Gambit [ le Diable Blanc ]
Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XXVIII)
Ponieważ ostatnia część tego wątku leży już w Archiwum GOL'a a ja mam taki kaprys, reanimuję wątek...chłopaki...jesteście tam?
Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XXVIII)
"Heroes of Might & Magic" - niewiele jest osób, które nie spotkały się z tą nazwą. Dla wielu jest to gra przełomowa, wprowadzająca powiew świeżości do świata gier, w którym wszystko już wymyślono. Niewielu wie jednak, że to nie od "Herosów" się zaczęło. Takie tytuły jak "King's Bounty", "Master of magic", czy też "Warlords" powstały znacznie wcześniej. Również obecnie powstają gry o podobnym charakterze dorównujące (dla niektórych nawet przewyższające) grywalnością HoM&M (Age of Wonders, Disciples).
Zapraszam do dyskusji wszystkich fanów wymienionych wyżej gier, jak i tych, którzy nie mieli z nimi do tej pory styczności (są tacy ? ;-))
Gambit [ le Diable Blanc ]
Zastanawiacie się po cholerę wskrzeszam ten wątek....powody są dwa.
Jeden to oczywiście Heroes of Might and Magic V. Tak, wiem, że ma osobny wątek, ale jest też częścią tego.
Drugi powód, to Antologia Age of Wonders, wydana w Kolekcji Klasyki przez Cenegę. Spełnienie moich marzeń...
Powód cząstkowy - Disciples III. Powoli nadchodzi i będzie rządzić światem.
Piotrek [ Generaďż˝ ]
W nowego Heroesa nie grałem i jakoś niespecjalnie chce mi za niego zabierać. Po prostu jakiś czas temu udało mi się zdobyć Age Of Wonders: Shadow Magic, które, jak się okazało, zdecydowanie przewyższa Heroesów grywalnością (łącznie z wychwalaną przez wszystkich trójką). Antologię na pewno zakupię w najbliższym czasie, mając nadzieję, że poprzednie części AoW są równie wciągające. :)
Deser [ neurodeser ]
Gambit - Ty nekromanto :D Na Disciples III tez czekam. Heroes zobacze bo moje chłopaki pałają chęcia posiadania, a Age of Wonders mam wszystkie :)
Gambit [ le Diable Blanc ]
Piotrek --> Wciągające, to mało powiedziane. Jak dla mnie ustępują TYLKO drugiej części Disciples (tej gry nic nie przebije). Początkowo sądziłem, że będzie kiepsko pod względem graficznym z AoW I...w końcu kilka latek to to już ma...a jak człowiek widział demo HoMM V, to może się gust graficzny wypaczyć. Ale jednak nie. Odpaliłem pierwsze AoW w rozdziałce 1280x1024, a potem 1024x768 i nadal jest świetnie. Ta gera nie potrzebuje wodotrysków. Kosi grywalnością...
Deser --> Ten wątek wystartował w 2002 roku...czuję się zobowiązany do wskrzeszenia...
_Luke_ [ Death Incarnate ]
1. Mam Antologie AOW i zwiazany z nia malutki, kosmetyczny problem. Nie wiem czy tak jest tylko u mnie ale w pierwszej czesci kiedy ustawie wyzsza rozdzielczosc (np. 1024) - nie moge wyjsc normalnie z gry (przez quit) tylko musze "zabijac" proces. U Was tez tak jest?
2. Jesli ktos jest zainteresowany jak wyglada wczesna wersja silnika Disciples 3 - niech sciagnie ten filmik (230mb)
Trzeba przyznac, iz gra chyba trzyma klimat :-)
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
_Luke_ --> Co na tym filmiku jest pokazane? Nie chce mi sie sciagac tyle mb by sie samemu przekonac ;p
Gambit [ le Diable Blanc ]
_Luke_ --> Mam dokładnie ten sam problem.
A filmik to sobie zassam w domku i obejrzę...jak nikt inny screenów nie da, to wrzucę.
