LooZ^ [ be free like a bird ]
Euphoria Technology
Filmik prezentujacy technologie wykorzystana w nowej odslonie Pana Archeologa.
ciemek [ Senator ]
wykladka!!
Trzeba bedzie to zobaczyc live w grze ... zapowiada sie malutka rewolucja w fizyce. Wyglada jakby ludziki byly po motion capture.
jojko999 [ Generaďż˝ ]
tu nie chodzi o algorytm, bo ten jest znany od dawna. Chodzi o to, żeby nasze biedne komputerki dały radę to policzyć.
Lutz [ Generaďż˝ ]
to nie jest realtime
ciemek [ Senator ]
wlasnie o to chodzi, ze ponoc jest realtime i kazda taka scenka moze teoretycznie wygladac inaczej (tj inne ruchy ciala, inne ulozenie po upadku, inna proba odzyskania rownowagi itp itd ...) wyglada nieziemsko.
LooZ^ [ be free like a bird ]
Lutz : Lol. Jak to nie real time? :) Czy bajery z PhysX'a tez nie sa w real time? ;) Zreszta, kazdy programista ci powie, ze to jest do zrobienia, kwestia mocy procka i inteligentnego zaprogramowania.
Logadin [ People Can Fly ]
Lutz - endorphine w engine daje radę. Ale kaszani się wiele rzeczy i co krok jakiś bug się pojawia - to noga drgawek dostaje, to postać się "przywiesza".
Widzę, jedynie że EA jako pierwsza wyskoczyła z ET by się chwalić, że przed nimi nikt nad tym nie pracował przy swoich produkcjach :D
Lutz [ Generaďż˝ ]
te filmiki to prerender, czyli nie realtime, mocno posortowane - co potwierdza sie w tym co mowi logadin.
ciemek [ Senator ]
nie wydaje mnie sie. To poprostu goly engine bez zadnych tekstor ani dodatkowych efektow. Kazda gra w ktoryms stadium tworzenia pewno tak wyglada.
^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]
filmik mnie zaszokował- jeśli to realtime to respect
Lutz [ Generaďż˝ ]
ciemek jezeli to mialby byc realtime - to duzo bardziej szokujace byloby liczenie dynamicznego global illumination (nie, nie mowie o hdri) ktore tam widac.