GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z Laresem w Nocy Kruka i Hex edytorem

20.05.2006
11:43
smile
[1]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

Problem z Laresem w Nocy Kruka i Hex edytorem

To jest odpowiedź którą znalazłem na pewnym forum...


Jeśli chodzi o wycieczkę do obozowiska magów wody to mam dwa sposoby
1. zaczepić go o to, kiedy wraca do Khorinis z farmy Onara (nie spradzałem, ale była taka opcja dialogowa)
2. Jeżeli jest już po ptakach i Lares wrócił z Khorinis robimy tak: otwieramy jakimś hex edytorem plik savedat.sav i szukamy wiersza "LARESGUIDE_ZUONAR". Ciąg znaków po nim powinien wyglądać tak:

CYTAT
12 4F 02 00 00 02 01 00 00 00 12 50 02 00 00 02 02 00 00 00 12 51 02 00 00 01 19 00


Zamieniamy zaznaczoną na czerwono liczbę na 00 i... wuala smile.gif
Jeśli chodzi o inne wycieczki - jeszcze tak daleko nie doszedłem smile.gif ale edytując sejwy można naprawić większość tego typu bugów, nie raz już uratowałem się w ten sposób przed zaczynaniem gry od nowa wink.gif
pzdr

EDIT: Działa też na resztę tego typu problemów z Laresem


I tu mam problem
bo u mnie wiersze wyglądają odrobinkę inaczej
i nie mogę znaleźć tego Lares_Zuonar czy jakoś tak
I tu mam pytanie jak to można wyszukać??? (bo umiem tylko wyszukiwać konkretne wersety)

Z góry thx za pomoc

20.05.2006
12:02
[2]

Darek21 [ Miesiąc FiGhTeR ]

ludzie POMOCY
:)
nikt się nie zna na hex edytorze??
Używam programu hex edytor firmy hdd software jeśli to w czymś pomoże

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.