Trzeba rozruszać wątek...wrócić do korzeni, wziąć za bary z nowym :P
_Luke_ [ Death Incarnate ]
W takim razie garsc screenow:
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Na screenach tak sobie to wyglada. Wieczorem sciagne film :)
A w ogole to wiadomo cos kiedy planowane jest tego wydanie?
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Wg mnie wyglada to bardzo fajnie i klimatycznie. Nie jest tak oczojeb*e jak heroesi. Co do planowanego wydania to teoretycznie ma ono nastapic w IV kwartale tego roku. Ma byc podobno poprzedzone 2 miesiecznymi otwartymi beta-testami.
ps. system walki ma byc oparty na inicjatywie (a'la japonskie crpg albo h5).
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
Swego czasu katowałem do nieprzytomnosci pierwsza czesc Age of Wonders. Wszystko bylo w niej perfekcyjne. Ostatnio kupilem antologie i druga czesc wgniotla mnie w ziemie. Age of Wonders II oceniam wyzej niz Heroes V - od ktorych po kilku mapach hot seat po prostu
wieje juz nuda.
W AoW II o nudzie nie ma mowy. Gra jest kapitalna! Nigdy nie gralem w Disciples, na czym polega rozgrywka ? Czy jest to ciag scenariuszy czy mozna grac mape open ended ?
Atreus [ Senator ]
Hejka!
To były czasy, kiedy pocinaliśmy w D2 i pochwaliliśmy się swoimi statystykami superherosów :)
Teraz od czasu do czasu pocinam w HoM&M 3. Do IV i D2 już nie powrócę, bo mi się okrutnie znudziły :). Co do piątki, to poczekam aż potanieje i będę miał mocniejszego kompa.
Disciples 3 - mam pewne obawy. Oprawa audiowizualna pewnie będzie udana, ale ten brak nieumarłych :(. Oczekuję też zmian w polu walki - przede wszystkim więcej możliwości w jednym ruchu.
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Maevius ---> W podstawce D2 sa 4 kampanie (ludzie-imperium, krasnoludy, demony i undead'y), w dodatku Powrot Galeana - dodatkowe 4 kampanie (po jedna na rase), a w dodatku Bunt Elfow - jedna kampania wprowadzajaca nowa rase - Elfy (mozna sie domyslic :P). Oprocz tego mozna rozgrywac pojedyncze scenariusze, jest edytor.
Ps. jest jeszcze jedna kwestia, wprowadzajaca troche zamieszania. Otoz zarowno Powrot Galeana jak i Bunt Elfow oprocz nowych kampani posiadaja wszystkie 4 kampanie znane z podstawki. Czyli zeby miec wszystko - wystarczy kupic oba dodatki (40zl) - ktore z reszta sa w wersji standalone.
Atreus --> W D3 beda tylko 3 kampanie dla imperium, elfow i demonow, jednak jednostki pozostalych nacji maja sie pojawiac na mapach.
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
_Luke_ ---> Jeszcze za wczas jest, bym juz skreslal oprawe graficzna, ale poki co wydaje mi sie to wszystko zbyt bure i szare, takie za bardzo rzeczywiste.
W heroesach grafika zawsze byla bajkowa i do tego sie przyzwyczailem, w D2 grafika byla inna niz w hirkach, ale nie az tak mocna i mroczna jak na tych screenach :)
kurde, od wieku sobie powtarzam, ze musze kupic sobie AoW i ciagle jakos sie to odwleka, jak H5 przejde to moze sobie kupie, zwlaszcza, ze jest teraz w dobrej ofercie
DarkStar [ magister inzynier ]
moze ktos po krotce opisac Age of Wonders? gralem we wszystkie czesci herosow i disciples, a ta seria jakims dziwnym trafem mnie ominela.
Gambit [ le Diable Blanc ]
W Age of Wonders II irytowało mnie tylko to, że bohater zapominał wszystko czego się nauczył, przechodząc z kampanii jednego żywiołu, do następnego.
