GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ddw Cwtwwszdnk - 476

16.05.2006
00:47
smile
[1]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Ddw Cwtwwszdnk - 476

S!

16.05.2006
00:55
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

piersi

16.05.2006
00:58
smile
[3]

Judith [ PlayScribe Portable ]

No i poszło w pi.. ...ięknym stylu :)

16.05.2006
07:51
smile
[4]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Ale mi sie nie chcialo wstać....

16.05.2006
08:24
smile
[5]

eJay [ Gladiator ]

A ja musialem i to z goraczka:(

16.05.2006
11:36
[6]

Stitch001 [ Witcher ]

6 btw ---->

Już po jedenastej (po 11) a tutaj pustki...

piszcie coś bo się zanudzę w pracy ;)

16.05.2006
12:28
[7]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Ajaj... moje nogi...

Właczam Ostry Dyżur i odpoczywam na łóżeczku...

16.05.2006
12:30
smile
[8]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Co z tą Alake jest nie tak ?

16.05.2006
13:11
smile
[9]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Maevius => już napisałem w wątku o parze, chłopa jej trzeba!

16.05.2006
13:53
[10]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

A to jest ona? bo raz pisze jako on raz jako ona, moze jakas hermoafrodyta? Jak hola :]

Z tego całego zamieszania zapomniałam powiedziec "hi all" :)

16.05.2006
15:36
smile
[11]

piokos [ Mr Nice Guy ]

chce ktoś tę pioseneczkę?

R.e.m. - Lotus

I was hell
Sarcastic silver swell
That day it rained
Tough spun. Hard won. No
Ocean flower aquarium
Badlands. Give a hand
Honey dipt. Flim flam
Hey hey. Hey hey
That cat can walk like a big bad man

So happy to show us
I ate the lotus
Say haven't you noticed?
I ate the lotus

Storefront window, I reflect
Just last week I was merely heck
Tip the scale. I was hell
Picked me up, then I fell
Who's this stranger? Crowbar spine
Dot dot dot and I feel fine
Let it rain, rain, rain (rain)
Bring my happy back again

So happy to show us
I ate the lotus
Say haven't you noticed?
I ate the lotus
I ate the lotus

Let it rain, rain, rain (rain)
Save me from myself again
Wash away my ugly sins
Opposing thumb, dorsal fin
That monkey died for my grin
Bring my happy back again
Let it rain (rain), rain, rain (rain)
Bring my happy back again

So happy to show us
I ate the lotus
Say haven't you noticed?
I ate the lotus
I ate the lotus
I ate the lotus
I ate the lotus

16.05.2006
15:37
[12]

Orlando [ Reservoir Dog ]

*beczy*

16.05.2006
15:50
[13]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Co sie stało, Olando?

16.05.2006
15:51
smile
[14]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Nie poznajesz, Cody? Orlando w owieczke sie bawi ;)

16.05.2006
16:15
[15]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Taka milczącą? :)

16.05.2006
16:22
[16]

Foks!k [ Medyk ]

siema :P

16.05.2006
16:23
[17]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Ten serial mnie wzrusza... *chlip*

Przejrzyj wątek...

16.05.2006
16:26
smile
[18]

Foks!k [ Medyk ]

Jaki serial ?

16.05.2006
16:29
smile
[19]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

IDDQD-IDKFA-IDSPISPOPD-IDDT

16.05.2006
16:30
smile
[20]

Foks!k [ Medyk ]

spoko :P nie ogladałem nigdy xD

16.05.2006
16:35
smile
[21]

Father Michael [ Martyr ]

6 :)

16.05.2006
16:36
smile
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

69 :)

16.05.2006
16:38
smile
[23]

eJay [ Gladiator ]

Bez perwersow:)

16.05.2006
16:40
smile
[24]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

6*9

16.05.2006
17:59
[25]

Father Michael [ Martyr ]

54 :]

*by Cody

16.05.2006
18:01
smile
[26]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

łaaaaał wyliczenie tego działania zajęło ci tylko ponad godzinę :P

16.05.2006
18:10
smile
[27]

Foks!k [ Medyk ]

Bravo!!

