GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Panek i Jego Kreatyna :)

15.05.2006
17:08
smile
[1]

owens [ Pretorianin ]

Panek i Jego Kreatyna :)

Mały kulturysta :D



Jak było to sorki

15.05.2006
17:10
[2]

Goozys[DEA] [ Solid Security ]

Ujdzie.

15.05.2006
17:25
smile
[3]

Diobeuek [ Konsul ]

<----===() Nieziemskie A tłumaczenie wygrywa z każdym lektorem. Powinni zawsze tak tłumaczyć, a nie fuck zamieniają na kurna :D

15.05.2006
17:27
smile
[4]

Akkai [ Konsul ]

Niezły klakier :))

Gooz --> Nowy avatar widzę:)


O cholera! Nie wiedziałem że tam tłumaczenie takie jest! :D Dooobre..

15.05.2006
17:28
[5]

BBC BB [ massive attack ]

Eeee koleś tragiczny, komentarz niezły :D

15.05.2006
17:29
smile
[6]

Golem6 [ z rzędu Naczelnych ]

Widziałem niedawno.
Fajne :]

15.05.2006
17:35
smile
[7]

Goozys[DEA] [ Solid Security ]

Akkai --> Nowy avatar? :P

15.05.2006
17:50
smile
[8]

alpha4175 [ Jeep Driver ]

Niezłe tłumaczenie! :P

15.05.2006
18:53
smile
[9]

Leilong [ Generaďż˝ ]

Oj było było, ale i tak mi się podoba.
A tak na poważnie to ile ten gość ma lat? To karzeł? Bo trochę nienaturalnie to wygląda.

15.05.2006
19:02
[10]

Dunkan Mlodszy [ Franek Kimono ]

To nie karzel, to dziecko jeszcze - tutaj jest jego oficjalna strona:

15.05.2006
19:05
[11]

tamci [ Konsul ]

cos kiedys czytalem ze na tym filmiku ma 8-9 lat i podobno on jest calkowicie zdrowy przy takiej masie miesniowej w takim wieku

15.05.2006
19:07
[12]

Saevel [ Chor��y ]

jestem ciekaw jak ten dzieciak bedzie wygladal za 5 albo 10 lat,komentarz fajny

15.05.2006
19:16
[13]

mrEdDi [ Furious Angel ]

a dziś rośnie jak pojeba** :d o szit koleś wygląda tragicznie hehe :P

15.05.2006
19:21
smile
[14]

Gaara [ Senator ]

Hahaha:D:D:D

15.05.2006
19:31
smile
[15]

wacek666 [ Konsul ]

wie ktos jak to ściagnac na dysk??

15.05.2006
19:34
smile
[16]

Genzo [ Konsul ]

placze ze smiechu, nie z tego koelsia tylko z lektora :D

buahuahau :D

15.05.2006
19:39
[17]

zmudix [ palnik ]

wacek666,

15.05.2006
20:50
[18]

dlaczemu [ Legionista ]

mreddi --> czemu tragicznie? pewnie, lepiej miec duzy brzuch albo rece jak patyki. To ze widac wszystkie miesnie to znaczy ze poprostu ma bardzo malo tluszczu, na ogol wyglada normalnie bo przed takimi zawodami zawsze sie spala tluszcz do minimum

16.05.2006
06:49
smile
[19]

Bahr [ Pretorianin ]

"..rośnie jak na drożdzach z Czarnobyla..." - rozwaliło mnie to :DDDDD
<leży i kwiczy>


Pozdro, Bahr

16.05.2006
07:48
[20]

mrEdDi [ Furious Angel ]

dlaczemu ---> ale on ma 13 lat rozumiesz i dlatego to jest tragiczne co on z siebie zrobił w tak młodym wieku

16.05.2006
07:53
[21]

kasztaneczuszek [ Kasztanowy RozbUjnik ]

no niezłe... :D

01.06.2006
22:51
smile
[22]

boskijaroo [ asdf ]

głos byl wykreowany przez SynTalk Fixed , to slychac wyraznie mam ten program nawet :)

01.06.2006
22:54
smile
[23]

Jogurt Truskawkowy [ konsolowiec ]

Wziął łopatę i wpier**** tą kreatyne
Niech wypier**** do Niemiec na ogórki

Padłem

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.