GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

SOF 2 (Soldier of Frotune 2) czy SYF 2 ?? Wyraz swoja opinie !!

07.06.2002
23:31
smile
[1]

savro2002 [ Konsul ]

SOF 2 (Soldier of Frotune 2) czy SYF 2 ?? Wyraz swoja opinie !!

Ostatnio mialem okazje zobaczyc te gre w calej okazalosci i wiecie co stwierdzilem ???
Ze jest to chlam !!!!!!!!!!
Nie wiem jak wy, ale po ten watek jest .............

07.06.2002
23:45
[2]

SPMKSJ [ Konsul ]

Po tym co zobaczyłem w wersji beta muszę się z tobą zgodzić

07.06.2002
23:47
[3]

tramer [ ]

1.) nic specjalnie nowego 2.) gra wcale nie wygląda super ładnie 3.) nudzi z lekka 4.) chodzi 2x wolniej niż SOF2... no niestety, SYF2, zrobiony na zasadzie run for the money...

07.06.2002
23:48
[4]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Tramer. Racja... mam ja teraz w domku, i gram tylko po to, aby ja przejsc... nic specjalnego. Wole GTA3 ! :›

07.06.2002
23:48
[5]

Mr_Baggins [ Senator ]

Pierwsze skojarzenie: ci kolesie w pierwszej misji wyglądają jak Kenny z Southparku. Po opanowaniu śmiechu zrezygnowałem z dalszej gry.

07.06.2002
23:54
[6]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Grafika w SOF1 wydaje mi sie lepsza niz w SOF2 Mr_Baggiins->Kenny wszystkie pepiki tak wygladaja :)

08.06.2002
00:23
smile
[7]

sergi__ [ Underworld ]

wiec mam SOF i SOF 2 i musze stwierdzic ze jedynka jest lepsza od SOF2, druga cześć jest glupia a w gta3 nie najlepiej uwielbiam grafike 3d

08.06.2002
01:44
smile
[8]

savro2002 [ Konsul ]

Zgadzam sie ze wszystkimi......gra jest totalnie zjebana i wydaje mi sie, ze nawet gorsza od swojego poprzednika, nie wiem jak to mozliwe, zeby po tak wielkiej reklamie jaka sobie zrobili (ze co to nie bedzie za super giera), wszystko totalnie spieprzyc !!! Gra jest po prostu do dupy. Tworcy gry zeruje w tym momencie na maniakach, ktorym podobala sie pierwsza czesc, liczac, ze kupia druga, a po za tym nic do gry nie wniesli, a nawet ,jak juz pisalem, dodatkowo ja zjebali !!! :)))) ten smiech.....to poprostu sam cisnie sie na usta jak sie te gre (kompromitacje) zobaczy.........

08.06.2002
01:45
smile
[9]

Lucky_ [ Konsul ]

Mi sie podoba SOF2, Tramer--> gra ma bardzo dobra grafike, lepsza niz ma Medal of Honor i mi sie nienudzi (teraz mecze sie w dzungli).

08.06.2002
01:49
smile
[10]

Lucky_ [ Konsul ]

savro2002----> ze kurwa co ?? Gra jest bardzoe dobra a napewno nie tatalnie zjebana jak piszesz. Co ci sie tak niepodoba ?? polepszona grafika ? ciekawe misje ? czy duza inteligencja przeciwnikow ?

08.06.2002
01:52
smile
[11]

Coy2K [ Veteran ]

Tak gra jest beznadziejna...strasznie przycina, modele przeciwników robione są jakby an siłe...tak smo jak i lokacje, nic nowego. A ta brutalność, te 40 pare stref obrażeń jakoś nie jest widocznych podczas rozgrywki, lepiej to było zobrazowane w SOF1. Ogólnie wielki krok wstecz i totalny badziew, zawiodłem się:((

08.06.2002
01:54
[12]

savro2002 [ Konsul ]

Podobac to mi sie niewiele podoba, ale fakt faktem, podobaja mi sie przeciwnicy (rodem z South Parka :)))), ale tak na serio, to dosyc inteligentnie sie zachowuja, a co do grafy, to nie powiem, ale co ci sie w niej podoba (LUCKY_) ??? A w Medal of Honor to napewno byla lepsza...........

08.06.2002
01:55
[13]

savro2002 [ Konsul ]

Racja -------> Coy2K...ale jaki masz sprzet ???

08.06.2002
01:57
[14]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ooooo... moment... Medal of Honor lepsza od SOF2??? Pffff... w czym? Dla mnie ta giera to straszna beznadzieja - gra "jednej misji" (plaza Omaha). Oczywiscie zgadzam sie ze SOF1 byl (jest) lepszy od SOF2.