16.05.2006
18:29
smile
[28]

Flyby [ Outsider ]

..ponieważ piokos okrutnie się przejął zjawiskiem pod tytułem Alake i ja się nim zająłem..nie dostrzegłem zadnych anomalii piokos..wyglada na to że Alake jest prawidłowo zakochana ;)

..chyba ze ty wiesz coś więcej niz wyczytałem w jej postach..nawet gdyby ktos udawał dziewczynę w co watpie bo czytałem jej posty w +18, to też robi to prawidłowo ;)

16.05.2006
19:23
smile
[29]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Flyby =>

pierwszy wątek z Alake: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5056775&N=1
drugi wątek z Alake: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5063268&N=1
bieżący wątek z Alake: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5068059&N=1

sporo tego ale po przeczytaniu zapewniam Cię, że zmienisz zdanie.

co do przejęcia się to nie tak, jak sobie wyobrażasz. Ja chciałem przeczyać co Judith tam przygotował, i zrrobiłem nową część, inaczej tamten wątek w chwili obecnej miałby blisko 400 postów. Prędzej czy później ktoś by go (nowy wątek) zrobił.

16.05.2006
20:06
smile
[30]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Cóż nawet jeśli ta kobitka mówi prawdę, to jej współczuję. Jej cały świat bardzo mocno opiera się na jednym bardzo kruchym filarze jakim jest drugi człowiek.

16.05.2006
20:18
smile
[31]

Flyby [ Outsider ]

..oczywiście że to kruche Judith..ale tak już jest że mocno kocha się kogoś kiedy równie mocno kocha się siebie ..a wszystko na to wskazuje że Alake kocha siebie nadzwyczaj i jest baaardzo pewną siebie i swoich walorów osóbką ..Na tyle pewną że z faceta może zostać podporządkowany jej papuć ..I o ile uda jej się być z tego powodu nadal zadowoloną to historia może trwać lata ;)

..piokos, czytałem tylko ten wątek i poprzedni ..postaram się nadrobić ale cholera, jestem zajęty ;)

16.05.2006
20:37
smile
[32]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Flyby a nawet jeśli kilka miesięcy to i tak się o tym nie dowiemy :)

16.05.2006
21:02
smile
[33]

piokos [ Mr Nice Guy ]

kfa kfa kfa kfa kfa, coś jakby Padre ostatnimi czasy :)

16.05.2006
21:04
smile
[34]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Czyli to jednak to...

16.05.2006
21:05
smile
[35]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Ciiiiicho :)

16.05.2006
21:11
smile
[36]

Stitch001 [ Witcher ]

Alake dziś 'żondzi', nawet ja, taki spokojny i stateczny człowiek (:D) się w tamtym wątku wypowiedziałem...

P.S. ...nawet go podwiesiłem, żeby mi się nie zgubił

BTW Hm..., Ciekawe czy trafiłem (patrz: spoiler) :|

16.05.2006
21:12
smile
[37]

Orlando [ Reservoir Dog ]

A ja nawet nie wiem o co w nim chodzi :D:D

16.05.2006
21:17
[38]

Stitch001 [ Witcher ]

IMHO: Hmm, chyba dostałem -1 do rankingu, podejrzewam że za post w wątku, który śmiem uważać, "poleciał"

P.S. ...albo mi się tylko zdawało....

16.05.2006
21:25
smile
[39]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Gudnait.

16.05.2006
21:28
smile
[40]

piokos [ Mr Nice Guy ]

hehehe, ja co dostanę punkt do rankingu to mi zaraz zabierają :D

16.05.2006
21:31
[41]

Stitch001 [ Witcher ]

pio A co do twojej wypowiedzi, to był (chyba) kiedyś taki film, w którym bogaty tatuś kupił swojej córeczce faceta, płacił mu, aby był tym idealnym...

...pasuje Ci do czegoś ten opis?

.btw, dziwne ale jak już skuszę się wypowiedzieć w jakimś "gorącym" wątku, to zarazl zalega w nim cisza..., kurde... może jestem nowym wcieleniem użytkownika (nie pamietam jakiego) o sygnaturce "grabarz wątków"?? o_O

16.05.2006
21:32
smile
[42]

piokos [ Mr Nice Guy ]

:D

16.05.2006
22:52
smile
[43]

Flyby [ Outsider ]

..eeh ..net ledwo mi chodzi..przeczytałem te wątki z Alake i zdania nie zmieniam..
..ma pewnie dwadzieścia parę lat a wątki na dokładkę pisze z partnerem ..musi ich to bardzo bawić a oboje są nad wyraz pewni siebie ;) To irytuje bo własciwie niewiadomo z kim się rozmawia..