DarkStar --> Dla mnie Age of Wonders, to takie połączenie Cywilizacji i Warlords. Zajmujesz miasta, budujesz w nich usprawnienia, jednostki. Wynajmujesz bohaterów, chodzisz armiami po mapie (max 8 jednostek w armii). Walki masz albo fast, albo taktyczne. W taktycznych poruszasz się po sporej mapie i masz dużo większą dowolność niż w Heroes. Bohaterowie wchodzą na poziomy, uczą się nowych umiejętności, poprawiają cechy.
Jednym słowem: rewelacja
[edit] lyter00fka
Mindlord [ Generaďż˝ ]
lipa z tym D3 ;/
osobiscie najbardziej lubilem grac undeadami... chyba nawet byli najlatwiejsci ;]
a demonami to nawet chyba nie gralem - zawsze byla jedna kolejnosc undead, imperium, krasnale i potem juz mialem dosyc... ewentualnie jeszcze elfy
sa juz moze jakies screeny? filmiki z D3?
Gambit [ le Diable Blanc ]
Mindlord --> Dramatyzujesz :) Będzie dobrze...Rzucą potem dodatek z Undeadami i jakimiś nowymi rasami i będzie good...
Link do filmiku rzucił _Luke_ w poście nr 6
Baj de łej...
Wie ktoś jak wyglądają te specjalne ślady bohatera w kolekcjonerskiej edycji HoMM V?
Gambit [ le Diable Blanc ]
Dobra, już wiem jak wyglądają :)
Po pierwszym spotkaniu z piątą częścią Herosów, musze powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Gra się w to całkiem sympatycznie. Grafika na milę zalatuje Etherlordsami. Kolorowe to co prawda jak ostatnie nieszczęście, ale można przymknąć na to oko.
Chwilowo powolutku jade pierwszą kampanię. Bez pośpiechu...
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Ruszylo angielskie forum Disciples 3
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Ciekawa sprawa, podobno potwierdzono implementacje "wielowariantowych galezi rozwoju ??", czyli nie bedziemy juz zamykac sobie sciezek rozwoju postaci. Jedynym ograniczeniem beda surowce.
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Gambit --> Niestety pierwsza kampania w H5 to tutorial, nawet 5 misja jest banalnie prosta, powinna ona pierwsza byc, a tutorial winni zrobic na osobnej mapie, a nie kosztem calej kampanii. To mnie wkurzylo strasznie.
chociaz po co ja to pisze skoro tyle dni juz minelo od twojego posta :D
Gambit [ le Diable Blanc ]
Mutant z Krainy OZ --> Racja...łatwe i nudne...zero wyzwań de facto... W sumie w Herosach uznaję mapy nie kampanijne, ale pojedyncze.
Atreus [ Senator ]
Mam problem z HoM&M 3 Złota Edycja. Po bezproblemowej instalacji w XP HE (SP2) mogę uruchomić grę tylko na koncie administratora. Na koncie usera wyskakuje komunikat: Brakuje plików gry Heroes III. Należy zainstalować grę powtórnie. Reinstalka?
Owen [ ]
WOW!!! Reaktywacja :-) Próbowałem wskrzesić wątek od jakiegoś pół roku, ale nie mogłem się do niego dokopać (nie mam abonamentu). A jak został wskrzeszony to przegapiłem ;-)
Panowie, litości, przestańcie się pastwić nad V. Należy się cieszyć, że jest coś na rynku strategii turowych w klimacie, co jest warte uwagi, a imo V mimo wad jest warte uwagi :-) Czyżbym znowu został jedynym w tym towarzystwie któy pokochał HoMMV bez pamięci (o ile pamiętam byłem też jedyny który bronił IV)? Wydadzą edytor, dorobią się mapki - pięknie będzie...
Tak BTW, (ja jeszcze nie próbowałem, może dzisiaj wieczorem) da się grać w V w multi przez I-net? Czy tylko wersja pośladkowa, a na "net ficzer" trzeba jeszcze poczekać?
