GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jak ma na imie Monika Brodka?

01.06.2006
15:01
smile
[1]

zoor!n [ No Named Writer ]

Jak ma na imie Monika Brodka?

01.06.2006
15:04
smile
[2]

Johy [ KlubbingMan ]

świetne!!!!

01.06.2006
15:05
smile
[3]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

wszystkie pliki na tej stronie sa tak samo prymitywne? Bo to juz chyba 5 na podobnym poziomie

01.06.2006
15:06
[4]

zoor!n [ No Named Writer ]

-

01.06.2006
15:06
smile
[5]

^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]

01.06.2006
15:08
[6]

BBC BB [ massive attack ]

To akurat słabiutkie, ale na pewno nie zgodzę się, że wszytko z tej strony jest słabe :]

01.06.2006
15:11
[7]

QQuel [ Drzewo Kukiełkowe ]

Masakryczne "Mariola, ja Pie#@!$#", niezłe chłopaki ; )

01.06.2006
15:12
[8]

.:|MP3|.: [ Pretorianin ]

Ale to było tak na serio ??

01.06.2006
15:12
smile
[9]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

ooo lol

01.06.2006
15:18
[10]

viesiek [ Legend ]

nie, no to trzeba być troszkę nie tego...

01.06.2006
15:23
smile
[11]

N2 [ negroz ]

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

01.06.2006
15:48
[12]

Yari [ Juventino ]

alexej----> różowy przyjaciel akurat był świetny . To ujdzie ;].

01.06.2006
15:55
smile
[13]

Łysack [ Mr. Loverman ]

średnie, ale pośmiać sie można:D

01.06.2006
15:59
[14]

Laios [ Chaosnik ]

Słabo nagrane :D

01.06.2006
15:59
smile
[15]

xion [ Generaďż˝ ]

no comment

01.06.2006
16:05
smile
[16]

koksin [ Konsul ]

Debile

01.06.2006
16:11
smile
[17]

Gonsiur [ Angel of Death ]

LOOOOOOOOL

01.06.2006
16:28
smile
[18]

inff [ Pretorianin ]

jakie prymitywne.
tylko debila rozsmieszy....

01.06.2006
16:30
smile
[19]

Loon [ Perfekt ]

Niby głupie, ale smieszne :).
Byloby lepsze, gdyby sie tak glosno nie smiali :)

01.06.2006
21:25
smile
[20]

Gaara [ Senator ]

HAHAHA:D:D:D

01.06.2006
21:39
smile
[21]

_bubba_ [ Mr. Pink ]

Mariola?

01.06.2006
21:51
[22]

Milka^_^ [ Zjem ci chleb ]

Buahaha

01.06.2006
21:55
[23]

guzol [ Juventus Turyn ]

Boki zrywac...

01.06.2006
22:09
smile
[24]

Foks!k [ Medyk ]

LoooooooooooooooooooooL

01.06.2006
22:10
smile
[25]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Hehehehehe

01.06.2006
22:14
[26]

Garbizaur [ Legend ]

betoniaste... :D

01.06.2006
22:16
[27]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

inff
tylko debila rozsmieszy


O patrzcie, intelektualista z gimnazjum sie znalazl...

01.06.2006
22:24
[28]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Plytkie i prymitywne.

01.06.2006
22:31
[29]

Child of Bodom [ Posłuchaj To Do Ciebie ]

HAHAHAHAHAH ale mnie to smieszy. JESTEM DEBILEM ! HAHAHAHHAHAHA

01.06.2006
22:47
smile
[30]

Janczes [ You'll never walk alone ]

babka rozgarnieta jak kupa liści

04.06.2006
17:52
smile
[31]

zoor!n [ No Named Writer ]

up

04.06.2006
17:56
[32]

*Ice* [ Pretorianin ]

...

04.06.2006
17:57
smile
[33]

TyTuSPL [ United! Man United! ]

hah

04.06.2006
18:03
smile
[34]

Ancient_Druid [ Pretorianin ]

Nie śmieszne.