16.05.2006
23:28
[44]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Stranger --> Nie mnie tylko Padre :P *sciemnia*

16.05.2006
23:30
[45]

ewelina_m [ secret ]

widzę wątki premium :D cool ;)

16.05.2006
23:44
smile
[46]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> ja Ci dam sciemniac :P

16.05.2006
23:59
[47]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padruś --> Co Ty robisz przy kompie? Do łózka i spac! :]

Erotycznych Snow, DDW. Na mnie juz czas i ogladam sobie 2x19 LOST :)

17.05.2006
00:33
smile
[48]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> jaaaa? :)

17.05.2006
00:52
smile
[49]

piokos [ Mr Nice Guy ]

:)

17.05.2006
07:35
[50]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Zmęczony, ide do szkoły...

17.05.2006
07:48
smile
[51]

Father Michael [ Martyr ]

6 :)

17.05.2006
10:36
smile
[52]

piokos [ Mr Nice Guy ]

oj sobie pospałem :)

17.05.2006
11:18
smile
[53]

Stitch001 [ Witcher ]

Post napisany w stylu Alake:

Jest ładna pogoda, jestem w pracy i wydajnie pracuję...

Teraz tak jak ja bym napisał:

Leje...
Jestem w robocie, ale z nudów siedzę na forum...
nic mi się niechce... :P

17.05.2006
11:27
[54]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

hi all :)

17.05.2006
11:36
smile
[55]

piokos [ Mr Nice Guy ]

hi rest :)

17.05.2006
12:07
smile
[56]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Mi sie też nic nie chce, a zostały tylko 2 strony :D

17.05.2006
12:56
[57]

Foks!k [ Medyk ]

A ja juz po squll xD :P squll do dupy !

17.05.2006
12:57
smile
[58]

eJay [ Gladiator ]

Czaszka do dupy? Myslalem, z szkola:)

17.05.2006
13:24
smile
[59]

Judith [ PlayScribe Portable ]

A tak z innej beczki: może i pompatyczny, przesadzony, ale niewątpliwie piękny utwór:

17.05.2006
13:30
smile
[60]

piokos [ Mr Nice Guy ]

po tytule stawiam na Zimmera z Black Hawk Down OST :)

[edit]
nie pomyliłem się, kolejny świetny soundtrack Zimmera (jak wszystkie :))

17.05.2006
13:32
smile
[61]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Yup :)

17.05.2006
13:34
smile
[62]

piokos [ Mr Nice Guy ]

teraz się nie śmiać, ściągnąłem 2 kawałki Whitesnake'a :D

17.05.2006
13:35
smile
[63]

eJay [ Gladiator ]

Z BHD zdecydowanie wole GORTOZ A RAN J'ATTENDS i Bakara. Ogolnie caly ST jest swietny, no ale Zimmer jeszcze nie zrobil zlej sciezki muzycznej do filmu:)

17.05.2006
13:39
smile
[64]

piokos [ Mr Nice Guy ]

a mi najbardziej do gustu przypadły: Barra Barra (kickass kawałek), Mogadishu Blues, Ashes To Ashes i Synchrotone

17.05.2006
14:00
smile
[65]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Wątek w sam raz dla Cody >>>
:D

17.05.2006
14:59
smile
[66]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Ahh, jutro dopiero na 10.30...

17.05.2006
15:21
smile
[67]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Kumpel Zimmera, H. Gregson-Williams też ma sie nieźle, choć nie słyszałem jego ścieżki dźwiękowej do filmów innych niż sensacyjne.

