GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

pytanie to specow od pilki noznej

09.06.2006
19:56
smile
[1]

tomirek [ ]

pytanie to specow od pilki noznej

ile jest stref eliminacyjnych do MS? I z grubsza jakie kraje sa w tych strefach?

09.06.2006
19:59
[2]

Oiolosse [ Konsul ]

I z grubsza jakie kraje sa w tych strefach
Wszystkie :>

09.06.2006
20:01
smile
[3]

tomirek [ ]

dzieki :)

09.06.2006
20:05
[4]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Na każdy kontynent jedna :D Tyle, ze taka Australia musi się barażować :)

A jakie kraje? Z grunsza wg kontynentów, wyjątki są europejskie, czyli Izrael, Cypr, Kazachstan...

09.06.2006
20:06
smile
[5]

gregol [ Junior ]

Oiolosse -> a slyszales o tym aby np Grenlandia miala swoja druzyne? tylko 205 krajow nalezy do fifa ;) wiec nie wszystkie..

edit: a dla przypomnienia na świecie jest 271 narodów

09.06.2006
20:09
[6]

tomirek [ ]

przeciez Grenlandia to nie jest panstwo a zalezne terytorium Dunskie

09.06.2006
20:20
smile
[7]

gregol [ Junior ]

tomirek -> No nie do końca, lączy ich wspólne prawo.. nazwał bym to lekką autonomią. Przedewszystkim mają wspólnego monarche (króla Dani).. ale juz rząd jest wybierany przez parlament autonomii.
Nie wiem jak to jest z ewentualna przynależnością do FIFA, ale np wyczytalem, ze Grenlandia wystąpiła w '85 z EWG a przecież Dania w Uni Europejskiej jest . Grenlandia jest też Członkiem Rady Nordyckiej. Więc przypuszczam, że do FIFA mogła by należeć osobno..
Ewentualnei moge stwierdzić, że był to zły przykład :)
ale jak napisałem wyżej, kilka państw nie należy do FIFA

sry za offtopic

edit:
a co do tematu

09.06.2006
20:25
[8]

Oiolosse [ Konsul ]

Gregol: Lepiej. W eliminacjach biora udzial druzyny panstw, ktore nie sa niezalezne (np. Turks i Caicos, ktore naleza do Bahamow, ktore z kolei sa terytorium Brytyjskim, Nowa Kaledonia - Francja, Wyspy Dziewicze - USA). Serbia wystepuje z Czarnogora. Ze o fenomenie Anglii, Walii, Szkocji, Irlandii Polnocnej itp nie wspomne...

A futbol na Grenlandii istnieje, acz jak juz ktos wspomnial - kopia tam pilke Dunczycy :)

09.06.2006
20:28
smile
[9]

gregol [ Junior ]

no właśnie :) więc Grenlandia tyż może być.. ale koniec końców chodziło o pytanie czy wszystkie.. więc nie wszystkie :P
strefy podalem w linku więc dla mnie EOT

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.