08.06.2002
02:00
smile
[15]

savro2002 [ Konsul ]

-------> Lucky_ <-------- Nie wiem na jakich detalach grales czlowieku, ale SOF2 do Mohaa'y do ma jeszcze duzooooooooo.........nie mowiac o grafice, jak i grywalnosci...

08.06.2002
02:00
[16]

savro2002 [ Konsul ]

znaczy sie -------> Luke <-------------

08.06.2002
02:02
[17]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Co maja detale do gry? Na moim Durniu 700 GF2 Pro Sof2 wyglada i chodzi lepiej niz MoH. Grywalnosc w MoH jest Imo cieniutka... o wiele bardziej podobal mi sie Return to Castle Wolfenstein.

08.06.2002
02:03
smile
[18]

savro2002 [ Konsul ]

---------> Luke <---------- a z reszta jak juz powiedziales SOF1 jest lepszy od SOF2, to jak moze taka (w sumie stara juz gra) miec lepsza grafe od praktycznie swiezej gierki jaka jest Mohaa........

08.06.2002
02:07
smile
[19]

savro2002 [ Konsul ]

-------> Luke <------ Mi tez sie Wolfenstain podobal......ale watpie, zeby grywalnosc mial lepsza.....ale to juz tylko moje zdanie (moze dlatego, ze lubie wojenne klimaty)

08.06.2002
02:08
[20]

savro2002 [ Konsul ]

Sprostowanie W jednej i w drugiej takie byly, ale w Wolfie to troche tam jeszcze jakis pierdol na wciskali........:))))

08.06.2002
02:18
[21]

Coy2K [ Veteran ]

savro>>> Athlon 1.3 512 RAM GF2 64MB i przy max detalach 800x600 troche się tnie, nie mówiąc już o misji w Kolumbii

08.06.2002
02:21
smile
[22]

savro2002 [ Konsul ]

----> Coy2K <------- To musze ci pozazdroscic....ale ....hmmm...troche to dziwne, ze ci sie tnie, moze poszukaj nowych sterow, niektorym to pomagalo.....

01.07.2002
18:32
[23]

chAiRles [ Pretorianin ]

gierka jest spox i na moim cel 600 z tnt2 chodzi lepiej i wyglada podobnie jak mohaa,ale chyba jest troche mniej grywalna

01.07.2002
19:06
smile
[24]

mateusz2 [ Senator ]

Moim zdaniem gierka jest do dupy,w pierwszej czesci można było odstrzelic reke a teraz jest to bardzo trudno zrobic-mona tylko wyżywac sie zmarłym przeciwniku.Misje su nudne i grafika tez jakas taka nijaka...:(((((((

11.07.2002
00:20
[25]

savro2002 [ Konsul ]

To chyba jednak jest SYF 2!! :)

11.07.2002
00:25
smile
[26]

massca [ ]

w fulla nie gralem ale dwie misje w demo pozamiataly mna rowno. kumpel gra w fulla i melduje ze gra wymiata na calego pod kazdym wzgledem. a jak ktos ma slabego kompa to niech sie wezmie za tetrisa albo pasjansa - u mnie i u kumpla wszystko plywalo w najwyzszych rodzielczosciach nic tak nie meczy jak bezsensowna krytyka znudzonych małolatow.... zastanowcie sie zanim cos napiszecie na przyszlosc

11.07.2002
00:28
[27]

Superstar [ Konsul ]

massca --> ty zawsze starasz sie miec inne zdanie niz reszta spoleczenstwa :-P

11.07.2002
00:35
[28]

massca [ ]

Superstar - ja mam zawsze MOJE zdanie. po tym co widzialem w demo nie zgadzam sie z zarzutami. jutro bede mial okazje pograc w fulla u kumpla o ktorym pisalem to sie moze pelniej wypowiem

11.07.2002
00:36
[29]

Superstar [ Konsul ]

i dobrze ze masz swoje zdanie bo czesto ludzie lubia sugerowac sie wiekszoscia

11.07.2002
00:37
[30]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

massca ---> to NAJPIERW zagraj w fulla a pozniej sie wypowiadaj

11.07.2002
00:39
[31]

massca [ ]

_Luke_ - to napisz od razu czemu demo rzadzi a full klęczy...

11.07.2002
00:43
[32]

tymczasowy43180 [ Junior ]

no coz - tak jak pisal massca gra jest wyjebana, misje sa trudne i troche sie trzeba napocic, zeby strzelic prosto w leb przeciwnika (jak ktos zauwazyl inteligentnego). a jak komus cos sie "tnie", to niech sie nie wypowiada.

11.07.2002
00:44
[33]

savro2002 [ Konsul ]

sie znalazl (masca) taki i bedzie nam mowil ze nasza krytyka (cyt. malolatow) jest bezsensowna...fagas jeden

11.07.2002
00:45
[34]

tymczasowy43180 [ Junior ]

demo bylo dokaldnie dwoma wybranymi misjami jak wiemy, wiec dobrze reprezentowalo koncowy produkt...