17.05.2006
16:48
smile
[68]

Mortan [ ]

cwaniak zmienił sobie stopien na modertor, ciekawe kiedy z banem wyleci :-)

https://www.gry-online.pl/forum_user_info.asp?ID=239393

17.05.2006
16:53
[69]

Flyby [ Outsider ]

..ale wczoraj mój net mnie rozśwcieczył ..był tak słaby że chociaż chwilami mogłem czytać GOL-a to jednak nie mogłem nic pisać..posty nie "wchodziły" ..ehh

17.05.2006
17:08
[70]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

I juz po zajeciach :)
Stranger --> No proste :P

17.05.2006
18:47
smile
[71]

Flyby [ Outsider ]

..mam nadzieję że Padre już skończył koszenie..ja dzisiaj mieliłem gałęzie ..to dopiero rozkoszna maszyna niech się kosiarka schowa..sieka i miele wszystko co włożysz ..hmm..muszę jednak sprawdzić czy nie włożyłem do niej za dużo..

17.05.2006
20:16
[72]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Aaa! Porzadki w szafie, YES, YES :] Cała masa starych rzeczy do wyrzucenia. Jak ja to lubie :]

edit: az z wrazenia literowek narobiłam :)

17.05.2006
20:25
smile
[73]

Father Michael [ Martyr ]

Widzialem jak Cody wola "YES YES", ale zeby w czasie porzadkow? oO

17.05.2006
20:28
[74]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jak Marcinkiewicz :)
Padrus --> Wteyd wołama co innego i zaczyna sie na "a" :>

17.05.2006
20:30
smile
[75]

Father Michael [ Martyr ]

"Alez Ty jestes wspanialy, madry, inteligentny, piekny i kochany"? :D

17.05.2006
20:32
[76]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padre --> NIE :P

17.05.2006
20:34
smile
[77]

Orlando [ Reservoir Dog ]

"Alez Ty jestes wspanialy, madry, inteligentny, piekny i kochany, a zarazem skromny"

17.05.2006
20:41
[78]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Przede wszystkim skromny :P

17.05.2006
20:42
smile
[79]

Father Michael [ Martyr ]

No ba!

17.05.2006
20:43
[80]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ba, ba, fatherostwo wrocili i juz awantura :(

17.05.2006
20:44
smile
[81]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Kurcze, a ja myslałem że "Ale mnie boli głowa!" :D

17.05.2006
20:44
smile
[82]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> :(
:*

17.05.2006
20:45
smile
[83]

piokos [ Mr Nice Guy ]

A kysz!

Cody -> powiedz, że się przeprowadzisz do Łojca :)

17.05.2006
20:46
[84]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padre --> Olać debili :*
Judith --> A w czym to pzreszkadza? ;)

17.05.2006
20:46
[85]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Aaaaaaa PSIK!!

17.05.2006
20:50
[86]

Father Michael [ Martyr ]

A w czym to pzreszkadza?
Tez wlasnie nie wiem oO

17.05.2006
20:50
smile
[87]

Judith [ PlayScribe Portable ]

A w sumie w niczym poza tym że dziwnie łupie we łbie w kluczowym momencie :))

A propos naszych atawistycznych, afektowanych adwersarzy na "a":

17.05.2006
20:51
[88]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padruś --> Wiesz, ze nie :P
Zreszta sa tacy, ktorym NIC nie przeszkadza ;))

Judith --> Znecacie sie nad biedna panienka, a ona jest zwyczajnie niedorżnieta :)

17.05.2006
20:54
smile
[89]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> chyba, ze Antonio :D

17.05.2006
20:55
smile
[90]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Znecacie sie nad biedna panienka, a ona jest zwyczajnie niedorżnieta :)

ROTFL, to samo twierdzę.

17.05.2006
20:59
[91]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padre --> Nie wymawiaj tego imienia przed...eee...znaczy PRZY mnie :P
piokos --> No to sie zgadzamy :)

17.05.2006
21:03
smile
[92]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Też tak uważam...

17.05.2006
21:05
smile
[93]

Flyby [ Outsider ]

..hmm ..może i coś jest na rzeczy skoro Cody tak o Alake twierdzi .. w końcu to rzeczywiście jakby nieustająca projekcja ..hmm

17.05.2006
21:13
[94]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Mnie tam ona strzyka :)
*bierze saperke*

17.05.2006
21:13
smile
[95]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Oho... widze, ze Pole stracil posadke wroga publicznego numer 1 ;]

17.05.2006
21:18
[96]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

E tam, Stranger, nie znasz sie ;)
Pole to Pole , a Alake jest po prostu smieszna :)

17.05.2006
21:21
smile
[97]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Gudnait.