Owen [ ]
AOW IMO wypada blado przy HoMM :-) Ale chyba i tak tym stwierdzeniem, nie mówię niczego, czego wcześniej nie powiedziałem...
Marvell [ Pretorianin ]
W AoW II najbardziej podobała mi się obrona zamków, było to rozwiązane wręcz genialnie i potraktowane jako całkowicie osobna część gry, mając pare dział i kilka jednostek można się było skutecznie bronic prze kilka razy silniejszym przeciwniekiem. Dla porównania to co zostało zrobione w tym temaciew HoMM 4 to kompletna żenada, palisada z desek która przed niczym praktycznie nei chroniła i brama którą mozn było rozwalić 1ym kopem. o innych wadach HoMM nie będę wspominał bo chyba wszyscy je znają.
Ale słabą stroną AoW moim zdaniem było to że była za łatwa, przeszedłem to bardzo szybko i bez większych problemów. W disciples 2 nie grałem a jedynka była niezła ale jakoś mało porywająca.
Owen [ ]
Marvell ---> "...palisada z desek która przed niczym praktycznie nei chroniła i brama którą mozn było rozwalić 1ym kopem" i genioalne wierze strzelnicze dzięki którym mając do dyspozycji znacznie słabsze oddzziały można było skutecznie bronić się przed znacznie poważniejszą armią ;-)
Marvell, nie przkonasz mnie :-) To jak dyskutowanie ze ścianą. Stali bywalcy o tym wiedzą... Jestem chory na nieuleczalną chorobę znaną jako syndrom HoMM od 1995 roku. Druga i trzecia choroba pojawiająca się nawrotami do MoM i DII.
pozdroofka
Owen [ ]
Hehehe :-) Poczytałem swoje wypociny z dnia wczorajszego. No cóż, muszę popracować nad ortografią i składnią…
Ale do sedna sprawy. Zaciągnąłem ten 230M plik z DIII. Niestety nie jestem w stanie zidentyfikować kodeków, jakich powinienem użyć do jego odtworzenia. Odtwarzam dźwięk, natomiast nie jestem w stanie odtworzyć video. Używam standardowych produktów MS. Nie próbowałem z QuickTime, być może to jest przyczyna. Do tych, którym się udało: na czym to odtwarzacie? Jaka aplikacja, jakie kodeki?
Gambit ---> Nie dałeś screenów…
Marvell [ Pretorianin ]
Owen--> Wcale nie miałem zamiaru cię przekonywać że AoW jest lepsze od HoMM. Jak napisałem walka w twierdach w AoW bije na łeb te w HoMM, a już szczególnie w 4ej częśći HoMM. Do 3ej cześći same twierdze jak i walka w nich były na przyzwoitym poziomie, każda miała swojąspecyfikę domki były w miare ładne a zdobycie twierdzy, w której były odziały np mnichów nie mówiąc już tytanach itp. to był nie lada wyczyn, do tego dochodziły balisty, katapulty, trtzeba siębyło troche namęczyćżeby rozwalić mury czy brame. W 4ej części nie dość że wygląd samych miast został spaskudzony to już to co się działo podczas walki w zamku to jużkompletna porażka. Kilka szop otoczonych płotem, brzydkie to jak szał, płot (mur :P). nie chronił przktycznie przed niczym bo można było przez niego oberwać, odziałem 5 wilków po 2ch gryzach :P rozwalałem brame itp. Ale sam jestem maniakiem HoMM, a wczesniej Warlords i HoMM jest dla mnie lepszą grą niż AoW przynajmniej do 3ej częśći (nie grałem w dodatek AoW).
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Marvell --> E tam, nie gadaj, brama w mieście, gdy był wybudowany zamek, wytrzymywała minimum trzy uderzenia, bez względu na to jaki oddział starał się jak zniszczyć :P
Mnie H5 się bardzo podoba, przebrnąłem przez większość kampanii, ale denerwuje mnie strasznie długi czas wczytywania na największych mapach.