11.07.2002
00:46
[35]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

massca ---> Dlaczego? To wszystko juz bylo. W tej grze nie ma nic odkrywczego czy nowego. Demo jest OK - 2 misje mozna popykac ale Sam zobaczysz - pelna wersja jest po prostu nudna. Gralem w nia tylko "zeby skonczyc". Ciagle przestoje (szukanie zakamuflowanego przejscia itd). Jest to dosc nuzace. Efekty trafien wg mnie byly lepsze w jedynce. Fakt - mozesz panu przeprowadzic trepanacje czaszki w kilku etapach ;). Co do inteligencji przeciwnikow to imo wyzsza byla w Half-life. Ehhh... SOF1 wciaz rzadzi!

11.07.2002
00:51
[36]

massca [ ]

Luke - no coz, problem "nic nowego" to szerszy problem i kazdy ma na ten temat inne zdanie. ja uwazam ze sa gry w ktorych wprowadzanie nowosci jest potrzebne, ale sa tez takie gdzie to psuje urok. przyklad ? warcraft 3 - ze screenow, wypowiedzi i recencji wiem ze raczej teraz tego nie kupie - to juz dla mnie nie jest taki rasowy RTS za jakiego kochalem jedynke czy dwojke. jakies wspolczynniki, jakies sto tysiecy czarow i umiejtnosci magicznych - nieee, to nie to co proste wysylanie rzeznikow z toporami do walki... tak samo z SOF - nie oczekuje po drugiej czesci odejscia w strone na przyklad takiego deus exa... chce prostej, relaksujace rozwalki na wysokim poziomie jesli chodzi o bogactwo grafiki, AI przeciwnikow itd. nie chce zmiany konceptu gry. jesli tobie sie to nudzi, to moze znudzila ci sie cala kategoria FPS ?

11.07.2002
00:58
[37]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

massca ---> Nie znudzily mi sie FPSy ;) SOF1 mial proste zalozenia - tzn idziesz i robisz rzeznie. SOF2 najbardziej mecza mnie te dluzyzny o ktorych pisalem wyzej. To juz nie jest stary dobry SOF. Wcale nie chcialem zeby upodobnil sie do Deus Ex'a. Od zagadek i myslenia mam System Shock'i i Thief'y :) Wg mnie SOF2 jest przedobrzony - chcieli dobrze wyszlo gorzej. Btw. Warcraft3 mi sie spodobal, a podstawowe czary rzucane sa automatycznie wiec nie ma sie czym przejmowac.

11.07.2002
01:02
[38]

massca [ ]

Luke - no coz, zagram w full jak skoncze GTA3 , to sie wypowiem czy cala gra sie dluzy. a co do warcrafta - jakos nie mam ochoty. zagralbym w cos takiego jak dwojka albo pierwsze C&C... ale chyba nic takiego juz nie ma na rynku dzisiaj :(

11.07.2002
01:11
smile
[39]

Yoghurt [ Senator ]

Miałem iśc spac, ale nie odpuszcze sobie;) Podzielam zdanie massci (chyba po ra zpierwszy w życiu:))... Mateusz-"Można było rękę odstrzelić, a teraz tona martwym przeciwniku"... Chłopie, słyszałeś o czymś takim jak ralizm? na to psotawił raven. Spróbuj komuś odstrzelić rękę np. z takiego obrzyna z aprunastu metrów... Da się urwac to i owo przeciwnikowi,a le trzeba podejść dostaecznie blisko.... Mnie np. dobił, jak w GTA 3 odstrzliełm ajkiemuś kolesiowi nogę... pistoletem... Zauważ, ze w SOF2 jest ustalona balistyka cała- z daleka walisz np, to gdy objezysz faceta, okazuje się, ze kule nei przesłży na wylot, jednak jak przywalisz mu z bliska, to w jego plecach widac ładne dziury.... Nie wspomnę tez o fakcie, ze rany to nie gotowe tekstury nakładane "pobieżnie" na postać (tzn. jak go trafisz w klatę, to mu się nałoży zawsze w tym samym miejscu, ze tam dostał... tam gdzie dostanie pociskiem, tam powstanie dziura po kuli... Luudzie, błagam, zastanócie się jednak, czy w tej grze chodzi tylko o rąbankę, czy o dobra zabawę? Brutalność jest tu tylko dodatkiem,a n e głónym elementem gry... A giera fajna, niezła ścieżka fabularna (jak na FPP) i misje "bez wystrzału" to naprawde fajne elementy... nie mówiąc już o misji z ucieczką z pragi i waleniem ckemem po wrazxych cięzarówkach czy zabójcza misja gdzie ejsteśmy bocznym strzelcem w helikopterze:)