17.05.2006
21:21
smile
[98]

Flyby [ Outsider ]

.. skompletowałem sobie album ;)

..ee tam Stranger ..Alake to w sumie wciąż projekcja niewiadomo kogo i czego ..Pole to był konkret ;)

17.05.2006
21:23
smile
[99]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

projekcja niewiadomo kogo

17.05.2006
21:24
[100]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Co tak wczesnie nas opuszczasz, Orladno? :)

17.05.2006
21:34
smile
[101]

Flyby [ Outsider ]

..masz lepsze rozeznanie Stranger? ;)

17.05.2006
22:20
[102]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Alake znow ma swoje dziwne teorie :)
Jesli ona ma faceta to ja mu wspołczuje :P

17.05.2006
22:21
smile
[103]

Father Michael [ Martyr ]

Nie znam, pierwszy raz spotkalem :)

17.05.2006
22:22
[104]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ja juz czytałam jej tworczosc zyciowa w kilku watkach, usmiałam sie :)

17.05.2006
22:22
smile
[105]

Father Michael [ Martyr ]

Cody?

17.05.2006
22:26
[106]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Tak?

17.05.2006
22:26
smile
[107]

Father Michael [ Martyr ]

:*

17.05.2006
22:28
[108]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padruś?

17.05.2006
22:33
smile
[109]

Father Michael [ Martyr ]

No? :)

17.05.2006
22:39
smile
[110]

piokos [ Mr Nice Guy ]

:*

17.05.2006
22:40
smile
[111]

Father Michael [ Martyr ]

Błe!!

qua!

17.05.2006
22:41
smile
[112]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Flyby, ja prędzej stawiam na to, że to kobieta alfy i omegi :P

17.05.2006
22:41
[113]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Piokos --> Co mi wchodzisz w parade ?! *zazdros mode ON* chcesz saperka? ;)

17.05.2006
22:42
smile
[114]

Father Michael [ Martyr ]

Fuj, teraz mam wstet! Nie caluje juz nigdy nikogo!

17.05.2006
22:47
[115]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jasne :P

17.05.2006
22:48
smile
[116]

Father Michael [ Martyr ]

*nie caluje*

17.05.2006
22:49
[117]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

*nie daje sie złapac na prowokacje i wie, ze Padre wie, ze nie zabije piokosa dopoki nie dostanie od niego smyczy* :P

17.05.2006
22:50
smile
[118]

Father Michael [ Martyr ]

*idzie ogladac koncert DM na duzym ekranie i to z winy piokosa*

17.05.2006
22:52
smile
[119]

piokos [ Mr Nice Guy ]

hihihihi...
a wyłączyć Ci pront?

17.05.2006
22:53
[120]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

NIEE!
*wycoaga shotgana i stzrela do wszystkich na około*

17.05.2006
22:55
smile
[121]

Father Michael [ Martyr ]

hihihi

17.05.2006
22:59
[122]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

*trafia w projektor i ekran* :]

17.05.2006
23:00
smile
[123]

Father Michael [ Martyr ]

;(

Ja tak ciezko na niego pracowalem, tyle dni czekalem na sprowadzenie, tak sie cieszylem jak dostalem. Potem robilismy ekran, podwieszenie, dzwiek... a Cody mi to odebrala ;(

17.05.2006
23:01
smile
[124]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Cody => jak celujesz? W Padre, celuj w Padre!

17.05.2006
23:06
smile
[125]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Ee tam ciężko, pół pensji to nie jest ciężko ;) Ja tak ostatnio kupowałem monitor i wcale nie uważam zebym na niego cięzko pracował :)

17.05.2006
23:06
[126]

Father Michael [ Martyr ]

Judith -> miedzy monitorem a projektorem jest tak ze 2 500 PLN roznicy :P

17.05.2006
23:08
[127]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Trzeba było mnie nie denerwowac!
*mysli o koncercie z Paryza*

17.05.2006
23:08
smile
[128]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Tylko tyle? To fajnie, że tak staniały, kiedys się interesowałem takim sprzętem to mi pan powiedział, że poniżej 5-7 tyś nie warto inwestować.. ale to było ze 3 lata temu ;)

17.05.2006
23:09
smile
[129]

Father Michael [ Martyr ]

*wlacza sobie koncert 101* :P

Judith -> wtedy to byla nowosc :)

17.05.2006
23:12
[130]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Nie mozesz sobie właczyc, Padre, bo nie masz projektora ;)

17.05.2006
23:13
smile
[131]

Father Michael [ Martyr ]

W sumie to nie bede sobie wlaczal. Widzialem koncert z Paryza w Multikinie to mi wystarczy.