Pal licho gdy wczytuję zapis zaraz po pierwszym uruchomieniu, ale gdy przyjdzie mi wczytywać drugi raz np. z powodu porażki to mogę sobie iśc na kawe, a potem jeszcze dosyć długo męczyć się z ustabilizowaniem się gry :)
Wiem, że to wina mojego sprzętu a nie samej gry, aczkolwiek strasznie mnie to zniechęca do przejścia ostatniej misji Sylvan. W efekcie stoje w niej od kilkunastu dni.
Owen [ ]
Mutant --->Ja ze względu na HoMM i Oblivion zrobiłem upgrade komputerka. Polecam. Tylko sam nie wiem co jest potrzebne aby grać na takich ustawieniach jakie się zamarzą. Mam teraz AMD64 3000+, 9600GT oraz 1G Ramu. Taka klas średnia (może niższa?). Wystarcza, ale nadal można mieć zastrzeżenia.
Marvell ---> Teraz skupiam się na V. I muszę przyznać, że żałuję, iż część nowinek z IV nie została tutaj zaimplementowana. Właśnie wspomniane przeze mnie wieże, na których można było ustawić jednostki, poruszające się samodzielnie jednostki i karawany. Do reszty przyzwyczaiłem się gładko. IMO, trochę przekombinowany jest system rozwoju bohatera. Jasne i proste zasady z poprzednich części, mimo, że się zmieniły w IV, nadal były łatwo przyswajalne. Tutaj niestety tak nie jest. W instrukcji również nie widać jak wygląda rozwój bohatera… Ale bez marudzenia. Gra jest bardzo dobra.
Gambit [ le Diable Blanc ]
Owen --> Ty żyjesz :)
Co do screenów to mea culpa...zapomniałem...naprawię to...jak nie zapomnę znowu
Herosi V nudni są okrutnie. To jednak zupełnie nie moja bajka. Nie mówię, że gra jest zła, tylko po prostu mnie nie pasuje.
Owen [ ]
Gambit ---> Ano! Żyję! Też się z tego powodu cieszę ;-) Co z tymi kodekami, na czym to odtwarzałeś? Heh, jeżeli o chodzi o V odsłonę, po pierwszym podejściu się załamałem. Potem, po upgradzie, było już tylko lepiej. Teraz wręcz - bardzo dobrze.
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Niestety nie mogę sobie pozwolić na upgrade komputera. Nie zarabiam jeszcze sam na siebie, a z powodu gry nie będę nadwyrężał portfela rodziców :)
Gdy mam chętke na gre to mi to nie przeszkadza, ale teraz mam wiele ciekawszych rzeczy do robienia - wakacje jeszcze są, trzeba wykorzystać :) - więc nie ciągnie mnie tak do gry.
Gambit [ le Diable Blanc ]
Owen --> Nie wiem na jakich kodekach. Po prostu poszło...
Atreus [ Senator ]
WOW, to zeście mi pomogli (post 25) ;). Dopiero tryb awaryjny pomógł, ehh...
Niedawno miałem dylemat: stacjonarka czy laptop? Zdecydowałem się na drugie i pocinam w HoM&M 3. Nie przejmuję się tym, że 5 pewnie nawet się nie uruchomi. Zanim będzie (jeśli w ogóle będzie ;)) w eXtra Klasyce, sporo czasu minie :P
Gdybym miał porównać 3 do 4, to trudno powiedzieć. Grywalność jest bardzo podobna ("jeszcze tylko jedna tureczka" ;)), 3 jest trudniejsza (nie ma samotnych superherosów - czy to źle czy dobrze, zależy od gustu), w 4 świat gry jest lepszy, bo żywszy :). Nadal nie rozumiem tych fanatyków "trójki", którzy ogromnie zawiedli na "czwóreczce".