11.07.2002
14:21
[40]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Pojawil sie patch 1.01 poprawiajacy pare bledow w tej wspanialej grze: Issues Addressed in Patch 1.01: Single Player: - Fixed rotating brushes to load/save properly. - Fixed several NPC animation issues where the AI would become stuck reloading, firing while leaning, or picking up weapons. - Fixed kam3 navpoint bug. - Fix for player dying for no apparent reason in shop6. - Fix for col8 occasionally not ending. - Allow editing and saving of navpoints so Modders can make SP levels. - 3-button mouse w/o mousewheel will now work. - NPCs have a difficult time seeing you when you are crouched or prone in tall grass. They will still, however, investigate the nearby area the player was last seen. - Stun grenades have a greater affect on NPCs. - Moving while crouching being regarded as running is now fixed - Fixed crash in menus when background image wasn't found. - Timegraph and mousemove graph now display blue and green lines on a black background rather than black on a black background - Added new video card cfgs. Multiplayer: - Demolition gametype added. - MP5SD weapon added. - 4 new maps added. - Fix for demo playback. - RMG fixes for reliable connectivity to Linux dedicated servers. - Small leaning bug fixed. - MODs menu added to main screen to show list of installed MODs. - Fix for time display in game logs. - Exploit to get around limited enemy following was fixed. - Buffer overrun fixed for team say in certain cubes on the raven map. - Player will no longer slow down when walking through a puddle. - When playing a demo back the objectives screen no longer pops up. - "Use" key bind added for demolition gametype. - "Drop item" key bind added to allow people to drop the flag, briefcase, or bomb. - Should no longer be dropped off a server with "invalid pk3" message on map changes. - Added "logfilename" server cvar to allow admins to specify the name of the qconsole.log file. - Added "g_roundjointime" server cvar to allow the amount of time someone can join a round in progress in inf or dem. - Added "g_suddenDeath" server cvar to allow control of whether a match should end if tied. - Added "banip", "banclient", "banremoveip", and "banlist" server commands. New ban system allows up to 4096 bans and stores the bans in the file sof2mp.ban by default. - Fire damage caused by walking through a fire grenade does not cause TK damage (initial blast does though). - Gametype modders can now base their mod off another to use its entities and spawns. - Server’s status request no longer shows the score of the client when someone is spectating them. - Server’s status request now reports the team scores. - Server’s status request now contains each client’s current team. - Fire grenades don’t slow you down as much when you run through them. - Death messages no longer disappear after a map change. - Grenades that fall after being killed trying to throw one no longer cause team kill damage. - Team kill damage should now forgive properly. - Added hud indicators for CTF flag status. - IP address added to server log file when someone connects. - Entity func_wall added for demolition gametype. - Entity target_effect added for demolition gametype. - Ability to ban people for a given duration of time added. - New server cvar "g_teamkillBanTime" which specifies the number of minutes you are banned for after being autokicked for team killing (default 5 minutes). - New server cvar "g_voteKickBanTime" which specifies the number of minutes you are banned from the server after being vote kicked (default 0). - Guns will no longer glow white in RMG fog when detail textures are on. - Pause when clients join a team has been fixed. - Servers will now exclude color-coding when sorting in the in-game browser - Jump action should jump off ladders properly now - Next and prev weapons (mousewheel by default) will now double as zoom in and zoom out when in zoom mode (can be turned off) - Death messages now include the weapon name that did the killing Patch wazy tylko 12mb

11.07.2002
14:28
[41]

mateusz2 [ Senator ]

Youghurt--->byc może ale ja próbowałem nawet z bliska(nawet bardzo:)) a jakos nie mogłem.Ja grałem w 1024x768 i wszystko full i grafika wcale nien jest taka porażajaca ładna bo ładna ale w porównaniu z tym co mówili to malo prawdy.Ja na grze sie zawiodłem,jedynka bardzo miu sie podobvała ale na 2 sie zawiodłem:(

11.07.2002
14:47
[42]

Skater [ Pretorianin ]

Luke, a co cię tak w niej oczarowało? Według mnie jest to kaszanka jakich mało! Za ciemna, wcale nie dobra grafa, a i rozp...ania trupków radochy nie ma bo znikają! SYF 2 przez bardzo duże S!

11.07.2002
15:52
[43]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Skater ---> przeczytaj wszystkie moje posty w tym watku a nie tylko ostatni

11.07.2002
16:00
[44]

prondek [ Pretorianin ]

zwykle w fpp nie gram ale w medala sie 1,5 tyg zagrywalem a sof2 wylonczylem po 20 min jakas ta gra jest nijaka:P

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.