GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Euphoria Technology

09.06.2006
14:04
[1]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Euphoria Technology

Filmik prezentujacy technologie wykorzystana w nowej odslonie Pana Archeologa.

09.06.2006
14:23
smile
[2]

ciemek [ Senator ]

wykladka!!
Trzeba bedzie to zobaczyc live w grze ... zapowiada sie malutka rewolucja w fizyce. Wyglada jakby ludziki byly po motion capture.

09.06.2006
14:29
[3]

jojko999 [ Generaďż˝ ]

tu nie chodzi o algorytm, bo ten jest znany od dawna. Chodzi o to, żeby nasze biedne komputerki dały radę to policzyć.

09.06.2006
14:45
[4]

Lutz [ Generaďż˝ ]

to nie jest realtime

09.06.2006
14:50
[5]

ciemek [ Senator ]

wlasnie o to chodzi, ze ponoc jest realtime i kazda taka scenka moze teoretycznie wygladac inaczej (tj inne ruchy ciala, inne ulozenie po upadku, inna proba odzyskania rownowagi itp itd ...) wyglada nieziemsko.

09.06.2006
14:59
[6]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Lutz : Lol. Jak to nie real time? :) Czy bajery z PhysX'a tez nie sa w real time? ;) Zreszta, kazdy programista ci powie, ze to jest do zrobienia, kwestia mocy procka i inteligentnego zaprogramowania.

09.06.2006
14:59
[7]

Logadin [ People Can Fly ]

Lutz - endorphine w engine daje radę. Ale kaszani się wiele rzeczy i co krok jakiś bug się pojawia - to noga drgawek dostaje, to postać się "przywiesza".

Widzę, jedynie że EA jako pierwsza wyskoczyła z ET by się chwalić, że przed nimi nikt nad tym nie pracował przy swoich produkcjach :D

09.06.2006
15:12
[8]

Lutz [ Generaďż˝ ]

te filmiki to prerender, czyli nie realtime, mocno posortowane - co potwierdza sie w tym co mowi logadin.

09.06.2006
15:15
[9]

ciemek [ Senator ]

nie wydaje mnie sie. To poprostu goly engine bez zadnych tekstor ani dodatkowych efektow. Kazda gra w ktoryms stadium tworzenia pewno tak wyglada.

09.06.2006
15:21
[10]

^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]

filmik mnie zaszokował- jeśli to realtime to respect

09.06.2006
15:28
[11]

Lutz [ Generaďż˝ ]

ciemek jezeli to mialby byc realtime - to duzo bardziej szokujace byloby liczenie dynamicznego global illumination (nie, nie mowie o hdri) ktore tam widac.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.