Owen [ ]
Atreus ---> Też ich nie rozumiem ;-) W ostatecznym rozrachunku, jednak preferowałem IV (nad III). Licząc całościowo spędzony czas nad grą, sekwencja byłaby HoMM I, IV, III, II. Zobaczymy ile czasu spędzę nad V odsłoną.
Nie wiem, jakiego masz lapa, ale faktycznie HoMMV wymaga raczej mocnej maszyny stacjonarnej. Inaczej ryzykujesz że w przypływie bezradności i wściekłości uszkodzisz swój sprzęt ;-)
Owen [ ]
No i obejrzałem demo DIII. Cudne. Wcześniej ktoś w postach wspomaniał, że jest wyjątkowo mroczne w porównaniu do porzednich części. Nie zgadzam się. Jest idealne. Poziom mroczności pozostał niezmienny - ten sam. Nota bene - właściwy ;-))) Gdyby się to zmieniło, byłnym wyjątkowo rozczarowany. Tak ma być. HoMM jest cukierkowe, D jest przytłaczające. Pozostaje jeszcze pytanie kiedy ujrzy światło dzienne. Z lenistwa nie szukałem newsów. Poszukam w tygodniu. Tak, czy inaczej czekam niecierpliwie. Boję się, że jak dostanę w łapki DIII, HoMMV pójdzie na półkę czkać aż przejdę kampanie D. Inna sprawa, że po pierwszym przejściu D staj się nudne jak flaki z olejem, ale dopóki się to nie stanie - hulaj dusza ;-)
pozdroofka
Ps. Gambit, jakbym czekał na Twoje obrazki to bym chyba osiwiał czekając :-)))
Katane [ Useful Idiot ]
Owen --> Ktore demo? To z GOLa?
Mam co do niego mieszane odczucia - z jednej strony bardzo ucieszyl mnie widok ekranu bohatera - rozbudowane inventory (widac tam rozne elementy zbroi) i wspolczynniki, nowy pomysl na czary (magic cards), sliczna grafika. Z drugiej - niepokoi mnie, ze zdecydowano sie na tylko 3 rasy (elfy, legion i imperium). Bardzo fajny system walki zostanie "rozbudowany" - co rowniez moze nie wyjsc grze na dobre.
Owen [ ]
Katane ---> Post 6. Ściągałem z tego miejsca. Być może jest to to samo demo co na GOLu. Co do ras - nie martwię się - biorąc pod uwagę ile mam czasu na granie, zanim skończę wszystkie kampanie, mogę oczekiwać, że wyjdzie dodatek z nową (nowymi?) rasami. Np właśnie nieumarli - których bardzo lubiłem.
Co do rozbudowanego systemu walki - nic nie wiadomo. Ciekawe czy podtrzymają zasady zdobywania many. Czas pokaze. Czekam z nadzieją ;-)
MOV [ Konsul ]
dla mnie HOMM zostanie najlepsza gra tego typu - chyba jestem niereformowalny!:)
przy okazji - V wyszla naprawde swietnie.
Owen [ ]
All – dotyczy HoMMV. Mam problem. W zasadzie nie wiem czy to problem, czy tak ma być, ale IMO to jest problem. Otóż przechodzę właśnie kampanię nekromantów. Na tym etapie kampanii (pierwsza i duga misja) większość jednostek zdobywam poprzez przyłączanie neutralnych jednostek nieumarłych z mapy. W momencie przyłączania jednostek, dzieje się jednak rzecz dziwna. Otóż, jeżeli ma się do mnie przyłączyć np. 10 upiorów a w armii mam już np. 5 takich jednostek, po zakończeniu manewru przyłączania mam w armii… 9 upiorów. Lub 10 upiorów. Nie ma reguły. Jedno jest pewne – na pewno 10+5 nie da mi 15 :-/ Nie miałem tego problemy we wcześniejszych kampaniach. Mało tego – nie mam tego problemu przyłączając jednostki z armii innych ras.
Pytania:
1) Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?
2) Czy ktoś się pozbył tego problemu i jeżeli tak – to jak?