17.05.2006
23:14
[132]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Pfffffffffffffffff *wsciekła*

17.05.2006
23:16
smile
[133]

Father Michael [ Martyr ]

Hihihi, don't mess with Padre :D

17.05.2006
23:16
[134]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

*wysadza multikino w powietrze*

17.05.2006
23:17
smile
[135]

Father Michael [ Martyr ]

Lol.

17.05.2006
23:21
[136]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

:(

17.05.2006
23:22
smile
[137]

Father Michael [ Martyr ]

What's this?

17.05.2006
23:26
[138]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Smuteczek :]

17.05.2006
23:27
smile
[139]

piokos [ Mr Nice Guy ]

jak to tam wsadziłeś???

17.05.2006
23:28
smile
[140]

Father Michael [ Martyr ]

piokos -> to zalezy jak bardzo chcesz wiedziec :)

Cody -> :*

17.05.2006
23:37
[141]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Piokos --> To sie pojawia wszedzie, gdzie pojawia sie Padre :)
Padre --> Teraz to mnie bedzie pocieszał :P

17.05.2006
23:38
smile
[142]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> nie to nie :P

17.05.2006
23:40
smile
[143]

piokos [ Mr Nice Guy ]

STRANGER!!!!

już nic, już nic :D

17.05.2006
23:41
[144]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padre --> Pff :P
To ja ide ogladac 2x20 LOST :)

Erotycznych Snow, DDW :)

17.05.2006
23:42
smile
[145]

Father Michael [ Martyr ]

piokos -> cicho juz siedz i w czesci 9 (dodatkowy tekst na dole strony) wpisz sobie:

<center>piokos <font style="color: #FF0000">MUST</font> die!<br>
<img src="

17.05.2006
23:49
smile
[146]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Jak łatwo Cię przekonać do współpracy :)

18.05.2006
00:00
smile
[147]

piokos [ Mr Nice Guy ]

hmmm, widzieliście?

18.05.2006
00:32
smile
[148]

Flyby [ Outsider ]

..idę spać ..dobrej nocy DDW

18.05.2006
07:44
[149]

Stitch001 [ Witcher ]

Wstawać lenie, a nie się lenicie w łóżku, lenić się można a nawet trzeba w pracy (tudzież na uczelni czy też w szkole) ;)

18.05.2006
08:08
smile
[150]

piokos [ Mr Nice Guy ]

po co się lenić w pozycji wertykalnej skoro można to robić w pozycji horyzontalnej.

18.05.2006
09:05
smile
[151]

Stitch001 [ Witcher ]

Lenienie się w pozycji horyzontalnej jest zaprzeczeniem całej ideii lenienie się, bo jak można się lenić leniąc się?
Co innego gdy lenimy się np. pracując, to wtedy lenienie się jest wielce wskazane (o ile nie widzi tego szef), a nawet więcej, jest wymagane. Przykład: Szenk

18.05.2006
10:24
smile
[152]

Orlando [ Reservoir Dog ]

<Knot> hmm a wiec.
<Knot> chcialabym zaczac nosic tampony, lecz nie wiem do ktorej dziurki wlozyc!!
<Knot> moze to glupie, ale nie smiejcie sie, bo skad mam to niby wiedziec?
<Knot> sa 2 dziurki!!
<Knot> pierwsza dziurka to chyba pochwa?
<Knot> i pozniej jest zaraz za pochwa druga dziurka.
<Knot> i wiec tak..
<Knot> chcialam sie dopwieziec ktroa dziurka sie sika 1 czy 2?
<Knot> ktora dziurka leci okres 1 czy 2?
<Knot> gdy sie uprawia sex to chlopak czlonek wklada do dziurki 1 czy 2?


