GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Heroes V - kampania Inferno misja trzecia

02.06.2006
13:04
smile
[1]

MrXX [ Konsul ]

Heroes V - kampania Inferno misja trzecia

Witam,

Ma ktoś jakieś Tipy jak przejśc ta misje? Predzej czy pozniej komputer uderza we mnie wielka armia i kompletnie mnie rozbija. Misja konczy sie niepowodzeniem.
Teraz cos mi tak swita w glowie czy przypadkiem nie nalezy rozbic jakiejsc mocy druidow czy cos o czym byla mowa podczas misji?

04.06.2006
18:31
[2]

MrXX [ Konsul ]

?

08.06.2006
01:42
[3]

jarah [ Junior ]

nie jest to taka ciezka misja jak sie wydaje.

moja strategia - okazala sie skuteczna (rush) :

- na poczatku wybieramy pit lord jako bonus
- w zamku inferno budujemy tylko marketplace, town hall, resource silo (zauwazylem ze przyda sie kazda ilosc surowcow)
- idzimy po impy (budyneczek zaraz na prawo)
- atakujemy Gilraen'a pilnujacego wyjscia (w 2. dniu) - nie uzywamy przy tym pit lordow, bo nam je rozwali - a nie o to nam chodzi:))
- przejmujemy zamek na dole (praktyycznie bez strat)
- zamek rozbudowujemy tak, aby uzyskac wszystkie 6 leveli jednostek (bez smokow) oraz kapitol, gdyby braklo surowcow, mozna nadwyzke zamienic (w stosunku 1/5!!!)
- przejmujemy kopalnie dookola dolnego zamku - przy pomocy PL i Succubow nie bedzie to takie trudne (ja bez strat przejalem rowniez te kopalnie ktore byly bronione przez magow i priest'ow) (straty minimalne - 1-2 jednostki)
- powoli posuwamy sie w gore od lewej strony az dojdziemy do feniksow (przejmujemy kopalnie, ktorej bronia dark ridery)
- NIE atakujemy feniksow bo nie damy rady
- powinien nam po drodze wskoczyc 2. tydzien, wiec kupujemy jednostki drugim kupionym bohaterem i przerzucamy je do Angreal'a
- nad feniksami (w gore) jest przejscie, ktorego bronia zywiolaki powietrza (ziemi?-nie pamietam:/) w ilosci ok 50-60. atakujemy ich ! powinny sie podzielic na 2 grupy, a ze maja bardzo niska inicjatywe to zdazymy ich rozwalic zanim do nas dojda (skuteczne czary bramy (gateling) )
- idziemy szybko w lewo, az dochodzimy do kolejnego zamku elfow
- oczywiscie atakujemy go, wygrywajac walke :D
- rozbudowujemy zgodnie z poprzednim schematem (jednostki)
- w tym momencie powinien sie pojawic zielony gracz na koniu :D
- atakujemy go, gdyz nie ma jakiejs super armii
- Angreal'em idziemy natomiast w prawo i odbijamy w gore (tam skad przyszedl nasz zielony kolega - w kiedynku sporej ilosci blade dancerow-chyba(ponizej gryfow))
- z poczatkiem 3. tygodnia kupujemy wszystkie dostepne jednostki (2 zamki po 6 poziomow jednostek), kupujemy po 1 bohaterze, aby zminimalizowac czas potrzebny na przerzucenie ich.
- idziemy dalej az natkniemy sie na wode. (koniec 3./poczatek 4. tygodnia)
- tu radze zapisac gre
- za woda znajduje sie ostatni 3 zamek, a przed nim czeka nasz 'kolega' Gilraen.
- nie zdazylem przerzucic juz jednostek z 4 tygodnia, bo Gilraen, razem z innym bohaterem ruszyl w moja strone, ale mozna poczekac, ale NIE DLUZEJ niz do konca tygodnia! jezeli nie zdaza dojsc posilki - to trudno - grac trzeba dalej :D
- atakujemy Gilrean'a (on atakuje nas) i tu zaczyna sie zabawa :D
- moja armia : 2 Pit lord, 8 succub, 17 sprite, 9 unicorn, 2 treant, ok25 hunters, 29 blade dancers
armia wroga : 3 treant, 89 sprite, 8 siver unicorn, 30 hunters, 48 blade dancers(war?), 10 druids
Taktyka polega na tym zeby oslaniac HUNTERow i uzywac czaru Raise Dead (na treanty, lub pit lordy) po kilku save/load udalo mi sie wyjsc zwyciezka reka z bitwy. nie mialem ammo cart (radze kupic) wiec skonczyly mi sie strzaly i ostatnich (1 huntera i 1 druida) musialem zabic RECZNIE przy pomocy 10 hunterow :D). skonczyla sie rowniez mana (60), co w ostatniej kolejce nie pozwolilo mi na wskrzeszenie treantow, jednak heros i balista poradzily sobie z pozostalymi 3 treantami wroga, podczas gdy 20 hunterow szlo w strone pozostalych 2 jednostek :D
jednym slowem udalo sie pokonac Gilrean'a
- po pokonaniu go przejmujemy ostatni zamek.
- reszta chyba nie wymaga komentarza.