Moja wersja: 1.2 pl DVD standard.
Katane [ Useful Idiot ]
H5 przeszedlem juz jakis czas temu, ale z tego, co pamietam, jednostki w tej kampanii sa wcielane do armii za sprawa umiejetnosci nekromanty, ktora pozwala na przylaczenie % niumarlych jednostek neutralnych, a nie przez zwykle "always join" jak np. w Heroes 3.
Owen [ ]
Katane ---> OK. Nie wiedziałem... To wiele tłumaczy. Jak rozumiem działa to wyłącznie w wypadku nekromantów? Nie odnotowałem tego zjawiska w innych armiach. Przynajmniej jak dotąd...
Owen [ ]
Gambit ---> Niestety (prawdopodobnie przez moją indolencję w obróbce mediów) nie jestem w stanie zrobić porządnego screena z dema DIII - generlanie wychodzi ramka mediaplayera, ale nie ma jej zawartości. Zatem pozostaje mi wyłącznie czekanie, aż ktoś wklei. Mam nadzieję, że rozpocznie to na nowo dyskusję ;-)
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Owen -> rozumiem, ze nic ciekawego w screenach z linka, ktorego podalem (post nr 9) nie znalazles? :-)
Owen [ ]
_Luke_ ---> Sorry ;-) Nie zauważyłem. Ja ściągnąłem ten plik i obejrzałem demo w całości. Chodziło mi o to aby Screeny pojawiły się na GOLu, aby zainicjować dyskusję. Wszystko jest Git.
Czy coś wiadomo o dacie dema/publikacji? Dwa, czy któryś z dystrybutorów zaczął zastanawiać się nad prawami do sprzedarzy w Polsce? Lokalizacja?
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Nic mi na temat lokalizacji ani wydawcy w Polsce nie wiadomo. Nie wyobrazam sobie, zeby ta gra nie byla spolszczona (niestety). A tytuly Strategy First wydawalo u nas kilka firm (cdp, topware...).
btw. moze sprobujesz zrobic screeny z filmiku FRAPSem?
Mutant z Krainy OZ [ Legend ]
Mógłby ktoś wysłać zapis z pierwszej misji ostatniej kampanii z H5? :) Chodzi o zapis z samego startu kampanii "Mag", najlepiej na "Normalnym" poziomie trudności.
Niestety z powodu błedów nie mam możliwości ukończenia ostatniej misji kampanii Sylvan. Komputerowy przeciwnik się zawisza po jakimś czasie i nie kończy swojej tury.
Owen [ ]
Mutant ----> Widzę, że chętnych do pomocy na razie nie ma? Cóż, ja niestety tak daleko jeszcze nie doszedłem. Niestety mało czasu. Praca, żona, dzieci itp ;-)
Natomiast odnotowałem, że lokalizacja niestety zawiera braki. Widoczne zwłaszcza w części kampanii Nekromantów. Generlanie dotyczy to braku tłumaczeń przy niektórych czarach, lub wręcz braku tekstów właśnie w księdze czarów (puste pole). Pozbieram to i zamieszczę na forum. Może przyda się do robienia kolejnej łatki.
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Owen --> A nieoficialnego patcha instalowales? Z tego co wiem _duzo_ poprawia.
Owen [ ]
Nie instalowałem. Nawet nie wiedziałem, że istnieje. Wieczorem ściągnę i zainstaluję. Dzięki!!!
boskijaroo [ Książę Czarnych Sal ]
Kupiłem sobie antologie Might and Magic w sklepie cenegi , zainstalowałem MM7 jest problem z dzwiekiem (powtarza sie wielokrotnie ) i ten sam problem mam z Crusaders Of Might And Magic ... do MM7 patch nie dziala ten do ExtraKlasyki , są jakieś inne ?
Owen [ ]
boskijaroo ---> Eksperci od M&M (nie HoMM) są w tym wątku.
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5414556&N=1
Na pewno ci pomogą. Ja nie dotykałem tego od wieków ;-)