---------OooO---------

Czerwony Kapturku dokąd idziesz?
- Idę do babci i niosę jej sklerozę.
- Daj spróbować... Pyszne! A gdzie idziesz?


---------OooO---------

- Dziadku, dziadku, a kiedy pierwszy raz się kochałeś?
- Na wojnie, wnusiu...
- A jak? A z kim?
- Jak to z kim..? Na wojnie się nie wybiera...

18.05.2006
11:51
[153]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

hi all :)

18.05.2006
12:03
smile
[154]

piokos [ Mr Nice Guy ]

40tka najgorszych numerów jeden:

najgorszy #1 jest na pozycji 40., i chyba nie będzie dla was zaskoczeniem, że to Los del Rio z Macareną :)

18.05.2006
12:17
smile
[155]

Father Michael [ Martyr ]

6 :)

18.05.2006
13:19
smile
[156]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Paulie się troszeczkę zmieszał

Łojciec widział moją wizytówkę?

18.05.2006
18:20
smile
[157]

Flyby [ Outsider ]

..chyba mam zatwardzenie mózgu ..nic mnie nie bawi ;)

18.05.2006
19:59
smile
[158]

Orlando [ Reservoir Dog ]

piokos - mi takie coś sie pojawiało w demie...

18.05.2006
21:05
[159]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

hi all.

18.05.2006
21:05
[160]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Hi.

18.05.2006
21:06
[161]

ewelina_m [ secret ]

haha, ja myślałam, że to kwiat :D

18.05.2006
21:09
smile
[162]

Orlando [ Reservoir Dog ]

O, nowy członek w naszych szeregach...

18.05.2006
21:15
[163]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

*chowa sie w okopie i zakłada czerowna kamizelke*

18.05.2006
21:18
[164]

Orlando [ Reservoir Dog ]

*podchodzi do okopu*
Spokojnie... wszystko będzie dobrze...

*klik*

Ubezpieczaj mnie....

*Odwraca się*

Witam miła panią!!

18.05.2006
21:19
smile
[165]

Judith [ PlayScribe Portable ]

Orlando, a ty zaraz kobiete pod sciana stawiasz jak na rozstrzelanie. Spokojnie, my nie gryziemy, a strzelamy tylko od czasu do czasu, najczęsciej ostrzegawczo w potylicę :)

18.05.2006
21:19
[166]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

*wyciaga strzelbe*
Ostroznie, Orlando, ostroznie!
*osłania*

18.05.2006
21:21
[167]

Orlando [ Reservoir Dog ]

*chowa berrete za plecami*

Judith... byłeś kiedyś na wojnie? Nigdy nie mozna byc ZBYT ostroznym...

18.05.2006
21:22
[168]

Father Michael [ Martyr ]

*wchodzi do DDW*

18.05.2006
21:23
smile
[169]

Flyby [ Outsider ]

..eee ..znowu wojnaaa ..gdzie mój heełm ..

18.05.2006
21:24
smile
[170]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

*wywiesza plakietke*
[[Dzisiaj w DDW wieczor gejowski]]

18.05.2006
21:24
[171]

Father Michael [ Martyr ]

piokos -> zmien sobie kod wyswietlajacy czache na <img src=" bo cos sie z tym serwerem AE chrzani.

18.05.2006
21:24
[172]

Orlando [ Reservoir Dog ]

*rozgląda się*

Gdzieee jeeesteeś??

18.05.2006
21:29
smile
[173]

Flyby [ Outsider ]

..gejowski wieczór?! ..dobra, zostanę tylko w hełmie..

18.05.2006
21:30
[174]

Orlando [ Reservoir Dog ]

*czyta*

WTF?!

*dopisuje*
[[Dzisiaj w DDW jednoosobowy wieczor gejowski dla Strangera]]

18.05.2006
21:36
smile
[175]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

jednoosobowy? to z nikim nie zagaje... eee... no ;>

18.05.2006
21:36
smile
[176]

Flyby [ Outsider ]

..To Stranger się ucieszy ;) ..będzie miał duży wybór

..hmm ..jednak nie ..jakis taki kapryśny ;)

18.05.2006
21:41
[177]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Super, ja wole chłopcow :)

18.05.2006
21:42
smile
[178]

Father Michael [ Martyr ]

Ale akurat ci chlopcy nie lubia dziewczynek :P

18.05.2006
21:43
smile
[179]

Flyby [ Outsider ]

..wcale się nie dziwię, Cody ;) ..dziewczyn tu na lekarstwo

18.05.2006
21:44
smile
[180]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Chyba mówisz o sobie, bo napewno nie o mnie...

