:57
[26]

Laios [ Chaosnik ]

genialne :DDD

10.06.2006
19:01
smile
[27]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Z lamusa wyciagnąłeś?

10.06.2006
19:08
smile
[28]

Aragorn, Syn Arathorna [ ]

hehe, niezłe :)

10.06.2006
19:15
smile
[29]

Fifura [ RHCP ]

10.06.2006
20:19
smile
[30]

Sznapi [ Parufka ]

ROTFL'n'LOL!!!

10.06.2006
20:32
smile
[31]

WolverineX [ I hate n00bs ]

ROFL i szok ;D ;D ;D ;D ;D ;D

10.06.2006
21:26
smile
[32]

Chupacabra [ Senator ]

ahh Gambler, bede musial strae numery gdzie poszukac, poczytac sobie dla przypomnienia cosik :)

10.06.2006
21:48
smile
[33]

arek_pl [ Pretorianin ]

buhaha świetne

10.06.2006
22:03
smile
[34]

W32.Blaster [ Pretorianin ]

dobre !

10.06.2006
22:22
smile
[35]

foxx [ lisek ]

Buhahaha, nice !

10.06.2006
22:43
smile
[36]

Johy [ KlubbingMan ]

<<<

10.06.2006
23:17
smile
[37]

Shifty007 [ The Screaming Eagles ]

Nawet się uśmiechnąłem jak to czytałem... :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.