04.06.2006
18:03
smile
[35]

axel1 [ Konsul ]

oplulem sie herbata :D rotfl

04.06.2006
18:07
[36]

polopolo [ Pretorianin ]

nawet , nawet

04.06.2006
18:11
smile
[37]

Buczo. [ Bradypus variegatus ]

Prymitywne i nieprawdziwe :P

04.06.2006
18:14
smile
[38]

kłamczucha [ Centurion ]

sorry,ale mnie to nie śmieszy bo moja cioicie kiedyś podobnie wkrecili...tylko jej kazali spiewac...mam taka cicha nadzieje,że nik tego nie nagrywał

04.06.2006
18:43
smile
[39]

Bloohder [ Elven Fighter ]

LoL

04.06.2006
18:48
smile
[40]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

rotfl :D

04.06.2006
18:48
smile
[41]

Leilong [ Generaďż˝ ]

lóóóóóóóóóóól

07.06.2006
11:13
smile
[42]

zoor!n [ No Named Writer ]

Ostatni up...

07.06.2006
11:20
smile
[43]

N2 [ negroz ]

Może ja też podbije UP

MAM COŚ DLA WAS RÓWNIE DOBREGO \/

07.06.2006
11:22
[44]

EG2005_808538100 [ Streetball ]

takie sobie, a kto robi za tą czarownicę co się śmieje?

Mariola?

07.06.2006
13:13
smile
[45]

-Rena- [ Centurion ]

bu
:(
szkoda mi tej staruszki:( taka biedulka:(

07.06.2006
13:19
[46]

Arczens [ Legend ]

Ladne wiachy, widac dobry przecwiczony combos :)

07.06.2006
14:34
smile
[47]

cycu2003 [ Legend ]

lol co brech

07.06.2006
14:52
[48]

ciemek [ Senator ]

sztuczne....sredniawka

07.06.2006
14:58
smile
[49]

Gaara [ Senator ]

Wy nadal w tym wątku:P

07.06.2006
15:03
smile
[50]

Mayday1 [ Pretorianin ]

Żałosne

07.06.2006
15:05
smile
[51]

mrEdDi [ Furious Angel ]

udawane ale ten smiech mnie powalił :D

07.06.2006
15:26
[52]

jacek119 [ Konsul ]

lol, ta babcia chyba nie mysli

07.06.2006
15:49
[53]

Herman_ [ Pretorianin ]

... :P

07.06.2006
15:52
[54]

Raziel [ Action Boy ]

lubię się pośmiać, ale takie prymitywne chamstwo mnie nie bawi

07.06.2006
15:57
smile
[55]

.:Jj:. [ The Force ]

Troszeczkę zabawne, ale tylko troszeczkę..

07.06.2006
15:59
smile
[56]

tzs [ Pretorianin ]

dno.....

07.06.2006
16:07
[57]

EG2006_26717291 [ Korona Kielce ]

bez sensu
widac ze to bylo zaplanowane

07.06.2006
16:25
smile
[58]

olenkaha [ Pretorianin ]

dobre :D

07.06.2006
16:27
smile
[59]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Nie zdziwcie się jak teraz, dzięki takim świetnym filmikom, na wasz telefon zadzwoni jakiś bachor z podobnie śmiesznym żartem. Bo z pewnością nie jeden wierzy teraz, że to było nie sfingowane.
Żałość.

07.06.2006
16:30
smile
[60]

General E'qunix [ Nobody likes me ]

Żałosne, ale cieszę się Waszym szczęściem :)

07.06.2006
16:45
smile
[61]

Sznapi [ Parufka ]

Mariola?

07.06.2006
16:56
smile
[62]

marcin94 [ Piesiec ]

Takie sobie :/

07.06.2006
17:01
smile
[63]

Saevel [ Chor��y ]

No coments

07.06.2006
17:58
smile
[64]

zylla [ Dezerter ]

dobre

07.06.2006
18:18
[65]

Maliniarz [ The Watcher ]

Ha ha ha hah... ha haah... aaaa?

07.06.2006
18:59
smile
[66]

piokos [ Mr Nice Guy ]

żenua

08.06.2006
17:58
smile
[67]

zoor!n [ No Named Writer ]

Ostatni łup...

08.06.2006
20:34
[68]

ES_Lechu [ Konsul ]

Hehheeh... Smieszne, tylko wkurza mnie robienie sobie jaj ze starszej osoby :/

08.06.2006
20:38
smile
[69]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Beznadzieja.

08.06.2006
20:40
smile
[70]

Szczur_ek [ Pretorianin ]

do bani

08.06.2006
20:42
smile
[71]

Immortal_Daemon [ Konsul ]

ta ma byc smieszne
litosci

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.