18.05.2006
21:45
smile
[181]

Flyby [ Outsider ]

..Orlando, przysięgnij się

18.05.2006
21:48
[182]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Padre --> A kto ich pyta? ;)
Flyby --> :P

18.05.2006
21:52
smile
[183]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Ze co? Wole dziewczyny?
Jasna sprawa, ze tak...

18.05.2006
21:55
[184]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

To co robisz na wieczorku gejowskim? :)

18.05.2006
21:55
smile
[185]

Flyby [ Outsider ]

..to będziesz musiał pościć, Orlando ..Cody zajęta a inne gwiazdy tylko tu zaglądają

18.05.2006
21:56
smile
[186]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Jednoosobowym dla Strangera. A skoro Stranger-gej, to reszta nie jest.

18.05.2006
21:58
smile
[187]

Flyby [ Outsider ]

..Orlando, przysięgnij się że reszta nie jest

18.05.2006
21:59
smile
[188]

Orlando [ Reservoir Dog ]

A czy napewno to nie wiem... wiec nie przysiegne...

18.05.2006
21:59
[189]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Co Ty tak nie po krakowsku mowisz, Flyby? W stolycy byłes? :)

18.05.2006
22:01
smile
[190]

Flyby [ Outsider ]

..uff ..czasami się zapominam, Cody ;)

18.05.2006
22:29
[191]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Nie ładnie!
Aspirynkę?

18.05.2006
22:47
smile
[192]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Na Polsacie Lis przeprowadza wywiad z płaczliwą babą w garniturze.

18.05.2006
22:56
[193]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

piokos --> Nie płacz nad tym :)

18.05.2006
23:07
smile
[194]

Father Michael [ Martyr ]

piokos sucks! :P

18.05.2006
23:07
smile
[195]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Cody => nie płaczę, mam tylko żal. Żal do siebie i do kanałów telewizyjnych które nadają informacje różnorakie. A to pokazali Dudka ("To jakiś koszmar. Nie jadę na MŚ!!!"), Frankowski zapłakane zdjęcie ("Janas wbił mi nóż w plecy". "Z kadrą dla mnie koniec"), no na końcu pokazali kutafona Świerczewskiego - piłkarskiego_trupa_i_autora_porażki_poprzednich_MŚ ("To jakiś skandal"). Zapotem pokazali kolesia po operacji nożem i gazem, na ulicy próbowali mu ją zrobić neofaszyści. Przepychanki w rządzie. Na deser palenie na stosie jakiegoś filmu ("Kod DaVinci"). Czuję sięwyczerpany psychicznie, a dzień zapowiadał się tak ładnie.

Co to kur..a za poj....y kraj??? (Pardon my french).

p.s. Jedyny plus, to Lost e22 szybko się ściągnął i czeka na dysku.

18.05.2006
23:07
[196]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

piokos --> Nie przejmuj sie tak :) szkoda nerwow i zdrowia na politykę. Jest dobrze, wbrew pozorom :)
Padre --> A co z moja smycza? o_O

18.05.2006
23:08
smile
[197]

Father Michael [ Martyr ]

Cody -> mowilem Ci zeby nie ufac piokosom :P

18.05.2006
23:08
[198]

piokos [ Mr Nice Guy ]

umawialiśmy się na piknik?

18.05.2006
23:09
smile
[199]

Father Michael [ Martyr ]

Jaki znowu piknik z piokosem, he Cody? :o

18.05.2006
23:10
[200]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

No nie wiem czy wytrzymam :)

18.05.2006
23:10
smile
[201]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Padre => Ty nie idziesz :P

18.05.2006
23:10
smile
[202]

Father Michael [ Martyr ]

Nowe: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5076706&N=1

Wypad ze starego.
*wpuszcza do watku Giertycha*

18.05.2006
23:12
smile
[203]

piokos [ Mr Nice Guy ]

kfa kfa kfa

no i co edytujesz???

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.