dodam ze zakonczylem gre na etapie przejecia ostatniego zamku. reszte skoncze jutro :D

pozdrawiam.

08.06.2006
09:28
[4]

Valheran [ Legionista ]

Napisz na jakiej trudności grasz, na normala powyższa strategia powinna wystarczyć, na heroic to byloby samobójstwo. Jeśli masz problemy to zgaduję że nie grasz na normal.
A żeby zabić druidów trzeba dostać się na drogę łączącą dwa północne zamki (najbardziej północna droga), mniej więcej na środku będzie skrzyżowanie prowadzące do polanki druidów.

08.06.2006
13:18
[5]

jarah [ Junior ]

rzeczywiscie zapomnialem dodac : poziom trudnosci NORMAL.

Taktyka na wyzszych poziomach trudnosci powinna rowniez sie sprawdzic, bo roznica jest tylko taka ze komputer "spi" 2 tygodnie krocej, ale i tak zdazymy go dopasc.

08.06.2006
13:29
[6]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Na początku gry łatwiej zabić feniksy niż te żywiołaki ziemi.

08.06.2006
13:36
[7]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Ja rozbudowałem i jeden, i drugi zamek. Feniksy ubiłem w drugim tygodniu. Trzeci zamek wraz z wrogim bohaterem przejałem także w drugim. W trzecim tygodniu zastałem Gila w zamku :)

Poziom: normal.

08.06.2006
13:46
[8]

Valheran [ Legionista ]

Na poziomie heroic są bohaterowie którzy dopisują sobie jednostki za pomocą konsoli, można to sprwdzić w logach, niezależnie od tego jak grsz zawsze bedą silniejsi. Gilrael jest jednym z nich.

08.06.2006
14:04
[9]

Loiosh [ Generaďż˝ ]

U mnie zamek Inferno tez odegral dosyc istotna role. Po przejsciu Feniksow(ktore zalatwil wrogi bohater, ale trzeba bylo potem zalatwic jego:)), armie mialem niezle przetrzebiona, w zamku elfow juz nic nie zostalo i pewnie padlbym przy ataku na zamek. Ale od czego jest czas summon creatures:) Przyzwalo sie troche cerberow, demonow, czy co tam jeszcze bylo i jazda na zamek. Oczywiscie nieoceniony byl tez czar Phantom Forces, bo w polaczeniu z gating dawalo to sporo jednostek ktore robily za mieso armatnie. Dalej poszlo z gorki.

13.06.2006
12:10
[10]

złociutki [ Junior ]

Witam jestem na kampani inferno misji trzeciej: podbój i po przejściu przez garnizon nie pojawiają sie nowe cele co teraz co mam zrobić wie ktoś.Prosze o pomoc.

Pozdrawiam złociutki

GG: 2057272

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.